Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 273

Discussie: Crystal (Bulgaarse)

  1. #51
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Moest ze naar het toilet?
    Dat krijg je nou als je zelf alleen maar Duits hoeft te kennen ... dan blijf je sterk achter op de Oost-Europese talen!

    Kijk nou eens naar Eddy_V en mij, eerst Bulgaars, nu ook al Roemeens, en we gaan zo nog wel even door...
    Die dames zullen strakjes wel opletten wat ze in ons bijzijn onder elkaar vertellen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 augustus 2014),Eddy_V (31 augustus 2014),Sjeufke (31 augustus 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Die dames zullen strakjes wel opletten wat ze in ons bijzijn onder elkaar vertellen...
    Mooi, dan kom ik bij jullie staan (ook voor gezelligheid)

  4. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 augustus 2014),licky luke (31 augustus 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Ik ben sinds een week absoluut lid van de fanclub. Op dinsdag kennis gemaakt met Crystal. Eind van de avond knuffelen en kroelen in het sauna gedeelte. Helaas die dag geen tijd en mogelijkheid meer voor nadere kennismaking. Heb dit ruimschoots op donderdag, zondag en woensdag goedgemaakt met 4,5 uur per keer kameren. Deze dame is top of the bill. Ze is pas 21 jaar (bijna 22) maar een levenskennis en ervaring waar je U tegen zegt. Als je haar beter leert kennen en haar tijd geeft verteldt zij haar levensverhaal waar ik diepe respect voor heb. Ik mag haar graag en heb diep respect voor haar. Behandel haar respectvol en zachtaardig en zij zal je behandelen als een geliefde. Ze is sinds vandaag een maand terug naar Bulgarije. Ik mis haar nu al.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 september 2014),Nedlovefkk (18 juli 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Ik ben ook een van de vele van de fanclub van Crystal en ben erg blij als ze weer terug komt van vakantie.
    Is gewoon heel erg goed op kamer en ze heeft ook nog eens een erg lekker lichaampje waar alles op de goede plek zit.
    Kan gewoon bijna niet meer wachten dat ze terug is.
    Als iemand haar weer spot laat het dan even weten aub.
    Alvast bedankt.

  8. Onderstaande leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (16 september 2014)

  9. #55
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lekkerjong Bekijk bericht
    Ik ben ook een van de vele van de fanclub van Crystal en ben erg blij als ze weer terug komt van vakantie.
    Is gewoon heel erg goed op kamer en ze heeft ook nog eens een erg lekker lichaampje waar alles op de goede plek zit.
    Kan gewoon bijna niet meer wachten dat ze terug is.
    Als iemand haar weer spot laat het dan even weten aub.
    Alvast bedankt.
    Nog een weekje of 2 a 3 geduld. Ze zit nu nog thuis en komt naar eigen zeggen in de eerste of tweede week van oktober weer terug. Als ze hier is werkt ze non-stop 2 a 3 weken dus dan mag ze thuis wel een paar weekjes uitrusten en ontspannen.. ditmaal wat langer dan normaal maar daar heeft ze dan ook een reden voor...

    Uiteraard tenzij ze zich zo verveelt dat ze van gedachten verandert... dus "keep tuned"!
    Laatst gewijzigd door licky luke; 16 september 2014 om 18:43
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  10. #56
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lekkerjong Bekijk bericht
    Ik ben ook een van de vele van de fanclub van Crystal en ben erg blij als ze weer terug komt van vakantie.
    Is gewoon heel erg goed op kamer en ze heeft ook nog eens een erg lekker lichaampje waar alles op de goede plek zit.
    Kan gewoon bijna niet meer wachten dat ze terug is.
    Als iemand haar weer spot laat het dan even weten aub.
    Alvast bedankt.
    De leden van de fanclub hebben weer geluk: eerder dan verwacht/gepland is Crystal weer terug in Sixsens!
    Ze is vandaag uit het thuisland komen overvliegen...

