Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 192
  1. #51
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Geen woorden, maar daden! Hmm, is dat niet de lijfspreuk van die salonvoetballers uit Noord-Limburg: Racing Kebap Niks voor mij dus

    Maar even serieus: ik heb inderdaad al vaker het voornemen gemaakt het rustiger aan te doen en ik heb dat voornemen zelden langdurig kunnen waarmaken, maar zoals gezegd: de bobijn is momenteel volledig af, het vat is leeg, de goesting is weg. Ik heb er dan ook goede hoop op dat ik het nu eindelijk eens langere tijd rustiger aan zal doen. Time will tell!
    Als goede vriend zeg ik maar zo (vrij vertaald uit het Engels): stierepoep... (of is het stierenpoep?)

    Maar een goed voornemen is het halve werk in de porceleinkast waar het kalf net verdronken is toen het schaap over de dam was...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 maart 2015),KanariePiet (17 maart 2015),Sjeufke (17 maart 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Met zulke goede vrienden heb je geen vijanden nodig

  4. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 maart 2015),KanariePiet (17 maart 2015),licky luke (18 maart 2015),Sjeufke (17 maart 2015)

  5. #53
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Als goede vriend zeg ik maar zo (vrij vertaald uit het Engels): stierepoep... (of is het stierenpoep?)

    Maar een goed voornemen is het halve werk in de porceleinkast waar het kalf net verdronken is toen het schaap over de dam was...
    Twee dagen later zit er nog steeds te weinig bloed in Licky Luke zijn alcohol!
    Valt nog steeds geen land mee te bezeilen ��

    Er gaan overigens geruchten dat bij Ladbrokes de weddenschappen geopend zijn op de voornemens van KanariePiet.
    De winstkansen voor degenen die vertrouwen hebben in onze vriendelijke vriend worden nog angstvallig geheim gehouden, maar schijnen de 1.01 te benaderen...maar weet..het zijn slechts geruchten!

    Laten we er dus maar niet op gokken en KanariePiet gewoon supporten in zijn voornemen.
    Is natuurlijk ook eigen belang onder het motto: Als hij het kan....dan kan ik het ooit!
    (dit laatste heeft vanzelfsprekend uitsluitend betrekking op de goede voornemens)
    En Garde

  6. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (18 maart 2015),licky luke (18 maart 2015),Oudebelg (18 maart 2015),Sjeufke (17 maart 2015)

  7. #54
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Van je vrienden moet je het inderdaad hebben...

    Ach, ik weet het, ik heb de perceptie tegen, maar wacht maar: jullie zullen wel zien!!!.

    PS: in Vlaanderen spreken we niet over stierenpoep, maar over stierenstront.

    399px-Bos_taurus_taurus_turd_cc.jpg
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. #55
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ik wens je in ieder geval erg veel sterkte en doe solidair met je mee tot ergens in Mei (hoop ik)

  9. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (18 maart 2015)

  10. #56
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Van je vrienden moet je het inderdaad hebben...

    Ach, ik weet het, ik heb de perceptie tegen, maar wacht maar: jullie zullen wel zien!!!.

    PS: in Vlaanderen spreken we niet over stierenpoep, maar over stierenstront.

    399px-Bos_taurus_taurus_turd_cc.jpg
    En in os Limburg hebben we toch eigenlijk liever de traditionele koeienvlaai...

    Recepten vind je o.a. op www.smulweb.nl... echt waar!

    koeienvlaai-kopiekopie.jpg
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (18 maart 2015)

  12. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:57
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Ik kap er ook mee.

  13. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (18 maart 2015)

  14. #58
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Na een maand of acht van celibaat ga ik binnenkort nog eens een uitstapje wagen.
    En zo blijft alles in evenwicht.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 maart 2015),KanariePiet (18 maart 2015)

  16. #59
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Na een maand of acht van celibaat ga ik binnenkort nog eens een uitstapje wagen.
    En zo blijft alles in evenwicht.
    Dankjewel voor de zelfopoffering. Nee serieus: alvast veel plezier gewenst bij je 'terugkeer'!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. #60
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Het is zover. Bijna niemand gelooft er in, maar vanaf deze week ga ik mijn clubben gevoelig beperken. Vanaf nu zaterdag plan ik nog slechts 2 keer per maand een club te bezoeken. Afwijkingen zijn altijd mogelijk, maar ik wil dit jaar nog max 20 keer een club bezoeken.

    Ga ik bepaalde clubs mijden? Nee
    Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje)
    Ga ik bepaalde rakkers mijden? Zeker niet!
    Ga ik me de komende maanden nog amuseren? Ja!!!

    Nog 20 clubbezoeken in 2015, nog een 40-tal verschillende nieuwe meiden. Het zal allemaal wat minder zijn dan de voorbije jaren, maar het lijkt me dat ik toch nog genoeg heb om naar uit te kijken!

