Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 92
  1. #51
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    En of ze terug is!!!
    Gisteren heerlijke sessie met haar gehad het was nog even twijfelen of ik met Nicole of met Kitty zou gaan maar de beslissing werd makkelijk want Nicole was op de kamer en Kitty was vrij en daar moet je van profiteren want dat is uitzonderlijk!
    Nadat ik wat gegeten had ging het naar de kamer voor een uurtje en er volgde weer een buitengewoone lekkere sessie, wat maakt Kitty nu zo speciaal ik weet het niet echt 1 ding kan ik wel noemen sommige andere dames gaan op een dusdanige manier liggen als ze je aan het pijpen zijn dat je net nergens bij kunt, Kitty gaat zodanig liggen dat je juist wel overal bij kunt God wat is die meid lenig ;-)
    Na afloop zouden we samen een leffe gaan drinken maar bij de theke stond al een ijsbeer te wachten hij sprong bijna een meter in de lucht toen hij Kitty zag dus heb ik mijn biertje maar alleen opgedronken :'(
    Daarmee kom ik meteen bij het volgens mij enigste nadeel van Kitty ze heeft geen after-sales niet dat ze dat niet zou willen ze krijgt er gewoon de kans niet toe :-(
    Groetjes jos

  2. Onderstaande 2 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 mei 2015),MiniME (20 mei 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Oeps
    Nog wat vergeten, Kitty is er nog voor 4 weken daarna verdwijnt ze weer naar Hongarije tot medio augustus.
    Is maar beter ook voor de andere dames kunnen ze ook nog wat verdienen.
    Groetjes jos

  4. #53
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos5185 Bekijk bericht
    Oeps
    Nog wat vergeten, Kitty is er nog voor 4 weken daarna verdwijnt ze weer naar Hongarije tot medio augustus.
    Is maar beter ook voor de andere dames kunnen ze ook nog wat verdienen.
    Groetjes jos
    daar zit je toch weer een beetje naast jos er zijn genoeg damens in babylon die er wat verdienen als kitty er ook is oa alice kesja angie ezv kitty is een mooie verschijning ma echt niet de geilste

  5. #54
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    daar zit je toch weer een beetje naast jos er zijn genoeg damens in babylon die er wat verdienen als kitty er ook is oa alice kesja angie ezv kitty is een mooie verschijning ma echt niet de geilste
    Het was meer als grapje bedoeld en voor PSE ervaringen moet je inderdaad niet bij Kitty zijn trouwens al die dames die jij opnoemde schitterden gisteren door al dan niet langere afwezigheid met als gevolg dat Kitty zo'n beetje de enige was die kamerde.
    Groetjes jos

  6. #55
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos5185 Bekijk bericht
    Het was meer als grapje bedoeld en voor PSE ervaringen moet je inderdaad niet bij Kitty zijn trouwens al die dames die jij opnoemde schitterden gisteren door al dan niet langere afwezigheid met als gevolg dat Kitty zo'n beetje de enige was die kamerde.
    Groetjes jos
    ik heb met kitty overigens wel een pse ervaring en het is een slimme meid die ik met plezier neuk kitty snap het als een van de weinigen dvp s even 4 weken werken en dan weer na huis geen maanden in de zelfde club hangen

  7. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (20 mei 2015)

  8. #56
    Geregistreerd
    3 augustus 2010
    Last Online
    25 augustus 2017 @ 13:20
    Berichten
    93
    Discussies
    2
    Thanks
    41
    Thanked
    135 in 36 posts

    Standaard

    Blijkbaar een paar uren voor de jos langs geweest in het oord van plezier en ook op mijn beurt een super sessie met Kitty gehad.

    Voor de fans is zij de max

    Sessie van bijna 2u gemaakt en 3 orgasmes later moe en voldaan verder gegaan.

    Voor mij blijft zij nummer 1 en alleen voor haar al zou ik nog terug gaan voor ze naar het thuisfront trekt.

    Elke euro meer dan waard.

    MAAR ik ben dan ook een fan ��

    Dus niet geheel onpartijdig
    you never walk alone !

