Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard Cindy (Dominicaanse)

    Vandaag zat ik tegen 10 uur 's morgens in het zonnetje in mijn tuin een kopje koffie te drinken, een krantje te lezen en een sigaretje te roken. Qua planning voor de dag had ik de keuze uit de heg knippen of een bezoekje te brengen aan Sixsens. Dat was een moeilijke...... het duurde precies twee seconden voordat het besluit was genomen. Op in de voiture dan maar

    Eenmaal binnen was het behoorlijk rustig. Het spaanse meisje Jessica, ja, die met het dunne lijfje en de daarop gemonteerde fabelachtige feesttieten, liep parmantig rond. Dat was de eerste sessie... was ok, maar niet meer dan dat.

    Gedurende mijn recovery periode aan de bar in de kelder zag ik de Dominicaans Republicaanse (?... klopt dit bijvoeglijk naamwoord?) Cindy.

    Stralend zat ze glimlachend in een lege barruimte. Blinkend ivoor viel mij ten deel. Alle RO/HU dames zaten met sjagerijnige koppen buiten koffie te drinken en Ficky-ficky te roepen. De lieflijke glimlach van Cindy deed me alles vergeten. Uiteraard heb ik meteen naast haar plaatsgenomen op de bank.

    Na een korte voorstellingsronde vertelde ik haar dat ik in de recoveryfase zat, en dus de komende tijd even passief zou zijn. Haar antwoord was dat zij daar wel raad mee wist.... Na een colaatje heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven, en ik ben verdomd blij dat ik dat gedaan heb.

    Na een beetje TZ op de bank zijn we naar kamer elf getogen alwaar het festijn begon. Eerst tongen, kroelen en pijpen. daarna een partijtje missio.. Pefect! Maar kleine breezah werd nog niet echt hard.... Meer pijpen, en dan missio, doggie en cowboy..... Deze dame heeft een uithoudingsvermogen dat geweldig is. Het leek erop dat ze als target had dat ik moest spuiten Ze bleef maar door gaan.

    Uiteindelijk in cowboy stand gekomen. En een goede aftersales !

    Ik weet niet of ze er vaak is, en ook niet op welke dagen, maar ik weet zeker dat zij de volgende keer boven aan mijn lijstje staat!

    Voor de volledigheid nog even een specs lijstje:

    Naam: Cindy, Dominicaanse Republiek
    Leeftijd: ergens in de 20's
    Spreekt: Duits Spaans
    Postuur: normaal
    Tieten: B/C, van de doktert, maar fijn stevig
    Kleur haar: Lang zwart/donker
    Tatoo: dolfijntje in de kruisstreek
    Service: PZC, NMC, Beffen, verschillende standjes
    Herhalingsgevaar: Erg groot, ik hoop dat ze nog lang blijft

    Ze zit al twee maanden in SS, dus vreemd dat er nog geen draadje is.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  2. Onderstaande 5 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (22 augustus 2013),fg22 ( 7 februari 2014),Flyerke (23 augustus 2013),shady (13 augustus 2018),sofaking (22 augustus 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Wow lijkt me een lekkere chica uit de Dominicaanse en dan nog wel met mijn logo in haar kruisstreek
    Grote kans dat ik haar morgen tref!

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  4. #3
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Daumen hoch

    Heb ook met deze dame gekamerd en was heel tevreden. Ze heeft een prachtig lijf (is natuurlijk ook kwestie van smaak) en was tijdens onze sessie heel erg geil. Mocht mijn eindschot in haar mondje schieten. Wat me alleen tegenviel was dat ze na onze sessie geen tijd nam voor beetje aftersales aan de bar. Ze ging meteen weer uitkijken naar klandizie. Herhalingsgevaar groot.

  5. #4
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren ook het genoegen gehad met deze leuke dame wat te presalen
    Cindy is super sympathiek en pusht op geen enkel moment voor een sleutel.
    Hier kunnen andere dames nog wat van leren!
    Zij spreekt trouwens ook een aardig mondje Frans.
    Helaas geen kamergang omdat ze voor mij iets te braaf leek,mogelijk een grote inschattingsfout van mezelf.
    Maar hey la proxima vez zal ik misschien met haar op de kamer belanden.
    Ook delen wij een gezamelijke passie waar ik omwille privacy helaas niet kan over uitweiden.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  6. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Helaas geen kamergang omdat ze voor mij iets te braaf leek,mogelijk een grote inschattingsfout van mezelf.

