Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25

Discussie: Publieke sauna

  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Publieke sauna

    Ik bezoek af en toe nog weleens een publieke sauna. In Santpoort-Zuid nabij Haarlem is er de Sauna Thermen Ridderrode (www.ridderrode.nl). Dit is echt een prachtige thermen sauna. Het saunagedeelte met zwembad ziet er uit als FKK Oase met van die beelden en de tuin lijkt op die van GT.

    Ik heb altijd een raar gevoel als ik in Ridderrode ben. Ik moet me er altijd even aan herinneren dat het een publieke sauna is en niet een saunaclub zoals we die in Duitsland kennen. Als ik in Ridderode rondloop, zie je natuurlijk naakte mannen en vrouwen om je heen van elke leeftijd.

    Laatst was ik in Ridderrode en toen realiseerde ik me hoe mooi de vrouwen in GT zijn als je ze vergelijkt met de vrouwen die niet in een club werken. Wat zijn de vrouwen uit het dagelijks leven toch lelijk. Ik zag twee meiden lopen van mijn leeftijd rond 37 jaar. Ze hadden een mooi gezicht, maar wat waren hun lichamen uitgezakt. Van die blubberbillen en slappe tieten.

    Ik zat in de sauna met alleen maar lelijke vrouwen. Ze zaten me af en toe een beetje aan te kijken en toen ik uit de sauna stapte, keken ze vanuit hun ooghoeken toch even naar mijn piemel. Ik geloof dat een van die vrouwen me wel leuk vond, want ik hoorde haar stiekem zachtjes zeggen tegen haar vriendinnen: "Zag je hem? Leuke man was dat."

    Nu was ik blij met het compliment. Zoals gezegd, ze hadden allemaal een leuk gezicht, maar hun lichamen waren zo oud. Toen werd het me duidelijk dat ik totaal verwend ben door die saunaclubs en de mooie meiden die daar rondlopen. Mijn beeld van vrouwen is totaal verdraaid door die saunaclubs. Ik zou nooit sex willen hebben met een vrouw van mijn eigen leeftijd. Ik word er gewoon niet opgewonden van.

    Natuurlijk is de vrouwenbezetting in GT ook niet altijd optimaal, maar geloof me, het kan nog erger als je naar een publieke sauna gaat.

  2. Onderstaande 9 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Autobahn (31 mei 2013),bosbeer (31 mei 2013),envert (30 mei 2013),Goedemorgenallemaal (31 mei 2013),jacky pakutra (30 mei 2013),Nibor76 (31 mei 2013),rob45 (30 mei 2013),The Joker (30 mei 2013),Wijze grijze (30 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    [ . . . ] leeftijd rond 37 jaar.
    [ . . . . ]
    Ik zou nooit sex willen hebben met een vrouw van mijn eigen leeftijd. Ik word er gewoon niet opgewonden van.
    Heey Bergm550, Jij zit gewoon naar de verkeerde ouwe wijven te loeren. Vanuit je verhalen weet ik dat je meer gaat voor de Patrizia's, de Annabels' of
    de Sabrina's. Maar jij moet je gewoon eens opnieuw laten ontmaagden door een moordwijf als Vita. 42 jaar en beeldschoon. Althans in mijn optiek. Bovendien met een ongeëvenaarde service. En geloof me, als dat mokkel 45 is, ziet ze er ook nog goed uit. Katja uit "Living Room" heb ik al een poos niet meer gezien maar daar heb ik toch wel memorabele sessies mee gehad. Zelden zo'n wilde sessies met een 49 jarige gehad. Dat was zeker geen bejaarde seks. Poolse Nicole zal toch ook dik in de dertig zijn en daar kruipt jansen nog met veel plezier op. Nee, het leven stopt niet bij 30. Dan begint het pas.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (30 mei 2013),rob45 (31 mei 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik ga wel eens naar een kleine sauna in Haarlem bij het station in de buurt en echt daar komen soms lekkere wijven.
    Studentjes, begin 20 flinke jetsers kale kano you name it.

    Je gaat naar de verkeerde bergm.
    Het viel ze op dat ik wel erg vaak onder de koude douche ging en lang in het koude dompelbad ging

  6. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 mei 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    @Badslippers, bedankt. Ben blij te horen dat er nog hoop voor me is.

  8. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Ik ga wel eens naar een kleine sauna in Haarlem bij het station in de buurt en echt daar komen soms lekkere wijven.
    Bedoel je het Sauna Centre aan de Jansweg (www.saunacentre.nl)? Er is ook nog een andere sauna in Haarlem, genaamd Sauna Van Egmond (www.saunavanegmond.nl).

