Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 101

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    21 mei 2024 @ 17:25
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    845
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard Svetlana (Russische)

    Naam : Svetlana

    Nationaliteit/Taal : Russische / Duits

    Leeftijd : 28

    Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang

    Lengte dame : 1m70

    Postuur/Cupmaat : volslank / cup B

    Tatoeages/Piercings : none

    Service/Prijs : correct, volgens geldende richtlijnen

    Score : 90

    Add: Voorlopig MIA, maar zal t.z.t. wel weer opduiken...
    Balle in me buik.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ik liep vandaag een beetje doelloos rond... Line up goed maar ik had mn zinnen gezet op Shiva. Maar ja elke keer was ze bezet of net weg..grrr. Maar er liep nog een dame die mn intresse had gewekt. Dacht eerst een poolse maar ik twijfelde. Ze kwam
    Wat schuchter over, en dat weerhield me. Maar na 200 rondjes toch maar naast haar gaan zitten en ik werd gelijk betoverd door haar mooie ogen. Ik vroeg met een coole zwoele stem: whats your name babe?... Hihi ich bin Swetlanaaa aus rusland. Mmm mn gedachte gingen gelijk naar die universiteit oralski.. Ze wilde me graag verwennen met een massage gaf ze aan. Dus snel een sleutel laten halen en op naar zimmer 62... Uhh bestaat tie ook al? 😳Dat is de nieuwe kamer in de hoek. Nauw masseren kan ze, eerst een stevige massage wat na 10 minuten overging in body To body. Dat deed ze echt geweldig, vooral met haar kont over mn borst heen schuivend steeds zo ver dat mn tong in haar natte grotje verdween. Ondertussen was ze mn paal tot aan zn wortel aan het schoonlikken. Maar daar het likken van dr grotje werd ze berengeil en al snel schoot mn paal diep naar binnen. En bereed ze me of dr laatste uur was in gegaan. Nadat ze me op dr hurken bereed kwam ik grommend klaar. En haar lichaam schokte op dat moment ook na een orgasme wat niet gefaked was. Na 5 minuten kussen en knuffelen ben haar gaan masseren. Ze heb een volwassen mooie body, en die heb ik tot aan dr gaatjes gemasseerd. En die gaatjes ook met mn tong bewerkt. Maar ze wilde meer... Dus ben ik haar hard gaan vingeren en ondertussen haar klitje aan het likken en zuigen mmm was werd ze nat. Weer gummi er om heen en hebben we half uurtje elk standje gedaan die de grootvader van Ace2 en Segoja op de grote vaart heb geleerd!!.. Op een moment dat ik hard zijwaards aan het penitreren was merkte ze dat ik bijna kwam. Ze rukte het condoom er af en gebaarde dat ik moest gaan staan. Grr dat heb dat sletje geweten ... Duurde niet lang of mn zaad vloog in haar keeltje. Ze trok me er uit en de rest spoot over haar gezicht en druipte over dr borsten tot zelf haar onderbuik!! Een groot compliment voor dit russische toppertje!!!! Herhaling? Ja ik hoop donderdag!!

  3. Onderstaande 8 leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 maart 2013),Badslippers (19 maart 2013),hansdordt (19 maart 2013),ilovethaigirls (19 maart 2013),Jack42 (19 maart 2013),laplagne (19 maart 2013),rob45 (19 maart 2013),seqoya (19 maart 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    6 oktober 2010
    Last Online
    22 juni 2016 @ 19:02
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    4
    Thanked
    41 in 15 posts

    Standaard

    This tall and well proportioned, completely natural, no tattoos, Russian girl is an excellent companion. Unfortunately for me she speaks little English and no French but for those who speak German or Russian communication should be no problem. We spent 4 hours in a room together and she managed to get me to cum twice, which is unusual for me at my advanced age. She is affectionate, provides an excellent massage, and does not have an excessively high opinion of herself, unlike many girls at this club. All the services I required (french kissing, oral without condom, reverse oral, sex in various positions) were provided enthusiastically and with appropriate skill.

