Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 176
  1. #1
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard Anna (Mia / Lollipop / Lolita (Roemeense) ex LR

    Naam : Lollipop

    Nationaliteit/taal : Roemeens/Roemeens en Engels uitstekend; Duits beperkt

    Leeftijd : 19

    Haarkleur/lengte : bruin of zwart/half lang tot op de schouder

    Lengte : 1,65

    Postuur/Cupmaat : C

    Tatoeage/Piercing : Nee/Nee

    Service : TZ (zeer beperkt) PZC, NMC (Snel)

    Voordelen: Ze liep rond zonder bh. Optisch een leuk ding. uitdagend
    Nadelen: afwerkseks

    Afgelopen vrijdag 29 november was ik voor de eerste keer bij SS. In de algemene topic al reeds aangegeven wat voor prachtclub met pracht ambiance deze club heeft. Ik was er om 11 uur en ging tegen 20 uur naar huis. Alles geprobeerd wat deze club te bieden heeft en 3x met een dame gekamerd. Eerste kamergang met de Macedonische Gaby en de laatste was met de Poolse Stella. Beiden prima sessies van een uur.
    De tweede kamergang was met Lollipop. Ik schat dat het zo rond 15-16 uur was. Er was veel te kiezen. Minder beren dan dames. Op een gegeven moment werd ik van achteren 'aangevallen' door een jonge dame die later bleek Lollipop te zijn. De dame komt erg 'horny' over en met haar speelse tongetje dat ze steeds naar buiten steekt weet ze je in de pocket te krijgen. Er is sprake van enige presales. Ik probeer tijdens de presales ook achter wat achtergronden van de dame te komen. Dat lukte vrij aardig bij deze dame. Door haar erotische presales (en ik was ook weer aan eenkamergang toe) ging ik met haar op kamer. Ik had haar nog voor de kamergang gevraagd of te aan TZ doet. Dat was het geval. Op de kamer ging ze snel van start. Heel even TZ en dwaalde al snel af naar mijn yoghurtbus om de zeer korstonding te pijpen. Al na zo'n 5 hooguit 10 minuten ging het CD er om. Ik maakte de opmerking dat ik het wel erg snel vond gaan (ik ben een GFE liefhebber). Of ze begreep me niet of ze wilde me niet begrijpen. Ze begon me in cowgirl te berijden. Ik had het eigenlijk wel gehad en liet het toe om snel tot een hoogtepunt te komen. Daarna meteen douchen op de kamer. Ik stond in minder dan 25 minuten inclusief douchen weer buiten. kosten €50. Er was geen click, helemaal niets.
    Geen aftersales. Ik vroeg haar buiten de kamer waarom het zo snel moest? Ze zei toen, had je liever een uur gewild? Die moet nog veel leren of is niet geschikt voor dit werk......!
    Het moge duidelijk zijn dat deze dame niet voor herhaling vatbaar is.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (22 september 2014),hansdordt ( 1 december 2013),licky luke ( 1 december 2013),Peppino ( 1 december 2013),sofaking ( 1 december 2013),terminator ( 1 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Mijn 2de DVP in SS vandaag was de 21-jaar jonge Roemeense Lolita (je mag ook Lola of Lollipop zeggen). Lolita was me 's middags al opgevallen, maar ik zou eerst toch nog met een andere Roemeense meid (Amalia) op de kamer belanden. Lolita werkt blijkbaar nog maar 6 dagen in SS en werkte eerder in ACA.

    Lolita is 1,65m groot, heeft lang zwart haar, mooie ogen, geen piercings of tattoo's. Ze heeft een mooi gezicht, maar ik werd vooral aangetrokken door haar killer body: ze heeft hele mooie borsten (een echte C-cup met lekkere steektepels) en een zalige, iets vollere kont.

    Ik heb eerst een leuk gesprek met haar gehad in 1 van de zeteltjes waarbij ze me regelmatig streelde of kusjes gaf. Ze was absoluut niet gehaast om op een kamer te gaan. 1 groot minpunt: ze stonk uit haar bek! Ik bood Lolita subtiel een kauwgom aan, maar ze had de hint niet door.

    Enfin, haar mooie borsten floepten regelmatig uit haar wit-zwarte kleedje en werkten als een magneet op Piet, dus ik heb me over de slechte adem heen gezet en heb haar toch maar een sleutel laten halen.

