Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 166
  1. #1
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard Heb je weleens geld "GELEEND" aan een DVP?

    Het gaat weer naar de vakantietijd toe en ook DVP's gaan weer een tijdje terug naar hun eigen land. Nu had ik vorig jaar in de vakantie 8 aanvragen voor een geldlening, dat varieerde van €250 tot €2500. Ik kreeg het allemaal terug in geld of natura. Inmiddels ben ik van "poef Handy" nummer gewisseld en verwacht deze vakantie niet veel aanvragen.

    Nu heb ik vorig jaar gekozen om het liefste en betrouwbaarste meisje toch die lening te verstrekken, helaas was het ook een hoog bedrag. Het is nu al weer bijna een jaar geleden, na veel geping, What's App en SMS toch eindelijk gekomen tot de teruggave van 75%. Maar de laatste 25% die willen niet zo. Ik heb zelf al wat in natura laten betalen, zo ook de "fish" gespeeld voor vrienden. Maar nu geen contact meer en ze werkt ook niet meer in een club.

    Ik ben behoorlijk pissed, niet vanwege het geld (speelt mee), maar mijn mensenkennis is blijkbaar zo slecht. Dat ik dit toch even wil meegeven aan andere beren die ook met dit fenomeen te maken krijgen.

    Ik ken ook beren die veel meer lenen/weggeven en ik kan eigenlijk wel van geluk spreken, maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

    Tips niet zo zeer want we denken toch allemaal met onze lul...

  2. Onderstaande 12 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 8 juli 2013),bad pritt ( 8 juli 2013),Badslippers ( 8 juli 2013),Bluebear ( 8 juli 2013),egon, Dr. Rammler ( 9 juli 2013),fr_loper ( 8 juli 2013),Goedemorgenallemaal ( 9 juli 2013),Kwibus2 (13 september 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013),Megaboob ( 8 juli 2013),MiniME ( 8 juli 2013),Wijze grijze ( 8 juli 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    ik heb ooit geld geleend aan een dvp 500 euro .ik had er pijn in me buik van maar deze dame heb het binnen 1 maand terug gegeven contant zonder dat ik er om vroeg mijn mensen kennis is dus behoorlijk goed . ook een keer 30 euro aan een dame die de huur niet bij elkaar had binnen een week dat geld terug contant en niet in natura

    een keer toen wandelde ik nog in nl heb het me geld gekost schade 50 euro dat zo dame je opligt voor 50 euro ik ben er nooit meer binnen gestapt en was een wekelijkse bezoeker van haar

    mijn mening is leen nooit geld uit aan een dame dan speel je op safe

  4. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),Carlitos ( 8 juli 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Als je geld leent aan een DVP, beschouw het dan als gegeven. Komt er wat terug, dan is het ok, komt er niets terug dan heb je er geen spijt van .

    Heb zelf eens 500 euro geleend en heb daar achteraf wel veel voor terug gehad, maar geen geld. Heb daar trouwens ook nooit spijt van gehad.

    Vrienden van me hebben ook geld geleend aan een zeer gekende dame in GT, een beperkt bedrag trouwens, denk dat het maar over een goede 100 euro ging en daar wachten ze nou toch al een jaar op .

    Dus ik zou zeggen, leen het alleen als je het kan missen en er niet op rekent dat het wordt terug betaald.

  6. Onderstaande leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Blijf het vreemd vinden een dvp welke full time in een club werkt en dan geld moet lenen.Als ik de gemiddelde kamergangen in GT bekijk en dat over 20 dagen per maand uitsmeer ligt het toch wel iets boven dat van laten we zeggen een vakkenvuller bij de appie.
    Ken idd verhalen van andere beren (heb zelf geen dvp foon) welke berichten kregen van dames voor leningen en sommige dit ook hebben gedaan.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013)

  9. #5
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    wat zullen die meiden zich rot lachen om al die lieve beren

  10. Onderstaande 7 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 8 juli 2013),Bluebear ( 8 juli 2013),Clinic ( 8 juli 2013),Costana (13 september 2013),Kwibus2 (13 september 2013),rmjhexe ( 8 juli 2013),trigootje ( 9 juli 2013)

