Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 53
  1. #1
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard Digitale vrijkaarten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    "AUB Uitprinten en meenemen". Ook nu staat die tekst op mijn digitale vrijkaart. Maar ik heb geen printer en dat zorgt altijd weer voor hachelijke situaties. Immers, op mijn werk staat een mooie kleuren laserprinter in een openbare ruimte, voor iedereen vrij toegankelijk. Eerst even naar de site van de ijsberen surfen en mijn privéberichten openen. Rechtsklikken en kiezen voor "Afdrukken". Ik hoop dan altijd maar dat er geen alert loggende en trackende systeembeheerder aan het werk is die bij het zien van www.ijsberenforum.com een lampje gaat branden. Gauw naar de "printer" lopen en mijn vrijkaart ligt al glimmend te wachten, denk ik! Dat gaat altijd zonder problemen maar deze keer staat de kantine juffrouw met MIJN vrijkaart in haar handen en bestudeert deze van A tot Z. Terwijl ze haar breipatronen heeft uitgeprint, krijst ze, nieuwsgierig als ze is, in mijn oor: "Kijk eens hier wat een merkwaardig velletje papier. Moet je lezen "Gefeliciteerd...Gratuliere met deze vrijkaart van Golden Time. Jouw nummer is DEC GT 12.1213 Badslippers". Wat zou dat betekenen? . Ik gris mijn kleinood uit haar grijpgrage klauwen en zeg: "oh, dat is een vrijkaart voor een bingoavond en op dit nummer is al een kleine prijs gevallen. Kijk maar, "Badslippers". Handig niet!". Gauw wegwezen.
    Kortom, wordt het langzamerhand niet tijd om dit systeem op de schop te gooien? Wie heeft er nog een printer in huis?
    Ik neem aan dat alleen de zin: "Jouw nummer is DEC GT 12.1213 Badslippers" van belang is voor de club. Dus als ik die code doorgeef en de club heeft een lijst met codes van W2 ontvangen, lijkt me dat toch voldoende.
    Sommige ijsberen melden dat ze gewoon het bericht op hun mobiele telefoon of tablet laten zien en dat dat voor sommige clubs voldoende is.

    Ik denk daar nu eigenlijk aan omdat komend weekend weer 2 verjaardagsfeesten gevierd worden. Dan krijg je een dag van ter voren het bericht in je mailbox met de mededeling "Uitprinten en meenemen". En als je dan geen printer hebt valt er ook niks mee te nemen.

    Andere ideeën?

  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Gewoon even op het werk uitprinten

  3. #3
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    [QUOTEDat gaat altijd zonder problemen maar deze keer staat de kantine juffrouw met MIJN vrijkaart in haar handen en bestudeert deze van A tot Z. Terwijl ze haar breipatronen heeft uitgeprint, krijst ze, nieuwsgierig als ze is, in mijn oor: "Kijk eens hier wat een merkwaardig velletje papier. Moet je lezen "Gefeliciteerd...Gratuliere met deze vrijkaart van Golden Time. Jouw nummer is DEC GT 12.1213 Badslippers". Wat zou dat betekenen? . Ik gris mijn kleinood uit haar grijpgrage klauwen en zeg: "oh, dat is een vrijkaart voor een bingoavond en op dit nummer is al een kleine prijs gevallen. Kijk maar, "Badslippers". Handig niet!". Gauw wegwezen.][/QUOTE]

    Dat je haar niet uitgenodigd hebt om mee te gaan, zoveel mooie prijzen te winnen op een gezellige bingoavond
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  4. #4
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 06:06
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Geen andere ideeën maar wel helemaal met je eens.

    De enige reden die ik kan verzinnen waarom men bij uitprinten blijft is voor de administratie van de club zelf.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Geen andere ideeën maar wel helemaal met je eens.

