Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard Judith (Roemeense) ex-PHG

    Haarkleur/-lengte : kort/zwart/donkerrood
    Lengte dame : ong. 175
    Postuur/Cupmaat : ruime B
    Nationaliteit/Taal : Engels
    Leeftijd : ergens rond de 25
    Tatoeages/Piercings : gelukkig niet, draagt wel een brilletje ( dat ze afzet alvorens tot actie over te gaan...)
    Service: alle gebruikelijkheden met grote overgave
    Voordelen: bij wederzijdse klik tongzoenen van ongekend hoog niveau, neemt met haar tong die van jou in dubbele nelson...
    Nadelen: levensgevaarlijk voor kunstgebitdragers...
    Tijdsduur : 60 min.
    Prijs : 75 plus vrijwillige extra bijdrage
    Extra’s bij het bezoek: Humor! Schat van een meid!!
    luctor et ejaculator!

  2. Onderstaande 7 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 januari 2014),Don Rudo (14 januari 2014),Pietjepik (17 april 2014),term (27 februari 2014),terminator (25 februari 2014),uurtje (14 januari 2014),Willi69 (14 januari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 16:18
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    28 in 10 posts

    Standaard

    Nu weet ik het weer, Judith was de dame in kwestie. I remember now, I remember how it started. Can't remember yesterday, I just remember doing what she told me..

    Voor mij een onverwachte keuze. Toen ik haar zag zitten zo net voor de kerst had ik niet direct gedacht dat ik ermee zou gaan kameren.
    Ze kwam op mij wat grof gebouwd over, voor mij overigens geen reden om geen interesse te hebben, maar kort haar en dan ook nog geverfd zijn normaal wel dingen waar mijn libido van daalt.
    Het aanbod was mager maar niet zo mager dat zij op basis van deze optiek op mijn shortlist kwam. Echter toen ik heerlijk aan de bar zat te genieten van m'n espresso kwam ze kennismaken en daarbij wist ze wel de juiste indruk op mij te maken. Na het eten ben ik maar eens opzoek naar haar gegaan en kan bovenstaande beamen. Al met al een prettige ervaring met een herhalingsgevaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door george101 Bekijk bericht
    Voordelen: bij wederzijdse klik tongzoenen van ongekend hoog niveau, neemt met haar tong die van jou in dubbele nelson...
    Nadelen: levensgevaarlijk voor kunstgebitdragers...
    Kanttekening, de estafette tongworstelen wordt na verloop van tijd wel vermoeiend. Vergelijk het met armpje drukken waarbij je constant verliest. Deze mevrouw melkt gewoon je amandelen als je niet oplet.
    Er könnte etwas größer sein
    Mercedes Benz, und Autobahn
    Alleine in das Ausland fahren
    Reise, Reise, Fahrvergnügen
    Ich will nur Spaß, mich nicht verlieben

  4. #3
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Werkt Judith nog in PHG op dit moment?
    Ik lees geen recente berichten van haar.
    Het lijkt mij wel wat als ik deze berichten lees,ze komt in aanmerking wat de haardracht betreft.
    Nou de rest klingt ook erg goed,het moet al niet gek zijn als ik hier niet een klik mee kan krijgen.
    Ja als ik een vrouw van mijn dromen zien ,dan wordt ik ....
    Ik hoop op positiefe berichten,en als vast bedankt voor dat jullie mijn berichtje willen lezen.
    En meschien als ze er is zien jullie mij wel verschijnen,alvast bedankt beste ijsberen.

  5. #4
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 16:18
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    28 in 10 posts

    Standaard

    Voor een week terug nog gezien, en volgens onderstaande line-up van afgelopen zaterdag dus ook.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Anwesende Mädels am Samstag, dem 12.04.2014 (circa 45):
    Anka (Rumänien), Ariana (Rumänien), Bunny (Ungarn), Celine ( Türkei) & Freundin, Christina (Lettland), Dana (Rumänien), Diana (Marokko), Elisa (Rumänien), Gina ( Ungarn), Ingrid (Rumänien), Janina (Rumänien), Judith (Rumänien), Julia ( Russland), Larissa (Rumänien, ex-Marilene, jetzt mit langen braunen, gewellten Haaren), Laura (Kolumbien), Lavinia (Rumänien), Lila (Kirgisien), Loredana (Rumänien), Lori (Rumänien), Oksana ( Russland), Roxana (Kasachstan), Ruby (Rumänien), Sonja (Ghana) und Stella (Rumänien) sowie circa 15 - 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (1x deutsch, 1x farbig - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
    Als het meezit ga ik morgen in PHG kijken, ze valt wel op.

