Pagina 1 van 84 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2091
  1. #1
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard Nieuwe Duitse Prostitutie wetgeving

    Er staat vandaag een groot stuk in de Telegraaf dat ze in Duitsland af willen van het Partytreff en Pauschalconcept.

    Verder kondigen ze ook meer controles aan.

    Ik kan het stuk helaas niet op internet vinden.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  2. #2
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    kut dan kan ik mijn club wel sluiten....

  3. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    DUITSLAND WIL VERBOD ALL-INCLUSIVE BORDEEL.

    Sinds de legalisering van prostitutie in Duitsland zijn zogeheten All-Inclusive bordelen als paddestoelen uit de grond geschoten.In steden als Berlijb,Stuttgart en Wuppertal gaan hoerenlopers voor het standaardbedrag van honderd euro per avond zo vaak men wil met dames van lichte zeden naar bed.
    De conservatieve CDU en de linkse SPD die over een nieuwe regering onderhandelen willen hier van af.
    Berlijn wil af van het imago van Europa's grootste bordeel.
    Sinds het verdwijnen van de meeste grenspalen op het continent wordt de Bondsrepubliek overspoeld door jonge vrouwen uit Oost-Europa,die hun lichaam voor een appel en een ei verkopen.
    Veel van hen worden uitgebuit door gewetenloze pooiers

  4. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 november 2013),Opa57 (13 november 2013),wervelwind (13 november 2013)

  5. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Je zult maar net in je tent geïnvesteerd hebben.

  6. #5
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Het gaat daarbij vooral.om Roemeense en Bulgaarse slachtoffers van mensenhandel.
    De controles bij bordelen,ook die net over de grens zullen flink strenger worden,zo wil het nieuwe kabinet in Berlijn.
    De eigenaren moeten zich officieel aanmelden bij de deelstaten,en hoerenlopers die willens en wetens van gedwongen prostitutie gebruik.maken,krijgen met justitie te maken.

    Sinds de liberalisering van.prostitutie door de toenmalige linkse regering in 2001 is Duitsland een erotisch en vooral goedkoop mekka geworden voor sekstoeristen uit Nederland,Frankrijk en andere buurlanden.
    Er staan 200.000 vrouwen klaar om hun wensen te bedienen.
    In Berlijn moeten die in de enorme Artemis-club voor een fors bedrag een kamer huren,inStuttgart komen bussen vol naar de " FKK-Safariclub.Sinds de vrouwen in Duitsland legaal als hoertje werken heeft slechts een procent een arbeidscontract.

  7. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (13 november 2013)

  8. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Even kort comentaar op bovenstaand bericht in De Telegraaf.

    Hopelijk vergaat het de Duitse sexclubs niet zo als hier in Nederland.Overgecontroleert en onbetaalbaar omdat ze aan allerlei eisen moeten voldoen (denk ook even aan de wet BiBoB) --- dat de eigenaren geen strafblaf mogen hebben.Op zich wel ok,maar brave burgers zullen over het algemeen geen club runnen of openen.
    Ook zullen registratieplicht en extra controles de dames in het ondergrondse drijven met alle bekende gevolgen van dien.
    Het is allemaal "goed" bedoelt bedoelt van de Duitse politiek maar het oudste beroep ter wereld zal het toch wel overleven. Maar dan ongecontroleerd en helemaal uit zicht van de politieke gezachtsdragers. Internet hebben zij natuurlijk allang in de armen gesloten.

  9. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (13 november 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Nooit in PC of PT geweest.

    Sterkte voor de getroffen dvp's wiens werkgelegenheid a €4k schoon per maand op de tocht staat.

    Dadelijk moeten ze zelf prijsafspraken maken met de klanten en dat wordt dan een tientje per kwartier!

