Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Beitrag Stella (Poolse) ex-Sixsens

    Stella (ex-YY)

    Naam: Stella
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Duits, wat Engels en wat Nederlands
    Leeftijd : ik schat rond de 40
    Haarkleur/-lengte : lichtbruin-koperachtig stijl en lang haar
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : elegante lichaamsbouw / beetje sleet op de kont / C of bescheiden D-cup
    Tatoeages/Piercings : ik dacht van niet
    Roken: nee
    Voordelen: deze wat oudere dame komt stijlvol voor de dag en is makkelijk in ommegang
    Nadelen: gezien de leeftijd en de lange loopbaan had ik meer ervaring en vakkennis verwacht. Iets te profi ook.
    Prijs : 50/halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 6.4/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? Neutrale profi benadering op de kamer, wel goed en lief.
    Service: TZ (met mate), PZC, NMC
    Presales:
    Ze wenkt je of komt er even bijzitten, stelt zich dan voor en gedurende korte tijd volgt een kennismakingsgesprek. Als je niet aangeeft meteen te willen kameren is ze gelijk ook weer weg.
    De betaalde tijd:
    Zoals gezegd, beperkt het zich tot de algemene standaard. Zoals we bij Poolse dames gewend zijn is die service wel degelijk. Maar ik ervoer het toch als een soort van routine voor haar. Tuurlijk, dat is het ook, maar de kunst zit erin om dat nu net niet te laten merken. TZ was zuinig en terughoudend, maar al bij al was het niet slecht en ik heb ook geen spijt.
    Aftersales:
    Dat was dan weer niet aan de orde. Daar ze op de leeftijd van verstand zou moeten zitten en op de koop toe een Poolse is, zou ze toch wat hartelijker mogen wezen. Even gedag knikken wanneer we elkaar achteraf ergens tegenkwamen, dat leek al een heuse moeite te zijn.
    Verdere opmerkingen:

    Het klinkt hier allemaal negatiever dan het werkelijk is. Ik wil dus benadrukken dat ze echt wel te pruimen en te overwegen valt. Mocht ze wat jonger zijn, dan was ze rijp voor GT. Maar ik durf haar wel aan te raden en sluit een eventuele herhaling van mijn kant niet uit. Al zal het niet voor meteen zijn.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 7 november 2013),Willi69 ( 2 mei 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Stella (ex-YY)

    Naam: Stella
    ......
    Ex Catharina YY, zeer ervaren dame, die de oorspronkelijke hoge Poolse standaard zeker niet waarmaakt. Te standaard, te technisch. Wel een prachtig lijf met een mooie lichtbruine tint.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 november 2013 om 11:32

  4. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Een dame die aan deze beschrijving voldoet en ook Stella uit Polen heet, trof ik gisteren nieuw aan in GT. Wellicht is het dezelfde.

  5. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Stella uit Sixsens heeft een tatoeage van een een streepjescode op de pols en in de nek. Heeft Stella in GT dat ook?
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  6. #5
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Een dame die aan deze beschrijving voldoet en ook Stella uit Polen heet, trof ik gisteren nieuw aan in GT. Wellicht is het dezelfde.
    Ace,

    Dan is dat een andere Stella, ze was nl woensdag in Sixsens aanwezig.

