Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Tailer (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Tailer (Roemeense)

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...946#post337946

    De gang bang show vandaag werd verzorgd door Tailer + Alexandra. Ik prefereerde om te kijken en had geen interesse om mee te doen. Ik raakte echter geïntrigeerd door het lekkere snoetje van Tailer.

    PC-Bochum - Tailer 01.JPG

    PC-Bochum - Tailer 02.JPG

    Naam :Tailer
    Nationaliteit/Taal : Spaans/ Duits
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,58 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 48 Kg, maat 34, hangende B-cups
    Service: TZ/ PZC/ FT/69/ NMC/
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 40 min.
    Prijs : all inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Ik liet me even door haar pijpen en vroeg haar of ze aansluitend aan de show niet ook even een kamer met me wilde doen. Dat was OK en ik ging even een hapje eten, want de inwendige mens had ik tot nu toe helemaal verwaarloosd. Mijn bioritme draaide blijkbaar nog helemaal op Amerikaanse tijd. Na een half uurtje kwam Tailer naast me zitten. Ze is Spaanse, maar is in Duitsland opgegroeid (hoewel ik me niet aan de indruk kon onttrekken, dat ze toch Roemeense is, maar: who cares?) Eerder heeft ze o.a. als Alexandra in Penelope in Essen gewerkt. Ze was pas 5 dagen hier aanwezig en deed al mee aan de gang bang show. Ze heeft een heerlijk pijpsnoetje met mooie donkere geile ogen, net als op de tienerfoto’s van Nastasja Kinski of Desiree Nosbusch. Tijdens de blow-job tijdens de gang-bang bleef ze me steeds zo lekker genietend aankijken, terwijl ze Wijze Stijve afkluifde en over haar gezicht wreef. En dan weer langzaam van onder naar boven likkend als een lolly. Precies zo moet het voor degenen die er ook optisch van willen genieten. Haar poesje is lekker fris en mals. Tijdens 69 had ik Tailer op een gegeven moment zo ver dat ze mij helemaal vergat en zich steeds zo positioneerde dat het haar maximaal genot verschafte. En dan is het geil om door te blijven likken en af te wachten totdat ze klaarkomt. Ik merkte het weldra aan haar ademhaling en de daarmee gepaard gaande genotskreetjes. En daarbij haar knijpende spiertjes. Ik was het dus gelukkig nog niet verleerd. Daarna was ik aan de beurt. En ik werd beloond met een heerlijke afsluitende blowjob, waarbij ze tijdens mijn orgasme met het puntje van haar tong over het kopje van Wijze Stijve bleef likken. Dat hierdoor enkele shots tegen haar neus belandden, deerde haar niet. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...300#post345300

    Inmiddels was het 14:00 en de tweede show zou beginnen. Angel en Tailer in een Girls Gone Wild show. Eens kijken hoe ze het er samen vanaf brengen. Ik kan zo genieten van dat heerlijke pijpsnoetje van Tailer en zij wist dat ook nog. Omdat ik de eerste bezoeker van de show was, hebben we eerst heerlijk gezoend, waarna ze naar Wijze Stijve afzakte en haar zachte pijplippen inzette. En me voortdurend met die donkere kijkers aan blijven kijken en ondertussen teasen, likken en zachtjes bijten. Grrrrrrrrr. Intussen waren er de nodige kijkers bijgekomen, hetgeen ik niet bepaald prettig vind. Maar van de andere kant was Tailer zo lekker bezig dat ik de sessie ook niet wilde afbreken. Dus in 69 gewisseld zodat ik me op een lekker befpoesje kon concentreren. Tailer had hier echter moeite mee, want en plein public wilde ze blijkbaar ook weer niet al te duidelijk laten zien hoezeer ze genoot. Dat werd nog een leuk spelletje, want aan haar tongbewegingen voelde ik gewoon wanneer ik goed bij haar bezig was, totdat ze haar poesje dan weer even terugtrok. Uiteindelijk won ze echter dit machtsspelletje, want een fikse portie WG-nakomelingen belandde over haar smoeltje. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  3. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (17 december 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...790#post347790