  11. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (13 november 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Berlijn in actie tegen gedwongen prostitutie

    BERLIJN - In Duitsland worden hardere maatregelen genomen tegen gedwongen prostitutie. Dit is vrijdag overeengekomen tijdens de formatiegesprekken tussen CDU/CSU en SPD. Er komen meer mogelijkheden tot controles in bordelen. Buitenlandse vrouwen die tot prostitutie zijn gedwongen, moeten de mogelijkheid krijgen in Duitsland te blijven. Nu worden ze nog vaak het land uitgezet wat hen ervan weerhoudt hulp te zoeken bij de politie.


    In Duitsland zijn in september Bondsdagverkiezingen gehouden. De uitslag lijkt alleen een zogeheten grote coalitie van christendemocraten en sociaaldemocraten toe te staan. Op andere punten wil de formatie niet echt vlotten. De linkervleugel van de SPD gaf vrijdag aan grote moeite te hebben met de weigering van de CDU/CSU om de belastingen voor rijken te verhogen. Volgens de linkse sociaaldemocraten dreigt een „chronisch geldtekort” bij de landelijke overheid, deelstaten en gemeenten. Daardoor dreigt beoogd nieuw beleid niet gevoerd te kunnen worden.


    Tot uiterlijk 28 november moet er een concept-regeerakkoord zijn om Angela Merkel zoals gepland nog voor kerst als bondskanselier te herkiezen. De SPD wil het regeerakkord voorleggen aan alle 470.000 leden, die de tekst allemaal krijgen thuisgestuurd.

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...titutie__.html

  13. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 november 2013),Opa57 (13 november 2013)

  14. #9
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    7 april 2024 @ 19:16
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    BERLIJN - In Duitsland worden hardere maatregelen genomen tegen gedwongen prostitutie. Dit is vrijdag overeengekomen tijdens de formatiegesprekken tussen CDU/CSU en SPD. Er komen meer mogelijkheden tot controles in bordelen. Buitenlandse vrouwen die tot prostitutie zijn gedwongen, moeten de mogelijkheid krijgen in Duitsland te blijven. Nu worden ze nog vaak het land uitgezet wat hen ervan weerhoudt hulp te zoeken bij de politie.


    In Duitsland zijn in september Bondsdagverkiezingen gehouden. De uitslag lijkt alleen een zogeheten grote coalitie van christendemocraten en sociaaldemocraten toe te staan. Op andere punten wil de formatie niet echt vlotten. De linkervleugel van de SPD gaf vrijdag aan grote moeite te hebben met de weigering van de CDU/CSU om de belastingen voor rijken te verhogen. Volgens de linkse sociaaldemocraten dreigt een „chronisch geldtekort” bij de landelijke overheid, deelstaten en gemeenten. Daardoor dreigt beoogd nieuw beleid niet gevoerd te kunnen worden.


    Tot uiterlijk 28 november moet er een concept-regeerakkoord zijn om Angela Merkel zoals gepland nog voor kerst als bondskanselier te herkiezen. De SPD wil het regeerakkord voorleggen aan alle 470.000 leden, die de tekst allemaal krijgen thuisgestuurd.

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...titutie__.html
    Als ik het artikel lees , staat er eigenlijk alleen in dat ze de controles gaan verscherpen , maar er staat niets over dat ze het PC / en PT concept willen afschaffen . heb ik iets gemist ? En ik vraag mij af wat dan het verschil is , volgens de Duitse regering althans, tussen deze 2 concepten en bijvoorbeeld het Saunaclub - concept zoals bijvoorbeeld GT ?

    Weet iemand dat of heeft er iemand een idee ? - Nibor 76 Misschien ?

  15. #10
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    7 april 2024 @ 19:16
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wortel58 Bekijk bericht
    Als ik het artikel lees , staat er eigenlijk alleen in dat ze de controles gaan verscherpen , maar er staat niets over dat ze het PC / en PT concept willen afschaffen . heb ik iets gemist ? En ik vraag mij af wat dan het verschil is , volgens de Duitse regering althans, tussen deze 2 concepten en bijvoorbeeld het Saunaclub - concept zoals bijvoorbeeld GT ?