  7. #6
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag 29 nov mijn eerste bezoek gebracht aan deze mooie club. Als gevolg van de verjaardag van een medebeer kon ik een bezoek niet langer meer uitstellen. 3 kamerbezoekjes deze dag. De laatste was met de Poolse Stella. Ik had net genoten van het buffet en bestelde me aan de bar een 'waterke meh gaz' dat me door deze blonde dame werd ingeschonken. Ze zat recht tegen over mij aan andere zijde van de ronde bar. Er was voortdurend oogcontact en glimlach. Dat leidde er toe dat ze naast me kwam zitten. Een leuk gesprek volgde. Voor mij maakt het niet uit of het Ned, Eng, Fr of Duits is. Duits werd de voertaal, omdat ze dat vloeiend spreekt. Na wat uitwisselen van interesses en hoe ieders leven er uit ziet, werd er al vrij snel geknuffeld en gekust. Naar mate de tijd verstreek werd het heftiger. Tongzoenen doet ze als de beste en haar hand gleed een plek, waar ik dat heel goed kan hebben . Het was de eerste keer vandaag dat IK moest vragen om naar de kamer te gaan. Ik kon in de bar blijven zitten, terwijl de sleutel werd gehaald. In de kamer ontstond er meteen een staande vrijpartij. Ik had al meteen in de gaten dat ik hier niet met een half uur weg was. Na op het bed te zijn beland kuste ze alles wat er te kussen en met haar tongetje te bewerken viel. Alles afgewisseld met wat korte gesprekjes en vooral heel veel pret en lachen. Een echt GFE gevoel. Ze ging over tot pijpen en zo nu en dan een stevige deepthroat Ze gooide zelf haar poes boven op mijn gezicht. Huppakee een heerlijke 69. Op een gegeven moment lagen we weer gewoon naast elkaar heerlijk te TZ. We beten elkaar in nek en oorlellen. Echt top. Ze duwde mijn hand tussen haar benen en moest vingeren. Daar genoot ze behoorlijk van, want haar akties bij mij vielen stil en ze concentreerde zich op haar eigen genot. Van dat beeld werd ik toch behoorlijk 'horny'. Enfin, na dit prachtige schouwspel dacht ik nog een paar standjes te doen, maar in de missio stand was het zo gebeurd en werden er weer een hoop kleine professortjes in het CD geschoten . Er was inmiddels een uurtje voorbij en ik wilde er een eind aan maken, maar dat vond ze niet goed. We hebben nog een kleine 20 minuten geknuffeld, TZ enz. Ik hoefde maar €100 af te rekenen. Ik heb €115 gegeven. Zo kan het dus ook! Ik ben dik en dik content over deze dame. Een echte GFE, er was sprake van een click!

    SFL heeft al een uitgebreide beschrijving van de dame gegeven. Ik kan toevoegen dat ze 38 jaar is. Ze ziet er uit als rond de 30. Max cup C. Ze werkt op maandag, woensdag en vrijdag. Zo nu en dan werkt ze ook in het weekend. In mijn beleving is ze blond (met dat beperkt licht in SS kan ik er naast zitten). TZ doet ze als de beste, evenals knuffelen en bewerken van oorlellen, tepels enz.. Er was sprake van ruime aftersales op de kamer die ik niet hoefde te betalen.

    Bij een volgend bezoek staat ze zeker weer op mijn lijst en liefst als laatste. Ik weet alleen niet of het me lukt haar als laatste 'te nemen'

  8. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 8 juni 2017),Breezahlover (17 januari 2014),hansdordt ( 1 december 2013),licky luke ( 1 december 2013),Megaboob ( 1 december 2013),sofaking ( 1 december 2013),wervelwind ( 1 december 2013),Willi69 ( 2 mei 2014)

  9. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Meneer Befke kan Knaktuut's beschrijving van diens ontmoeting met deze mevrouw woord voor woord onderschrijven.

    Voor de fijnproevers, de slow food addicts onder ons. Een verademing naast de overvloed aan BulRo meisjes (een hamburger met friet - lekker maar even snel weer vergeten) die tegenwoordig zo zwaar in de meerderheid zijn in Sixsens en zoveel andere clubs.

    Ik heb een top avond beleefd met Stella, en ik bezoek haar graag snel weer.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  10. Onderstaande 4 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (16 januari 2014),licky luke (16 januari 2014),Sjeufke ( 3 februari 2014),wervelwind (16 januari 2014)

  11. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Mijn controlebezoek van eerder deze week bevestigt zowel haar kwaliteiten als onze compatibiliteit.
    Stella en ik hebben twee uur doorgebracht in zwoel en liefdevol, vochtig en bezweet, warm en gelukkig samenzijn, waarvan anderhalf uur in een kamertje.

    De voorbereiding op mijn weekend verloopt vooralsnog voorspoedig
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  12. Onderstaande 2 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 januari 2014),Sjeufke ( 3 februari 2014)

  13. #9
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Last Online
    6 april 2024 @ 06:18
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    45
    Thanked
    35 in 14 posts

    Standaard

    Deze dame was mij al geruime tijd opgevallen in het bargedeelte. Ze heeft haar vaste stek aan de doorgang richting gokautomaten. Het was er echter nog niet van gekomen om met haar naar de kamer te gaan, tot gisteren...

