Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1592
  1. #126
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Gelezen en door een spellingscontrole gehaald. Het geheel is dus bijna klaar om in boekvorm op de markt te komen.

    Ik denk echter dat het middengedeelte beter ergens anders geplaatst kan worden. Dit gaat over verliefdheden, betrokkenheid etc. van ijsberen. Misschien beter neer te zetten bij CUUP zijn verhaal of in een andere topic bij algemeen geijsbeer.
    Het laatste gedeelte, de conclusie, daarin merk ik dat jouw opticiën een behoorlijke sterke roze bril (lenzen ) heeft opgezet :D .

    Ik wil wel even een kanttekening plaatsen bij jouw jacht op Princess(e). Krijg jij dan al niet een vies gevoel als je zo op jacht bent en je bent de zoveelste ? ( Ook dit antwoord mag je verplaatsen naar Algemeen Geijsbeer )
    Ik heb er namelijk zelf wel behoorlijk last van in zowel GT, PHG als Schieferhof. Het afgelikte boterhamsyndroom (unterspritzgefühl :o ).

    Het was weer een mooi verhaal

    Groeten Willem
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #127
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Michelle viel eergisteren op door het geile politie-uniformpje dat ze droeg, compleet met pet, badge, wapenstok en handboeien. Heb me als gewillige arrestant laten wegvoeren naar 'n kamer, waar Michelles uniformpje en attributen al snel over het bed verspreid lagen. Veel overeenkomsten met 'n eerdere sessie enkele maanden geleden, behalve dan de finish. Eerst 'n stukje doggy liggend achterop Michelles bipsje, daarna lekker naar 'n hoogtepunt gezogen en haar mondje mogen vullen. De arrestant mocht zonder strafblad de cel verlaten :p.

    De arrestant is toch nog wel even gefouilleerd en gevisiteerd :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #128
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Conclusie; "Play it air" of was het nu "Play it by air" Sonny.
    Iets zoals; we zien wel; laat komen wat komt; tisnieanders.etc.
    Let's play it by ear

    The saying has been taken yet another step further away from anything literal when people use it to mean doing something in an extempore way, without planning, according to circumstances as they arise.

    Br, Sonny:wink:

  4. #129
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Jojo war auch da um zu "jojoën" :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #130
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Hallo-ween im Hof...

    Ongeveer een maand geleden besloten mijn maatje Hotshot en ik een 2-daagse tournee te plannen en ik greep de kans om één van die dagen Halloween in Schieferhof te gaan vieren. Wekenlang verscheen er niets in de agenda's van de door mij bekeken binnenlandse en buitenlandse forums maar opeens werd het druk; 2, 3, 5 Nederlandse ijsberen schreven zich in voor het event en ik was bang dat het enthousiasme van enkele ijsberen ervoor zou zorgen dat we met een Dutch-only bezetting te maken zouden krijgen omdat Schieferhof bij maximale bezetting (30 a 35 mannen) de deur op slot doet!
    Nadat wij de avond voor Halloween reeds in GT "de hond hadden uitgelaten" besloten we dus op tijd ons kamp op te breken en te vertrekken naar het kleine dorpje op de berg.
    Om 12:30 reden we dus al door het bekende straatje langs nummer 28 en daar stond reeds een auto met belgisch kenteken met iemand erin maar onze reactie was "nog effe een stukje de omgeving verkennen". Toen we om 12:48 weer het betreffende straatje volgden zagen we in de verte reeds een groepje van een man of 5 op straat staan en parkeerden we op het laatste plekje voor het huis onze auto om ons bij het ontvangstcomitee te voegen, alvast namen en nicknames uit te wisselen en een goede startpositie te bemachtigen...
    Het was net een reunie van een virtuele school "oh, ben JIJ die?!" hoorde je links en rechts.

    Toen om 12:55 de deur van het slot ging was het dan ook even spitsuur in het kleine ontvangsthalletje van ons hofje maar Connie had alles prima onder controle. Direkt bij binnenkomst kon je zien dat kosten nog moeite gespaard waren om er iets leuks van te maken, hier had wel een paar uur werk ingezetten om alles op te tuigen (eigenlijk zonde voor maar 1 dag!). Ook de dames hadden allemaal ERG hun best gedaan om er passend uit te zien. Werkelijk een groot compliment waardig!!
    Soms waren de meiden nauwelijks te herkennen met hun pet of pruik op (monica werd zelfs door haar collega's niet herkend met haar vampirella-pruik op) maar ook politie-vrouw-Michelle en Catwoman-Mara zagen er erg goed uit (het percentage visnetkousen was tot mijn grote plezier erg hoog!).

    Hoewel mijn vriend Hotshot zich heilig had voorgenomen om het vandaag rustig aan te doen (in tegenstelling tot de avond ervoor) gaf ik hem 35 minuten voordat hij voor een dame zou zwichten....
    Het werden er 12... na 12 minuten lag hij in de armen van Leyla (ik WIST het!)en na 35 minuten was hij alweer van de kamer af!! (als het dan TOCH moet gebeuren..... dan maar gelijk!).
    Ikzelf liet me niet in dit moordend tempo meeslepen maar hield mijn kruit droog voor mijn enige geplande wip van de dag; Princesse.. (uit ervaring weet ik dat plannen weinig zin heeft omdat zodra ik over de drempel stap overmand wordt door hormonen!).
    Ik was reeds een aantal maal met haar op de kamer en het was altijd een feestje. Nergens mijn favoriete chocolaatje te bekennen maar terwijl ik aan de bar stond was Gusto zo behulpzaam om even bij Connie te vragen waar ze bleef "ze is nog bezig, duurt even voordat haar make-up, en haar, en kostuum, etc. naar haar zin is. DAN komt ze naar beneden". Ik wist genoeg...

    Toen "the object of my desire" 15 minuten later, gehuld in rode lingerie, met een rood maskertje in de barruimte verscheen en op de bank ging zitten wist ik in een reflex; NU of nooit! NOG 11,5 seconden wachten zou betekenen dat Gusto me voor zou zijn dus... eropaf!
    Het is en blijft een verschrikkelijk lekkere meid, een mooi lichaam zonder 1 grammetje vet, zoenen alsof de wereld morgen vergaat..... BRRRRR!
    Na een behoorlijke opwarmronde op de bank besloten we te proberen een kamer te bemachtigen... fat chance! alles voll!... dan maar alvast zoenen op de gang, alvast zoenen bij de incheckbalie, danmaar weer op de bank gaan zitten... ehhh zoenen... en na een kwartier opnieuw proberen. Uiteindelijk in de kelder een kamer gekaapt en ons ding gedaan.
    Direct aangegeven dat dit NIET de laatste keer is dat ik met haar op de kamer ga..... VANDAAG!
    (primeurtje; nog nooit gebeurd dat ik 2 maal op dezelfde dag met dezelfde dame op de kamer ga)
    Princesse heeft een mond type Mick Jagger met een rij parelwitte tanden en een tongpiercing ("and she is not afraid to use them!").
    Ok!, ik geef het toe, ik heb zoals Shakira haar tournee heeft genoemd een "Oral fixation". Met de juiste meid, zoals Princesse, kan ik zoenen "Till the cows come home", met een vorig vriendinnetje had ik zoensessies van wel eens 4 uur! (dan moet je het wel met passie doen, zodat het niet begint te vervelen).
    Ik vindt het voorspel met een grote V!

    Korte pauze, drinken, beetje met Connie plaudern, gehaktballetje eten, Hotshot zoeken (natuurlijk weer weg!), met Nederlanders praten, etc. etc. Toen ik weer op oorlogsterkte was en op oorlogspad wilde was Catwoman bezet, Princesse bezet, Monica bezet. En ik bedacht om eens een keer het andere uiteinde van het spectrum op te zoeken; een klein mondje in de vorm van Rita. Ik zag haar, in haar rode netkousen, voorbij lopen en toen ze beneden op de bank plofte was ik er als de spreekwoordelijke kippen bij. Naast ons werkte Katja een Duiste ijsbeer naar de 7de hemel en toen ze hem berubbert had en besteeg was hij na 23 seconden "Empty" en Katja was boos; "Waar is je uithoudingsvermogen!?, doe ik hier mijn best voor!?" waren als honende opmerkingen zijn deel.
    Rita heeft een klein mondje maar bewees op de bank dat er WEL veel in past! en toen er een kamer vrij kwam hebben we daar snel gebruik van gemaakt... Tja, wat moet ik zeggen zonder in herhaling te vallen; ERRUGGG prettig... maar doe mij maar Princesse!

    Ondertussen stond Hotshot weer boven bij Connie te kletsen en gaf, bij mijn verschijnen, aan dat het wat hem betreft wel klaar was (Yeah Right!).
    Ik vertelde dat ik; A) de batterij nog niet leeg had en B) nog een afspraak had met een donkergeleurde dame. Afijn, een gehaktballetje, een colaatje en een gesprekje later dook ik de kelder in alwaar mijn rode duivelinnetje net werkeloos stond rond te kijken. Wij namen het bankstel voor het raam (Neen, aan de barkant) in beslag en begonnen aan een innige verstrengeling die uiteindelijk op een kamerbezoek zou eindigen. Nouja eindigen...
    Nadat we de tijd ruim bemeten hadden overschreden en als naspel zatten te zoenen (what else did you expect!) kwam Rita met een klant vragen of ze de kamer konden krijgen; "geen probleem" maar toen we alles hadden opgeruimd en in innige omstrengeling enkele minuten verder gingen met de deur open (en Rita voor de deur begon te fluiten) wisten we dat we er ECHT uit moesten. Op de gang stond Hotshot met Helga.... Helga?.... Helga! en riep "je hebt het voor elkaar, nu moet jij op MIJ wachten!".
    1 stap van het gangetje naar de bar stond Princesse op me te wachten om me innig zoenend mijn handdoekje te geven.... en zei ik tegen haar "als je nu niet ophoudt trek ik je de eerste de beste kamer binnen!"

    Tijdens mijn doucheritueel raak ik in gesprek met Bart die aangaf vandaag nog geen vrouwen te hebben aangeraakt omdat hij niet lekker in z'n vel zat en besluit ik hem deelgenoot te maken van mijn ervaringen in en buiten de clubs. Een verhaal waar hij zich erg in herkend. Tijdens ons gesprek aan het tafeltje in de kelder komt een in rode lingerie verpakte donkergekleurde dame me weer om de hals vliegen. Ik moet me even verontschuldigen bij Bart maar hij knikt begripvol. Vandaag lees ik dat hij "mijn" tropische verassing ook toch nog maar geproefd heeft.... (heel verstandig, ik weet zeker dat het lekker was. -Ze smelt niet in de hand, wel in de mond!-).

    Even later komt Hotshot me uit de kelder opvissen om naar huis te gaan. Het is 8 uur en nog een lange rit..
    Tijdens deze rit legt hij me uit waarom hij met grote ogen en z'n tong op zijn knieen van de kamer was gekomen. Hij raakt niet uitgepraat over "zijn" thekefrau die HIJ niet had uitgekozen maar die HEM had uitgekozen (ehhh, wie betaald dan wie?). We bespreken de grote verschillen tussen GT en Schieferhof.

    Het was nog lang onrustig in onze hoofden en 1 ding staat als een HEIPAAL boven water; dit was niet ons laatste bezoek aan Schieferhof 28 en ook niet de langste, ZEKER NIET!!

    GRTZ, Liefhebber
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 2 november 2006 om 17:35 Reden: Spellvaut verholpen
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  6. #131
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard HELLUP WIEN ! bij OOM BERND

    Zo en nu is het tijd om de verhalen van de anderen, de lotgenoten zoals De Cock, Sonny, Bart30, Rob10, Liefhebber, Hotboy en Hollandmale te lezen.
    Ieder beziet het feestje weer anders, gelukkig maar....

    Gustomass
    Wat een eer

    Maar wat kan ik in GODSNAAM :zauberkis nog toevoegen !!!

    IK KON ER NOG IN, Schoot mij te binnen .

    Wel idd om iets na half een s'middags aangekomen stond er al een HOLLANDSE delegatie... Ik heb eerst even wat inkopen gedaan voor de INNERLIJKE mens (sekt en lekkers voor de dames).

    Nieuwe gezichten bij Nicknames ontmoet :wink: o.a.:

    Rob10, Hotschot (Gustomass no Hotboy ) en liefhebber ! Heren leuk jullie ontmoet te hebben.

    We hadden een datum afgesproken en dat werd de 31e, omdat mijn vrouw haar zuster op de 1e november jarig is mocht ik de dag ervoor naar mijn oom Bernd en dat bleek Halloween te zijn geen idee wat dat zou bieden en dus de diverse beren van de datum op de hoogte gebracht en zo waren we weer met ruim 10 personen en dat was weer erg .