    De enige reden die ik kan verzinnen waarom men bij uitprinten blijft is voor de administratie van de club zelf.
    Ja daar gaat het meestal om. Het is klein stukje bewijs voor de ontvangstdame die aan het eventueel bestaande achterliggende administratiesysteem moet uitleggen waarom iemand gratis naar binnen is gelaten.



    PS Met zulke feesten wordt er meestal niet zo moeilijk gedaan.....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:08
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.500
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    DEC GT 12.1213 Badslippers is al gebruikt hoor ik net

  7. #7
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    11 september 2023 @ 16:52
    Berichten
    195
    Discussies
    19
    Thanks
    72
    Thanked
    150 in 59 posts

    Standaard

    Es gibt zwei wichtige Gründe, warum die Clubs einen Ausdruck auf Papier brauchen:

    1. ist die ausgedruckte Freikarte ein Beleg für's Finanzamt - ein Nachweis, daß man den Eintritt nicht "schwarz" kassiert hat
    2. Sicherheit für die Empfangsdame - ein Nachweis, falls der Chef auf die Idee käme, sie habe sich den Eintritt an der Clubkasse vorbei selber in die Tasche gesteckt. Deswegen gibt es in manchen Clubs auch diese Bändchen am Handgelenk, die beim Verlassen wieder abgeschnitten und zwecks Zählung einbehalten werden.

    Ein Tip für die, die zuhause keinen Drucker haben und die Freikarte auf der Arbeit ausdrucken müssen. Damit das schneller geht und man sich nicht im Forum einloggen muss, macht man folgendes:
    1. zuhause ein PDF von der PN erstellen - man markiert nur den eigentlichen PN-Text --> dann Funktion "drucken" wählen und Druckbereich "Markierung" (so hat man nur eine Seite zu drucken) wählen --> PDF abspeichern und auf einem USB-Stick mitnehmen oder die Datei an sich selbst (am besten private Emailadresse) schicken. Alternativ kann man auch einen Screenshot erzeugen und diesen als Bilddatei abspeichern.
    2. im Büro die Datei vom USB-Stick bzw. aus der Email drucken und fertig - das dauert dann nur 30 Sekunden und man muss sich nicht ins Forum einloggen.
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

  8. Onderstaande 2 leden hebben Deepreamer bedankt voor deze bijdrage:

    Willem2 (26 februari 2013),Willi69 (26 februari 2013)

  9. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Het gaat alleen maar om een papiertje waarin o.a. de code staat als bewijs voor gratis entree. Je kan deze dus desgewenst zelf overschrijven. Gewoon de waarheid zeggen aan de receptie "ik heb geen printer en heb deze dus maar zelf overgetikt!". Lijkt me niet dat het al te lang moet duren om het volgende zelf neer te pennen:

    Wir gratulieren dir mit deiner Freikarte für Golden Time

    Wichtig:
    Bitte diese Nachricht ausdrucken und mitnehmen und beachten dass
    diese Nummer FEB GT 666 Badelatsche nach zwei Monaten ab heute (26.2) ihre Gültigkeit verliert.



    Wel met blokletters schrijven want anders staan ze een kwartier lang bij de receptie met zijn tweeën of drieën je A4-tje te ontrafelen.

    P.S. Met de 60 euro die je met het vrijkaartje bespaart kun je een mooie printer aanschaffen.

  10. #9
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Wanneer ik een vrijkaartje gewonnen heb, selecteer ik de tekst uit het persoonlijke bericht van onze almachtige Willem2 en plak dit in Word.

    Klik linker muistoets, “sleep” de cursor over de tekst die je wilt kopiëren: de tekst wordt blauw. Ctrl “C” (=kopiëren).
    Begin een nieuw document in Word en CTRL “V” (=plakken).
    Dit Word-Document print je uit, of je slaat het op je USB-stick op onder de naam “business budget 2013” of “marketing voorstel” en print het uit op je werk.
    In de historie van je werk-PC blijft de naam van het geopende document bewaard, echter de inhoud niet.


