Pagina 2 van 84 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 2091
  1. #26
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Het gaat inderdaad om de "ausbeuterische Praktiken" die men te lijf wil gaan. PT worden hierbij genoemd omdat men de prijs waarvoor dames dan moeten werken mensonwaardig vinden. Het coalitieverdrag is gesloten, dus er zal de komende tijd wel het e.e.a. gaan veranderen.
    Ik ben niet zo'n PT/PC ganger dus misschen sta ik er wat afstandeljker tegenover. Maar het voor een vast inkombedrag op een veelal beperkt aantal dames die nauwelijks een woord Nederlands, Duits en/of Engeks spreken vrijelijke je gang kunnen gaan kan op zijn minst de inrduk wekken dat het één en ander "ausbeuterig" is. Na een paar erkende goed PT PC clubs die de meesten hier wle kennen is er inderdaad nogal wat nieuws opgekomen want het concept geeft niet zovele werk voor "binnenharkers" en de kans dat er in dergelijke nieuwe clubs misstanden zijn is gevoelsmatig denk ik wel groter dan in de oude vetrouwde Sauna en FKK en de betere PT/PC clubs.

  2. #27
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Nooit in PC of PT geweest.

    Sterkte voor de getroffen dvp's wiens werkgelegenheid a €4k schoon per maand op de tocht staat.

    Dadelijk moeten ze zelf prijsafspraken maken met de klanten en dat wordt dan een tientje per kwartier!
    Dat krijgen ze nu ook, echt niet meer.
    10 euro/kwartier = 40 euro/uur, 10 uur per dag werken = 400/dag. 20 dagen werken, 8000/maand. (bijna) netto.
    Als ze maar 2 klanten per uur hebben ipv 4, is het nog steeds 4000 euro. Da's in Roemenie een jaarsalaris.
    In een PC krijgen ze dat niet. Krijgen ze 100, misschien 150 per dag. Is nog steeds veel per maand, zeker als je nagaat wat die meisjes anders zouden verdienen (thuis).
    Als verkoopster in een doorsnee winkel krijgen ze 200 per maand en moeten ze ook met de benen wijd voor de eigenaar.
    Dan maar beter 10x zoveel betaald krijgen voor op je rug liggen, alleen wel wat vaker dan de winkel eigenaar zou kunnen.

    Laat die meiden gewoon met rust; steek wat meer geld in het opsporen van gedwongen prostitutie. En pak dat hard aan. Maar dat vind je net zoveel in saunaclubs. Een pooier zal een meisje als eerste proberen onder te brengen in een dure club omdat hij dan meer denkt te kunnen verdienen aan die meid.
    PC zal hij pas in laatste instantie proberen. Zo zou ik tenminste denken. Ik heb hier geen enkel bewijs voor, maar lijkt me logisch.

  3. Onderstaande leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 december 2013)

  4. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Misstanden zijn er overal maar iedereen probeert datgene goed te lullen wat hij zelf "consumeert"en verketterd wat hij niet kent.

  5. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 december 2013)

