Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Claudia ( PHG / GT / YY / World)

    Naam: Claudia

    Haarkleur/-lengte : Blond tot op de schouders met krullen
    Lengte dame : 1.80 m
    Postuur/Cupmaat : lang en beetje fors, soms een beetje aan de te romige kant..
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : van 1979 dus 26 jaar
    Tatoeages/Piercings : panter/luipaard boven haar lies
    Service: compleet pakket: NMC,PZC,FT,AV, Eier lecken, vingeren, beffen .....
    Voordelen: Als je haar bij haar kont vastpakt gaat ze er helemaal voor. Noemt zichzelf ook 'versaute drielochstute', 2de bij Rheinische Blasekönigin wedstrijd.
    Nadelen: heeft wat problemen met haar gewicht...
    Voorheen gewerkt bij: Atlantis (als Nora), FKK-World, PHG, GT, Yin Yang

    nog wat recensies uit de oude doos:

    6 november 2003

    Afgelopen week al de hele week met onze moderator zitten kijken wanneer er weer afgereisd ging worden naar de PHG. Van de vaste groep was Jack42 afgevallen omdat die door een griepvirus geveld was en Kezmania liet ook al weten op bepaalde dagen niet te kunnen. Kezmania drong er op aan om zaterdag even te gaan voordat het onze jongens uit Roosendaal moesten voetballen tegen PSV.

    Maar Horny_one was horny en dus makkelijk over te halen door Willem. De dag waarop wij zouden gaan was dus vrijdag. Het enige probleem was dat ik net die dagen op een cursus was geweest en Willem zich af vroeg of ik dan wel kon presteren. Nou, na 2 dagen cijferneuken snakte ik naar een praktijkervaring en 5 minuten na afloop van de cursus reden we al richting Oedt.

    Onderweg lichtte Willem mij in over de aan- en afwezigheid van enkele toppers waarop ik mijn lijstje opdreunde... Kira, Claudia, Jacky en Tatjana. Maar ik mocht maar van Willem met 2 meisjes gaan... Om het gevaar van omkeren te vermijden heb ik dit moeten beloven. Onderweg werden we nog gebeld door Kezmania die zijn afspraak naar achteren geschoven had en zich al prima op de kamers had vermaakt.

    Aangekomen bij de PHG schrokken we van et aantal auto's: de parkeerplaats bleek uit te puilen. Bij de deur waren het Knabbel en Babbel die ons verwelkomden. We hadden hun wel die 50 euros entree willen geven, maar ja, we kregen van hun geen badjas. Dus maar op Whizna gewacht totdat die ons hielp.
    Bredero en Kezmania stonden ons lachend toe te kijken en vertelden hun mening over de bezetting van die dag. Helaas was Kira niet aanwezig vertelde Kezmania mij. Ze waren niet ontevreden over de verdere bezetting. Intussen was Katalin aangeslopen die om willem zijn nek ging hangen.

    Daarna omkleden en douchen! In de kleedruimte aangekomen troffen we daar, behalve enkele gasten, ook nog een lange blondine aan. Ik had deze dame al een keer gespot en had het vermoeden wie dit was. Vraag ik zo quasi nonchalant: "Hallo, Wie ist deine Name?", antwoordt ze met: "Claudia", waarop Willem meteen zegt: "Ah, du bist auf seine Liste!!". Dus die eerste afspraak was al meteen geboekt door mijn zaakwaarnemer annex chauffeur. Terwijl ik mij nog verder omklede kwam Claudia nog een keertje langs, zo alleen gekleed in haar handdoekje en liet 'toevallig' deze een beetje openvallen zodat Willem een zicht had op haar kroonjuwelen. "Niet verkeerd" was het oordeel van Willem.

    Eerst even doorgelopen naar de bar waar Willem op Katalin ging wachten en daar met Bredero en Kezmania ging kletsen. Claudia kwam tegen mij aan staan en inspecteerde intussen mijn zin in een vrijpartij. Al snel was de sleutel daar en betrokken kamer 10, direct tegenover de bar.

