Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53
  1. #51
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Onder het mom van garantie de klant dure producten aansmeren heet dat. Het is aan de klant of hij zich hierdoor door een bedrijf wil laten gijzelen.


    Die inktpatronen hebben een code gerelateerd aan het type printer. Je hoeft alleen maar op die code te googelen en dan zie je talrijke mogelijkheden om goedkoop online te bestellen.
    Niet echt.. Ik heb zelf al meegemaakt.. Printer van een Kant binnen gekregen.. Onder garantie.. Komt later van de leverancier terug.. Onhersteld met melding geen garantie meer wegens niet originele inkt die de printkop verstopt had... Stond duidelijk in de kleine letter tjes.. Maar ja wie leest die...

    Nieuwe truuk.. In die chip zetten ze een vervaldatum.. Leeg of niet maakt niet meer uit.. Hervullen kan nog als je veel afdrukt en nog voor de datum in de chip zit. Is je net hervulde cartridge daarna op vervaldatum.. Helaas... Maar dan geeft ie er alsnog de brui aan

  2. #52
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    [N.a.v. bezoek aan Planet Happy Garden]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Toen ben ik binnen kwam heb ik het vrijkaartje overhandigd aan Sarah, de thekedame. Sarah heeft mij verteld dat dit vrijkaartje bedoelt alleen voor de vaste klanten van de club en niet voor nieuwelingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het is in veel clubs denk ik geen probleem, zeker niet de clubs waarvoor we al langer vrijkaarten mogen weggeven en zeker niet als je daar een stamgast bent.
    [ . . . ]
    een probleem hebben we gelukkig niet!
    Zo win je een vrijkaart bij een tombola en zo sta je bij de theke (van een gerenommeerde club) en doe je mee met een nieuwe tombola: "Kom ik gratis binnen of niet".

  3. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (20 februari 2016)

  4. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    [N.a.v. bezoek aan Planet Happy Garden]
    Zo win je een vrijkaart bij een tombola en zo sta je bij de theke (van een gerenommeerde club) en doe je mee met een nieuwe tombola: "Kom ik gratis binnen of niet".
    Het doel van een vrijkaart is juist ook om niet alleen stamgasten te belonen maar ook nieuwe leden dan wel leden die eens een keer een andere club willen bezoeken!
    Uiteraard zul je wel zien dat als iemand ergens wat wint bij BRVDM of voetbal poel hij snel geneigd zal zijn voor zijn stamclub te kiezen, via de tombola proberen we juist een mix te krijgen van nieuwe gasten en stamgasten. Dus bestaande klanten belonen en en nieuwe klanten zien te winnen dat ziet een club ook het liefst. Bedoeling is bepaald niet dat het altijd dezelfde gasten zijn die met een VK naar binnen komen, dat ziet een club terecht juist liever niet.

    Dat een thekefrau som denkt dat het systeem meer voor stamklanten bedoeld is wel te begrijpen want die zal ze logischer wijze relatief vaker zien maar dat klopt dus niet.
    Wat ook een rol speelt is dat stamgasten hun kaart zelden laten verlopen en juist nieuwe klanten relatief vaker, das jammer maar komt helaas wel voor.

    Een systeem van alleen digitale kaarten is alleen te realiseren als clubs daar ook de infra structuur voor hebben dus bv een QR scanner/reader, men heeft voor de administratie nu eenmaal een bewijs nodig dat iemand met een VK binnen gekomen is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

  Babylon 468*60