Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 113
  1. #51
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    LL - I am one deaf old Bastard these days. I blame the music for not hearing her properly! :-)

  2. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 6 november 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Gisteren dus echt fatsoenlijk kennis gemaakt met deze geile meid.
    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...736#post519736

    Ik had die avond nog niks gedaan dus had wel zin gekregen. Ik zat op de bank en op de leuning kwam een kleine blonde meid zitten. Het was de Babylon meid Bianca nu dus Kami.
    In Babylon heb ik haar wel vaker gezien maar nooit interesse in gehad. Maar nu haar een paar weken in H7 gezien te hebben vond ik haar wel een geil ding. Komt denk ik vooral dat Babylon fkk is wat voor mij niet zo hoeft. En op zaterdag in H7 mogen de meiden wat aan hebben. Vind ik persoonlijk geiler dan volledig naakt. Ze had zo’n geile neon bikini aan. Klein praatje met haar gemaakt en gevraagd of ze langs mij wilde zitten.
    Daar had ze wel oren naar, direct zat ze knus tegen me aan en begon te zoenen en te tongen. Echt een gesprek kwam niet op gang, want ze zat ook al gelijk onder mijn badjas aan mijn pik te sjorren.
    Na een tijd had ik het niet meer en moesten we naar de kamer. De pret kon ook gelijk beginnen op de kamer, geen onderbreking dat ze zich eerst moest wassen. De schoenen ging uit en er bleef echt bijna niks van over. Wat een tuinkabouter. Kreeg bijna een nekhernia van haar staand te zoenen. Ze zei al ik kan je bijna staand pijpen. Ons maar snel op bed neergelegd. Ondanks dat ze een klein buikje heeft is de rest alles super strak. Lekker stevige kont en tieten.
    Zoenen is super met haar en daar is ze ook niet vies van. Met alles wat ze doet zit ze toch even aan je pik te trekken. Pijpen deed ze ook super, ze deed het ook heel lang. Een paar minuten pijpen en dan ging ze weer zoenen en dan weer naar pijpen en dit wel 3x. Ondertussen lekker aan die kont gezeten en beetje met haar poesje gespeeld. We konden elkaar al aanvoelen dat we nu gingen neuken. Al was er van neuken weinig spraken. Ze doet het condoom om met de mond en gaat op mij zitten. Volgens mij is ze 2x op en neer gegaan en ik was al klaar. :D
    Wat zegt ze, we zijn net begonnen! Maar ik ben al klaar zei ik. :D Natuurlijk flink gelachen op de kamer en grapjes gemaakt. Maar goed ze had zolang aan mijn pik liggen trekken en pijpen dat ik het ook niet gek vond.
    Resterende minuutjes vol gemaakt liggend op bed. Goed kamertje met haar gehad. Herhalingsgevaar is aanwezig. Maar er zijn er nog een paar andere in H7 die ik ook nog wel eens gedaan wil hebben.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 7 november 2016),licky luke ( 7 november 2016),Mr Bluenose (12 februari 2017),Sjeufke ( 6 november 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...478#post523478

    Ik liep door het gedeelte waar de gokkasten staan toen Kami mij tegenhield. En vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei wat lopen. Dat was dan nu afgelopen want ze drukte mij tegen de muur op en begon direct aan mijn lul te zitten en te tongen.Toen ik die lekkere strakke bolle kont van haar in mijn handen had, maakte ik mijn keuze. Kami zou het worden. We zijn ons gaan zitten in het nieuwe zit gedeelte. Natuurlijk net toen we er heen liepen kwam Larissa voorbij. Jammer maar helaas maar dat wordt misschien een volgende keer.
    Op de bank liet ze er ook geen gras over groeien en begon tegen mij aan te krioelen, tongen en te trekken. Na een tijdje was het genoeg en op naar de kamer.
    Zonder lange onderbreking ging het feest gewoon door op de kamer. Toen ik op bed lag en mijn badjas uit had zag ze gelijk mijn strijdwonden van afgelopen zaterdag van Vertigo in mijn nek. Ze wilde natuurlijk weten hoe die er kwamen. Werden wat woorden naar mij toegeroepen als "Nebunule" en "You are crazy". Ik heb alleen maar gezegd: "Sometimes it just happens".
    Maar goed we hadden flink lol op de kamer en ze wilde met mij stoeien. Lekker tongen en pijpen doet ze graag volgens mij. Net als de vorige keer deed ze dit weer heel lang, diep en nat.
    Met neuken maar een standje gedaan al heb ik het dit keer wel een minuutje langer volgehouden. Maar alsnog was het snel gebeurd.
    Nog even de tijd volgemaakt en ze gaat haar, haar platina blond verven voor de gene die dat interesseren. Dus de foto's zullen nu helemaal niet meer kloppen.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    kevinnl (24 november 2016),Kwakje (24 november 2016),licky luke (26 november 2016),Mr Bluenose (24 november 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn recensie van 29 november 2016
    (https://www.ijsberenforum.com/forum/...927#post524927)

