Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
Weergegeven resultaten: 251 t/m 260 van 260
  1. #251
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    @AmuseMe

    3x = scheepsrecht= 3x goede Bericht. bedankt
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #252
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 27-6

    Deze week had ik gereserveerd om door te brengen in Warschau en Kiev, maar door de vroegtijdige uitschakeling van Oranje moest ik de plannen omgooien. In plaats van een weekje Oostblok wordt het een minitourtje door NRW. De eerste twee dagen van de week had ik andere bezigheden (en zijn toch slappe dagen), dus die liet ik schieten. Op woensdag stond, na een ruime maand, PHG weer eens op het programma. Aan het einde van de middag een allerminst warm onthaal door de Theke nadat ik me vrijkaart liet zien .

    Eenmaal binnen bleek het met de meiden nog vrij rustig te zijn, opvallend was dat er wél behoorlijk wat ijsberen aanwezig waren. De mooie Mari en de altijd vriendelijke Alexia lagen onderuit op een bank in het nachtcafe. Aangezien er nog niet veel te beleven was mezelf maar tussen hun in genesteld. Mari vroeg me waar een collegabeer van mij uithing, ze had hem al een maand niet gezien. Ik zei haar dat ik hem wel een SMS zou sturen en toen vijf minuten later het antwoord kwam dat hij ook zou komen verscheen en een big smile op haar smoeltje en vetrok naar de bar. Ik bleef alleen met Alexia achter. Alexia is niet echt mijn type, maar iedere keer als ik in PHG ben neemt ze uitgebreid de tijd om wat te kletsen en te ouwehoeren. Waarschijnlijk zal ik binnenkort wel een keer met haar op kamer belanden, maar gisteren was de drang voor haar niet groot genoeg. Optisch gezien waren er voor mij andere interessante dames.

    Aan het begin van de avond kwamen er een aantal bekende beren binnen w.o. Sonny, Boy69, Big30, Jansen en met 11cc kennis gemaakt. Nadat het weer na het eten flink opgeklaard was hebben we met z'n alle een poosje buiten gehangen. Het was gezellig, maar ook vrij tam, het was niet de beste avond die ik in PHG meegemaakt heb. Ondanks dat er voldoende meiden waren kon ik toch moeilijk een keuze maken. De hele dag door zag ik wel een nieuw meisje die me aanstond, maar toch twijfelde ik. Amelia en Anca waren er helaas niet , Mari en Ana leken niet in opperbeste stemming, Anita was lief en lekker zoals altijd, maar ik had deze keer geen zin in haar...

    Een paar keer heen en weer gewandeld naar By Night, maar daar zaten 1,5 man en een varkenskop, niets te beleven dus. Dan maar voetbal gaan kijken. Een paar minuten binnen in nachtcafe, een rondje lopen, even buiten bij de TV gekeken, weer naar binnen en zo 34x. Nee... had was duidelijk niet mijn avond. Tijdens de penalty-reeks zat zowat iedereen in het nachtcafe en nadat Spanje de beslissende pingel raak schoot was bijna iedereen happy in Happy. Het nachtcafe stroomde leeg en iedereen liep richting de bar om zich op te maken voor een "zuip-festijn", omdat Maya haar 16e verjaardag had . Van die kleine opdonder heb ik trouwens nog een afdruk van haar gebit in mijn wang zitten , Ach jah...ze is nog erg speels he...

    Nadat ik nog een charme-offensief van Anita en Ina afgeslagen had leek het een ongepopte avond te worden. Sonny zei me dat hij nog een glas cola dronk en naar huis ging, dat was ook mijn gedachte. Maar het liep ineens anders. Om 0.30u hadden we dan toch allebei nog een meisje gevonden om mee te gaan hobbyen. Het was dat ene meisje die ik eerder op de dag al op het oog had, geen idee hoe ze heet. Toen we in een oververhit blokhutje waren vroeg ze: "What is your horoscope?". Even dacht ik bij mezelf: "Wat is dat nou weer voor een vraag?". Ik antwoorde: "I think the same like you". En dat bleek te kloppen, we scheelden slechts 8 dagen van geboortedag. Ze gaf aan dat ze uit Italië kwam, ik keek haar aan en zei: "Ja, ja en ik ben zeker crazy Henkie". Na een minuutje gaf ze volmondig toe 100% Roemeens te zijn . Maar goed...veel tijd om te lullen was er niet, dus maar aan het sexen gegaan. Het was niet goed, ook zeker niet slecht, noem het een middenmoot aan de lage kant. Herhalingsgevaar zal er niet inzitten.