  11. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Wat misschien ook raar is, is dat ze ( dit is de onpersoonlijke "ze" zijnde een willekeurige geldlener en niemand in het bijzonder) er waarschijnlijk zelfs niet aan zou denken om zo'n bedrag te lenen aan om het even welke occasionele kennis. Maar voor DVP's doen ze het wel. Hier moet volgens mij toch ook iets bijzitten van een verlangen dat die vrouw de lener speciaal gaat vinden en iets dierbaarder dan al haar andere klanten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),Costana (13 september 2013),KevinK ( 9 juli 2013),Teiresas ( 9 juli 2013),Wijze grijze ( 8 juli 2013)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Blijf het vreemd vinden een dvp welke full time in een club werkt en dan geld moet lenen.Als ik de gemiddelde kamergangen in GT bekijk en dat over 20 dagen per maand uitsmeer ligt het toch wel iets boven dat van laten we zeggen een vakkenvuller bij de appie.
    Ken idd verhalen van andere beren (heb zelf geen dvp foon) welke berichten kregen van dames voor leningen en sommige dit ook hebben gedaan.
    Ook deze jongen is er in het begin van zijn wandelcarriere ingetrapt. Het betrof een kleine lening die ik via Western Union heb overgemaakt. De dame achter het loket hadt zo haar bedenkingen, denk ik zo. Ze vroeg me of ik de dame in kwestie persoonlijk kende, ik antwoordde: "Ja". Waarschijnlijk als dit niet zo was, hadt ze me gewaarschuwd van:"Meneertje, waar begint u aan". Ik heb nog steeds contact met deze dame, maar ze is er nooit meer over begonnen. Ikzelf ook niet, omdat ik het geld eigenlijk al als verloren beschouwde.
    Hadt ik het maar niet moeten geven. Het feit dat ook de goed verdienende DVP's deze praktijken toepassen, ligt, dat alles wat ze binnen kunnen harken winst is.
    Dit geld wordt ook vaak aan de familie besteedt en kan ze zelf haar verdiensten opbrassen.
    Mijn lening is waarschijnlijk naar de "nieuwe" auto van haar broer gegaan. Een "nieuwe" Golf van 250 Euro. Weer een menneke blij gemaakt.
    Mijn geweten is dan toch weer een stukje gesust dat ik ontwikkelingswerk heb gesteund in het o zo achter lopende Roemenië. Nu kon hij zijn paard en kar aan de willigen hangen. knol.jpg

  14. #8
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik heb eens in 2006 of 2007 kort contact onderhouden met een kerel die helemaal gek was op een negerin uit phg. Hij was naast zijn normale shit baantje van overdag nog s'avonds thuiswerk aan het doen om werkelijk alles daarvan weg te kunnen geven/uitlenen aan die meid. Mijn indruk van hem was dat hij erg eenzaam was en gewoon blij
    dat hij eindelijk een beetje aandacht kreeg van een wijf. Hij noemde het ook zijn vriendin trouwens.

  15. Onderstaande 2 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013)

  16. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Waarom zou een DVP uitgerekend aan een klant van haar vragen om geld te lenen?

    Waarom leent iemand ueberhaupt geld uit in de bijna mathematische zekerheid dat je het toch niet terug krijgt, waarom zou je dat risico nemen?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),Kwibus2 (13 september 2013),MiniME ( 8 juli 2013)

  18. #10
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik heb eens in 2006 of 2007 kort contact onderhouden met een kerel die helemaal gek was op een negerin uit phg. Hij was naast zijn normale shit baantje van overdag nog s'avonds thuiswerk aan het doen om werkelijk alles daarvan weg te kunnen geven/uitlenen aan die meid. Mijn indruk van hem was dat hij erg eenzaam was en gewoon blij
    dat hij eindelijk een beetje aandacht kreeg van een wijf. Hij noemde het ook zijn vriendin trouwens.
    Dat is wel zwaar "over the top". Dan heb je er echt niet veel van begrepen.

