Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Olivia (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2008
    Last Online
    5 juli 2022 @ 13:06
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    37 in 15 posts

    Standaard Olivia (Poolse)

    Jammer genoeg lees ik niets over Olivia. Ik ben een zeer regelmatige bezoeker van de Finca (woonachting in de buurt van Koblenz) en ik vind haar echt een van de topvrouwen van deze club. Ze mag niet meer de jongste zijn en aan haar lichaam is natuurlijk wel een en ander aangepast, maar wat een heerlijke vrouw is dit. Ze bevindt zich vaak in de rook-serre ... soms alleen ... soms al met een gelukkige in gesprek.
    Laatst had ik geluk ... ze was vrij en liep rond in de buurt van het buffet ... ze lachte en zei direct "Hallo ... wie geht's ??"
    Daar ze nog moest eten gaf ik haar snel een kus en zei tegen haar dat ik buiten op haar zou wachten. Ze lachte.
    Eenmaal buiten moest ik wat dames afwimpelen .. "sorry ... ich warte schoen auf jemand" ...
    Na 10 minuten kwam ze naar buiten en vrijwel direct naar mij toegelopen. Ze zette zich naast mij op de ligstoel en gaf mij een heerlijke lange tongzoen. Ze heeft een tongpiercing maar dat mag de pret niet deren.
    "Erstmal eine Zigarette" ... wat strelen en zoenen.
    Dan haalt ze langzaam mijn kleine vriend onder mijn handdoek vandaan en begint zachtjes mijn ballen te masseren en heel lichtjes te trekken. Inmiddels stevig zoenend .. we lachen een beetje .. naast mij ligt een IJsbeer die op dat moment nogal behoorlijk oraal verwend wordt.
    "Soll ich ihm mal kurz Hallo sagen ??" fluistert ze in mijn oor ...
    Ze zet zich aan het voeteneind en begint mij te pijpen. Langzaam, diep en met haar handen en nagels langzaam kringen makend over mijn zak, de binnenkant van mijn benen en de onderkant van mijn buik. Zo pijpt er geen enkele dame daar (liever gezegd .. ik heb het nog niet meegemaakt !).
    Eigenlijk wil ik niet dat ze stopt, maar na 10 minuten zijn we naar de kleine kamer naast de Kino vertrokken.
    Daar aangekomen pijpt ze eerst nog 5 minuten (eerst op mijn knieen .. dan al liggend op mijn rug).
    Ik voel een orgasme komen en vraag haar te stoppen. Ik draai haar op mijn rug en ik begin haar langzaam te likken.
    "Machst du dass ? ... vraag ik nog ... ze lachte en trekte mij omhoog. Ze vraagt of ik haar "fertig" wil maken ... "danach werd ich dich sehr speziel verwohnen ... keine Zeitdruck und keine Extras" ...
    Ik zak weer naar beneden af en lik haar nog ... ook met gebruik van mijn handen en vingers over haar benen en buik ... totdat ze schokkend klaarkomt ... iedere keer als ik langzaam haar clit met mijn tong beroer schokt haar lichaam .... "stop, stop" zegt ze .....
    Ik kom naar boven en we liggen een vijf minuten naast elkaar, elkaar zoenend en strelend.
    Dan fluistert ze .. "und nuer ist es fuer dich" ....
    Ik lig op mijn rug en ze zetelt zich tussen mijn benen .. goddelijk zoals ze je pijpt ... langzaam .. diep ... met haar tong snel langs mijn eikel ... regelmatig stoppend terwijl ze mijn ballen en de binnenkant van mijn benen likt.
    Dan na 5 of 10 minuten laat ik mij maar gaan ... ze pijpt mij totdat ik in haar mond klaarkom ... snel laat ze het witte vocht uit haar mond langs mijn penis glijden en pijpt nog wat door .. heel langzaam en heerlijk met haar tong ...
    Ze legt zich naast mij en geeft mij nog een lange zoen ... "war's gut ?" vraagt ze ....
    Na nog wat nagezoend te hebben steekt ze voor mij een sigaret op ... we roken er nog een en zoenen elkaar nog lang.
    Als we na bijna een uur buiten komen en ik wil afrekenen neemt ze genoeg met 100 EURO.
    Wat een vrouw .... hopelijk blijft ze nog een paar jaartjes daar werken want zij is nu echt de enige reden voor mij om daar langs te gaan.

    Rudi

  2. Onderstaande 3 leden hebben Rudiderbumzer bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 1 oktober 2013),hansdordt ( 2 oktober 2013),Megaboob ( 1 oktober 2013)

  3. #2
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    mooi verhaal! maar is het zo opmerkelijk dat ze "genoegen neemt" met 100 euro? een uur is toch 75 plus in de mond afspuiten 25 is 100. of ben ik in de war en liggen de tarieven in deze club anders? ik was hier nog nooit, dus vergeef me als ik er naast zit!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Living Room 468*60