    Op de kamer bleek, toen Lolita helemaal naakt was, pas echt hoe mooi haar lichaam wel is: zalige borsten en een ideale kont! Ze had me nog niet aangeraakt en Piet stond al half stijf, gewoon van naar haar te kijken.

    Haar service: Tongzoenen was raar. Heel hevig maar slechts heel kort. Pijpen deed ze goed, maar tijdens het pijpen lag ze met haar rug naar me toe, zodat ik niet goed met haar borsten kon spelen. Cowgirl was zalig, alleen al omwille van het zicht op Lolita haar wondermooie borsten. Afgemaakt met hondjes, waarbij ik heel hard mocht beuken. Terwijl ik Lolita aan het neuken was, keek ze me voortdurend geil aan in de spiegel: lekker PSE!

    Ik ben stevig klaargekomen en toen kon Lolita de kamer plots niet snel genoeg verlaten. No time for smalltalk. Ach, maakte mij eigenlijk niet uit: ik had mijn pleziertje toch al gehad:wink:.

    Lolita haar aftersales waren btw verassend goed: ze is in de korte tijd dat ik na mijn kamergang nog in SS was, nog 3 keer bij me langsgekomen en heeft me nog verschillende kusjes gegeven. Waarom moest dat op de kamer dan ineens zo snel gaan??

    Herhalingsgevaar: Klein. Voor haar looks geef ik Lolita een 9, voor haar service een 6 en voor haar adem een 3.
    Maar als haar borsten me nog eens betoveren, zou een herhaling er toch zomaar eens kunnen inzitten.

  4. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 4 december 2013),hansdordt ( 4 december 2013),licky luke ( 3 december 2013),Sjeufke ( 3 december 2013),sofaking ( 7 december 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren in Sixsens op herhaling geweest met Lolita. Het was een betere ervaring dan de eerste keer, maar het was nog steeds niet uitstekend. Alles blijft een beetje gehaast overkomen.

    Hoe dan ook: ik ben gek van Lolita haar billen en vooral van haar mooie borsten (en gisteren liep ze meestal topless rond, dus ik heb mij de ogen kunnen uitkijken!), Lolita haar pre- en aftersales zijn uitstekend en haar service is misschien niet top, maar toch zeker goed te noemen, dus ik ga er zeker nog mee op herhaling gaan!

  6. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Hoe ze zich noemt maakt me niet zo veel uit, maar dat ze een stel feesttieten heeft is wel duidelijk! Afgelopen maandag heb ik een half uurtje met haar doorgebracht, en dat was erg fijn!
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  7. #5
    Geregistreerd
    16 april 2012
    Last Online
    17 december 2014 @ 18:42
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Volgens mijn noemt ze zich Lolita....en met Breezhalover eens....ze heeft me daar een mooie partij borsten.
    Ze is gewoon een beetje jonge meid....dus haar gedrag is wat 'wild' en soms druk maar ze doet haar best en supergeil als ze met regelmaat in de spiegel geniet van haarzelf.
    Inmiddels 2 of 3 keer met haar naar de kamer geweest en nog geen spijt gehad.
    Als wat in haar investeert (fooi geven, gesprekje voeren) gaat haar service omhoog....dat is mijn ervaring.

  8. Onderstaande leden hebben sam1975nl bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover (13 februari 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:36
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    14 in 11 posts

    Standaard

    Mooie maar niet echt grote tietjes op dit meiske, beloofde aan Henkie om hele rustige sex te gaan doen, maar was op de kamer toch nogal snel en dus Henkie vlot klaar. Was niet slecht, was niet super, met leuk jong meiske.

  10. #7
    Geregistreerd
    16 april 2012
    Last Online
    17 december 2014 @ 18:42
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Zag de dame gister nog even in de club en begreep dat ze 3 weken op vakantie gaat...moeten dus even geduld hebben )))

  11. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    20 april 2024 @ 08:21
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Werd gegrepen zodra ik liep in de bar bij de blote breasted Lolita, een 21-jarige Roemeense, langharige brunette met verdoken B cup tieten. Ze zat en sprak voor een lange tijd voordat we gingen naar de kamer voor wat was een vrij goede sessie. BBBJ. 69, Multi positie en met de hand afgewerkt. Zag haar boven een beetje later in haar normale kleding (zag er erg mooi) en vroeg wat er gebeurde waarop ze antwoordde dat ze ziek en op weg naar huis was! Beschadigen € 50 en zou zeker herhalen. Ze weet wat ze wil uit het leven en ik denk dat ze zal krijgen.