  9. #57
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ondanks dat sommige anders beweren Is Kitty nog steeds een top act, zowel buiten als op de kamer. Ze moet je wel Ok vinden, anders wordt het nix

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  10. #58
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Learning to fly

    Well I started out... down a dirty road
    Started out... all alone
    And the sun went down.. as I crossed the hill
    And the town lit up... the world got still

    I'm learning to fly... but I ain't got wings
    Coming down... is the hardest thing
    Well the good ol' days... may not return
    And the rocks might melt... and the sea may burn


    geknipt uit mn bericht

    In het momentje van keuzeverwarring voor de eerste ronde speelde de factor "zeldzaamheid" een grote rol, want hoe vaak zal het iemand lukken om Kitty aan te spreken die net van een kamer komt en wat fruit zitten eten? Ik kan haar vervolgens uitleggen waar ik zolang gebleven ben (ze wist nog niet van mn sportongelukje) en dan gaat ze zich even opknappen. Terwijl ik zit te wachten raak ik met Shana in gesprek en kom erachter dat Iman inderdaad afwezig is en Katja lang bezet door meerdere stamgasten. Dan is Kitty weer terug, die Shana grinnikend beloofd me heel te laten voor vanavond De vorige keer was me al opgevallen dat Kitty ook een ontstressende manier van opgeilen heeft en dat had ik wel nodig die week.

    Tom Petty speelt weer een rustig riffje met een paar Travelling Wilbury's in zijn achtergrondkoor en net zoals die poolcleaner in dat clipje wordt ik gewoon door haar ingepakt.Ze had er na wat fanfare-kunsten geen bezwaar tegen dat ik haar grootste pluspunten eens van dichtbij ging onderzoeken en liet zich daarna bij een befpauze behoorlijk gaan als ik de flinke vlek in het laken interpreteer Ze gaat ook wat dieper zoenen en laat zich na gummierung langzaam over me heen zakken. Maar hoewel het nog langzaam begint, uiteindelijk liggen we toch in missio te rammelen voor het met een luide knal afgelopen is BAM! WGSA-rating: 9/10 blijft gehandhaafd.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  11. #59
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ondanks dat sommige anders beweren Is Kitty nog steeds een top act, zowel buiten als op de kamer. Ze moet je wel Ok vinden, anders wordt het nix
    Helaas, na donderdag is Kitty weer even weg.........vooral jammer voor de (potentiele) liefhebbers die komende vrijdag naar Babylon

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (16 juni 2015)

  13. #60
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    aan alle goede komt een end

  14. #61
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Helaas, na donderdag is Kitty weer even weg.........vooral jammer voor de (potentiele) liefhebbers die komende vrijdag naar Babylon
    Tot medio augustus vertelde ze mij

    Gr jos

  15. Onderstaande leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 juni 2015)

  16. #62
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Goed nieuws, weer terug in Babylon!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #63
    Geregistreerd
    16 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 17:53
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 5 posts

    Standaard

    Kitty is top _ en dit weet ze

  18. #64
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pips Bekijk bericht
    Kitty is top _ en dit weet ze
    kitty is gewild om haar uiterlijk ma niet de beste dvp van babylon

  19. #65
    Geregistreerd
    10 juli 2015
    Last Online
    18 januari 2016 @ 20:15
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    20
    Thanked
    32 in 14 posts

    Standaard

    Kitty is 120% GFE! Super kussen, helaas te zacht pijpen, maar als ze je aankijkt en je spuit in haar mond is dat meer dan hemels.

  20. #66
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers: nog tot en met dinsdag aanwezig. Dan weer paar maanden weg helaas.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  21. #67
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: nog tot en met dinsdag aanwezig. Dan weer paar maanden weg helaas.
    Ik zag ze afgelopen zondag, tegen mij zei ze dat ze in Oktober terug is.
    Nu maar afwachten of dat waar is, natuurlijk.

    Ik schrijf later meer, dit wou ik snel even kwijt in antwoord.
    De zwarte wolf

  22. #68
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    HELLO KITTY TIME

    Uit recensie van BABYLON 23 Augustus 2015

    Het werd tijd voor wat waarschijnlijk mijn enige kamergang zou worden. Maar Kitty was nergens te bekennen. Toch stress op deze luie Zondag in een te rustige club? Wat als ze een ganse dag door een pannenkoek wordt geboekt? Ik vroeg aan de bardame waar ze was, zocht ze overal. Toch wat zenuwen die dag voor een dame te pakken te krijgen. Maar ze was zich gewoon laten masseren.

    871c3ac9495057d6b74c1b19ba2499de.jpg

    Ze jaagde niet. Geen van hen, trouwens. Dat verschil hebben we weer: in Mondial en Samya waren ze ook niet zo jagerig ingesteld maar komen ze je wel actief begroeten. Ik besloot dan maar Kitty te benaderen en vroeg om samen presale-gewijs buiten te gaan liggen kennismaken. Ze leek daar eerst niet veel zin in te hebben. Geen vlot begin :/ Aldaar vroeg ze 2x wanneer we op kamer gingen. Er is nochtans echt geen haast hier, de beren waren erg dun gezaaid en veel ging ik er die hele dag ook niet zien. Het moet hier een wild feest geweest zijn de Zaterdag dat er zo weinig vuur in zat.

