Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25

Discussie: Gaby (Macedonische)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Gaby (Macedonische)

    Haarkleur/-lengte : stroblond/lang in een staart
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : Zeer slank/B
    Nationaliteit/Taal : Macedonische/ Duits - beetje Engels
    Leeftijd : 30 ?
    Tatoeages/Piercings :Dacht van wel, maar herinner me niet juist meer/Nee
    Service: PZC,NMC,TZ,beffen
    Voordelen: Geen
    Nadelen: Geen
    duur/prijs30 min/50 EUR

    Tja Jougoslavië bestaat niet meer, maar zo stelde zij zich voor en ik wou me niet in een wespennest steken door te vragen of ze eigenlijk Servische wou zeggen.

    Ze viel op door een prachtig kapsel met stroblond heel lang haar in een staart. Ik heb wel iets van een haar-kapsel fetish dus wilde ik toch even kennis maken. Eénmaal contact gemaakt leek ze echter niet helemaal mijn type. Wat te tenger en ook van gezicht niet echt mijn ding. Maar goed, ze was toch niet onaantrekkelijk, en ik wou dan wel eens zien of ze me eventueel zou kunnen verrassen met een super service.

    Toen ze hoorde dat ik van België was zei ze dat ze 2 jaar gewerkt had in de vitrines in de Aarschotstraat.

    We zijn dan eerst wat gaan spelen in de Oriëntaalse kamer en daarna naar de echte kamer. Ze vroeg eerst wat ik allemaal graag deed. Aangezien ik orale seks verkies boven intiem verkeer hebben we ons vooral met het eerste bezig gehouden.
    TZ was matig. Ze pijpte wel lekker. Er kwam wat handwerk bij te pas, maar dat voelde heel goed aan. Liet zich ook gewillig beffen.
    Afgesloten met een amazoneritje. Dat was ook goed en gevarieerd.
    Qua service dus zeker niet over te klagen.
    Het lange haar waren trouwens extensies, maar dat doet niets af aan het feit dat ze er beeldig uitzagen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 april 2013 om 20:08
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (27 maart 2013),Megaboob ( 9 april 2013),savesexer (11 maart 2013),Ties85 (16 maart 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Deze meid is idd redelijk goed wanneer het aankomt op PZC samen met handwerk, al de rest heb ik nog niet uitgeprobeerd met haar omdat het gewoon lekker en relax aanvoelde!

  4. Onderstaande 2 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2013),sofaking ( 5 april 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Gisteren ook met Gaby gekamerd, Ze kwam in de namiddag al goeiedag zeggen ,maar ik had mijn zinnen nog op een aantal andere dames gezet.
    Na het avondeten, Kwam ze bij mij zitten in de bar,na een tijdje naar de kamer in het oude gedeelte gegaan.
    Het was mijn tweede maal met Gaby en ik vond het deze keer nog beter dan vorige maand.
    Tongzoenen was veel intenser en pijpen was super zonder veel handgetrek
    Ik had geen tijd afgesproken en het uiteindelijk een uurtje geworden met nog een goeie massage als afsluiter.
    Ik val wel op slanke dames voor mij ziet ze er goed uit en een uitstekende sevice gekregen.
    Grts F

  6. Onderstaande 2 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2013),sofaking ( 8 april 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gaby die aangaf dat ze zich erg goed voelt in Sixsens en de ramen laat voor wat ze geweest zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2013)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    En het Joegoslavië mysterie is mij nu ook duidelijk:
    Gabi vertelde mij vanmiddag uit Macedonië te komen.
    aardig meisje, kletst je wel de oren van de kop...
    Super slank in doggy style!

  10. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2013),sofaking (12 april 2013)

  11. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ze komt inderdaad van Macedonië (zou bewerkt moeten worden bij haar beschrijving) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2013)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Gaby,
    ze zag er gisteren ravissant uit.
    Ze had haar blonde haar een krul gegeven en roze-zoenlippen-lipstick op gedaan. Ze leek bijna uit een strip te zijn weggelopen. Maar dan echt. Heerlijk. Onweerstaanbaar.
    Deze keer waren het die lippen die het deden. Ik was haar al een aantal keer tegengekomen en een klein praatje mee gemaakt, maar toen ze zich die zoenlippen had aangemeten was er geen houden meer aan.


    zoenlippen.jpg


    En ik wist: het is een illusie.
    Maar ja, ik weet ook, dat is het allemaal.