    Was grabbed as soon as I walked into the bar by the bare breasted Lolita, a 21 year old Romanian, long haired brunette with smallish B cup tits. She sat and talked for a long time before we went to the room for what was a pretty good session. BBBJ. 69, Multi position and hand finish. Saw her upstairs a bit later in her normal clothes (looked very nice) and asked what was happening to which she replied that she was ill and heading home! Damage 50 euro and would certainly repeat. She knows what she wants from life and I think she will get it.

  12. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.156
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Gisteren een half uurtje met Lolita gekamerd, eerst in de bar wat zitten kletsen,daarna sleuteltje laten halen en ik heb het mij niet
    beklaagd, mooie dame met een goeie service tz pzc 2lekkere standjes. Voor mij voor herhaling vatbaar

  13. #10
    Geregistreerd
    16 april 2012
    Last Online
    17 december 2014 @ 18:42
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Inmiddels al meerdere keren met Lolita gekamerd....'t is een jonge meid maar ondanks dat ze soms wat druk is....toch er lekker.
    Als je wat tijd in haar investeert is ze ook leuk op de kamer.
    En....heerlijke borsten!

    goede service: tz, pzc

  14. Onderstaande 3 leden hebben sam1975nl bedankt voor deze bijdrage:

    hotmister1985 ( 9 mei 2014),licky luke ( 9 mei 2014),Sjeufke ( 9 mei 2014)

  15. #11
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Vandaag gekamerd met Lolita.

    Een hele mooie meid, mooi lijf ook en hoewel het niet slecht was.....was het ook niet erg noemenswaardig.
    In de bar was het erg gezellig, je kunt leuk met haar praten, ze was wel aanhankelijk, maar niet zoenerig. Ze zei niet graag te zoenen in de bar,
    in verband met het kijken van andere meiden en beren. In hoeverre dat zo is...maar qua zoenen verwachtte ik niet al te veel.

    Een beetje zoenen, PZC (was prima) NMC in paar standjes was ook prima. Absoluut niet slecht..maar....mja...

  16. Onderstaande 3 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (16 juni 2014),Sjeufke (15 juni 2014),Sparky (16 juni 2014)

  17. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Pfeil

    Ik heb lang getwijfeld over haar om te gaan. Ik vertrouwde het zaakje niet helemaal. Ik dacht van haar te kunnen verwachten wat Davedv verwoord. Ze is een paar kilo afgevallen en dat zie je. Ze heeft nu nog een mooier figuurtje en ze had een mooie hoge hoed op afgelopen vrijdag, die haar prachtig stond. Ze was ineens geen hoer meer maar een echte Madam. Tijdens het verleiden in de Oriëntaalse ruimte, tongzoende ze me al flink. In die ruimte is het vrij donker en om heel eerlijk te zijn, hield ik haar voor een nieuwe dame die veel gelijkenis vertoont met haar. Pas op kamer wist ik bij wie ik werkelijk lag en dus had ik gewild/ongewild beslist om met Lolita te kameren. De gekste dingen overkomen me. Echter, zo snel als ik beslist had, zo snel was ik ook weer bijna van kamer. Een oude bekende van YY (ex-Vanessa dus), wees me er op dat ik zeker niet wildenthousiast van haar was want dat ze me zo niet kent, na 15' al weer van kamer af. Die dames, ze merken alles op. Zo snel van kamer is inderdaad niet mijn gewoonte en jammer genoeg kan ik de sessie zelf niet beter omschrijven dan hoe Davedv ze omschrijft. Lolita is niet slecht, niet erg goed, gewoon goed maar zo blijf je natuurlijk hangen in de grijze massa. Of dat goed voor haar is, zal de toekomst uitwijzen. Ze begon ook tegen mij over het forum en ze had gelezen dat ze "gewoon goed" was en dat je in een club ook niet meer moet verwachten (of niet meer moet verwachten van betaalde seks). Daar heb ik een andere mening over natuurlijk en ik weet ook wel beter (te vinden). Ze is leuk in de omgang maar ik zal niet herhalen met haar. Jammer want buiten de vlakke service heeft ze erg veel kwaliteiten in zich. Zeker weten.