    Dit heeft nog nooit een probleem opgeleverd met één recentelijke uitzondering:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Woensdag 06-02-13 bezocht ik met een Tombolavrijkaartje Samya in Keulen. De receptioniste bekeek mijn vrijkaartje aandachtig en was van mening dat ze dit niet kon accepteren, omdat het niet volledig was uitgeprint??? Men was recentelijk met een vervalst vrijkaartje geconfronteerd geworden en ze had nieuwe instructies gekregen. Hoe het kaartje er dan precies uit diende te zien, kon ze me echter ook niet verduidelijken, te meer omdat ik geen idee had wat ze precies bedoelde. ……….. Met enig voorbehoud besloot ze mijn kaartje dan maar vooralsnog te accepteren, maar zou de geldigheid echter dubbel verifiëren.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    @ P1 maar dan verkloot je het wel voor dhr Badelatsche

    Ja, ik regel ook vrijkaarten per sms of bel op om te zeggen dat er weer 1tje geen printer heeft. Maar dat zijn wel uitzonderingen.
    Lees de duitse tekst nog eens. Die was nog niet zo slecht. Die Deepreamer heeft al weer bijna een vrijkaart te pakken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik neem aan dat alleen de zin: "Jouw nummer is DEC GT 12.1213 Badslippers" van belang is voor de club. Dus als ik die code doorgeef en de club heeft een lijst met codes van W2 ontvangen, lijkt me dat toch voldoende.
    Niet helemaal. Er moet een unieke link worden gelegd tussen de code en de beer in kwestie, dat is dat iemand lid van het IJBF deze code heeft ontvangen. Dat gaat in ieder geval door een IM af te printen die aan je IM adres is gestuurd en waar dan op de uitnodiging de code op staat.

    Komt inderdaad ook nog bij dat met het formuliertje de club de administratie op orde heeft. Heb je geen printer, no problem dat lossen we als gezegd wel op.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Tiga (26 februari 2013)

  14. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niet helemaal. Er moet een unieke link worden gelegd tussen de code en de beer in kwestie, dat is dat iemand lid van het IJBF deze code heeft ontvangen. Dat gaat in ieder geval door een IM af te printen die aan je IM adres is gestuurd en waar dan op de uitnodiging de code op staat.

    Komt inderdaad ook nog bij dat met het formuliertje de club de administratie op orde heeft. Heb je geen printer, no problem dat lossen we als gezegd wel op.
    Dat is inderdaad de voornaamste reden, voor een aantal clubs althans.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  15. #13
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.902
    Thanked
    2.363 in 1.023 posts

    Standaard

    In heaven7 geen probleem, code is genoeg voor hun, ze hebben een lijstje met codes en daarbij frank is niet zo moeilijk met Vrijkaartjes
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  16. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Printers op ons werk hebben een pincode systeem, kun je in de printereigenschappen aanzetten en als je dan op de printer op het knopje "afdrukken" drukt vraagt ie om die pincode. Kan ik dus gewoon m'n vrijkaartje klaarzetten, de 5 minuten (werkelijk!) lopen naar de printer en daar anoniem m´n kaartje uitprinten

  17. #15
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Andere ideeën?
    Is de info(mail) op je smartphone niet voldoende om dat te laten zien?
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  18. #16
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    Is de info(mail) op je smartphone niet voldoende om dat te laten zien?
    Nee meestal niet, zie bovenstaande berichten.

  19. #17
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Ik lees in bijna alle berichten wederom het woord "Printen". Het gaat er juist om om NIKS te printen.

    Allereerst, volgens mij stuurt W2 een bevestigingsemail naar de club dus dan hebben ze al een papier voor het finanzamt. Het snijdt gewoon geen hout dat ik dan ook nog eens met een papieren versie kom aanzetten. Als ik de code weet en doorgeef aan de Theke is dat toch voldoende. Een lijst met codes zoals in "H7" of "PSR" is handig want dan kan ze direct zien of de code erop staat en vervolgens afvinken, doorstrepen of wat dan ook. We hebben het hier immers niet over gevoelige pinbetalingen die middels AES encryptie versleuteld moeten worden.