    Zij die willen wedden op mijn eventueel falen : start van project 'KP, new and improved style': 4/04/2015. Einde: ten vroegste 31/12/2015.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 april 2015),Flyerke ( 3 april 2015)

  19. #61
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:13
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    2 aprilgrap

    Een 2 aprilgrap (ook wel aprilvis II genoemd) is een traditie waarbij Belgische mensen elkaar op 2 april voor de gek proberen te houden. In sommige Vlaamse streken spreekt men over verzenderke(n)sdag, de dag waarop je iedereen tracht ergens heen te zenden om ze beet te nemen.

    Welgekommn by de West-Vlamsche Wikipedia!

    Bron: Wikipedia.be

  20. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 2 april 2015)

  21. #62
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik kap er ook mee.
    Heel verstandig want je moet nog recensies schrijven over de afgelopen jaren

    @ KanariePiet dat zou niet geheel onverstandig zijn om wat te minderen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 2 april 2015)

  23. #63
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Ik wens je de discipline en toewijding Kanariepiet! Zo moeilijk kan het niet zijn... toch?

  24. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 2 april 2015)

  25. #64
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    2 aprilgrap

    Een 2 aprilgrap (ook wel aprilvis II genoemd) is een traditie waarbij Belgische mensen elkaar op 2 april voor de gek proberen te houden. In sommige Vlaamse streken spreekt men over verzenderke(n)sdag, de dag waarop je iedereen tracht ergens heen te zenden om ze beet te nemen.
    [/SIZE]
    Iemand heeft mij naar Sixsens gelokt...hopelijk geen Bulgaarse 2 april grap!

    En KanariePiet: Zet hem op!
    Naast de planning kunnen er altijd nog spontane ideeën bij jou opkomen ��
    En Garde

  26. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 2 april 2015),KanariePiet ( 2 april 2015)

  27. #65
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Iemand heeft mij naar Sixsens gelokt...hopelijk geen Bulgaarse 2 april grap!
    Dat jij als Bulgarije kenner daar intrapt op 2 april, Eddy. Ik ga niet voor niets op 3 april :wink:

    Mijn voornemen om maximaal 2 keer per maand een club te bezoeken in 2015 is de eerste 3 maanden ook goed gegaan, KanariePiet. Succes ermee...

  28. Onderstaande 2 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 april 2015),KanariePiet ( 2 april 2015)

  29. #66
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Ik wens je de discipline en toewijding Kanariepiet! Zo moeilijk kan het niet zijn... toch?
    Tuurlijk niet. De moeilijkste stap: het voornemen maken, is al gezet. De rest is 'a piece of cake'
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  30. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 2 april 2015)

  31. #67
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    2 keer per maand dat is echt saai.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  32. #68
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:00
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Het is zover. Bijna niemand gelooft er in, maar vanaf deze week ga ik mijn clubben gevoelig beperken. Vanaf nu zaterdag plan ik nog slechts 2 keer per maand een club te bezoeken. Afwijkingen zijn altijd mogelijk, maar ik wil dit jaar nog max 20 keer een club bezoeken.

    Ga ik bepaalde clubs mijden? Nee Goed bezig
    Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje) Ze zag er vorige week vrijdag om op te vreten. Ik was er zelfs bijna opgedoken.
    Ga ik bepaalde rakkers mijden? Zeker niet! Misschien wel verstandig anders wordt die weddenschap sowieso niets
    Ga ik me de komende maanden nog amuseren? Ja!!! Twee maal in de maand zal wel kloppen.

    Nog 20 clubbezoeken in 2015, nog een 40-tal verschillende nieuwe meiden. Het zal allemaal wat minder zijn dan de voorbije jaren, maar het lijkt me dat ik toch nog genoeg heb om naar uit te kijken! Ik gok erop dat die 20 clubbezoeken voor 1 juli zijn gepleegd. De 40 tal meiden heeft ie al verorberd voor 1 juni.

    Zij die willen wedden op mijn eventueel falen : start van project 'KP, new and improved style': 4/04/2015. Einde: ten vroegste 31/12/2015.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  33. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 2 april 2015)

  34. #69
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    2 keer per maand dat is echt saai.
    Zit niets anders op als de geldkelder leeg is, maar een geluk voor jou want anders zat ik iedere dag met mijn zat gezicht in Van Goch tegen je te zeveren...

