Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 117
  1. #51
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ze was ook al in van GOCH gespot door BP
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik heb net een vriendin van haar gesproken in LR
    Ze is nu LR
    Susi was niet in Van Goch en ook niet in LR de laatste weken. Informatie die hier boven is gepost is incorrect. Waarschijnlijk dubbelgangers

  2. #52
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    BP Kent Galina echt wel
    Niet alles geloven wat die meiden zeggen
    Wakker worden
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #53
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taylor Bekijk bericht
    Susi was niet in Van Goch en ook niet in LR de laatste weken. Informatie die hier boven is gepost is incorrect. Waarschijnlijk dubbelgangers
    Dubbelgangers van BP en PP ?

    Asjeblieft zeg, laat me niet schrikken .... !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. #54
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Dubbelgangers van BP en PP ?

    Asjeblieft zeg, laat me niet schrikken .... !
    nee geen dubbelgangers
    Man die wijven liegen dat het gedrukt staat
    Ze was in Goch om te vragen of zij en haar vriendin mochten terugkomen
    GALINA mocht terugkomen maar haar vriendin niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 september 2016)

  6. #55
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    In deze kan men Piet Plezier´s stellingen beamen, over Van Goch weet ´k niet doch in LR is ze definitief gespot en aangezien haar "vriendin" daar ook al weg leek te zijn ondertussen lijkt het me uitermate plausibel dat beide dames in tandemversie op zoek zijn naar een oord waar ze tezamen hun diensten kunnen aanbieden. In LR waren beide dames toch relatief kansloos om voldoende geld te maken uit wat men observatief kon vaststellen anyhowkens...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (23 september 2016)

  8. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Conclusie: huidige verblijfplaats onbekend?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #57
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Conclusie: huidige verblijfplaats onbekend?
    ja huidige verblijfplaats inderdaad onbekend
    Misschien dat ik straks meer weet
    Want we gaan zo rijden
    Ik laat het je weten Big
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  10. #58
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Woensdag 21 september was ik voor mijn werk in de buurt van Maastricht en omdat ik erg vroeg klaar was en ik op de website van Babylon zag dat Susi aanwezig zou zijn, heb ik geen moment getwijfeld om even voorbij te wippen in Elsdorf. Helaas voor mij kwam ik onderweg in een file te staan, waardoor ik pas rond een uur of 19:00 aankwam in Babylon.

    1.jpg

    Aan de Thekefrau vroeg ik of Susi daadwerkelijk aanwezig was, want ik wilde er zeker van zijn dat ze er was. De laatste tijd schijnt ze niet altijd aanwezig te zijn en die dag stond ze ook ineens plotseling op de aanwezigheidslijst. Voordat de Thekefrau kon antwoorden, werd ik omhelst en gezoend door een blonde dame. Het was Susi die me binnen zag komen en me gelijk wilde begroeten en hoe!!!
    De Thekefrau concludeerde dat ik wel vaker in Babylon was geweest en gaf me een sleutel en 2 handdoeken. Ik zei tegen Susi dat ik gelijk naar haar toe zou komen, nadat ik me had opgefrist.

    Susi was aan het wachten op me aan de bar.

    2.jpg

    We namen allebei een drankje en gingen in 1 van de sofa's zitten. Wat me opviel, was dat het heel erg rustig was in de club. Maximaal 10 beren op misschien 20 dames. Susi gaf aan dat een deel van hen alleen hier wat komt drinken en niet met de dames naar een kamer gaan. Waarom zou je naar een club gaan, € 60,-- aftikken en dan alleen wat gaan drinken.... Kun je beter met je maten naar een cafe gaan, lijkt me.

    3.jpg

    Ok, je hebt daar dan geen naakte dames rond lopen, maar je bent wel een stuk goedkoper uit. Om € 60,-- aan bier weg te drinken, moet je van goede huize komen en verlaat je aardig kachel het cafe of de club... Kortom, de dames zijn in elk geval niet erg blij met dit soort beren. Ten eerste omdat ze er niet aan kunnen verdienen en ten tweede worden een aantal van deze beren vervelend en handtastelijk.

