Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 176
  1. #76
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat is Lolita maar het werkt... .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #77
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Berichten
    854
    Discussies
    50
    Thanks
    7.769
    Thanked
    3.076 in 661 posts

    Standaard

    Bezoek 1 Kamer 1 - Ik zat te denken over opties op mijn weg naar de club en ik met Lolita had gesproken aan het einde van mijn vorige bezoek dus ze was nog steeds in mijn gedachten. Zoals eerder vermeld is zij zeer gemakkelijk op het oog, zodat toen ze benaderde me tien minuten in mijn bezoek ik dacht waarom niet gaan voor een herhaling sessie. Niet een geweldige sessie voor mij als ze aangevallen mijn pik met haar mond alsof ze probeerde om de verchroomde opstijgen een bumper! Veel te krachtig en ze was duidelijk gebrand om mij af zo snel als ze kon. Ze wilde me ook om te upgraden naar finish in de mond die ik heb geweigerd die ze leek niet al te blij, geen kut likken hetzij als ze beweerde dat ze het niet leuk vinden! Ik kon niet goed moeilijk te wijten aan de blowjob en ik vroeg haar om me te eindigen met de hand, na een paar minuten kreeg ze genoeg van dit en pakte mijn hand en kreeg ik het zelf doen, nog steeds mompelend over mij afwerking in haar mond. Ik zal niet elk moment snel herhalen, ook al is ze prachtig!

    Visit 1 Room 1 - I was thinking about options on my way to the club and I had spoken with Lolita at the end of my previous visit so she was still in my mind. As previously mentioned she is very easy on the eye so when she approached me ten minutes into my visit I thought why not go for a repeat session. Not a great session for me as she attacked my cock with her mouth like she was trying to take the chrome off a bumper! Far too vigorous and she was clearly keen to finish me off as soon as she could. She also wanted me to upgrade to finish in mouth which I declined which she did not seem too happy about, no pussy licking either as she claimed that she didn't like it! I couldn't get properly hard due to the blowjob and I asked her to finish me by hand, after a couple of minutes she got fed up with this and grabbed my hand and got me to do it myself, still muttering about me finishing in her mouth. I won't be repeating any time soon, even though she is stunning!

  3. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (24 september 2015),Kwakje (23 september 2015),licky luke (22 september 2015),Sjeufke (22 september 2015)

  4. #78
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gisteren tijdens mijn bezoek aan Sixsens een kamer gedaan met Lolita. Aan de bar even met elkaar kennis gemaakt en toen vielen vanzelfsprekend de ferme tietjes gelijk op. Ze ziet er prima uit en ik was wel rijp voor mijn 1e sessie. Haar naam kwam me ook bekend voor vanuit het forum. Er kwam niet direct een alarmsignaal naar voren en ik besloot het er na wat korte presales (tijd) maar op te wagen. Ik had me voorgenomen om bij de YBF leden navraag te doen tav eventuele kamer opties maar hier wilde ik geen navraag voor doen. Het stond me gewoon aan qua optiek en ze maakte best een guitige indruk.

    Kamer vlakbij de bar opgetrokken en daar uiteindelijk een 60-tal minuten met elkaar doorgebracht. Technisch en optisch was het allemaal prima voor elkaar tav pzc, intiem, tongzoenen. Ik had er wel een klik mee en ik had het idee dat ze zich bij mij ook wel op haar gemak voelde. Intiem kon ze goed hebben ondanks het feit dat ik niet aan standaard fabrieksinstellingen voldoe. Minpuntje was dat ze me met de tijd wilde naaien. Ik gaf aan dat haar tijdsindruk niet klopte en dat we nog langer hadden dan dat zij dacht. Ook was ze nogal sterk gericht op een FT. Nu ben ik daar normaliter niet van maar omdat haar techniek mij wel beviel heb ik er toch maar gebruik van gemaakt. Totale schade dus 125 EUR.

    herhalingsgevaar: ja, vanwege haar kamervaardigheden.