  19. #11
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waarom zou een DVP uitgerekend aan een klant van haar vragen om geld te lenen?

    Waarom leent iemand ueberhaupt geld uit in de bijna mathematische zekerheid dat je het toch niet terug krijgt, waarom zou je dat risico nemen?
    @Big30, Destijds wilde ik nog heel lief zijn tegen de DVP's. Nu ben ik superlief.

  20. #12
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waarom zou een DVP uitgerekend aan een klant van haar vragen om geld te lenen?

    Waarom leent iemand ueberhaupt geld uit in de bijna mathematische zekerheid dat je het toch niet terug krijgt, waarom zou je dat risico nemen?
    Voor sommige mannen is een club bezoekje eens in de week of maand het enige pleziertje. En die mannen willen dan niet lullig doen, het gaat om je vriendinnen, de enige sociale contacten die je hebt.

  21. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),Costana (13 september 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013)

  22. #13
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Voor sommige mannen is een club bezoekje eens in de week of maand het enige pleziertje. En die mannen willen dan niet lullig doen, het gaat om je vriendinnen, de enige sociale contacten die je hebt.
    Leuk om te horen dat je zoveel zelfkennis hebt, mijn grote vriend. Daarom ben ik ook jouw vriendje.

  23. #14
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Leuk om te horen dat je zoveel zelfkennis hebt, mijn grote vriend. Daarom ben ik ook jouw vriendje.
    bluebear zeg het maar hoeveel heb je nodig dan telebankier ik het meteen even

  24. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013)

  25. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waarom zou een DVP uitgerekend aan een klant van haar vragen om geld te lenen?

    Waarom leent iemand ueberhaupt geld uit in de bijna mathematische zekerheid dat je het toch niet terug krijgt, waarom zou je dat risico nemen?
    Voor de verandering een keer helemaal eens met B30. De meeste DVPs verdienen per maand netto meer dan de meeste ijsberen hier, en dan uitgerekend zij willen dan bij jou geld lenen?

    Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf wil, maar als een DVP om geld gaat vragen, is dat op zijn minst een oranje vlag (geldt trouwens ook bij "normale" vriendinnen die dat doen!). Het is een bekende truuk in dit wereldje dat de dame eerst om bv 50-100 euro vraagt, ach, denk je dan, dat is 1 kamergang, dus soi..............en jawel, dat bedrag krijg je dan na een tijdje netjes terug. Dan de 2e keer vraagt ze om 300-500 euro, en ook dat krijg je netjes terug, dus het vertrouwen groeit. En de derde keer is dan het moment van toeslaan gekomen en vraagt de dame bedragen van 5-15K, en inderdaad.............dat is dan tevens de laatste keer en dat krijg je dan dus nooit meer terug. Onderschat neit de slimheid en het geduld wat sommige van deze dames hebben (dit gaat nl sneller dan in Roemenie met een normale aan 15K bij elkaar schrapen).

    Wees dus blij als je alleen tot fase 1 of 2 bent gekomen met een dam en de schade tot paar honderd euro beperkt is gebleven (en mogelijk een gekrenkt ego).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  26. Onderstaande 11 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 juli 2013),Bluebear ( 8 juli 2013),bosbeer ( 8 juli 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013),Megaboob ( 8 juli 2013),rob333 ( 8 juli 2013),sofaking ( 8 juli 2013),sunny (26 juli 2013),trigootje ( 9 juli 2013),vakantieganger24 ( 8 juli 2013),Wijze grijze ( 8 juli 2013)

  27. #16
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Voor de verandering een keer helemaal eens met B30. De meeste DVPs verdienen per maand netto meer dan de meeste ijsberen hier, en dan uitgerekend zij willen dan bij jou geld lenen?

    Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf wil, maar als een DVP om geld gaat vragen, is dat op zijn minst een oranje vlag (geldt trouwens ook bij "normale" vriendinnen die dat doen!). Het is een bekende truuk in dit wereldje dat de dame eerst om bv 50-100 euro vraagt, ach, denk je dan, dat is 1 kamergang, dus soi..............en jawel, dat bedrag krijg je dan na een tijdje netjes terug. Dan de 2e keer vraagt ze om 300-500 euro, en ook dat krijg je netjes terug, dus het vertrouwen groeit. En de derde keer is dan het moment van toeslaan gekomen en vraagt de dame bedragen van 5-15K, en inderdaad.............dat is dan tevens de laatste keer en dat krijg je dan dus nooit meer terug. Onderschat neit de slimheid en het geduld wat sommige van deze dames hebben (dit gaat nl sneller dan in Roemenie met een normale aan 15K bij elkaar schrapen).

    Wees dus blij als je alleen tot fase 1 of 2 bent gekomen met een dam en de schade tot paar honderd euro beperkt is gebleven (en mogelijk een gekrenkt ego).
    ik zal dit eens met het hoertje van bluebear bespreken. misschien kan ik samen met haar iets op poten zetten

  28. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 juli 2013)

  29. #17
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Sure, big frend, keep on dreaming !!!

  30. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    ik zal dit eens met het hoertje van bluebear bespreken. misschien kan ik samen met haar iets op poten zetten
    Precies, hoe denk je dat ik aan die wijsheid (en geld voor mijn hobby) kom! wel goede marge afspraken maken he!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  31. #19
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Precies, hoe denk je dat ik aan die wijsheid (en geld voor mijn hobby) kom! wel goede marge afspraken maken he!
    hoe maak je afspraken met een dvp dan? Als je goede ideeen hebt stuur mij even een IM, misschien kunnen we nog wel iets anders bedenken ook , getrouwde ijsberen afpersen met hun hobby ofzo

  32. #20
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Ja, weleens wat uitgeleend en meer niet teruggekregen dan wel teruggekregen. Advies is dan ook om dit niet te doen. Als je wat terugkrijgt zijn dat vaak de kleinere bedragen en/of is er "druk" nodig.

    Punt 1: Waarom zou je geld uitlenen aan iemand die netto (veel) meer geld maakt dan de gemiddelde ijsbeer?
    Punt 2: Verzoeken om bani zijn meestal gebaseerd op kletsverhalen. Als je de verhalen moet geloven, dan ligt 50% van de Roemenen in het ziekenhuis (en de andere 50% speelt in het westen voor koperdief, hoer of pooier). En als het verhaal al een beetje klopt, dan is het bedrag vaak flink gepimpt.
    Punt 3: Als iemand geld wil lenen, kan diegene terecht bij banken of pawnshops.
    Punt 4: Je weet 99% zeker dat de betalingsmoraal niet in orde is. En een paar keer flutbedragen terugbetalen zegt niets over de betalingsmoraal als het gaat om het terugbetalen van grotere bedragen.
    Punt 5: Als ze structureel geld tekort komen moeten ze een andere baan zoeken en/of geldverslindende bezigheden ("vriendje", gokken en de neus poederen) maar laten vallen.

    Ik leen geen eurocent meer uit aan bedelaarsters. De huur niet betalen? Jammer dan. Gok dan maar wat minder, schop het vriendje dat wel het geld int maar niks uitvoert uit huis, poeder de neus wat minder, laat de familie in Roemenië wat meer hun eigen boontjes doppen.... En lukt dat allemaal niet, ga dan maar naar een pawn shop om wat sieraden te verpanden of naar een bank. Lenen die niet uit omdat het risico te groot is, dan is het risico voor mij ook te groot en begin ik er dus niet aan. '

    En als ze dan zogenaamd boos zijn, het zij zo. Dan weet je direct hoe de vork in de steel zit. Als een Roemeense hoer gek op je is, dan lopen de geldstromen precies omgekeerd als de geldstromen in dit topic of zijn er geen geldstromen.