    Weet iemand dat of heeft er iemand een idee ? - Nibor 76 Misschien ?
    Of uiteraard Ricardo Banana - die de topic is begonnen en het stuk volgens mij gelezen heeft

  16. #11
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Denk dat je nooit het verschil tussen een sauna club en een pt-pc kan duidelijk maken langs juridisch houdbare lijnen.
    En hoe dames werken moeten ze zelf weten en wat ze voor hun geld doen in principe ook. Ook een in grondrechten verankerd recht.
    Politiek geneuzel dus en met losse flodders schieten, voor waar ze praten over verbieden.

  17. #12
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    7 april 2024 @ 19:16
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    OK - Duidelijke taal - lawaai om niets dus ?

  18. #13
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wortel58 Bekijk bericht
    OK - Duidelijke taal - lawaai om niets dus ?
    Wat anders doen politici het liefste ?

    talking loud and saying what the masses want to hear..
    talking loud without thinking...
    talking loud and saying nothing...

  19. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (14 november 2013)

  20. #14
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Zoals Rob45 heeft opgeschreven in zijn twee bijdragen hierboven stond het letterlijk in de papieren versie van de Telegraaf.

    Dus weer anders als het stukje wat MJ heeft gepost.

    Ze willen af van de flatrate clubs waar PT's en PC's gebruik van maken. Saunaclubs krijgen meer controles omdat er schijnbaar nogal wat misstanden zijn. Heeft natuurlijk met de belastingen te maken.

    Ze hebben eigenlijk het idee dat wat er in de flatrateclubs gebeurd allemaal gedwongen protitutie is. Voor een groot deel is dit natuurlijk ook zo.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 november 2013 om 11:31
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  21. #15
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Zoals Rob45 heeft opgeschreven in zijn twee bijdragen hierboven stond het letterlijk in de papieren versie van de Telegraaf.

    Dus weer anders als het stukje wat MJ heeft gepost.

    Ze willen af van de flatrate clubs waar PT's en PC's gebruik van maken. Saunaclubs krijgen meer controles omdat er schijnbaar nogal wat misstanden zijn. Heeft natuurlijk met de belastingen te maken.

    Ze hebben eigenlijk het idee dat wat er in de flatrateclubs gebeurd allemaal gedwongen protitutie is. Voor een groot deel is dit natuurlijk ook zo.
    Lijkt me wat kort door de bocht....en zet er dan in een adem ook de saunaclubs maar achter.

  22. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX (14 november 2013)

  23. #16
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    7 april 2024 @ 19:16
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Zoals Rob45 heeft opgeschreven in zijn twee bijdragen hierboven stond het letterlijk in de papieren versie van de Telegraaf.

    Dus weer anders als het stukje wat MJ heeft gepost.

    Ze willen af van de flatrate clubs waar PT's en PC's gebruik van maken. Saunaclubs krijgen meer controles omdat er schijnbaar nogal wat misstanden zijn. Heeft natuurlijk met de belastingen te maken.

    Ze hebben eigenlijk het idee dat wat er in de flatrateclubs gebeurd allemaal gedwongen protitutie is. Voor een groot deel is dit natuurlijk ook zo.

    Ik vraag mij echt af in hoeverre er sprake is van - gedwongen prostitutie, maar wellicht wel interessant om af te vragen wat daar onder wordt verstaan

    Ricardo (maar ook Brad Pitt en Nibor weet ik ) ; jij was vroeger bijvoorbeeld stamgast in Xanten - en net als ik ( en dus ook de andere 2 genoemde mannen) ken jij bijna iedereen daar .