    Gaby heeft goede presales.
    En vorige keer ook goede aftersales.
    En ze heeft ook goede tussendoor sales: ook als ze weet dat je die dag niet met haar gaat kameren, blijft ze toch aandacht aan je schenken. En wil een afscheidskusje als je naar huis gaat. Super!
    Er liepen weer veel meisjes waar ik wel een potje mee wil dammen, maar ben toch weer gevallen voor deze slanke den.
    Weer een uurtje, weer 75 euro en weer heel tevreden de kamer verlaten.

    Nog tijd om over om op de kamer over haar vakantie te praten. (Ze is nu weer een weekje terug.)
    Geen gehaast, geen tijd trekken.

    Super.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  14. Onderstaande 5 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (21 augustus 2013),hansdordt (21 augustus 2013),licky luke (22 augustus 2013),sofaking (21 augustus 2013),VAZKOR (21 augustus 2013)

  15. #8
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Dinsdagmiddag gedurende mij korte SixSense bezoek door de Macedonische Gaby verleid tot een kamersessie (verleid worden, daar hou ik wel van)...

    Ik stond op de gang bij de kleedkamer met KanariePiet te praten toen hij Gaby herkende en bij zich riep om haar aan mij voor te stellen. Hij moest op een gegeven moment een telefoontje plegen en daarvoor naar boven gaan (geen gsm bereik beneden) en daardoor bleven Gaby en ik alleen achter... eigen schuld KanariePiet!

    Ze vroeg mij wat ik ging doen en ik zei eerlijk dat ik dat nog niet wist, misschien naar de bar of anders even wat relaxen. Ze stelde voor om dat tweede te doen in de Oriëntaalse ruimte en dat vond ik wel prima. Ze had een heel leuk setje aan en dat is voor mij (meestal) een teken dat ze haar best doet om er goed uit te zien, wat (meestal) weer een teken is dat ze op de kamer ook haar best doet. En haar presales (meestal) ook in orde is. Een dame met toewijding aan het vak, zo te zeggen... en dat bleek nu weer eens te kloppen!

    In de Oriëntaalse ruimte hebben we ons neergevleid en wat gepraat, waarbij ze zacht over (en later onder) mijn badjas wreef. Dusdanig geraffineerd dat ze mij langzaam maar heel zeker opwond (ze moest lachen toen ze merkte dat kleine Luke door haar toedoen flink ging groeien). Ze gaf aan dat ze onderling respect heel belangrijk vond en dat een sessie in principe leuker was als zowel de dame als de ijsbeer het naar hun zin hadden. Ik gaf aan dat ik daar voor de volle 100% in mee kon gaan en dat oook al vaker zo ervaren had. Zij informeerde verder wat ik graag deed op de kamer en wat ik van haar verwachtte, wederom iets wat ik als erg professioneel (in de goede zin!) ervaar.

    Zodoende mocht ze van mij een sleutel halen, graag van kamer 11 (bovenverdieping, ronde bed, douche, prima ervaringen/herinneringen). Daar heeft ze zich langzaam uitgekleed en hebben we staande een hele tijd gezoend, waarna ze afdaalde naar mijn tepels en kleine, eehh, inmiddels grote Luke...

    Op bed beland heeft ze me heerlijk gepijpt en een heerlijke penismassage (met olie) gegeven, iets wat ze enorm geraffineerd kan doen om je enerzijds wel op te winden maar telkens net niet te laten klaarkomen. Zodat je, als je dan uiteindelijk "mag" klaarkomen, dat dan ook met een knal doet en je eiwitten bij wijze van spreken van het plafond mag halen...