    Op de kamer was het meteen al een geile boel. Claudia houdt er ook van om te tongzoenen en we hebben elkaar eerst diep achter in de keel betast terwijl onze handen elkaars lijf ontdekten. Toen we een tijd bezig waren boog Claudia zich over mij en fluisterde mij toe dat ze alles deed.... Frans Totaal, Analverkehr..... ik hoefde niets te vragen, alleen maar doen waar ik zin in had. Nu had ik al zo'n beetje besloten dat ik er wel langer over zou doen dan de 30 minuten dus dat kwam wel uit. Het was een kwestie van langzaam opbouwen... na een pijppartijtje van haar, heb haar eerst lekker gebeft. Twee keer wist ze te komen voordat ze zich weer over mij ontfermde. Heb haar eerst gewoon genomen tot het hoogtepunt en daarna gekletst. Vervolgens haar weer plat op haar rug neergelegd en nog even haar tot een derde hoogtepunt gebracht. Hierna kon zij niet achterblijven en heeft mij heerlijk gepijpt totdat ik haar mondje lekker vol spoot. Einduitslag van dit uurtje stoeien: Claudia 3 orgasmes, Horny_one 2 orgasmes.

    Na afloop haar verteld dat het herhalingsgevaar 100% was.

    15 november 2003

    Op Zaterdag 15 november het alombekende voor-overleg gehad met moderator Willem, Kezmania en Jack42... Echter hadden de heren andere plannen zoals werken en voetbal kijken... Een bezoek aan Oedt zou er deze keer niet inzitten.

    Het voetbal was in Glasgow nu niet echt een succes en Willem dacht dat het beter was om zijn gezicht voorlopig even niet meer te laten zien in Duitsland, het land van "der Berti". Daar ik toch wel een stukje dichter bij het paradijs woon en het nederlands elftal mij eigenlijk 'scheiss egal' is, toch nog naar de PHG gereden om daar mijn avondeten te nuttigen.

    Daar aangekomen werd ik begroet door de bekende Babbel. Hij gaf een kort overzicht van de aanwezige meiden. Gevolgd door een begroeting van "de PHG-Hausmeister" Willi69.

    Bij aankomst in het nachtcafe bleek net dat de laatste restjes van het eten nog door een andere gast op het bord werden geschoven. Er was niks meer over. Gatver... de hele weg voor niks naar de PHG gegaan...

    Maarja, als je daar dan toch bent, dan maar naar de sauna en genieten van het uitzicht. In het nachtcafe zag ik Kyra zitten met een andere gast.... die was ook nog bezet ook... Weer een slechte voortzetting...

    Terug naar de tafel bij de sauna. Daar zat LJohn uit te rusten van zijn capriolen met Katrin. Zichtbaar genietend van een Beck's Gold.

    Ondertussen kwam een andere bekende nog voorbij, de vriendelijke Claudia die mij wist te verleiden tot een gang naar Centerparcs, ofwel de Tuinhuisjes.

    Binnen aangekomen viel het bekende blauwe handdoekje al snel op de grond en lagen we heerlijk te tongzoenen. Deze keer natuurlijk ook lekker gebeft en een uurtje gestoeid. Nu weten de oplettende lezers dat deze Claudia ook niet vies is van het gebruik van haar achterdeurtje en daar heb ik dan deze keer ook gebruik van gemaakt.

    Alles bij elkaar een heerlijk uurtje, deze meid is heerlijk geil, houdt van lekker vrijen en van hevige sex...

    Overigens verloor nederland hier weer met 3-1 wat het aantal orgasmes betreft.

    23 november 2003

    Afgelopen zaterdag weer naar de PHG gegaan. Ik had het vorige bezoek van Willem overgeslagen wegens andere verplichtingen en had me middels dit medium over de belevenissen van Bredero, Jack42, Wil48, Kezmania, Willem2 maar vooral Lalande op de hoogte gesteld.

    Maar om de schade in te halen ging ik, natuurlijk weer onder begeleiding van Willem2 die alle verhalen die ik uit mijn pen laat komen nauwgezet controleert weer richting Oedt. Willem had deze keer een ook nog JackD gevraagd om mee te gaan. Dit bleek echter pas toen ze voor de deur stonden. Om deze overmacht aan randstedelijke ijsberen te compenseren had ik Jack42 weten te overtuigen van noodzaak om wederom de PHG te bezoeken. Na het wederzijds wachten van 10 minuten op een parkeerplaats in de buurt van een grote stad in het zuiden des lands, betrad Jack42 de phg-mobiel van Willem en werd de reis voortgezet. Aangekomen bij de PHG sloeg ons de schrik om het hart toen de parkeerplaats redelijk overvol leek. Tegelijk met ons kwam een andere bekende bezoeker (laten we hem voor het gemak maar H. noemen) daar aan. Babbel bleek al lang aanwezig te zijn.

    De hoeveelheid ijsberen bleek toch nog mee te vallen maar de hoeveelheid dames was overeenkomstig. Echter enkele dames waar we onze zinnen op hadden gezet waren er niet... geen Leoontje voor Jack42, geen Katalin voor Willem2 en geen Ella voor Horny_one. Ook onze 'Hausmeister' was geveld door ziekte werd ons medegedeeld.

