Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Rotes Gesicht Jessica (Spaanse) ex-SixS


    Naam: Jessica
    Nationaliteit/Taal : Vrijwel zeker Spaans en zeker geen Roemeense / enkel belabberd Duits
    Leeftijd : 23jaar, maar ziet er haast 30 uit.
    Haarkleur/-lengte : Lichtbruine lange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : mager/ kleine kont/ C- of misschien wel een D-cup (en warempel nog naturelle ook)
    Tatoeages/Piercings : nada
    Roken: ja, maar weinig… 8 cig/dag
    Service: TZ, PZC, NMC, droogneuken op kamikaze-wijze, beffen…etc.
    Voordelen: Beste blowjob van de maand, technisch en fysiek zeer sterk tijdens de seks.
    Nadelen: iets te mager voor mij en het droogneuken veel te gewaagd… Ook hier blijkt haar klok niet gelijk met de mijne te lopen.
    Prijs : 100€ voor 50minuten
    En de punten zijn: op uiterlijk 5/10 en op dienstverlening 6.7/10




    Nog maar enkele weken in Duitsland en Nederland neergestreken. Hoewel ze mijn type niet echt is, had ze toch een soort van charisma wat me tot haar aantrok. Waarschijnlijk omdat ze de enige was met het volledige bovenlichaam bedekt. Dat maakt het mysterie voor mij des te groter. Aan haar stokkenbenen, kleine kont en knokige schouders te oordelen, was ze heel mager.

    We voerden hier en daar al een dialoog, maar opeens bij de bar leek ze het niet op te geven. Ik genoot van haar gezelschap en begon haar leuker en leuker te vinden naarmate de omgang vorderde. Ze heeft hele donkere ogen en die sterke troef speelt ze uit door me speel en brutaal aan te kijken. Het gesprek liep wel moeizaam… Zij kent enkel noties Duits en ik heb een basis Spaans. Dus Engels was uit den boze en soms was het voor ons beiden naar woorden zoeken. Maar uiteindelijk begrepen we elkaar en dat ik OK. Zij stelt zich deftig op en echte presales zoals met Janina moet je van haar niet verwachten. Je kan haar bij de heupen grijpen en haar handje vasthouden, maar aan TZ in de bar moet je niet beginnen bij haar. Na een halfuurtje met haar aan de bar te hangen vertrekken we naar de kamer.

    Het was meteen schrikken van haar tieten op de kamer. Met haar kleding viel het niet zo op en navenant ze mager was zou ik haar met B-cup maximum voorgesteld hebben… Maar toen ze haar bovenstuk en BH uitkieperde vielen er 2 gigantische tieten op haar mager lijf. Niet echt hangers en zeker nog vrij vast… Ook zeker niet lelijk… En geen siliconen… Welke genen zij heeft, weet ik niet… Maar ik heb nog nooit zo’n mager wijf gezien, met zulke dikke japen. Voor mij een overbodige luxe, want ik heb liever kleine en stevige tietjes.

    TZ was goed, maar ze ging zeker niet voluit. D.w.z. dat de achterkant van haar tong en slierten speeksel me niet te beurt vielen. Het pijpen was dan weer wel voluit te noemen. Ze nam mijn klepel diep in haar muil en ik voelde zelfs haar keel. Mijn pik kreeg de volle lading spuw en werd vakkundig gezogen, gelikt en gestreeld. Een kwartier lang liet ik haar zo begaan en dat zegt genoeg over haar capaciteiten. Want ik laat me doorgaans niet lang pijpen. Vervolgens ben ik ook haar Spaanse Paella gaan uitvreten vanonderen. Om eerlijk te zijn: het is moeilijk om haar kut nat te krijgen (op mijn eigen kwijl na), maar na 10minuten was het toch gelukt. Meestal krijg ik van menig vrouwmens complimenten over mijn befvaardigheden en zodus vroeg ik haar waarom het zolang op zich liet wachten. Naar eigen zeggen wordt ze nooit heel hard nat. Gelukkig was ze vanaf dat moment toch nat genoeg om het droogneuken aangenaam te maken. Ze ging op mij zitten en zette haar kleverige kut klaar op mijn lul. Toen begon ze te keer te gaan zoals je zou neuken in PSE modus. Vele malen schoot mijn pik achter langs haar kont door en één maal blijf ik erbij dat de top van mijn pik al in haar gleuf zat. Ik veerde op alsof ik op een spijkerbed lag en tilde haar op met mijn armen. Na 10minuten droogneuken was het welletjes geweest… Bovendien begon het vel van pik al te branden van haar stoppels die erover schuurden en was deze wijze van droogneuken me te gevaarlijk. Misschien moeten al die AO-idioten van dit forum maar eens bij haar langs om een gokje te wagen en wie weet heb je prijs. Ik beet haar toe dat ze me beter een condoom kon omdoen. Dat geschiedde zonder morren en toen konden we lekker gaan neuken. Het neuken was vrij profi. Eerder een robot die op me zat en ze viel niet te categoriseren onder GFE of PSE… Simpelweg zakelijk en spijtig genoeg zonder zoenen tijdens de seks. Ze zat boven op mij en toen ze na een tijdje volledig recht ging zitten en ik haar grote tieten vastgreep, kwam ik tot een orgasme.