    Nuance bij Davedv: al wat ze deed, deed ze goed maar kort, ook het tongzoenen was goed bij mij. Het was me eigenlijk gewoon te veel mechanisch en dat was ook de grote reden dat ik zelf (het was de eerste sessie) niet op de rem ben gaan staan en mijn orgasme niet uitgesteld heb want eens dat "grijze-massa-gedoe" in mijn hoofd echt begint door de dringen, werkt dat negatief op mijn erectie.


    Toffe Madam, zeker met haar hoed. Op kamer te veel to the point .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv (21 juni 2014),egon, Dr. Rammler (22 september 2014),Sjeufke (22 juni 2014),Snor (22 juni 2014)

  19. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Lolita dus.

    Ik smelt helemaal weg bij meisjes zoals zij.
    Ze had een leuk hoedje op, ze heeft een leuk lachje en ze heeft een body waar ik in combinatie met haar prachtig gezichtje echt compleet van overstuur raak.

    Vaak overkomt het me in een club dat een meisje naar me toe komt, een beetje met mijn tepels gaat spelen (hoe weten ze dat toch?) en als het klikt en ze er best wel leuk uit ziet, nou, dan gaan we neuken.
    Meestal is dat op het begin van de dag. Ik kom altijd al vroeg en nog niet alle dames zijn dan aanwezig.
    Ik kan voortaan beter wachten ;-)
    Er komt vaak zoveel schoons pas wat later binnengedruppeld dat ik bijna spijt zou krijgen van een eerdere toch niet onverdienstelijke kamergang.

    Zoals vandaag.
    Eerst verleid door Diana (godin van de jacht).

    Na een sauna en wat eten liep ik de bar weer binnen.

    KABONG!! KABONG!! KABONG!!

    Daar zat zij. Lolita. Ik liep écht meteen rechtstreeks naar haar toe. Zó mooi, zó helemaal mijn type dat ik dacht: dit kan niet mis. En als het mis gaat dan wil ik het in ieder geval een keer meegemaakt hebben.
    Een beetje small talk. Ik was verkocht.

    Een uurtje met haar op de kamer doorgebracht. Helaas 100 i.p.v. 75, maar dat was het eigenlijk wel waard. Alles is zo'n beetje de revue gepasseerd: zoenen, pijpen (ZC), beffen, nog langer beffen, zoenen, neuken (MC).

    Naderhand samen douchen. Ik kreeg van haar haar eigen douchespul i.p.v. de standaard uit SS. (Dat zijn van die kleine dingen die ik zéér waardeer.)

    Herhalingsgevaar 100%.
    Dat heb ik ook tegen haar gezegd: ik kom terug, voor jou. Maar ze geloofde me niet. En ik kon haar geen ongelijk geven: alle mannen liegen.

    En toch kom ik voor haar terug.
    En voor wat andere meisjes die ik later op de dag gezien heb ;-)

    Ik snap trouwens niet dat ik haar nooit eerder gezien heb. Ik kom toch regelmatig in SS. En ze schijnt er al een tijdje te werken.

    Op de een of andere manier was het een beetje onwennig met haar. Wat nog grotere beloften inhoudt!

    WOW. Een superdate.
    Aftersales: helaas 0,0.

    Nog een paar biertjes gedronken en de bus en de trein en de fiets naar huis genomen.
    (Vrijdag dus.)
    Laatst gewijzigd door Snor; 22 juni 2014 om 14:23 Reden: Ik was er vrijdag.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  20. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 juni 2014)

  21. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Lolita dus.

