Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 70

Discussie: Elena (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Elena (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : Lang zwart haar
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Cupmaat : normaal / B-C-cup
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Voornamelijk Engels en beetje Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : klein op binnenkant pols
    Service: ?
    Voordelen: Mooie lieve meid
    Nadelen: ?
    Tijdsduur : ?
    Prijs : ?

    Toen ik aan de bar zat kwam zij naast me zitten en hebben we een half uurtje gekletst. Ze deed me denken aan Christina van LR van voorheen, kon de jongere (en knappere) zus van haar zijn. Hele lieve, enigszins verlegen meid. Ben niet met haar naar de kamer geweest want had mijn zinnen op Sheila gezet. Ik ga niet veel met Roemeense dames maar zij zou het zomaar eens kunnen worden bij een volgend bezoek. Beetje spijt dat ik niet met haar ben gegaan
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ze is Roemeens, spreekt een beetje Engels en TZ / PZC / NMC zijn allen op te bieden. 165cm, langharige brunette met mooie 34B-C tieten en een heel mooi kontje. Ze hangt rond met de andere netjes Roemenen Ina en Paula. Een uitstekende sessie met Elena en ik zou een upgrade naar een uur het ik had niet kort op tijd geweest. Excellent BBBJ. 69, op meerdere posities en met de hand afgewerkt. Schade € 50 en een zekere herhaling. Goede pre-en after sales.

    She is Romanian, speaks a bit of English and TZ/PZC/NMC are all on offer. 165cm, long haired brunette with nice 34B-C tits and a really nice arse. She hangs around with the other tidy Romanians Ina and Paula. An excellent session with Elena and I would have upgraded to an hour it I hadn't been short on time. Excellent BBBJ. 69, multi position and hand finish. Damage 50euro and a certain repeat. Good pre and after sales.

  3. #3
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Had een langere sessie met Elena tijdens mijn bezoek aan de Blond en Geil feest in het weekend. Ze geeft echt een geweldige BBBJ en ik laat haar verder met deze voor het grootste deel van de sessie voordat ze klaar me af rijden cowgirl. Een andere uitstekende sessie en een zekere herhaling.

    Had another longer session with Elena on my visit to the Blond and Horny party at the weekend. She really gives a great BBBJ and I let her continue with this for most of the session before she finished me off riding cowgirl. Another excellent session and a certain repeat.

  4. #4
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Had een geweldige sessie met Elena in de vorm van een triootje met weinig Erica; Roemeens, 24 jaar oud, lang donker haar, 152cm, 32/34 B cups en een lekker kontje. Goede TZ/PZC/NMC/69 met beide van deze meisjes en zou ik natuurlijk herhaling met beiden samen en op hun eigen.

    Had another great session with Elena in the form of a threesome with little Erica; Romanian, 24 years old, Long dark hair, 152cm, 32/34 B cups and a nice arse. Good TZ/PZC/NMC/69 with both of these girls and I would of course repeat with both of them together and on their own.

  5. #5
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik had een geweldige sessie met Elena net voordat ze ging op haar 2/3 maanden vakantie terug naar Roemenië. Gewoon een Blowjob deze keer, ik was van plan om haar te neuken, maar ze weet hoeveel ik geniet van haar blowjob en ze gewoon op gedragen en laat me cum in haar mond. Een beetje prijzig voor 100 euro voor een half uur, maar zeer aangenaam toch.

    I had another great session with Elena just before she went on her 2/3 month holiday back to Romania. Just a Blowjob this time, I was intending to fuck her but she knows how much I enjoy her blowjob and she just carried on and let me cum in her mouth. A bit pricey at 100 euro for the half hour but very enjoyable anyway.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 september 2015),sofaking (13 september 2014)

  7. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Elena is echt een aardige leuke meid en ik had er een heel fijne tijd mee. Ze was de laatste waarmee ik op 28 Maart '15 op kamer ging en dat was uitstekend verlopen, seks, GFE het was dik in orde. Ik had haar zelf aangesproken en gevraagd om snel op kamer te gaan.
    De zwarte wolf