    Ik heb dus een vraag aan alle 3 :-): denken jullie concreet dat iemand van de vrouwen in Xanten ( huidig / dan wel vroeger) ( Janette , Leila , Katja, Marta , Mandy , elvira, Sabina,Darina, etc etc etc "slachtoffer" zijn van " gedwongen prostitutie " - mijn informatie is dat geen van deze dames een " pooier" achter zich zouden hebben staan of ben ik wat naïef in deze - maw Xanten = "gedwongen prostitutie" ??? ( wat is dus de definitie)

    In de wetenschap dat jullie daar in xanten specifiek veel kennis / ervaring hebben, ben ik wel benieuwd naar jullie mening / input over de term "Gedwongen prostitutie"

  24. #17
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Dat is een specifieke vraag over gedwongen priostitutie.
    Die is er maar het fijne, dat weet niemand.
    Ook erg afhankelijk van afkomst, land, leeftijd, sociale status in dat land etc.....

    De vraag wat gedwongen is is ook niet makkelijk te beantwoorden omdat er een groot grijs gebied is.
    Bijvoorbeeld bij samenwonen met een vriend die niet werkt maar wel profiteert van het geld.
    Bijvoorbeeld bij het betalen van een fee aan begeleidingskosten.

    In een PT wordt ook maar kleingeld verdiend, zeker vroeger tov clubs. Criminelen zijn hier niet in geintresseerd.Krumelaars wel, zullen vaak de "vriendjes "erachter zijn.
    In en saunaclub als heaven 7 war heel veel onervaren jonge roemeentejs en bulgaartjes binnenkomen hebben ze in het begin allemaal een vriend"
    Dit, jong en onervaren maar wel in club, dan "vriend" geldt voor alle saunaclubs, het probleem is ook saunaclub breed en groter dan de jonge bulgaartjes en roemeentjes, en groter dan de PT en PC.

    We moeten ook niet vergeten dat er export is naar bananen republieken ver weg van de thuislanden waar gedwongen prostitutie veel makkelijker onbestraft kan blijven en veel ongevaarlijker is.

    Maar concreet in Xanten, op mijn buikgevoel afgaand en gesprekken met de dames voerend, denk ik dat de meesten wel pooier vrij zijn.Of ze vriend vrij zijn?, ze zullen allemaal zeggen van wel maar...zoals met alles in dit moeras..who knows...god knows. Latina's, negerinnen en duitse vrouwen zijn vaak pooier vrij naar mijn gevoel.

  25. #18
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Bovenstaande van BP kan ik wel onderschrijven. Zeker vrouwen die daar voor een langere periode of nog actief zijn. Xanten heeft ook het voordeel voor de meiden dat ze een fijner management hebben dan in de meeste PT/PC's.

    Het zal het meeste voorkomen bij de Bulgaarse en Roemeense meiden en die zijn er in Xanten ook normaal gesproken niet zo veel.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  26. #19
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Bovenstaande van BP kan ik wel onderschrijven. Zeker vrouwen die daar voor een langere periode of nog actief zijn. Xanten heeft ook het voordeel voor de meiden dat ze een fijner management hebben dan in de meeste PT/PC's.

    Het zal het meeste voorkomen bij de Bulgaarse en Roemeense meiden en die zijn er in Xanten ook normaal gesproken niet zo veel.
    Hier introduceer je het volgende dat verschil maakt, hoe is de clubleiding, er zijn clubs die gewoon overleggen met aanvoerders van jonge vrouwen, ja ook grote bekende clubs ( die ik niet ga noemen). Er zijn ook club eigenaren/managers, die naast hun business runnen het beste met de vrouwen voorhebben en die een vrouw als ze 2 dagen weg is zich bezorgd maken en haar gaan bellen en een menselijke en legale approach hebben en dus goed voor zichzelf de lijn bewaken tussen geoorloofd en ongeoorloofd. Voorbeeld is Bob van Haus Panthera. Wordt door alle vrouwen op handen gedragen en probeert ze binnen zijn mogelijkheden ze aan alle kanten te helpen en wil geen verboden of verdachte zaken rond deze vrouwen in zijn clubs. Daar hoef je niet aan te komen met ik heb nog 3 jonge roemeentjes voor je is dat wat ? In andere clubs werkt het wel zo vermoed ik. Hoeveel ? God knows.