    Ik zat in de Marokaanse (of is het Oosterse?) mijn mails na te kijken toen Stella plots binnenviel en prompt naast mij kwam zitten. De gsm werd weggeborgen maar dat moest voor haar absoluut niet, ik mocht gerust verder werken. Al snel werd het een leuke babbel in het Engels en zij was absoluut niet opdringerig om naar de kamer te gaan.
    Ze had me nog niet opgemerkt (hoewel ik de laatste tijd bijna wekelijks in SS kom ) Vertelde haar dat ik haar wel al had opgemerkt maar nog niet de kans gegrepen heb om contact te zoeken.

    We gingen naar een kamer op niveau -1 waar ik haar vroeg om het licht niet te veel te dimmen, haar mooie lijf mocht toch gezien worden zeker! en een mooi en goed geconcerveerd lijf heeft deze dame wel! Snel werd er overgegaan naar tongzoenen en afzakken naar de interessantere regionen. Alvorens op bed te belanden wou zij eerst nog een klein intiem wasje doen, ze zei dat het misschien niet nodig is maar ze verkoos dat toch te doen voor mij. Toont zeer veel respect deze dame! Daar heb ik geen probleem mee.

    Na een half uurtje dollen en genieten zat de tijd er op. Heb nog een beetje nagepraat en met een voldaan gevoel richting kleedkamers getrokken. Had voor de gelegenheid wat kleine chocolade eitjes mee die ik haar dan ook gaf.

    Bij een volgend bezoek aan SS zal zij zeker op mijn programma staan!

  14. Onderstaande leden hebben dirkje36 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (16 april 2014)

  15. #10
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ze zit er inderdaad wat onopvallend en ogenschijnlijk schuchter bij. Ze heeft ook weinig op met jagen. Maar op de kamer is ze top. Vorige week dinsdag 2 x 1 uurtje van genoten. 38 jaar, dus veel ervaring!

  16. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    dirkje36 (16 april 2014)

  17. #11
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag met haar gekamerd. Een totale afknapper., nauwelijks TZ en beffen sloeg ik maar een keertje over, de lucht was niet te pruimen.

    een ding is zeker , deze dame NOOIT meer.

  18. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:44
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Zeer apart. Stella hecht veel waarde aan hygiene. Voor elke kamergang trekt ze als regel een tandenborstel te voorschijn (ik trouwens ook). Op de kamer maakt ze bijna altijd nog eens gebruik van het bidet. Let wel Trophy, ik zeg 'zeer apart' omdat ik Stella op deze manier niet ken. Ik zeg het niet omdat ik twijfel aan jou eerlijkheid....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. #13
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Er staat ook hier ergens geschreven dat haar service correct is. Helaas bleek dit ook niet te kloppen.
    Wellicht had ze haar periode o.i.d. , maar ik dacht dat ik op de vuilnisbelt aan het neuken was.

    Waarschijnlijk was het een uitzondering , helaas krijgt ze van mij geen tweede kans. Nog niet eens zozeer vanwege de hygiëne, maar vooral vanwege haar zeer gebrekkige service.
    Bij het overhandigen van het geld haar dit tevens duidelijk gemaakt.

  20. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Verbazingwekkend.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  21. #15
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Overslaan deze meid...bahhhhhhhhhhhh

  22. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    trophy ( 2 mei 2014)

  23. #16
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Verbazingwekkend.
    Blijkbaar heeft deze madam ofwel heur voorkeur voor bepaalde mannen waarbij ze wel fullservice geeft, dan wel dat deze madam niet gecharmeerd is van bepaalde mannen en daarbij een selectievere service geeft. Het zou ook zo kunnen zijn dat ze somtijds de olijke Barbie uithangt dan wel andertijds de sletterige Barbie. De commentaren zijn net zo wisselend als het referentiekader van de slettentesters. Zoals elke vrouw heeft ze in ieder geval 1 goed punt maar dat moet je er dan wel eerst zelf insteken.

    Ik heb met heur nu 3 ervaringen over de jaren heen. Steeds trap ik er weer in omdat ik zo dement ben dat ik soms de dames wel herken maar niet weet of ik ze alleen gesproken heb of dat ze mij ook verlost hebben van mijn kwak.