    Als we praten over oneigenlijk gebruik, ja dat kan want soms worden vrijkaarten doorgemaild naar een bevriende ijsbeer. Net als dat ik die code zou kunnen doorgeven. Volgens mij is het dus simpel. W2 stuurt email met daarin de gegevens.

    vrijkaart.jpg

    Vervolgens kom ik bij de "Theke" en zeg: "Ich bin Badslippers und ich habe freien Eintritt. Die Kode is DEC LR 12124". Zij checkt haar lijst met codes of ze zoekt de e-mail op. Of zie ik iets over het hoofd.

    Ik snap ook niet dat de "Thekefrau" gevrijwaard moet worden. Die kan sowieso 10 willekeurige kerels binnen laten en de entree in haar zak steken want in sommige clubs wordt helemaal niet bijgehouden wie er binnen komt. Laat staan dat de baas dat weet. Maar ja, dat is zaak van het management om dat beter te kunnen controleren bijvoorbeeld met polsbandjes.

  20. #18
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Bij de meeste Thekes zal toch wel een camera hangen waarmee de Thekefrau in de gaten kan worden gehouden, denk ik. Dat werkt alleen al preventief. Maar dat er weleens een briefje van 50 zal verdwalen zou me niet verbazen.
    Alleen een code doorgeven zullen de clubs geen superidee vinden. Als het druk is en er staan nog 5 man bij de Theke dan zullen ze er weinig zin in hebben om die lijst te gaan bekijken. Bovendien zijn de clubs over het algemeen niet erg vooruitstrevend in dat soort zaken. Ze laten liever alles zoals het is. Zelf gebruik ik ook liever de printer van thuis niet en rijd even langs een internetcafé.

  21. #19
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.040 in 1.580 posts

    Standaard

    Badslippers heeft een luxeprobleem, hij wint te veel vrijkaarten. Wat kost een simpele printer tegenwoordig? Die dingen zijn zo duur niet meer. Zal denk ik niet boven de honderd euro uitkomen, de waarde van twee vrijkaarten. Dat heb je er zo uit. Voor vrijkaarten en andere dingen. Gewoon een keer zo'n ding aanschaffen, je hebt er jarenlang plezier van.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 februari 2013)

  23. #20
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Mo vrijkaarten, mo Problems.
    Kiss my schermafbeelding

  24. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niet helemaal. Er moet een unieke link worden gelegd tussen de code en de beer in kwestie, dat is dat iemand lid van het IJBF deze code heeft ontvangen. Dat gaat in ieder geval door een IM af te printen die aan je IM adres is gestuurd en waar dan op de uitnodiging de code op staat.

    Komt inderdaad ook nog bij dat met het formuliertje de club de administratie op orde heeft. Heb je geen printer, no problem dat lossen we als gezegd wel op.
    Van vrijkaarten die ik heb ontvangen heb ik elke keer slechts het Duitse stukje tekst naar een word document gekopieerd met daarboven de code vet gedrukt en dat vervolgens afgedrukt. Bij de receptie was het elke keer vanne "moment ben zo terug" waarna ze even naar achter lopen en snel terug komen dat het oké is. Er is dus geen enkele link van welke mail naar welke mail het gestuurd wordt, slechts de tekst zoals ik in een eerdere reactie hier gaf.
    GT ging er van de verschillende clubs het meest soepel mee om, die nemen het A4tje aan en gaven me meteen een polsbandje.
    Kortom, de simpele oplossing waar ik mee kwam werkt volgens mij ook. Ik heb een paar keer de IM op mijn telefoon laten zien en een keertje overhandigde ik slechts een memovel met daarop alleen de code. Zelfs na twee maanden overschrijding werd in LR mijn vrijkaartje geaccepteerd, de dame bleef toen wel wat langer weg waarna de manager van achter kwam om me even een hand te geven en welkom te heten.
    Samya ging volgens mij er wel wat moeizamer mee om conform ik hierboven ergens las.