  27. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 november 2013),wervelwind (15 november 2013)

  28. #20
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Hier introduceer je het volgende dat verschil maakt, hoe is de clubleiding, er zijn clubs die gewoon overleggen met aanvoerders van jonge vrouwen, ja ook grote bekende clubs ( die ik niet ga noemen). Er zijn ook club eigenaren/managers, die naast hun business runnen het beste met de vrouwen voorhebben en die een vrouw als ze 2 dagen weg is zich bezorgd maken en haar gaan bellen en een menselijke en legale approach hebben en dus goed voor zichzelf de lijn bewaken tussen geoorloofd en ongeoorloofd. Voorbeeld is Bob van Haus Panthera. Wordt door alle vrouwen op handen gedragen en probeert ze binnen zijn mogelijkheden ze aan alle kanten te helpen en wil geen verboden of verdachte zaken rond deze vrouwen in zijn clubs. Daar hoef je niet aan te komen met ik heb nog 3 jonge roemeentjes voor je is dat wat ? In andere clubs werkt het wel zo vermoed ik. Hoeveel ? God knows.
    Maar ook hier wil "Bluebear" even advocaat van de duivel spelen. Natuurlijk kan Bob een heel integere kerel zijn. Maar Bob heeft denk ik ook geen glazen bol en kan onvrijwillig toch deel uit gaan maken van een netwerk. Een slimme jongen laat "zijn vrouwen" individueel naar de club gaan om zich evt. aan te melden.
    Als het meisje bevalt mag ze misschien gaan werken in de club en moet ze haar verdiensten afdragen aan haar pooier. En zie hier, het meisje is geplaatst en u bent geheel oblivious deel uit gaan maken van een netwerk. En het meisje: Die zwijgt uit schrik. Die is zeer goed geinstrueerd.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  29. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 november 2013)

  30. #21
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Maar Bob heeft denk ik ook geen glazen bol en kan onvrijwillig toch deel uit gaan maken van een netwerk.
    De club eigenaar maakt onvrijwilige geen deel uit van een netwerk.Zijn onderzoeksplicht gaat niet verder dan wat redelijk en billijk is denk ik. Als een meisje in haar eentje komt hoeft hij geen prive detective erop te zetten en het verder te onderzoeken, ook als ze met begeleiding komt van een man hoeft hij niks te onderzoeken. Wordt ze een auto uitgeslagen dan misschien wel, komt er iemand met hem onderhandelen over een positie voor de vrouw dan misschien wel....
    Iets totaal anders is als je actief overlegd met bemiddelaars/pooiers/handelaren en dat gebeurd, zelf gezien.
    Dan zal strafbaarstelling heel dichtbij komen.

    Het blijft gevaarlijk zo een clubje runnen en je moet goed blijven nadenken.

  31. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 november 2013)

  32. #22
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Hoor van verschillende clubeigenaren zoemen dat er volgend jaar een algemeen verbod komt op pauschal/pt in dld.
    Sommige clubs zijn al aan het voorbereiden op het switchen naar fkk concept.

  33. #23
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik vraag me af wat de economische levensvatbaarheid van veel clubs dan nog waard is.
    Lijkt mij dat de markt in het fkk/sauna gebied al overvol is zeker in NRW.
    Daar ga je niet op kunnen concurreren.
    Misschien op prijs 10,- á 15,- euro per sessie zeker voor PT dames is dat qua optiek genoeg.
    Nee dit wordt einde oefening voor veel PT/PC's, ik zie Duitsers als gedwee volgzaam volk dat niet de barricade opgaat dus die volgen gewoon strikt de regels zonder ze te buigen.

