Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Sylvia ( Poolse) (GT)

    Naam : Sylvia

    Haarkleur/-lengte : zwart ( geblondeerd enigszins )

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal B-cup wat hangend

    Nationaliteit/Taal : Poolse, beperkt duits en engels

    Leeftijd : 27-30 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed, Zoenen, Beffen,aftrekken,russisch,massage, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 februari 2006 om 10:22
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Sylvia

    Ze is een heel lief meisje maar een tijgertje als het op sex aankomt , je kan inderdaad zo goed als alles met haar doen want ze geef je de indruk in ieder geval dat ze het leuk vindt
    De communicatie daar schort inderdaad nog wel wat aan maar ja wat wil je dan ook als iemand amper een maand ergens is.
    Voor mij zeker een herhalings gevaar, en wie weet spreekt ze dan ook al wat meer duits.
    Rest mij wel erbij te zeggen dat ze samen met haar vriendin Angelika die wel redelijk duits spreekt na afloop gewoon bij me is gebleven aan de bar, en dat zie je maar weinig

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Sylvia - nu (enigszins) geblondeerd.

    Ben gistermiddag na mijn gewoonlijke broodje en espresso even GT doorgelopen en kwam in het atrium twee Poolse dames tegen die rond de jacuzzi rondhingen te vissen naar klanten. Leuke meiden, zo te zien, en niet te opdringerig, dus ik maakte een mental note om ze later in de gaten te houden.

    Dat 'later' kwam vrij snel, toen ik uit de sauna kwam en een van de dames op een ligbed zag liggen. Ze had wel een forse lading tatouages, maar die hebben me niet afgeschrikt, want ze was verder uiterst vriendelijk (bovendien heb ik de beroemde Denise-met-de adelaar zo ooit laten lopen, wat ik mezelf nu nog niet vergeef).

    Aardige meid. Niets bijzonders, maar gewoon aardig, ongedwongen. Ze vertelde Sylvia te heten en met een andere Poolse vriendin in GT te werken op '4-dagen-intern, 3 dagen thuis' -basis. Even rustig samen op een ligstoel gelegen en wat gekletst en gevreeen, daarna het bed in het atrium opgezocht voor verdere actie.

    Technisch vond ik het niks bijzonders (we raken knap verwend daar in Brueggen) maar het was gewoon aangenaam, prettig ongedwongen en dat was een verdienste op zichzelf. Een welbesteed half uurtje, met reeel herhalingsgevaar.

    W-L

    p.s.
    Vriendin Angelijka is inderdaad best aardig en blijft inderdaad gewoon met je praten, ook als je niet direct, nou U weet wel. Maar ze is iets minder mijn type.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60