    Grtz,Dolfie
    Inderdaad een grote inschattingsfout. Haha
    muchos caliente!
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!

    de komende 3-4 weken is zij de meeste dagen van de week aanwezig.

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 4 september 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag kennis gemaakt met Cindy een mooie vlotte dame uit de Domicaanse Republiek.
    Ze werd in het begin wat bezig gehouden door een paar Franse heren aan het zwembad maar toen die eindelijk eens weg waren.
    En ze naar de bar ging mijn kans meteen maar gegrepen zoveel praatjes als die Fransen heb ik dus niet met haar gehad wel, een geile top sessie en daar gaat het uiteindelijk om.
    Cindy zegt 26 jaar oud te zijn en geen kinderen te hebben en dat kan best denk ik, ze heeft eerst in DLD gewerkt oa. in het privat zusje van de SS.
    Maar hier verdiend zo een schoonheid natuurlijk meer de poen gaat in een FKK niet sam sam zoals in de privat.
    Ze koos heel doordacht een lekkere kamer boven in het oude gedeelte ( betere airco met dit weer )
    En lekker douches of een bad boven op de kamer
    Ze is naar goed Latina gebruik idd. een chica muy caliente die zelf lekker mee geniet mooie kont grote tieten
    ( wel silli's maar boeit me niet )
    De sex was heet en geil en daar gaat het me om pijpen deed ze wel met condoom maar zo goed dat je het nouwelijks door had zoals het moet.
    Beffen,vingeren, tongzoenen allemaal geen probleem lekker schoon alles deze dame kan bij zeker op herhaling komen.

  10. Onderstaande 6 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 september 2013),Dolfie ( 5 september 2013),fg22 ( 7 februari 2014),Flurkman ( 5 september 2013),Megaboob ( 4 september 2013),shady (13 augustus 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Is deze dame al terug van vakantie?

  12. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2014)

  13. #8
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Sluit me helemaal aan bij de opmerkingen hierboven, mooie meid, heerlijk lichaam, prachtige lach en sex zoals je alleen bij Latina's hebt.

  14. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    En waar is deze dame tegenwoordig werkzaam?

  16. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2014)

  17. #10
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Tot slot nam ik plaats in de Marokkaanse kamer om even de dag nog eens te overlopen vooraleer ik vertrok. Een donkere deerne kwam de ruimte binnen en sprak me aan in het spaans. Ik haalde mijn beste doch enigszins beperkte hoeveelheid taalkennis boven en er ontstond een leuk vrijblijvend gesprek. Ze zette echter al haar troeven in waarbij ze met kuste en met piemelmans begon te spelen en ze zei als ik hem na 10 minuten niet hard krijg dan ben ik weg. Wel dit is een soort ingesteldheid die sowieso beloond moet worden, vind ik. Como te llama vroeg ik, Cindy dela republica domenica. 20 minuten lang deed ze haar best zonder het vooropgestelde resultaat te bereiken. Groot was haar verbazing toen ik zei clave por favor, schlussel bitte. Wij naar kamer 11, deze sessie begon dus in een prima sfeer en knotsgekke Cindy met haar keiharde sili's, waar ik eigenlijk van griezel, en kletsnatte kut heeft me zo gezogen en bereden dat ik 30 minuten later mijn laatste lading(ske) uit een half harde piemel over haar borsten spoot. Felicitation Cindy.
    " A dirty mind is a joy forever"