    Kortom de een vind het niks de ander wel. Haar pre- en aftersales zijn zeker beter dan de sales zelf en die van menig Roemeentje.,

  24. Onderstaande 3 leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (12 mei 2014),biged (12 mei 2014),uurtje (12 mei 2014)

  25. #17
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Tot deze vaststelling kom ik ook. Bij mij is het zelfs niet tot een kamergang gekomen met Stella.
    Ze heeft me onmiddellijk verbaal laten merken dat er geen klik is tussen ons en dat het niks wordt.
    Dit is mij nog nooit overkomen in meer dan dertig jaar ijsberen.
    Nu voor mij is het zeer simpel zij komt geld verdienen en ik kom geld uitgeven. Door dergelijk gedrag zet ze zichzelf buitenspel en laat ik anderen geld verdienen.
    Voor mij dus nooit meer Stella.
    Nu het is ook wel zo dat iedere dvp het recht heeft om een klant te weigeren maar dit kan toch iets vriendelijker en dit is juist wat bij Stella ontbreekt.

  26. #18
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biged Bekijk bericht

    Voor mij dus nooit meer Stella.
    Nu het is ook wel zo dat iedere dvp het recht heeft om een klant te weigeren maar dit kan toch iets vriendelijker en dit is juist wat bij Stella ontbreekt.
    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik ken wel meer dames die zo uit de hoek komen tegen beren. Ik heb het zelf nog niet ondervonden, maar wel veel zien gebeuren.

    money.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (12 mei 2014),Pietjepik (12 mei 2014)

  28. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:44
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Ik ga wederom een lans breken voor Stella. Ik heb veel kamergangen met haar gehad en er zijn veel gesprekken gevoerd. Stella is van een andere generatie DVP. Ze komt in een club om geld te verdienen. Uiteraard. Maar ze realiseert zich ook dat er bij de klant een goed gevoel moet zijn. Om redenen kan of wil ze niet met iedereen op de kamer. Veel dames zouden dan toch voor 50 of 100 euro zwichten en dan een mindere service bieden (klant is dan sip) in de wetenschap dat deze klant wellicht toch nooit meer terug komt.
    Stella ziet het anders. Als zij niet de overtuiging heeft 100 procent service te kunnen bieden dan laat ze het zitten. Siert haar enorm. Maar dat is mijn mening....

    Tja, en op welke wijze en hoe ze communiceert dat is wellicht een ander verhaal.

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik prettig met haar communiceer. Ook als we niet naar de kamer gaan. Ook hier zeg ik heel bewust 'ik'. Dat kan voor andere beren anders liggen. En hiermee wil ik niet beweren dat ik door haar als de adonis gezien word. Voor hetzelfde geld ziet ze mij als een sukkel 1e klas. Nogmaals, ik kan dus alleen maar uit eigen ervaring putten en zeg; klasse dame, klasse service en heeft normen en waarden.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  29. Onderstaande 6 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (12 mei 2014),biged (12 mei 2014),Bluebear (12 mei 2014),Don Rudo (12 mei 2014),Pietjepik (12 mei 2014),wervelwind (12 mei 2014)

  30. #20
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Laten we de opmerkingen over Stella besluiten met de wijze woorden van thekedame Beata een vrouw blijft ondoorgrondelijk.
    Maar er blijft na een half jaar nog steeds een wrang gevoel hangen.

  31. Onderstaande leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (12 mei 2014)

  32. #21
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik ken wel meer dames die zo uit de hoek komen tegen beren. Ik heb het zelf nog niet ondervonden, maar wel veel zien gebeuren.

    money.jpg
    Duidelijkheid boven alles! wat heb je aan een met rozen omklede afwijzing? ik lees altijd tussen de regels door dus het verhullen van een boodschap ervaar ik slechts als een verkapte manier van zeitverschwendung.
    Ik waardeer een duidelijke nee, zal er een meidje nooit over aanvallen of afvallen. Ik neuk ook niet met iedereen immers....
    Hoewel...
    Der mensch ist, was er fickt.......

  33. #22
    Geregistreerd
    18 oktober 2010
    Last Online
    4 april 2017 @ 16:44
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand of Stella ook op zaterdag werkt?
    Zou haar graag nog eens willen ontmoeten, maar door de week gaat niet lukken.

  34. #23
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henske Bekijk bericht
    Weet iemand of Stella ook op zaterdag werkt?
    Zou haar graag nog eens willen ontmoeten, maar door de week gaat niet lukken.
    Stella werkt (bijna) nooit op zaterdag of zondag.

  35. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Woensdag, vrijdag en een paar keer heb ik haar op donderdag getroffen.
    De laatste paar weken echter niet meer...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  36. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Paar keer mee op kamer geweest. Ze heeft mij toen verteld dat ze op ma-wo-vr werkt en soms in het weekend

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

  Babylon 468*60