    Kom je binnen zie je geklede dames JA ! ze waren allen in een eigen thema verkleed van politieagente tot Prostituee en sommige zagen er erg spannend uit (lees: GEIL ) waaronder Jenny met haar zwarte streepjes lingerie, ook princes met haar rode setje deed het goed maar ook Monika (zelfs ik herkende haar niet oepssie, kreeg zelfs een tik op mijn vingers dat ik haar niet herkende) goh zeg ik tegen haar.... ik ken je toch alleen naakt en die pruik deed ook erg goed anders vermoeden (toch Gustomas ) Celine heeft zich zelfs erg Hollands gekleed (speciaal voor ons) 'n ORANJE lingerie setje! dat was natuurlijk waar onzel Sonny om 13.05 uur voor viel.... en ik later ook.

    Leyla zag er ook erg gaaf uit met haar Burka of zit ik er naast ?

    Het eten was ook erg lekker alleen ik was zo stom om een HELE bak met dessert op te eten en dat heb ik geweten ook bij de 3e Meid kreeg ik erge last van gisting in de buikstreek en moest de aktie staken om erge donderslagen te voorkomen....

    Ben snel naar buiten gelopen (moest alleen de hoek om, dus .....) en de knallen deden Hennef ontwaken , dus nooit meer zoveel LEKKER dessert eten voor De Cock.... Dezelfde avond in het Hotel bleef ik naar de WC lopen en gelukkig is mij dat bij de dames bespaard gebleven.

    Al met al is het een waanzinnige Halloween geworden en voortaan toch maar weer een 'rustige' andere Dinsdag hebben we meer tijd voor de Dames.

    Op naar ons Sinterklaas en Kerstman Feestje in December het wordt weer KNALLEN .

    Groeten,

    De Cock.

  7. #132
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ome Bernds, HalloweenParty, 31 okt 2006

    Aanvullend op bovenstaande verhalen over de Haloweenparty bij Ome Bernds zal ik de dag beschreven uit mijn oogpunt.

    Zoals ook de vorige keer had ik met HM en Bart afgesproken om met mij mee te rijden naar Hennef. Toen ik kwam aanrijden op bij ons verzamelpunt, zag ik door de ruiten van het restaurant een HM welke met z’n bovenlichaam in een vuilnisbak hing. Een blonde dame stond er naast en keek er na. Toen HM naar buiten kwam vertelde hij mij dat de dame haar autosleutels mee had weggegooid toen zij haar afval in de vuilnisbak dumpte. Hij was zo galand om deze "leuk"uitziende dame te helpen. Nadat Bart ook was gearriveerd zijn we tegen 10:45 opgereden om de resterende 180km richting Hennef af te leggen. Zo’n trip naar Hennef is al heel veel voorpret op zich. De reis verliep zonder oponthoud en net over half een reden we de parkeerplaats op bij Ome Bernds. Al snel volgde de overige ijsberen waarop we met een hele groep Hollanders de villa betraden.

    Ik mocht als eerste m’n 70euro afgeven. Dit keer moest het kluisje gedeeld worden en mijn buddy voor deze dag werd Bart. Ik was opvallend steertig en ging snel douchen. Ik loop de woonkamer binnen en Celine biedt me wat te drinken aan. Ik had nog geen eens tijd om de koffie op te drinken want binnen 5 minuten was Celine me al lekker aan het pijpen. De overige ijsberen waren nog nergens te bekennen. Snel met Celine naar de kamer gegaan en daar lekker van elkaar genoten. Na afloop voegde ik me met een smile van oor tot oor tot de mede forumleden welke stuk voor stuk verbaasd waren dat ik het eerste kruid al had verschoten. Het was toen nog geen eens 13:30. Na zo’n eerste schot moet je natuurlijk de batterij en hormonen spiegel weer op laden. Dit gebeurde onder het zien van de diverse verklede dames.

    Mijn tweede verovering die dag was een CATwoman Mara. Deze zag er uiterst geil uit. Haar outfit stond haar zeer goed en ze was ook nog eens opgemaakt met wat make-up, wat je haar normaal nooit ziet dragen. Overigens had ik m’n zinnen gezet op een trio met haar en Mina, echter Mina werd op dat moment door een oudere man bezet gehouden, dus alleen met Mara naar de kamer. Overigens, je kunt haar heel blij maken door bij je bezoek een pak blanke vla mee te nemen (waar heb ik dat vaker gehoord).

    De sfeer was uiterst goed in de club. Tussen de kamer bezoeken door had je genoeg aanspraak met andere forum leden. Zo was ik op een gegeven moment in een interessant gesprek met GM over alle ins en outs van deze hobby. Heerlijk is het dan dat je met mede lotgenoten over zaken kunt spreken welke je aan personen in je normale dagelijkse leven niet kwijt kan.

    Het nadeel van zo’n drukke dag is toch het overvloed aan mannen. Het groepje Hollanders kwam richting de 10 personen, maar de gehele dag door was het af en aanlopen van mannen. Opvallend te noemen is dat onze groep van begin tot eind is gebleven, terwijl er constant doorstroom was van mannen. “Die Ture” werd dan ook meerdere malen door de ville geroepen.

    Op zo’n dag wanneer je Hennef bezoek ga je meestal niet voor 1 kamerbezoek (uitzonderinge nagelaten, he Bart). Je vraagt jezelf dan af, hoeveel rondjes ga ik maken. Het valt mij op dat ik bij Bernds altijd wel met drie dames de kamer op ga. Gemiddeld hoger dan de bezoeken aan GT of PHG. Het lijkt net of je gewoon van al die snoepjes wilt eten. Nu, een derde snoepje wat me wel lekker leek was Sandy. Tegen het einde van de middag gaat Sandy met een slanke Duitse (bestaan die dan?) naar de speelweide. Dit is een kamer welke alleen door een glazenruit is gescheiden van de kelderbar. Onder aan deze ruit staat een bankstel waarop je tekeer kunt gaan. Zo ook deze Duitser en Sandy. Sandy zat eerst cowgirl op deze man, waarop wij aanwezigen in de kelder haar op en neer zagen gaan achter de ruit. Je zag alleen het bovenlichaam, want de ruit begint niet helemaal van de grond. Het paar verandert van standje en de Duitse gaat haar neuken in “staand-doggy” Dit werd leuk, als een rasechte dekhengst ging hij te keer. Op een gegeven moment deden wij allemaal mee door het geluid erbij te maken. De Duitser kwam zichtbaar klaar waarop de hele kelder in een luid applaus het tafereel bedankte. Ja, dit soort dingen zie je allen bij Ome Bernds.

    Ikzelf had ook wel zin in deze Sandy, dus besloot ik op een gegeven moment haar te vragen om naast me te komen zitten. Binnen niet al te lange tijd had ik ook bij deze dame het condoom weer vol.

    Op dat moment had Bart ook zijn verovering te pakken en ging hij uiteindelijk met Princess naar de kamer.

    Tegen twaalf uur hebben we de villa weer verlaten en snel opweg naar huis gereden. Helaas was het pas ruim 3 uur later dat we weer op onze verzamelplaats aankwamen. Een ongeluk op de A3 tussen Keulen en Dusseldorf deed ons ruim anderhalf stilstaan op de snelweg. Uiteindelijk lag ik om 04:00 in me bedje. Tja, dan is het moeilijk de volgende dag om op tijd uit je bedje te komen.

    Het was een geslaagde dag bij Ome Bernds. Nu maar weer snel op naar het Sinterklaas feestje.

    Br, Sonny

  8. #133
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    . Wie er nu het lekkerste en het diepste pijpt, Princess of Marcella.....
    Ik ben bang dat ik dan heel wijselijk het antwoord schuldig moet blijven.

    Grotere meetlat :D


    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3620


    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #134
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Dames dinsdag 07/11/06

    Zojuist gelezen op ISG; 18 dames gisteren.
    Enkele passages met nieuwswaarde :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iseeu
    Today's line-up listed alphabetically (that's how I managed to remember them): Anna, Agatha, Babsi, Diana (tonight was her first night), Ina, Jamilla, Jenny, Katja, Leila, Mara, Marcella, Michelle, Monica, Princess, Rita, Sabrina, Sandy and Tatjana.

    Jessy has stopped working at the club after a dispute with the boss, but she is trying to get back in.

    I never counted more than 15 men at any given time, but some of the girls were complaining of inactivity.
    Of course, Katja, Mara, Monica and Marcella were almost always busy and not to be seen in the lounges.

    My picks for the day:

    * Monica - a great smile and sweet girl who gives and unbelievable BJ. A classy lady.

    * Princess - what a body if you like enhanced hardware ! A great fun girl, who speaks a decent english. A great kisser. We spent almost an hour on the couch dueling tongues, before going to a room, which I extended automatically to an hour. Deep swallowed the family jewels and wand, over and over again. My star for the day. We ended spending most of the day intertwined on the couches

    * Katja - she is undoubtedly the raunchy star of the raunchiest FKK. She's been at it 11 years, but still looks great, and still loves the sex. Beautiful natural breasts, sweet-tasting pussy, a great kisser, good english and great f*ck. We get in the room, she stretches out on the bed, points to her pussy and says "Eat".

    * Marcella- finally managed to get her unbooked on the couch. Really sweet person and great great BJ.

    Some scenes that stick out:

    1) Watching Katja find the next unsuspecting victim, is the best way to while away the time between sessions. At 1 point, she was riding cowgirl on a guy on the downstairs couch, then took him to a room next to the downstairs bar, but left the door open, so the entire room was listening to their sound effects (sounded like a room of barnyard animals- really!) which drowned out the really loud music. When they came out, everyone downstairs gave them a round of applause and Katja took a bow.

    2) I'm sitting on the couch intertwined with Princess, with Leila's breast in my hand.
    Across the room Marcella is hoovering a guy with her spread-open behind in my face.

    3) I'm sitting on an upstairs couch with Leila, Priness, Diana, Inna, Sandi and Rita.
    Across the way are Jamilla, Agatha and Anna. I am the only male species in site.

    4) I'm still intertwined with Princess. Michele (the mentor) appears with Diana who is introduced to the room. She's 22 from Cologne. Blonde hair, slim build, 32B. Diana, sat more or less in the same spot on the upstairs couch all night. At one point I thought to approach her and her FKK cherry, but I wasn't sure of the protocol - was she open for approaches ? Later, Monica enters the lounge, scouts the room, spots Diana, and then quietly asks her if she would to join her in a room with a customer.

    The club is a class act, and I'm dying to get the U.S. franchise :p.
    Conclusie, al eerder opgemerkt: de rustige eerste weekhelft heeft de voorkeur voor 'n bezoek aan Ome Bernds .
    Founding Member

  10. #135
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Bezoek aan Bernd's , gisteren donderdag

    Kon meerijden met collega. Aldaar aangekomen , waren we nu , na een tijdje met 5 Belgen en Nederlanders.
    Eigenlijk toch een wat rustig sfeertje , met niet al te veel openlijke actie in salon boven en beneden voor een donderdag. (Heb het vroeger al wel eens anders meegemaakt).
    Wat Jenny betreft (klein blondje) . Ze was er, en terug dus. En zag er heel goed uit. Heel mooi figuurtje. Erg lenig, en steeds bereidt tot flinke actie in de sofa.
    Een heel aantal meisjes (o.a. Rita, Anna, Tatjana , nog wel anderen zo goed als niet vrij aan te treffen). Raar, Mara nu veel vrij aan te treffen.
    Sommige meisjes (zie mijn bericht onder betreffende topic's) bijna gedurig aan alleen op de sofa.
    Wat mijn betreffende berichtjes betreft , geplaatst bij de bijhorende meisjes, hopelijk komen ze ook niet al te negatief over, want een bezoek aan Bernd's is en blijft toch steeds een belevenis en blijft leuk.
    Trouwens had ik Jamila s'avonds geen 2e maal mee naar de kamer genomen, zou ik er beslist spijt van gekregen hebben in de loop van de komende week.
    Maar het is wel zo dat sommige meisjes altijd bezet zijn , niet vrij aan te treffen zijn en anderen daarentegen ..... wat alleen blijven.
    Het was dit eigenlijk wat ik wilde benadrukken. Zou dat iets kunnen te maken hebben met dienstverlening, met algemeen gevoel hoe ze toch overkomen , hoe ze zich gedragen.
    Toch ook dat vele vaste bezoekers weten dat het een meisje net dat ietsje meer biedt. (o.a. ook wat tijd betreft)

    Maar laat er echt geen misverstand over bestaan. Een kamerbezoek bij Bernd's met een meisje dat je bevalt is nooit negatief.
    Maar soms verwacht je toch echt dat tikkeltje meer.

    Vooral nu , na ook talloze berichten gehoord te hebben en te lezen dat meer en meer Nederlanders (en Belgen) de weg naar Hennef weten te vinden.

    Eigenlijk wanneer je dit doet (1 uur langer rijden en 70 km verder rijden) dan afslag andere clubs moet er eigenlijk toch een - al is het maar een heel kleine - toegevoegde waarde bij.

