Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Elli (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:56
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard Elli (Duitse)

    Naam: Elli

    Haarkleur/-lengte : Donker - rood geverfd (Leontien van Moorsel - kapsel)

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal / B /zeer gebruind

    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

    Leeftijd : 28 (gokje)

    Tatoeages/Piercings : Diverse o.a. Chinese tekens over haar ruggenwervel

    Service: TZ, beffen, PZC, FT (Aufpreis!)

    Voordelen: Actieve dame met goede blase-techniek

    Nadelen: Geen Hof-Standaard

    Tijdsduur : Half uur

    Prijs : E 80,-

    Extra’s: FT

    Ik ga graag naar het Hof vanwege de voorspelbaarheid van de beschikbare dames, de kwaliteit van de serviceverlening, geen jachtgedrag en geen gezeur over extra's. Elli bleek de eerste uitzondering in mijn rijke historie binnen deze club.

    Direct na binnenkomst bleek het nog rustig te zijn. Snel een rondje en ik zag op de bank boven een nieuwe dame liggen. Zag er helemaal niet verkeerd uit ;-). Ik besloot eerst even een saunagangetje te doen om op te warmen. Toen ik net in de sauna zat kwam de nieuwe dame ook in de sauna. Ze stelde zich voor als Elli en bleek uit Frankfurt te komen. Ik kreeg toen een donkerbruin vermoeden waar haar saunabezoek toe zou moeten leiden. Mijn ervaring bij de clubs in de regio FFM is dat de dames zich erg actief opstellen om 'aan de bak te komen'. Zo ook Elli. Ze daagde me uit en zoende heerlijk in de sauna. Een erectie is daar echter lastig te verbergen en ik zag het ook wel zitten. Ik vroeg haar een colaatje in te doen terwijl ik me ging douchen.

    Na de tijd even zitten flirten aan de kelderbar en een kamer opgezocht. Het pijpen was prima en de verwachtingen (of de hormonen) waren strak gespannen. Toen ik wilde gaan beffen kwam de eerste tegenvaller. Het was zo'n dame met een geweldige techniek om je net nergens bij te kunnen laten komen. Domper, maar laten we gewoon verder gaan met waar ze wel goed in was.

    Het pijpen was afwisselingsrijk en ze wist de spanning goed op te bouwen, tot .... De grootste domper in de Hof-geschiedenis! Ze vroeg of ze door mocht gaan tot het einde en ik knikte vriendelijk van 'graag'. DAT KOST DAN EXTRA!! Ik zeg: WASSSSSS? Dat ik had ik hier nog nooit meegemaakt. Ze was hier gisteren begonnen en gehoord dat het tot de standaardservice behoorde, maar ze mocht er van de leiding ook een Aufpreis voor vragen. Ze vroeg zelfs EUR 50. We maakten er EUR 25 van, stemming weg, kwakkie weg en Jester weg.

    Daarna ging ik wat eten en hoorde ik haar in discussie met Conny. Conny weigerde het op de kaart te zetten. Ik heb haar toen contant betaald om er van af te zijn. Later nog even mijn ongenoegen over deze koerswijziging kenbaar gemaakt. De dames zijn zelfstandig ondernemer en daarmee formeel vrij eigen prijsstellingen te maken (heb het met Sandra ook wel eens meegemaakt), maar ik voorspel Elli geen gelukkige carriere binnen het Hof als ze haar opstelling niet wijzigt. Aan de andere kant heb ik met andere dames ook wel eens meegemaakt dat ze de eerste dagen moeite hadden om de standaard over te nemen. Dit is echter wel noodzakelijk.

    Dus heren; weet dit voor deze dame jou uitkiest om de kamer mee te bezoeken.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (10 februari 2014),quitje (11 februari 2014),savesexer (11 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Zal wel geen blijvertje zijn met dit gedrag!

  4. #3
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    29 maart 2024 @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Jester
    helemaal bedankt voor deze informatie
    Elli zal zeker niet mijn kuise zijn bij de volgende Hof Besuch

  5. #4
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 19:54
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALAIN1 Bekijk bericht
    Jester
    helemaal bedankt voor deze informatie
    Elli zal zeker niet mijn kuise zijn bij de volgende Hof Besuch

    Noch de mijne!

  6. #5
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    lijkt sterk op die ook even in Babylon was.
    geen herhaling, toen geen exta voor pzc

    befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  7. #6
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Naam: Elli

    Ze was hier gisteren begonnen en gehoord dat het tot de standaardservice behoorde
    Was er verleden week ook al en wees gerust een lange berndscarriere zal er niet in zitten. Mijn reisgezel is ermee op stap geweest : . Zelfs toen we afrekenden, kwamen alle dametjes waarmee gespeeld werd, zoasl gewoonlijk , afscheid nemen, doch Elli nam het geld van mijn vriend en hup zonder boe noch ba : weg... Misschien nog het afscheidsritueel nog niet gewoon of ....
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Babylon 468*60