Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 66 van 66
  1. #51
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #52
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    UUUI!!! Wo hast Du mein Bild her?

  3. #53
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:57
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    445
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    394 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Banana Boi Bekijk bericht
    Not good news. Any intel on where Alina went would be much appreciated.

    Bijlage 10796Bijlage 10797
    Ich wil es gerne auch wissen

  4. #54
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    "In Urlaub" gisteren volgens de weer werkende website...

  5. #55
    Geregistreerd
    22 augustus 2012
    Last Online
    6 april 2015 @ 12:19
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

  6. #56
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Een dag waarop we alles inclusief gaan doen, die SamTstag de 21.

    En kennelijk heeft deze Pussycat dus echt 9 levens...

  7. #57
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    17 oktober 2021 @ 06:49
    Locatie
    vlak over de grens, NRW
    Berichten
    174
    Discussies
    8
    Thanks
    39
    Thanked
    204 in 90 posts

    Standaard

    Pussycat (former Life Time) in Rheine, vlak bij de A30 (Osnabrück - Amsterdam), afrit Rheine / Kanalhafen, niet meer daar gewest sinds 1½ jaaren. Wisselende eigenaars, geopened en weder gesloten, geen auto op de parkeerplats te zien als ik da vorbijreed. Een doode plekje - zo denk ik.

    Maar gisteren een beetje niewsgierig gewest en: de website is benieuwt en de intreeprijs: 25,- Euro. Nou dat is goedkoop! Indien ik naar de „normale“ Sauna in Rheine ga betaal ik ook 15 Euro, maar zonder drankjes - en die zijn daar niet goedkoop! Waarom dan niet naar Pussycat.

    OK, tien minuten later voor de deur. 25 Euro betaalt en binnen. Is er niets veranderd in vergelijking met de oude Life Time. Ook de defekte saunadeur is alhier verbleven! Maar ze werkt - de sauna! De deur niet - ze sluit niet wel! Daarom op de hoogste bankje gaan zitten - anders koude pooten door de luchtstrom.

    Vijf minuten in de sauna en de eerste piranha zoekt zijn schlachtoffer … op eerste kijk was het duidelijk: een Bulgarske(Turkse(Romi))) - They say „love“ and mean „love“ (Romani voor: para, bani, centjes!). Gabi heet ze, 34 jaar, niet onantrekkelijk. Als ze begrijb dat haar Duits tekortschiet maar mijn Turks voldoend is, hat ik haar an mijn lichaam (pieleman inclusive) hangen en begon een presales alaturka (Balkanvariant): canim, pasham, agam, sultanim … ik doe pijpen, tongzoenen, neuken en als je behoefde hebt, dan doe ik ook … ne, niet AO, maar een meer onfatsoenlijke offert: je frijen! (Allah göstermesin! - De Here God zou het verhinderen!) Af van mijn pieleman en: Beni rahat birak! (Laat mij met rust!) - Wil je laater met me op kamer? - Allah bilir! (De Here God weet het! - Een Osmaans zeggt nooit een blote „Nee“.) Ze trapt rommelnd af - maar ik was niet vrij van verdere aanfallen op de avond van haar, maar toch niet meer lichaamlijke aanvallen.

    Naar 30 minuten onder de dus en dan in de jacuzzi - G…verdamme! Ijskoud! Dat is wellness voor pinguiinen, niet vor ijsberen (mieschien hebben we de naam ten onrechte)! Goed - in de (veel te wijde) badjas en in de - groote en mooie - barruimte. Achter de theke een vrijndlike jonge vent uit Roemenie (maar dan beperkt Duits en Engels), twee jonge keurige dames, een middelgroote en een kleine, en twee gasten - en de piranha in achtergrond. Kopje koffie en naar de rokerruimte, beetje koud maar niet ongelzellig met divans en tafeltjes. Daar leuk geklettst met de ene gast uit Thüringen (Die „Ossis“ sind wesentlich umgänglicher und freundlicher als die sturen Westfalen hier vor Ort). Hij was beetje teleurgestellt door de uitgebreide keuze van dames en de beperkte communicatie.

    Weer buiten kam de chef van boodschapen - het avondeeten uit een mij bekennde (redelijke) grillrestaurant. „Wir haben Würstchen mit Sauerkraut und Schaschlik mit Reis!“ „Ist der Schaschlik mit Rind oder Schwein?“ „Das ist Rind … glaube ich.“ Zeggt de chef en verwijdert zich weer naar buiten. Probeert en: negatief - het is varkenvlees … dus niet voor mij! Ik verkwikke mij met broodjes en kaas: jonge kaas en middeloude broodjes.

    Ondertussen trappt de Nederlandse gast rond en maakt een bataver-opstand: „Waar zijn de meisjes?“ Ik tel drie. „G..verdamme! Ruf sofort deinen Chef an! Der soll sie ranholen!“ Meine Güte! 25 Euro en dan een keuze hoe in de supermarkt. Dit is in vergelijking een redelijke „Tante-Emma-Laden“. - Was sind sie doch für Krämerseelen, diese Holländer!

    Ik begin met de meijsjes te kletsen. „Ich heiße Maria. Aus Italien.“ Zeggt de mooie middelgroote (de balkon was meer dan middelgroot). En dat was het enigste dat ze in het Duits wist. Ok - mischien kent ze ook „Schlüssel“ und „Zimmer“. Ik ben voorzichtig. 90 percent van de „Italiaanse“ dames zijn in het end Roemeense dames die een tijd in Bella Italia werkten. Alzo begin ik de conversatie toe haar tevredenheit in Italiaans en naar twee minuten doe ik een kleine vraagje in het Roemeens. Gewon struikelen ze dan - de dames uit Dacia Romana. Toch zij niet. Ecco - una vera italiana! E anche una belleza!

