Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Karina (Lithouwen)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Karina (Lithouwen)

    Ok, nu was het echt tijd voor iets anders…
    Boven rustig plaatsgenomen bij Molaar helemaal in de uithoek van het zitgedeelte, bij de open deur naar de tuin. Langzaam stapt een wat oudere blonde dame van de kruk af waarvanaf ze mij(en ook anderen uiteraard) al enkele uren had zitten gadeslaan.
    Haar uitnodigende lachjes hadden mij nog niet naar de bar gelokt, dus heeft ze een andere strategie ingesteld. De analen vertellen ziet of er vooraf contact met de Generaal is geweest. In de buitendeur blijft ze steken en geniet van de frisse lucht , werpt een uitnodigende blik op Gusto, waarop beiden rechtop kwamen…
    Pas op meisje, dat je geen kou vat maar haar body was intens warm, heerlijk wat een zacht huidje. Kom, aan jou de eer om als eerste Gusto op te warmen. Ze werkt onder de naam Karina en is afkomstig uit Litouwen…..Jippie…. zonder ogen te sluiten draait zich een film van Gusto’s contacten met Maria, die lieve meid uit Litouwen af.
    Fijn gepraat , ze kende Nederland heel goed, was in Amsterdam, Utrecht en Den Haag, jawel, niet om te shoppen.
    Ook bij haar moet je zelf vragen om de sleutel te gaan halen. Wat is dat toch met die dames, verder prima hoor.
    Afgedaald naar kamer 10 in de onderverdieping.
    Kamers zijn groot , hoog en mooie lichte kleuren. Op elke kamer kan de muziek, andere en rustigere dan in de bar worden ingesteld op volume naar wens.
    Heel groot matras waarop je je klein voelt, maar dat is maar tijdelijk.
    Met deze Karina een heerlijk half uur wilde sex gehad. Omdat zij haar werk goed deed was Gusto ook niet te beroerd om zijn deel ook naar behoren uit te voeren. Een groot deel van de strijd werd in standje, eigenlijk meer “ligje” 69 doorgebracht.
    Karina is een wat grotere vrouw, tegen 180 en dat geeft toch een mooie inzetbaarheid.
    Het pijpen en beffen was heerlijk, en toen Karina op gegeven moment zich wilde houden aan het veiligheidsregelement van de NATO stelde Gusto met succes voor om te vragen om uitstel van executie. Ze legde het rubbertje even terzijde en stoute meid, met een verlekkerd gezicht onze posities weer ingenomen en heerlijk verder gesnoept van elkaar.
    Omdat Karina probeerde om Gusto’s periskoop vakkundig (on)klaar te maken, ging Gusto flink door om een schuttersputje te graven. Valt met vingers en tong niet mee, maar toen de smaak van grondwater kwam en tegelijkertijd de omgeving van het putje schudde alsof er granaat en bominslagen waren, en Karina het uitriep was het voor Gusto tijd om dekking te zoeken voor zijn kleine Gusto. Snel een gasmasker op laten doen en de diepte en de bescherming van het schuttersputje opgezocht. Om er zeker van te zijn werden meerdere posities vanuit meerdere kanten door de stoottroepen uitgevoerd om uiteindelijk de geborgenheid aan te treffen.
    Toen het oorlogsgeweld even gezakt was, het putje verlaten, masker af en snakken naar frisse lucht. Zo, een gevoel van vrijheid en laat nu Karina haar orale kwaliteiten maar eens tot een genadeslag leiden. Dat lukte ook onder flink gespuit en luid gejuig. Nadat we rustig de toestand hadden laten bedaren, hebben we de omgeving van het schuttersputje maar goed schoon gemaakt om te voorkomen dat volgende schutters hun nek zouden breken…
    Nabespreking van de strijd met De Generaal is er niet meer van gekomen.


    Mucho Gusto Gustomass.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Karina, een heerlijk Litouws zijpaadje voor Gustomass