    Ik weet dat ik geen grote prater ben, zeker niet in het Duits, dat bemoeilijkt een goede presales en de klik wat maar heb toch beter meegemaakt. Vraag me soms af hoe die pannenkoeken dat bij elkaar lullen en waarover ze het dan hebben: de vrouw, de kindjes, de hobby, het weer?

    Ik streelde haar lekkere lijf en schone grote borsten. Uiteindelijk hield ik het nier meer uit: we trokken naar een kamer helemaal achteraan de bar op het gelijkvloers. Intussen had ik mijn verwachting wat minder hoog gesteld door die afstandelijkheid van haar. Hard-to-get-mode.

    Op kamer bond ze haar lange haar bijeen in een knot. Dat doen ze nu veel, die dames. Dat is makkelijker voor blowjobs. Alleen was dat orale nu niet op mijn menu. Weer die lichte verbazing. We streelden en knuffelden wat, dat wil zeggen dat deed ik voornamelijk. Het condoom werd snel omgedaan voor het standaard standje 'dame-on-top' zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf terwijl ik met die mooie grote tieten kan spelen. *Ja, ik val in herhaling *

    Deze keer bepaalde ik het ritme wat: we neukte trager, sneller, trager, stopten, weer sneller en o zo lekker. Zij speelde goed in en eindelijk kwam het los tussen ons was er al meer iets dat op een klik leek. Die tempowisselingen brachten me na 10 minuten of iets meer naar een geweldig hoogtepunt. Dat orgasme hield ik best erg lang vast. Ik paste zelfs een yoga-leef-in-het-nu techniekje toe. De dames weten dan even niet meer hoe het er aan toe gaat: is die nu aan het klaarkomen, is het al gebeurd of wat doet die nou? Achteraf lagen we tevreden naast elkaar, deze keer praatten we openlijker dan in de onhandige presales. Plots had ik er weer zin in. Die Kitty is echt een lekker ding. Ze waarschuwde dat een tweede maal klaarkomen 50€ extra was. Niet elke dame hier past dit toe. Gabriëlla vorig jaar zei dat ook. Daarop stelde ik een uur voor want, duh, dat is ook 100€. Ze haalde nog een condoom en we gingen er weer voor.

    r34--hello-kitty--762589.jpg

    Met ervaring en door veel kamers te maken, leer je en ik dacht terug aan Nadja in Sakura. Die had mooi blond haar maar bond dat ook samen en ik vroeg niet dat lekker lang te laten hangen. Dus vroeg ik Kitty haar haar los te doen. Aarzelend deed ze dat maar dan werd ik bedolven onder die waterval van haar prachtige dikke lange bruine haren. *Haar-fetisj-momentje *

    Dit werd nu pas echt een feest! De tweede maal seksen was zelfs nog beter dan de eerste en technisch is Kitty heel goed. Geil keek ze me aan, verleidend, zotmakend heerlijk . Na het klaar komen weer strelen en praten en ineens had ik wat ze "post-coital tristesse" noemen . Ja hoor, op google-opgezocht. Kennen jullie dat ook? Ja, de seks was zo verdomde goed dat deze kerel even een dipje kreeg! Ze streelde me nu. Het werd wat intiemer en ineens begon ze terug speels te verleiden. Er kwam zowaar weer leven in kleine Vazkor. Ze keek me verwonderd aan en vroeg of er echt nog een derde keer in zat?

    Ik stelde me in op een extra 50€ en we neukten een derde keer. Zij deed dat prachtige lange haar weer los en zat weer on top. Alles gebeurde on top. En ik haalde het wel om een derde keer neukend klaar te komen. Niks handmatigs. Dit is er een record bij! Dit heb ik nooit eerder gehad.

    Kitty is een wonderdame die zag dat deze jongen terug moest opgebeurd worden en een derde keer aanbood. We hadden het uur zeker overschreden maar het was genoeg voor mij. Deze ene sessie was er al 3 waard. Een wereldwijf! Een fenomeen! Jammer van die professionele houding in het begin.

    C'était un phénomène, elle n'était pas humaine
    Le genre de femme qui change le plus grand délinquant en gentleman
    Une beauté sans pareille,
    Tout le monde veut s'en emparer



    Tussen de seks door had ik haar nog gezegd dat ik massagegel annex glijmiddel had, een volle fles. Zij heeft er een die eender is maar de hare was die dag leeg. Ik bood haar de mijne aan wat ze graag aanvaardde.

