Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 95

Discussie: Leona (Bulgaarse)

  1. #26
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Wieder da! ( met zusje..)
    :thefinger

  2. #27
    Geregistreerd
    26 januari 2012
    Last Online
    14 mei 2016 @ 01:25
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    afgelopen woensdag een prachtige sessie met Leona doorgebracht. Lieve en mooie meid.

    Volgende keer weer

  3. #28
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    28 april 2014 @ 10:25
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Naam : Leona
    Nationaliteit/Taal :Bulgaars / Engels, Duits, Bulgaars, etc

    Leeftijd : +- 27

    Haarkleur/-lengte :Bruin Lang

    Lengte dame : 1m75

    Postuur/Cupmaat : Double D (siliconen)

    Tatoeages/Piercings :/

    Service:PZC, NMC, Russisch, Tongzoenen, Likken, Slikken

    Voordelen:Hele gekke meid die tot het uiterste gaat!

    Nadelen: Geen gevonden

    Tijdsduur :30min

    Prijs : 70

    Extra’s bij het bezoek:Heel lange babbel aan de bar en andere plaatsen.

  4. Onderstaande leden hebben kickass7 bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (29 maart 2014)

  5. #29
    Geregistreerd
    15 juli 2010
    Last Online
    7 maart 2015 @ 08:27
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    en nog aanwezig de laatste tijd?

  6. #30
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Deze week heen geweest maar deze super DVP niet aangetroffen, Is er mischien een ijsbeertje die wat meer weet of deze DVP of recent gesignaleerd heeft? Want voor deze DVP wil ik graag + 100KM rijden

    MVG/MfG Robglover

  7. #31
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Last Online
    3 januari 2023 @ 10:15
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren in de GT geweest en uitgebreid gekamert met Leona wat zoals altijd weer top was.
    Ze vertrekt volgende week wel voor twee weken op vakantie.
    Weet alleen niet of ze nog dit weekend zal werken maar vanaf volgende week zeker niet meer voor twee weken.

  8. #32
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Zusje? bedoel je emma? dat is geen zusje en inmiddels zeker geen vriendinnen meer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritzzz Bekijk bericht
    Wieder da! ( met zusje..)

  9. #33
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    26 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luminous Bekijk bericht
    Heeft er iemand de voorgaande dagen Leona nog gezien?
    Ik heb haar een paar maal in yin yang gezien. Of zo ook nog in gt werkt geen idee.
    Gr.

    Cupido

  10. #34
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Iemand Leona recent nog in GT gespot? Anders wellicht beter haar naar YY te verplaatsen.

  11. #35
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:38
    Berichten
    676
    Discussies
    5
    Thanks
    729
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Ik moet me toch wel heel erg vergissen als Leona me niet begroette met een Tongzoen afgelopen vrijdag.
    Of ben ik in de war met Emma?

    Eea speelde zich overigens af in GT.

  12. #36
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:14
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Geen idee of je met Emma in war bent, wat wel klopt is dat Emma in ieder geval recent nog wel in GT gespot is en wie weet Leona dus ook weer.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #37
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Last Online
    17 september 2023 @ 02:43
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    De bulgaarse Leona ben ik de twee laatste vrijdagen regelmatig in de GT tegengekomen en nogal tamelijk vrij in de loop van de namiddag. info 100% zeker.

  14. Onderstaande leden hebben virgi000 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous ( 8 oktober 2014)

  15. #38
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:38
    Berichten
    676
    Discussies
    5
    Thanks
    729
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Mooi, dan is het dementeren - vooralsnog - nog niet begonnen bij me.

  16. #39
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Last Online
    14 maart 2022 @ 10:33
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren een heerlijke sessie gehad met deze prachtige meid. Heb haar al een hele tijd een keer mee willen vragen maar kwam er nooit van. Gisteren dus wel. Kwam haar tegen in de kino en daar had ze weinig nodig om me te overtuigen voor een kamergang. De sex met haar was heerlijk, ze tongzoend vol overgave en het neuken was erg goed. Ze is erg actief in bed. Verder is Leona een erg lieve en grappige meid. Dit is zeker niet mijn laatste kamergang met haar

  17. Onderstaande 4 leden hebben gostoso bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de ( 1 december 2014),luminous ( 1 december 2014),Marpet67 ( 8 december 2014),Megaboob (21 december 2014)

  18. #40
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Eindelijk! Eindelijk is het er van gekomen. Ik had deze mooie welgevormde Bulgaarse al zeer lang op de lijst en het oog, maar tot de week voor Kerst kwam er altijd iets tussen dat me verhinderde met Leona te kameren. Meestal waren het andere prioriteiten mijnerzijds, en als dat niet het geval was kwam ik haar niet meer tegen wanneer ik haar zocht. Tot een ruime week geleden dan. Eindelijk.