  5. Onderstaande 9 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 februari 2016),Deantje (21 februari 2016),ftchietgraag (22 februari 2016),Kwakje (21 februari 2016),le_belge (21 februari 2016),Mr Bluenose (21 februari 2016),pret (21 februari 2016),Sjeufke (21 februari 2016),Wentelt Eefje (22 februari 2016)

  6. #79
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.206
    Discussies
    237
    Thanks
    21.850
    Thanked
    6.384 in 3.031 posts

    Standaard

    Net als bij Gina is duidelijk dat je als vrouw nooit Sjeufke voor je op pad moeten sturen om een BH voor je te kopen, ook bij Lolita is de C-cup uit het eerste bericht niet meer dan een uiterst fraaie niet eens in de buurt van een C komende B-cup. Het was wel het eerste dat me aan haar opviel. Het tweede is het enorm guitige koppie dat ze heeft. Het derde was dat ze tussen al het gejaag door de indruk wekte wel even tijd voor een praatje in te ruimen (iets wat bij voorbeeld Selena absoluut niet bleek te kunnen opbrengen, net als Bulgaarse Dani, die begonnen hun praatjes met Spass of Zimmer, in plaats van het in hun eerste zin in te bouwen). Dat was aangenaam en gebeurde in uitstekend Engels. Ze begreep dat mijn kop nog even niet naar kameren stond en beloofde nog weer terug te komen. Toen ze weer wegliep kon ik ook op haar achterzijde geen lichaamsversiering ontdekken, het vierde dat me opviel en iets dat ik bijzonder graag zie, geen inkt en geen ijzerwaren op een dameslijf(je).

    Toen ze me een poos later weer aanspraak, stuurde ze uiteraard wel eerder op een kamer aan, maar na mijn toezegging dat ik met haar mijn eerste kamer van de dag zou doen, alleen nog niet nu, bleef ze toch nog even kletsen en flikflooien en wist ik dat ik een goede keus gemaakt leek te hebben.

    Op weg naar een laatste saunagang voor ik zou gaan kameren, kwam ik Andrea tegen, die me al zoenend om de hals vloog. Een kameroptie erbij, maar had al besloten toch voor Lolita te kiezen, die kwam net op het moment dat ik me aan Andrea ontworsteld had langslopen en sprak me "vermanend" toe "You have been kissing every girl you met." Even later sprak ik daarover met de Duisburgspesjalist, want het klopte deels deze avond, maar ik ga nooit uit mezelf met dames kussen en daarnaast tongzoen ik niet als ik niet van plan ben te kameren. (Uiteraard is dit wel club-afhankelijk, maar laten we eerlijk zijn, in de meeste clubs is tongzoenen niet een geaccepteerd onderdeel van het selectieproces, maar iets waarmee je begint als het selectieproces afgerond is.)

    Fris gedoucht en voorzien van frisse oksels, mond en geurtje kwam ik de bar in en had geluk Lolita onmiddellijk tegen het lijfje te lopen. Ze keek me aan, ik haalde haar aan en vroeg haar wat ze er van dacht. Zij dacht dat ik mijn belofte nu na ging komen en ik gaf haar gelijk, waarna ze me haar tasje en handdoek in de handen duwde met een grijns en zei dat ik braaf moest wachten en zij een sleutel ging halen. Kennelijk had ze door dat ik behoefte aan nabijheid had en knuffelend en zoenend stelde ze vast dat ze de erectie die ze tijdens haar laatste presales meende te moeten opwekken om zeker te zijn dat ik mijn belofte na zou komen ook nu zo weer paraat had. Ze daalde af om erg gevoelvol en langzaam te pijpen, precies zoals ik het graag heb en dat gaf ik haar ook onmiddellijk aan. Dat bleek niet tegen dovemansoren gezegd, de gehele sessie zou ze niet in sjorren of te stevig pijpen vervallen. Wel vroeg ze direct of ze ook een FT aan die pijpbeurt mocht gaan verbinden tegen meerprijs, maar dat heb ik in eerste instantie verneint.