    Het was voor mij geen topavond in PHG, een valse start van een mini-tourtje. Vandaag staat LR op het programma, ik verwacht er niet veel van, dan kan het alleen maar meevallen .

  3. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (28 juni 2012),Badslippers (28 juni 2012),Big30 (28 juni 2012),Bosco (29 juni 2012),Boy69 (28 juni 2012),Dalton (30 juni 2012),egon, Dr. Rammler (28 juni 2012),Jansen (28 juni 2012),masseurke (28 juni 2012),satanic surfer (28 juni 2012),vrije jongen (28 juni 2012),Willi69 (28 juni 2012)

  4. #253
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Rond 18.00 u ben ik samen met BigLidl binnen gekomen en had meteen Louana die op me af kwam en sorry zei voor vorige week.
    Ik zij geen probleem schat door jou heb ik heerlijk Andrea geneukt en vanwege je grote inkomsten vind ik het lief dat ik vandaag niet hoef te betalen.

    Na het omkleden zagen we 11cc, en later ook MichelJ in Happy rondhangen.
    Natuurlijk moest ik het gratis kamerbezoek natuurlijk even omzetten in een stukje praktijk op kamer 3 langs de spiegels waar Louana zeer op geilde.
    Het werd tijd voor de douche en vriend Sonny was inmiddels ook binnen en ook Boy69 die op jacht ging.
    Eten werd binnen opgedient en het was zeer uitgebreidt wat betreft het vlees ( 6 soorten met ook Kippepoot.)
    BigLidl kon zijn bord niet leeg eten omdat hij denkt dat alles wat gratis is dan ook zoveel mogelijk moet nemen.
    Het was super buiten met alle ijsberen bij elkaar hebben we dan ook de dames goed gekeurd, en moet zeggen dat er weer ruime keus van van vele dames met een paar nieuwe erbij die ook er goed uitzagen.
    Ik heb een massage genomen van Jozef de masseur uit Hongarije die 4 weken blijft en dan weer afwisseld met zijn voorganger.de massage was goed weer een echte masseur die weet hoe je spieren los moet krijgen en ook de juiste behandeling daar bij geeft.
    Ja dit is beter dan de Tai die maar een spier weet te vinden en in plaats de spieren te onspannen probeert die spier juist te laten aan spannen,nee ik had dat snel door bij die TaiToyBoy en heb hem dus verteld dat ik alleen verwend wil worden door dames en niet door een homo of door Sonny HaHa.
    Het voetbal was begonnen en ik zag Louana met een schildpad richting de kamer gaan ( ik dacht nog deze man betaald al voor de heen en terug reis naar boven Haha.
    Later kwam hij terug op de rug van Louana de trap op .
    Ik had een lekker uitje gehad met Louana en wou even bij komen in de Kino toen er een Afrikaantje met een zeer geel setje naast me kwam liggen en vroeg of ik Lust had.
    Nou ik was net een uurtje vrij en een uurtje is ook maar een uurtje dus voor ik antwoorde had ze mijn Sjaak al hard in de hand,Ik dacht nou oke dan maar en liet haar hem diep in haar mond nemen.
    Terwijl ze schuin naar beneden aan mijn Stok zoog zag ik op haar linker bil waar ingekrast stond Rob45 was ook hier ik denk nee he die bef ik dus niet misschien hoor ik dan een echo van Ha Jansen.
    Na haar tussen de tepels geschoten te hebben die kei en kei hard waren leek het net een ouderwetse flipperkast toen ik met mijn stok van de ene tepel naar de andere kletste.