  6. #29
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    scherpschutter voor al kaida in syrie, in een huurlegioen dienen, nederlands militair in risico gebieden of gewoon huurmoordenaar verdient ook goed....moet toch ook kunnen , als de verdiensten maar goed zijn....nee manager zijn wordt steeds minder lucratief ..........wat heeft dat met hoeren te maken.........????? het is maar hoe je je lichaam inzet en als het maar verdient toch?
    Nog iets: die selectieve verontwaardiging van feministen past daar weer goed bij , leger afschaffen bedoel je ? welnee dat komt ons juist goed uit, worden wij tenminste beschermd als waardige vrouw die fatsoenlijk neukt zoals het hoort...of helemaal niet kan ook nog dat is waarschijnlijk nog netter , kan je beter naar second world gaan daar hebben ze ook een seksclub blijft je lichaam in elk geval brandschoon....en ene dildo heb je altijd bij de hand
    Wat heeft dat met afschaffen van pt clubs te maken??? als het leven alleen om verdiensten gaat dan mag wat mij betreft alles...het is gewoon niet prettig om te werken in
    een pt dat zie je toch zelf ook wel....ik heb het een aantal keren geprobeerd omdat het zo goedkoop was en dat onbeperkte dat sprak me wel aan....maar die vrouwen lijden echt..........net als de meeste militairen die worden ingezet in oorlogsgebieden zoals afghanistan en nu weer mali....met een zak vol geld komen ze thuis en een dosis agressie in hun lijf die nooit meer verdwijnt....mooie verdiensten zijn dat......veel vrouwen van exmilitairen worden helemaal gek van die mannen, wat dacht je hoe een leven er van een vrouw uit ziet als ze jaren in een pt werkt.............ook daar is er vaak sprake van agressief gedrag......ik bezoek saunaclubs en ook daar twijfel ik regelmatig aan mezelf....hoe meer je prijs als enige instrument gaat zien om uit te drukken of betaalde seks kan of niet is wat mij betreft niet veel meer waard dan een pooier dat is mijn stelling! een faire prijs, goede werkomstandigheden , geen chantage met AO voor veel geld en dan houden we nog lang plezier in seks....wat mij betreft mogen de meest raamhoeren ook hun deuren sluiten als de huurprijs te hoog is, dat noem ik legale uitbuiting.....zelfbeschikkingsrecht? jazeker een vrouw mag altijd over haar eigen lichaam beschikken maar een markt a la ayn Rand is omte gruwelen...we zijn niet zo vrij als we zelf wel denken te zijn......

  7. #30
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Ben blij dat er mannen zijn die wel de ballen hebben om uitgezonden te worden.
    En voor vrouwen in een pt geld hetzelfde...vaak kunnen ze niet anders soms willen ze niet anders...jouw kijk op de werkelijkheid spant niet alles op Phea...het is enkel jouw mening..maar alles wat jij zegt over bepaalde delen van de p6 kun je zo doortrekken naar elk gebied van de p6.

  8. #31
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ballen hebben om te worden uitgezonden is niet zo moeilijk als je amsr een zak vol geld voorhoudt....je bewust zijn wat je wereklijk gaat doen, wordt steeds moelijker omdat wij mensjes steeds meer kasplantjes dreigen te worden in een virtuele wereld waar je hoogstens on line dood kunt gaan en zoals ik al heb beweerd twijfel ik ook regelmatig als ik in ene saunaclub met een dame van bil ga...of we hier wel mee door moeten gaan....

  9. #32
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Wat een butt-vergelijking weer van lotje gekrikt, sorry hoor. Net alsof de gemiddelde sc-dame 2 keer per uur horizontaal ligt... De top 1% misschien, de rest mag blij zijn als ze 5 sessies per dag hebben, daar gaat dan nog de entree af die ze moeten betaleb in een sc.

  10. Onderstaande leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013)

  11. #33
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Ik kan me goed voorstellen dat vrouwen wel voor een PT kiezen. Het is een vast inkomen. In een saunaclub heb ik regelmatig boze dames gezien, die entree moesten betalen maar de hele dag geen klant hadden. Die verloren dus geld terwijl ze wel de hele dag daar zaten in hun blote kont. En echt niet alleen lelijke! In Acapulca waren op een moment gewoon teveel vrouwen en te weinig mannen om het aantrekkelijk te maken voor veel van die dames.
    Als jou familie in Roemenie wel van je verwacht dat je iedere maand 1000 euro opstuurt, heb je een probleem.
    Dan is het niet raar dat ze kiezen voor een vast bedrag per maand. Bovendien willen veel van die meiden niet zoenen, en dat hoeven ze ook niet in een PT. In RTC's is dat wel standaard en in de meeste SC's wordt het ook niet gewaardeerd als een dame het niet wil. Die worden dan vaak overgeslagen.

  12. Onderstaande leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013)

  13. #34
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Nee, de gemiddelde PT werkneemster.
    Als die 10 per keer zou krijgen zou ze veel meer verdienen dan nu.
    In een sc halen ze dat nooit.

  14. #35
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    het inteersseert o.a van lotje getikt en krukar geen meter hoe mensen zich voelen op de lange duur in hun leven, het wordt een discussie over hoeveel verdienste.......vind je het gek dat de tegenstanders hier vol op inhakken...ja dan gaat de prostitutie achter slot op grendel als je zo blijft kijken naar seks en markt....

