Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 113
  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Bianca (Roemeense) ex-PE/PHG Kami/Karin

    Naam : Bianca
    Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/lengte : lang blond haar
    Lengte : 1m55
    Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
    Tatoeage : onderrug
    Service : TZ, PZC, NMC en FT .

    Laten we het houden op een zeer goede middenklasser in de perfecte verhouding : waar voor je geld . Komt net niet op het niveau van de topklasse dames. Gewoon goede actieve stevige sex , zonder in de buurt te komen van een PSE. Ook niet bestemd voor GFE - beren.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (29 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Bianca 22/06/13

    Bianca zag er vandaag super goed uit. Even wat spielerei op de bank en dan de kamer op. Zeer hevig voorspel : pijpen en 69. Dan stevig neuken , begonnen in cow-girl , dan doggy , gevolgd door schildpad en volle bak in missionaris met benen in de lucht de zaak afgemaakt. Topsessie , die de vorige met haar van de baan veegt. Ze was zeer druk bezet.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  4. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (23 juni 2013),licky luke (22 september 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:28
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    201
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    Is Bianca at Babylon and Eugenia at Living Room the same girl ?

  6. #4
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirou Bekijk bericht
    Is Bianca at Babylon and Eugenia at Living Room the same girl ?
    denk ik niet, Eugenia doet geen FT voor zover ik weet en ze heeft een A-cupje
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  7. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Bianca 05/07/13

    Vaste waarde aan het worden ondertussen om de dag te starten. Weer een zeer geslaagde sessie.

    Herhalingsgevaar : zeker.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 september 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    7 november 2012
    Last Online
    2 januari 2020 @ 20:36
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    85 in 31 posts

    Daumen hoch Auszug aus meinem Bericht vom 14.07.2013

    Zwischen Bianca und mir hat es schon den ganzen Tag kleine Kontakte gegeben. Hier ein „Guten Appetit“, da ein sehr enges aneinander Vorbeigehen und immer wieder tiefe Blicke und nettes Lächeln.

    Nachdem ich Bianca dann auf meinem Schoß hatte, waren wir beide nicht mehr zu bremsen. Küssen, Schmusen und streicheln vom feinsten…

    Auf dem Zimmer dann viel Nähe und Leidenschaft. Danke Bianca, wir sehen uns wieder.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Teasy71 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (15 juli 2013),licky luke (22 september 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Bianca is een leuke meid, zoals al eerder gezegd een goede middenklasser.
    Afgelopen week heb ik een ronde met haar gekamerd. TZ, PZC en afgemaakt met een FT. Leuke sessie, maar niks spectaculairs.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  12. Onderstaande leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 3 september 2013)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Bianca 07/09/13

    De sessie haalde niet het niveau van de laatste keer. Maar zeker niet slecht. Ach ja , het kan altijd niet knallen. Laten we het voor deze maal houden op een mooie 7/10.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. #9
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 09:13
    Berichten
    102
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    114 in 24 posts

    Standaard

    Ik ben tot heden de Pauchalclubs gewend en had altijd wat bedenkens om entree te betalen en daarna nog eens een stevige prijs voor de meiden.
    Maar ja .......moet het er toch maar eens van komen, mijn eerste bezoek aan een Saunaclub.

    Iets nerveus liep ik vanaf de parking naar binnen door de voordeur. Ik werd vriendelijk ontvangen en de vrijkaart werd zonder bedenken aangenomen.
    Ik kreeg een rondleiding van euh.... tja even afgeleid door al dat naakte schoon dat daar rond liep Na een frisse douche kreeg ik wat te drinken aangeboden en schepte mijn bordje vol met lekkers uit de etenstheke . Bianca stond aan tafel en vroeg of ik nog wat te drinken wilde, tuurlijk en met een zachte streling over mijn rug kreeg ik mijn drankje aangereikt. Tijdens het eten kletsten we gezellig over koetjes en kalfjes Oh...had ik maar minder op mijn bordje geschept, de handdoek begon langzaam te kieren ;D zodat Bianca me snel meenam naar de zitbank, waar ze dicht tegen mij aankroop en me hartstochtelijk begon te zoenen WOW, dit was nieuw voor mij, zo krijg je het in de pauchalclubs niet!
    28kopie.jpg
    Ze verkende met haar lippen mijn tepels en ging via mijn nek weer omhoog naar mijn oren en mond :17: Ik hoop maar dat ik dat op de kamer lang genoeg volhoud, die meid zat me op de bank al zo op te geilen dat de kamer nog veel goed beloofde. Seks ? Vroeg ze? daar hoefde ik niet lang over te denken! We gingen naar boven naar een mooie kamer met een spiegel boven het bed, ze stapte uit haar Pumps en plots was ze nog maar een kleine meid (1.55m). Ik teilde haar op en legde haar op het bed waar we de heerlijke zoenpartij voortzetten, langzaam daalde ze af via mijn tepels naar mijn inmiddels op oorlogssterkte staande lusttorpedo. Heel langzaam maar beheerst begon ze aan het topje en werkte hem naar binnen tot hij tegen haar amandelen drukte, het laatste stukje paste net niet :-P Met haar handen los begon ze te pijpen, met elke slag werd het vochtiger en hoorde ik het soppen in haar mondje, heerlijk nat draaide ze haar rondjes rond de top en zakte daarna met haar tongetje naar beneden en vergat ook niet wat er beneden nog meer rondhing, ze ging zo een tijdje door tot ik haar most stoppen om niet vroegtijdig klaar te komen.
    Ze begon nu haar weg naar boven en eindigde weer met heerlijke tongzoenen. Intussen was ze boven op mij gekropen en spreidde haar lipjes over mijn lusttorpedo. Ze begon zich lekker op te geilen door heen en weer te glijden terwijl we lekker aan het tongen waren. Ze is er gek op als je haar wisselend streelt in haar nek en oren en dan weer stevig vastpakt. Het tempo opvoerden en steeds dieper zoenend merkte ik dat het beneden steeds vochtiger werd Ze zuchtte diep en schokte met haar lichaam, dat kan toch echt niet gefaked zijn (of ze doet het heel goed) :13: Ze zakte weer naar beneden en likte al haar sappen van me af. Omdat het half uur op begon te raken vroeg ik haar om een condoom, ze klom weer bovenop :tietjes en bereed me tot ik het niet meer kon houden en het jasje volspoot.