  25. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    41.776
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Badslippers heeft een luxeprobleem,......
    en

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Van vrijkaarten die ik heb ontvangen heb ik elke keer slechts het Duitse stukje tekst naar een word document gekopieerd met daarboven de code vet gedrukt en dat vervolgens afgedrukt. Bij de receptie was het elke keer vanne "moment ben zo terug" waarna ze even naar achter lopen en snel terug komen dat het oké is. Er is dus geen enkele link van welke mail naar welke mail het gestuurd wordt, slechts de tekst zoals ik in een eerdere reactie hier gaf.
    GT ging er van de verschillende clubs het meest soepel mee om, die nemen het A4tje aan en gaven me meteen een polsbandje.
    Kortom, de simpele oplossing waar ik mee kwam werkt volgens mij ook. Ik heb een paar keer de IM op mijn telefoon laten zien en een keertje overhandigde ik slechts een memovel met daarop alleen de code. Zelfs na twee maanden overschrijding werd in LR mijn vrijkaartje geaccepteerd, de dame bleef toen wel wat langer weg waarna de manager van achter kwam om me even een hand te geven en welkom te heten.
    Samya ging volgens mij er wel wat moeizamer mee om conform ik hierboven ergens las.
    een verslavingsprobleem.
    Ze kennen jou gewoon te goed en weten dat het klopt.
    Een betrouwbare spanjaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 februari 2013)

  27. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zelfs na twee maanden overschrijding werd in LR mijn vrijkaartje geaccepteerd, de dame bleef toen wel wat langer weg waarna de manager van achter kwam om me even een hand te geven en welkom te heten.
    Mooi toch, hoe zowel GT als LR zeer coulant de regels toepassen als het gaat om stamgasten! Laat onverlet dat het systeem gebaseerd is op en een code die de beer krijgt en een link met zijn ijsbeer ID die wordt gemaakt via de IM.

    In jouw geval zie je maar weer eens hoe klantvriendelijk clubs zijn bij bekende stamgasten maar dat is niet het issue. Ook niet dat bepaalde clubs zelfs na 2 maanden een kaart wel hanteren dat mag waar zijn maar formeel is de kaart nu eenmaal 2 maanden geldig evenals formeel clubs het liefst correct uitgeprinte vrijkaarten zien.

    Maar nogmaals heb je geen printer of heb je andere redenen een kaart niet te willen printen dan kan dit altijd worden opgelost door ons maar in jouw geval was dat dus zelfs niet nodig! Ik zeg moooooooooi man .

    Voor BS is er ook geen probleem want die kan de kaart gewoon printen en issie dat vergeten en de code weet komt in zijn stamcluppies ook gewoon binnen.

    De afspraak met de clubs is helder en even helder is ook dat er altijd een oplossing kan worden gezocht als je niet wilt of kunt printen dan wel dat clubs vaak zeker bij stamgasten coulant met de afspraak omgaan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 februari 2013),Picasso 1 (26 februari 2013)

  29. #24
    Geregistreerd
    19 september 2012
    Last Online
    28 januari 2024 @ 20:11
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    116 in 36 posts

    Standaard

    Bij Golden Dreams gaan ze er ook soepel mee om, laten zien op je smartphone was voldoende!

  30. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:44
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker77 Bekijk bericht
    Bij Golden Dreams gaan ze er ook soepel mee om, laten zien op je smartphone was voldoende!
    Het is in veel clubs denk ik geen probleem, zeker niet de clubs waarvoor we al langer vrijkaarten mogen weggeven en zeker niet als je daar een stamgast bent.

    Maar evengoed bezoek je een club die nog niet zo lang kaartjes schenkt en tref je een thekedame die vaag weet dat ze vrijkaartjes moet accepteren van bepaalde fora. In zo'n geval is het effectiever om een geprint kaartje bij je te hebben.

    Soit, een probleem hebben we gelukkig niet!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.