Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Steffi (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard Steffi (GT)

    Naam : Steffi

    Haarkleur/-lengte : blond blauwe ogen

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Slank B/C-cup

    Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits en engels

    Leeftijd :22 - 26 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Volgens mij werkt Steffi net als voorheen weer in Dorsten Heavensgate .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard Steffi

    26-07-2005

    Enige tijd geleden op een wat vreemde manier in GT verzeild geraakt en omdat Bredero altijd goed z'n huiswerk maakt was hij op de hoogte van Steffi's goede recenties. Even bij de kenners op het terras nagevraagd wie Steffi was en voor ik het wist had ik in de bar Steffi's tong in m'n mond.

    Dus maar even op de kamer gaan kijken.
    Zoenen deed ze behoorlijk en met neuken was niets fout maar geen van beide was van uitzonderlijk niveau. Ik vond er weinig aan en het constant op het laken spugen bij het pijpen vond ik al helemaal wansmakelijk. Oh ja voor er opmerkingen komen Bredero had zich vooraf mooi verfrist hoor. Dat gespuug ging na het FT door tot in de kleedkamer toe. Daar werd tijdens en na het afrekenen de vloer nog even ondergespuugd. Nou nou ... ik had er me duidelijk wat anders bij voorgesteld en snap dan ook niet waar dergelijke hoge score van daan komt. Conclusie één keer is voldoende meer hoeft niet voor deze jongen.

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Böse Steffi

    Mijn ervaring met Steffi ergens in augustus was ook niet al te best. Ik was al vroeg in GT en er was nog weinig te doen weinig meisjes en ijsberen. Na wat koffie en broodjes en wat ijsberen door GT begonnen de hormonen op te spelen.
    Ik had Steffi al wel gezien en ze zag er zeker niet verkeerd uit in haar doorzichtige catsuit. Ze kwam op den duur naast me op de bank zitten en ze geilde me goed op en voor ik het wist had ik haar tong in mijn mond.
    Na wat praten toch maar met haar naar de kamer gegaan. Op de kamer werden de tongzoenen nog beter en heter maar bij het pijpen spuwde ze inderdaad na elke 10 seconden een keer op bed. Bij het beffen riep ze steeds van ja Frank ja Frank machs weiter terwijl ik toch echt tegen haar gezegd had dat ik Jack heet. (erg gemaakt dus allemaal)
    Heb het daarna maar snel afgemaakt en na goed 20 min. heb ik ons kamerbezoek maar afgebroken.
    Samengevat ze ziet er niet verkeerd uit en de tongzoenen zijn goed waarmee ze je goed kan opgeilen maar Steffi is véél te professioneel en dat spuwen is ook niet erg smakelijk derhalve wiederholungsfactor 0,00 %

    Jack42
    Laatst gewijzigd door Jack42; 3 november 2005 om 16:00

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Zeg heren is het niet deze Steffi(e) die op dit moment in Dorsten zit ? En dan bedoel ik dus Heavensgate. Zijn al weer verschillende niet zulke positieve berichten over...

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Steffi

    Het is inderdaad dezelfde Steffi die eerder in GT was - zij pendelt blijkbaar weer tussen Dorsten en Brüggen.
    Ik had met haar, net voor haar vertrek uit GT, een eerder goede ervaring met haar. Nam al de tijd, service was vrij compleet voor wat mij betreft alleszins.
    Heb in GT laatste tijd slechtere ervaringen dan met Steffi.
    Voor mij is er zeker een grote herhalingsfactor bij deze meid en zal haar zeker nog eens uitnodigen mocht zij terug in GT opduiken.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60