    Ze kwam nog even lekker tegen me aanliggen tot we naar beneden gingen.

    Na een lekkere douche en nog wat te drinken heb ik mijn ogen losgetrokken van een mooie lange donkerharige meid met een paar enorme tepels op haar kleine borstjes (wie is dat?) en ben gaan douchen.

    Bij het afrekenen kwam Diana nog even voorbij en gaf me een zoen, voldaan reed ik weer terug naar huis

    't is dat ik geen volle beurs bij me had anders was ik arm weer naar buiten gekomen, ik zou daar wel een tijdje kunnen bivakkeren. Het is zeker een aanrader, vriendelijke meiden, goed eten, perfecte service !

  15. Onderstaande 6 leden hebben Divenice bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 9 september 2013),licky luke (22 september 2013),lustman ( 9 september 2013),savesexer (10 september 2013),vrije jongen ( 9 september 2013),Wijze grijze (26 juli 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Wat een lekker poppetje is dit! Beetje brutaal maar dan op een heel leuke manier. Heerlijk lijfje met alles d’r op en d’r aan… Die kun je eigenlijk niks weigeren … en dat heb ik dus ook niet gedaan… ;-)

    Ze had mij en eagelke van drank voorzien toen we aan de bar zaten en toen ze daar weer achteruit kwam nam ik haar hand (ja ik kan ook brutaal zijn) en trok haar zacht naar me toe. Ik wilde weten wat haar naam was en vroeg dat, waarop ze zei dat ze Bianca heette. Ik herinnerde me meteen van de diverse fora en van de Babylon website dat ze daar hoog aangeschreven stond en antwoordde dat ik die naam nooit meer zou vergeten, waarbij ze lief lachte en me een kus gaf. Kijk, zo doe je dat…

    Later kwam ik haar weer tegen toen ik met Alice in de kino was en zij met mijn wandelgenoot eagelke ook naar de kino kwam om wat te rotzooien. Helaas werd hierbij zo veel gelachen door ons allemaal dat Alice en ik besloten alsnog een kamer te zoeken.

    Toen ik later met eagelke wat gegeten had en bij de tafel naast het buffet stond kwam ze weer langs en liep ze toevallig (…) tegen me aan. Dat lijfje voelde zo lekker aan dat ik meteen mijn handen om haar heen sloeg (tja, zo’n reflex zal ik maar zeggen, gebeurt wel vaker in een club) en ze me meteen een zoen gaf. Ze kronkelde wat met haar heerlijke kontje en voelde dat mijn kleine Luke haar graag wilde begroeten, althans dat hij daar pogingen voor deed (helaas, zo groot is ie nou ook weer niet)..

    Om een lange presales kort te maken, zijn we maar op een kamer verder gegaan en heb ik daar flink van deze donderse dame genoten…

    Haar kwaliteiten zijn al meer dan eens benoemd: goede presales en aftersales, zacht en nat pijpen, 69, heerlijk (tong)zoenen, en ga zo maar door. Ondanks andere recensies heb ik met haar van een heerlijke GFE sessie genoten. Voor herhaling vatbaar!