  18. Onderstaande 2 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 februari 2014),Ties85 (10 februari 2014)

  19. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Vandaag werd ik verrast door de mooie glimlach van Cindy.
    Zij kwam op mij af en....voor de tweede keer op de avond werd ik enthousiast begroet, zoenen en hoe gaat het ermee en.......ik had geeen idee meer wie zij was... Vendezz begon sterk aan mijn geestelijke vermogens te twijfelen! En terecht, zelf twijfel ik daar al lang niet meer aan ��.
    Cindy stelde zich opnieuw aan mij voor en ja hoor, toen viel het kwartje: Bijna een jaar geleden voor het eerst gezien tot ergens in oktober of zo dus wel bijna een jaar geleden. Ik moet mij dus vereerd voelen dat Cindy mij wel direct herkende terwijl dat voor die meiden nog veel moeilijker moet zijn dan voor ons: De beren dragen allemaal dezelfde kleding ��! Kamer met jacuzzi was de laatste keer wist zij ook nog en dat had ik net daarvoor ook weer ook uit mijn geheugen opgediept: Cindy is bigfun!!!
    Het is er vanavond niet meer van gekomen, maar een volgende keer waarschijnlijk wel.
    En Garde

  20. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Voor mij bijna exact hetzelfde verhaal.
    Vrijdag was ik in SS, hopend op een gezellig samenzijn met Cleo. Daar ging helaas wat mis. Volgende keer beter. (Lag niet aan Cleo trouwens.)

    Na een bevredigend uurtje met blonde Bosnische Claire, dronk ik nog een sapje aan de bar alvorens naar huis te (moeten) gaan. Verjaardagsfeestje.

    De geweldig mooie lach van Cindy nodigde me uit om even naast haar te komen zitten.
    Ik heb me zelfs opnieuw aan haar voorgesteld.
    Maar zij herinnerde zich me, one year ago, may be longer.

    Ja dat klopte inderdaad. Maar mijn kwartje viel pas later in de trein op weg naar huis.
    Cindy uit de Dominicaanse Republiek. Ja, Cindy uit de Dominicaanse Republiek!

    Ik heb in juli vorig jaar een leuk uurtje met haar doorgebracht. (Jaja, ik houd een archief bij.)

    Olifantengeheugen?
    Óf ze zegt het tegen iedere man, of ze herkent je nog echt?
    Ik denk het laatste.

    Voor mij staat ze in ieder geval op mijn herhaallijstje en ik heb er achteraf spijt van dat ik mijn laatste uurtje (in SS) niet met haar heb doorgebracht. Ik had nog best nog net een trein later kunnen nemen.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  21. #13
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Werkt deze dame nog steeds hier?

  22. #14
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Ja. Was vanavond aanwezig

  23. Onderstaande leden hebben Frank-de bedankt voor deze bijdrage:

    T&A Addict (19 november 2014)

  24. #15
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Vorige week weer een heerlijk half uurtje met haar beleefd. Oraal lekker op dreef. Na de climax niet direct spullen pakken en wegwezen, maar gewoon half uur vol maken met kussen, vozen en babbelen. Sterk aanbevolen!

  25. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    frits10 (30 november 2014)

  26. #16
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Naam: Cindy (mokkakleurige latina)
    Nationaliteit/Taal : Dominicaanse / Spaans vermengd met wat NL en FR en een beetje Duits
    Leeftijd : achter in de 20
    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte stijle haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank met latina rondingen / Stevige kont / volle B-cup silli’s
    Tatoeages/Piercings : net boven venusheuvel
    Roken: niet of occasioneel
    Voordelen: lieve dame, tamelijk rustig voor latina, behoorlijke service en verfijnde techniekjes.
    Nadelen: daar ik ze in negligé zag, verwachtte ik geen silli’s. Wel vrij profi.
    Prijs : 50€/halfuur
    En de punten zijn: op uiterlijk 7/10 en op dienstverlening 7.8/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE, maar net niet genoeg om te wanen dat het niet om betaalde seks gaat.
    Service: TZ, PZC, beffen, NMC