    Bij binnenkomst stond Kami toevallig bij de receptie en was ik dus al gespot, hetgeen met een knipoog en een handkus bevestigd werd. En na het omkleden werd ik dus bij de fruitautomaten al door haar opgewacht, zogenaamd onopvallend maar met haar sterke punten in de aanslag... mmm..

    Maar eerst een sigaretje roken buiten (althans Kami), ik zat er gezellig bij met samen een dekentje op schoot en lekker knus tegen elkaar aan... en daar begonnen de handjes al wat te friemelen... Aangezien de warmtestraler uit stond en sowieso toch veel te klein van formaat was (verkeerd geleverd of verkeerd besteld, wordt nog vervolgd) stelde ze na haar sigaret voor om in de huiskamer een bankje op te zoeken om haar en mijn handjes daar verder op te warmen. Hetgeen ik dus niet afsloeg, daar ken ik haar inmiddels veel te lang en veel te goed voor. En daar ging de presales vol van start... tongzoenen, kriebelen, langzaam wat aftrekken en likken aan mijn tepels... heerlijk gewoon...

    Uiteraard wilde ik dit in de privacy van een kamer voortzetten dus heb ik Kami rap een sleutel laten halen, waardoor we in kamer 10 onze intimiteiten konden voortzetten. Het werd een ouderwets service kamertje zoals ik dat van haar gewend ben, en ze wist nog goed wat ik graag heb op kamer. Lekker kroelen, heerlijk intiem, genieten van elk plekje van mijn en haar lichaam. Niet eens aan "gewoon" neuken toegekomen maar uiteindelijk in 69 met een heerlijke ft geëindigd. En die ft's van haar mogen er zijn... Niet stoppen zodra ik klaarkom maar doorgaan, tot ie al bijna weer slap wordt... Yummie...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 december 2016),phoenix ( 6 december 2016),Sjeufke ( 6 december 2016)

  9. #55
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...970#post533970

    Ik zag dat Kami er weer was dus snel daar bij gaan zitten. Ze wist mij weer lekker op te warmen en te verwennen en na een tijd maar de kamer gaan opzoeken. Weer een goede kamer met haar en man wat kan zij pijpen. Ze wist dat ik de vorige keren snel kwam bij haar tijdens neuken dus ze wou de tijd wat rekken. Ze heeft mij ongeveer zo’n 20 minuten gepijpt en ook diep en dan nog met dat tongetje bewegen. Af en toe weer wat zoenen en dan zegt ze we gaan nog niet neuken eerst nog even wat pijpen. Ik vond het wel mooi zo.
    Na een tijd toch maar gaan neuken en binnen een paar minuutjes was ik klaar bij haar. Heerlijk.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (15 januari 2017),SeX++ (24 januari 2017),Sjeufke (16 januari 2017)

  11. #56
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    September 2014 voor de eerste keer met Bianca gekamerd in Babylon op mijn allereerste bezoek aan Babylon. Wist wel van haar omzwervingen naar Luder Lounge, Heaven7, ...... en van haar terugkeer in Babylon. Een gewaardeerde stapmaat heeft haar regelmatig achterna gereisd en kwam altijd terug met lovende verhalen.