  9. #6
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Ik vind dat het uiterlijk van de meiden in GT wat overdreven wordt. De meesten zijn wel slank, en waarschijnlijk is dat een hele vooruitgang ten opzichte van wat de meeste beren thuis hebben zitten. Maar ook als ze gratis waren zou ik de meeste meiden uit GT afwijzen. In een discotheek op zaterdagavond zouden de meeste meiden uit GT hooguit middelmaat zijn.

  10. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:33
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Ik snap het ook niet helemaal. Ik kom ook weleens in een normale sauna en mij is ook e.e.a opgevallen. Sauna zou gezond moeten zijn maar veel mensen die ik daar zie zien er overzorgd uit. Overgewicht, haargroei en andere zaken springen meteen in het oog. Ik volg het verhaal dus helemaal....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  11. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Ik vind dat het uiterlijk van de meiden in GT wat overdreven wordt. De meesten zijn wel slank, en waarschijnlijk is dat een hele vooruitgang ten opzichte van wat de meeste beren thuis hebben zitten. Maar ook als ze gratis waren zou ik de meeste meiden uit GT afwijzen. In een discotheek op zaterdagavond zouden de meeste meiden uit GT hooguit middelmaat zijn.
    Kwaliteit kost geld
    Da's het prijsverschil denk ik... Half uurtje met een dame in GT of een dame in een discotheek van drankjes voorzien. Even de prijslijst aan de bar checken voor je daar aan begint..

  12. #9
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Ik vind dat het uiterlijk van de meiden in GT wat overdreven wordt. De meesten zijn wel slank, en waarschijnlijk is dat een hele vooruitgang ten opzichte van wat de meeste beren thuis hebben zitten. Maar ook als ze gratis waren zou ik de meeste meiden uit GT afwijzen. In een discotheek op zaterdagavond zouden de meeste meiden uit GT hooguit middelmaat zijn.
    Bovenstaande is ook van toepassing voor de meeste wijven uit andere clubs, zeker als je dan nog eens het duimdikke plamuursel ervan af haalt...
    In normaal plunje zonder make-up denk ik dat we naar 80% van de wijven uit de clubs niet omkijken als ze voorbij komen op straat.
    Gelukkig doen we in de clubs zelf niet al te moeilijk hierover en lopen er af en toe echte beauties rond.
    Pain is weakness leaving the brain !

  13. #10
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:33
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    op straat kijk je ook niet naar vrouwen die 20 jaar jonger zijn. Nou ja, je kijkt wellicht wel maar weet dat het onbereikbaar is.....dat is het verschil
    Een uurtje is ook maar een uur...

  14. #11
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Bovenstaande is ook van toepassing voor de meeste wijven uit andere clubs, zeker als je dan nog eens het duimdikke plamuursel ervan af haalt...
    In normaal plunje zonder make-up denk ik dat we naar 80% van de wijven uit de clubs niet omkijken als ze voorbij komen op straat.
    Dames, Costana, DAMES.....

    Wie wel eens bij een club heeft staan wachten voordat ie open ging en dames naar binnen zag komen weet dat de dames er minder "hot" uitzien. Somigen dragen nog opzichtige jinglebell klederdracht maar er zijn er maar zat die gewoon in een leuke strakke spijkerbroek en vlot jasje onopgemaakt naar binnen gaan. Nee ze zijn niet meer zo hot maar toch zijn het geen onaardie dames waar je in een discotheek ook gewoon mee wilt praten en dansen en lol hebben, niet omdat ze hot zijn maar op een leuke manier gewoon, of op een gewone manier leuk.

  15. #12
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    op straat kijk je ook niet naar vrouwen die 20 jaar jonger zijn. Nou ja, je kijkt wellicht wel maar weet dat het onbereikbaar is.....dat is het verschil
    Ik kijk naar alles wat mooi is, ongeacht leeftijd.
    Tuurlijk ga ik niet bij iedereen vunzige gedachten krijgen.

    GMA: wat je zegt klopt, maar dat is zeker niet de meerderheid.
    Als je die groep dan nog eens naast de gewone meid uit de straat/school/werk/... zet, kun je zelf concluderen wat de knapste zijn.
    Enkel doen die hun slipje niet uit voor € 50, alhoewel sommige voor helemaal niets (maar dan eerder abroad).

    Er zit heus hier en daar een natural beauty in de clubs, maar het is zeker niet de vetpot alsof sommigen soms laten uitschijnen.

    wijven, dames, hoeren, sletten, vrouwen, loopse teven, meisjes, whatever... doesn't make any difference.
    Pain is weakness leaving the brain !

  16. #13
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    op straat kijk je ook niet naar vrouwen die 20 jaar jonger zijn. Nou ja, je kijkt wellicht wel maar weet dat het onbereikbaar is.....dat is het verschil
    In clubs lopen geen meiden rond die 20 jaar jonger zijn dan ik. Tenminste, dat hoop ik.