    Enjoy...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. #57
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Gisteren in SS geweest.
    Had het bericht van licky luke niet gelezen dus was zeer blij verrast toen ik haar tegen kwam.
    Heb er natuurlijk geen gras op laten groeien en meteen "toe geëigend".
    Ik was de eerste na de vakantie dus het was een beetje vreemd voor haar maar dit vond ik alleen maar leuk, nu was zei een beetje verlegen.
    Heb hier natuurlijk geen minuut spijt van gehad en het was weer helemaal fantastisch geweest.
    Ben iets meer dan 2 uurtjes op kamer geweest en dit is voorbij gevlogen.
    Wat op de kamer is gebeurd ga ik verder niet op in maar het was hemels.
    Ben echt helemaal gek van haar omdat ze een super service levert en zei er ook van kan genieten.
    Mannen doe er jullie voordeel mee want ze zei ongeveer 19 dagen te blijven en dan weer terug naar huis te gaan.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 september 2014),Sjeufke (21 september 2014)

  13. #58
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik hoor nu ook bij haar fanclub, ondanks dat ik de hele tijd dat ik in Sixsense was (bliksembezoekje van ruim 2 uur weliswaar en mijn debuut aldaar) niet wist dat zij het was, ik had haar naam namelijk niet goed verstaan, dacht dat ze Christa zei. Thuis bij het zoeken naar recensies natuurlijk niks gevonden, maar er ging gelijk een lichtje branden toen ik de naam Crystal bij de recensies zag, het zal toch niet...
    Ze is inderdaad een topper, wat een beginnersgeluk heb ik toch.
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 22 september 2014 om 21:01

  14. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 september 2014),Nedlovefkk (18 juli 2016),Sjeufke (22 september 2014)

  15. #59
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Gisteren wederom met Crystal gekamerd.
    Het blijft gewoon een top wijf.
    Het lijkt wel of het iedere keer steeds beter wordt als we samen zijn.
    Had met haar afgesproken zodat ik zeker wist dat ik met haar kon kameren,het is een bezig bijtje he.
    Alles was weer tip top in orde, zowel de pre sales als op de kamer als de aftersales.
    Ik blijf het een toppertje vinden.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (28 september 2014),Sjeufke (28 september 2014)

  17. #60
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Kreeg deze zondag wat stress van het werk daarom tijd om Crystal weer eens op te zoeken. Na een kort bericht bleek dat het rustig was in SS en dat ze niets te doen had. Heerlijke dag van 4 tot 12 met crystal op kamer, wellness en kamer doorgebracht. Ben weer geheel ontspannen en kan de werkstress weer aan. crystal is en blijft een klasse apart. Mijn absolute favoriet.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (29 september 2014),Sjeufke (29 september 2014)

  19. #61
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:27
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Vorige week donderdag ook voor een kort bezoek in ss terecht gekomen

    Was er iets later dan gewoonlijk, maar toen ik in de bar kwam zat Crystal daar alleen.

    Ik heb er geen gras over laten groeien, direct bij haar gaan zitten.

    We zijn vrij snel naar de oriëntaalse ruimt vertrokken om ff 'bij te praten'

    Maar het werd al snel meer, met als gevolg dat we kamer 11 introkken.

    Het was nog beter dan de vorige sessies. Met haar kun je gewoon lekker vrijen ipv gewoon sex te hebben.

    Nu nog proberen eens een wat langer bezoek in te plannen. Het is immers bij die ene sessie gebleven. Echter wel met super voldoening.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  20. Onderstaande 5 leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    Lekkerjong (10 oktober 2014),licky luke (10 oktober 2014),Sjeufke (11 oktober 2014),Snor (10 oktober 2014),sofaking (10 oktober 2014)

  21. #62
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Voor de fanclub, 14 oktober vliegt Crystal weer naar huis voor korte rust periode. Zal na een kleine 2 weken weer terug keren.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Ohhlord bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (12 oktober 2014),Lekkerjong (12 oktober 2014),licky luke (11 oktober 2014),Sjeufke (11 oktober 2014)

  23. #63
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:12
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Deze week ook kunnen genieten van dit top meisje,wat mij betreft RESPECT VOOR DEZE DAME!!!
    Echt een vriendelijke en zalige schat ,aangenaam over de hele lijn

  24. Onderstaande 3 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Lekkerjong (13 oktober 2014),licky luke (12 oktober 2014),Ohhlord (13 oktober 2014)

  25. #64
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nieuws voor de Crystal-fanclub:

    Donderdag is ze al weer terug uit Bulgarije!