    Ofschoon het vrij druk was, bleek bij binnenkomst Tailer nog geen gast te hebben. Dom, dom, dom, ze weten niet wat ze missen. Dus dat was een prettige binnenkomer. Niet al teveel tijd verspild aan praatjes, want de druk was hoog en die moest nodig afgebouwd worden. Wat kan Tailer heerlijk innig zoenen. Zeker als ze dat steeds met een korte blowjob afwisselt. Haar lippen en tong voelen op de een of andere manier dan nog malser aan. Ik had na 5 minuten haar mondje al willen volspuiten, maar Tailer wilde me toch nog van haar overige kwaliteiten overtuigen. En dat was niet verkeerd. Het lekkerst was toch wel doggy, waarbij ik naast het bed ging staan, terwijl zij mij gewillig en uitnodigend haar poesje met gespreide beentjes aanbood. Op het moment suprême liet ik Tailer snel omdraaien, stroopte het rubbertje af en terwijl Tailer m’n ballen masseerde, stroomde straal na straal over haar tong haar geopende mondje in. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    ..............

    Vervolgens moest ik nog maar eens met Tailer in herhaling vallen. Dat was echter te kort na mijn afmattende kamers met Brigitte en Delara. Ondanks haar geduldige pogingen me klaar te laten komen, heb ik op een gegeven moment aangegeven dat ik beter een rustmoment moest inlassen, hoe graag ik ook dat mondje nog een keer had afgetankt. Dus de rest van de sessie maar nog heerlijk easy liggen tongen met Tailer. Wel met haar afgesproken om tegen 22:00 nog een laatste kamer met haar te doen. Wijze Grijze sexapproval™ : 8,5/10

    Aangezien Hallodaarbenikweer inmiddels blijkbaar naar huis was gegaan, kon ik eindelijk de krant gaan lezen. Tussendoor nog een beetje hier en daar bijgepraat, totdat Tailer tegenover me kwam zitten. Het was nog geen 22:00, maar Wijze Stijve signaliseerde dat er wel weer gestoeid kon gaan worden. OK, lady, let’s go. En Wijze Stijve had me niet bedrogen. Binnen no time stond mijn maat keihard overeind en hebben we na een mooie blow-job start er nog een goede portie matrasactie tegenaan gegooid. Dankzij Tailer’s inspanningen eindigde de kamer weer met een lekker spuitorgasme in haar mondje. Wijze Grijze sexapproval™ : 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 december 2013),krukar (28 december 2013),Sjeufke (24 december 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...510#post350510

    Nadat ik me omgekleed en gedoucht had, waren veel meiden uiteraard al bezet, maar ziedaar: Tailer zat aan de bar een kopje koffie te drinken. Mijn droomstart van de dag. Zoen, zoen, zoen, happy New Year. Eerst moest nog een nicotinestengel weggepaft worden, maar daarna gingen we naar boven. Dat hadden vele koppels voor ons ook al gedaan dus hebben we 15 minuten op een vrije kamer moeten wachten. Daarna begon het feestje: GFE zoenen, zalig GFE pijpen, cowgirl, reverse cowgirl, missio en doggy waarbij heftig gezoend werd bij alle standjes die dat toelieten. Uiteindelijk ben ik op m’n rug gaan liggen met Tailer tussen m’n benen. Lekker mals likkend tongetje over Wijze Stijve, kriebelende, strelende handjes aan m’n ballen en sluitspier, geopend mondje en straal na straal schoot over haar mondje, kin en wangen en droop er weer vanaf. Graag gedaan meid en met de beste wensen uit Nederland. Dit gaan we in de loop van vandaag beslist nog eens herhalen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