    Heerlijke sessie gehad, door mijn vertrek daarna niet meer kunnen beoordelen wat haar aftersales inhoudt maar ik ben er van verzekerd dat dat ook dik in orde is!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 5 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (22 augustus 2013),hansdordt (22 augustus 2013),Rezaes (22 augustus 2013),Snor (22 augustus 2013),sofaking (22 augustus 2013)

  17. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Iemand Gaby deze week nog gezien?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. #10
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:03
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Iemand Gaby deze week nog gezien?
    Afgelopen zaterdag was ze aanwezig

  19. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (28 augustus 2013)

  20. #11
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Bedoel eigenlijk deze week... snuggere...
    (ik plaag je maar, hoor...)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 augustus 2013)

  22. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Iemand Gaby deze week nog gezien?
    Gisteren was ze aanwezig.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  23. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (31 augustus 2013)

  24. #13
    Geregistreerd
    4 april 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Woensdag 18 Sept in SS geweest.
    Eigenlijk wilde ik er nooit meer heen gaan nadat ik enkele dagen na de openening er voor het eerst was geweest, en mij de aanwezige dames helemaal niet bevielen.
    Echter, ik heb er geen spijt van gehad.

    Allereerst een lekker uurtje gerelaxed in het Sprudelbad/Sauna en op de ligstoel. In de wirepool kwamen 2 Roemeense dames bij ons zitten. De andere gast in het Sprudelbad kwam uit Belgie, en we hebben ons goed vermaakt met deze 2 dames.
    De eerste was lena, 173cm, lekker figuur stuk of 5 tatoes, half lang zwart haar en een brilletje. De andere was een next door girl, pas 2 weken in SS, naam niet gehoord.

    De 2 Meter Belg is met next door girl meegegaan, en ik heb hem lange tijd niet gezien. Moet goed geweest zijn want hij is erbij blijven hangen.
    Ik wilde dus met Lena kameren, maar ze was nergens meer te bekennen.

    Toen zag ik GABI, wat een lekker ding, half lang blond haar, 32 Jaartjes en uit Macedonie. Ze heeft vroeger aan hardlopen gedaan, en dat kun je zien.
    Alhoewel ze al 2 kindjes heeft is haar figuurtje echt TOP, vooral met de outfit die ze droeg.

    Even gebabbelt, en toen naar de kamer.

    TZ, PZC waren voortreffelijk. Eerst had ze de handjes erbij, maar dat heb ik haar maar afgeleerd.

    We zijn al met al 60 Minuten bezig geweest met spelen, kletsen en pijpen. Aan neuken zijn we niet toegekomen.

    Het is een heel aardig grietje, en voor mij voor herhaling vatbaar.

  25. Onderstaande 4 leden hebben jaigee bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (20 september 2013),licky luke (20 september 2013),savesexer (20 september 2013),sofaking (20 september 2013)

  26. #14
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Mijn eerste dame tijdens mijn eerste bezoek aan Sixsens was Gaby. door een tweetal medeberen tijdens de verjaardag van Sofaking geadviseerd.
    Het duurde even tot we tot een date kwamen. Er was al wat langer oogcontact, maar van een toenadering kwam het niet echt. Ik moest echt zelf het initiatief nemen. Aan de bar kwamen we in gesprek. Een vlotte dame die mij begin 20 leek, maar later volgens haar eigen zeggen 31 bleek te zijn. De presales waren goed. Ik zelf was al snel toe aan de eerste kamer gang in Sixsens. Mat Gaby helemaal vanuit de het diepste van Sixsens naar de top van Sixsens. Deze dame geeft een -voor mij althans- goede GFE. TZ en PZC, waarbij de appels des levens niet worden vergeten. Er is ook een goed gesprek mogelijk tijdens de kamergang. Alle andere gevoelige contactpunten worden meer of minder met de tong gestreeld. Het PZC is uitstekend ook in 69. Ik laat het bij de eerst kamergang meestal aan de dame over in welke standjes er wordt geneukt. Ze gaf de voorkeur aan cowgirl. Daar weet ze prima raad mee. In doggy mijn uiteindelijk overleden professortjes in het condoom gevuld. Jammer dat de mensheid deze proefessortjes moet missen. Na de kamer gang en financiële afwikkeling (uurtje €100) nog even gespeeld in de turkse ruimte. Kortom......een aanrader.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 december 2013),sofaking ( 1 december 2013)

  28. #15
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Sixsens, maandag 13 januari 2014:

    Op weg naar de kino liep ik Gaby tegen het schone lijf en greep mijn kans (en haar schone lijf).

    Hoewel ze normaal niet graag iets in de kino doet ging ze nu zonder protesteren mee en begon ze me daar heerlijk te strelen en zoenen. Toen ze al bezig was met pijpen en zich al nagenoeg had uitgekleed, was ik nota bene degene die voorstelde om op een kamer verder te gaan.

