Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Erika (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard Erika (Roemeense)

    Naam: Erika
    Nationaliteit/Taal : Roemeens /Duits
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1m55
    Postuur/Kont/Cupmaat : slank/ mooiste kontje op aarde/ B-cupje een hele hand vol
    Tatoeages/Piercings : nee/nee in ieder geval niet opvallend of storend
    Roken: denk het wel
    Service: TZ beetje voor voor de kamergang, PZC, NMC, beffen, cowgirl en anaal (althans dat bood ze aan)
    Voordelen: zeer mooi lolita figuurtje met leuk koppie, volledige inzet
    Nadelen: vooralsnog geen,
    Prijs: 50 euro voor half uur

    Vandaag met Erika gekamerd die sinds 4 dagen bij Sixsens werkt, voorheen in Frankfurt.
    Leuk typetje met heerlijke billen die half onder een te kort rokje uitkomen , het lijkt wel of die meiden dat expres doen :-)
    Een volgende keer zal ik haar wat eerder op de dag boeken ipv eerst met een Latina, dat is gewoon geen eerlijke vergelijking.
    Zal zeker nog weer eens met haar op een kamer belanden. Ze haalt alles uit de kast om je het naar de zin te maken.
    Mijn ervaring is dat het bij die Roemeense meisjes 40% niks is en 60% Super , zij behoort zeker tot die 60%.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 september 2013),hansdordt ( 5 september 2013),Snor ( 5 september 2013),sofaking ( 5 september 2013),wervelwind ( 8 december 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Een kontje, nog mooier dan dat van Paula? Onmogelijk!
    Wel een veel betere service heeft deze Erika als ik dit zo lees

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 19:47
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Toen ik dat draadje kopieerde en aanpaste, heb ik die beschrijving maar laten staan; vond die wel toepasselijk.
    Je zult zelf maar eens moeten gaan controleren :-)

  5. #4
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:41
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Een kontje, nog mooier dan dat van Paula? Onmogelijk!
    Wel een veel betere service heeft deze Erika als ik dit zo lees
    Paula heeft inderdaad een fantastisch knap kontje maar kan toch niet tippen aan dat van Evelyn.
    Had eerder al een eens oproep gedaan ivm Evelyn maar niemand reageerde toen.
    Werkt ze nog in Sixsens? ...en op welke dagen? ..en waarom is er van deze blonde gfe stoot niks op dit forum te vinden. Ik begrijp er niks van, maar het zal wel aan mij liegen zeker.

  6. #5
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Had een uitstekende sessie met Erika in de vorm van een drietal met Elena (Roemeense). Erika is 24 jaar oud, 32/34B borsten, lang donker haar, 152cm en heeft een grote kont (Is het zo goed als Paula's - misschien niet, maar het is zeker aardig in de buurt). Goede service in de kamer terwijl in trio-modus en TZ/PZC/NMC/69/Cowgirl alle voorgevormde tot een zeer hoge standaard. Ik zou zeker herhalen met Erika in ofwel een trio of op haar eigen.

    Had an excellent session with Erika in the form of a threesome with Elena (Roemeense). Erika is 24 years old, 32/34B tits, Long dark hair, 152cm and has a great arse (Is it as good as Paula's - maybe not but it is certainly pretty close). Great service in the room whilst in trio mode and TZ/PZC/NMC/69/Cowgirl all preformed to a very high standard. I would certainly repeat with Erika in either a threesome or on her own.

  7. #6
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik eindelijk in geslaagd om een sessie met Erika te krijgen op haar eigen. Ze wilde dat ik een trio met haar nemen en Justina, maar ik was niet echt in de stemming voor trio actie dus ik zei dat ik zou een kamer met haar en Justina (verslag volgt) op hun eigen een paar uur na elkaar te hebben. Vond het niet erg, die zitting voor het eerst kwam, maar de meisjes afgesproken dat Erika eerste up zou moeten zijn. Erika is zoals eerder beschreven en is een leuke spraakzaam meisje pre en after sales. Mooi licht sensous blowjob, een heerlijk smakende kutje en zeer GFE tongzoenen. Een uitstekende prestatie in cowgirl met veel energie te steken in, zozeer zelfs dat, hoewel dit was mijn tweede sessie van de dag dat ze erin geslaagd om me te eindigen in deze positie. Dit is geen sinecure omdat ik zeer zelden in slagen om het te doen in het condoom. Een zekere herhaling.