    Ik kon merken aan Susi dat ze heel erg blij was om me te zien. Uiteraard voor (een groot) deel, omdat het die dag erg rustig was en de dames, inclusief Susi, weinig verdienden. Daar draait het primair wel om natuurlijk.

    4.jpg

    Maar ondanks dat, heb ik wel het idee dat Susi het leuk vindt met mij. Ook op drukke dagen komt ze altijd bij me zitten. Tuurlijk, ik heb tot nu toe altijd nog een kamer met haar gedaan, maar ook na de tijd kom ik haar vaak tegen en blijft ze vaak een lange tijd met me kletsen. Ze kan ook even gedag zeggen en dan verder opzoek gaan naar een andere klant, maar dat doet ze dan niet, ondanks dat ik tegen haar zeg dat ik geen kamer meer doe.

    Vandaag zou een echte Susi-avond worden. We hebben behoorlijk lang met elkaar gesproken in de sofa, waarbij ze me nog een aantal persoonlijke dingen vertelde, waarover ik uiteraard niet verder kan uitweiden. Na meer dan een uur heb ik uiteindelijk maar gevraagd of ze een kamer me me wilde doen. Normaal gesproken doe ik dat niet met dames. Wanneer ik een dame nog niet goed ken, geef ik al veel eerder aan om een kamer te gaan doen. Susi kent me nu al een tijdje, dus ik was eigenlijk meer aan het wachten tot zij het initiatief nam, maar na meer dan een uur heb ik dat zelf maar gedaan.

    5.jpg

    Op de kamer met Susi was het zo, zoals ik gewend ben van haar. Lekkere girlfriendsex, zoals weinig dames die kunnen gegeven. We voelen elkaar op de een of andere manier goed aan. Dat hadden we al vanaf het eerste moment. Gebeurt me ook niet al te vaak. Het was gewoon een heerlijk uurtje weer met haar, waarbij we elkaar lekker hebben verwend.

    6.jpg

    Naam: Susi
    Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd: 26
    Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10+/10
    Aftersales: 10+/10
    Cijfer: 10/10

    Na de kamer zei Susi dat ik haar moest opzoeken, nadat ik me gedoucht had. Ik dacht, tuurlijk, waarom niet Ik ging me snel douchen en opfrissen en liep daarna een rondje door de club. Ik zag Susi nergens, dus besloot ik maar een hapje te gaan eten.

    7.jpg

    Helaas wel gegeten van een bord... Trouwens, wel een geil idee om Sushi van Susi te eten

    Het was inmiddels 21:30 en ik had vanaf vanmiddag 13:00 uur niets meer gegeten. Gelukkig was er nog wat te eten, maar de patat was een beetje flauw geworden en verder waren er alleen nog wat restjes. Maar goed, het was al laat, dus de club kan ik het niet kwalijk nemen. Na een paar minuten kwam Susi aangelopen en ze kwam gelijk bij me zitten. Ze nam zelf nog een paar tomaatjes, naar eigen zeggen haar lievelingseten. Een vriendin van Susi kwam later ook even buurten. Haar naam is Margareta.

    8.jpg

    Met Susi en Margareta nog een tijdje gekletst en aan de bar hebben we nog een drankje genomen. Daarna zijn Susi en ik naar de Kino gegaan, omdat de paar beren die er waren, samen met de 2 (oudere) bardames, aan het “feesten” waren op luide carnavalsmuziek.



    Susi was sowieso al niet zo gecharmeerd van deze beren en al helemaal niet van deze luide muziek. In de Kino bleken meerdere dames dezelfde gedachte te hebben. Hier was het relatief rustig en konden de dames onderling rustig met elkaar praten. Ze hadden wel door dat het vandaag niet meer ging gebeuren. Er zaten zeker 10 meiden in de Kino en ik was de enige beer. Ik ben met Susi op 1 van de matrassen gaan liggen. Ik kon merken aan Susi dat ze een beetje vermoeid was. We hebben nog wel een beetje met elkaar gesproken, maar niet zo heel veel. Wel heb ik haar nek en rug gemasseerd, wat ze erg kon waarderen.