    Ze haalde een sleutel en in kamer 19, tegenover de kino, kon het spel verder worden gespeeld. Ik had al aangegeven niet te willen neuken, dus op dat na is zo goed als alles de revue gepasseerd, tot mijner volle tevredenheid en met een heerlijk orgasme tijdens standje 69.

    Kijk, daar doe je het nou voor...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2014)

  30. #16
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Sixsens 8 augustus 2014

    Voor de broodnodige afwisseling eens een uitstapje gemaakt naar Sixsens, alwaar ik had afgesproken met Licky Luke, Vendezz, KanariePiet, Eagelke en Eddy-V. Nog een nieuw rakker leren kennen: Obelix. Het was al weer even geleden.
    Na aankomst, eerst even aan het zwembad vertoefd met een aantal maten. Na een half uur begon het te stortregenen en was een verplichte gang naar de catacomben van Sixsens een noodzakelijk kwaad.
    In de bar werd ik door diverse bekende en onbekende dames aangesproken. (Tegenstrijdige) Adviezen genoeg van mijn maten. Ik kreeg op een gegeven moment bezoek van Gaby. Met Gaby was ik ooit eens op kamer. En ik herinnerde mij niets dat mij tegenhield om met Gaby op kamer te gaan.
    Op de kamer tongzoende Gaby perfect en langdurig. Zo lang zelfs dat ik meteen dacht, wordt het een half of een heel uur? Het PZC krijgt een waarde van GOSP 0,3M oftewel, ik vond het maar magertjes. Het leek wel of ze mijn kleine knak maar net raaktje...... .
    Beffen was oke, ze deed zeer goed mee, maar het was duidelijk fake. Ik heb daar niet zo'n probleem mee. Ze werd er wel behoorlijk nat van. Na een tijdje werden de rollen weer omgedraaid. Nog steeds hetzelfde pijpwerk, maar omdat het mijn eerste (en enige) date was, schoot ik toch gemakkelijk weer miljoenen professoren de dood in. Ik dacht even dat het een FT was, maar dat bleek niet het geval te zijn. Een deel van mijn professoren voelde ik landen in mijn gezicht. Ik had ook niet om een FT gevraagd, dus geen probleem.

    Terug in de bar nog een uurtje vertoefd met enkele maten, alwaar de nodige ervaringen werden uitgewisseld. Janina heeft nog een zeer goede poging gewaagd om mij mee op kamer te krijgen. Haar voorbehandeling aan de bar trok mij bijna over de streep, maar ik heb me in kunnen houden.

    Samengevat een aardige kamergang met Gaby. Het 'blasen' vond ik onder de maat (of ben ik teveel verwend door een Duitste dame in een andere club?). Herhalingsgevaar is op dit moment maar 20%.
    Prima geamuseerd met de mannen....binnenkort weer snel terug naar Sixsens....

  31. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 9 augustus 2014),KanariePiet ( 9 augustus 2014),licky luke ( 9 augustus 2014),Oudebelg ( 9 augustus 2014),sofaking ( 9 augustus 2014)

  32. #17
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gaby tracht me steeds weer te versieren. Ik was maanden geleden een keer met haar op kamer. Maanden geleden, da's weeral lang. Het gaat 'm er dan om wat je er nu nog van weet. Ik weet nog dat ze geen probleem maakte met de € 75 die ik haar gaf voor een uur. Ik weet ook nog dat dat maar het beste had geweest omdat ik me herinner dat de sessie wel leuk was, in totaliteit maar dat ze problemen maakte over het feit dat we na mijn orgasme (en nog een paar minuutjes kusjes geven en knuffelen) 35' op kamer waren en dat was voor haar geen halfuur. Ze vulde de tijd dan op met een (goede) massage. Ik ben de laatste om te seksen tegen de klok maar ook de laatste die een halfuur wil opvullen met massage of praten. Dit wrange gevoel zindert nog na en is ook dé enige reden dat mijn geld niet in haar beugel terechtgekomen is, sinds deze eerste sessie en er dus nog geen herhaling volgde. Anders had een herhaling zich al lang, allicht verschillende keren, voorgedaan omdat ze best lief is, best goede service geeft en volledig beantwoordt aan mijn type .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  33. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 9 augustus 2014),Sjeufke ( 9 augustus 2014)