  17. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Stief ( 1 juni 2013)

  18. #14
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Ik denk eerlijk gezegd dat mannen die veel op bezoek gaan bij goede DVPs in het normale leven niet makkelijk tevreden zijn. Simpel weg omdat de meeste dames uit t normale leven de ervaring missen, die een DVP wel heeft. Vandaar dat de meeste altijd weer terug komen bij de DVP

  19. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    GMA: wat je zegt klopt, maar dat is zeker niet de meerderheid.
    Als je die groep dan nog eens naast de gewone meid uit de straat/school/werk/... zet, kun je zelf concluderen wat de knapste zijn..
    Niet helemaal mee eens, de meeste "disco-stunners"zijn bij gewoon licht en als je geen drank op hebt ook niet zo geweldig meer. En al helemaal niet als je er de volgende dag naast wakker wordt.

  20. #16
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Ik denk eerlijk gezegd dat mannen die veel op bezoek gaan bij goede DVPs in het normale leven niet makkelijk tevreden zijn. Simpel weg omdat de meeste dames uit t normale leven de ervaring missen, die een DVP wel heeft. Vandaar dat de meeste altijd weer terug komen bij de DVP
    ben ik het niet mee eens, sex is een onderdeel van een relatie en het samen zijn en gelukkig zijn vind ik belangrijker als sex, ik heb bv 6 jaar een relatie gehad en deze vrouw heeft en wil absolut een man niet oraal bevredigen, dit maakt ze op andere vlakken weer goed, als je een relatie hebt en je gaat naar een club vind ik respectloos naar je vrouw toe, hoe zou je het zelf vinden als je vrouw met een ander het bed zou delen en er ook nog ( gemeenschappelijk ) geld voor zou betalen!! Ik ben vrijgezel en kan doen en laten wat ik wil
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  21. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (12 juni 2013),Toulouse-Lautrec ( 1 juni 2013),wervelwind ( 1 juni 2013)

  22. #17
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Niet helemaal mee eens, de meeste "disco-stunners"zijn bij gewoon licht en als je geen drank op hebt ook niet zo geweldig meer. En al helemaal niet als je er de volgende dag naast wakker wordt.
    Ik spreek toch nergens over disco-stunners ? De meeste van die wijven zet ik gerust op hetzelfde niveau (zowel uiterlijk, gedrag, behoeftes, etc) als dvp's... met net zoals in de clubs hier en daar een uitzondering.
    Mooiste meisjes/jonge dames/vrouwen/senioren zijn degene die je in het dagdagelijkse leven ziet, weg van het drukke, dure, boenkeboenkeboenke uitgaansleven. En dit laatste is iets dat ik bijna in elk land die ik al bezocht heb, heb vastgesteld.

    De man/jongen/ouwerd die zomaar out-of-the-bleu vrouwen aanspreekt op straat, in winkels, etc zal contact hebben met de, in mijn ogen, mooiste/schattigste meisjes/vrouwen.
    Pain is weakness leaving the brain !

  23. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    De man/jongen/ouwerd die zomaar out-of-the-bleu vrouwen aanspreekt op straat, in winkels, etc zal contact hebben met de, in mijn ogen, mooiste/schattigste meisjes/vrouwen.
    Hangt er vanaf, de verbaasde blikken die ik krijg als ik"Schlüssel"zeg beloven weinig goeds

  24. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    KevinK ( 1 juni 2013)

  25. #19
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Hangt er vanaf, de verbaasde blikken die ik krijg als ik"Schlüssel"zeg beloven weinig goeds
    Afhankelijk van land tot land hé, probeer eens, le clé of the key ofzo
    Pain is weakness leaving the brain !

  26. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Afhankelijk van land tot land hé, probeer eens, le clé of the key ofzo
    Bedankt voor de tip!.

  27. #21
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Onlangs samen met de kleine rooie in de reguliere sauna in Neuss geweest. Is een mooie wellness-gelegenheid met een prachtige tuin met allerlei knusse hoekjes. Dit complex is zeker een bezoek waard. Er zijn verschillende sauna's. In de tuin staan diverse grote blokhutten die ieder hun eigen charme (en temperatuur) hebben. Binnen zijn ook een aantal sauna's en een stoomruimte.

    Het viel me inderdaad op dat de fysieke conditie van het merendeel van de gasten er belabberd uitzag. Zowel mannen als vrouwen zagen er uitgewoond en vadsig uit. Soms zag ik zo'n groepje vrouwen met de vetrollen tot op de knieën en hangtieten tot aan de buiknavel. Dat waren volgens mij van die linkse feministische wijven die vinden dat het tonen van hun uitgezakte lichamen tot de verworvenheden van die stroming behoort.