    Waar ik normaal graag een dame bef en me duidelijk was dat haar kutje fris en fruitig was, besloot ik toch deze eerste kamer tot een half uurtje te beperken en daarom geen tijd daarmee te verdoen. Terwijl ik zo nu en dan het zaad voelde opborrelen door het goede pijpwerk, bedacht ik me wat een feest het zou zijn die tietjes voor mijn gezicht heen en weer te zien dansen terwijl ze in cowgirl op me zou zitten. Ik wees naar een plekje naast mijn rechterwang en zij grijnsde omdat ik zo precies had gezien waar ze tijdens de voorbereiding al een condoom had neergelegd uit haar tasje. Die ging om en even maximaal genoten van dat geweldige koppie, die fabuleuze tietjes terwijl zij zo nu en dan voorover gebukt zoenend met haar kutje mijn lul erg lekker bereed. Voor mijn gevoel waren we een minuut of 25 bezig toen ik het niet meer tegen kon houden en het rubber verlekkerd volspoot. Lolita reed nog even lekker door en toen rolde ze van me af. Netjes schoongemaakt en inderdaad net voor het verstrijken van het half uur uitermate tevreden de kamer af. Er is absoluut herhalingsgevaar met dit dametje, dat eigenlijk net te jong voor me is, aanwezig!

    PPZ: 8,8 (9,0 / 9,0 / 8,4)

  7. Onderstaande 7 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 februari 2016),Cat (22 februari 2016),ftchietgraag (22 februari 2016),le_belge (22 februari 2016),licky luke (14 april 2016),Nedlovefkk (22 februari 2016),Ryuhayabusa (22 februari 2016)

  8. #80
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Gespot in Ying Yang, onder de naam Mia.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  9. Onderstaande 9 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 3 april 2016),le_belge ( 3 april 2016),licky luke ( 5 april 2016),Mr Bluenose ( 3 april 2016),Nedlovefkk ( 3 april 2016),orangeunique ( 3 april 2016),Ryuhayabusa ( 3 april 2016),satanic surfer (14 april 2016),Sjeufke ( 2 april 2016)

  10. #81
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    5 mei 2024 @ 13:18
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.163 in 2.567 posts

    Standaard

    nog altijd in yY, dus verplaatsten lijkt me een plausibele actie an sich
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  11. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 mei 2016)

  12. #82
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Tsja, valt niet echt meer te ontkennen dat ze er werkt dus voor de fans; .. Ze was/is vandaag op de party aanwezig. Ze herkende me van onze kennismaking in februari.? Dame zag er lieflijk uit in haar witte setje en haar bloemetjeskrans op haar haren. Leek aardig geboekt te zijn. Kan me daar ook wel wat bij voorstellen gezien haar techniek/optiek. En eigenlijk is het ook een vriendelijk ding. Geen kamer gedraaid tbh

  13. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 mei 2016)

  14. #83
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.233
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag met deze Roemeense schone mogen kameren.
    Op de kamer was het prima met haar maar ze is geen super service kanon. Maar ja voor yy standaarden voldoet het prima.
    Daarom is voor mij de kans op herhaling 50%
    Het is overigens wel een lieve aardige meid.

  15. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 mei 2016)

  16. #84
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.035 in 1.369 posts

    Standaard

    Ondanks de wisselende recensies van deze dame, 1 uur met haar gekamerd.
    Voor mij, een absolute beauty en een heerlijk uurtje met haar mogen beleven.
    Deze vrolijke goedlachse dame wel een paar keer moeten remmen (het was mijn eerste kamer) maar ze reageerde hier heel goed op.
    Tussendoor nog samen een sigaretje gerookt, en afgerond met een keurige 69 incl. FT.
    HHG zeer groot.

  17. Onderstaande 6 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 juni 2016),cheasehead (12 juni 2016),le_belge (11 juni 2016),licky luke (12 juni 2016),pret (10 juni 2016),Sjeufke (11 juni 2016)

  18. #85
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dat haar service licht verbeterd is.
    Ze stelde zelfs voor om na de kamergang nog iets te gaan drinken aan de bar.