    Daar we redelijk laat voor ons doen binnenkwamen zijn we meteen doorgegaan naar het nachtcafe. Na het eten vervolgens wat zitten kletsen bij de tafel bij de sauna waar we al snel gezelschap kregen van Claudia. Wat zich daarna afspeelde was een spelletje: "Hoe krijgt Claudia Horny horny?" met Jack42 als aandachtig toeschouwer. Ook Jantje23 was getuige van dit spel....
    Nadat ze eerst tegenover me was gaan zitten, wijdbeens met uitzicht op haar kruis, ging Claudia daarna bovenop mijn schoot zitten, haar hoofd achterover houdend en tongzoenend met mij. Dat was het moment waarop ik de zwakste schakel was en ik de tafel moest verlaten. A la Expeditie Robinson werd Horny verbannen naar het duivelseiland (ook in phg centerparcs genoemd) waar hij moest proberen om het komend half uur te overleven. Als extra handicap werd Claudia op dit kleine eilandje losgelaten.

    Het was een heerlijk half uurtje. Deze keer had ik besloten het spaarpotje van Claudia voor 50 euro te vullen omdat ik nog andere plannen had voor de zaterdagavond. Verder waren er geen bijzonderheden te vermelden daar van de kunstjes deze keer geen gebruik gemaakt werd.

    6 juni 2004

    Iedereen van de busclub van Willem kent intussen de relatie tussen Claudia en mij... we spelen altijd een spelletje... Hoe krijgt Claudia Horny_one mee naar de kamer....

    Afgelopen zaterdag, 5 juni, was ik in gezelschap van Willem2 en nog enkele anderen in de sauna toen Claudia er aankwam in het nachtcafe. Heel verleidelijk begon ze zich op te rijden tegen de trapleuning. Op de vraag van iemand of ze weer op zoek was naar klanten luidde het antwoord: ja, zeker... en ging direct naar mij toe, en staand in mijn handdoek (afkoelen na de sauna) zei ze kom hier en ze begon uitgebreid te tongzoenen.

    Tja, nadat ze een twee weken ervoor mij had geprobeerd te verleiden met het uitzicht op haar kroonjuwelen ging ik deze keer voor de bijl... Ik ging even douchen terwijl Claudia de sleutel haalde....

    Op de kamer lekker gevreeen en haar klaargebeft. Daarna besloot ik om het maar op 50 euro te houden omdat ik nog wat van plan was die avond (Bianca) en reeds met Mandy geweest was. Dus haar gewoon zonder verdere extra's genomen.

    Volgende keren ben ik weer resistent tegen het Claudia virus denk ik... maar ja.. je weet nooit.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard 23 September 2005

    Zaterdag 23 september was voor velen de dag der terugkeer in de PHG. Velen hadden in de afgelopen maanden inspiratie opgedaan in GT en andere locaties en op deze dag viel alles weer samen....

    Zo ook het optreden van Claudia. Daar ik me 's middags al bezig hield met andere dames en er uitgebreid gegeten moest worden vanwege het oktoberfeest was haar aanweizgheid me nog niet opgevallen totdat Babbel melde dat Claudia er was en dat Willi69 er mee naar de kamer ging. Ik moest echter lang op beider terugkomst wachten omdat goed werk nu eenmaal wat tijd nodig heeft... Maar in de bar kun je je tijd wel doden met het drinken van enkele cocktails op een zaterdagavond.

    Toen Claudia terugkwam om de sleutel in te leveren, haar meteen aangesproken en begon het spel van de verleiding.. (Waarom eigenlijk want ik had mijn zinnen reeds op haar gezet?). Claudia zag er wat minder slank uit dan gewend maar nog wel lekker... en je hebt er je handen vol aan op de kamer.

    Maak je de fout als ik door haar kont veelvuldig te strelen dan is er echter een nadeel... ze wil dan ook op die plaats alle aandacht krijgen. Die ze dus ook kreeg...:D :D

    Dit werd uiteindelijk een uur 'versaute sex' zoals je die alleen met Claudia kan hebben. Leuk voor wat afwisseling en zeker voor herhaling vatbaar.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Claudia verhuisd naar FKK World

    Claudia is verhuisd naar FKK World in Polheim.

    Zal derhalve wel even duren voordat ik weer een ervaring met haar kan beschrijven.

    Groet, Horny_one

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Babylon 468*60   Living Room 468*60