  5. Onderstaande 2 leden hebben London Traveller bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 5 mei 2013),londonbasketcase (22 juni 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zitten we op het terras samen met Bosbeer,Obelix en De Souza over de rondhuppelde dames te roddelen om daarna een toppertje te pakken voor een onderhuidse behandeling.
    Het verschil was wel duidelijk dat Bosbeer een andere smaak heeft dan De Souza en dan bedoel ik niet het bier maar de dames.
    Er liep namelijk een Lekkere uit de Oekraine maar ook uit Roemenië ,Polen en Rusland voorbij waar ik het wel mee zou kunnen tussen het vlees en de aardappelen door met een hand zelfs.
    Na wat gedronken en gegeten te hebben bleek dat ik de grootste nood had om de kamer in te duiken, dus een rondje via de kino en daar trof ik toen tegen het binnen schot Svetlana aan die mij voorbij liep en naast me op het bed plaats nam met mij aan de hand genomen.
    Dus toen ik naast haar ging liggen en overvloeit werd met kussen en likken in mijn nek en tepels had ik het idee dat dit de eerste van de avond zou worden.
    Zeker toen ze de jas van me aftrok en mijn paal in haar mond nam zonder een ladder nodig te hebben om goed bij de kop te kunnen.
    Ik zeg haal die verdomde sleutel maar dan stellen we het nog even uit tot we in de hut zijn.
    Hut 17 zou het moeten verduren en na het laken op bed nam ze mijn paal weer in de mond die na enkele minuten zou ontploffen en haar wel eens tegen de spiegel zou gaan drukken ( zie strip verhaal van Ace2 ).
    Ik duwde haar snel van me af en drukte haar op het bed waar ik voor bleef en haar een bef beurt gaf waar ze niet op gerekend had zo intens liet ik haar genieten met mijn toch vakkundige en snelle tong die ook diep in haar zijn weg vond en zei zich liet gaan met brullen en schokken met natte spray uit haar poes die ik met mijn mond verspreide in haar eigen mond.
    Mijn oren zaten weer dicht van het gepers tegen me bij de laatste schokken maar het was wel de moeite waard en daarna nog eens hetzelfde maar dan met wat vingers erbij.
    Met wat vingers erbij van me die zei zelf erin stopte kon ik bijna op mijn vingers fluiten in haar zeer natte grot.
    Daarna op het bed weer een super PZC met haar ook handige vingers waar ze mee ook lekker onder mijn ballen verwende.
    Ik moest deze spetter flink nemen vond ik dus zei boven op me met flink kletsen van haar billen op mijn pens en daarna de doggy wat ik weer veranderde in lepeltje /lepeltje en haar nu wel echt tegen de spiegel aandrukte en we samen flink klaar kwamen.
    Daarna lekker in elkaar gekropen en de douche opgezocht.

    Ja het is een super vrouw die weet wat een man lekker vind optisch niet meteen een Jansen meisje maar zeer lekker figuur met mooie echte borsten en lekker vagina met een Top service.

    Herhaling zeker en een 9 als waardering.

    Bosbeer was ook zeer tevreden maar wel een stuk kaler toen hij terug kwam ? of ze heeft hem tijdens het beffen flink aan de haren getrokken of hij heeft zijn haren verloren tussen haar benen toen hij klem kwam te zitten.

    Svetlana je bent een topper en nu ken je Jansen ook meteen die een GT frake aan het worden is.

    Daarna een uur met Lulu die mij een thaise massage heeft gegeven van een vol uur met een hoogtepunt in haar bekkie waarbij ze haar spleetogen verloor.

    De Souza vind dat ik het helemaal bij hem verpest heb om met een Lulu naar de kamer te gaan riep hij me nog na terwijl hij nummer 18 van Warsteiner ging halen.

