Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Bekijk resultaten enquête: Wie wordt Miss IJsbeer 2013 ?

Aantal stemmers
71. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Adriana (Living Room)

    1 1,41%
  • Alexia (Living Room)

    2 2,82%
  • Andrea (Haus Panthera)

    3 4,23%
  • Anna (Sixsens)

    3 4,23%
  • Asia (Golden Time)

    2 2,82%
  • Elena (Golden Dreams)

    5 7,04%
  • Evelina (Haus Panthera)

    18 25,35%
  • Joanna (Golden Time)

    3 4,23%
  • Jovana (Living Room)

    1 1,41%
  • Luana (Planet Happy Garden)

    15 21,13%
  • Nieky (Samya)

    1 1,41%
  • Precious (Babylon)

    3 4,23%
  • Sabrina (Haus Panthera)

    2 2,82%
  • Tanja (Living Room)

    11 15,49%
  • Veronika (Haus Panthera)

    1 1,41%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 161

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 14:35
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Als voorzitter van deze Miss verkiezing is mij gevraagd om de winnares bekend te maken. Dit jaar was er een nieuwe formule ontworpen voor deze verkiezing, het werd er allemaal niet gemakkelijker op voor MichelJ die alles moest bijhouden. Persoonlijk vond ik de oude formule leuker, gewoon je top 5 invullen en klaar, simpel maar daar houdt ik van! Als eerste wil ik toch mijn broer MichelJ hartelijk bedanken voor zijn tomeloze inzet en mooie lijstjes in deze door fraude doordrenkte Miss verkiezing.

    Ook wil ik de ijsberen bedanken die de moeite hebben genomen om hun lijstjes in te dienen, er zitten echt prachtige kunst stukjes tussen. Met name de lijstjes van vrije jongen sprongen in het oog met de vlaggetjes en lijkende poppetjes erbij.

    De uitslag...... na langdurig en hoogdravend overleg met de commissieleden zijn we tot een besluit gekomen. Louana ( begrijp niet waarom haar naam niet word aangepast, want als ik haar naam ziet moet ik aan een hillbilly uit Alabama denken) had de voorrondes gewonnen. Evelina heeft de enquête gewonnen. Die enquête is bedacht om ook niet schrijvende beren hun stem te laten horen. En daar is het helemaal fout gegaan!!!

    Na een IP-check kwam aan het licht dat in de enquête flink gefraudeerd werd! Evelina kreeg 5 valse stemmen, Louana ook 5 valse, en Tanja kreeg er 2. De beren die daar verantwoordelijk voor zijn..... en ze weten zelf wel wie dat zijn..... te kinderachtig om daar nog meer woorden aan vuil te maken!!

    Uit eindelijke enquête uitslag is; 1. Evelina met 13 stemmen 2. Louana met 10 stemmen 3. Tanja met 9 stemmen


    Vice Miss ijsbeer is:

    Tanja

    Wegens een too close to call, zijn er voor het eerst in de geschiedenis......2 Missen!!!


    De nieuwe Miss ijsberen 2013!!!



    Evelina en Louana
    Wordt een beetje melancholiek zo rond de jaarwisseling.

    Evelina is voor mij een dame die mij al die tijd is bijgebleven.
    Oprecht, vrolijk en probeerde ook voor haarzelf er het beste van te maken.

    Na Panthera, waar ik overigens de beste herinneringen aan over heb gehouden, is Evelina tijdelijk als Jennifer in Living Room werkzaam geweest en daarna enige tijd als bardame in huidige Acapulco Gold.

    Heeft iemand enig idee waar Evelina gebleven is?

  2. Onderstaande 2 leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 1 januari 2024),Shakir (29 december 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.

  FKK Artemis 468*60