  34. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Gaby tracht me steeds weer te versieren. Ik was maanden geleden een keer met haar op kamer. Maanden geleden, da's weeral lang. Het gaat 'm er dan om wat je er nu nog van weet. Ik weet nog dat ze geen probleem maakte met de € 75 die ik haar gaf voor een uur. Ik weet ook nog dat dat maar het beste had geweest omdat ik me herinner dat de sessie wel leuk was, in totaliteit maar dat ze problemen maakte over het feit dat we na mijn orgasme (en nog een paar minuutjes kusjes geven en knuffelen) 35' op kamer waren en dat was voor haar geen halfuur. Ze vulde de tijd dan op met een (goede) massage. Ik ben de laatste om te seksen tegen de klok maar ook de laatste die een halfuur wil opvullen met massage of praten. Dit wrange gevoel zindert nog na en is ook dé enige reden dat mijn geld niet in haar beugel terechtgekomen is, sinds deze eerste sessie en er dus nog geen herhaling volgde. Anders had een herhaling zich al lang, allicht verschillende keren, voorgedaan omdat ze best lief is, best goede service geeft en volledig beantwoordt aan mijn type .
    Wat maak jij het jezelf toch moeilijk...
    Het is dat we elkaar eens in Babylon ontmoet hebben en dat je toen wel een vrolijke kerel was, maar ik begin nu toch een beetje te twijfelen aan het laatste deel van jouw nickname seksENFUN.


    Eerstvolgende keer bij Sixsens gewoon weer lekker funenseks met Gaby!
    Zet hem op, go for it, je kunt het!!! 😉
    En Garde

  35. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 augustus 2014)

  36. #19
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Ik herlas n.a.v. bovenstaande berichten een berichtje van mij over een bezoekje aan Gaby
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Gaby
    Ik heb de indruk dat ze meestal pas wat later arriveert, terwijl ik altijd al vroeg kom en al op tijd vertrek.

    Gaby blijft altijd vriendelijk tegen me, ook als ze ziet dat ik aanstalten maak om er een eind aan te breien.

    Volgende keer als het onverhoopt een keertje tegenzit, blijf ik misschien wel op haar wachten.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  37. Onderstaande 2 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (10 augustus 2014),zwembroek (15 augustus 2014)

  38. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee Het bed uit.

    Gaby haar contract is beëindigd. Ze is gelukkig voor haar niet ontslagen. Je zou het bevordering kunnen noemen. Wie uitstelde om met deze prachtige dame die ook nog eens goed was op kamer, te gaan kameren, heeft te lang gewacht. Van uitstel komt immers afstel. Gaby werkt nu als theke. Samen met Denissa vormden ze gisteren een prachtig paar om te zien. Het toeval wil dat ik met beide thekes het bed al deelde .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  39. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Lekkerjong (10 december 2014),licky luke (30 november 2014),Snor ( 1 december 2014)

  40. #21
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Gaby is volledig gestopt, heeft een ommekeer gemaakt, zou nu als garçon werken in restaurant in München, tja....

  41. Onderstaande leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 februari 2015)

  42. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Gaby is volledig gestopt, heeft een ommekeer gemaakt, zou nu als garçon werken in restaurant in München, tja....
    Dus voor al diegenen die haar al langere tijd ook eens buiten de club wilden ontmoeten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  43. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 februari 2015)

  44. #23
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Gaby haar contract is beëindigd. Ze is gelukkig voor haar niet ontslagen. Je zou het bevordering kunnen noemen. Wie uitstelde om met deze prachtige dame die ook nog eens goed was op kamer, te gaan kameren, heeft te lang gewacht. Van uitstel komt immers afstel. Gaby werkt nu als theke. Samen met Denissa vormden ze gisteren een prachtig paar om te zien. Het toeval wil dat ik met beide thekes het bed al deelde .

  45. #24
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Gaby is weer terug in Sixsens!
    Als dame van plezier.
    Ziet er toppie uit met brilletje en een mooi gebit. ..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  46. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 1 maart 2015)

  47. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:12
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    444
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    392 in 229 posts

    Standaard Gaby (Macedonische)



    Gaby (Macedonische)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen
    Extra info : Leuk, gevarieerd dvp, service goed





 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

  Living Room 468*60