    Op 4 februari met Bianca aangepapt toen ik haar eerder die dag al even had gesproken. Zie ook clubverslag

    Bianca is een lolbroekje. Op kamer professioneel in positieve zin. Uitstekende service op Babylon niveau! Geen minuut blijft onbenut. Een zoen en knuffelkanon, wauwwie. Uiteraard een stevige wasbeurt gegeven. Los van het feit dat ik er zelf van geniet, leek Bianca er nog veel meer van te genieten. Blasen.....op hoog Teddy niveau, oftewel ze kom dicht in de buurt van de ultieme GOSP van 1M! En...........een spetterende FT tot de laatste druppel.
    De zoveelste dame in Bab met een HHG van 100%.

    ps. Deze topic kan worden verplaatst naar Babylon onder de naam Bianca!

  12. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 maart 2017),Firehawk (12 februari 2017),licky luke (19 februari 2017),Manureva (12 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017)

  13. #57
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Verslag Babylon van 10 Februari

    Op 10 februari nog maar een keer op herhaling met Bianca.


    Een week geleden had ze me van mijn zaadkorrels afgeholpen middels een spetterende FT. Die kamer lag dus nog vers in mijn geheugen. Tja.....een geile Imp en een geweldige klik. Ik dacht, laat maar gaan. Veel meisjes waren op de kamer. Zoveel alternatieven waren er ook niet op dat moment. Aan de Stammtisch kroop ze al helemaal in me. TZ is een natuurlijke bezigheid van Bianca en kleine Sjeuf werd al flink opgekrikt.
    Teddy met Bianca naar de grote kamer op de eerste verdieping. Een zwoele kamer. Een schaterlach-kamer. Een zweetkamer. Een meer PSE dan GFE kamer. En een knal van een FT. Ik kan niet veel meer toevoegen aan mijn vorige recensie over Bianca.

    ps. Deze topic kan worden verplaatst naar Babylon onder de naam Bianca! Slapende mods?

  14. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 maart 2017),licky luke (19 februari 2017),Manureva (19 februari 2017),Mr Bluenose (19 februari 2017)

  15. #58
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Er werd op de verjaardag van Vazkor flink gekamerd. Op momenten was de keus zelfs beperkt.
    Als er één dame is Bab is die haar klantjes wel onderhoudt, dan is dat Bianca wel. Dat ging zo de hele dag door.
    Koud binnen om 11 uur of had al drie 'kus'afdrukken van Bianca op mijn borst. Ze noemde het 'reserveringen'. Ik zou het liever 'claims' willen noemen.
    Rond 5 uur, riep ik tegen haar "Zimmer". Zonder verder voorwerk meteen naar de kamer. Er is weinig toe te voegen aan mijn vorige recensies over Bianca. Laat die je leuter maar 'beetpakken', ze maakt er gehakt van. Uiteraard met een FT....tot de laatste druppel, want ze lust er wel pap van.

    14354974_684189521733365_6429723390547445890_n.jpg

  16. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 maart 2017),Elmo3108 (12 maart 2017),hasta la pasta (12 maart 2017),licky luke (12 maart 2017),Manureva (12 maart 2017),Mr Bluenose (13 maart 2017),VAZKOR (22 maart 2017)

  17. #59
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Het is al een hele tijd geleden dat ik dit lusthofje heb bezocht en ook een heerlijke sessie heb gehad met de blonde Bianca. Ik trof haar in de tuin waar ze met een aantal beren in gesprek was. Ik lag heerlijk op een ligbed van de zomerse temperatuur en de vrouwen in eva kostuum te genieten. Nadat Bianca klaar was met haar gesprek met de andere mannen kwam ze even polsen of ik het wel naar mijn zin had. Het gesprekje met Bianca was leuk en ging over van alles en nog wat. Op een gegeven moment heb ik Bianca het sein gegeven dat ze lekker naast mij kon komen liggen. Heerlijk als je daar op zo'n ligbed ligt met zo'n lekkere naakte dame naast je.