    Met nieuw meisje Diana , en (een beetje nieuw meisje - want niet zo heel vaak aanwezig) Jamila (2x) mee naar de kamer geweest.
    Allebei eigenlijk schatjes : heel mooie meisjes / heel mooi voorkomen . Perfect figuur / lijntje. Jamila heel lief. Diana stil , blijft stil , waarschijnlijk nog flink onwennig. Komt ook wat schuchter/ verlegen over.
    Allebei in het bezit van prachtige attributen bovenaan. (Kleine , tot piepkleine borstjes). Echt ongelooflijk mooie. Zo horen ze te zijn.
    Geen siliconen of neptieten voor LR.

  11. #136
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Gisteren ook maar ff naar ome B gereden. Was al langer niet geweest maar er was weinig veranderd. Timmeren ze bij andere FKK clubs nog een beetje aan de weg, bij SH blijft alles hetzelfde. Goed, is het nodig? Volgens mij eigenlijk niet.
    Aangezien ochtendstond goud in de mond heeft (of iets dat daarop lijkt...) stond ik netjes om 13.30 voor de deur. Eigenlijk hoeft er niet meer zoveel geschreven te worden want hetgeen nu volgt is niet nieuw: genoten van het buffet waarvoor je niet in de rij hoeft te staan, knusse ambiance en natuurlijk de dames. Uiteindelijk ben ik met Babsi, Anna, Babsi en Princess geweest. Afzonderlijke recensies zijn denk ik overbodig, de kwaliteiten en prestaties zijn reeds wereldkundig. Babsi die gewoon voor de sex is geboren, Anna met haar ontzettende vamp-look en Princess met haar zuigkracht 9. Valt dus niets meer aan toe te voegen.
    Ik kan ook een eerder bericht van een collega ijsbeer bevestigen dat een aantal dames vaak op de bank zit en een aantal continue bezig is. Mocht je je zinnen op bijvoorbeeld Anna hebben gezet kun je maar beter meteen toeslaan. Anders kan het weleens te laat zijn.
    Het was trouwens niet echt druk gisteren. Helaas ging een fiks aantal dames ook al wat vroeger in de avond weer op huis aan. Daardoor werd de selectie enigzins uitgedund.
    Voor de funclub: Mara niet gezien. Wel een nieuw Duits meisje (naam onbekend) dat voor het eerst bij SH kwam werken. Had de indruk dat zij wel in het vak zat.
    Al met al weer een bijzonder aangename dag gehad. Op naar de volgende avonturen.

  12. #137
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren, helemaal per toeval een bezoek gebracht aan oom bernd ... (of zouden wij niet tante bernd moeten zeggen ... want ik heb daar in de "technical staf" nog nooit een man gezien).

    Waren aanwezig : Michelle, Annia (een wat oudere en dikkere vrouw die ik voor het eerst zag), Katia, Brandy, Mara, Tania, Marcella, Rita, Anna, Sandy, Jenny ... +
    - een jonge vrouw (ik schat ongeveer 20) met lange donkere haren en mooie cup B/C tieten die ik daar al eerder gezien heb maar waarvan ik de naam niet ken
    - en een jonge "aanwinst" : blonde russin, met lange krullende haren, heel smal en dun met A/B borsten. Zij lijkt een beetje op nederlandse Kim van GT maar is kleiner. Volgens Anna zou ze iets zoals Ive heten, maar ze was er niet zeker van.

    Dus 13 "diensverleners" in het totaal. Mischien was masseuse Sandra daar ook maar ik heb haar niet gezien.

    Ik ben met Tania en Anna naar kamer geweest. Met Tania was het goed zonder meer. Met Anna was het uitzonderlijk. Hoe kan een zo mooie meid ook zo goed neuken is een raadsel. Men zou kunnen denken dat ze een optik fick is, maar dat is ze zeker niet. En op de koop toe : vriendelijk, aangenaam, lief en ze kan ook een interessant gesprek voeren. In een woord : de ideale vrouw . Of ze ook goed eten kan klaar maken heb ik echter niet gevraagd :D

    Ik heb ook een interessante schouwspel gezien beneden in de kamer met vensters : 4 ijsberen waren samen bezig met .... Brandy, Mara, Katia, Rita en Tania (5 berinnen dus) tegerlijkertijd ... wat een spektakel :D :D :D :D :D :D

  13. #138
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag

    Na alle lovende verhalen ook maar eens naar de 'Schieferhof' gegaan.

    Wat te zeggen ? Ik zal het maar niet zo lang maken als Gustomass, anders kan IJBF extra ruimte op de server van de provider gaan huren (betaalt Gusto eigenlijk wel extra contributie voor zijn ruimtevretende bijdragen ?). Het is in een woord indrukwekkend. Ik dacht dat ik wel het een en ander gewend was : ik heb aardig wat kilometers afgelegd op de Aarschotstraat (en de Wallen, trouwens), de nodige prive's gezien, wat FKK / Sauna clubs bezocht, had zowat een abonnement op 'Golden Time' (sorry voor deze stoeverij) maar dit is andere koek.

    Dit is initimiteit pur sang.

    Je komt hier ook niet voor ook maar iets anders dan die intimiteit, trouwens. De entree van 70 Euro die je betaalt gaat bepaald niet op aan luxe of enige toegevoegde waarden. Het eten is redelijk, maar de faciliteiten zijn ondermaats voor de prijs. Ik heb althans niets gevonden wat een meerprijs van 20 Euro boven de 50 van GT of PHG rechtvaardigt (zie, het zijn niet alleen de Ollanders die kunnen klagen over prijzen) - zij het dan dat de marges aanzienlijk lager zullen zijn door het lagere bezoekersaantal. De ontvangst vond ik ook niet echt om te juichen, maar allez, daar kan ik mee leven. Het is nog eens een half uur extra rijden ook. Maar als je eenmaal binnen bent....

    Hautnah.

    Mooi Duits woord, wat alles zegt. Je zit of staat op luttele centimeters van een aantal bloedmooie jonge vrouwen en als dat je hormoon-niveau nog niet voldoende opjaagt is er ook nog eens live actie te beleven. Met name de benedenbar is, sorry voor de associatie, een soort warme, beschutte baarmoeder waar van alles gebeurt. Het zijn de zeer sterken die dan niet voor de bijl gaan. En als je vervolgens met een meisje kennismaakt, op de bank gaat zitten en lijfelijk meemaakt wat hier als 'standaard' behandeling geldt, dan gaat een wereld voor je open - of je krijgt de kriebels van de publieke actie, maar dan moet je dus niet naar Hennef gaan.

    Ik ben persoonlijk zo dankbaar voor de kwaliteit van de dienstverlening, dat ik het feit dat er toeschouwers zijn niet eens meer merk, eigenlijk. En ik heb eerlijk gezegd minstens een sessie van een medebezoeker met meer dan gemiddelde belangstelling bekeken (met Mina (denk ik) en nog zo'n gruwelijk goed uitziende jonge meid), en reken maar dat de dames precies wisten waar ze mee bezig waren; ze deden het minstens evenveel voor het publiek als voor de bezoeker, die niets te kort kwam, overigens.

    O, die standaard dienstverlening,

    Een persoonlijke gedachte : is (commerciele) sex niet proportioneel populair naarmate het meer lijkt op de (toegegeven : ideale) huis-situatie ? Thuis duik je in goede stemming toch ook niet meteen het bed in, maar begin je met een lekkere vrijpartij op de bank - en dat hebben ze in de 'Schieferhof' dus perfect begrepen. Het voelt (letterlijk en figuurlijk) heerlijk om met zo'n jonge blom (of een wat oudere) op de bank wat te vrijen, zeker als je weet dat daarna een kamerbezoek volgt dat bijna niet tegen kan vallen. Om dit dus als standaardprogramma voor te schrijven (de dames lijken verdacht weinig keuze te hebben - is me zelf verteld door een van hen) is een commercieel geniale zet.

    De Stepford wives.

    In GT en andere FKK / Sauna clubs gaat het soms zus en soms zo. De dames wisselen in kwaliteit van dienstverlening en in humeur - en dat varieert soms zelfs per individu van dag tot dag. Eigenlijk heel normaal, als je erover nadenkt. In de 'Schieferhof', daarentegen, is het alsof een ISO 9000 -certificatie de hele dienstverlening vastgelegd heeft. Het is fijn, wat heet, het is fantastisch ; ik loop na dagen nog na te genieten - maar het geeft me een beetje een tweeslachtig gevoel. Ben ik de enige hierin ?

    Dat geldt eigenlijk ook voor het absurd strenge animeerverbod. Ik heb huid aan huid gestaan met meerdere dames, en ze gaven geen kik. Ongelofelijk. In GT had ik ze allang aan m'n intieme delen gehad, maar minstens aan het praten, logisch toch ? Hier een gebrek aan reactie dat me niet helemaal lekker zit (nee, ik ben niet eng en ruik fris). Maar zodra je dan als man het groene licht geeft, gaan 'ineens' de remmen los.... Alleen al om te kijken of ze voor stamgasten iets toegankelijker zijn, ga ik nog eens een keer terug. Eerlijk is eerlijk, trouwens, een aantal dames stelt zich wel sociaal op. (ik noem even geen namen, want mogelijk kijkt het Management mee - in ieder geval bij de dames zijn er meerdere die Nederlands kunnen lezen)

    En het is gruwelijk verslavend.

    Je moet het meegemaakt hebben om erover te kunnen oordelen - en het dan nog prettig gevonden hebben ook, natuurlijk. Maar als je in die categorie valt, is er geen weg terug, eigenlijk. Het is zo'n belevenis dat het bij nader inzien achteraf tamelijk confronterend is. Blij het bij deze een beetje van me afgeschreven te hebben, trouwens. Ik kom er terug, dat is zeker. En ben benieuwd of ook / zelfs hier een gewenningsproces gaat optreden....


    W-L


    p.s. I.
    Nu wat zakelijker, jongens. Die tent zit nu al 22 jaar in een krap woonhuis in een idyllisch dorpje. De zaak zit vaak barstensvol. Ben ik nou gek ? Waarom hebben ze niet al lang iets gekocht aan de rand van het dorp (oude boerderij of zo) met net wat meer ruimte (en kamers) en parkeergelegenheid, en dan een grotere sauna erin en een jacuzzi, en een tuin waar je vrijelijk rond kan lopen (of andere aangename dingen kan doen). Het hoeft geen GT of PHG te worden, liever niet zelfs, maar het kan toch allemaal net iets beter, zeker gezien de entreeprijs. Dit is wat goedkoop speculeren op het knusse en wat amateuristische image van de zaak.

    p.s. II.
    Voor degene die het zich afvroegen : ik heb gesessie-d met Babsi, Tanya en Kyra (Kira ?). 3x ERG goed, wel alle drie erg verschillend eenmaal op de kamer (dat maakte het wel weer leuk). Separate recensies volgen.

    p.s. III.
    Met de overige clientele was het trouwens aangenaam converseren, zowel de DE, BE als NL bezoekers. Goede ambiance.

    p.s. IV.
    Gustomass, grapje hoor. Ik waardeer je bijdragen. Je schrijft eerlijk en enthousiast. En ik kan wel raden wie je favoriet is daar
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2006 om 11:52

  14. #139
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schluter
    Nu maar eens de tijd genomen om iets te schrijven over GT. Vrijdag zouden we voor het eerst ome bernds gaan verkennen. Na een auto rit van 3.5 uur kwamen we in Hennef aan. Om 13.00 ging de club open en het was er gelijk al vrij druk. Na enige tijd rondgekeken te hebben hoe alles in zijn werk ging. Wel een hele andere sfeer dan in GT. Het is natuurlijk wel een fkk club.
    Een sessie met de russische katja gehad te hebben midden in de kelder op de bank waarbij we de hele tent op zijn kop zetten. Daarna nog wat rond gekeken maar niets naar mijn smaak gevonden. Tegen 19.00 besloten om naar huis te gaan. Onderweg kwam goldentime toch weer ter sprake. Daarom snel doorgereden om op tijd in goldentime te arriveren. Om 21.00 uur binnen gelaten door tatjana. Gelijk waren we al goed in de stemming. Het was erg druk op vrijdag veel beren en hertjes. Na een rondje gustomass gesproken en carpe momentum ontmoet. Daarna viel mijn oog op svetlana die weer terug was in GT. Gelijk met haar na de kamer vertrokken. Na een uurtje weer voldaan teruggekeert naar de bar. De sfeer in goldentime is toch heel anders dan in Hennef. Om 01.00 uur kwam aan deze mooie dag een einde toen tatjana het sleutelbandje weer doorknipte.