  8. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 september 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Uit verslag 28 Maart 2015:
    Terug in de wellness trok ik me terug en zag een mooie dame passeren en naar me zwaaien die me aan iemand deed denken die ik kende. Ze lijkt op een 'vriendin' van me van vroeger die eerder een leugenachtige bitch bleek te zijn. Weer een lookalike, de tweede op één dag. Gelukkig is Elena geen bitch, ze is een toffe DVP van mid-20 en stond daar met haar goed stel tieten, zwart haar tot over de schouders en lekker lijf. Ik vroeg haar nu een kamer te regelen en blij verbaasd deed ze dat. Ze zijn dat hier niet gewend om zelf gejaagd te worden, zeker? In een club vol van de jaagsters nam ik nu eens zelf initiatief.

    Op kamer sloegen we alle gebruikelijke voorspel over en het condoom werd direct op m'n stijve lul gezet om er snel aan te beginnen. In de vijfde kamer slaagde ik er zelfs nog in om tweemaal klaar te komen met die moordgriet. Er was zelfs tijd over voor een praatje, strelen en wat dansen op de roemeense muziek uit de bar die tot in de kamer weerklonk en dit alles in een goed half uur. Als ik al bij Larissa verbaasd was dat er toch nog goede seks inzat vandaag in deze club, dan is deze ware PSE-sessie ver boven mijn initiële verwachtingen. Vandaar ook de titel 'in crescendo'.Elena ****1/2 voor deze PSE-sessie met GFE-kwaliteiten. Elena is echt een aardig meisje.

    +: Doet TZ, maakt kamertijd vol, GFE en PSE ok
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 12 juli 2015 om 16:34
    De zwarte wolf

  10. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (13 juli 2015),Lewieke (10 september 2015),licky luke (10 september 2015),sofaking (12 juli 2015),zeppos58 (11 september 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Berichten
    326
    Discussies
    5
    Thanks
    3.412
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Gisteren met deze lieve meid gekamerd. Wat heeft ze toch geweldig mooie borsten...
    Echt puur GFE met haar. Ze maakt netjes de tijd vol.

  12. Onderstaande 5 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (11 september 2015),Lewieke (10 september 2015),licky luke (10 september 2015),Sjeufke (10 september 2015),zeppos58 (11 september 2015)

  13. #9
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Elena en ik heb veel kamers bij elkaar door de jaren heen en we hebben een goed begrip van hoe de kamer (Ik vind dit leuk) zal gaan. Uitstekende prestaties zoals gewoonlijk van Elena en haar houding is altijd eerste klasse. Ze is zeer service gericht en altijd bereid om ervoor te zorgen dat u een goede tijd.

    Elena and I have been to many rooms together over the years and we have an understanding of exactly how the room will go (I like this). Excellent performance as usual from Elena and her attitude is always first class. She is very service orientated and always keen to ensure that you are having a good time.

  14. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (28 februari 2016),ftchietgraag (28 februari 2016),george101 (28 februari 2016),Ryuhayabusa (27 februari 2016),Sjeufke (28 februari 2016)

  15. #10
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Donderdag 10 maart ook een super sessie met deze dame gehad

  16. #11
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Vandaag ook gekamerd met Elena. We hadden elkaar al een paar keer gesproken gedurende de avond, maar mede door het voetballen was de tijd nog niet rijp voor een kamer. Later op de avond dus wel. En daar heb ik geen spijt van. Supergoed figuur deze meid, en erg aardig. Bij binnenkomst draaide ze haar lekkere kont tegen mijn pielemans aan, en deed een soort lapdansje. Daarna snel bed op en daar goede blowjob gehad. Minpuntje: het gebruik van de doekjes. Niet echt storend, maar toch. Hhg blijft aanwezig.

  17. Onderstaande 3 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (26 juni 2016),Manureva (26 juni 2016),Mr Bluenose (26 juni 2016)

  18. #12
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Mijn eerste kamer vrijdag 8/7 met Elena geweest.Ze vertelde me dat ze al drie jaar in SS werkte, maar we hadden elkaar nog nooit gezien.....