    Aida niet gemist maar volgende week hoop ik haar wel weer te treffen om dan weer eens met haar en een andere dame samen te pakken in een lekkere trio.

  7. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 (21 juni 2013),Big30 (20 juni 2013),Bluebear (20 juni 2013),bosbeer (20 juni 2013),BSesamstraat (21 juni 2013),Flurkman (21 juni 2013),gignnl (20 juni 2013),laplagne (21 juni 2013),Megaboob (20 juni 2013),rob45 (20 juni 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Herken het verhaal, lieve meid die bij mij ook 200 % genoot en tijdens het beffen bijna bleef in een soort trance

  9. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Herken het verhaal, lieve meid die bij mij ook 200 % genoot en tijdens het beffen bijna bleef in een soort trance
    Haha ja een soort Trance het leek wel een stroom stoot waar ze minuten lang nog last van had.

  10. #7
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    19 augustus 2021 @ 11:03
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 10 posts

    Standaard

    Vandaag ook met Svetlana gekamerd. Wat een heerlijke meid! Pijpen was helemaal wow (lekker diep) en de ballen werden niet vergeten. Haar kutje ook lekker uitgebreid gebeft, genoot ze ook zichtbaar van. Daarna in doggy lekker hard geneukt totdat ik het niet meer hield. Gauw mijn pik uit haar drijfnatte kut gehaald, condoom eraf en heerlijk diep in haar keeltje klaargekomen... Mmm... Zit nu nog te genieten...

  11. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 mei 2024 @ 15:30
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Naam : Svetlana

    Nationaliteit/Taal : Russische / Duits

    Leeftijd : 28

    Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang

    Lengte dame : 1m70

    Postuur/Cupmaat : volslank / cup B

    Tatoeages/Piercings : none

    Service/Prijs : correct, volgens geldende richtlijnen

    Score : 90

    Add: Voorlopig MIA, maar zal t.z.t. wel weer opduiken...
    ......und Fotos von Svetlana gibt´s auch noch!
    Laatst gewijzigd door bettman; 19 februari 2015 om 15:51
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  12. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (20 februari 2015)

  13. #9
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Svetlana is NIET volslank zoals pp aangeeft. Eerder slank te noemen duidelijk.
    Is een super meid, maar geeft zich niet graag volledig bloot, zal bvb bijna altijd een body aanhebben.
    Op de kamer echter schitterende service en zelf een genietertje.

  14. #10
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    29 oktober 2023 @ 08:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    72 in 16 posts

    Standaard

    Donderdag 2 april weer van dit snoepje genoten.
    Svetlana is echt wel een mooie vrouw, perfect naturel lichaam, slank maar niet mager, natuurlijke borsten, prachtige ogen en een heel lief gezicht met pekzwarte haren. Was haar laatste dag in GT vooraleer ze een 14tal dagen op verlof naar haar thuisland ging.
    Ze had er echt zin in waarbij ze ook voluit voor haar eigen genot gaat. Was bijgevolg verplicht om haar bij het beffen ook te vingeren en het stak daarbij op geen vinger min of meer. Wordt heerlijk nat en in het uurtje dat we samen waren, is ze, niet gespeeld, 2 maal klaargekomen (kan ook 3x zijn), ze kreeg er maar niet genoeg van blijkbaar.
    Ze vergeet ook haar partner niet, oh nee. Ben niet aan neuken toegekomen (zal voor een volgende keer zijn), maar ze kan heerlijk pijpen en de ballen worden daarbij een hoofdrol toebedeeld.
    Heerlijk meisje.
    100 % herhalingsgevaar.

  15. #11
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.222
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Ik ben het grotendeels met je eens Joo, want als Svetlana in topvorm is blijft één van de toppers in Golden Time!