    …………………………

    Gelukkig wist ik Tailer weer te schaken. Op dat moment zaten 25 witte badjassendragers met alle zinnen op jagersmodus rond te loeren. Het was de bedoeling om gewoon een beetje vrijblijvend van haar te genieten, zonder dat dit nu noodzakelijkerwijs in weer een orgasme hoefde te eindigen. Maar dan had ik weer buiten snoodaard Wijze Stijve en Tailer gerekend. Hij bepaalde wat er gebeurde en Tailer was er verantwoordelijk voor dat de sessie toch weer escaleerde en ik op een gegeven moment voor de vierde keer vandaag het point of no return bereikte. Zucht, het was pas 16:30. We waren nog niet op de helft van de dag. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    ………………………

    Nu had Tailer me eerder op de dag verteld dat ze 11 Januari haar laatste dag hier in Bochum zal draaien en dan voorlopig niet meer hier zal zijn.
    Doodjammer. Dus tegen 20:00 besloten we samen er een innig afscheid van te maken. Gewoon lekker zoenen, knuffelen en dan bedankt en goodbye. En uiteraard lopen zaken weer anders dan gepland, want het ontaardde weer in dat zalige pijpen, likken, slurpen met die zachte, warme, natte tong. Tailer geloofde niet meer in een orgasme en ik eigenlijk ook niet, totdat……. Ik voelde dat ik plotseling toch klaarkwam, waarschuwde haar en Tailer hield snel haar tong erbij om alles op te vangen. Dat ging echter niet helemaal goed, zodat ons afscheid uit een volledige facial bestond. Wel een erg geil gezicht. Gelukkig kon Tailer er ook wel de humor van inzien. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. #5
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:23
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    963 in 330 posts

    Standaard

    Als ik jou recensies over PT Bochum zo lees...wordt er in deze PT wel aan TZ gedaan. Is dit zo bij alle dames in Bochum ?

  8. #6
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Kijk bij de profielen van elke meid op http://www.pauschalclub.de/bochum/girls

    Tijdens mijn bezoek van afgelopen Donderdag heb ik met alle gekamerde meiden getongzoend.

    Disclaimer:
    Het TZ is echter niets waar je recht op hebt. De dames hebben uiteraard de vrijheid dit van onderlinge sympathie te laten afhangen.
    Maar dat geldt, denk ik, in elke club. Behandel de dame met respect, wees aardig, zorg dat je hygiënisch bent en je zult zien dat je er veel voor terug krijgt.
    Had je De WG-aanpak al gelezen?

    Ik ondervind het keer op keer aan den lijve.


    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. #7
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Kijk bij de profielen van elke meid op http://www.pauschalclub.de/bochum/girls

    Tijdens mijn bezoek van afgelopen Donderdag heb ik met alle gekamerde meiden getongzoend.

    Disclaimer:
    Het TZ is echter niets waar je recht op hebt. De dames hebben uiteraard de vrijheid dit van onderlinge sympathie te laten afhangen.
    Maar dat geldt, denk ik, in elke club. Behandel de dame met respect, wees aardig, zorg dat je hygiënisch bent en je zult zien dat je er veel voor terug krijgt.
    Had je De WG-aanpak al gelezen?

    Ik ondervind het keer op keer aan den lijve.


    En vergeet het onweerstaanbare charisma niet te vermelden!! Altijd "Mucho importante".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  10. #8
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...207#post352207