    Nog een paar uurtjes slapen en dan staan we weer voor de poorten van GT.
    Voor de weihnachten party.

    schluter
    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #140
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Op maandag 4 december ging onze reis met enige vertraging van start.
    2 uur later dan gepland stonden wij dan ook pas voor de deur van Schiefferhof 28 te Hennef-Lichtenberg.
    Het was iets over 3 ipv 1 uur geworden maar ondanks mijn vrees was Sandra nog te boeken voor een lekkere massage.
    Er was maar een magere bezetting van 13 vrouwen (normaal 16 tot 18, maar hoeveel heb je er nodig??).

    Even voor de nieuwelingen; Bernd's Saunaclub (ookwel Schiefferhof) is een gemiddelde vrijstaande woning in een gemiddeld Duits bergdorp maarrrrr.... zodra je op de bel drukt hoor je van binnenuit Connie roepen "Türe!!" en dan komt er een dame in Eva-kostuum de deur openen en begint het feest. Het heeft niets gemeenschappelijks met de grote clubs als GT of PHG (okok, er zijn mooie dames en je komt er niet om te knikkeren!) de sfeer is totaal anders en "either you love it or you hate it". De dames zijn allen (op Connie na ) naakt en beginnen hun acties op het bankstel in de open ruimtes waarna de keus aan jouw is om wel of niet een kamer met ze op te zoeken.
    Er wordt nauwelijks op de klok gekeken en je moet pas achteraf bij het verlaten van het pand afrekenen (behalve je entree van 70 Euries).
    De vrouwen wachten op jouw om hen aan te spreken dus geen opdringerij.
    Al met al relaxed en prettig, je kunt merken dat ze het zeker niet alleen om de centjes doen!

    Nadat ik me dus snel op de intekenlijst van Sandra had laten zetten bleek dat ik na 15 minuten al aan de beurt was.
    Sandra is één van de weinige masseuses waar je ook wat meer mee kunt (in de clubs) ALTHANS als ze JOUW wil en kan.
    Daarmee bedoel ik; ze mag uit concurrentie-overweggingen maar 2 "extra programma's" per dag draaien en ze is er alleen op maandag, woensdag en vrijdag.
    Op de een of andere manier hebben we een click met elkaar want van de 12 keer dat ik nu in totaal in het Hof was hebben we 10 keer.... een feestje gebouwd. Hoe ga ik dit uitleggen; ik heb met haar sex als met mijn vriendin (Ja, dan kun je net zo goed thuis blijven!), we gaan qua wederzijds gevoel heel diep. De sex is zeer intens voor ons beiden.
    Sandra geniet met volle teugen op een manier die je niet KUNT spelen. ERG fijn!!

    Hotshot had ik tevoren weten te overtuigen om eens van mijn andere favorietje te snoepen; Princesse. Ook al valt hij niet op donkere dames hij wilde zich wel opofferen (yeah right ). Toen ik onder de douche vandaan kwam stond hij met grote ogen aan de bar bij Connie en vertelde mijn dat hij nog nooit zo lekker....(uweetwel).
    Jaja, die Princesse kan er wat van! Tell me about it!
    Na een korte erholungspauze met wat eten en drinken verdwenen we gezamelijk beneden de bar in en het duurde niet lang voordat hij met Sandy in gesprek kwam. Ik wilde geen derde wiel spelen (en ik wist dat "mijn chocolaatje" boven alleen op de bank zat) en ging naar boven. Ik ging op de bank zitten naast mijn "African Queen" en we begonnen herinneringen op te halen aan eerdere bezoeken.
    Ze wist nog PRECIES aan te geven wanneer en in welke kamer we wat gedaan/gezegd hadden...RESPECT!
    Tja, de volgende bijna 2 uur met haar op een kamer VLOGEN om. Ik was in een roes, het was weer fantastisch!

    Vroeger dan gepland, ca. 22 uur verlieten we het pand op weg naar ons hotel halverwege Koln.
    Vroeg slapen er zijn per slot van rekening nog 2 lange dagen in het verschiet!!
    xxx

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Omdat Connie in hetzelfde telefoongesprek had laten vallen dat het eten ook gelijk was aan dat van gister (zuurkool met casselerrib enzo) besloten we Italiaans te gaan eten om zo door koolhydraten gesterkt aan onze taak te kunnen beginnen (en die hadden we nodig ook!)

    Omdat het eten lekker was en de sfeer prettig duurde het tot iets over negen voordat we op de deurbel van nummer 28 konden drukken...
    Maar WAT een ontvangst!!
    Het leek alsof Sandy en Princesse op de loer achter de deur hadden liggen wachten op ons en ze sprongen ons onbesuisd om de nek (NU AL wist ik dat de dag niet meer stuk kon!)
    Princesse had nog een verplichting en zei "wacht op mij". Sandy kronkelde zich om Hotshot die aangaf een kleine rustpauze nodig te hebben "tot 10 uur"... maar volgens planning zou Sandy 11 uur door haar man worden opgehaald.
    Er gebeurde iets wat ik in andere clubs nog niet had meegemaakt; Sandy was nog Tagesjungfrau en had even tevoren haar man gebeld "haal me maar op en zet je maar schrap want ik heb er FLINK zin in!" na een kort gesprek met hotshot rende ze spontaan naar de telefoon om haar man te bellen "kom maar over 2 uur want mijn vriendje van gister is er weer".
    Toen ze in de bar terugkwam zei ze tegen hotshot "namens mijn man moet ik je bedanken want nu hoeft hij niet meer aan de slag wanneer we thuis zijn".. ...
    We maken niet alleen die vrouwen blij maar ook HELE families!!
    (nodeloos te zeggen; hij heeft het niet tot 10 uur gered pauze te houden)

    Ondertussen meldde zich Princesse bij mij in de bar en togen wij met onze drankjes naar mijn favoriete kamertje... anderhalf uur hebben we elkaar niet losgelaten, we raakten een behoorlijk de weg kwijt... Princesse bedacht zelfs een programma voor de volgende keer: "dan halen we X erbij en verwennen we je samen. Ik hou ook van meisjes hoor!"
    Nadat we in het Hof het licht uitgedaan en innig afscheid genomen hadden van "mijn" Princesse volgde een nabespreking in ons hotel waarin ik IEDER denkbaar argument op tafel gooide om de volgende dag TOCH maar weer terug te gaan naar Ome Bernd's.
    Hotshot was niet moeilijk te overtuigen.....

    's Nachts ging mijn veiligheidsventiel op scherp; dwz na 2 prettige relaties met dames uit het vak (buiten de clubs) heb ik tegen mezelf gezegd "NIET MEER DOEN!!"
    Ik wist dat als ik de volgende dag weer met Princesse op een kamer terecht zou komen we domme dingen ging zeggen en doen! en in gedachten zag ik zo'n Amerikaanse Police-officer die hard tegen me schreeuwde "STEP AWAY NOW!"
    Bij het ontbijt gaf ik aan dat de planning terug was naar het origineel; Living Room en evt. GT. Hotshot nam mijn argumenten over maar keek met enig ongeloof dat ik ZO vatbaar was voor een vrouw.
    Hij kon niet geloven dat dit spelletje ZO gevaarlijk is... (little did he know! )
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  16. #141
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Dit vergeet ik van mijn hele leven niet

    Over de hierboven 3 stukjes van Wagons Lits en van Liefhebber : Prachtig geschreven , jongens.
    Ach , Schieferhof : You love it , or you hate it.
    Gisteren , (dinsdag 12 dec.) waren we (ik en mijn maatje) nu eens vlug (en vroeg) ter plaatse. ( hard gereden en toch kwam Mara, met haar grijze slee met snelle motor - VTec- erin ons nog voorbijgestoken. Wij reden een goeie 180 ) , nog een 20 minuutjes voor opening waren we al met een flink groepje voor de parkeerplaats.
    Eens binnen , wat een hoop zeg , zo allen in een keer tegelijkertijd binnen, wat bij gepraat met enkelen in de kelderverdieping en boven op gelijkvloers.
    Er waren veel Hollanders , vele schrijvende leden, vele bekenden . Toch ook wat Belgen, maar duidelijk in de minderheid. Wat vreemd .... bijna geen Duitsters te bekennen. Hier en daar zat er een , wat verlaten en verloren voor zich uit te staren.
    Na een poosje arriveerde ik terug op gelijkvloers , in salon en zag ..... de kerstman daar zitten. Toegekomen in perfecte outfit. Welhaast te zien : dit is de echte.
    Een geschenkje hier en daar , wat mandarijntjes, wat chocolade munten voor de meisjes. Toch mooi gespeeld.
    Ik had ondertussen in een andere hoek, er tegenover plaats genomen , mooi versierd salonnetje met mooie grote kerstboom, kerststukje op de tafel, en zag dat de jonge , erg jeugdige Nicole - Poolse , 2e dag in het Hof aanwezig -naast Kerstman plaats genomen had.
    En na een tijdje , na een hoop grapjes met zowat ieder, begonnen ze waarachtig te keuvelen. Nicole zat met haar hand in de Kerstman zijn broek.
    Ook de Kerstman kon zich niet goed inhouden en zat tussen Nicole haar beentjes te graaien. Rustig wat frutselen , de dag was nog jong . Er was geen haast.
    Wat een zicht zeg. Heb al vele Sinterklaasen gezien, kerstmannen in alle vormen en groottes, de een wat spraakzamer, wat openhartiger dan de ander , maar .... zo een kerstman die bij een bijzonder jeugdig ding zit te graaien en wederzijds waarbij zij zo nieuwsgierig was dat haar hand verdween, daar waar ze zijn moest.
    Geef toe , t'is toch weeral iets anders.
    Hier moeten we in het Hof voor zijn.
    Ik verheugde mij er reeds op om de ganse dag van de Kerstman zijn gezelschap te kunnen genieten , ware het niet dat hij .... eigenlijk te vlug verdween. Naar waar zou hij getrokken zijn ? Naar waar ? - .... Op kamer natuurlijk met onze kleine Nicole.

    Nog even iets : voor ze weg waren zat Santa Klaus in volle outfit, neergevlijt in het salon , met zijn lul, goed zichtbaar, op sterkte , opzij eruit , uit zijn broek.
    Waar moet je zijn om dit mee te maken : Niet bij Albert Heyn , maar wel bij Ome Bernd's.

    Het was een gezellige dag. Zelf niet zoveel actie ondernomen. Mag ook al eens , alhoewel razend spijt dat ik de razend mooie Cherina (half Duits / half Italiaans) niet beter op kamer onderzocht had . Mijn vriend was er op de kamer ermee. Ze is nieuw, geheel onwennig (zelf voor de eerste maal zien toekomen , omstreeks 16.00). Pijpen, zoenen, beffen, neuken was redelijk . (Ze vroeg zelf om aub. geen actie in het openbaar. Op de kamer,teruggetrokken aldaar was het dus redelijk.)
    Ik hoef er niets meer over te vertellen, want s'avonds bij het afrekenen vertelde ze dat het haar 1e en .... laatste dag in het Hof was.
    Ging morgen (vandaag dus) niet meer terugkomen.
    Jammer het was echt een heel mooi ding. Net, precies een 1e klas , dure, High Class escort girl.
    Maar het Hof was wat vreemd voor haar. S'avonds liet ze zelfs haar borsten niet meer zien. Ze zat met haar grote handtas ervoor , en liep rond met de grote handdoek tot boven rond haar lijf gewonden.

  17. #142
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Bernd's, 12/12/2006

    Dinsdag kort na de middag, een lieflijk dorpje ergens in het Naturpark Bergisches Land, een smal straatje, plotseling een wegversperring bestaande uit een achttal personen die in het midden van dat straatje staan te ijsberen. Wat nu gedaan? Uit nieuwsgierigheid uitgestapt en ernaartoe gewandeld, blijkt dit een zootje ongeregeld uit Nederland en België te zijn. :thefinger
    Wat doen die daar? Wachten tot de deur van Schieferhof opengaat om daar hun lusten te gaan botvieren. Effe kennisgemaakt. Het wachten lijkt eindeloos lang te duren, tot daar plotseling uit de bossen een lieftallige deerne, luisterend naar de naam Marcella komt opgedoken; zij heeft warempel een ganse bussel hout gesprokkeld en voor haar deurtje gelegd. Zij gaat naar de deur en de meute ijsbeerders volgt gewillig (kuddegeest bij ijsberen!!).

    Afrekenen, uitkleden, douchen, handdoek rond en de bende stuift uit elkaar. blauwebeer naar de kelder, weinig dames, Oekraïense Tanja, reeds bekend, gespot : Privjet Kak Delah, ah du sprichst Russisch, een klein beetje, eerste les van bekende ijsbeer gekregen.
    Lekkere opwarming gehad en hop, naar de kamer. Wat zijn die Russische meiden toch lief, geil en lekker in bed, en ……….bijzonder zuinig op zaadcelletjes.