    Doe er Uw voordeel mee...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  26. #65
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik zal het voor vrijdag in mijn achterhoofd houden
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. #66
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag weer heerlijk gekamerd met haar.
    Het is en blijft een toppertje!!
    Op en top gfe met zeker vleugen pse.
    Alles klopt gewoon bij haar en voor mij is ze de absolute nummer 1.

  28. Onderstaande leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    Ohhlord (27 oktober 2014)

  29. #67
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Update voor de fanclub:

    Crystal gaat dinsdag 18 november weer naar haar thuisland Bulgarije om aldaar te genieten van een welverdiende rustperiode...

    Terugkomst is voorgenomen echter nog zonder een vastgelegde datum...

    Wordt vervolgd...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. #68
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    28 februari 2024 @ 14:27
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Bad timing.
    Ik wou net vrijdag of in de loop van volgende week eens binnenwippen daar.
    Aan de andere kant wel eens een goeie gelegenheid om eens wat andere dames te proberen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  31. #69
    Geregistreerd
    15 september 2014
    Last Online
    28 juni 2019 @ 00:06
    Berichten
    40
    Discussies
    0
    Thanks
    94
    Thanked
    91 in 28 posts

    Standaard

    Terugkomst zou volgens haar zelf rond het einde van de maand zijn.
    Helaas nog geen datum bekend….

    Meestal komt ze vroeger terug omdat ze zich 'verveeld' thuis.
    Als ik iets meer weet dan laat ik het wel horen hier.

  32. Onderstaande 3 leden hebben Lekkerjong bedankt voor deze bijdrage:

    foempje2 (18 november 2014),licky luke (24 november 2014),terminator (18 november 2014)

  33. #70
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Update voor de fanclub:

    Crystal komt morgen (dinsdag 25 november dus) weer terug naar SixSens!

    Zeker weten, want ik heb mijn schoen gezet met een briefje voor de Sint waarin ik dat vraag, en de Sint brengt altijd wat ik vraag...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. #71
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 09:50
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Drie weken terug in Sixsens geweest en na advies van mede wandelaars met deze meid op de kamer beland. Anders zou ik haar waarschijnlijk nooit aangesproken hebben. Ze draagt een bril en heeft vrij sterke glazen. Dus voor mij niet echt een wow factor meer girl next door type.
    Crystal heeft donkerblond haar, 22 jaar,1.60m, Bulgaars, bril met sterke glazen, een tattoo met een naam onder haar linkerborst en een grote bloementattoo van haar rechterachterkant naar haar zijkant en naar haar rechtervoorkant, kleine cup b en verder wel een mooi slank lichaam.
    Ik heb haar aangesproken toen ze aan de bar zat. Ze is een lieve meid en gaf me zeer goede presales al aan de bar. Heerlijk tongzoenen en mijn trots op sterkte brengen door hem te strelen. We hebben voor het teasen en de heerlijke tongzoenen ook een leuk ontspannen gesprek gehad. Hieruit bleek dat Crystal ook een slimme meid is.
    Na zo'n 15 min heb ik haar gevraagd een sleutel te halen want haar presales had z'n uitwerking niet gemist.
    Toen we op de kamer beland waren zijn we verder gegaan waar we aan de bar mee gestopt waren, heerlijk tongzoenen.
    Nadat ik mijn wandelaarskostuum en Crystal haar strakke lichaam had ontdaan van die paar kleine stukjes stof zijn we op het bed beland. Na het tongzoenen en likken zakte Crystal af naar beneden en nam ze mijn trots diep in haar mond. Ondanks dat het haar wel wat moeite kosten wist ze hem toch deeptroath te nemen. Wow wat kan die meid pijpen zeg. Ze gebruikt hierbij op een erg aparte manier haar tong. Maar oh wat lekker.
    Nadat ze een hele tijd mij op deze manier verwend had heb ik haar grotje verwend. Voordat ik begon was ze al drijfnat.Van mijn beffen en vingeren genoot Crystal zichtbaar. Ik heb haar in doggystyle, missionaris en lekker klaargekomen in cowgirl. Heerlijk om naar zo'n geil neukend lichaam te kijken. Heerlijk was ook dat ze zo geil en nat was dat ze geen glijmiddel gebruikte. Al met al een heerlijk uur gehad met haar en als ik weer in Sixsens kom dan probeer ik zeker weer met haar te kameren.