  16. #12
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Week of 4/5 terug op een zaterdag was ik in weer eens GT, belandde enkele keren naast haar op een kruk, tegen de muur van de hal naar buiten. Ik had haar wel eens eerder gezien, maar 'k wist niet wie zij was of dat zij Svetlana heette.
    Haar lange slanke benen vielen mij op, die quasi toevallig enkele keren langs de mijne streken, 't voelde wel heel geraffineerd.
    Echter ik was in GT aanbeland om enkel een beetje te relaxen en lekker te eten, en wat naar mooie meiden te gluren. Het was al mijn 3e of 4e clubbezoek destijds in die week, en ik had mijzelf voorgenomen dat het wel een heel bijzondere vrouw moest die mij die week nog kon verleiden.

    Na wat rondjes te gelopen te hebben, wat gegeten en gedronken, kwam ik bij het opstapje bij de kino. Daar stond zij ook toevallig, en begon direct tegen mij aan te schurken.
    Ze vertelde vrijwel snel dat ze Russisch was, wat ik wel weer interessant vind, omdat mijn eigen partner namelijk ook van die origine is.
    De naam Svetlana was dan gelukkig wel weer niet diezelfde naam.
    Aangezien het conflict "Rusland vs het Westen" en met name de "MH17" sterk mijn aandacht heeft (had) begonnen we daar een kleine discussie over.
    Zij kon mijn beweringen en analyse van conflict wel waarderen.
    Na genoeg over dit conflict gesproken te hebben, maakte zij duidelijk, dat tijd geld kost, en dat het tijd werd om met haar te kameren.
    Echter zoals gezegd had ik me voorgenomen, om geheel clean weer huiswaarts te keren.
    Dus ik maakte haar duidelijk dat ik vandaag niet van plan was met een dame te kameren, dus helaas ook niet met haar.

    Nu is het zo dat ik eigenlijk immer wil weten met wie ik de kamer opduik, en daarom meestal bij favorietjes beland, die ik her en der wel weet te zitten.
    Favorietje in GT is Gabriella, die er sowieso op zaterdag niet is, maar van Svetlana had ik geen "curriculum vitea" voorhanden.
    Het feestje ging dus niet door, waarvan Svetlana niet gecharmeerd was, en een beetje overdonderd volgens mij, voor de reden waarom.
    in GT heb ik bij elkaar een uurtje of drie rondgehangen, en daarna ben ik nog even bij een maat in Arnhem langsgegaan.
    Later op het ijsberenforum eens nagekeken met wie ik het genoegen had gehad, en ik moest toegeven dat ik een blunder had begaan door niet met haar te kameren.
    De recensies over haar waren opperbest.

    Zo afgelopen zaterdag 4 april net terug na 3 weken rondgezworven te hebben in "Andalusia", dacht ik weet je wat ik bel GT eens op of die Russische kanjer Svetlana daar aanwezig is.
    Helaas was dat dus niet zo, en begreep ik wel dat ze waarschijnlijk enige tijd huiswaarts was gekeerd wegens "Orthodoxe verplichtingen".
    Dus over 2 weekjes maar eens weer bellen over haar aanwezigheid, zij staat met stip op mijn to-do list.
    En Joo bedankt voor jouw recensie, en duidelijkheid over haar afwezigheid!

  17. Onderstaande 2 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 8 april 2015),joo (10 april 2015)

  18. #13
    Geregistreerd
    10 april 2013
    Last Online
    1 september 2016 @ 22:08
    Berichten
    26
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Ik was al een paar keer met Svetlana op de kamer. Echt een toppertje, doch vandaag liet ze zich helemaal van de verkeerde kant zien. Toen ik aankwam werd ik aangesproken door Kira en dat was helemaal niet naar de zin van Svetlana. Toen ik na 10 minuutjes naar haar toe ging en haar vroeg een sleutel te halen, zei ze dat ik al met iemand anders gesproken had en daar dan maar mee naar de kamer moest gaan. Ze gedroeg zich echt zoals een vaste vriendin die je bedrogen had. Ik heb haar dan maar links laten liggen want zo'n attitude belooft niks goed op de kamer...