  33. Onderstaande 7 leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 juli 2013),Bluebear ( 8 juli 2013),bosbeer ( 8 juli 2013),Costana (13 september 2013),Kwibus2 (13 september 2013),Smouse ( 8 juli 2013),Wijze grijze ( 8 juli 2013)

  34. #21
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Nooit geld geleend aan een dvp. Wel min of meer andersom :-) In een clubbezoekje onlangs had mijn favoriete dvp van dat moment (een roemeense) zin om te kameren. Ik gaf aan geen geld meer te hebben en enkel nog een drankje te nuttigen en daarna naar huis te gaan. Hier wilde ze echter niet van weten. Ze heeft me mee naar boven genomen en me in de oor gefluisterd 'dat ze het nog wel zou krijgen'. Achteraf netjes het geld terugbetaald uiteraard, inclusief een presentje voor haar leuke gebaar. Ik voelde me er overigens niet ongemakkelijk bij... immers kwam het initiatief volledig van haar.
    Misschien naief, maar ik denk dat ik er ook geen problemen mee zou hebben om aan deze dame geld te ontlenen...

  35. Onderstaande 2 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2013),duivenmelker ( 8 juli 2013)

  36. #22
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Nooit geld geleend aan een dvp. Wel min of meer andersom :-) In een clubbezoekje onlangs had mijn favoriete dvp van dat moment (een roemeense) zin om te kameren. Ik gaf aan geen geld meer te hebben en enkel nog een drankje te nuttigen en daarna naar huis te gaan. Hier wilde ze echter niet van weten. Ze heeft me mee naar boven genomen en me in de oor gefluisterd 'dat ze het nog wel zou krijgen'. Achteraf netjes het geld terugbetaald uiteraard, inclusief een presentje voor haar leuke gebaar. Ik voelde me er overigens niet ongemakkelijk bij... immers kwam het initiatief volledig van haar.
    Misschien naief, maar ik denk dat ik er ook geen problemen mee zou hebben om aan deze dame geld te ontlenen...
    onlangs!? pas jij maar op, misschien is dit wel de nieuwste truc

  37. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos ( 9 juli 2013),jacky pakutra ( 8 juli 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013)

  38. #23
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Nooit geld geleend aan een dvp. Wel min of meer andersom :-) In een clubbezoekje onlangs had mijn favoriete dvp van dat moment (een roemeense) zin om te kameren. Ik gaf aan geen geld meer te hebben en enkel nog een drankje te nuttigen en daarna naar huis te gaan. Hier wilde ze echter niet van weten. Ze heeft me mee naar boven genomen en me in de oor gefluisterd 'dat ze het nog wel zou krijgen'. Achteraf netjes het geld terugbetaald uiteraard, inclusief een presentje voor haar leuke gebaar. Ik voelde me er overigens niet ongemakkelijk bij... immers kwam het initiatief volledig van haar.
    Misschien naief, maar ik denk dat ik er ook geen problemen mee zou hebben om aan deze dame geld te ontlenen...
    En zo begint het dus, Eagelke. Pas op !!

  39. #24
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Geld aan een DVP uitlenen is natuurlijk extreem risicovol en de kans dat je iets terugziet zou normaal redelijk dicht bij de 0 moeten liggen.
    Overigens heb ik 2 jaar geleden een collega ijsbeer E550 voorgeschoten en daar tot op heden helaas nog geen cent van terug gezien, dus ook de mannen onderling moeten goed op hun tellen passen...

  40. #25
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Geld aan een DVP uitlenen is natuurlijk extreem risicovol en de kans dat je iets terugziet zou normaal redelijk dicht bij de 0 moeten liggen.
    Overigens heb ik 2 jaar geleden een collega ijsbeer E550 voorgeschoten en daar tot op heden helaas nog geen cent van terug gezien, dus ook de mannen onderling moeten goed op hun tellen passen...
    Nu snap ik hoe Berg M550 aan zijn naam komt :p


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    (L) NCV (L)

  41. Onderstaande 6 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 8 juli 2013),Carlitos ( 9 juli 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013),rmjhexe ( 8 juli 2013),Seth Gold (26 juli 2013),Teiresas ( 9 juli 2013)

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

  Babylon 468*60