Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Daria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Daria (Roemeense)

    Naam : Daria

    Haarkleur/-lengte : Halflang geblondeerd met zwarte uiteinden

    Lengte dame : 1.61

    Postuur/Cupmaat : Slank, B-Cupje (maar MB mag best een FF cup hier lezen )

    Nationaliteit/Taal : Roemeense, Engels zeer goed en Duits goed.

    Leeftijd : 25 jaar

    Tatoeages/Piercings : Navelpiericing / Micro arschgeweih en heel kleintje op haar onderbeen

    Service : Zeer goed, TZ, PZC, FT.

    Reeds bij binnenkomst viel mijn oog vrijwel meteen op 2 dames die opvielen door hun zeg maar naturelle uitstraling, maar ook omdat ik beiden inschatte als 2 jonge onervaren, slanke nieuwe Roemeentjes in PHG. Ze zaten als een koppeltje wat stilletjes, onwennig voor zich uit te kijken. Nieuw, jong, slank, Roemeens en onervaren, dus not my cup of tea dacht ik. Een mening die ik niet veel later zou moeten bijstellen !

    De ene dame was zeer slank, fijn gebouwd en had half lang licht krullend zwart haar en droeg een jurkje en keek wat verlegen om zich heen. De andere dame was ook vrij slank, had half lang geblondeerd haar, droeg iets wat je een roze jurkje zou kunnen noemen, maar dat waren feitelijk niet meer dan 2 dunne roze doorschijnende banen van stof aan de voorkant van het lichaam zodanig aangebracht dat haar mooi gevormde borsten zich daar niet alleen prettig invoelden, maar dat feitelijk met zo'n jurkje het verschil met topless vrij marginaal te noemen valt! Kortom er ging toch wel een licht erotische en hormonaal prikkelende werking van deze dame uit.
    Inmiddels was de avond al ver gevorderd en stond ik samen met Jansen in de buurt van de bekende paaldans paal in Happy Garden. De blonde dame vond het toen tijd, wellicht aangemoedigd door de muziek van DJ Lullu een paaldansact op te voeren. Dat deed ze erg goed moet ik zeggen en ik was mijn mening al wat aan het bij stellen, want haar paaldans kunsten deden op zijn minst vermoeden dat ze daar toch wel zeer ervaren in was en omdat ze nogal nadrukkelijk oogcontact zocht tijdens haar erotische voorstelling, werd me ook duidelijk dat deze blonde dame toch eerder als midden twintiger dan als een jonge Roemeense moest worden ingeschat .

    Na dit paaldansnummer in combinatie met haar toch wel erotische naturelle uitstraling bekroop met toch wel een gevoel van dit is eigenlijk wel een dame waar weinig mis mee is! Niet veel later nodigde me ze uit bij haar te komen en als een gedwee hondje kwam ik natuurlijk naar haar toe. Geen idee waar we toen over gepraat hebben maar zo'n 10 min later belandden we op de kamer, wel nadat ik zag dat Jansen ook in een diepgaand gesprek verwikkeld was en we dus iets later dan normaal konden afreizen .

    Eenmaal op de kamer beland liet ze er laten we zeggen bepaald geen gras over groeien! De badjas werd van me afgerukt en ze begon me staande eerst volop te TZ-en en toen oraal te bevredigen. Dit werd niet veel later op het bed voortgezet en met een handeling die toch wel wat professionaliteit deed vermoeden werd een condoom omgedaan en werden achtereen volgens de missionaris stand (volop tongzoenend), de doggy stand en de amazone stond doorgenomen, onderwijl dacht ik maar 1 ding, wauw, das wel lekker zeg! Uiteindelijk klaar gekomen met wat ik dacht dat zal wel als een FT worden gezien, maar bij de afrekening en de small talk achteraf maakte ze duidelijk dat ze wel FT deed, maar alleen als dat van te voren was afgesproken. Dat was in ons geval dus niet zo. Klaarkomen ging trouwens op zijn Russischs d.i. ik lag heerlijk op mijn rug en haar borsten kregen een laten we zeggen, een vitamine ejectie !

    Na al dat vunzige gedoe waarvan ik ook denk moet ik dat nu echt hier vermelden, hadden we ook nog even tijd voor wat small talk. Ze vertelde me dat ze dus Daria heette (nou ja die naam verstond ik dus echt!) en hiervoor al 3 jaar in PHG had gewerkt inclusief een klein uitstapje. Dat mag geen twijfel lijden want Elena bevestigde dat nog eens toen Daria terwijl ik met Elena wat zat te keuvelen langs kwam voor een afscheid kus.

    Fazit Daria:
    Leuke spontane meid, lijkt jong en onervaren maar en zo komt ze misschien wel over, op de kamer laat ze je alle hoeken van de kamer zien :wink:.
    Blijft wel vreemd dat ik dacht dat ze nieuw in PHG was en ik ook over haar geen topic kan vinden. Soit, ze staat nu op de landkaart en haar GPS data heb ik inmiddels al in geprogrammeerd .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 9 februari 2013),Smouse (18 januari 2017),Willi69 ( 8 februari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Is dit de Daria met de rode haren (am moment?).

  4. #3
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Is dit de Daria met de rode haren (am moment?).
    Nee, je bedoelt Delia. (Foutje van mij) https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 januari 2017),Nedlovefkk (18 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Living Room 468*60   Babylon 468*60