    Na deze sessie wat gaan nakaarten met collega’s, ondertussen nog een paar toegekomen, naar schatting 10 Nederlandstaligen, gezellige bende daar, Kerstman van dienst –volgens mij altijd dezelfde bij festiviteiten - was ook aanwezig, en gooide (te) kwistig met allerlei lekkers.
    Het meisje met de bussel hout was er ook weer bij, goedgeluimd zoals steeds. Naast haar plaatsgenomen, gekende opwarming genoten en hop, hop, naar de kamer. Weer een geweldige tijd beleefd met deze ex-topsport-ster.

    Na etenstijd terug naar de kelder afgedaald, Rita als enige op de bank, waarom haar eens niet proberen, ziet er goed uit en is Wit-Russisch. Hop, hop, hop, bijzonder goede kamersessie met dit meisje, vergelijkbaar met Tanja en Tatjana, ook ex USSR.

    Later dan voorzien, en terwijl een trits ijsberen hun pijp al aan Maarten gegeven hadden, in de kelder met Mara besproken later op de avond nog leuke dingen te gaan doen. Bleek evenwel dat zij nog geruime tijd op de bank in beslag genomen werd en het sierde haar dan ook dat zij om 21.45 uur kwam vertellen dat zij normaal om 22.00 uur huiswaarts keert, en dat zij liever geen half werk doet; zo ook Krimson.

    Geen nood, terug naar de kelder, Tanja, nog steeds met die grote, bruine, zaadsmachtende ogen aanwezig. Waarom de cirkel niet rond maken? Wel gewaarschuwd dat zij het beste van zichzelf zou moeten geven om het onderste uit de kan te halen; dit schrok haar niet af, dus hop, hop, hop, hop, naar de kamer en werkelijk de laatste druppels voelen opborrelen.

    Zodoende eindigde de dag met een 3-1 in het voordeel van Rusland tegen Tsjechië, weliswaar met een dubbelslag voor Rusland. Rond 23.00 uur terug huiswaarts gereden met een tevreden gevoel, zowel over de geleverde inspanningen als over de aanwezigen.
    Een evenement dat best maandelijks herhaald wordt. :D

    blauwebeer, die eerst nog twijfelde of hij de tocht wel zou aanvatten :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:27

  18. #143
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ...the sound of music and the smell of sex...

    Toen de ijsbeermobiel de parking bij Bernds opdraaide had hij 302,7 kilometer op de teller staan. Tijdens de rit richting Hennef had ik ook mijn goede daad van de dag gerealiseerd door een zwarte medemens een lift aan te bieden na een defect aan zijn (bruinebeer)mobiel. Toen hij me vroeg wat mijn bestemming was heb ik heb verteld dat ik wat vrienden en vriendinnen ging opzoeken, dit was niet gelogen.

    Het laatste stukje van de weg is mooi en deed me denken aan ‘The Sound of Music’. Ik zat te popelen om een Julie Andrews look-alike te grazen te nemen…

    Aangekomen aan ‘der hof’ stond er al een delegatie beren te wachten, na een korte kennismaking was het aankomen van Marcella voor iedereen het sein om naar binnen te gaan. Een 8-tal beren werden hartelijk verwelkomd en van de nodige Euro’s ontdaan.

    Blijkbaar was de nood redelijk hoog want al spoedig waren het merendeel van de dames druk aan de slag. Mijn bedoeling om snel Marcella te strikken mislukte jammerlijk daar zij al snel spoorloos verdween. Op de bank dan aan de praat geraakt met Michelle, één van de ouderdomsdekens van Bernds. Qua uiterlijk absoluut mijn type niet, bleek Michelle best een aardige dame met fijne orale kwaliteiten. Na een heerlijke opwarmer op de bank toch maar verkast naar een kamer, de dag was nog jong….

    Na Michelle was er pasta, na de pasta een biertje, na het biertje wat geleuter aan de bar, na het geleuter was er Tanja op de bank.
    Deze razend knappe meid heeft een leuke babbel maar vooral haar ander ‘mondwerk’ is mij goed bevallen.
    Eénmaal op de kamer liep het echter niet zo lekker tussen Sickboy en Tanja. Bij nader inzien bleek kleine Tanja toch wel wat weg te hebben van een andere kleine meid (lees: één van mijn dochters! ). Normaal gezien heb ik weinig last van schuldgevoelens, wroeging, verliefdheden en andere psychische ongemakken. Het moment dat ik mij realiseerde dat er toch wel een gelijkenis was zorgde ervoor dat mijn libido gekelderd werd. Ik heb de sessie redelijk snel afgemaakt en kon voldoende zelfbeheersing aan de dag leggen om net niet van de kamer af te stuiven. Jammer, want deze meid heeft heel wat in huis (en voor iedereen dus weldegelijk een aanrader), echter geen spek voor mijn bek. Laat het mij gewoon houden op een compatibiliteitsprobleem….

    Na een deugdoende sauna wat kennis gemaakt met nieuwe beren en bijgepraat met oude beren. Bij dit eerste bezoek aan Bernds viel mij vooral de gemoedelijke sfeer op die er heerste in de woonkamer. Niets moet, alles mag…. Bijzonder leuk!

    Aangezien de bevallige Marcella reeds een tijdje alleen op de bank zat heb ik mij zonder enige moeite losgemaakt uit een gesprek met Gustomass en blauwebeer om haar gezelschap op te zoeken. Een leuke en lieve meid deze Marcella. Eén van de bovengenoemde (b)heren omschreef haar als romig, en daar was geen woord van gelogen, heerlijk uurtje beleefd met Marcella.

    De weg naar Mevr Sickboy was nog lang dus heb ik kleine SB vrij vroeg opgeborgen en rond 20u de rit naar huis aangevangen.

    Dit eerste bezoek aan Bernds was voor mij absoluut een meevaller. Er heerst een werkelijk unieke sfeer. Het huiselijk karakter is een leuke afwisseling voor het hectische GT of de pompende beats in YY.
    Zoals reeds eerder aangehaald zijn de dames hier misschien niet de allerknapsten maar er lopen toch ook absoluut een aantal mooie poppetjes rond.
    Als ik voor mijzelf de afweging maak tussen afstand, dames, service en sfeer dan moet ik besluiten dat ik zeker nog terugkeer naar Bernds. Het zal geen maandelijkse trip worden maar bij het begin van de lente rij ik vast en zeker weer de berg op….

    :wink: :wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:26
    Cancel my subscription to the ressurection...

  19. #144
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Misschien Anna eens, of Rita, of een andere kanjer

    Heerlijk te lezen , dat je nog wel eens terug komt hier.
    We zien elkander dan nog wel eens. Ben niet de juiste persoon om je te adviseren wie te nemen hier . (Ga zelf haast zo dikwijls in de fout , door te vaak verkeerde keuzes te maken). Maar waarom niet eens een Anna, Rita , Sandy en/of - wanneer ze terug is, Tatjana (erg lekker) nemen of genomen ?Mara ook eens misschien ?
    Kans is groot dat je niet tot in het voorjaar / lente wacht om weder te keren naar deze mooie streek.

  20. #145
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch kaum zu glauben......

    Dinsdag 12 december 2006 Bernds Schiefferhof in Hennef.


    Emotie, sensatie, tragedie, drama, fascinatie de hele dag maar door…

    Wat een opkomst!!!

    Op deze dag waren een aantal bekende saunabeergenieters getuige van Gusto’s uitspraak waar hij op dat moment serieus mee zat. Er gebeurde van alles en er werd al geroepen, dat lezen we allemaal wel terug, ga gerust naar de kamer met je liefke, je hoeft niks te missen.
    “Nee, deze keer geen verslag van Gusto’s hand want de energie is tijdelijk op”
    Vol ongeloof keken Blauwe beer, Sickboy, Lanciared me aan. De Cock, Sonny, 2Horny4u, De Cock , Bart, en nog enkele belgisch/nederlandse bezoekers hebben dit gemist.
    Sjonge wat een vertegenwoordiging. Was het mooier weer geweest hadden we een potje kunnen voetballen auf der Wiese van Hennef, achter de Schiefferhof….

    Ik ga wel, ik ga niet, ik ga wel….
    Gusto’s bezoek begon in feite al de avond tevoren. Scheelde niet veel of bezoek was niet doorgegaan. Een Sms-je van vriend 2Horny4u , die net Golden Time had verlaten was kort en niet minder veelzeggend. Iets inde trant van ” …en kan morgen niet mee!! Gvd”
    Direct de telefoon genomen om hem een hart onder de riem te steken. Daarbij weinig hoop voor ons Schiefferhof-uitje gekregen. Wel een verslag gekregen van de Golden Time Weihnachtsparty die Gusto deze keer heeft moeten overslaan.
    Een dag eerder nog een even met Sonny gesmst. “Hoi Sonny, je hebt ook genoten las ik. Nog zin in Hennef?? Ik ook!! Ben op weg naar Kaarst. Koffie drinken bij Dandara. Afslag GOLDEN TIME al voorbij. Knap hè. Hasta dinsdag.”
    Kwam een leuk antwoord op terug. “Ik snap niet dat jij je kruit niet bespaart voor dinsdag.! Ik heb deze dagen rust nodig.Gisteren nog een dagje uitgeweest met……... Wat is het leven toch mooi. Ik zie je dinsdag” Leuk maar wel met een serieuze ondertoon. Het kruid verdelen dan maar….

    Koffiedrinken bij Dandara?? Jawel, Braziliaanse nogwel..
    Aangezien Gusto toen al onderweg was naar Kaarst en hij zijn Braziliaanse Dandara toch niet wilde teleurstellen Sonny’s goede raad in de Duitse wind geslagen en via een spookrit door Düsseldorf binnenstad, helemaal verdwaald, toch uiteindelijk met Dandara in Living Room op kamer 7, de spiegel-reflex-kamer beland.Dat beviel zo slecht( voor de dames dan die er ook opwilden) dat we er 4 uurtjes hebben doorgebracht.
    Helemaal Uitgeput maar des te meer voldaan Kaarst op Gusto’s gebruikelijk club-verlatings-tijdstip , dus om even na enen verlaten en de hele nacht nagenoten. Een volle werkmaandag belemmerde Gusto van GT bezoek, maar ook het nagenieten van Dandara nam nog veel energie en schijfruimte in beslag.
    Nog bedankt 2Horny4u voor je verslag. Twee vliegen in één klap, toch gevoel dat je erbij geweest bent én wat belangrijk is, weer energie voor Ome Bernds kunnen opbouwen. Nog bedankt voor je goede tip Sonny, want deze energie is wel héél goed van pas gekomen, cq had ik wel heel erg hard nodig.

    Dan is het ….dinsdag 12 december…
    Na een onrustige nacht, dinsdag nog even gewerkt en mezelf rijklaar gemaakt voor Ome Bernds. Zou Gusto dat wel doen, Dandara had immers de hele week vrijgenomen om met hem….Nederland te gaan bekijken… Twijfel speelde op, vandaar die onrustige nacht en echt zin om zo ver te gaan had hij niet zoals anders…. …..SMS van 2Horny4u; “als jij gaat kom ik ook” Af en toe heb je nét dat ene zetje nodig en het kwam als geroepen; “Idem; Hartstikke fijn. Ik rij om 12.30 uur aan CU. Perfect!!”
    Thuis massage olie en saunaclubattributen opgehaald, tank vol en karren maar.
    Met wederom een prachtig zonnetje van opzij over de A61 , richting Köln. Ook nu weer afslag Golden Time met succes voorgekomen, en dat al 2 keer op een rij. Tijd voor de diploma uitreiking , denk je dan…
    Even lekker off-topic, maar wat heerlijk dat we telkens op weg naar Hennef zo een mooi zonnetje als gezelschap mogen hebben. Alleen stond ze nu wat laag, ach einde van het jaar nietwaar, ook een beetje uitgeput wellicht..

    Bij GT op de A61 nog een leuke dame in Poolse auto zien rijden…..Zou dat dan de laatste onafhankelijk werkende GT dame kunnen zijn?? Tja, er speelt wat door je hoofd als betrokken saunabeertje…… Dikvoormekaar (Andre van Duyn) riep dat vroeger al vanaf Radio Noordzee. : “zoiets verzin je niet, dat gebeurt gewoon…”

    Een beetje later dan gepland, weer een, dit keer omweggetje gemaakt hebbend kom ik toch tegen half 3 bij Ome Bernd aan. Parkeerplaats uitpuilend, met grotendeels Nederlandse en Belgische kentekens. “Ha, toch goed dat ik gekomen ben, voelde Gusto in zijn onderbuik”

    De Wet van Murphies….
    Vanaf het openen van de deur liep het niet lekker. Tring tring, ik trekken aan die deur, nog eens tring tring, ik weer trekken… Gaat de deur open. Bei uns drückt mann ein Tür auf. Wilde nog zeggen, wíe trekt nu de deur open maar OK, laat maar. Het was al erg genoeg dat ik op haar vraag ”warst du schon mal hier” dat ik zei ja sicher, Und wie geht es dir Helga….. bleek het Michelle te zijn…. Nou ja….
    Terug kon ik niet meer anders….
    De gebruikelijke 70 euries betaald, en gauw omgekleed.
    Op naar de huiskamer…. Weinig bekende gezichten, enkel dat van Santa Claus… He toevallig, had Dandara zondig zich niet een outfit aangemeten en zelf gemaakt van Santa Claudia, de vrouw van….. Had Gusto niet aan 2Horny4u zijn serieuze voornemen geventileerd, “ik heb wel zin om Dandara mee naar Hennef te nemen…. Serieus!!”