    Beneden was het nog steeds rustig. Ook favo’tje Tailer zat alleen op een bank. Maar natuurlijk niet lang. Ik heb nu eenmaal een zwak voor dat heerlijke pruilmondje. Die lippen vragen er gewoon om, om Wijze Stijve te omsluiten. En dan die mooie donkere kijkers die precies weten hoe ze je onschuldig moeten aankijken. Bovendien is Tailer ook een lief wezen, die door omstandigheden in deze job terecht is gekomen, maar liever heel andere dingen zou willen doen.
    Tailers kwaliteit is absoluut haar PZC-talent. Ik heb haar wel eens vergeleken met Eve en Tailer gaf toe dat ze inderdaad met elkaar over de finesses van de blowjob gesproken hebben. Zeg maar: het uitwisselen van ervaring en techniek. Tailer beheerst het tot in de puntjes. Haar tong voelt aan als fluweel en ze heeft er ook totaal geen moeite als je crème niet netjes in haar mond belandt, maar er gedeeltelijk weer uit- of langs loopt. Een zeer geil gezicht. En dat moest vandaag zeker herhaald worden. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


    ………………………


    Zit ik na het douchen effe in alle rust m’n zonden te overdenken, beginnen er twee handen van achter me over m’n borstharen te kroelen.
    “Hé, Tailer, what’s up?”
    “Ik ben momenteel niet bezet en je wilde toch nog iets herhalen?” vroeg ze met een twinkeling in haar ogen.
    “Tsja, dan kom je toch lekker bij mij zitten, maar ik heb wel net weer m’n kruit verschoten, dus we gaan het lekker rustig houden op de kamer.”

    En we voerden een lang serieus gesprek voordat we naar boven gingen. Aangezien ik nu wat meer aan GFE toe was, hebben we uitvoerig liggen tongen. Héél uitvoerig, zonder tijdsdruk en oh zo intens. Vervolgens strelen en uiteraard PZC. Tailer herinnerde zich m’n befkwaliteiten, dus ze positioneerde zich in 69 over me heen. Ik merkte dat ik weer goed bezig was, want op een gegeven moment gebruikte Tailer haar vingertjes bij zichzelf erbij en toen ze begon ze klaar te komen, werd ik zowat gesmoord, zo zeer perste ze haar smakelijke tienerpoesje over m’n mond. Tot een finish van mij heeft deze sessie echter niet geleid, maar dat was helemaal geen probleem. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10


    …………………………….


    De dagafsluiter zou, voor de derde keer vandaag, Tailer worden. Omdat zij besloten had dat het ook haar laatste kamer voor vandaag zou zijn, gaf zij aan dat we er rustig de tijd voor konden nemen. Precies wat ik nodig had. Lekker rustig genieten van een vriendelijk, zacht, lief meisje. Ik denk dat Tailer zich dan ook wat meer op haar gemak voelt, want aangezien ze ook anale service in haar pakket heeft, gaat het er anders vaak wat ruiger aan toe. Deze kamer was daar echter het tegendeel van. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. #9
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...600#post359600

    ….want wie zat daar nog vrij op een bank? Favorietje Tailer, vandaag in een sexy gouden bikini gekleed. We kletsten gezellig bij, waarbij ik natuurlijk uit moest leggen wie de jonge gast was die ik meegebracht had. Met Tailer belandde ik op de kamer met het grote ronde bed en de fauteuil. Dus eerst PZC met Tailer op haar knietjes tussen m’n benen en me devoot aankijkend, terwijl ik in de fauteuil aan het genieten was en moeite had m’n eerste orgasme uit te stellen. Daarna het bed opgedoken en al kussend Wijze Stijve z’n werk laten doen. Die hield het niet al te lang uit, want nog voordat de 20 minuten om waren had Tailer m’n WG-papje al in haar mondje te pakken. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  12. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    spinazieboy (11 maart 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...379#post361379