    9.jpg

    Rond een uur of 23:00 kreeg ze een berichtje. Een vriendin van haar zou haar vandaag ophalen en die zou zo komen. We namen innig afscheid met een paar heerlijke tongzoenen, waarna Susi naar de kleedkamers vertrok. Ik zelf ben toen nog even naar de sauna gegaan en daarna ben ik ook huiswaarts gegaan.

    Een bijzondere avond gehad met Susi. Van 19:00 tot 23:00 uur is ze alleen bij mij geweest. Komt ook natuurlijk, omdat er verder weinig te doen was in de club. Gelukkig ga ik vaak niet doordeweeks naar clubs, maar altijd in de weekends. Vaak is het er dan drukker en gezelliger.
    Laatst gewijzigd door Taylor; 25 september 2016 om 17:43

  11. Onderstaande 7 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2016),biged (16 oktober 2016),duivenmelker (26 september 2016),Eddy_V (25 september 2016),Firehawk (25 september 2016),licky luke (26 september 2016),Piet Plezier (25 september 2016)

  12. #59
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Alsjeblieft, kun je dat gezeik met die irritante plaatjes laten.

  13. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (26 september 2016),satanic surfer (25 september 2016),Wentelt Eefje (26 september 2016)

  14. #60
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Alsjeblieft, kun je dat gezeik met die irritante plaatjes op relaxxxboard laten.
    dat is juist mooi met die plaatjes
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #61
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Alsjeblieft, kun je dat gezeik met die irritante plaatjes laten.
    Nee joh! Doet me zo denken aan een kleurwedstrijd. Prachtig!
    Pluk de dag of een bloemetje

  16. #62
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Smaken verschillen hé

  17. #63
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taylor Bekijk bericht
    Smaken verschillen hé
    Ik zou niet willen stellen dat die post iets met smaak te maken heeft.

  18. #64
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Huidig verblijf Acapulco Gold->Melanie

  19. Onderstaande leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 oktober 2016)

  20. #65
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potentebeer Bekijk bericht
    Huidig verblijf Acapulco Gold->Melanie
    Staat weer op AWL van Babylon. Althans voor vandaag (19/10) en gisteren.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  21. Onderstaande leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (19 oktober 2016)

  22. #66
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard Melanie (Bulgaarse)



    Melanie (Bulgaarse)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : Ex Goch, Ex Babylon





  23. Onderstaande leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (22 november 2016)

  24. #67
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Na binnenkomst in de bar werd ik vriendelijk begroet door een leuke dame die ik wel herkende; Melanie. Ik ken Melanie (& aliassen) al van eerdere ‘werkgevers’ en zij verbaasde zich daar zeer over. Dit leidde zelfs tot hilariteit met een van haar vriendinnen waar ze juist nog mee in gesprek was. Een leuk en hartelijk gesprekje gevoerd met Melanie en haar wel laten weten dat ik zeer geïnteresseerd ben in een kamertje met haar. Maar eerst dus even een beetje chillen en de zaak verkennen.

    Na enige tijd begon het te kriebelen en ook al had ik divers heerlijk vrouwelijk schoon voorbij zien komen, mijn keus bleef toch voor Melanie. Wat een schatje is het, heerlijk spontaan, guitig en charmant. Tuurlijk, want ze schatte mij een pak jonger …. Een leuk gesprekje ontstond wederom en uiteindelijk vroeg ik haar mee op kamer te gaan.
    Tja, een waanzinnige meid is dit en op kamer kreeg ik een geweldige GFE service. Heerlijk lekker knuffelen (weinig TZ) en een geweldige en gevarieerde PZC. Vervolgens wat standjes geoefend en uiteindelijk de finish bereikt in missio. En dat bleek alles behalve moeilijk, ook al heeft Melanie in mijn ogen niet (meer) het meest ideale figuurtje.
    After sales van Melanie was ietwat bescheiden, maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik haar weinig gezien heb. Dus zal ze wel andere zaken aan haar ‘hoofd’ hebben gehad …..! Als ik haar wel zag ontving ik altijd een big smile! Dus toch prima. Bij vertrek kreeg ik van kleine afstand wel een hele lieve, hartelijke luchtkus en een stralende lach. Top deze Melanie en herhalingsgevaar is best heel groot!!