    Santa met Nicolle….vol verrassingen….
    Jammer voor De Cock want die moest het als erg mooi uitgedoste en zich als erg goede Kerstman gedragende Kerstman doen met Nicolle. Een jonge poolse aanwinst, die net binnen was en wel bij Santa op schoot had willen zitten, maar dan kon ze haar handjes niet bij Santa op één bepaalde plek laten wapperen…
    Nadat Santa de inhoud van zijn surprise zak helemaal aan ons en aan de dames had vergeven, vaak onder grote hilariteit, sloot zij de zak en gaf aan dat het tijd was om de volgende zak te legen. Daarbij wilden en konden wij hem niet helpen….Nicolle was ons allemaal al voor en langszaam vertrokken ze naar een of ander Santa bed, waar de rest van de surprises aan bod zouden komen. Na zoals later bleek toen Santa bij monde van de weer helemaal met 2 voeten op de grond en het hoofd uit de bekende wolken vertoevende De Cock meedeelde was zijn bezoek met Nicolle er eentje met een heel verrassend karakter…… Het bleek inderdaad een meisje om op schoot te nemen en niet veel meer dan dat. Tongzoenen, laat staan zoenen stond niet in haar Poolse vocabulaire en ook had ze slecht opgelet bij de inburgeringscursus die door de Schiefferhof-staf was gegeven… Toen dan ook er eerst een rubbertje om moest alvorens er geblazen kon worden, kon onze Santa niet meer hoog van zijn toren blazen…. Die stortte volgens eigen zeggen pardoes in en ook bij de herkansing die Santa haar had gegeven, was er geen eer meer aan te behalen….Nicolle die al niet echt spontaan, niet ontspannen en leuk voor zich zat te kijken, had nu een nog droger gezichtje op staan.

    Gusto’s lichtpuntje….nou ja puntje…
    In de vroege avond nam Gusto plaats tussen haar en zijn Marcella, maar die was nog beschäftigd, al had Gusto dat verkeerd begrepen. Even gebabbeld met Nicolle, ze kende GT van een één daags bezoek, was niks daar voor haar, nou voor Gusto wel…Nog even verdergepraat terwijl Gusto’s ogen vielen op een attente 2Horny4u die rechttegen over ons druk gezelschap had van een dame, mij naam niet bekend…. Ondanks deze voor hem favoriete verschijning en full entertaining company nam hij nog goed te tijd en de moeite om Gusto iets duidelijk te maken. Een zeer veelzeggend langzaam en subtiel nee-knikken van hem maakte Gusto in 2 seconden duidelijk het bovenstaande verhaal wat Santa later op de avond treffend had verteld. Gusto liet het handje dat Nicolle om zijn nek hing dan ook met moeite, met heel veel moeite onbenatwoord…
    Toen bleek dat Marcella niet vanaf nu gedurende 1,5 uur met die Duitser naast haar op kamer zou gaan, maar pas OVER 1,5 uur, kreeg Marcella alle aandacht van Gusto die ze verdiende en nog meer…..Ook enkele Duitsers hadden geklaagd over het serviceniveau van Nicolle en zo in de avond heeft het arme meiske het pand verlaten..

    Maar er ging nog meer anders dan verwacht. Murphy strikes again…
    De hele middag was er al een lange blonde kortharige Duitse in de weer om ons Nederlandssprekenden voor haar te winnen door in het Nederlands met ons te converseren. Dát deed ze heel goed. Een vlotte babbel en het maakte best indruk.
    Maar, geheel niet Gusto’s type, dat was er maar één vandaag. Gelukkig kwam een hongerige De Cock me een handje helpen en sleepte deze dame zo mee de kamer op…
    Het spook van De wet van Murphy was alom aanwezig vandaag in Het Hof. Later bleek dat De Cock niet alleen bij de Theke een streepjes lijstje had…. Voor de nog niet ingewijden, na ieder kamerbezoek krijg je gratis , zomaar een streepje, bij een vol uur zelfs 2 en als je een hele brutale stoute maar ooh zo lekkere dame treft die haar service repertoire echt heeft geexpandeerd is het geen kunst om in één uur 3 streepjes achter je naam te verzamelen.
    Die naam is heel belangrijk, dat weten wij natuurlijk wel, maar hoe belangrijk die is , werd een lollige dikke Duitser wel heel erg pijnlijk duidelijk gemaakt toen de thekefrau van vandaag,eentje met haren op haar tanden, hem duidelijk maakte dat ie niet voor de flauwe kul 2 verschillende namen mocht opgeven. Wat kunnen indringende woorden van deze thekefrau een diepgaand educatief effect hebben op ons arme , voor ons plezier hier vertoevende ijsbeertjes hebben. Gusto keek zijn naamgenoot aan en er volgde enig overleg hoe we dat moesten duidelijk maken….. gelukkig hadden we niet hetzelfde sleutelnummer..
    Terug naar het streepjes lijstje van Santa… Na de herkansing die hij Nicolle had gegeven, volgde een soortgelijke ervaring met de lange Duitse blonde. Huppa, 3 streepjes in totaal. En nog niks kwijtgeraakt… Later op de avond viel deze dame op doordat ze gekleed was , de rest van de dames is zoals ingewijden bekend piemelnaakt gekleed hhuuuhhh. ?? , maar ook zij verliet het pand met de staat tussen haar benen…hhhuuuuhhh again…
    Tja, een vrouw die, hoe goed bedoeld , 5 jaar in Nederland achter de ramen heeft gewerkt, die past niet in de Schiefferhof, althans als ze zich niet ontiegelijk aanpast in het servicepakket.
    Is het niet zo dat elke saunabeer zegt; “Je hoeft maar één keer naar een Duitse Saunaclub te gaan en je gaat nooit meer naar de ramen”

    Dan was er nog Cherine….was…
    Om de emotie, drama en sensatie van deze dag kompleet te maken nog een mooi voorvalletje met een mooie jonge dame Cherine.
    Deze hebben Sonny en Gusto gespot, toen Gusto van was het Blauwe beer de opdracht had gekregen om Sonny te storen tijdens zijn werkzaamheden. Deze wat onwennige dame kwam na enig aandringen even bij ons, en hier bleek dat ‘t Sonny zijn dag als Polen en Rusland kenner toch niet helemaal was….. Op mijn vraag welke nationaliteit deze zou hebben stelde Sonny , dat ze duidelijk Russische slavische kenmerken in haar gezicht had, terwijl Gusto het meer op iets Italiaans hield. Nu bleek ze inderdaad half italiaans te zijn. Hoe mooi dat Cherine dan ook was, hoe jong, Gusto heeft iets wat hem tegenhoudt als het Italiaanse dames van plezier betreft. Hij zal nooit vergeten dat ie op de Wallen een bloedmooie dame zag die hij wel zag zitten……toen hij haar daar zo zag staan … Dus naar binnen en het feestje kon beginnen…Kón….beginnen.
    Ze was mooi, lang zwart haar, niet piepjong, mooie volle borsten….alle gusto-ingeredienten waren voorradig…. Voorradig ja. Gusto werd gevraagd op het handdoekje plaats te nemen met een wat onwennig om zich heen kijkende kleine Gusto.
    Dame gaat naast Gusto op bed zitten. Wilde er geen gras over laten groeien, trok geen enkel kledingsstuk uit. Ging zo zitten dat Gusto niet bij haar borsten kon, dus handjes zwaar teleurgesteld. Gusto’s ogen zagen alleen de rug en OK die mooie lange haren van een dame van plezier. Toen er een rubbertje verscheen dacht ie even aan een alcohol-blaas-controle, maar helaas, dat was het niet. Daar wordt tenminste nog wát bij belazen..Nee, beetje handmatig het pookje behandelen en met beetje pijpen afgemaakt. Aangezien pijpen en neuken 75 euro waren, enkel gekozen voor pijpen.Wat een afgang, dus weinig interesse in Italiaans voortaan en nog minder in het raam werk. Nooit nie en never niemeer…
    Dus Cherinne met rust gelaten. Ze bleek ook nieuw( was dat niet de 3e al vandaag) in Het Hof… Na wat eenzaam op een kruk gebivakeerd te hebben werd ze op sleeptouw genomen door een doorgewinterde Poolse dame. Samen een nietsvermoedende beer, met jaren 50 bril op te grazen genomen.. Gusto had nog geen slok van zijn Cola genomen of hij voelde een warm handje hem opzij drukken. Cherine, Poolse en Brilsmurf op weg naar…jawel hoor de grote erotische-sex-vitrinekast.Opgelet Brilsmurf en alle ijsbeersmurfjes, opstellen in rijen van 3.. Zou het weer een schouwspel worden zoals we er al meerdere in het verleden hadden mogen aanschouwen….??? Brilsmurf op de bank, Cherine beetje kussen en gezicht beetje verbergend achter haar mooie lange zwarte haren en de poolse was helemaal (naar) ondergedoken. Ongeveer na 2 slokken van mijn cola, circa 3,25 minuten stapte het gezelschap op en werd brilsmurf naar een kamer geleid. Hier kon het beginnen, want Cherine wil niks in het openbaar doen, behalve winkelen dan…
    Echt timen doen we geen van allen in Het Hof. We weten dat die dames toch niet klok kunnen kijken en er altijd naast zitten, maar dan wel in het voordeel van ons als beertjes dan….
    Wat schetst onze verbazing toen al héél snel het gezelschap van de kamer kwam en zich een weg baande naar de theke waar ook deze brilsmurf wellicht 2 streepjes achter zijn naam zou krijgen..


    Cherinne als 3e vandaag gewogen en te licht( niet van zeden) bevonden.
    Deze Cherine, heel erg mooi , en jong bleek ook uit ervaringen van anderen niet te passen op Het Hof, met zijn wel erg hoge en uitstekende service niveau. Ook deze Cherine geeft aan geen van ons een (her)kansing want ze zal niet terugkeren volgens een Beer op het forum die gisteren niet eens aanwezig is geweest….. Hoewel, ik heb Helga de hele dag niet gezien….
    Misschien heeft ze haar Hofkwaliteiten op deze Spionpiet losgelaten….
    Kortom, iets heel ongebruikelijks dat er op één dag 3 dames door het Eiermandje van Ome Bernd in de Schiefferhof vallen en te licht bevonden worden.
    Een bevestiging dat wat de dames betreft niet iedere dame kan voldoen aan het hoge verwachtingsniveau van ons als beertjes, een niveau waarmee wij , eerlijk is heerlijk, gewoon mee verwend zijn….
    Tevens is het ook zo dat wellicht niet iedere doorsneebeer kan voldoen aan het hoge verwachtingsniveau van de dames……..

    Opwarmrondje al gelijk door.... Marcella..
    Dat verwachtingsniveau is ook bij Marcella hoog…
    Ze levert wat maar verwacht er wel wat bij terug….
    Gusto weet dit intussen een beetje… Bij binnenkomst om 5 over half 3 in de huiskamer mocht Gusto plaats nemen tussen Santa en …..jawel, handdoekje beetje opzij zijn Marcella, het snoepje van de dag,…en avond zoals later mocht blijken.
    Tijdens het hele Santa tafereel ging het al mis, Die Murphy toch. Handjes van Gusto aan Marcella, handjes van Marcella aan Gusto…. Tongetje van Marcella een Gusto, tongetje van….. Het kon niet lang genoeg duren maar ze was heel bescheiden deze keer. Ze wilde kleine Gusto nog even met rust laten. Na een half uurtje fijmelen aan Marcella Gusto’s dagprogrammering doorgegeven. Hij wilde maar al te graag, maar asjebleif wat later op de dag. Een breed lachende, een smakelijk lachende Marcella gaf Gusto een begripvolle bezegelingstongzoen, die nog uren zou nadenderen…

    Eerst even je draai zien te vinden Gusto….
    Daarna enkele uurtjes wat rondgewandeld, wat geijsbeerd, wat gepraat met Lanciared, Sickboy en Blauwe beer als nieuwe collega slachtoffertjes.. Beetje Xanten en Dorsten en GT geevalueerd etc etc.
    Gusto kon zijn draai niet echt vinden. Eigen schuld, had ie of Dandara maar mee moeten brengen of Dandara maar gewoon uit zijn Gustokop moeten zetten. Je hebt je kop één keer flink gestoten Gusto, ben je nou een ezel of niet?? De dip begon dramatische opborrelingen bij Gusto inwendig te veroorzaken…. Zou ie bellen of Dandara in Kaarst zou zijn, nee, 2 keer in 2 dagen.. je lijkt wel getrouwd. Of zou ie Jenny gaan jennen in Xanten , nee…. Zij zou Gusto eerder jennen….of zou het vandaag rustig zijn in Golden Time en zou Olga weer met haar voetjes in de jacuzzi zitten, wachtend op een massage…..Gedachten zat…

    Och verhip (ja die is oud hè) , hadden ze hier niet ook een Sauna??Jawel…hier heerlijk liggen genieten en liggen slapen. Want Gusto voelde wel dat zijn bedje nog even weg zou zijn.,..
    Toch doet een sauna je goed, want toen 2Horny4u , een opmerking maakte iets in de trant van grappen maken kan ik zelf ook wel….(heel goed bedoeld hoor) wist Gusto dat er een ommekeer had plaatsgevonden.
    Om die rede zal Gusto ook altijd minimaal 5 uren ergens zijn, want om in een dip de poorten te verlaten, dat wil je je toch niet aandoen. En.. na een dip komt een dap pere dodo…
    Om alles te vertellen zou het verslag veel te lang worden.