    Presales:
    Tamelijk opdringerig in de bar… Ook omdat ze een latina is, durft het wel eens “veel beloven” zijn in de bar en “weinig terecht brengen” in de kamer. Maar omdat ze ook vrij snel opgaf nadat ik zei dat ik er nog niet klaar voor was, plus het feit dat ze haar kont wel mooi uitspeelde bij het heenlopen, begon ik te twijfelen of ik toch niet zou toehappen. Een kerel naast me aan de bar zei me dat ik een idioot was dat ik haar liet lopen. Die is simpelweg super en ik kom elke week speciaal voor haar. Ik liep nog een rondje om te kijken of er niets anders in de vijver zat, bij voorkeur wel een rookster… Maar die vent zijn woorden galmden nog na in mijn flaporen en ik dwaalde op automatische piloot weer de kelder in, en liep recht in haar armen.
    De betaalde tijd:
    Laat me al meteen duidelijk zeggen dat die kerel ofwel een klik had met haar oftewel minder gewoon is dan mezelf. Super of topper zou ik haar niet noemen…Maar ze flirt ergens met de grens tussen goed en heel goed, naar mijn dunken. Toch wel een GFE, geen GFE+! Zoenen was OK, maar het is niet dat haar tong in mijn strot zat. Pijpen was iets te heftig voor mij, toch technisch sterk. Het beffen liet ze haar ook bevallen, alleen niet heel nat (te bedenken dat de meeste latinas of negerinnen kabbelende beekjes zijn). Maar het neuken, was toch wel een slowmotion fuck van jewelste. Eerst zij op mij… Dan doggy, niet lang daarna ikke missio-gewijs op haar. Pakweg alles bij elkaar duurde het 25minuten vooraleer ik klaar was. Wegens gebrek aan een klik viel er ook nog weinig te zeggen en verlieten we de kamer meteen. Ze is lief en correct, dat wel. Eerlijke betaling bij de lockers… Maar de hele ervaring was iet te profi voor mij om effectief over heel goed te kunnen praten. Met 7.8/10 mag je wel van me aannemen dat een sessie met haar goed en degelijk is en dat je zeker niet hoeft te twijfelen.
    Aftersales:
    Even gedag zeggen, glimlachen of wuiven… Verwacht zeker niet dat ze nog onstuimig rond je nek komt hangen. Correct en dankbaar genoeg om er vrede mee te nemen.
    Verdere opmerkingen:

    Voor alle duidelijkheid nog even vermelden dat het hier om een echte latina gaat en niet om een negerin, zoals je ook vaak verwacht bij Dominicaanse dames die hier actief zijn. Ze zou net zo goed Mexicaanse kunnen zijn. Ik zeg maar wat. Afijn, wat mij betreft is een herhaling best mogelijk, want ze is echt wel knap en een zekerheid op goede seks. Ideale aanrader voor de liefhebbers die het liefst niet te bleek hebben. Of ijsberen die al lang op zoek zijn naar een latina dame die wél de verwachtingen inlost.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 november 2015),Eddy_V ( 8 december 2014),Kwakje ( 8 december 2014),Mr Pussy ( 8 december 2014)

  28. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Het beffen liet ze haar ook bevallen, alleen niet heel nat (te bedenken dat de meeste latinas of negerinnen kabbelende beekjes zijn).

    Ze is echt wel knap en een zekerheid op goede seks. Ideale aanrader voor de liefhebbers die het liefst niet te bleek hebben. Of ijsberen die al lang op zoek zijn naar een latina dame die wél de verwachtingen inlost.
    Zal ook van het moment van de dag en andere omstandigheden afhangen.. Dat kabbelende beekje kan zelfs een wild stromend riviertje worden. En niet alleen in het bubbelbad ��
    Bij aanwezigheid voor mij ook al vaker één van de toppertjes geweest, alleen is haar aanwezigheid nogal onvoorspelbaar.
    En Garde

  29. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 8 december 2014)

  30. #18
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Cindy (Dominicaanse)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Tamelijk opdringerig in de bar… Ook omdat ze een latina is, durft het wel eens “veel beloven” zijn in de bar en “weinig terecht brengen” in de kamer.


    Het beffen liet ze haar ook bevallen, alleen niet heel nat (te bedenken dat de meeste latinas of negerinnen kabbelende beekjes zijn).
    Misschien heb je het maar een paar keer met Latinas gedaan of heb ik altijd mazzel ermee. Hoe dan ook ik snap hier niks van. Ik kan me 1 of 2x ooit een tegenvaller herinneren. In mijn ervaring maken ze altijd waar wat ze beloven en vaak nog meer ook en zijn het 9 van de 10x wild water stromen of watervallen. Ook met Cindy heb ik heerlijke sessies gehad.