    Bianca begon mij lekker te strelen en te zoenen. Ze begon ook onder de handdoek met mijn jongeheer te spelen die al snel erg groot werd en wel zin had in meer. Bianca vroeg of het ok was als ze mij begon te pijpen. Ik gaf aan dat het ok was en zo begon ze buiten aan een heerlijke intense pijpneurt zc. Na een tijdje Bianca even af moeten remmen en hebben wij weer heerlijk liggen zoenen. Vervolgens zijn we lekker naar binnen gegaan en samen lekker de sauna in gegaan. In de sauna begon Bianca mij weer heerlijk te pijpen. We waren met zijn 2-en in de sauna en ik liet haar lekker haar gang gaan. Bianca gaf aan dat ik voor € 25,- extra klaar mocht komen in haar mondje. Ik gaf aan dat dit ok was en Bianca ging weer verder met haar orale verwennerij. Heerlijk zoals zij mij pijpte. Ik voelde op een gegeven moment dat ik bijna ging komen en liet dat aan Bianca merken. Bianca reageerde hierop door het tempo iets te verhogen en mijn jongeheer dieper in haar mondje te nemen. Ik voelde een heerlijk orgasme opkomen en op een gegeven moment kwam ik lekker schokkend in haar mondje klaar. Bianca ging nog langzaam door met pijpen en zoog mij tot de laatste druppel leeg.

    Al met al een heerlijke ervaring en een goede pijpbeurt. Herhalingsgevaar zal niet heel groot zijn aangezien ik toch meer op wat langere vrouwen val....

  18. Onderstaande 6 leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 maart 2017),duivenmelker (26 maart 2017),jemame (27 maart 2017),licky luke (22 maart 2017),Manureva (23 maart 2017),Mr Bluenose (25 maart 2017)

  19. #60
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Lang getwijfeld of ik na de lange kamer met Violetta nog een derde kamer zou doen afgelopen vrijdag. De ambiance liep wat terug en naar huis gaan was ook een optie geweest. Een aantal dames was al naar huis en de rest voor een deel op kamer. De keuze was niet overweldigend op dat moment.

    Optisch gezien valt Bianca in de middenmoot, maar qua service vind ik haar persoonlijk toch een van de betere. Vooral haar FT is fenomenaal. Nog geen Ft'je gehad deze vrijdag, dus toch maar ff aangepapt. In de bar ging het er al aardig op los. Dus huppakee....Zimmer. Met Bianca zijn het echte werksessies. Ruim in de verlenging zoog ze de yoghurtbus finaal leeg. Voor een goede pot seks van 1 uur is helemaal niets mis met Bianca. Topwijffie!

  20. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 maart 2017),Manureva (30 maart 2017),Mr Bluenose (26 maart 2017),Superjohnny (27 maart 2017)

  21. #61
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Bianca (Babylon) - Perfect teaser lady, GFE-dame
    Bij deze recensie


    De DVP Cataloog

    #karpatischeberggeit - #gfedame - #servicegranaat - #ezottedoze


    Bijzonderheden

    Dit is een leuke vlotte dame uit Roemenië die graag lacht en grappig uit de hoek kan komen. Ze heeft blond op dat moment wat krullend haar, halflang, eerder normaal postuur maar nog steeds erg mooi en naturel. Met haar kan je zeker gesprekken voeren met meer inhoud dan veel andere dvp's, zeker als je ze beter leert kennen kan het alleen maar beter worden.


    Presales

    De presales waren eerder kort maar heel goed met haar, ze is service-gericht en enthousiast voor mijn wensen op kamer, en nee die show is geen hint daaromtrent, het voorspel is nog heel wat anders met snoepen, aantrekken-afstoten en teasing. De presales waren in de bar en gingen wat verder tijdens het wachten op een kamer in een der sofa's beneden.


    Kamer

    Er waren weinig kamers vrij zo vroeg op de dag en er werd druk gekamerd: de enigen die vrij waren en vaak vrij bleven waren kamer 6 op de bovenverdieping en kamer 8, die met het raam, beneden. Niet de beste kamer en Bianca stelde voor te wachten op een kamer in de kelderverdieping. We gingen daar wat verder stoeien onder het wachten tot een dame en haar ijsbeer langs passeerden en Bianca hen vroeg haar naam te zetten voor die kamer waar ze van kwamen. Dat is riskant: je weet immers niet of de tijd wel goed werd genoteerd. Dat bleek echter geen probleem. We betrokken kamer 11, was gewoon goed en weg van lawaai.