    Toen viel de avond en nog veel meer….
    Toen was het avond en zaten we lekker te buurten met wat bleek een relatieve buurtgenoot…
    Tegenover was warempel plaats voor 2 personen op de bank. Marcella spreide haar handdoek en vleide zich lekker neer…. En wat deed Gusto…niks, helemaal niks….???!!!????
    Komt er een Duitsers met 2 drankjes aan, één voor hemzelf en één voor……M arcella…
    Gusto is weer een beetje dom geweest.
    Dan maar een rondje, Gusto kan veel aanzien maar dit nee…..
    Na kort rondje plaats genomen tussen Nicolle, nog net niet naar huis en ….M arcella…
    Klein misverstand met gelukkige gevolgen….. Was dat dan toch Murphy-geest die Gusto zojuist had zien wegflitsen toen ie de tuindeur even geopend had?? Moet wel.
    Toen Marcella me dan toch had overtuigd dat Gusto het verkeerd begrepen had(gelijk de laatste keer die avond) bleek dat ze niet nu voor 1,5 uur met die Duitse boekhoudsmurf zou gaan feesten, maar dat ie pas over 1,5 uur terug zou komen, eerst een saunatje nemen blijkbaar. Nu was het tijd om Marcella vast te pakken, alsof ie haar vandaag niet meer los zou laten. Zo gedacht zo geschiedde… zo mocht geschieden zoals het Gusto beter betaamt.
    Nu was het startsein voor een Schiefferhof opvoering à la carte…. Marcella heeft Gusto lekker gepositioneerd waarna ze zichzelf heerlijk bij me nestelde. Let wel , we zijn nog in de huiskamer…Laat dit maar aan haar over. Wat ze mist als het gaat om dat laatste beetje superschoonheid, maakt ze 10 keer goed met een knallende sappige GFE , met een heerlijk lekker-vrijen-gevoel van heb ik jou daar. Ja…en mij had ze daar…… geweldig…Om mijn saunabeercollega’s tegen over ons op de bank niet al te veel te teasen, zijn we maar heel lang aan het vrijen geweest en tongzoenen alsof we voor het eerst verliefd waren…..heerlijk. Maar Marcella verwacht meer van je en dat had niks meer te maken met uitingen van “voor het eerst verliefd op elkaar zijn…..” Haar handjes dwaalden nu af, langzaam maar wel zeker. There is no way back….Handdoekje langzaam op zij, nog even geprobeerd lekker lang in de lachende, rollende, sappige, maar met name zaadvragende(heb ik niet van mezelf, maar als die nog niet bestond was ie hier terplaatse uitgevonden) ogen te kijken en toen was de strijd verloren.
    Een sofa pijpsessie volgde zoals we(althans ik) intussen van deze heerlijke dame gewend ben.
    Als dat niet onder het kopje Werbung für Marcella valt weet ik het niet meer.
    Om het voor de collega’s niet al te gek te maken, toch maar naar de kamer gegaan.
    Collega’s hadden opvallend weinig aandacht en later op de avond zou blijken hoe dramatisch de oorzaak daarvan zou zijn.
    Nog even de hand geschud van 2Horny4u die helaas al op huis aan moest..
    Gusto hoefde nog lang niet naar huis, maar eerlijk is eerlijk, vaak zou ie willen dat ie wel op tijd thuis zou moeten zijn, omdat ze anders ongerust zou zijn, of omdat ze anders eenzaam zou zijn, of omdat ze anders boos en argwanend zou zijn , of omdat ze anders……..
    Maar OK, dat is er nu even niet in zijn leven, dus doet ie maar met ….Marcella …..

    Dan eindelijk met z’n tweetjes op de kamer…
    Nog even een kamer uitgezocht om tijdelijk te bivakkeren….
    Hier hebben we een uurtje leven in de brouwerij mogen maken. De deur kon niet dicht, hoeft ook niet zij ze…. Deur ging op flinke kier en af en toe werd er een blik binnen geworpen. Gusto nam die aan en wierp die gelijk terug.
    Behalve dat een ongeduldig Schiefferhofmeisje 1,33 minuut vóór het moment supreme kwam vragen of het nog lang duurde, of dat we net begonnen waren…. Hebben we ongestoord, althans door derden onze acties kunnen voortzetten.
    Marcella doet alles wat Gusto kan behagen, op een manier die onbeschrijfelijk is. Gusto mag Marcella verwennen op de manier die hem weer zo kan behagen….. wat wil je met zijn tweetjes nog meer…..Ja af en toe een time out ..maar eigenlijk ook weer niet…
    Deze Marcella heeft een spierbeheersing, die ze naar het einde toe wist te presenteren…ongelofelijk.Hoe graag ik het zou doen, hoe veel moeite het me kost om te beheersen, hierover ga ik (ja zelfs ik) niet schrijven. .Hiermee was ter plaatse de brug geslagen naar het volgende bezoek…
    Volledig uitgeput en uiterst voldaan tegen 21 uur de kamer verlaten, die al weer snel werd ingepikt door De Cock en zijn blonde ……waar ie de dag mee begint en placht te eindigen….
    Heb Marcella een massage aangeboden. Maar ze had nog een druk programma. Ook even gevraagd of ze me de volgende keer tijdig wil waarschuwen als ze vol met werk zou zitten.
    Misgrijpen bij Marcella dat wil je jezelf en haar niet aandoen…toch.

    Zit je even later op de bank tegen …..Marcella.. in voor massage….Kwartier later in de huiskamer op de bank plaats genomen naast…… niemand minder dan Marcella … niet wetende, niet vermoedende dat we daar , met z’n tweetjes nog zouden blijven genieten tot …..middernacht, tot sluitingstijd…
    Meisje had , zoals na half uur bleek, zich in dag vergist en had geen vaste Terminen, en ze had geen drang om nog op jacht te gaan…. Haar een beetje gemasseerd, een beetje zittend, maar was beetje onhandig, werkt niet. Op de vraag of ze kon gaan liggen, spreide ze haar handdoek en nam zo languit plaats op de bank. Beetje drooggemasseerd, tja als over 5 minuten die Boekhoudsmurf komt… Haar spierwitte huidje begon een beetje rood te worden. Toen mijn niet-voor-niets-thuis-nog-opgehaalde flesje Kruidvat massage olie uit het kasje gehaald en deze dame haar de (haar eigen woorden) massage van haar leven mogen geven.
    Haar heel uitgebreid gemasseerd onder toeziend oog van toch wel verlekkerd kijkende dames die eigenlijk allemaal wel wilden. “mag ik die olie eens even zien?? maw….”

    Hoe groot kunnen emotionele ongelijkheden zijn in een huiskamer….!!!!???
    Aan deze kant van de salontafel genoten 2 mensen intens van de massage, zowel Marcella als Gustomass. Hoe anders was het tafereel dat zich aan de andere kant van de tafel al reeds lange tijd aan het ontwikkelen was en zich nu ontpopte tot een dramatische openbaring voor één van mijn collegaberen…. Dit heeft nog een hele tijd geduurd, hij de uitwerking ervan verwerkend uiteindelijk samen met één van zijn collegaberen, die ook ooh zo goed de klappen van deze zweep kent/ zou moeten kennen. Het fenomeen waar blijkbaar weinig ijsberen verschoond van blijven. Namelijk het méér hebben met dames van plezier, dan enkel een leuk club bezoek met een flinke portie sex. Namelijk het iets meer, tot heel veel meer hebben, tot en met omgang met een dame buiten de club..
    Hier kwamen ingredienten voor collegabeer z’n CUUP verhaal tevoorschijn waarmee hij wel 7 episoden zou kunnen schrijven. Gusto heeft enkel wat opgevangen, zeker geen details, zeker geen verhaal. Dat is ook niet nodig, ieder verhaal , ieders ervaring is én ooh zo verschillend én tegelijkertijd oohh zo hetzelfde…Ongelofelijk…dat zo iets kan.
    Ongelofelijk dat ons dat overkomt, keer op keer.

    Ieder zijn deel….. …. Geen ontkomen aan???!!!!
    Kan dan niemand deze bijl boven ons lekkere ijsberenbestaan weghalen, zodat we gevrijwaard blijven vraag je je wel eens af?? Blijkbaar niet..
    Gelukkig heeft Gusto zijn portie met zijn Spaanse avontuurtje gehad.. Gelukkig heeft ie dat een aardige plaats kunnen geven, zij het geparkeerd,…gelukkig stoot hij zich niet weer aan diezelfde steen…. Hopelijk niet, maar …. Afgelopen zondag 4 uren met Dandara op de kamer en vandaag weer van 21.15 tot 23.55 op de bank met Marcella…..
    Gelukkig heeft Gusto zijn deel gehad en blijft hem verder bespaard…..
    “It’s a thin line between……”
    Deze openbaring moet op collegabeer een ongekende impact hebben. Dat was duidelijk. Als jij, met hem tegenover je zittend, meer dan een uur met een meisje bezig bent, als je haar nota bene aan het masseren bent, en als deze collegabeer, hem o zo goed kennend, als die dan geen enkele opmerking in jullie richting maakt, ja dan is er iets aan de hand …
    Laat nu degene waarvan je dacht, zou hij nou een van de eerste zijn, waarbij het wél lukt om iets blijvends moois te hebben met een dame van plezier….laat uitgerekend hém nu in het bijzijn van jou met je lekkere meisje Marcella dit overkomen…..

    Het leven van een ijsbeer is kei en keihard .
    Ik had het al zo vaak kunnen stellen, maar nu is het werkelijk het moment.
    Wat hier vanavond aan emotie, tragedie, drama en fascinatie zich heeft afgespeeld is met geen pen te beschrijven.

    Maar, waarom overkomt ons dit dan vraag je je af??.

    Hiervoor heb ik een heel duidelijke mening en daar wil ik graag met degenen die zich geroepen voelen over van gedachte wisselen.
    Iedere ijsbeer is in principe een potentieel slachtoffer.
    Maar er zijn verschillen. Degenen die clubs bezoeken, een beetje voor de gezelligheid maar vooral voor op de kamer gaan met dames en weer vrij snel vertrekken.
    Deze lopen het minste risico.
    Ik denk dat hoe menselijker je bent , hoe vatbaarder je bent, hoe gemakkelijker prooi je bent.
    Je ziet onze dames als meer dan puur objecten voor sexueel genot. Je praat er (te) veel mee, je gaat (te) erg in hun leven op. Er kan een klick ontstaan die je niet kwijtraakt.
    Dames zijn naast ook maar mensen , nog altijd in de eerste plaats in een club om geld te verdienen. Of voor henzelf, of voor hun vriendje, doet hier niet ter zake.
    Aantal dames, wellicht meer dan wij willen geloven, maken van onze goedheid, van onze gewilligheidheid, van onze gevoeligheid danig gebruik cq misbruik.
    Ondergetekende heeft een hele mooie tijd gehad in Golden Time met hele goede gevoelens en hele goed sex, maar als dan steeds duidelijker word dat het een beetje voornamelijk om het geld gaat is dat een tegenslag. Als dan blijkt dat het uiteindelijk niet volledig voorhaarzelf en haar kind bestemd, tja dan gaat de zin en de liefde toch over.
    Maar ergens.,…ergens blijft er wel een stukje gevoel voor haar over, dat gaat niet weg.
    Kortom, we zijn ook maar mensen….
    Heb dit met Marcella heel kort besproken. Ze is veel beter bij dan je zou denken.