  25. Onderstaande 2 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),Mr Bluenose (22 november 2016)

  26. #68
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-HP-VG-Sixsens

    Zelfde meid. Enkele weken geleden nog mee gekamerd in Babylon. Zoals je al aangeeft niet (meer) het meest ideale figuurtje, dus het postuur "slank" gaat iets te ver. Als ik echter mijn DVP-bril afzet is er niets mis met haar figuur.

  27. Onderstaande leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (22 november 2016)

  28. #69
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-HP-VG-Sixsens

    Zelfde meid. Enkele weken geleden nog mee gekamerd in Babylon. Zoals je al aangeeft niet (meer) het meest ideale figuurtje, dus het postuur "slank" gaat iets te ver. Als ik echter mijn DVP-bril afzet is er niets mis met haar figuur.
    Klopt! De betiteling 'Postuur: zeer slank, slank of normaal' leidde tot een keuze. Op dat moment vond ik dat zij slank echt verdiende, maar ze mag wel opletten .... Goeie help, hoor mij nou. Mag zelf nog beter opletten .......

  29. Onderstaande 3 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),Cat (22 november 2016),Sjeufke (22 november 2016)

  30. #70
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Terug in Babylon.

    Ook Susi is weer in Babylon. Ze wist nog alles van mij. Laatste keer dat ik haar gezien had was september volgens mij. Service als vanouds en een keer in de middag een uur met haar naar de kamer geweest en nog een keer een uur later op de avond. Susi hoef ik verder niets over te vertellen, altijd goed.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 maart 2017),Sjeufke (15 maart 2017)

  32. #71
    Geregistreerd
    23 juli 2016
    Last Online
    3 juli 2023 @ 14:12
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    68 in 18 posts

    Standaard

    Ik vond de eerste keer met Susi op een kamer geweldig. De tweede keer vond ik dat ze een beetje 'overacteerde'. Per definitie acteren die dames natuurlijk, maar je moet het niet overdrijven

  33. Onderstaande leden hebben Theetje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 april 2017)

  34. #72
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Terug van vakantie.

  35. #73
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Terug van vakantie.
    daarom had ze je gebeld
    Je moest dat vermelden op het forum
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  36. #74
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Terwijl ik met Sjeufke Susie prat, kwam we aan tafel en we hadden een beetje flirt. Iets over haar vertelde me dat een kamer goed zou zijn, dus na een tijdje buiten te zitten terwijl ze een rookje naar de kamer had gingen we voor een uitstekend uur. Ze is echt een mooi meisje en haar dienstverlening was erg goed, want het is meer op de zachte en sensuele kant (die ik liever), in plaats van de all-out, Pornstar type ervaring. Een heel leuke tijd voor mij met een mooi meisje dat ook goede after sales had. Een herhaling voor mij in de toekomst.

    Whilst I was talking to Sjeufke Susie joined us at the table and we had a little bit of a flirt. Something about her told me that a room would be good so after sitting outside for a while whilst she had a smoke off to the room we went for an excellent hour. She really is a nice girl and her provision of service was very good indeed with it being more on the soft and sensual side (which I prefer) rather than the all out, Pornstar type experience. A very enjoyable time for me with a nice girl who also had good after sales. A repeat for me in the future.

  37. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (13 juli 2017),Manureva (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017)

  38. #75
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Gaat morgen naar Bulgarije, ze zegt voor een maand, maar is altijd gissen.

  39. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 juli 2017),Mr Bluenose (24 juli 2017),Sjeufke (23 juli 2017)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.

Freude 468*60   Diamond 468*60