  6. #5
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:59
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    78
    Thanked
    30 in 12 posts

    Standaard

    Lees mijn stukje onder gebeurtenissen. Dit moet Judith zijn. Gisteren dezelfde ervaring opgedaan als in bovengenoemde recensies. Je weet niet wat je meemaakt. Aan de bar komt ze gewoontjes over, maar op de kamer verandert ze als een wervelwind en zuigt ze de amandelen uit je keel. Ongelooflijk. Nooit verwacht. Moet je een keer overkomen..
    Beter een natte kut dan een droge mond.

  7. Onderstaande 2 leden hebben einzelganger bedankt voor deze bijdrage:

    Josef (17 april 2014),Pietjepik (17 april 2014)

  8. #6
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik zou haar eerder richting 30 inschatten dan 25.

  9. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Judith war auch gerade im PHG anwesend.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. #8
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Josef heeft de Roemeense Judith Goede Vrijdag in levende lijve ontmoet.
    Na heel lang niet meer gewandeld te hebben ,had ik goede vrijdag met recht een echte goede vrij dag.
    Ik was om 14.00 uur al in PHG,was nog erg rustig,omgekleed op gefrist en op naar de bar.
    Gevraagd aan de vrouw achter de bar of de Roemeense Judith er al was,ze vertelde Josef dat ze om ongeveer 17.00 uur zou komen.
    Dus Josef had nog genoeg tijd om een feestje te maken,De dames voorzien van de nodige luchtballonnen.

    Ook had ik 2 zakken van elk 1 kilo chocolade paaseitjes mee genomen,en ze aan de dame achter de bar afgeven.
    De Dames deden de paaseitjes meteen in schaaltjes en zetten ze op de bar/tafeltjes.
    Zodat de dames en de ijsberen er van snoepen konden.
    Ja de ijsberen zoude wel een goede avond hebben gehad,omdat de vrouwen in een ontspannende sfeer van de luchtballonnen konden spelen en snoepen van de chocolade paaseitjes.
    Nou daar zouden ze wel opgewonden van geworden zijn,omdat chocolade lust opwekkend werkt.

    Na lekker aan het zwembad in de zon gelegen te hebben.
    Was het maar weer eens tijd om wat drinken te halen bij de bar.
    En daar vertelde mij de dame achter de bar dat Judith aan gekomen was.

    Dus Josef maar lekker afgewacht op de komst van de Roemeense Judith.
    Nou en ik kan je vertellen dat wachten lang kan duren.
    Maar ik had het er graag voor over.
    En toen zij de dame achter de bar ,dat Judiht zich aan het mooi maken was voor mij.
    Toen verscheen Judiht op het toneel,ze nam plaats op de bar kruk naast Josef.
    Nou dat is wel heel toevallig,ik vermoet dat de dame achter de bar haar wel wat gezegt heeft over mij.

    Maar dat was op dat moment niet van belang.
    Het was nu of nooit,dus kontackt zoeken en krijgen bij Judiht.
    Maar ik kan je vertellen dat het heel gouw klikte tussen ons.
    Het duurde niet lang of ik kreeg de eerste tongzoen van Judiht al te pakken.

    Judiht stelde na een tijdje voor om een kamer op te zoeken.
    Ik zij dat ik mij eerst ging Douchen ,en ze vertelde mij dat ze op mij zou wachten aan de bar.
    Dus zo gezegt zo gedaan,en nog een tas met wat spulletjes mee genomen op weg naar de bar,waar Judiht nog zat tewachten op Josef.

    Wij samen naar de kamer,op de kamer had Josef nog een precentje mee genomen voor Judiht.
    Ja het was tenslotte net voor de paas,dus Josef gaf zijn kadotje aan Judiht en pakte het gelijk uit het pakpapier.
    Ja ja wat kwam er uit? Ja Uw Raad het meschien al ,het was een groot paasei gevuld met kleine paaseitjes.
    En ze bedankte Josef gelijk met weer een paar tongzoenen.

    Nou en dit was nog maar het begin van wat er allemaal ging komen.
    Ik kan julie vertellen dat ik in mijn helen leven nog nooit zoveel tongzoenen heb mogen ontvangen.
    Het ging gewoon door tijdens de daad die er op volgden.