  35. #70
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Zit niets anders op als de geldkelder leeg is, maar een geluk voor jou want anders zat ik iedere dag met mijn zat gezicht in Van Goch tegen je te zeveren...
    das waar als het geld op is, is het klaar.
    Altijd gezellig een beetje gezever.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 2 april 2015)

  37. #71
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    @ Ricardo Banana:

    Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje) Ze zag er vorige week vrijdag uit om op te vreten. Ik was er zelfs bijna opgedoken.
    Tja. Dat weet ik maar al te goed. Anders had ik er nooit om en bij de 200 keer mee gekamerd hé
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana ( 2 april 2015)

  39. #72
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Naar aanleiding van een discussie in het topic ‘club voorkeuren' en aangezien ik een zeldzaam dood moment had op het werk, dacht ik van: ik ga eens in mijn pen kruipen.

    Schrijf ik kritisch of ben ik een zogenaamde ‘feel good’ schrijver? Wat anderen daarvan denken kan me eigenlijk geen fluit schelen. Desalniettemin: persoonlijk vind ik dat ik kritisch schrijf, maar… mijn algemene verwachtingen zijn anders (zijn we btw niet allen anders, en is dat niet net wat het ‘mens zijn’ zo mooi maakt?) en liggen ongetwijfeld lager dan de verwachtingen die sommige collega ijsberen koesteren.

    Wat de clubs betreft, hanteer ik het principe: het is maar wat je er zelf van maakt. Daarom ook dat ik zelden alleen naar een club zal gaan.

    Wat is voor mij belangrijk aan een club: ik wil voor een prijs van 50€, max 60€ aanvaardbaar kunnen eten en onbeperkt kunnen drinken (minimaal frisdranken en tapbier). Er moet voor deze prijs een minimum aan welness aanwezig zijn (sauna en/of jacuzzi), het personeel moet vriendelijk en behulpzaam zijn (dit vind ik persoonlijk héél belangrijk), er moeten voldoende kamerwaardige meiden aanwezig zijn en de sfeer moet goed zitten (ik kies een club meestal op basis van de gemoedstoestand waarin ik me bevind en ik zorg meestal zelf voor leuk gezelschap, dan kom je al heel ver).

    Faalt een club op 1 van de bovenstaande criteria (geen sfeer, slecht eten, onvriendelijk personeel…), zal ik dat steeds in mijn recensies vermelden. Maar… zoals gezegd verwacht ik gemiddeld waarschijnlijk minder voor mijn 50 à 60€ inkom dan sommige anderen, waardoor een club door mij mogelijk af en toe positiever zal beoordeeld worden dan door anderen.


    Damesrecensies. Ook hier schrijf ik kritisch waar ik dat nodig acht, maar ook hier is dat steeds aangepast aan mijn persoonlijk verwachtingspatroon. En dat verwachtingspatroon ligt, net als wat de clubs betreft, ongetwijfeld lager dan bij x andere ijsberen. Laat me even toelichten waarom:

    Ik ben al op mijn 18de begonnen met hoerenlopen, maar van mijn 21ste tem mijn 25ste levensjaar en van mijn 26ste tem mijn 30ste levensjaar heb ik het geluk gehad 2 keer in een relatie te zitten waarin op het vlak van seks weinig tot geen taboes waren en waarin de leus was: de vaker de beter!

    Ik ben ervan overtuigd dat ik dergelijke seks niet kan/zal vinden in de P6 wereld, alleen al maar omwille van de emoties die ik voor de betrokken meiden gevoeld heb (met eentje ben ik btw nog steeds getrouwd, maar haar libido heeft jaren geleden jammer genoeg het hazenpad gekozen), dus ik ga er gewoonweg ook niet naar op zoek.

    Wat mijn kamergangen betreft, hanteer ik daarom 3 simpele criteria. En als een meid op 2 van die 3 criteria goed scoort, zal ik waarschijnlijk tevreden zijn én zal ik de algemene kamergang logischerwijze minimaal als goed beoordelen.

    Criteria 1: Tongzoenen
    Criteria 2: Pijpen
    Criteria 3: Neuken

    Simpel voorbeeld: een meid (tong)zoent niet, maar geeft me een zalige pijpbeurt en laat mij tijdens het neuken lekker mijn ding doen => deze kamergang zal ik minimaal als goed beoordelen.

    Vingeren, beffen, pussy-sliden, droogneuken… Allemaal leuke extra’s, maar voor mij absoluut geen must. Ik wil gewoon een zo mooi mogelijke meid treffen die Piet met een zalige pijpbeurt wakker krijgt en die er geen probleem van maakt als ik haar minutenlang hard wil neuken/beuken.

    Voor sommigen zal bovenstaande niet meer zijn dan een basispakket en zij zullen ongetwijfeld ontgoocheld zijn na een dergelijke kamergang, maar ik kan daar enorm van genieten. En waarom zou ik een kritische recensie schrijven als ik van de kamergang genoten heb?

    Tref ik zelf nooit meiden die mij een in de ogen van onze ‘kritische’ medemens uitstekende service hebben geboden (maw een veel uitgebreidere service dan dat volgens sommigen ‘basispakket’)? Tuurlijk wel. Ik heb er zo al tientallen getroffen, met op absolute nummer 1 mijn Bulgaarse ex-furie uit Samya. Die meiden beschrijf ik dan uiteraard ook als uitstekend of meer.