  15. #36
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Hoe wil phea weten hoe een dame die 10 jaar in een luxe Sauna club heeft gewerkt zich over 10 jaar voelt?
    En hoeveel beter of slechter die eraan toe is als een dame die 10 jaar in een PT heeft gewerkt?

    Uiteraard gaat het om verdiensten. Dat is de enige reden dat die dames in de prostitutie zitten. Echt niet omdat ze phea zo'n leuke aantrekkelijk kerel vinden.

  16. Onderstaande leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013)

  17. #37
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik sluit verdiensten niet uit, jij zegt of het een of het ander....als ene dame 10 jaar in een pt werkt, ik heb ze gezien in pt metmann dan stoppen ze vrijwillig , maar stoppen niet voor niets, een dame die in een sc werkt zal als ze tien jaar werkt behoorlijk verdient hebben als ze dat zelfstandig doet....maar vele werken korter en zien eth als ene overbrugging om iets anders op te bouwen, zoals ik enkel3 jaren in een fabriek werkte om zo de stap naar iets anders te kunnen maken....10 jaar pt maakt je kapot en je komt vele minder snel in een andere sector terecht...als je jong bent en 5 jaar in ene sc wekt en behoorlijk verdient en dus gewaardeerd wordt door de mannen , goede voorwaarden, veilige seks en geen dwang van het moeten halen van een ptloon of een pooier en ja er zitten ook zeker dames bij die na tien jaar werken in ene sc aan de drank zijn of aan de drugs....ik kan ze zo aanwijzen in living room....maar die zijn op 1 hand te tellen na tien jaar want de meesten doen dan wat anders....omdat ze genoeg hebben om iets anders te doen....

  18. #38
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:42
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ballen hebben om te worden uitgezonden is niet zo moeilijk als je amor een zak vol geld voorhoudt....
    Toch even een aanvullende opmerking (deze zal vooral Brad Pitt wellicht herkennen …) : Nu is het ook nog zo dat ze in een PT 13 uur per dag moeten werken en zijn ze in tegenstelling tot in saunaclubs niet in de mogelijkheid om als ze niet willen niet met een man naar de kamer toe te gaan of aan gangbang parties mee te doen ; dan wel dat ze een pauze nemen wanneer ze willen !!! voor mij een cruciaal verschil met een Saunaclub waarin een dame zelf bepaalt of ze met een klant meegaat of niet en waarin ze bij genoeg verdiensten op een dag het verder gewoon rustig aan kunnen doen of zelfs kunnen stoppen op zo een dag en naar huis gaan . In een PT is er wel sprake van dat ze vrijwillig daar gaan werken, maar eenmaal binnen is het puur een voorbeeld van "dwangpostitutie"

    Als het gaat om de verdiensten is het ook nog een zo dat ze in PT land rond de 150 EURO verdienen per dag en dat gebaseerd op zo,n 18-20 werkdagen per maand (vrouwen gaan tussentijds in de maand ook nog naar huis ) kom je ook nog eens op een heel ander bedrag per maand laat staan per uur !!

    Kortom Wat mij betreft : alhoewel ik veel in PT kom zeg ik toch afschaffen en dan meer naar Saunaclubs - vind ik toch wat vrouw vriendelijker ….- ondanks dat het niet mijn belang is

  19. Onderstaande leden hebben wortel58 bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 1 december 2013)

  20. #39
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    het inteersseert o.a van lotje getikt en krukar geen meter hoe mensen zich voelen op de lange duur in hun leven, het wordt een discussie over hoeveel verdienste.......vind je het gek dat de tegenstanders hier vol op inhakken...ja dan gaat de prostitutie achter slot op grendel als je zo blijft kijken naar seks en markt....
    Als ik interesse had in de psychische achtergrond van mentaal afwijkende personen was ik wel psycholoog geworden. In een club kom ik om te neuken en plezier te maken, meestal lijken de dames ook wel plezier te hebben. Ik heet echter geen siegmund Freud dus ik ga daarop niet zeven lagen diep bedenken wat voor bijbedoelingen dat heeft.