  19. Onderstaande leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (12 juni 2016)

  20. #86
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Vandaag eerste kamer met deze kleine meid.
    Eerst 40 min friemelen totdat de jacuzzi gevuld was en dan lekker het bad in.
    Daar nog even 50 min bijgedaan.
    Geen details maar alles dik in orde.
    Volgende keer neem ik haar mee naar kamer 23

  21. Onderstaande 2 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 juni 2016),Ryuhayabusa (14 juni 2016)

  22. #87
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Daarnet nog een keer met Mia geweest. Weer een heerlijk gfe uurtje beleefd. Ze gaat vanaf dinsdag stoppen zegt ze. Eens zien wat je ervan kunt geloven... Zou spijtig zijn want ik heb er al twee keer lekker van genoten!

  23. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 juni 2016),Nedlovefkk (25 juni 2016),yylover (25 juni 2016)

  24. #88
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:49
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.014
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Ik meende Lolita vanmiddag in Sixsens gezien te hebben.
    Net na binnenkomst moest ik nog wennen aan het licht, ik zou mij dus vergist kunnen hebben. Zij droeg een heel klein brilletje.
    Hetzelfde meisje daarna niet meer gezien, dus... Ohne Gewähr.
    En Garde

  25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 juli 2016)

  26. #89
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    ik bevestig, mijn laatste sessie voor mijn laatste bezoek in de club YY, ze vertelde me dit willen stoppen met werken ?

    I confirm, my last session with her at the club YY, she said to me wanting to stop this work ?

  27. #90
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door français41 Bekijk bericht
    ik bevestig, mijn laatste sessie voor mijn laatste bezoek in de club YY, ze vertelde me dit willen stoppen met werken ?

    I confirm, my last session with her at the club YY, she said to me wanting to stop this work ?
    A lot of these woman say they want to stop this job, that's nothing new....
    It's probably true what they say, but somehow they almost never stop, at least not for long.
    That is because they want to stop working but at the same time they still want to keep getting the income that goes with this job....

    By the way, I also want to stop clubbing and visiting these ladies... but also I just don't seem to succeed...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Das (21 juli 2016),Meme Moo (21 juli 2016),pret (21 juli 2016),Sjeufke (21 juli 2016)

  29. #91
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht

    By the way, I also want to stop clubbing and visiting these ladies... but also I just don't seem to succeed...
    Een waar woord, waarde collega.

  30. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2016)

  31. #92
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    A lot of these woman say they want to stop this job, that's nothing new....
    It's probably true what they say, but somehow they almost never stop, at least not for long.
    That is because they want to stop working but at the same time they still want to keep getting the income that goes with this job....

    By the way, I also want to stop clubbing and visiting these ladies... but also I just don't seem to succeed...
    in club once god spoke to me to find the way back of the redemption

    No I pleasant it was my banker

    In club een keer god sprak tot mij Te vinden Het weg de verlossing

    Nee Ik maak plezier Het was mijn bankier

  32. #93
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Ik kwam binnen. Liep, na het omkleden, via de wellness naar het terras. En wie lachte mij daar schuldbewust toe. Only for a week. Zegt ze.

  33. Onderstaande 5 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 7 augustus 2016),français41 ( 7 augustus 2016),licky luke ( 7 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),yylover ( 7 augustus 2016)

  34. #94
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.699
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Is vandaag aanwezig


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  35. Onderstaande 2 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 9 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016)

  36. #95
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.233
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Na de lunch vonden we het tijd worden voor de eerste kamer, maar met wie wilde ik gaan want er was inmiddels een groot assortiment aan keuze. Uiteindelijk gekozen voor Mia, tjee was is ze toch een mooie verschijning. Mia had vandaag bijna tot gen make-up op en dan heeft zo ook echt niet nodig zonder make-up ziet de er nog steeds fantastisch uit en alles aan Mia is puur natuur. Mmm wat een heerlijke meid. Na even wat bij gekletst te hebben zijn we richting de kamer gegaan waar ik vervolgens Mia weer poedeltje naakt zag ow boy wat een body en een stel heerlijke borsten.
    Op het bed aanbeland begon Mia eerst met een BJ maar halverwege had ik toch wat problemen om pielenmans hard te houden. Mia stelde me gerust en zei dat ik moest ontspannen en daarna ging het stukken beter. Na de BJ ging ze boven op mij zitten oh boy wat een uitzicht daarna nog missionaris en vervolgens het karwei in doggy geklaard. Kortom een heerlijke sessie met een beauty van een dame.
    Jammer dat ze er maar voor een weekje is, verder heb ik haar nog gevraagd of ze daarna terug komt en ze zei misschien volgend jaar dus laten we dat maar hopen. HHG voor Mia is 100%.

