Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Carina (Roemeense) ex-PE ex-Sixsens

    Naam: Carina
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : 28jaar
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruine, lange golvende haren
    Lengte dame : 1m70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Normaal gebouwd / dikke sexy kont / C-cup
    Tatoeages: ik dacht het niet
    Roken: ja, 1pakje per dag
    Service: GFE, PZC, NMC, knuffelbeest
    Voordelen: hele vriendelijke dame, goede pre- en aftersales, leuk op de kamer
    Nadelen: wat kleinigheden waar ik niet ga over mierenneuken en muggenziften
    Prijs : 50€ halfuur + 5€ fooi
    En de punten zijn: op uiterlijk 6/10 en op dienstverlening 6.5/10

    In de avond kom ik tot mijn laatste wapenfeit van de dag. Eigenlijk dacht ik ermee te stoppen, maar toen ik met Carina in een dialoog terecht kwam, besloot ik om deze ene optie nog open te houden.

    Carina had ik al heel vroeg in de namiddag opgemerkt, maar helemaal mijn goesting leek ze op het eerste zicht niet. Ze had wel de body (niet te mager en niet te vet) die normaal te noemen was, maar waar je wel greep aanhebt en die een stoot kan verdragen. Op haar kop afgaand mag je ook gerust stellen dat er nog knapper dan haar rondliepen in Eden, maar toch wist ze mijn aandacht te trekken met haar aardige persoontje. Altijd lief lachen en bij regelmaat je begroeten zonder zich verder op te dringen.

    Dus tijdens dat praatje merk ik een zeer ontwikkelde jonge vrouw met goede manieren. Ik spreek tegen mijn eigen winkel, maar de vlotheid en oprechte interesse naar mijn achtergrond waren atypisch Roemeens. Natuurlijk kwam ik gaandeweg te weten dat deze dame ook al een lange reis achter de kiezen zitten heeft. Ze werkte ooit op verschillende plaatsen in Spanje, ze heeft in privéhuizen in België gewerkt en ook op talrijke plaatsen in Duitsland. Nu is ze 2 maanden in NRW en heeft al opnieuw in 3 verschillende clubs gewerkt. In Eden is ze momenteel een maand aan de slag, maar het rookverbod hangt haar strot uit. Volgens haar was dat ooit in de Spaanse hoerententen ook het geval, maar daar begon men het terug toe te laten omdat dames en klanten anders wegbleven. Ik benadrukte dat het in de club in Nederland (YY) ook het zelfde loopje geweest is. Tegen wie zegt ze het allemaal hé. Die mokkels willen paffen en ik wil daar op geilen als fetisjist. Die gekke moffen ontnemen simpelweg die wijven hun plezier en ook mijn plezier… En dat in een land waar zoveel gerookt wordt. Na Griekenland is Duitsland het Europese land met evenredig gezien het meeste rokers onder de bevolking! Maar goed, vooralsnog kunnen we er toch niks aan veranderen!

    Na het gebabbel in de sofa en buiten in de kou wanneer ze een sigaret nodig had, verdween ik met deze Carina toch nog voor een vierde keer naar de kamer. Hoewel ik toch wel bijna aan het einde van mijn latijn zat vanwege een eerder triootje en alles te samen 3 kamers op relatief korte tijd, zou ik er toch geen spijt van krijgen dat ik voor haar opteerde. Op de kamer was ze uitermate lief en zachtaardig. Volmondig een GFE te noemen en bovendien is haar servicepakket zeer breed. Ik heb natuurlijk niet alles uit haar assortiment gekozen, maar voor een volgende keer zijn er toch nog diverse zaken mogelijk bij haar.

    Na wat voorspel, wegens een vooropgesteld budget kort gehouden, gingen we neuken. En ja het neuken was teder en met gevoel. Ik was een blij man daar ik voor de eerste keer nog eens op eigen werkveld kon wippen. We deden doggy, zij op mij en om af te sluiten en mijn climax te bereiken gingen we over tot het SFL-standje bij uitstek: cowgirl reverse. Heerlijk gewoon. Schoon binnen het halfuur had ze me klaar en zo hoorde het ook. Ik was zeer tevree over dit mokkel en zou haar ook meteen aanraden bij andere beren.

    Het enige probleem dat zich stelt is dat ze een clubhopper is. Hoe lang ze nog in Eden blijft, daar heb ik geen zicht op en dat weet ze zelf niet eens. Feit is dat ze wel blijft rondkijken. Dat er in DV nog gerookt mag worden, daar had ze wel oren naar. In ieder geval neuk ik haar opnieuw wanneer we elkander nog eens tegenkomen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (30 mei 2013),Stief (31 mei 2013),Wijze grijze (30 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    --> SS
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> Samya...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60