    Gelukkig was Tailer ook weer aanwezig. Tijdens mijn bezoek 2 weken geleden, was ze in de loop van de middag plots hals over kop verdwenen. De dagen erna stond ze ook niet meer ingeroosterd en opeens was ze van de line-up verdwenen. WTF? Wel verscheen ze in de line-up van Münster, echter zonder daar ingeroosterd te worden. E.e.a. hing met wat privéprobleempjes samen die nu gelukkig opgelost zijn. Tailer heeft een heel uitgebreid servicepakket en kent weinig remmingen. Ik kick vooral op haar geweldige lippen en tong. Ze kust heel intens en zacht en haar blowjobs horen absoluut tot het betere werk. Zeer variatierijk. Sloppy en langzaam, Deepthroat en wild en dan weer lekker swaffelen. You name it, she’s got it. En dat hele feestje mag je dan ook nog eens in haar mondje afsluiten. Hetgeen uiteraard ook zo geschiedde. Tailer doet zich echt moeite je het maximale genot te schenken. Tailer heeft, misschien wel samen met Krista, de beste top Bochum-mentaliteit. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    …….

    Nadat ik langzamerhand zwemvliezen tussen m’n tenen begon te ontwikkelen, verkaste ik maar weer eens naar binnen. Ik zat nauwelijks, toen Tailer aan kwam lopen en naast me plaats nam. Of ik alweer fit genoeg was voor een hernieuwde kamergang? Hey lady, je kent me toch al langer. Kom maar, no worries. Dit resulteerde weer in een heerlijk rondje pijpen; deze keer gezeten in een fauteuil waarbij ik op dat zalig likkende pijpsmoeltje kon neerkijken. En onbaatzuchtig als ik ben, vulde ik Tailers proteïnetekort weer aan. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    …….

    Het zal voor vandaag wel mijn karma geweest zijn, maar als door een magneet aangetrokken, kwam ik weer bij Tailer terecht. De kamer tegenover de wachtbank viel ons ten deel. Persoonlijk niet mijn favoriete kamer. Hij is vrij gehorig, want de TV-ruimte bevindt zich ernaast. Hierdoor had ik toch wel een beetje concentratieproblemen om helemaal ongestoord van Tailers blowjob te genieten. Een beetje lullig als je dan continu voetbalcommentaar erbij hoort. En dan blijkt weer de klasse van Tailer. Zij wist Wijze Stijve zo afwisselend te bespelen, dat het voetbal hem niet langer interesseerde, maar de reservebank verwisselde voor een actieve hoofdrol. Met dit 5e orgasme van vandaag verwierf mijn trouwe partner zich het recht vandaag een rustdag in te lassen. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    ……..

    Dat was echter niet moeilijk, want voor de 4e keer vandaag kon ik naast Tailer aanschuiven. Dat was het teken voor Cheasehead om met Esmeralda voor een laatste kamer naar boven te verhuizen. En ik en Tailer? “Una mas, por favor”. Ik had geen zin in een haastklus met tijdsdruk op de achtergrond, dus ik vroeg Tailer me gewoon een beetje te verwennen, zonder afsluitend orgasme. Ook voor een tedere knuffel-, zoen-, massage- en pijpsessie kun je bij Tailer terecht. Een mooie GFE-ervaring. Helaas afgebroken doordat de muziek ineens werd uitgeschakeld. Het teken dat de dag erop zat. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  14. #11
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Tailer draaide gisteren mee in de Girls Gone Wild-shows en heb me daar, op basis van WG's superlatieven, lekker sloppy laten pijpen. Fysiek zeker niet mijn type (te mager), maar Mijn God, wat kijkt ze je geil aan tijdens haar orale werk in uitvoering. Daardoor kwam ik wellicht wat explosiever klaar dan gebruikelijk, want mijn kwakje schoot letterlijk in het verkeerde keelgat. Hoewel geprobeerd was zo'n publieke show niet helemaal mijn ding, iets te veel afwerksex (pijpen, spuiten, NEXT!). Misschien dat ik haar sexkwaliteiten nog eens in een andere setting uitprobeer.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  15. Onderstaande 2 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (25 december 2014),Wijze grijze (16 november 2014)

  16. #12
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Tailer is inderdaad zoals Angel/Cristina mij een maand geleden vertelde in Elten opgedoken als Alexia.
    zie http://www.casarossaprive.nl/dames/Alexia

    @Mod: misschien nu toch eens dat (Spaanse) weghalen?