    Als je het werkelijk allemaal zo zielig vind, waarom doe je het zelf dan ook. Ga dan lekker een stichting voor de liberalisatie van de zielige Roemeense hoertjes opstarten of iets dergelijks. Wel profiteren en vervolgens hier gaan schrijven dat het zo zielig is schiet niemand iets mee op.
    Dat is het zelfde gedachtengoed ala mensen die kinderarbeid allemaal zo zielig vinden en vervolgens met hun bij Foxconn gemaakte computer 10 euro gaan storten naar Unicef om hun eigen gemoedstoestand naar een hoger niveau te tillen.

  21. #40
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik sluit verdiensten niet uit, jij zegt of het een of het ander....als ene dame 10 jaar in een pt werkt, ik heb ze gezien in pt metmann dan stoppen ze vrijwillig , maar stoppen niet voor niets, een dame die in een sc werkt zal als ze tien jaar werkt behoorlijk verdient hebben als ze dat zelfstandig doet....maar vele werken korter en zien eth als ene overbrugging om iets anders op te bouwen, zoals ik enkel3 jaren in een fabriek werkte om zo de stap naar iets anders te kunnen maken....10 jaar pt maakt je kapot en je komt vele minder snel in een andere sector terecht...als je jong bent en 5 jaar in ene sc wekt en behoorlijk verdient en dus gewaardeerd wordt door de mannen , goede voorwaarden, veilige seks en geen dwang van het moeten halen van een ptloon of een pooier en ja er zitten ook zeker dames bij die na tien jaar werken in ene sc aan de drank zijn of aan de drugs....ik kan ze zo aanwijzen in living room....maar die zijn op 1 hand te tellen na tien jaar want de meesten doen dan wat anders....omdat ze genoeg hebben om iets anders te doen....
    In GT zijn er veel dames die er al jaren werken maar nog steeds NIKS hebben en zo noodgedwongen er nog steeds werken. Daar is van opbouwen geen sprake.

  22. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013)

  23. #41
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Jammer voor ons PT/PC gangers dat het in duitsland op de rem gaat....
    zo weet ik dat in begin in wuppertal de bunny PC dicht moest
    want voor 49 euro was het te goedkoop en zou het mensen aanzetten om erheen te gaan....
    het wordt gewoon weer duurder voor ons.SKR
    (schijnheilig klootvolk regering)
    De Riesen-Eisbear...

  24. #42
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ja keving jij komt er al tien jaar en ziet al tien jaar veel dezelfde vrouwen?

  25. #43
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ja keving jij komt er al tien jaar en ziet al tien jaar veel dezelfde vrouwen?
    Ik kom er inderdaad al vanaf het begin en er zijn een flink aantal vrouwen die er al lang werken, zeker als je het verloop in andere clubs bekijkt. Kijk maar eens wanneer bepaalde draadjes van de dames zijn aangemaakt.

  26. #44
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou ik kom er langer dan 10 jaar , elk jaar 1 maal en zie maximaal 10 dames die er tien ajar gelden ook al waren...noemze maar eens op die er tien jaar geleden ook al waren, eentje ken ik al heel lag en dat is poolse nicole voorheen michelle....en die werkt steeds minder en steeds bezet...rara hoe zou dat komen?

  27. #45
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Als mensenhandel en uitbuiting zo eenvoudig op te sporen zijn als kijken waar de prijzen het laagste zijn dan zou ik de PT's met ramsj prijzen maar in stand houden. Dat scheelt unkel polizist een hoop zoeken als de daders op een presenteerblaadje liggen. Dus of men hecht geen waarde aan opsporing of het verband bestaat niet.

    Ik vind de hele discussie nogal hypocriet. Dames die riant meer verdienen dan bij ons het minimumloon zouden worden onderbetaald, notabene in een land dat geen minimumloon kent.

    Misschien kom ik in de "verkeerde" flatrate clubs maar geweld tegen de dames ben ik nog niet tegengekomen. Ik sluit niet uit dat het voorkomt want ik kom ook wel eens in clubs waar sudlanders zich ophouden en die gedragen zich wel eens wat minder respectvol. Gelukkig zijn de dames niet op hun mondje gevallen.