    Terug naar de fun.
    Want daar kwam en we toch voor nietwaar???
    De Cock heeft nadat de grote beregroep ons had verlaten, ons gezelschap gehouden op de bank. Zoals gezegd, heb Marcella heel avond niet meer losgelaten.
    Denk je dat De Cock klaar is met zijn fratsen, komt ie met een sigaren idee. Eerst een kleintje.
    Marcella had ons net verteld dat ze op de Weihnachtsparty van over 2 dagen 14 december, shows zou gaan geven. Met dildo, met danspaal en met kaarsen….
    Waarom zijn wij vandáág dan hier????
    Marcella zag heel goed dat wij niet over 2 dagen terug zouden komen, hoewel…..
    Dus maar gelijk aan de slag.
    Eerst heeft Marcella pogingen gedaan om een sigaartje te roken, niet uit de doos van Cock maar (van) uit haar eigen doosje… een geweldig gezicht, maar het lukte niet helemaal.
    Ondanks haar spierbeheersing. Hé, nu kwam De Cock met het idee van de grote sigaar, een echte Havanna waarmee hij in YinYang dames had weten gek te krijgen.Of dat hier ook lukte…Ja, hiermee kreeg hij zelfs een 3tal dames gek.
    Even sigaar aangemaakt, wat al een hele onderneming op zich is.
    Al gauw werd deze sigaar door de super mooie Agatha , een mix van Portugese pa en Tsjechische ma vakkundig gerookt. Enkele grote rookwolken kwamen uit haar mooie mondje. Nu kreeg je toch wel een andere kijk op Agatha… Ze werd er echt vrolijk op, nog vrolijker dan ze altijd al was…Al snel kwam die sjacherijnige Thekefrau van de avond en mopperde als een gek. Och arm meiske Agatha, maar die dames raken niet snel van hun stuk. Lachje erover en hoppa. Omdat Cock en Gusto deze thekefrau nog nooit eerder zo hadden gezien, werd de konklusie getrokken dat ze waarschijnlijk in haar dagen zou zitten. Gelijk maar de planner erbij en ervoor zorgen dat we niet wéér naar Ome Bernd gaan over 4 of 8 of 12 weken…..
    Marcella nam de grote sigaar en probeerde er enkele flinke halen mee te maken. Lang mocht het niet duren. Nee, ze was te nat was haar verklaring. Nou, daar kon Gusto zich wel iets bij voorstellen.

    Marcella even op haar praatstoel…
    Ze vertelde ronduit hoe veel ze werkte, wat ze in weekend deed, dat haar vriend een hond was, ja een echte wel te verstaan, die je uit laat en waar je mee gaat wandelen, dat ze lekker kookt etc. Op de vraag wie dat allemaal kwam opeten hebben wij ons aangeboden. Toen ze vertelde waar ze woonde kwam de Thekemann enkele keren onopvallend seinen dat ze minder moest vertellen. Nou was dat voor Gusto niet onopvallend genoeg en voor Marcella niet duidelijk genoeg.Ze vertelde gewoon door.
    Haar leeftijd van 26 was voor ons allen een verassing. Ze lust graag echt tsjechisch bier en heeft zelfs in een Belgische bierreclame op TV gespeeld..

    Aan alle mooie dingen komt een einde.
    Met veel moeite maar wel met veel voldoening tegen middernacht aangegeven dat ik me moest gaan aankleden.
    Zoals te doen gebruikelijk komt een dame waarmee je het bed gedeeld hebt je uitgeleide doen.
    Ook komen ze erbij om rechtsreeks af te rekenen. Dat geeft een goed gevoel. Het komt op d e plek waar we vinden dat het hoort.
    Omdat ik al een sterk vermoeden had, een flink eurobiljet als Trinkgeld in mijn vestzakje, binnen handbereik gedaan. Bij het afrekenen zei de Thekefrau; Du bist Gusto?? nummer 25??, ja , dann musst du die Marcella 50 Euro zahlen. Het enige wat Gusto eruit kon krijgen was :
    “ kaum zu glauben!!!” Tegelijkertijd haar een flinke fooi gegeven. Dat was nog veel te weinig.
    Die dikke drie kwartier op de kamer, die voorronde op de bank van een kwartiertje, dan die totaal wel 4 uren fijn samenzijn,,…..egaal wat je geeft dat is onbetaalbaar..
    Zei ze ook nog. “ Vielen Dank für die schöne massage….”
    Door haar uitgeleide gedaan en elkaar fijne feestdagen toegewenst, waarbij ik haperde omdat Gusto niet garandeert dat ie dit jaar niet meer terug zal keren.

    Resultaten uit het verleden bieden wel degelijk garanties voor de toekomst.

    Dass alles war Heute in Bernds Schiefferhof.

    “Kaum zu glauben”
    Gustomass.

  21. #146
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Ik paste ook op U.

    Hallo Gusto, zelf niet veel tijd nu .
    Schitterend jongen , schitterend wat je allemaal voor ons neerpent.
    Waarom volgende keer - binnen een maandje ?? - zelf nog gaan naar ginds ? We kunnen net zo goed thuis blijven , achter TV of PC blijven , en gewoon ....afwachten op Uw verslag dat komt. Zo komen we ook wel - alles - te weten, zonder zelf te hoeven gaan .

    Wat de vooravond betrof in de sofa op gelijkvloers / Maar ik hield je ook wel in het oog hoor. Het was niet alleen 2horny4you, die op je paste.
    Echt waar , ik zou ook je iets komen zeggen hebben in je oor , iets gefluisterd om de kleine Nicolle maar beter over te slaan. Ik paste ook wel op je en had het goed met je voor.
    En aanschouwde dat Uw volgende keus gans OK was . Kon dus vervolgens rustig naar beneden, naar kelderverdieping om met het nieuwe barmeisje van beneden - Jessica - alleen achter de teke !! - me wat te onderhouden.

    Alles op een rijtje geplaatst ben ik er zeker van dat achter Nicolle een p...er zit.
    En ze vertelde me nog zo duidelijk dat haar vriend hier in Duitsland zo goed was voor haar. Natuurlijk zo zegde ze me. Indien niet , is het ermee gedaan na 1 dag.
    Ik vroeg of hij haar kwam halen tegen sluitingstijd . Ja , tegen sluitingstijd-vrijdagnacht. Ze bleef - of moest blijven de ganse week in dit oord.
    Maar kink in de kabel , ging dus niet door.
    Ook vermoedde ik dat van de hele uitleg, die ze beslist wel kreeg in het begin , ze toch maar heel weinig opgestoken had.
    Op haar lijf of tegen haar borstjes klaar komen kon niet / mocht niet.
    ....Dan was ze verplicht om een douche te gaan nemen , zegde ze me.
    Ik hoorde dit , en dacht bij me zelf : Dit is hopeloos. Hier is niets mee aan te vangen.

  22. #147
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch erheen of terug??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson
    blauwebeer, die eerst nog twijfelde of hij de tocht wel zou aanvatten :wink:
    blauwebeer,
    heb veel van Marcella mogen beleven gisteren, maar dat van die bussel hout is me beetje ontgaan.
    Hebben jullie die houtjes al gebruikt alvorens mijn komst of moet ik gewoon als op z'n Brabants denk aan een "flinke bos hout voor de deur"??

    Welke tocht aanvatten, bedoelt ge. De weg erheen of de weg ervan terug???

    Mooi verslag, zie je toch dat in zo een klein huiske ieder zijn eigen deel kan meemaken...
    Wat is het leven toch mooi....

    Gustomass. de beer met de blauwe vingertoppen....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:26

  23. #148
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Krimson,
    heb veel van Marcella mogen beleven gisteren, maar dat van die bussel hout is me beetje ontgaan.
    Hebben jullie die houtjes al gebruikt alvorens mijn komst of moet ik gewoon als op z'n Brabants denk aan een "flinke bos hout voor de deur"??
    Welke tocht aanvatten, bedoelt ge. De weg erheen of de weg ervan terug???
    Mooi verslag, zie je toch dat in zo een klein huiske ieder zijn eigen deel kan meemaken...
    Wat is het leven toch mooi....
    Gustomass. de beer met de blauwe vingertoppen....
    @ Gustomass
    Een flinke bos hout voor de deur : goed van poten en oren voorzien.
    Een bussel hout … hiermee bedoelde blauwebeer effectief een bos hout voor de deur.
    Feitelijk een dichterlijke vrijheid die blauwebeer zich veroorloofde in combinatie met het woord ‘sprokkelen’ en in de wetenschap dat de velen de ijsberenneus ophalen voor een ‘bos’, maar dan in de iets lagere regionen.

    De tocht aanvatten: hiermee werd de heenreis bedoeld.
    De afspraak van dinsdag was reeds lang geleden bekokstoofd. Echter, blauwebeer heeft ondertussen ijzer in andere vuurtjes (zie ook : ‘andere ijzers in het vuur hebben’), en twijfel maakte zich van hem meester.
    Doch de wetenschap dat andere, reeds bekende Nederlandse ijsberen aanwezig zouden zijn, in combinatie met de Mexican Wave van thesickboy, hebben ertoe geleid dat blauwebeer zijn ijsberenmobiel richting Hennef stuurde.

    Toch leuk om te lezen dat er iemand het verslag leest, en dat nog mooi vindt ook ……
    blauwebeer leest ook de andere verslagen en is de mening toegedaan dat hij de juiste keuzes gemaakt heeft, eigenlijk heeft hij hoerenchance (zie ook : ‘ontzettend veel geluk’) gehad.

    blauwebeer, die blij is dat zijn favoriete kleur ook bij andere beren in trek is
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:25

  24. #149
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    Ik begrijp dat de nichtjes van ome Bernd hun Kerstparty al gevierd hebben? Jammer, ik was van plan vlak voor Kerst nog even langs te gaan en een Kerstvrouwtje te verschalken.... Nou ja, dan toch maar langs gaan maar dan een ander excuus verzinnen. Hoewel, voor Bernie heb je geen excuus nodig, toch? Ik denk dat ik donderdag 21 december daar maar weer eens ga genieten. Kan ik dan ook nog andere ijsberen verwachten?

  25. #150
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik kan niks anders dan mij bij de prachtige uiteenzetting van GUSTOMAS aansluiten en ben er weer even stil van geworden….. komt niet vaak voor naar ik heb begrepen :thefinger .

    Bij aankomst om even na half een ontmoette ik eindelijk eens lanciared en sickboy. Plotsklaps komen er ook enkele bekende HOFdames aan die Ik natuurlijk even moest begroeten .

    Het zou weer een drukke boel worden ook enkele Nederlands auto's van beren die niet schrijven en ook niet op het Forum komen bestaat dat nog ? waren aanwezig.

    Zoals geschreven door de diverse collega's idd weinig duitse buur gasten, hebben zij op het net gelezen ??? van de prive Kerstparty .

    Op die SIGAAR terug komende:

    Marcelle was Gustomas en mij aan het vertellen over de donderdag party en wat zij daar allemaal uit zou gaan spoken was niet voor kleine jongetjes....
    Wij grote JONGENS luisterden aandachtig en ik wist ook nog wel een ideetje voor de donderdag en zij werd een en al OOR ik pak een kleine monti en steek deze aan en doe hem voorzichtig in haar privé-bereik en zij zegt lukt NIET ik ben nat ... Wij nou en :thefinger .... gewoon doen en ja hoor er ontdoet zich wat rook van het sigaartje.... Marcella krijgt en kleurtje en vind het allemaal erg kicken en wij ook :p .

    Maar ik haal de grote jongen uit mijn locker de CUBAAN, ja diezelfde soort die ik ook in YY gebruikt hebt om de dames te verleiden en zal nu standaard in mijn programma worden opgenomen.

    Wel het was een prachtige middag en avond.....
    Ik heb zelfs nog even met Santa kennis mogen maken dit voor ik inCOCKnito met mijn TRIO Celine en Jenny direct na entree de kamer op gestormd ben ( ik hield het niet meer )
    Op de kamer brak opeens wat hilariteit los toen ik al mijn spullen de kamer op sleepte, ja Santa moet wat over hebben voor zijn RENDIERTJES en deze zorgden op hun manier weer voor Santa :teuflisch .

    Ook een kleine onvolkomenheid op deze feestdag, de nieuwe dames: waren er in totaal 3 en alle drie meer dan slecht, slecht ........ de een wilde niet pijpen, zoenen en zij zei ja ik zoen niet als er alcohol genuttigd is ik had nog geen half pijpje bier op gewoon LULkoek dus... en die andere dame pijpte met condoom en dus was ik even van de kaart erg dubieus allemaal..

    de ene dame had uit zichzelf al haar tasje gepakt en de club verlaten en de tweede kon ook gaan. De 3e dame was ook niet veel beter dit heb ik van een vaste HOF dame vernomen die een trio met deze dame op wens van de klant wilde.... buiten deze minpuntjes hebben de pluspunten weer gezegevierd :wink: .

    Zo dat was het weer en op naar 2007, dan pas ben ik er waarschijnlijk 1000% zeker weer.

    Groeten,

    De Keizer van Hofdames.

 

 
Pagina 6 van 64 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60