Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Aken, Antoniusstrasse 32, Simone(uitstekend)

    Vandaag weer eens naar Aachen gereden op de vrijdagavond en er stond rond 21.30 wel wat voor mij bij.
    Sterker nog ik kon geen keuze maken uit 3 a 4 nieuwere dames, dus bleef te lang rondlopen twijfelen en wachten of ik nog een oude bekende zou tegenkomen.
    Resultaat weg waren de 2 dames die bovenaan mijn lijstje stonden en aangezien het stervenskoud was gekozen niet te lang te wachten.
    Inmiddels had een iets oudere dame mijn aandacht getrokken ik zie haar al jaren achter hetzelfde raam zitten en ze heeft nog een erg goed slank figuur voor haar leeftijd. Na een kort praatje besloten eens de gok te wagen met deze Duitse milf.

    Ze is erg aardig en haar naam of werknaam is Simone lang donker krullend haar en een echte Duitse, ze was rond de 40 en meer kreeg ik er niet uit logisch dat je dan niet meer met je exacte leeftijd loopt te struinen in dit beroep.
    Zoals gezegd ze is erg slank tot licht atletisch gebouwd een mooie volle B cup en ze praat lekker mee.
    Over de sex kan ik ook niet klagen gewoon goed neemt haar tijd aanraken en vingeren geen enkel probleem, en daarna pijpen was goed en me lekker klaar gereden.

    Dit is niet de optic fuck of een dame die mijn eerste keus was, maja vond haar nu toch wel wat hebben en als je iemand al zo lang in de strasse hebt zien zitten word je vanzelf toch wel een beetje benieuwt. Wie weet als weer eens al mijn eerste keuzes weg of net bezet zijn dat ik nog eens terug zou gaan.

  2. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (16 november 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.