    Na de gebruikelijke uurtjes met mijn droomvrouw (‘gebruikelijk’ heeft hier een wat negatieve, routineuze klank, maar zo is het geenszins bedoeld), een hapje eten en wat gebadder, zag ik Leona op een krukje bij de doorgang naar sauna (rechtsaf) en tuin (linksaf). Ze zag er zoals vaak geweldig uit. Een mooie, vriendelijke verschijning met zeer aantrekkelijk lijf en dito uitstraling. ‘Vandaag moet het er dan maar eens van komen’, dacht ik. Meggi was blijkbaar al naar huis, Joanna verwachtte ik niet meer en de andere aanwezige dames hadden – ofschoon het een meer dan prima line-up was vandaag – niet hetzelfde effect op mij als Leona. Ook de aanhoudend lyrische recensies van met name Megaboob waren hier mede debet aan. Ik draaide me even om, om een cola te bestellen bij Lina, draaide me weer terug om en… weg was ze. De vogel gevlogen. ‘Het zal toch niet’, dacht ik. In lichte paniek bedacht ik snel een actieplan. Ze moest richting sauna/kino gewandeld zijn. Ik ga niet achter haar aan sjokken (een man heeft zo zijn trots) dus was een tegendraadse beweging de meest voor de hand liggende. Ik dus via de receptie richting kino en inderdaad, in het gangetje net achter de receptie kwam ze me al tegemoet. Een lieve smile was mijn deel. Veel dames voelen het al aan als je een oogje op ze hebt laten vallen en op het lijstje hebt gezet en zo ook Leona. Een eerste kennismaking volgde. Ze had me al vaker gezien (en ik haar ook) en bla, bla, bla en zo etc. Vriendelijk en lief. Bij mij valt dat in vruchtbare aarde. Dus na even gekletst te hebben vroeg ik haar al snel een sleutel te halen om onze kennismaking in wat intiemere setting voort te zetten. Ze had geen bezwaar.

    Er bleek geen wachttijd, dus een paar minuten later openden we de schuifdeur naar wat het kleinste kamertje in de club moet zijn. Voormalig onderdeel van de grote kamer zes, maar dit moet dan de ingebouwde kast geweest zijn. Je komt binnen via een toilet/douche en daarna is er alleen nog maar bed. En niet eens groter dan andere bedden. De kamer schat ik dus op 1.80 bij 2.00 meter. Met de juiste dame geen straf, maar toch, later bij het (uitmuntende!) likwerk zou blijken dat ik mijn lange stelten toch enigszins acrobatisch moest opvouwen om binnen de gezette kaders te blijven. Het zij zo.
    De kamergrootte deed niet af aan de ervaring. Ik zal met de eindconclusie beginnen: helemaal TOP! Eigenlijk was ik van plan onze eerste sessie tot een half uur te beperken (dat doe ik doorgaans met eerste sessies), maar al na de eerste kus wist ik dat dat niet ging lukken. Leona is een ge-wel-di-ge kusser. Samen met Mimi op eenzame hoogte. Haar lippen lijken er voor gemaakt (door Onze Lieve Heer of de dokter, dat weet ik niet): zacht, vol, vochtig, zwoel, gretig. Met een tomeloze passie en inzet moet het haast wel of ze schept hier zelf ook veel behagen in. Subliem. Kon er geen genoeg van krijgen! Een kwartier minstens, hield dit feest aan voordat er überhaupt andere activiteiten geïnitieerd werden door één van ons. Tijdens het kussen valt ook de twinkeling in haar mooie donkere ogen op. Bonuspunten! Ogen verraden veel. Deze zeiden niet ‘ik doe dit met tegenzin’. Au contraire. Wat is dat toch heerlijk, een met overgave kussende schoonheid aan je lippen. De sessie kon na een paar minuten al niet meer kapot eigenlijk, calamiteiten daar gelaten.

    Die kwamen er niet. Het kussen bleef gedurende de hele sessie met regelmaat terugkomen, maar op de andere onderdelen werd bepaald niet beknibbeld. Oraal fantastisch (zoals dat eigenlijk altijd het geval is met goede kussers). Diep, nat, gevarieerd, enthousiast, hemels. Het beffen was zo mogelijk een nog groter feest. Eerst dacht ik nog even dat ze wat moeilijk ontdooide bij gebrek aan reactie, maar dat moet ik verkeerd geïnterpreteerd hebben. Ze liet zich volledig gaan. Oh, wat vind ik dat toch geil. Het duurde even (ik was tongkrampen nabij), maar met keiharde tepels op die geweldige borsten van haar kwam ze hortend en stotend tot een hoogtepunt. Even mocht ik haar niet aanraken en was ze niet aanspreekbaar. ‘De beste van deze week’, zei ze weldra met een allerliefste glimlach. Het was vrijdag dus dat telde voor iets me dunkt. ‘Beter dan met die man die ze de Boobmeister noemen?’, vroeg ik. ‘Ja’, beaamde ze zonder een spoor van twijfel. Ik lachte tevreden. Daarna legde ze me op m’n rug en besteeg me. Haar cowgirl is van grote klasse en het duurde dan ook niet al te lang tot ook ik sterretjes zag.