    Maar het is toch niet omdat die meiden mij een uitstekende service hebben gegeven, dat ik op zoek moet gaan naar vergelijkbare ervaringen (ik beslis nog altijd zelf naar welk type ervaring ik op zoek ga) of dat ik andere ervaringen, die wat mij betreft goed of heel goed zijn, maar in collega ijsberen hun ogen vermoedelijk veel minder, minder positief ga beoordelen.

    Zoent een meid niet? Ik zal dat schrijven. Pijpt een meid niet goed? Ik zal dat schrijven. Moet het neuken mij allemaal te braafjes? Ik zal dat schrijven. Maar betekent dat dat ik de kamergang als slecht zal beoordelen? Niet noodzakelijk. Indien ik de kamer met een tevreden gevoel heb verlaten, zal ik de kamergang als goed beoordelen en beschrijven, zelfs al weet ik dat andere ijsberen op hun honger zullen blijven zitten als zij met de betrokken meid gaan kameren.

    Mijn doel is altijd geweest een objectieve weergave van mijn belevenissen neer te pennen, zodat ik mijn avonturen later nog eens kan herbeleven, niet om deze of gene meid bij dit of dat type ijsberen aan te prijzen of af te breken. En dat zal altijd mijn doel blijven.

    Voilà. Ik hoop dat het voor de geïnteresseerden bij deze duidelijk is, hoe ik mijn recensies schrijf en welk type info er uit kan gehaald worden. Ik zeg btw sowieso altijd: baseer je niet op mijn of anderen hun recensies, maar zoek zelf je weg in het wereldje. Zelf heb ik ook zelden tot nooit voor een club of voor een dame gekozen omwille van recensies.

    Integendeel zelfs. Want als ik in het verleden ben voortgegaan op positieve commentaren van ervaren schrijvers of zelfs kameraden, waarvan ik geloof/weet dat zij een eerlijke weergave van hun ervaring hebben meegedeeld, is mijn ervaring met de betrokken meid quasi altijd toch (veel) minder geweest (Maria HP, Carmen en Asha SS…). Waarom? Omdat elke kamergang, elke verwachting, elke beleving anders is. En gelukkig maar, want anders zouden we een stom stelletje robotten zijn en zou het leven maar saai zijn.

    Enfin. Ik wou dit gewoon even kwijt. Jullie doen er mee wat jullie willen, maar ik ga mijn huidige schrijfstijl sowieso niet aanpassen. Ieder vogeltje, en al zeker deze KanariePiet, zingt immers zoals hij gebekt is! Tsjilp tsjilp.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande 9 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 8 april 2015),Eddy_V ( 8 april 2015),Laatbloeier (13 april 2015),licky luke ( 8 april 2015),LittleJoe ( 8 april 2015),Nietsche ( 8 april 2015),Oudebelg ( 8 april 2015),VAZKOR ( 8 april 2015),Wijze grijze ( 8 april 2015)

  41. #73
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Blijf schrijven zoals je doet KP.
    Ik las onlangs een recensie van een andere beer die met een van mijn favorieten gekamerd heeft. De beste man vond het maar gewoontjes, wat mij deed denken "wat wil die beer dan nog meer?" Deze dame geeft mij een geweldige ervaring op basis van wat ik graag doe op de kamer.
    Daarom vind ik het dan minder leuk om te lezen dat de betreffende beer laatdunkend spreekt over wat anderen op de kamer verwachten. Leven en laten leven mannen....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  42. Onderstaande 2 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 april 2015),licky luke ( 8 april 2015)

  43. #74
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Mijn doel is altijd geweest een objectieve weergave van mijn belevenissen neer te pennen, zodat ik mijn avonturen later nog eens kan herbeleven, niet om deze of gene meid bij dit of dat type ijsberen aan te prijzen of af te breken. En dat zal altijd mijn doel blijven.
    Precies mijn idee.... Kanariepiet!

    Eigenlijk is dit forum (en andere forums) voor mij niet meer dan een dagboek, zij het dan dat ik mijn recensies niet begin met "Lief dagboek" en iedereen er ook in mag lezen. That's it, niets meer.

    Baseer je inderdaad nooit op andermans recensies van club en/of dame, maar doe je eigen ervaring op (en schrijf daar gerust over)!

    En om de stijl van wervelwind te eindigen (want ik heb toevallig eens geen dood moment op mijn werk): Neuken en laten neuken, mannen...

    Gaat heen en vermenigvuldig U (met condoom)...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  44. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 ( 8 april 2015),KanariePiet ( 8 april 2015)

  45. #75
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    +1

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  46. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 april 2015)

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.