  28. Onderstaande 2 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013),KevinK ( 1 december 2013)

  29. #46
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    en seks sloopt je lijf en geest niet na 15 kerels per dag ?? tjonge weer zo een die alleen maar geweld als bedreiging ziet voor betaalde seks....er zijn maar weinig dvp's die met twee klanten per dag ene riant salaris kunnen hebben, die zijn er wel...en die zullen ook blijven want daar zal de overheid neit tegenop treden , want dan kom j e namelijk aan de geneugten van de werkelijke macht....

  30. #47
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    nou ik kom er langer dan 10 jaar , elk jaar 1 maal en zie maximaal 10 dames die er tien ajar gelden ook al waren...noemze maar eens op die er tien jaar geleden ook al waren, eentje ken ik al heel lag en dat is poolse nicole voorheen michelle....en die werkt steeds minder en steeds bezet...rara hoe zou dat komen?
    Ik ken je niet persoonlijk, maar je overdrijft volgens mij graag. Misschien verstandig om eens te checken hoe lang GT bestaat alvorens te beweren dat je er al langer dan tien jaar komt.
    Ik doelde op dames als Doro, Christina, Sonja, Lisa, Lara, Lin en misschien nog wat anderen die er al heel wat jaren werken maar blijkbaar nog steeds niks hebben kunnen opbouwen

  31. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013)

  32. #48
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Een hele dag op je blote gat zitten zonder iets te doen (terwijl de stress toeneemt) gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Laten we geen sprookjes vertellen, dagen achtereen in de club (of achter een raam) hangen laat bij alle meiden sporen achter. Ongeacht wat de precieze vorm van het hangen is.

  33. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013),Bluebear ( 1 december 2013)

  34. #49
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ach wat een paar jaar meer of minder uit...wat jij echter zegt bevestigt wat ik beweer , je komt amper tot een hand laten we zeggen twee handen vol aan dames die er heel lang werken...wat weet jij van hun privesituatie wellicht hebben ze heel veel centjes verdiend en hebben ze het goed met wat ze in het 'normale leven' niet gauw hadden kunnen verdienen....dus meeste vrouwen zijn al lang binnen of zijn gewoon gestopt, of werken er maar 10 vrouwen in gt???//

  35. #50
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Een hele dag op je blote gat zitten zonder iets te doen (terwijl de stress toeneemt) gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Laten we geen sprookjes vertellen, dagen achtereen in de club (of achter een raam) hangen laat bij alle meiden sporen achter. Ongeacht wat de precieze vorm van het hangen is.
    Natuurlijk verdienen de dames naar hun maatstaven zeer goed. Maar ik noem de club bij mijn bevriende DVP's altijd de gevangenis. Ga maar eens na dat wij s'avonds naar huis rijden en ons ding weer gaan doen en van onze vrijheid genieten. Ik ken dames die 4 a 5 maanden achtereen werken. Het freet wel degelijk aan hun humeur en mentale gezondheid.
    Als je dan ooit ziet dat een uitstapje naar een benzinestation 1,5 km verderop als een geweldig gebeuren wordt gezien en aan mij wordt gevraagd of ik bezwaar heb dat ze een half uurtje met een personeelslid daar heen gaan. Gewoon lekker gaan, meid en doe je ding. Er wordt daar wat snoep gekocht of een warme snack.
    Ik wil er niet aan denken dat ik een zulk soort leven zou moeten leiden. Als ze hun ogen sluiten en s'morgens weer wakker worden worden ze weer geconfronteerd met dezelfde omgeving. Kortom een "break" zit er dikwijls niet in. De dames die buiten de club een appartement hebben, of samen, zijn gezegend en kunnen zich even onttrekken aan deze wereld. Dat doet veel voor je mentale gezondheid. De dames die buiten leven zijn vaak ook de boodschappendames, omdat ze van alles mee moeten brengen voor de anderen.
    Ik hoor wel ooit dat ze aan het Poolse personeel vragen dat ze de producten die ze willen met opslag moeten kopen, omdat de Pooltjes jaloers zijn op de verdiensten van de dames.
    Logisch ergens, maar het is mooi om te zien dat de Roemeense armoede weer boven komt drijven, terwijl ze deze mensen vaak sigaretten geven of andere dingen.
    De "sugi pula's" zijn dan niet van de lucht.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 december 2013),Mr Pussy ( 1 december 2013)

 

 
Pagina 2 van 84 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

  Babylon 468*60