  19. #14
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.222
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Ik herken dit bovenstaande gedrag van Svetlana, maar dat hebben helaas veel dames in de diverse clubs. Ze denken na een paar kamerbezoeken dat jij in dat geval altijd met haar naar de kamer moet. Ik heb dit ook met Svetlana meegemaakt en daarom schreef ik de vorige keer als ze in topvorm is. Het voordeel is altijd voor ons dat je in een gesprek vooraf de zogenaamde 'vorm van de dag' van de dame kan bepalen. Bijvoorbeeld als een dame verkouden is, laat ik haar links liggen. Toch blijf ik een zwak voor Svetlana houden.

  20. #15
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de topic over deze Russische niet al zes pagina’s vol met superlatieve loftuitingen bevat? Hoe is het mogelijk dat deze Svetlana niet twee keer op rij tot Miss IJsbeer is verkozen, zelfs niet in de lijsten voorkwam? Het is een raadsel en zal dat wel altijd blijven. Op één of andere manier is deze dame tot nu redelijk low key gebleven, terwijl ze toch al twee jaar ronddartelt in GT. Daar gaan we bij deze eens verandering in brengen.

    (Uit mijn posting: De Kronieken van een Wandelreiziger - Episode II).

    Vrijdag 1 mei.

    Na het eten en een dubbele espresso met twee zoetjes, liep ik bij de kino een andere donkerharige Russin tegen het fraaie lijf. Mooi slank, geile zwarte lingerie, een lief gezichtje, prachtige donkere ogen en een naturelle uitstraling. Blijkbaar stond ik iets te lang naar haar te staren, want de dame in kwestie kwam zich wat schuchter bij me melden. Verre van opdringerig knoopte ze een gesprekje aan. Ze stelde zich voor als Svetlana, uit Roeszia. Ergens in mijn achterhoofd ging een klein lampje branden. Ook daar had ik pas nog positieve dingen over gelezen, toch? Ze kwam uitermate vriendelijk over en de zweem van verlegenheid raakt bij mij altijd een snaar.
    Ik prefereer schuchtere meiskes boven grossmaulen. Uitzonderingen daargelaten, die bevestigen slechts de regel. Al mijn favorietes zijn ietsjes aan de bedeesde kant, dus toeval zal dat niet zijn. We begonnen de conversatie in het Engels, maar Svetlana vroeg me al snel of het ook in het Duits kon, want haar Engels was niet haar sterkste kant meldde ze. Met mijn ogen glijdend over haar mooie lijf, had ik ook al geconcludeerd dat haar sterkste kant sowieso niet in het linguïstische gezocht moest worden. “Duits mag ook hoor, wat jij het liefst hebt” reageer ik, waarna we ons voorstelgesprekje vervolgen.

    Svetlana zegt 34 jaar te zijn en komt uit een grote Russische stad. Ze reist op en neer tussen haar hometown en GT (drie weken op, twee af) en werkt hier al twee jaar. Voorheen heeft ze ook nog enige tijd in Oostenrijk gewerkt. Haar gezicht komt me weliswaar niet geheel onbekend voor, maar om nou te zeggen dat ze me voorheen echt is opgevallen…nee. Dat verbaast me eigenlijk wel, want het is wel het type waar ik voor val. Na enige tijd mondt ons gesprek uit in een schlüsselverzoek mijnerzijds. Voordat ze die gaat halen, krijg ik eerst nog een innige tongzoen. Dat belooft wat…