    Bij het afrekenen stelde ik me dus in op 150€. Ik gaf ze briefje per briefje en voor ik eend erde kon uithalen, zei ze ineens 'Thank you' en vroeg naar de massagegel. Ja, ik weet het wel: veel ijsberen zouden haar die 3e 50€ toch gegund hebben. Als ik echter meer van die briefjes heb, deed ik dat ook maar m'n verdiend budget is te beperkt voor dat soort vrijgevigheid. Ik was wat blij dat ze al met 100€ tevreden was en die massagegel wisselde van eigenaar. Ik vroeg haar wanneer ze terugkeerde naar Babylon en ze zei in Oktober. Dat zullen we best maar afwachten: Kitty is wel van Hongarije maar ze woont dicht tegen de Roemeense grens aan...


    Kitty

    - Afstandelijk in presales en op kamer in het begin
    - Professioneel
    + Technisch goed
    + Klik op kamer maar niet meteen
    + Lekker op alle gebied, 3x klaarkomen is me alleen met haar overkomen dus als dit mij met al m'n onzekerheid lukt moet ze goed zijn
    + Betaling 3x klaarkomen voor de prijs van 2: waarom? Het is hoe dan ook een dikke plus.

    Ik hoop bij een herhaling dat dit niet van 0 te herbeginnen is maar dat we beter 'afgestemd' zijn. Score: ****

    Dit was cfr. Nadja van Sakura op veel vlakken. Daar zou Kitty een van de mindere zijn. Babylon is eenmaal geacht een serviceclub te zijn en ik ga die vergelijking vaak maken.
    Nog maar eens:

    Cause girl you're perfect
    You're always worth it
    And you deserve it
    The way you work it
    Cause girl you earned it
    Girl you earned it



    Na de powersessie met Kitty leefde ik op een wolk en met de topsessie nazinderend keerde ik terug in de relax-sfeer om te genieten en uit te rusten.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 21 september 2015 om 22:51
    De zwarte wolf

  23. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 september 2015),gignnl (27 september 2015),SeX++ (22 september 2015),Sjeufke (22 september 2015),Wentelt Eefje (22 september 2015)

  24. #69
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers: nog tot en met dinsdag aanwezig. Dan weer paar maanden weg helaas.
    En ze is weer terug!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (19 oktober 2015),VAZKOR (19 oktober 2015)

  26. #70
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Eens kijken naar de recensies, want het was top en werd alleen maar minder.

  27. #71
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alexander de Grote Bekijk bericht
    Eens kijken naar de recensies, want het was top en werd alleen maar minder.
    Het is zeker geen allemansvriendinnetje meer. Als je goede klik met haar hebt, top sex ervaring, zo niet, dan kun je beter een andere dame selecteren.

    Voor mij is ze nog steeds top, niet alleen qua sex, ook qua inhoud, pre- en after sales, gewoon bijkletsen, eten, drinken, etc.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  28. #72
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En ze is weer terug!
    Das war dieses Mal aber nur ein kurzes Gastspiel der ungarischen Schönheit! Sie ist leider schon wieder weg!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  29. #73
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Euh, gewoon aanwezig dixit Bekannten heute en dat zal nog wel een maandje zo zijn meen ´k...Dit in tegenstelling tot 2 dames die tijdens het verjaardagsfeest zaterdag buitengekickt werden, of althans 1 wiens vriendinnetje begrijpelijkerwijs volgde(Antonia)...Vreemd vreemd vreemd allemaal, a,l,c,o,h.o.l
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  30. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (26 oktober 2015)

  31. #74
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Euh, gewoon aanwezig dixit Bekannten heute en dat zal nog wel een maandje zo zijn meen ´k...Dit in tegenstelling tot 2 dames die tijdens het verjaardagsfeest zaterdag buitengekickt werden, of althans 1 wiens vriendinnetje begrijpelijkerwijs volgde(Antonia)...Vreemd vreemd vreemd allemaal, a,l,c,o,h.o.l
    Inderdaad is Kitty nog gewoon aanwezig, om precies te zijn: nog 2 weken, dan is ze weer weg (en komt naar verwachting dan pas in 2016 weer terug.

    Goed dat Antoina weer weg is, komt beter tot haar recht in afwerk plekken met veel toeristen zoals Palace in Frankfurt

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  32. #75
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Kitty 14/11/15

    Ondertussen meer dan een jaar geleden dat ik met haar op de kamer was. Na een leuk gesprek en tongzoen sessie op de bank richting kamer vertrokken. Uiteindelijk een goede prijs kwaliteit sessie met deze knappe dame. Behaalde zonder veel moeite de Babylon standaard. Score : 8/10.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  33. Onderstaande 7 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 november 2015),biged (15 november 2015),hasta la pasta (14 november 2015),licky luke (15 november 2015),MiniME (15 november 2015),SeX++ (15 november 2015),VAZKOR (15 november 2015)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

FKK Artemis 468*60