    Voorspel & Sex

    Zoals gezegd: teasing, soft-dominantie, snoepjes, strelen, TZ, met haar lekker zachte naturelle borsten spelen, vrijen en vanaf nu ook massage en massage-olie. Deze laatste werd niet gebruikt, hier en ook niet later. Jammer want het massage-apparaatje dat ik telkens mee had, werkt beter op een geoliede huid. Dames zoals Love-It in PHG de vorige dag interpreteerden en gebruikten het kleinood dan weer als 'vibrator' wat eigenlijk z'n functie niet is. De batterijen begonnen het op de koop toe te begeven dus kwam er niet veel meer van terecht van dat elektronisch masseren.

    super-life-mini-electric-massager-XF-69-slide-01.jpg

    De seks met Bianca was niet zo gevarieerd: dat is mijn 'fout' om liefst steeds hetzelfde standje te hanteren met de dame on top. Ik zou echt eens naar andere standjes moeten zoeken om uit te proberen met de dames. Het klaar komen kon ik deze keer iets beter uitstellen. Ik kwam lekker klaar en we speelden en praatten nog na. Ik probeerde dat massagetoestel op haar rug zonder olie maar dat lukte dus niet zo goed. Een manele song werd uiteraard afgespeeld:


    http://<a href="https://www.youtube....Uczb-AadKI</a>


    Afsluiten

    Bianca maakt de tijd mooi vol en is correct. 50€ overhandigd voor een hemels half uurtje met deze dame.


    Aftersales

    Niet echt, ze had een drukke dag met andere ijsberen te verwennen, een lach en een kus kwam er wel bij te pas als we elkaar kruisen.


    Fazit en Score

    Prettige meid met wie HHG redelijk groot is als de kans zich aanbiedt.

    Score: 8/10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 1 april 2017 om 14:27
    De zwarte wolf

  22. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 april 2017),Mr Bluenose ( 3 april 2017)

  23. #62
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Op de verjaardag van Vazkor wist ze dat ik kwam en dat heb ik dan ook geweten. Uiterst lekkere begroeting (ze sprong haast bovenop me met een vette zoen en een heel grote smile) en zodra ik in de bar was werd ik geclaimd met een lippenstift afdruk op mijn borst. Territoriumdrift zal ik het maar noemen, egal, mijn ego is allang gestreeld...

    Toch is ze niet claimerig in die zin dat ze je echt opeist. Ze laat me rustig met mijn vrienden zeveren, wat drinken en eten enzovoorts. Ergens weet ze toch wel dat ik haar op gegeven moment opzoek en intussen dartelt ze vrolijk tussen de overige ijsberen rond en maakt haar kamertjes. Maar tussen al die activiteiten door laat ze me wel even weten dat ze er zeker nog voor mij is, door telkens weer wat knuffels en kusjes te komen brengen en halen. Nee, haar vergeten is er die dag niet bij (en dat was ik ook niet van plan).

    Als ik tijdens een van haar kamers (vreemdgaan met vriend Sjeufke nota bene) door Tanja wordt verleid en me met deze dame een uurtje terugtrek, is er van jaloezie niets te merken als ik me weer in de bar vertoon. De verleidingstactieken gaan gewoon door en hebben een tijdje later hun gewenste effect als ze me in de bar zo heet maakt dat ik niet meer om een kamertje heen kan.

    Op kamer een heel intiem uurtje met veel closeness, pure vriendinnetjes-sex en veel gestreel, gezoen en meer uit het repertoire orale bezigheden. Zo lekker dat ik het neuken maar overgeslagen heb en met een heerlijke ft ben klaargekomen.

    Ook na de kamer veel aftersales met knuffels en zoenen en wat kletsen, tot en met een innig afscheid toen ik vertrok en het verzoek om me even te laten weten als ik veilig thuis was gekomen. Als dat geen echte lieverd is...