    Op de kamer aangeland krijg ik nauwelijks tijd om me van m’n ijsberenvel te ontdoen, want vrijwel direct werpt ze zich op mij en geeft vervolg aan de passievolle tongworstelarij die ze al buiten de kamer was begonnen. Wat een enthousiasme! We belanden op het bed waar dit tafereel zich voortzet. ******************
    De blowjob die Svetlana is huis heeft is onovertroffen. Hallelujah! Alles wat die moet zijn en méér! ***************** Even gaan mijn gedachten naar Constanzia, ook een Russin, die in een ver verleden GT (en naar ik geloof ook PHG) onveilig maakte met haar orale kunsten, alvorens ze zwichtte voor het geld van haar sugardaddy en met hem trouwde. Constanzia stond tot op heden op eenzame hoogte qua pijperij, maar Svetlana steekt haar binnen no time naar de kroon. Deze deerne heeft de veelgeprezen Academi Oralski niet voltooid, nee, ze heeft er les gegeven. Sterker nog, ze moet hem gesticht hebben. Man oh man. Er zijn geen woorden om dit afdoende te omschrijven, dit moet je meemaken.
    ************************
    Dit smaakte naar meer en weldra zou er meer volgen.


    Note 20 juli 2015: Op verzoek van Svetlana heb ik de veger gehaald door dit verslag van mijn samenzijn met haar. Een van haar klanten had het verslag voor haar vertaald en voorgelezen. She was not amused, om het heel zachtjes uit te drukken, en sprak me daarop aan. Een recensie vond ze geen probleem (zelfs als die niet goed was), maar de mate van detail die ik gebruikt had vond ze ongepast.

    In eerste instantie zei Svetlana - tot mijn niet geringe schrik - dat ze niet meer met me op de kamer wilde gaan. Gelukkig kon ik, na haar beloofd te hebben e.e.a. aan te (laten) passen, toch nog op haar clementie rekenen. ‘Maar je hebt wél straf verdiend’ zei ze. Die heb ik gekregen! De strafexpeditie was weer subliem. Ik zal er echter niet over berichten. Ook van mijn toekomstige sessies met haar - en die gaan zeker volgen - zal er van mij nauwelijks een woord meer verschijnen op dit forum. Enerzijds omdat ik de wensen van de dame aangaande haar privacy respecteer, anderzijds omdat ik dan het risico loop al dit lekkers en moois te moeten gaan missen. Een te hoge prijs voor vrijheid van meningsuiting, dat is zonneklaar.

    Laat ik daarom verder volstaan met de melding dat Svetlana absolute top is. Misschien wel de beste die ik ooit heb mogen ontmoeten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juli 2015 om 11:53
    "Ohne Spaß kein Fun"

  21. #16
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    (Uit mijn posting: De Kronieken van een Wandelreiziger - Episode III)


    Zondag 3 Mei.

    Ik kwam Svetlana tegemoet in het gangetje tussen receptie en kino en zodra ze me zag lachte ze zeer verleidelijk naar me.”‘Waar ga je heen” vroeg ze heel origineel. “Naar jou”, antwoordde ik zo zwoel mogelijk, maar het kwam er nogal schor uit. Mijn beheersing van het Russische klankpallet is nog niet zo goed. Gaat het ook niet worden, vrees ik. Ze maalde er niet om, maar stak direct haar tong in mijn mond. Ze zoent heerlijk en kan zich meten met Leona en Mimi op dat gebied. Mijn ijsberenvel bolde.

    Het lot was me goed gezind, want kamer 15, met de spiegels en het dubbele bed, werd ons toegewezen. Mijn favoriete blokhut. Terwijl Svetlana het bed opmaakte ging in op het bankje zitten dat vlak onder het raam staat. Toen het laken op zijn plek lag ontdeed ze zich deels van haar sexy zwarte lingerie (ik sommeerde haar haar gordeltje om te houden), legde een kussen tussen mijn benen op de grond, ging op haar knieën voor mij zitten en *********** De herinnering van vrijdag bleek niet overtrokken, want al heel snel gingen de sidderingen door mijn lijf. Ik genoot met volle teugen, maar was dit keer bedacht me niet over te geven aan passiviteit, hoe lekker haar pijpwerk ook is. Payback time!