  17. #13
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Tailer heeft het er naar haar zin, en het is best een nette tent.

    Twee verzoeken aan de forumbeheerders: zouden jullie een eigen rubriek voor de overige twee pauschalklubs (Muenster en Dortmund) kunnen aanmaken? Deze zijn toch ook belangrijk?
    Hetzelfde verzoek voor casarossa in Elten. Lijkt me ook belangrijk voor het Nederlandse publiek...

  18. Onderstaande 2 leden hebben Piccolino bedankt voor deze bijdrage:

    michelvv (22 oktober 2015),Wijze grijze (22 augustus 2015)

  19. #14
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piccolino Bekijk bericht
    Tailer heeft het er naar haar zin, en het is best een nette tent.

    Twee verzoeken aan de forumbeheerders: zouden jullie een eigen rubriek voor de overige twee pauschalklubs (Muenster en Dortmund) kunnen aanmaken? Deze zijn toch ook belangrijk?
    Hetzelfde verzoek voor casarossa in Elten. Lijkt me ook belangrijk voor het Nederlandse publiek...

    Ben ik het mee eens. In mijn planning staat Elten voor deze week en waar moet ik dan mijn recensie kwijt? :-)

    PC Dortmund staat voor november op de rol maar volgens mij is al hier een aparte rubriek voor alhoewel moeilijk vindbaar.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  20. #15
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Tailer staat nu weer ingeroosterd bij pauschalclub munster zag ik net op de site

  21. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw (26 oktober 2015)

  22. #16
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 05:20
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.855
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Tailor gaat verder onder de naam Alexia
    Ze is te vinden in club Monik in Mulheim an der Ruhr.


    See ya Smouse

    Tailor-Alexia.jpg

  23. Onderstaande leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 december 2015)

  24. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    o jee, als WG dit leest weten we waar hij heen rijdt

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. #18
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    o jee, als WG dit leest weten we waar hij heen rijdt
    Waarschijnlijk heeft hij er afgelopen nacht al 'geslapen'

  26. #19
    Geregistreerd
    20 augustus 2014
    Last Online
    9 juni 2021 @ 16:25
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    WG kan gewoon naat PCB gaan, daar is ze vandaag en morgen aanwezig volgens de HP van PCB

    Kan geen link plaatsten maar die is gevoegelijk bekend

    Grtz

    JT

  27. #20
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    Gisteren @ 05:20
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.855
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Het wordt nog beter Ik zie zojuist dan Tailor vandaag en morgen aanwezig is in Pauschalclub Bochum

    See ya Smouse

  28. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smouse Bekijk bericht
    Het wordt nog beter Ik zie zojuist dan Tailor vandaag en morgen aanwezig is in Pauschalclub Bochum

    See ya Smouse
    Waarschijnlijk omdat WG in Monik zit

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. #22
    Geregistreerd
    7 januari 2012
    Last Online
    5 maart 2017 @ 20:40
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard

    Op de dag dat ik aanwezig was in de club was Tailer de hoofdact van de show. Voor normale kamergangen was ze enkel 's avonds beschikbaar. Ik had goede verhalen gelezen over haar pijpkwaliteiten, nou die mogen er inderdaad zijn. Ze pijpt echt heerlijk, lekker diep en gevarieerd. Ik was eigenlijk naar haar toe gekomen voor een anale sessie, maar doordat ze zo heerlijk pijpte heb ik haar lekker haar gang laten gaan wat eindigde in een aangename explosie in haar mondje. Ik hou persoonlijk van stevige borsten, die heeft ze echter niet. Verder heeft ze een leuk en ondeugend koppie en een mooi figuurtje. Die heeft al heel wat mannen laten genieten schat ik zo in.

  30. Onderstaande leden hebben guusgeluk1980 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (31 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

FKK Artemis 468*60