    Tijdens het eten hadden we elkaar al gespot, en tijdens mijn eerste afterdinner ronde stond ze me onder aan de trap al op te wachten.
    Na de eerste schermutselingen hebben we eerst maar de rust van de marocroom opgezocht om elkaar wat beter te leren kennen.
    Aldaar geinstallleerd op een hoeksofa, ging de verkenning verder. Zij controleerde de functie van mijn wingman, en ik voelde nattigeheid met mijn vinger,....WELKOM!!!
    Al snel bleek dat we vlot op de kamer moesten zien te komen, anders was het al in de morocroom uit de hand gelopen.

    Eenmaal op de kamer ging het los:.....
    Man wat kan die vrouw pijpen ,.. gevoelvol afwisselend, zij weet hoe ze een man moet verwennen, heerlijk. ik voelde al gauw dat ik in haar wilde, en zij zadelde op...
    Het was een waanzinnig lekker gezicht, haar écht perfecte borsten op en neer vlak voor mijn gezicht, maar pas op haar achterwerk is minstens even perfect, en biedt een hemels uitzicht tijdens de doggy die volgde.
    Onder heerlijke TZ afgemaakt in missio, verdorie is dat een topact zeg!!
    HHG 100%, alhoewel ze binnenkort elders voor enige tijd zal gaan uitrusten,... daarna ben ik dan weer op vakantie...

  19. Onderstaande 6 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2016),Hades (17 juli 2016),licky luke ( 9 juli 2016),Mr Bluenose (10 juli 2016),Sjeufke ( 9 juli 2016),sofaking ( 9 juli 2016)

  20. #13
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Is deze dame nog onlangs gesignaleerd of binnenkort (begin mei) te bewonderen?

  21. #14
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Is deze dame nog onlangs gesignaleerd of binnenkort (begin mei) te bewonderen?
    Ik denk dat ze momenteel op vakantie is. Afgelopen donderdag was ze er volgens mij niet of de uren dat ik in de bar was zou ze dan ergens anders verbracht hebben. December,januari en februari heb ik haar wel nog gespot zo even uit mijn blote geheugen.

  22. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (18 april 2017)

  23. #15
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Klopt, momenteel afwezig. Maar meestal duren die periodes niet lang bij Elena.

  24. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (18 april 2017)

  25. #16
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je haar net gemist en was ze op de kamer voor langere tijd, want ik heb haar even gesproken. Ze is pas terug van 10 dagen thuisland, dus zal ze er de volgende weken wel zijn. Rond 10 juli gaat ze voor 2 maanden terug naar huis zoals elk jaar.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (18 april 2017),Manureva (19 april 2017),Mr Bluenose (18 april 2017)

  27. #17
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Gisteren Elena langdurig in de bar gespot. Ze is dus inderdaad aanwezig momenteel.

  28. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 april 2017),hotmister1985 (21 april 2017)

  29. #18
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    In de bar werd ik bij Elena aangesproken voor een praatje en een knuffel. Ik had Elena een kamer beloofd op een eerdere bezoek, want het was al 14 maanden of zo, omdat we naar een kamer waren geweest. Ik ging regelmatig regelmatig met Elena en er moet een reden zijn waarom ik stopte (behalve dat er zo veel goede dienstverleners in de club zijn). Toen we naar de kamer kwamen, onthulde ze dat fantastische kleine lichaam dat ik het goed onthoud, maar het kussen was niet wat het vroeger was. Net een beetje open mond zonder tong (misschien was het gewoon mij of misschien is dit nu onderdeel van haar standaard service). Haar BJ was nog steeds redelijk goed en natuurlijk was de kamer prima en het is heerlijk om wat tijd door te brengen met een mooi meisje (ze ziet er net zo goed uit in haar normale kleding als zij in haar werkkleding doet). Ik zal niet snel herhalen omdat het gebrek aan soen een probleem voor mij is.

    In the bar I was joined by Elena for a chat and a cuddle. I had promised Elena a room on a previous visit as it had been 14 months or so since we had been to a room. I used to go with Elena fairly regularly and there must have been a reason why I stopped (other than the fact that there are so many great service providers in the club). When we got to the room she unveiled that fantastic little body that I well remember but the kissing was not what it used to be. Just a little open mouth with no tongues (Maybe it was just me or perhaps this is part of her standard service now). Her BJ was still pretty good and of course the room was fine really and it is great to spend some time with a great looking girl (she looks just as good in her normal clothes as she does in her work clothes). I won't repeat any time soon as the lack of kissing is an issue for me.