    Ik stond op, hielp haar overeind en legde haar op bed *************************

    Mijn gedachten dwaalden af naar die paar écht exceptionele toppers die ik in mijn wandelleven tegengekomen ben. Duitse Bettina en Russische Milena in GT, Russische Marina in Babylon. Vrouwen die het in zich hebben om zich volledig te laten gaan en zichzelf toestaan om echt vol te genieten zonder enige terughoudendheid. Zou het toeval zijn dat daar zoveel Russinnen bij zitten? Het lijkt me stug. Svetlana voegde zich bij deze in dat rijtje illustere voorgangsters.

    ************* Ze viel van me af en ging naast me liggen, tegen me aan, onderwijl zoentjes gevend. “Wow”, zei ze na enige tijd. Ik zei “wow” terug. Veel meer viel er even niet te zeggen. Al had ik wat willen zeggen, ik had niet gekund, want ik was kapot. Volledig uitgewoond.

    We hebben nog wat nagepraat en gerookt alvorens kamer 15 te verlaten. Svetlana is er één van een zeldzaam ras. Pure intense rauwe sex, maar tegelijkertijd veel GFE. Er zijn er niet veel die dat in zich hebben. Over het herhalingsgevaar hoef ik het niet te hebben na dit verhaal. Tenzij ze op korte termijn stopt met dit beroep of ik dood neerval, komt er een volgende sessie. Ik was nog nooit ergens zó zeker van.


    Note 20 juli 2015: Op verzoek van Svetlana heb ik de veger gehaald door dit verslag van mijn samenzijn met haar. Een van haar klanten had het verslag voor haar vertaald en voorgelezen. She was not amused, om het heel zachtjes uit te drukken, en sprak me daarop aan. Een recensie vond ze geen probleem (zelfs als die niet goed was), maar de mate van detail die ik gebruikt had vond ze ongepast.

    Ik zal verder niet meer over haar schrijven. Misschien een enkele oppervlakkige verwijzing of een klein kreetje van enthousiasme, maar daar gaat het bij blijven. Enerzijds omdat ik de wensen van de dame aangaande haar privacy respecteer, anderzijds omdat ik dan het risico loop al dit lekkers en moois te moeten gaan missen. Een te hoge prijs voor vrijheid van meningsuiting, dat is zonneklaar.

    Laat ik daarom verder volstaan met de melding dat Svetlana absolute top is. Misschien wel de beste die ik ooit heb mogen ontmoeten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juli 2015 om 11:57
    "Ohne Spaß kein Fun"

  22. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 mei 2015)

  23. #17
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Deze dame lange tijd geleden ook gespot. Beter gezegd, ze spotte mij bij de KINO. Ze gaf me een kus op de mond en begon wat om me heen te draaien/voelen.
    Als ik de verhalen zo hoor dan heb ik toch even de boot gemist. Maar ze lijkt aldus een GT-honk te hebben. Bij nieuw bezoek maar nog eens goed in overweging nemen
    Haar uiterlijk stond me sowieso wel aan destijds. Vrij naturel dame (weinig make up / tot geen??) ..

  24. #18
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    20 mei 2024 @ 07:58
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    copy von 9 april in Geile Tijden: goed tot zeer goed TZ, PZC, NMC, Eierlecken inclusief, 2 sessies mét haar, spijtig genoeg was de 2é sessie niet beter of variantrijker dan de eerste en dus weinig waarschijnlijk dat een derde zal volgen...Voorts correcte service, ietwat eigengereid, dame die het weinig apprecieert dat men haar links laat liggen, dat spelletje kan ze gaarne met anderen spelen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. #19
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gisteravond weer het genoegen gesmaakt wat tijd met deze zinderende Russische door te mogen brengen. De derde keer binnen 3 weken en ook deze keer was het weer helemaal superwow! Wat een passie! Wat doet ze heerlijk mee! Wat laat ze zich ongegeneerd gaan! Echt he-le-maal TOP!