    Nou mag iedereen naar een sauna en zich daar naakt tonen tegelijkertijd had het iets provocerends. Zoiets van: "Ik ben een lelijk wijf en ik doe er alles aan om lelijk te blijven en JIJ moet daar naar kijken". Je kent dat soort kenau's wel. Tabakszakken onder de armen en van die lelijke moedervlekken waar de haren uitgroeien. Nou mag ik best graag naar een pruim met schaamhaar kijken maar als het per strekkende meter aan de kut bungelt haak ik af. Ik ben zeker niet de slankste en mijn deerne ook niet maar wij behoorden tot de top van de aanwezige line-up. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld was met overige naakte medemens.

    Over dit complex echter niks dan goeds. Mooi restaurant met uitstekend eten dat vers bereid wordt. Daarnaast natuurlijk allerlei sapjes en drankjes. Qua prijs ben je goedkoper in de saunaclubs uit dus onze hobby is zo duur nog niet hoewel dat een betrekkelijk gegeven is. Massages, eten en drank zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn behoorlijk aan de prijs. Er zijn echter tal van opties.

    Ik denk dat deze sauna ook wel mogelijkheden biedt om van bil te gaan (mits je met je vriendin bent want die lelijke manwijven laat je natuurlijk links liggen) omdat hij vrij uitgestrekt is. Bovendien was het niet druk en zaten we vaak alleen in de sauna. De aardsauna was ook behoorlijk duister dus dat biedt mogelijkheden voor mensen die graag in de openbaarheid iets zouden willen doen en er op kicken om (net) niet betrapt te worden. Wij hebben dat echter niet gedaan en ons keurig gedragen hoewel ik wel een keer een stijve kreeg toen we wat zaten te friemelen. Ik ben toen maar gauw in het koude dompelbad gesprongen.

    Zoals gezegd waren er in de uitgestrekte tuin allerlei hoekjes waar stretchers stonden. Meestal duidelijk in het zicht maar ook aan het zicht onttrokken door struiken en bamboe. Daar zag ik een ouder echtpaar die elkaar wat aan het aaien waren. Er waren ook grote ruimtes met bedden en je kon een deken pakken waar je je in kon draaien om te gaan slapen. Ook daar was het zeer rustig. Dus wie in de contreien van Neuss verkeert zou deze goed uitgeruste sauna kunnen bezoeken. En wil je het spannend maken, dat zou zo maar eens kunnen.

  28. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 augustus 2015),Eddy_V ( 3 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),phoenix ( 3 augustus 2015),rob45 ( 3 augustus 2015),Sjeufke ( 4 augustus 2015)

  29. #22
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Onlangs samen met de kleine rooie in de reguliere sauna in Neuss geweest. Is een mooie wellness-gelegenheid met een prachtige tuin met allerlei knusse hoekjes. Dit complex is zeker een bezoek waard. Er zijn verschillende sauna's. In de tuin staan diverse grote blokhutten die ieder hun eigen charme (en temperatuur) hebben. Binnen zijn ook een aantal sauna's en een stoomruimte.
    Ooohh.........zo werkt een echte sauna dus. Interessant. Nooit geweten. Bedankt. Klinkt wel als een lekkere dag voor jou en je gleufdiertje. En dat allemaal zonder te neuken......goh!!!!!
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),Sjeufke ( 4 augustus 2015)

  31. #23
    Geregistreerd
    13 juni 2015
    Last Online
    14 maart 2016 @ 23:16
    Berichten
    177
    Discussies
    21
    Thanks
    383
    Thanked
    124 in 54 posts

    Standaard

    Man, Bergm550, je haalt me de woorden uit de mond.
    Ik ervaar dit precies hetzelfde.
    Waarom zou je een relatie beginnen met zo'n vrouw als je de dames in GT kunt krijgen?
    Voor mij nooit iets anders meer als het clubleven.

  32. #24
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Knut Bekijk bericht
    Man, Bergm550, je haalt me de woorden uit de mond.
    Ik ervaar dit precies hetzelfde.
    Waarom zou je een relatie beginnen met zo'n vrouw als je de dames in GT kunt krijgen?
    Voor mij nooit iets anders meer als het clubleven.
    Omdat een relatie toch net iets meer is dan de sex die je in een club kunt krijgen. Onvergelijkbaar.

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  33. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:33
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Ik onderschrijf het helemaal..... Sauna wordt als gezond ervaren. Je zou dus bijna denken dat sauna bezoekers mensen zijn die tijd een aandacht aan hun lichaam besteden.

    In de praktijk blijkt niets minder waar te zijn. Vaak is het nog niet eens een dwarsdoorsnede van de bevolking. Dikke, onverzorgde lichamen paraderen ongegeneerd rond en verzieken het beeld behoorlijk. Jammer...... Om over de beharing (hierboven al aangehaald) maar te zwijgen.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  34. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 augustus 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

  FKK Artemis 468*60