  30. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (16 mei 2017),licky luke (17 mei 2017),Sjeufke (17 mei 2017),waterrat (17 mei 2017)

  31. #19
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag met deze dame nog last minute op kamer gegaan. We hadden een paar keer gedurende de dag al visuele contact gehad en ruim voor sluitingstijd trok ze mij bij het voorbijlopen een kamer in. Direct maar sleutel laten halen om niet al teveel tijd te verliezen.
    Omdat ze een teddy draagt lijkt het alsof haar borsten er wat slapjes bij hingen. Maar wat ik had gehoopt werd bevestigd toen ze zich uitkleedde...een heerlijk volle C-cup
    Tongzoenen deed ze wat voorzichtig, maar lekker droogneuken en sabbelen aan haar stevige tepels gaf mij meer dan voldoening. En ze laat zich gewillig vingeren. Elena heeft een wat vollere kont, maar dat komt goed van pas om een goeie cadans tijdens het neuken te houden. In 1½ uur heerlijke sex gehad met deze reeds 28-jarige.
    Doggy style afgemaakt, waarbij ik helemaal geil werd van haar tieten die ik in de spiegel op en neer zag gaan .
    ... voor mij zeker voor herhaling vatbaar

  32. Onderstaande 8 leden hebben MrCoconut bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (13 juni 2017),blauwebeer (12 juni 2017),Deantje (12 juni 2017),lollypopman (12 juni 2017),Mr Bluenose (13 juni 2017),Sjeufke (12 juni 2017),sofaking (12 juni 2017),waterrat (14 juni 2017)

  33. #20
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Vandaag nog met haar gesproken, ze is vandaag de laatzste dag voor haar vakantie in SS. Eeen van mijn vaste waardes, zal haar de komende weken missen.

  34. Onderstaande 2 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover ( 8 juli 2017),Deantje ( 7 juli 2017)

  35. #21
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Ze vertelde me gisteren dat ze komende week nog wel in Sixsens zou zijn; aanstaande vrijdag is ze jarig en dan wil ze veel verjaardagswipjes maken en cadeaus van vaste klanten in ontvangst nemen. ik heb haar gisteren iig een aardig vakantiezakcentje gesponsord, want de sessie was goed en voor herhaling vatbaar
    ;-)
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  36. Onderstaande leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    waterrat ( 8 juli 2017)

  37. #22
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 00:12
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breezahlover Bekijk bericht
    Ze vertelde me gisteren dat ze komende week nog wel in Sixsens zou zijn; aanstaande vrijdag is ze jarig en dan wil ze veel verjaardagswipjes maken en cadeaus van vaste klanten in ontvangst nemen. ik heb haar gisteren iig een aardig vakantiezakcentje gesponsord, want de sessie was goed en voor herhaling vatbaar
    ;-)
    wanneer komt ze weer terug van vakantie?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  38. #23
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Zij neemt elke zomer 2 maanden vakantie. Tegen mij zei ze woensdag dat ze zou vertrekken op 26 juli met terugkomst eind september, terwijl ze vorige jaren steeds vertrok rond 10 juli.
    Ben daarom verwonderd dat ze nu al weg zou zijn gezien van alle dames die ik in dit circuit ken, ik persoonlijk haar wel vind horen bij de meest correcte en betrouwbare.

  39. #24
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    .....dan zal mijn informatie op een misverstand berusten,...of ik dat jammer vind?
    Nou eerlijk gezegd niet, zal de betreffende dame vóór haar vakantie dan nog bezoeken,
    en er mijn voordeel mee doen dat ze er nog is.

  40. Onderstaande leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 9 juli 2017)

  41. #25
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    van alle dames die ik in dit circuit ken, ik persoonlijk haar wel vind horen bij de meest correcte en betrouwbare.
    Dit kan ik alleen maar beamen!!

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

  Diamond 468*60