    Toen ik zojuist nog een kleine recensie aan Karina wilde wijden, kwam ik tot de ontdekking dat ze helemaal onderaan aan de namenlijst van Living Room staat/stond op dit forum. Hoog tijd om weer eens wat te schrijven, simpelweg omdat afgelopen zaterdag het blijkbaar hoog tijd was dat we weer eens met elkaar gingen rollebollen.
    Laat vanuit Gt in LR aangekomen, 20 euri gedokt en hup de bar in.
    Daar al meteen Karina zien zitten, maar me nog even verscholen achter een Poolse? blondine. Lang mocht het gesprek tussen gusto en 2Horny4u blijkbaar niet duren, want Karina kreeg er lucht van dat er een haar bekende ijsberengeur door de LR bar ging. Als een speer stoof deze dame op me af en gaf me een pakkerd alsof we elkaar al lang kenden. Maar het was toch einde oktober dat we , blijkbaar ook voor haar , een overgetelijke sessie hebben gehad. Wat een geheugen. Intussen was het duidelijk welke kant het wat ons tweèen op ging en 2Horny4u liet even duidelijk merken dat dit wel een van de meest verrassende acties was die ik in het bijzijn van hem in inmiddels een dik jaar heb vertoond. De veraasingen zijn de ijsberenwereld nog niet uit. Toch ging het gebueren met deze Karina. Zij is een blonde vrouw uit Litouwen, was lange tijd weggeweest uit LR vanwege een operatie, overigens heel goed gelukt, en was nu weer terug en had er zin in. Dat kwam goed uit, want het was voor Gusto tijd voor iets anders.
    Karina is (voor) in de dertig, afhankelijk van hoe je het stelt, ziet er nog goed uit, maar heeft de ervaring van een sexueel actieve dame van voor in de 50. Kijk das nou net wak zocht. Heerlijke , goede sex, alsof het echt is., Mag ook echt echt zijn, nog liever als het kan. Nou, die mening waren we beiden toegedaan, en dat is het ook mogen worden.
    Sleutel gehaald en ze komt een beetje terughoudend terug, met sleutel van kamer 7 in haar hand, nou dat is mijn favoriete kamer, rood, veel spiegels, dat bedoel,ik dan., Karina was al even bang dat Gusto gek was op blowen,. want in deze kamer werd nogal wat afgeblowd door de dames, als voorbereiding op het echte werk dan. Hoewel op er eerste oog niks anders mee aan de hand, toch kennen we intussen vele manieren van blowen en blowjobben. Wij hebben het bij het laatste gehouden, beide niet meer zo jong zijnde en beide ervan overtuigd zijnde dat wij het naturel nog heel goed afkunnen. En dat is gebleken, het was gewoon super. Deze dame Karina heeft echt onthouden waar Gusto\'s zwakke, lekkere, kriebelige, leuke, gevoelige, natte, diepe en ondiepe plekjes zaten....groot was haar verbazing toen ze merkte dat ook Gustomass een goed geheugen had of is het instinct had want ook hij wist de weg nog heel goed bij, in, rondom, onderdoor en achterom bij Karina.
    Een uur is in feite nog veel te kort, maar de energie van een 50 plusser samen met een dertigster met de sex ervaring van een 50 plusster, noodzaakte ons toch om er maar een puntje aan te zuigen.
    Het was gewoon heerlijk deze dame, hoewel je dat er aan de buitenkant niet aan af ziet.
    Nog wat aftersales, maar niet voor lang. Ze was nu helemaal los en wist een andere beer ook mee in haar holletje te krijgen. En daar is het blijkbaar goed toeven want ook deze beer pas tegen sluitingstijd weer naar boven zien strompelen.
    Intussen strompelde Gusto niet meer, want Gerstin, zijn prive masseuze had hem weer helemaal terug op aarde gebracht, waarbij het een hemels genot was om daar uiteindelijk weer met beide ijsberenpoten voet aan de grond te krijgen , de thekedames lekker te zoenen, ` ooh , dass war auf den mund, ja hoe had je het anders gedacht dan, Im Mund` .
    Weer rustig naar huis gereden en weer lekker nagenoten, zoals eigenlijk iedere keer weer. En dat op de avond dat het helemaal niet de bedoeling geweest was om naar GT-LR te gaan....

    Karina,
    een heerlijk Litiouws uitstapje, Vielen Dank.
    Nu sta je niet meer onderaan op de LR lijst, en niet alleen daar....

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Lieve Gustomass

    Vul eens even aan dan kunnen we plakken en knippen

    Naam : Karina

    Nationaliteit/taal : Lithouwse / duits

    Leeftijd :

    Haarkleur/lengte :

    Lengte

    Postuur/ cupmaat :

    Tatoeage / piercing :

    Service :

    Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Karina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Lieve Gustomass

    Vul eens even aan dan kunnen we plakken en knippen

    Naam : Karina

    Nationaliteit/taal : Lithouwse / duits

    Leeftijd : voor/midden in de 30

    Haarkleur/lengte :blond, half lang

    Lengte; 170

    Postuur/ cupmaat : volslank

    Tatoeage / piercing :nee, absoluut niet. Geen metaal in mijn mond asjeblief.

    Service : PZC,NMC,tongzoenen, beffen, vingeren, en meer als je lief bent.

    Extra :Lieve vrouw die echt van sex geniet als er klick is, intens genieten van elkaar.
    ok dan om dat je het zo lief vraagt.

    Naam : Karina

    Nationaliteit/taal : Lithouwse / duits

    Leeftijd : voor/midden in de 30

    Haarkleur/lengte :blond, half lang

    Lengte; 170

    Postuur/ cupmaat : volslank

    Tatoeage / piercing :nee, absoluut niet. Geen metaal in mijn mond asjeblief.

    Service : PZC,NMC,tongzoenen, beffen, vingeren, en meer als je lief bent.

    Extra :Lieve vrouw die echt van sex geniet als er klick is, intens genieten van elkaar.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Postuur/ cupmaat : volslank
    Hele lieve dame, inderdaad. Maar zeker niet volslank, normaal postuur zou ik zeggen. Wel vrij lang. Niet mee op de kamer geweest, ik was aan 't wachten op een ander.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter

    Daar hopt nog een tweede Karina rond, een Poolse. Ze beschijt haar klanten. Wil teveel money hebben. WAARSCHUWING!!

    23 Jaaren, blond, slank.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee Go get her while you can....

    Okokok,

    een paar weken geleden is deze dame uit Litouwen met mijn vriendje Hotshot op de kamer geweest...
    enne hij was er HELEMAAL "de weg van kwijt" zal ik maar zeggen!!

    Ze is er nog maar tot 1 november heb ik begrepen.

    Doe er je voordeel mee, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  8. #8
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie Bekijk bericht
    Daar hopt nog een tweede Karina rond, een Poolse. Ze beschijt haar klanten. Wil teveel money hebben. WAARSCHUWING!!

    23 Jaaren, blond, slank.
    Coprofagen (coprafagen?) gaan dat nochtans lekker vinden...!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

  Babylon 468*60