    Ik heb nog nooit een dame mee gemaakt die er zo voor ging,ik had haar wel gevraagt dat ik miniemaal 2 uur op de kamer wou verblijfen met haar.
    En dat ik speciaal voor haar was gekomen,ja ja kort haar,het was dan wel niet zwart kort haar?
    Maar erg kort rood stekeltjes haar,en Judiht was erg slank en Lang en had een kleine Borst omvang ,niet de B cup die in het paspoortje staat.
    Ik schat Dat Judiht Cup 75 A heeft.
    Doet er ook verder niet zoveel aan toe.
    Josef heeft de dag van zijn leven gehad met Judiht,ook heeft Josef zijn gereedschap uit zijn tas mogen gebruiken bij Judiht.
    Ja dat zijn 2 grote Tarzan's een Roze en een Blauwe,ja Jantje zou zeggen Juf ik weet niet wat die Fibratortjes eten!! Maar ik weet wel zij Jantje ze vreten batterijen.
    Ja Josef innig tongzoenen en Judiht voorzien van een grote Tarzan in haar ,en toen nog Josef zijn vinger er bij .
    Judiht genoot volop en Josef ook .
    En de beide tarzans maakten over uren,en de Tarzan van josef is ook niet ongemoeid gelaten.

    Na de uren van plezier maken ,kwam er ook weer een einde van al dat moois.
    Josef vertelde Judiht dat ik nog een leuk kado'tje voor Judiht had mee genomen.

    Dus Josef het precentje gegeven,Judiht het uit gepakt,en Judiht vrat mij bijna op.
    Ja wat was het kadoo,het was ook op de paas gericht.
    Het was een lichtbauwe Paashaas die kon dansen en muziek maakten en hij had ook nog een zakje met paaseitjes vast.

    Ik weet zeker als ik er een vrachtwagen van vol had dat ik leeg en leeg naar huis ging.

    Heren ijberen wees zuinig op deze Topper Judiht Jij krijgt een 10+ op jou Raport van Josef.

    Ik wil Judiht heel erg bedanken voor deze leuke tijd met haar.
    Ben haar later genoeg tegen gekomen en ze bleef heel leuk en lief tegen Josef,ik kreeg zoenen die een getrouwde man in zijn helen leven nooit gehad heeft.

    Hier denk ik mijn helen leven nog aan terug,wat een Topper is die Judiht.

  11. Onderstaande 6 leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 april 2014),Bosco (23 april 2014),Don Rudo (22 april 2014),einzelganger (23 april 2014),Pietjepik (23 april 2014),Willi69 (22 april 2014)

  12. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:36
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Ik denk dat ze heel snel een klik heeft met iemand.......pfff....wat een zoenen....soms wel een tikje te intens......Vraag me af hoeveel beren al met een blauwe lip van de kamer zijn gekomen...hahahah.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. #10
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag hier een kamergang mee gedaan. Eerst werd ik door haar in mijn kont geknepen.

    Daarna met haar een geweldige beurt gemaakt op de kamer waarbij er innig werd gezoend.

    Ze gaf aan het eind nog even aan dat zij Judith is en dat ik dat niet moet vergeten. En dat zou ik zeker niet doen...herhalingsgevaar 100%

  14. #11
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 16:18
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    28 in 10 posts

    Standaard

    Weet iemand of deze dame nog actief is de laatste tijd? Het is inmiddels weer een tijd terug dat ik op pad ben geweest en toen heb ik haar helaas ook nog moeten missen.
    Er könnte etwas größer sein
    Mercedes Benz, und Autobahn
    Alleine in das Ausland fahren
    Reise, Reise, Fahrvergnügen
    Ich will nur Spaß, mich nicht verlieben

  15. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Judith was vrijdag jl. aanwezig. Dit jaar haar toch vrij regelmatig gezien.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    term ( 9 september 2015)

  17. #13
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 16:18
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    28 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Judith was vrijdag jl. aanwezig. Dit jaar haar toch vrij regelmatig gezien.
    Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad de vorige keer. Het was in juni meen ik. Hoe dan ook, ik ga binnenkort weer vaker richting de oosterburen!

  18. #14
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Ik heb Judith tijdens mijn laatste bezoekjes aan de gelukkige tuin gemist...Werkt ze er nog wel?

  19. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door george101 Bekijk bericht
    Ik heb Judith tijdens mijn laatste bezoekjes aan de gelukkige tuin gemist...Werkt ze er nog wel?
    Dit jaar nog wel gezien maar inderdaad nu ik nadenk is de laatste keer toch wel een tijdje (paar maanden?) geleden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #16
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Ze was er afgelopen woensdag.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  21. #17
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    En vrijdag reeds in H7 ...

  22. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 juni 2016),george101 (29 juni 2016)

  23. #18
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Weet iemand of Judith nog steeds in H7 werkzaam is?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

  Diamond 468*60