  31. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (10 december 2014)

  32. #19
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Misschien heb je het maar een paar keer met Latinas gedaan of heb ik altijd mazzel ermee. Hoe dan ook ik snap hier niks van. Ik kan me 1 of 2x ooit een tegenvaller herinneren. In mijn ervaring maken ze altijd waar wat ze beloven en vaak nog meer ook en zijn het 9 van de 10x wild water stromen of watervallen. Ook met Cindy heb ik heerlijke sessies gehad.
    Vergelijk het met Hongaarse mokkels... De ene is top en de andere is flop! Ik heb al vaker tegenvallers gehad in YY en PHG. Dan ging het over Braziliaanse of Dominicaanse DVP's.
    Over deze Cindy alleen maar positieve commentaar.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  33. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Guess what?!

    Cindy is back ...voor de liefhebbers
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  34. Onderstaande 3 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (28 april 2015),Mr Pussy ( 5 maart 2015),T&A Addict (26 februari 2015)

  35. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Guess what?!

    Cindy is back ...voor de liefhebbers
    Nou en of en zij zag er stralend uit gisteren.
    Dwz die schaarse momenten dat zij niet met één van haar fans aan stoeien was!
    En Garde

  36. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 maart 2015)

  37. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    En is de komende dagen ook nog in Sixsens vertelde zij mij gisteren met haar grappig hoge stemgeluid..
    Wat een schatje, het is dat ik even iets anders aan mijn hoofd enzo had.
    En Garde

  38. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

  39. #23
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Cindy 30/05/15

    Deze latina ziet er vrij goed en geil uit. Op de kamer een redelijke stoomtrein die over je heen gaat , om de klus snel te klaren. Toch al snel de 4x4 ingeschakeld. Volle bak in doggy-style klaargekomen.

    Besluit : haalt 7/10. ( maar daar blijft het dan ook bij )
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  40. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (31 mei 2015)

  41. #24
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Bezoek 1 Kamer 2 - Ik Cindy zitten met Daniella zag en ik besloten om te benaderen voor een praatje als ik was in de stemming voor een Latino actie. Ze is erg mooi met een mooie grote verbeterde tieten en wat leek op een goede houding. In de kamer was Franse kussen uitstekend en diep, een zeer goede blowjob en seks in 3 standen met een hand afwerking gevolgd. Niet in de top 10 van de sessies, maar ik kan heel goed te herhalen in de toekomst.

    Visit 1 Room 2 - I saw Cindy sitting with Daniella and I decided to approach for a chat as I was in the mood for some Latino action. She is very pretty with nice large enhanced titties and what seemed like a good attitude. In the room french kissing was excellent and deep, a very good blowjob and sex in 3 positions with a hand finish followed. Not in the top 10 of sessions but I may well repeat in the future.

  42. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (24 september 2015),Kwakje (23 september 2015),Sjeufke (22 september 2015),T&A Addict (22 september 2015)

  43. #25
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Cindy. Afgelopen woensdag viel het mij qua line up tegen. Ik was laat op de avond in SS gearriveerd, en het aantal kameropties voor mij was niet zo groot. Cindy kende ik nog van voorheen, had met haar en haar vriendin Sara nog recent een trio gedaan. Waarbij Cindy de geilste van het stel was. Toen ik eigenlijk er aan dacht om deze avond zonder kamer SS te verlaten kwam ik Cindy tegen. Ze was duidelijk nog op zoek naar een laatste kamertje alvorens te gaan slapen. Dan vond ik niet zo erg. In de fauteuills in de bar was haar handje alvast onder mijn badmantel verdwenen. Er groeide duidelijk iets tussen ons . Daarna even naar de bios vertrokken. Ze gooide meteen mijn berenvel af, en begon me lekker te pijpen. Hier finishen? Dat leek me niet zo een goed idee. Dus haar een sleutel laten gaan halen en nog lekker een half uurtje gekamerd met haar. Ik heb haar daarbij wel de nodige keren moeten afremmen, anders was ik mijn zaad veel te snel verloren. Nu was het prima, na diverse standjes uiteindelijk lekker over haar borsten gekomen aan het einde van de sessie. Gewoon goede meid, die er lekker uitziet. HHG gevaar blijft aanwezig.

  44. Onderstaande 5 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 november 2015),Kwakje (20 november 2015),le_belge (20 november 2015),T&A Addict (21 november 2015),zeppos58 (10 december 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.