  37. Onderstaande 8 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 9 augustus 2016),Eddy_V ( 9 augustus 2016),français41 (10 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),Nedlovefkk ( 9 augustus 2016),Sjeufke ( 9 augustus 2016),sofaking ( 9 augustus 2016),yylover ( 9 augustus 2016)

  38. #96
    Geregistreerd
    27 april 2016
    Last Online
    19 februari 2023 @ 08:37
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    250
    Thanked
    114 in 42 posts

    Standaard

    Gisteren Mia ook weer tegen het lijf gelopen , ze wist nog precies wat we gedaan hadden bij mijn laatste kamer met haar aantal maanden geleden wat ik op zeg al knap vond want ik wist het niet meer.
    Ik moest het maar als een compliment zien zei ze jajaja ik zag het toch echt meer als een verkapte presale ! Ik kon het wel waarderen dat ze aantal maal gewoon praatje kwam maken zonder sleutelvraag te stellen en gewoon over ditjes en datjes te hebben.
    Door mijn slechte keuze voor een oude bekende is kamer met Mia er pas later op de avond er van gekomen , ik was zeker niet op mijn best na een dag met bezoek aan 2 clubs en 3 kamers maar zij wist mijn dag toch met een geweldige sessie af te sluiten
    Voor de liefhebbers misschien blijft ze paar dagen langer ivm te weinig inkomsten ( wat woord DVP waard is natuurlijk )

  39. Onderstaande 2 leden hebben YYadict bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 augustus 2016),Deantje (11 augustus 2016)

  40. #97
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Surprise, surprise, I am only back for 2 weeks, zegt ze. En dan ga ik naar huis en kom ik wel weer eens terug voor 2 weken.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  41. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (13 november 2016),yylover (13 november 2016)

  42. #98
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.699
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Was er afgelopen dinsdag ook al dus ze heeft er al een week opzitten nu...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  43. #99
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Was er afgelopen dinsdag ook al dus ze heeft er al een week opzitten nu...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    En een klant of 70 hebben er al ondertussen opgezeten ook dus

  44. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 november 2016)

  45. #100
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.035 in 1.369 posts

    Standaard

    Mijn eerste kamer vandaag werd dus Mia. Had in de zomer al een keer met haar gekamerd, en na het bericht op dit forum, dat ze weer terug was, stond ze al op mijn verlanglijstje. Het hierop volgend uurtje was echter nog beter dan de laatste keer. Ze had er duidelijk zin in, vrolijk babbelend en met haar mooie stralende ogen was haar service zeer goed, er kwam zelfs regelmatig een tongzoen aan te pas.
    Ook nog even gekletst over dit forum en haar paspoortje, waarin de recensies nogal wisselend zijn.
    Ze gaf toe dat ze wel eens met beren op de kamer gaat voor een half uurtje, waarbij buiten het fysieke contact, totaal geen connectie is.
    Dan gaat ze over op de automatische piloot, en doet plichtmatig haar ding. Begrijpelijk, DVP's zijn geen robots.

    Overigens heeft ze haar 2 weken in YY er al op zitten maar heeft nog geen directe plannen om een dezer dagen huiswaarts te keren

  46. Onderstaande 6 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 november 2016),Cat (21 november 2016),cheasehead (22 november 2016),jansenroy (22 november 2016),pret (21 november 2016),Sjeufke (21 november 2016)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

  Living Room 468*60