    Fazit: Mijn eerste kamer met Bianca was op 22 september 2013 en mijn laatste is nog zeker niet in zicht...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  24. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 april 2017),Bearke (22 mei 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose ( 3 april 2017),Sjeufke ( 1 april 2017)

  25. #63
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van vrijdag 12 mei:

    Bianca had ook andere plannen en had al snel genoeg van onze bijpraat-afspraak, en liet dat op haar manier weten door me bij het buffet de mond te snoeren... en me er aan te laten herinneren dat ik al veel te lang niet in Babylon, eehh, bij haar was geweest. Of het nou aan mij lag of aan haar, ik weet het niet, maar vandaag was ik als een pakje roomboter in haar warme handen... Na de eerste zwoele kus was ik al helemaal verloren en hoewel ik me had voorgenomen om nog met andere dames te kameren was me al snel duidelijk dat dat niet ging gebeuren... Ik heb haar eerlijk bekend dat ik die dag alleen van haar zou houden en dat ik om de een of andere reden gewoonweg niet van haar af kon blijven... Ze zag er ontzettend lekker uit, voelde heerlijk zacht en warm aan, had zo'n typische verliefde blik in haar ogen en zoende hemels... in en buiten de kamer... Ik kreeg die middag zoveel aandacht dat ik niet echt aan recupereren toe kwam en regelmatig in ademnood verkeerde, waarbij het zuurstoftekort in mijn hersenen ervoor zorgde dat ik in een constante roes bleef. En ik heb ervan genoten! Waar ik eerst nog dacht dat clubben met een eindtijd van 17:00 uur vast en zeker onbevredigend zou zijn, ben ik (geloof het of niet) op exact die tijd toch uiterst bevredigd naar huis kunnen rijden. Uiteraard wel na een dusdanig afscheid dat er geen twijfel over bestaat of ik op korte termijn weer terugkeer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  26. Onderstaande 7 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (22 mei 2017),biged (14 mei 2017),duivenmelker (21 mei 2017),Eddy_V (21 mei 2017),Firehawk (14 mei 2017),Manureva (13 mei 2017),Mr Bluenose (16 mei 2017)

  27. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Heren, in recensie topics lezen we graag eigen ervaringen en niet wat Duitsers zo mooi hineininterpretieren noemen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (21 mei 2017),Eddy_V (21 mei 2017),licky luke (21 mei 2017),Sjeufke (21 mei 2017)

  29. #65
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Zo nu en dan is het gewoon broodnodig om op herhaling te gaan bij Bianca, alleen al om die daverende zuigkracht met FT. Zo ook op 16 juni.
    Meteen na binnenkomst zat ik al gezellig te kletsen met Bianca en Klara. Het had niet veel gescheeld of ik was met beiden op de kamer terecht gekomen. Ik ben niet zo van de trio's. Maar ik heb inmiddels begrepen dat dit een prima trio koppel is. Dus wie weet.

    Uiteindelijk met Bianca alleen naar de kamer. Nou nou nou.....ze liet er weer geen gras over groeien. Het is me een gezellig doos. Wat een fun. Ze is weer een kilootje kwijt, vertelde ze. Haar mooie lijf van een jaar geleden is weer helemaal terug. En die prachtige Boobs, ik denk dat menig collegaatje daar best jaloers op is.
    Deze keer een stevig potje porno. Binnen het half uur had ze miljoenen nazaten tegen haar huig plakken

    Bianca maakt 21 juni haar laatste dag voor een pauze van ongeveer 2 maanden.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (19 juni 2017),Manureva (21 juni 2017),Mr Bluenose (19 juni 2017)

  31. #66
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Bianca maakt 21 juni haar laatste dag voor een pauze van ongeveer 2 maanden.
    Blijkbaar waren de centjes om minder dan één maand al op

  32. #67
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Yep BB!
    Inmiddels al een maand langer aanwezig. Net als thuis. Alles wat gezegd wordt, moet je met een korreltje zout nemen

  33. #68
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Bianca heeft door haar eigen toelating een paar kilo's eerder in het jaar bereikt (het was opvallend toen ze in de hemel was 7) maar ze heeft nu het overgewicht verloren en ik moest haar vertellen dat ze fantastisch was. Bianca heeft een aanwezigheid tegenover haar die alleen sex appeal doet en na een korte praatje ging het naar de kamer die we gingen. Bianca geeft wat ik een fantastisch GFE zou noemen met veel kussen en strelen met veel blaas in je oor en over de hele torso kusjes. Haar BJ ligt vlak bij de bovenste plank en heeft zo veel variatie en vaardigheid dat het heel verleidelijk kan zijn om daar te liggen en haar gewoon te laten doen. Ze heeft een mooie kut en het was een echte vreugde voor mij om wat tijd te leren kennen voordat we terugzetten, zodat ik mezelf meer van haar BJ vaardigheden kon gebruiken! Tenslotte was ik klaar voor seks en dit was ook heel erg leuk, eerst met haar boven en dan met mij in de rijstoel. Ongewoon voor mij bleef ik ga en ga en uiteindelijk klaar in de doggy positie, zo is het beroep en de vaardigheid van deze dame. Ik zal natuurlijk in de toekomst herhalen.