    I finally managed to get a session with Erika on her own. She wanted me to take a trio with her and Justina but I wasn't really in the mood for trio action so I said I would have a room with both her and Justina (report to follow) on their own a couple of hours apart. Didn't mind which session came first but the girls agreed that Erika should be first up. Erika is as previously described and is a nice chatty girl pre and after sales. Nice light sensous blowjob, a lovely tasting pussy and very GFE french kissing. An excellent performance in cowgirl with a lot of effort put in, so much so that even though this was my second session of the day she managed to make me finish in this position. This is no mean feat as I very rarely manage to do it in the condom. A certain repeat.

  8. #7
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    I think Erika is very pretty. Like yourself had good pre and post couch time with her.

    imo Erika and Ella are top FKK girls for optiks and make Sixsens worth another visit. Both sessions were good as well.

  9. Onderstaande leden hebben Banana Boi bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 3 november 2014)

  10. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    I would also recommend Elena BB (she hangs about with Erika, Paula and Ina) as her pre and post is very good as is the action in the room.

  11. #9
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Dit mooie poppetje viel me gelijk op toen ik haar zag staan tussen alle andere mooie poppetjes, zij had voor mij de X-factor. Uiterlijk is zij pure perfectie in optima forma voor mij. Ik moest en zou haar beter leren kennen, ik liet Davedv dat ook snel weten. Arrogant zoals ik soms kan zijn wenkte ik haar van "jij hier komen". Glimlachend stapte ze op me af en stelde zich voor met drie zoenen als Erica. Gentleman Davedv stond gelijk zijn barkruk af aan haar.

    Een prettig gesprek volgde, en ik was nog meer onder de indruk van haar pure naturelle schoonheid. Op naar de kamer, trap op, nog een trap op en daarna nog een trap op. Kamer naast een grote douche ruimte. Samen elkaar constant zoenend inzepen..... en het maalde door constant mijn hoofd, TERING... wat is ze mooi..... en lekker!!! Op bed word ik opgevreten door haar, haar schoonheid, haar diepe TZ en kunde hebben en soort hypnotiserende werking op mij, ik vrat haar terug op. Het was allemaal zo intens dat ongemerkt we de tweede ronde ingingen. Na 2 uur was ik ook gebroken.

    Wauwww.....Wat een ongelooflijke mooie meid...zoooo lekker en dan die intensiteit.....?!?!?!

    Bosco-stempel zit er vet op!!!

  12. Onderstaande 7 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 december 2015),Davedv (14 december 2015),ftchietgraag (16 december 2015),Kwakje (15 december 2015),le_belge (14 december 2015),Wentelt Eefje (14 december 2015),Zultbroek81 (14 december 2015)

  13. #10
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Erica heeft weg van de club voor meer dan een half jaar, terug naar huis in Roemenië. Ze is een welkome aanvulling op de stal van merrieveulens in de club want ik vind haar visueel zeer aantrekkelijk en met een goede instelling. Een uitstekende prestatie in de kamer met veel aandacht om ervoor te zorgen dat u genieten. Goed zoenen, BJ en 69 met een enthousiaste prestaties in alle posities en een zekere herhaling van de toekomst.


    Erica has been away from the club, back home in Romania for over half a year. She is a welcome addition to the stable of fillies in the club as I find her visually very attractive and with a good attitude. An excellent performance in the room with plenty of attention to ensuring that you enjoy yourself. Good kissing, BJ and 69 with an enthusiastic performance in all positions and a certain repeat of the future.

  14. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (28 februari 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60