    We waren allebei compleet gesloopt na een uur stomende, stampende sex. Wat een eeuwige zonde dat het me twee jaar heeft gekost om deze vrouw te ontdekken. All-time top 5, zonder twijfel!

    Na a.s. zaterdag gaat ze terug naar haar hometown in Roezsja voor een verlof van twee a drie weken. Daarna komt ze weer terug. En ik ook. Bij haar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juli 2015 om 11:23
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    franske (21 mei 2015),palimo (21 mei 2015),pistoleeke (21 mei 2015)

  27. #20
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Pfff... Had zo mijn bonen te week gelegd op een rendez-vous met Svetlana op zaterdag 31 mei maar ik zal nog 3 extra weken geduld moeten hebben. Zijn er tegenwoordig nog dames met een soortgelijke service die in GT nog te ontdekken zijn?
    Jana (Polen), Meggy (Polen) en Ivy (Servië) ken ik reeds...😉

  28. #21
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Zijn er tegenwoordig nog dames met een soortgelijke service die in GT nog te ontdekken zijn?
    Jana (Polen), Meggy (Polen) en Ivy (Servië) ken ik reeds...��
    Cora... maar helaas wellicht ook niet op zaterdag te beminnen...
    Nika... zwart kort haar met een brilletje, Bulgaars als ik me niet vergis, heerlijk als ze je balletjes krasselt terwijl ze stampertje oraal bewerkt... en heur vinger in je kont hoeft ook geen breekpunt te zijn
    Bruine beer

  29. #22
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Dame niet gespot tijdens bezoek 12-6.

    Edit: zie bericht hieronder, blijkbaar dus wel terug.
    Bedankt!
    Laatst gewijzigd door Nedlovefkk; 14 juni 2015 om 16:16 Reden: onjuiste informatie

  30. #23
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Svetlana is wel degelijk weer terug. Donderdag 11-6 was ze er weer, en hoe! 😆 From Russia with love 😗

  31. Onderstaande 2 leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (14 juni 2015),Teiresas (15 juni 2015)

  32. #24
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 15:50
    Berichten
    9.793
    Discussies
    308
    Thanks
    17.880
    Thanked
    11.853 in 5.165 posts

    Standaard

    @ Bergm550. Professionals zijn de dames en niet de beren, immers zij worden betaald. Als mijn baas mij een opdracht geeft, voer ik het ook uit. Ik kan moeilijk zeggen nee sorry doe ik niet. Voor dvps geldt dit ook als ze dit werk doen, dan zouden ze alle aanwezige beren moeten bevredigen zoals een professional dat beaamt.

  33. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 juni 2016)

  34. #25
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    @ Bergm550. Professionals zijn de dames en niet de beren, immers zij worden betaald. Als mijn baas mij een opdracht geeft, voer ik het ook uit. Ik kan moeilijk zeggen nee sorry doe ik niet. Voor dvps geldt dit ook als ze dit werk doen, dan zouden ze alle aanwezige beren moeten bevredigen zoals een professional dat beaamt.
    Pret, met je standpunt tav keuzevrijheid voor de dvp's ben ik het echt totaal oneens. Ik vind het echt een ietwat denigrerende opmerking. Hoe zou jij het vinden om perse met een dame op de kamer te moeten gaan die je totaal niet zitten? Even los van de fysieke aantrekkingskracht.

    Dat Svetlana mij niet wil is voor mij wel de bevestiging dat ze dit werk met een duidelijke eigen insteek vervult. Dat valt ook wel te waarderen. Ik heb geen rancune tgen haar, al was het gisteren wel weer ff slikken. (figuurlijk dan )

  35. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (21 juni 2016),trickyD (26 juni 2016)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.