    Ze had een leuk hoedje op, ze heeft een leuk lachje en ze heeft een body waar ik in combinatie met haar prachtig gezichtje echt compleet van overstuur raak.
    Klopt, hoedje stond haar beeldig, hoewel ze het eerst zelf te groot vond... En, ja niet alleen jij raakt ervan overstuur ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Een uurtje met haar op de kamer doorgebracht. Helaas 100 i.p.v. 75, maar dat was het eigenlijk wel waard.
    Tip: Als je van € 100,00 uit gaat (meest gangbaar in SixSens) valt € 75,00 lekker mee, daar waar dat nog kan. Volgens mij doet alleen Anna nog € 50,00 + € 25,00 ...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Dat heb ik ook tegen haar gezegd: ik kom terug, voor jou. Maar ze geloofde me niet. En ik kon haar geen ongelijk geven: alle mannen liegen.
    Mij geloofde ze ook niet... toch ben ik een van die mannen die (bijna) nooit liegen .
    Ze had me bij een eerder bezoek overvallen in de Oriëntaalse ruimte waar ik eigenlijk wat wilde relaxen en heel misschien op bezoek van een bepaalde dame aan het wachten was. Ze kwam lekker bij me liggen en toen ik aangaf dat er nu geen kamertje in zat vroeg ze of ze toch bij me mocht blijven. Ze bleef wat knuffelen en kletsen en na een tijdje zei ze vriendelijk gedag en wilde gaan. Ik zei nog dat we misschien niet nu, maar gegarandeerd een volgende keer op kamer zouden gaan. Dat had ze verkeerd begrepen want bij mijn volgende bezoek stond ik in gezelschap van wat vrienden en kwam ze naar me toe met de originele openingszin: "You are gonna fuck me tonight"... Waarop ik aangaf dat dat wel een keer zou gebeuren maar niet die avond (weer vanwege een bepaalde dame). De keer daarna trof ik haar onder de douche en herinnerde ze mij er aan dat, als ik een echte heer was, ik me aan mijn afspraken en beloften moest houden. Dat klonk toch al wat fijngevoeliger en zorgde er ook voor dat ik mijn belofte heb ingelost... zonder spijt overigens. Herhalingsgevaar zit er zeker in!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Ik snap trouwens niet dat ik haar nooit eerder gezien heb. Ik kom toch regelmatig in SS. En ze schijnt er al een tijdje te werken.
    Ze is een paar weekjes op vakantie geweest en sinds kort weer terug. Waarschijnlijk heb je haar dus net gemist...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Aftersales: helaas 0,0.
    Bij mij wel, maar het was ook even wat minder druk, dan neemt ze er waarschijnlijk meer de tijd voor.
    En daarna telkens weer begroeten, kusjes, op schoot zitten, knuffelen en vooral polsen of er nog een kamertje in zit. Net een heel mooi vlindertje dat van bloem naar bloem vliegt... Lekker en schattig tegelijkertijd...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (10 februari 2015),Sjeufke (13 juli 2014),Snor (22 juni 2014)

  23. #15
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt dat ik van haar after sales niet mag klagen. Natuurlijk zijn de "sales" ook enkel maar bedoeld als klantenbinding, herhalingskansen verhogen.... Vermits er voor mij geen herhalingsgevaar inzit, zal de after sale afnemen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 juli 2014)

  25. #16
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Was me ook opgevallen, ziet er leuk en vrolijk uit
    vond haar eigenlijk veel te jong , de verzonnen naam lolita werkt in dit geval averechts , gezien algemene recessie ook niet echt wat gemist

  26. #17
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Ik vond ze er super uitzien in haar fleurige bikinitje dinsdag ll. Bikini slipje met van die lintjes die los kunnen

    We botsten als het waar op elkaar bij de ingang van het resto kort na mijn aankomst.
    Even korte babbel en aanrakingen en vertelde dat ik haar later nog wel zou tegenkomen.

    Dat later was dus kort nadat ik iets gegeten had, in de bar bij het bestellen van een drankje.
    Nu het was nog zeer vroeg en er waren nog bijna geen mannen, dus incognito de bar binnen wandelen was niet echt mogelijk.


    In de bar verder kennis gemaakt met haar, en wat later de opties besproken.
    Nu op een gegeven moment vraag ik of ze het ok vond als ik haar een massage zou geven. Ze was eerst wat verrast precies, want ze vroeg of ik niet andersom bedoelde.
    Zij had body creme bij vertelde. Nu toeval wil dat ik een flesje olie bij had.

    Dus wij naar kamer 11 en het is een zeer leuke sessie geworden met veel olie, TZ, PZC en NMC in verschillende posities.

    Als er iets is wat sexier is dan een naakte mooie vrouw is het een naakte mooie vrouw die volledig is in ge-ollied

    't is een heel leuke kamergang van 2 uur geworden.

    Naderhand nog regelmatig eens rond de nek hangen, maar ja dat is aftersales met bijbedoeling natuurlijk. Maar we laten het ons welgevallen.

  27. Onderstaande 3 leden hebben foempje2 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 juli 2014),Snor ( 9 juli 2014),sofaking ( 9 juli 2014)

  28. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vrijdag weer een lange sessie van anderhalf uur gehad met Lolita.
    Het blijft een leuke meid en we hebben veel plezier op de kamer gehad.

    (Beathe gaf ons kamer nummer 11, volgens haar een van de beste kamers.
    Inderdaad, mooie kamer, spiegel, groot rond bed, douche op de kamer.)