  35. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    foempje2 (25 november 2014),Kwakje (24 november 2014),Lekkerjong (24 november 2014),licky luke (24 november 2014),Sjeufke (24 november 2014)

  36. #72
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:22
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Maandag een lekker relaxed dagje Sixsens en tijdens een sauna beurt komt Crystal een praatje maken. Gewoon een praatje over de alledaagse dingen. Niet direct iets wat je verwacht in een sauna club. Vrolijke en vriendelijke meid, goed geluimd , oprecht en sereen. Ze geeft je een rustgevend warm gevoel.

    Uiteraard raadpleeg ik af en toe het forum om wat basis informatie in te winnen en de naam Crystal was me niet onbekend en stond als zeer positief aangeschreven. Na een kamer met Flori beveelde zij mij Crystal ook al aan.

    Wat later in de bar komt zij binnen gewandeld en ik zat aan de bar wat bij te praten met een vriend die meegereisd was voor een leuk dagje. Naast mij een vrije stoel en ze zegt vrolijk hoi. (Was al gecharmeerd door haar aanpak). Na een klein praatje laat mijn kameraad mij alleen met haar. (Dank je maat). Wat onwennig en verlegen langs mijn kant. Dit wordt geen gewoon robbertje vechten op de kamer. Stilaan groeien we naar elkaar toe, teder zacht, strelen kussen. Ieder zijn eigen ding natuurlijk, maar voor mij de perfecte aanzet om nader kennis te maken. Hoe we op de kamer zijn geraakt, geen idee volgens mij ben ik tot op de bovenste verdieping gezweefd.

    Op de kamer zacht verder en het contact werd steeds iets intensiever. Ze leek er zelf ook van te genieten en samen stevenden we van ultiem genot naar hoogtepunt. Om dan weer van voor af aan te beginnen. We waren reeds een tijdje op de kamer en zelf had ik geen besef van tijd meer, dus even gepolst en we waren 1h10 minuutjes op de kamer. Je kunt dan denken, o 10 minuutjes over, maar bij mij kwam spontaan de gedachte, lekker nog 20 minuutjes extra te gaan. Ik was namelijk nog niet klaar om dit lieve schatje met btw een super strak en sexy lijfje te laten gaan. De service van Crystal kan ik moeilijk beschrijven omdat elk superlatief te kort schiet. Tijdens deze kerstdagen is deze herinnering vermoedelijk wel het mooiste kerstcadeau wat ik kon wensen.
    Volgens mij volgt er in 2015 al snel weer zo een cadeautje.

  37. Onderstaande 9 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    foempje2 (24 december 2014),hasta la pasta (25 december 2014),Lekkerjong (24 december 2014),licky luke (24 december 2014),Ohhlord (25 december 2014),piriwiri (24 december 2014),Sjeufke (24 december 2014),Snor (24 december 2014),terminator (26 december 2014)

  38. #73
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Terug van vakantie .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  39. #74
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Terug van vakantie .

    Je bent te vroeg ... ze is nog onderweg kerel...

    Nog effe tot morgenvroeg wachten en niet allemaal vanavond al naar Sixsens stormen, want dan kom je met een teleurstelling terug ...

    Hoewel ... er zijn nog genoeg andere snoepjes aanwezig, toch?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  40. Onderstaande 6 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (13 januari 2015),KanariePiet (13 januari 2015),Lekkerjong (13 januari 2015),Ohhlord (13 januari 2015),pistoleeke (12 januari 2015),Sjeufke (12 januari 2015)

  41. #75
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Heren,

    Speelkwartier is voorbij , ruim baan voor ervaringsberichten met deze dame! Aantal berichten geveegd.

  42. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 januari 2015),vse (15 januari 2015)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60