    Naam : Bianca
    Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/lengte : lang blond haar
    Lengte : 1m55
    Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
    Tatoeage : onderrug
    Service : TZ, PZC, NMC en FT .
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (13 november 2013),Sparky (13 november 2013),Wijze grijze (26 juli 2014)

  18. #11
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Gisteren kleine passage Bab
    het is rustig, een tiental meisjes.
    Eddy altijd lachend, een paar beren nu.
    2-3 nieuwe meisjes.
    Ik ga met Bianca, een echte pitbull. 2 x 1 uur.
    Dit is sport! Ze heeft een lichaam gek.
    Blonde vals maar het heeft een super Wouaw kont!
    Ze houdt het tempo ..

  19. Onderstaande 3 leden hebben why not me bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 november 2013),lustman (13 november 2013),Sparky (13 november 2013)

  20. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Deze Bianca is nog steeds in Babylon, graag dus weer terugverplaatsen (de Bianca in HP heete in Babylon Michelle, zie mijn eerdere toelichting in HP draadje), of mogen we deze (non-)verhuizingen helemaal niet meer melden hier?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  21. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ook gekamerd met Roemeense Bianca die ondertussen 26 jaar is geworden. Ik had al een hele lange, vermoeiende dag achter de rug, maar dit brutaaltje blondje intrigeerde me al een hele tijd. Toen ze plots een uitstekende paaldansact weg gaf, was ik dan ook op slag verloren.

    De presales waren uitstekend: veel knuffelen en lekker en overvloedig tongzoenen.

    Op de kamer ging het feest verder: overvloedig tongzoenen, een zalige pijpbeurt (1 van de beste die ik dit jaar al heb gehad) en lekker neuken. Ik ben ondanks stevig doorbeuken tijdens hondjes iet klaargekomen, maar dat lag absoluut niet aan Bianca. Integendeel, het waren de voorgaande orgasmes, de alochol en de vermoeidheid die voor spelbreker speelden.

    De aftersales waren top: ik ben na de kamergang nog anderhalf uur in Babylon gebleven en Bianca heeft me nog veelvuldig gezelschap gehouden, waarbij kusjes en knuffels absoluut niet ontbraken.

    Herhalingsgevaar: 200%. Deze meid ziet er lekker uit en ze heeft een hoog PSE én een hoog GFE gehalte. Ideaal voor mij! Plus: dat orgasme moet er nog van komen hé!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 juli 2014),licky luke (26 juli 2014),lustman (26 juli 2014),Wijze grijze (26 juli 2014)

  23. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    => nu weer in Oase, samen met Ariana

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  24. #15
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    => nu weer in Oase, samen met Ariana
    Dat is nogal een endje uit de buurt... ppfff..

    Sorry meissie, ik wil best ver gaan maar zo ver...

    Misschien is het slechts een probeerseltje en komt ze daarna weer terug in Babylon...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ze zal snel weer terug zijn denk ik.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  26. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 augustus 2014)

  27. #17
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Bianca (sept 2014)

    Bianca staat weer op de aanwezigheidslijst van Babylon !?

    Maar zonder foto's, dus waarschijnlijk een andere Bianca dan die welke een tijdje geleden naar FKK Globe is getrokken...

    Omschrijving: "21 Jahre jung, schwarzhaarig, 163 cm groß, 49 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert."

    Binnenkort dus wellicht meer info in dit nieuwe "Bianca"-draadje...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Als ze 49Kg is zal het zeker een andere Bianca betreffen.......

    BTW, de "eerdere" Bianca was heel kort naar een club in Hessen (dus niet Globe, daar zou ze vrees ik ook niet door de selectie komen......) en nu naar Roemenie (naar zeggen van haar vriendin).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 8 september 2014)

  30. #19
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard

    Het is wel degelijk onze oude bekende Bianca. Zij het wel met een nieuw kapsel, dat haar overigens goed staat.

  31. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #21
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    MM zal, denk ik, deze Bianka bedoelen en die is/was naar RO toe. Is ook dit jaar pas 20 jr geworden en heeft C-

  33. #22
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Berichten
    267
    Discussies
    12
    Thanks
    114
    Thanked
    192 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ja. Ze is het helemaal.

  34. #23
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mjgl_39 Bekijk bericht
    Ja. Ze is het helemaal.
    Damn ... dan krijg ik het nog druk op de 23e tijdens onze vergadering...:wink:
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. #24
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Inderdaad weer terug, nu tt bewonderen in secretaresse outfit.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  36. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 september 2014)

  37. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik voor de 2de keer gekamerd met Bianca.

    Deze meid is een absolute topper. Haar pre-sales (met veelvuldig plagen en leuk uitdagen) en haar aftersales zijn uitstekend en op de kamer weet ze perfect hoe een man te verwennen.

    Mij bood ze gisteren een ideale combinatie PSE-GFE aan: overvloedig knuffelen en tongzoenen, een uitstekende pijpbeurt, vingeren, beffen, 2 keer gevarieerd neuken (eerst rustig, later lekker stevig)... Ik heb me een uur lang super geamuseerd met Bianca!

    Herhalingsgevaar: blijft enorm groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 september 2014),phoenix ( 6 december 2016),The Saint (24 september 2014)

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60