    Bij afhandeling van de zaken achteraf van het zelfde laken een broek zoals bij de eerdere sessie met Janina. 100€ voor een 50tal minuten. Ik kijk bij aanvang en einde steeds naar mijn horloge en ik denk dat ik deze eens dien te repareren. Zij rekende uit dat het zelfs ietsje meer dan een uur was. Valse feeks; indien ik niet beter zou weten, dan had ik haar voor een Roemeense aanzien… Helaas heb ik haar op geen fouten kunnen betrappen tijdens mijn spervuurtjes van strikvragen dat bij onze kennismaking plaatsvond toen ze vermelde Spaanse te zijn. Een Roemeense was het zeker niet, want de Roemeense dames spraken haar aan in het Duits of belabberd Spaans. Dit terzijde kan ik oordelen dat deze 100€ pijnlijker was dan die met Janina (als je bekijkt wat een pre- en aftersales ik daar extra van kreeg). Ter conclusie: het was lang niet slecht… Maar een topper zal het nooit worden! Mijn kans op herhaling bij haar is minimaal… Maar zeg nooit nooit!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (18 juli 2013),sofaking (18 juli 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    Zij is 100% spaans, heb nl gisteren buiten op het terras naast het zwembad haar nek gemasseerd. Zag haar eerder al naakt uit de jacuzzi komen.
    Ze had hoofdpijn, dus een gratis massage weggegeven, ze had Spaans temperament en dan bleek meteen al toen ik vroeg of ze Roemeens was.

    Verder geen actie ondernomen met deze dame, ze valt wel op kwa figuur versus borsten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juli 2013 om 15:37

  4. Onderstaande leden hebben zwembroek bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (18 juli 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Zwembroek = Rode Zwembroek???? Aangenaam... Ben je aan paar keer, vooral buiten tegengekomen! Ciao
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #4
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard

    nee geen rode zwembroek, wel handdoek om middel.
    Was er met mijn kale vriend en hebben enkele belgen leren kennen buiten aan der pool.

    Ik liep nog met die dame met roze/rood haar aan me vastgeplakt door het zwembad, ze liet me niet meer los en ik vond het ook niet erg.
    Heb later nog met haar gekamerd en dit was echt top, maar ben helaas haar naam vergeten. Zal deze de volgende keer vragen en even een topic aanmaken.

    Zag je later volgens mij wel nog zitten naast je maat aan de bar beneden, met Janina aan je nek.

    Ik zat even verderop met Steffi, duitse lange dame met halflang zwart haar en zwarte bikini aan, een bloedmooie dame.
    Heb je gemist, maar was wellicht teveel bezig met de schoonheid te bewonderen van deze mooie verschijning.

  7. #5
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Ok eventjes geleuterd met deze dame.
    En dacht inderdaad ook eerst aan een Roemeense mor da was het niet, ik gok eerder op een Bulgaarse met uiteraard ruime talenkennis, want ze stond constant bij het Bulgaarse groepje.
    Soit, tis een ferme profi en gelukkig mij niet laten strikken.
    Pain is weakness leaving the brain !

  8. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (20 augustus 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Vorige week een half uurtje met deze dame vertoefd, omdat zij ongeveer de enige was die strak om 11 uur al in vol ornaat op oorlogspad was.
    Zoals hierboven vermeld: prachtig fijn lijfje met een naar rato imposante knoppenkast! Ze is erg profi, maar dat mag de pret niet drukken. Al met al was het een goed begin van de dag met TZ, PZC en NMC, alles netjes binnen het halve uurtje.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  10. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard re Jessica

    Mijn eerste kamergang deze week was met deze Jessica,viel eigelijk tegen
    In bar beloofde ze tongzoenen wat ze op de kamer niet deed voor de rest
    zeer profi na 20min was ze zich al aan het aankleden.
    Herhalingsgevaar ZERO
    Grts f

  11. #8
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend gespot in YY.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  12. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    28 mei 2015 @ 09:48
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    45 in 8 posts

    Standaard

    Haar naam was me ontglipt, maar de hele beschrijving komt 100% overeen, dus óf ik ben met haar geweest óf met een tweelingzus.

    Ze sprak me aan aan de bar, even mee gepraat, na een tijdje kwam de kamervraag, ik vond haar wel aardig en val wel op slank , dus ik wilde wel even met haar de kamer op. De service was redelijk tot goed, eerst gedouched, toen aan de arbeid. TZ was lekker, maar wel erg terughoudend. Zo een poos op bed gelegen terwijl we elkaar verkenden en toen over naar de missio, was prima.

    Herhalingsgevaar? Mwa, er lopen zoveel dames rond, maar zeker niet nihil.

  13. #10
    Geregistreerd
    13 december 2016
    Last Online
    14 december 2016 @ 15:42
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I love her so much, she s amazing

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.

Diamond 468*60   Living Room 468*60