    Dit was de derde keer dat ik met Lolita was.
    Vast niet de laatste keer.
    Maar ik denk dat de eerstvolgende keer een andere dame aan de beurt zal zijn.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  29. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 juli 2014)

  30. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ze krijgt het GFE principe langzaam maar zeker onder de knie, zo te zien ... Dat kan nog leuk worden... als ze weer wat verder is...

    In de nabije toekomst wellicht eens een examen afnemen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. #20
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Lolita is voor mij een must have. Leuke mooie meid en altijd spontaan/vriendelijk. Mooi lichaam en vooral ook mooie billen Precies het type waar ik van hou. Ook op de kamer hebben we altijd veel lol. Een goede klik. Voor mij dus 100% herhalingsgevaar.

  32. Onderstaande leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 juli 2014)

  33. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik kan bellen naar SS, maar ik ga het eerst even hier vragen.
    Weet iemand of morgen (maandag, blijkbaar een van de mindere clubdagen qua damesaanwezigheid) Cleo en/of Carmen aanwezig zijn?
    Asha of Lolita mag ook.
    Misschien wil iemand het even aan hen vragen?
    Ik zou nl. morgen een dagje vrij kunnen nemen. Maar dat is vooral afhankelijk van de antwoorden.

    Mij dank is groot.

    (Voor de zekerheid heb ik dit bericht in een paar topics geplaatst. Ik hoop dat de mods dit even door de vingers zien. Morgen mag alles wat mij betreft weer gewist worden.)
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  34. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 augustus 2014)

  35. #22
    Geregistreerd
    15 april 2014
    Last Online
    25 mei 2020 @ 14:38
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 5 posts

    Standaard

    Ik vind lolita ook een aanrader. Een 3-4 tal weken geleden met haar gekamerd tijdens mijn eerste bezoek een Sixsens (ik ga meestal naar panthera maar sixens is het dichtstbij dus ook maar eens uitgeprobeerd :smile. leuk spontaan meisje, had haar eerder al opgemerkt aan het zwembad maar ze was helaas constant bezet.
    's avonds aan de bar sprak ze me zelf aan. Ik was eigenlijk van plan niet meer te kameren maar ze heeft me toch kunnen overtuigen met enkele lekkere tongzoenen.

    Ik gaf aan voor een halfuur, geen probleem voor haar. TZ, PZC, NMC allemaal heelgoed. Uiteindelijk heb ik er maar toch een uurtje van gemaakt.
    Voorlopig de beste van de 6 kamergangen die ik tijdens mijn twee bezoekjes aan Sixsens heb gehad (andere sessies waren met Anna, Cibelle, Selena, Claudia en Sissi).

  36. Onderstaande leden hebben jimmythesaint bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 augustus 2014)

  37. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Maar ja, mijn grote vraag is: is ze er morgen ook?
    Want voor mij is dit ook nog steeds (ondanks wat kleine aanvaringen) nog steeds een toppertje.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  38. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 augustus 2014)

  39. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Nee, vandaag was ze er niet. Ik heb haar tenminste niet gezien.
    En ik weet 100% zeker dat ik haar wel herkend zou hebben.

    Mijn probleem is dat ik moeilijk namen kan onthouden en ook moeilijk gezichten.
    Na één keer met een dame ben ik de week daarop al bijna alles vergeten.
    Na 3 keer echter kan ik me alles weer herinneren.

    Maar Lolita was er vandaag dus niet. (Althans niet tot een uur of 5)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Maar ja, mijn grote vraag is: is ze er morgen ook?
    Want voor mij is dit ook nog steeds (ondanks wat kleine aanvaringen) nog steeds een toppertje.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  40. #25
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Nee, vandaag was ze er niet. Ik heb haar tenminste niet gezien.
    En ik weet 100% zeker dat ik haar wel herkend zou hebben.

    Mijn probleem is dat ik moeilijk namen kan onthouden en ook moeilijk gezichten.
    Na één keer met een dame ben ik de week daarop al bijna alles vergeten.
    Na 3 keer echter kan ik me alles weer herinneren.

    Maar Lolita was er vandaag dus niet. (Althans niet tot een uur of 5)
    Ze had het er laatst over dat ze voor twee weekjes met een vriendin naar Spanje ging... maar ik heb in herinnering zou dat pas in september zou gebeuren... Ik kan me natuurlijk vergissen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.

Living Room 468*60   Babylon 468*60