    Het uur was voorbij, maar toch nog samen een sigaretje gerookt en ruim nagekletst over vooral haar omzwervingen door Europa en de huidige staat van Bulgarije. Dit piepkleine kamertje bleek afgaande op een sticker op de deur, die me bij het verlaten er van pas opviel, een niet-roken kamer te zijn. Ik wist niet dat die er waren in GT. Weer wat geleerd vandaag. De belangrijkste les van vandaag was echter dat ik een stomkop ben. Een grote stomkop om een samenzijn met Leona zo lang te hebben uitgesteld. Ik hoop oprecht dat ze nog lang in GT blijft, want het is een parel van de bovenste plank. Gaat dat beleven !

    PS: Ik zou mijn top-5 van het jaar moeten aanpassen naar aanleiding van deze belevenis. Ze staat met stip op 3, ná mijn toekomstige echtgenote en de lichtgestoorde Russische. https://www.ijsberenforum.com/forum/...032#post405032
    Om Bosco mathematische problemen te besparen ga ik dat echter niet doen en bewaar ik deze ervaring voor mijn lijstje van 2015. Een voortreffelijk begin van het nieuwe jaar, voorwaar!
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 30 december 2014 om 14:09
    "Ohne Spaß kein Fun"

  19. Onderstaande 9 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 december 2014),biged (30 december 2014),Bluebear (30 december 2014),gignnl (30 december 2014),Megaboob (17 mei 2015),Nedlovefkk ( 3 september 2016),Oudebelg (30 december 2014),Stief ( 7 januari 2015),superbuilder2 (30 december 2014)

  20. #41
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Deze dame overviel me op Goede Vrijdag in de kino. Niet helemaal mijn type, niet de mooiste, maar dat maakte ze meer dan goed met haar acties. GFE en heftige seks maken dat ik zeer voldaan was na afloop. Borsten zijn flink en kunstmatig gevuld maar of ze echt DD zijn, weet ik niet. Lijken mij iets kleiner.
    Laatst gewijzigd door T&A Addict; 5 april 2015 om 14:18

  21. #42
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Lächeln

    Is er mischien een ijsbeertje die wat meer weet of deze DVP of ze ook tijdens de paasdagen aanwezig is in de GT? Want voor deze DVP wil ik graag + 100KM rijden

    MVG/MfG Robglover

  22. #43
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Gisteren aanwezig..

  23. #44
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum Bekijk bericht
    Gisteren aanwezig..
    Dank U

  24. #45
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Is deze dame ook het koningsdag weekend aanwezig??

  25. #46
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Ben er inmiddels twee keer geweest en alle twee keer Leona aangetroffen beide keren meerdere keren met haar gekamerd een echte GFE dame! Prettig gestoord en een echt sex beest! Naar haar eigen zeggen is ze de maand juni aanstaande in haar thuisland Bulgarije!

  26. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Marpet67 (20 mei 2015),Megaboob (17 mei 2015)

  27. #47
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    19 april 2024 @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Is deze Dame van Plezier deze dagen nog werkzaam in de GT met name op maandag 03-08-'15

    Mede ijsberen bij Voorbaat Dank

    M.v.G. Robglover

  28. #48
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gisteren in GT
    "Ohne Spaß kein Fun"

  29. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (13 juli 2020)

  30. #49
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:47
    Locatie
    's-Gravenhage
    Berichten
    204
    Discussies
    5
    Thanks
    45
    Thanked
    272 in 119 posts

    Standaard

    Helaas, deze week werkt Leona nog maar daarna is ze voor 2 weken op vakantie in haar thuisland.

  31. #50
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Werd afgelopen woensdag bij de kino door haar aangesproken met de vraag : waar ga je heen? Voordat ik het wist gooide ze een badlaken over onze hoofden en begon me heftig te zoenen. Heerlijk kan ze dat met haar zwoele lippen! Ik kon de verleiding niet weerstaan en maar meteen door naar een kamer. Super ervaring met de lekkerste zoenster van GT!
    HHG 100%

  32. Onderstaande 2 leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut ( 2 augustus 2015),Megaboob ( 1 augustus 2015)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.