    Ik verlaat mijn Piemont-Kersje uit Alessandria en benader de kleine zwaarthaarige met de mooie gezicht: Claudia - zij komt van Roemenie en praat niet uitstekkend maar voldoend Duits. Naar tien minuten in de rokerruimte dan an de theke haar gevragt om een kamergang. Fauxpas! Ze werkt achter de theke! Maar waarom kleed ze zich dan alzo - in een scharse bikini en een korte jas!

    Retour toe de italiaanse dame. Zij wil wel op de kamer. 50 Euro voor een haalfuurtje. Boven geeft ze me een prima vorstelling in la arte de bella canzone con cazzo in bocca. Uitstekkend goed - beetje „teatrale“ maar met een knippoog mag je dat accepteren. Nu will ik cazzo in buco. Op de bed gaan we in pozizione di cowgirl. Uff, Wagner kennt ze ook, maar dit is niet Schwanengesang, dit is Walkürenritt! En wat een inzett! Andante, andante! En omdat in de 69 position. Ik doe bij haar pizzicato en zij doet - nee, niet andante maar allegro, vivace en presto op de flut. Finale furiosa! - Da capo? - Impossible! Götterdämmerung vor mij … Dat meisje is een aanrader!

    Weer onderaf en na de dus realiseer ik: Het kleine Roemeensje is op kamer! Hoe kan dat? Ok, zeggt de vent van de theke, ze doet s’avonds tijdelijk werk an de theke en an de telefon als eer geen andere taalkundige (Duits) an hand is. Maar nou is het anders. Boss is back again!

    Na tien minuten is ze terug en dan hebben we met de belleza italiana en de vent van de theke een uurtje prima geklettst (eer is geen groot taalbarriere tussen Italiaans en Roemeens). Wie sagt man im Deutschen: Über Gott und die Welt.

    Tot slot aan de fetita romanca: “Haydi, la camera!” En dat was dan ook meer andante … maar helemal tevredenstellend.

    Na middernacht afscheid genommen. Voor mijn laage verwachtingen dus en erg plezierige avond. Ok, niet het onvoldoende eeten, de beperkte line-up en de wellnes, maar de ontspannte sfeer, de leuke geklettse en de grappige gebeurtnissen. Je moet je het beste vermaken in een beperkte situtatie.

    Sorry voor het slordige Nederlands!

  8. Onderstaande 9 leden hebben Efendi bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (11 april 2015),Don Rudo (11 april 2015),format_z (22 april 2015),LittleJoe ( 9 april 2015),Mistralwind (11 april 2015),Mr.IJsbeer (12 april 2015),stadswandelaar (11 april 2015),Wentelt Eefje ( 9 april 2015),Willi69 ( 9 april 2015)

  9. #58
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    Hallo Efendi het Nederlands is inderdaad een klein beetje slordig maar wel een leuk verhaal ik ga binnenkort weer even kijken bij deze club

  10. #59
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stadswandelaar Bekijk bericht
    Hallo Efendi het Nederlands is inderdaad een klein beetje slordig maar wel een leuk verhaal ik ga binnenkort weer even kijken bij deze club
    Ik zou eerder zeggen zeer begrijpelijke en niet storende taal foutjes voor iemand die Duitstalig is. Zeker niet slordig , compliment aan Efendi voor zijn Nederlands.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (18 juli 2015),Wentelt Eefje (11 april 2015)

  12. #60
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Ik zou eerder zeggen zeer begrijpelijke en niet storende taal foutjes voor iemand die Duitstalig is. Zeker niet slordig , compliment aan Efendi voor zijn Nederlands.
    Beste Admin als je het hele verhaal leest van Efendi kun je zien dat hij zich zelf verontschuldigd voor het slordige Nederlands
    Dus geen slordige opmerking van mij

  13. #61
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    weet iemand of deze club nog open is ik krijg geen reactie op de mail.
    zo ja hoe is de dames bezetting????l

  14. #62
    Geregistreerd
    20 augustus 2010
    Last Online
    9 augustus 2023 @ 10:46
    Berichten
    110
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 11 posts

    Standaard

    Club is open gisteren 7 dames gespot


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. Onderstaande leden hebben makro bedankt voor deze bijdrage:

    stadswandelaar ( 5 juli 2015)

  16. #63
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makro Bekijk bericht
    Club is open gisteren 7 dames gespot


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bedankt Makro dan ga ik deze eens kijken of er nog wat is veranderd sinds 2 jaar

  17. #64
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    Ik ben er deze week even geweest tevens laatste keer bij binnenkomst 25 euro betaald ik kreeg geen berenvel of handdoek douchen was niet mogelijk sauna was niet aan in de jacuzzi zat geen water er was ook niets te eten 5 dames aanwezig waren niet mijn smaak.
    Een klein uurtje geweest en onverrichte zaken weer naar Holland.
    Op deze manier wordt het natuurlijk nooit wat in Rheine!! jammer.

  18. Onderstaande 5 leden hebben stadswandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (10 juli 2015),funske (10 juli 2015),Kwant (11 juli 2015),Sjeufke ( 9 juli 2015),Wentelt Eefje (10 juli 2015)

  19. #65
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Club gesloten.

  20. #66
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Im Moment sterben die Clubs wie die Fliegen, die Homepage funktioniert nicht mehr.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Diamond 468*60