    Bianca by her own admission had gained a few kilos earlier in the year (it was noticeable when she was working up at Heaven 7) but she has now lost the excess weight and I had to tell her that she was looking fantastic. Bianca has a presence about her that just oozes sex appeal and after a short chat it was off to the room we went. Bianca gives what I would call a fantastic GFE with great kissing and caressing with lots of blowing in your ear and all over torso kisses. Her BJ is right off the top shelf and has so much variation and skill that it can be very tempting just to lie there and just let her do her thing. She has a lovely pussy and it was a real joy for me to spend some time getting to know it before we switched back so that I could avail myself of her BJ skills some more! Finally I was ready for sex and again this was also very enjoyable, first with her on top and then with me in the driving seat. Unusually for me I kept going and going and eventually finished in the doggy position such is the appeal and skill of this lady. I will of course be repeating in the future.



    I put my hand on your stocking, I was movin' nice and slow
    Let my fingers do the walking, and there ain't far to go

    Don't tell me "I don't wanna be a girl like that"
    Do you wanna see a grown man cry?
    You don't wanna be a girl like that
    Baby this could be the first time (this could be the first time)

    Naughty naughty, loud and bawdy, t-t-t-t-tease me
    Take it easy, hug and squeeze
    A naughty naughty, naughty, I'm a naughty naughty guy

    Bedroom eyes, they undress me, take me, cut me to the bone
    Lace and satin pressed against me, should we call a chaperone

    Don't tell me "I don't wanna be a girl like that"
    Do you wanna see a grown man cry
    You don't wanna be a girl like that
    Baby this could be the first time (this could be the first time)

    Naughty naughty, cute and horny, t-t-t-t-tease me
    Take it easy, hug and squeeze me, love outta line

    With your hair hung down, and your dress ridin' high
    And your eyes burning hot like the sun
    Kiss me hard, squeeze me tight, gonna love you alright
    Cause I'm a naughty, naughty, naughty guy

  34. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (13 augustus 2017),blauwebeer (12 augustus 2017),Deantje (13 augustus 2017),Manureva (13 augustus 2017),Sjeufke (13 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017)

  35. #69
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Fast aktuell,
    Bianca ist wieder aus dem Urlaub zurück.

    vanKees

  36. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 september 2017),Mr Bluenose ( 2 oktober 2017)

  37. #70
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Niet meer in Babylonia dixit Stammies...to be confirmed
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  38. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop ( 2 oktober 2017)

  39. #71
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Niet meer in Babylonia dixit Stammies...to be confirmed
    Klopt , dixit betrouwbare bronnen. Deze dame heeft er zelf gekozen om elders te gaan werken vanwege de te grote toestroom van nieuwe dames. En deze dame zal wellicht niet de enige zijn...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  40. Onderstaande 7 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 oktober 2017),Eddy_V ( 3 oktober 2017),Jooploop ( 3 oktober 2017),Mr Bluenose ( 4 oktober 2017),Ryuhayabusa ( 4 oktober 2017),Sjeufke ( 3 oktober 2017),swazontneuf ( 4 oktober 2017)

  41. #72
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Even jammer als Klara, had 1 goede sessie met haar op m'n verjaardag.
    De zwarte wolf

  42. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 oktober 2017),Manureva ( 5 oktober 2017)

  43. #73
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> ParkSaunaResidenz (Quelle FC)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  44. #74
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ==> ParkSaunaResidenz (Quelle FC)
    En ook dat klopt per vandaag al niet meer...
    (Gisteren wel nog)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  45. #75
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    dixit de Fruhstückfresserfraktion is ze in Heaven7 belandt, net als voorheen...tja...in gezelschap van Klara
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Living Room 468*60   Freude 468*60