Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    4 december 2013
    Last Online
    20 maart 2016 @ 14:08
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    15
    Thanked
    27 in 6 posts

    Blinzeln Den Bosch, Shirley (reist door heel nederland)

    Beste Ijsberen,

    Vandaag ben ik afgereisd naar Den bosch voor een oproep van Shirley die ook vaker onder andere namen werkt
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx
    Ik heb haar ook al een keer eerder ontmoet maar toen was de tijd te kort dus heb ik het laten schieten.
    Nu maar de kans genomen om te kijken wat deze meid allemaal kan en wil.
    Het is een mollig meisje die zeer vriendelijk en gezellig overkomt.
    Na het kennismakingspraatje vroeg ze hoelang ik wilde blijven en wat mijn wensen waren want alles is mogelijk bij haar zei ze.
    Na mijn wensen te hebben besproken (kom ik zo op terug) heb ik nettjes afgerekend, en ben ik op bed gaan liggen voor mijn sessie.
    Ze kwam tussen mijn benen liggen en begon langzaam met een pijpsessie.
    Dit vond ik niet een super sessie aangezien ik gewend ben om een sessie van sterreh te krijgen (mega deepthroat).
    Maar ze kreeg hem met passie omhoog. Hierna begon het echte werk. om in te komen hebben we gelijk doggy-style gedaan en begon ze ferm terug te stoten. De geilheid droop eraf toen ze zichzelf ook nog erbij ging vingeren. Na een paar minuten ferm te stoten liet ze mijn jongeman eruit floepen en begon ze hevig eraan te zuigen. Hmmm, vervolgens stopt ze hem terug in haar poes en wil ze een paar diepe stoten. Hierna vraagt ze of ik hem tegen haar sterretje wil zetten, vol vervachting en blijschap deed ik dit want ze wist dat ik dit graag wilde.
    Langzaam duwt ze haar billen naar achteren en verdwijnt mijn knoepert in haar bips.
    Ze gaat steeds sneller op en neer, en ondertussen clinched ze haar billen bij elkaar waardoor er een onbeschrijfelijke lekker gevoel door mijn lichaam heen giert.
    ik kijk ondertussen naar beneden en zie dat mijn genotsknots helemaal verdwijnt tussen haar billen.
    Om het moment uit te stellen trek ik hem eruit, en plotseling trekt ze de condoom eraf en begint ze als een bezetene te zuigen aan mijn paal. WOW wat een genot is dit.
    Met al mijn spieren in mijn lichaam houd ik mijn witte interieur latex binnen om niets te verspillen.
    De zweetdruppels staan op mijn hoofd maar ik geniet met volle teugen. Na een nieuwe rubber kan ik er weer tegen aan en ga ik bij haar poes naar binnen om mijn lust weer op te wekken.
    Zonder iets te zeggen of een hint te geven prop ik mijn lid zonder pardon weer in haar geile bips. Aan het gekreun hoor ik dat het haar bevalt en ze gaat wederom terug stoten.
    ik merk dat haar bips strakker is dan haar poes en trek hem eruit om wederom uit te stellen. Ze kijkt achterover en zegt tegen me wissel af.
    met grote ogen kijk ik haar aan en doe wat me gevraagd wordt. Nu wissel ik de stoten af in haar bips en haar poes. ik ga kapot van genot.
    Als ik het niet meer uithou schreeuw ik het uit dat ik kom. Zo snel mogelijk draait ze zich om en trekt de condoom van mijn lid af en neemt hem zo diep mogelijk naar binnen.
    Een explosie van genot en zaad vanuit mijn tenen komt eruit. Nettjes slikt ze alles door en vraagt me of dit het geilste is wat ik ooit heb meegemaakt.
    Ik kan niet anders concluderen dat dit het meest briljante sessie ooit is geweest. geen dvd video of iets dergelijks kan hier tegen op.
    Deze dame gaat nooit meer uit mijn telefoon. Wat een sessie is dit zeg en dat voor een bedrag van 50 euro. Dit is een vast klant erbij voor haar. De rest is niet eens meer waardig om naar te zoeken en te proberen.

  2. Onderstaande 3 leden hebben dwiggie bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 januari 2014),jesuswasaahippy (24 januari 2014),mdbg (22 januari 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Babylon 468*60