  34. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Hoor van verschillende clubeigenaren zoemen dat er volgend jaar een algemeen verbod komt op pauschal/pt in dld.
    Sommige clubs zijn al aan het voorbereiden op het switchen naar fkk concept.
    In Duitsland vind nu inderdaad een discussie plaats waar de focus erg ligt op de flatrate/pauschal clubs en Zwangsprostitution.

    Union und SPD sagen der Zwangsprostitution den Kampf an. Einig ist man sich darüber, dass Opfer künftig besser geschützt werden und Freier strafrechtlich belangt werden können. Außerdem sollen ausbeuterische Praktiken wie Flatrate-Sex verboten werden.

    Union und SPD sind sich einig, Opfer künftig besser schützen zu wollen. So sollen Bordelle stärker kontrolliert und Freier, wenn sie Zwangslagen wissentlich ausnutzen, strafrechtlich belangt werden. Union und SPD wollen in einer großen Koalition härter gegen Zwangsprostitution vorgehen. Beide Seiten einigten sich am Freitag auf Pläne, das Prostitutionsgesetz umfassend zu reformieren. Dies kündigten die Unterhändler der Arbeitsgruppe Familie und Frauen an.

    Am Freitag war man sich einig, dass es im Fall einer Regierung aus Union und SPD künftig eine Erlaubnispflicht für Prostitutionsstätten geben und ausbeuterische Praktiken wie Flatrate-Sex verboten werden sollen. Auch eine Änderung des Aufenthaltsrechts ist angedacht. Freier sollen strafrechtlich belangt werden können, wenn sie die Zwangslagen von Frauen ausnutzen. Details stehen noch nicht fest.
    http://www.focus.de/politik/deutschl...d_1153237.html

    Er vindt dus een discussie plaats, of het punt in het regeeraccoord is opgenomen weet ik niet, pas nadat een verbod wettelijk is geregeld is er pas spraken van een verbod. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit volgend jaar zal plaats vinden maar dat hangt maar net af van de prio die men het geeft.

    Ander punt dat speelt is het betalingsmodel binnen veel pauschalclubs waar niet meer sprake is van een (formele) onafhankelijkheid vd dames (dat is nu eenmaal de basis vd Saunaclubmodel) en dat men, zeker de publieke opinie het verlenen van seksuele dienstverlening tegen effectief tarieven van 5-10E/handeling als uitbuiting ziet.

    Zie ook:
    Flatrate-Clubs und All-inklusive-Preis

    Deutschland hat mittlerweile den Ruf, der „Puff Europas“ zu sein. Wir sind ein El Dorado für Zuhälter und Menschenhändler geworden. Etwa hunderttausend Frauen, so schätzen Experten, werden hierzulande mit Gewalt zur Prostitution gezwungen. Es gibt Flatrate-Clubs, in denen Mann so oft kann, wie er will – zum All-inklusive-Preis von 69.- Euro. In Grenznähe entstehen Mega-Bordelle, in denen die Nachfrage aus den Nachbarländern bedient wird.
    http://www.wdr.de/tv/bab/sendungsbei...ostitution.jsp

    Het verbod geldt dus het relatief nieuwe fenomeen van de PC/Flatrate clubs. De pussyclubs (de eerste grote keten van Flatrate clubs) werden al vrij snel na de start ook aangepakt hoewel ze uiteindelijk pas werden gesloten omdat men vond dat er kwa hygiëne veel niet klopte.

    Zie ook:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ight=schwarzer
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  35. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 november 2013)

  36. #25
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Het gaat inderdaad om de "ausbeuterische Praktiken" die men te lijf wil gaan. PT worden hierbij genoemd omdat men de prijs waarvoor dames dan moeten werken mensonwaardig vinden. Het coalitieverdrag is gesloten, dus er zal de komende tijd wel het e.e.a. gaan veranderen.

 

 
Pagina 1 van 84 123451151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60