    Na weer het voetbal toe waar MichelJ ,BigLidl,Sonny er als halve slappelingen bij zaten wat een echte koude ijsberen waren dat zoveel moois en dan met een slappe pik naar het voetbal kijken waar je ook echt geen harde van kreeg.
    Ik kon er niet tegen en geilde al op de volgende sex uitspatting ( Anna,Brigitte lekker geil of Leyla en na de hotdag heb ik snel maar Leyla gaan halen die ook klaagde dat iedereen lam naar het voetbal keek.
    Schummi lag op de bank in trainingspak van een turken kaufhaus en BigLidl schooide weer een menthol sigaret met het verhaal hoe dat smaakt.
    (Ik denk dan koop zelf een pakje menthol omdat je meer menthol rookt dan je eigen sigaretten).
    Nee het waren beren die niet voor het neuken kwamen deze avond dus ik met Leyla naar kamer 17.

    Geweldig deze dame is na 8 jaar nog steeds een topper op de kamer

    Ze kende me ook nog als een heftige minnaar uit 2004 waar ze nog van wist dat ik ook met haar en Sammy zelfs een keer op de kamer ben geweest
    ik kon me dit niet meer herinneren wel dat ik met haar enkele keren ben geweest en uiteraard ook met sammy maar samen ?
    Ik zeg tegen haar dan hebben jullie mij denk ik helemaal suf geneukt en ben daarna in een roes naar huis gegaan.
    Ja haar service is nog steeds super met een kleine brom diep in haar keel is iets zwaarder geworden maar haar nette kussen en gepijp is van uitzonderlijk hoge klasse daar kan geen andere dame tegenop.
    het is dus voor mij weer duidelijk dat ik Leyla binnenkort weer op de dinsdag of woensdag weer ga pakken maar dan als eerste dame en haal die brom er dan meteen uit.

    Ja wat is dat lekker met een volwassen vrouw van 28 jaar na 8 jaar weer eens aan te spannen.
    We hebben dan ook nog even nagepraat over de dames uit 2004/2007 De Russen,Polen en de Duitse dames ja toen was het nog een club nu is het een Roemeense speeltuin met meisjes die voor PP nog te jong zijn. ( HaHa wat zal hij rennen nu )
    Kom ik terug zittten die ander slappe beren nog steeds als droplullen in het nachtcafe met een groot aantal dames naar de verlenging te kijken.
    Ik heb toen ook mee gekeken en na het einde samen met BigLidl weer naar Holland gereden.

    Volgende week gaat Louana op de woensdag een week weg en zal Jansen dan die avond naar het SKW gaan om Anna op de dwasfluit te laten sabbelen en de Vila op vrijdag even gaan bevlekken.

  5. Onderstaande 11 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (28 juni 2012),Big30 (28 juni 2012),Bluebear (28 juni 2012),Bosco (29 juni 2012),Dalton (30 juni 2012),egon, Dr. Rammler (28 juni 2012),masseurke (29 juni 2012),MichelJ (29 juni 2012),rob45 (30 juni 2012),Willi69 (30 juni 2012),Zultbroek81 (30 juni 2012)

  6. #254
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Wifi in het nachtcafe

    De laatste keren kon ik in het nachtcafe in PHG geen verbinding krijgen via WIFI. Alexia wist me te vertellen dat ik als wachtwoord "behappy2012" moest gebruiken ipv "behappy2011" en wonderwel werkte het

  7. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (29 juni 2012),terminator (29 juni 2012),The Joker (29 juni 2012)

  8. #255
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    De wifi heeft er anders ook een half jaar helemaal uitgelegen daar, zelf was ik al slim genoeg om 2012 in het ww te zetten, maar dat had ook geen effect.
    Blij in elk geval om te horen dat het weer werkt.

  9. #256
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    De wifi heeft er anders ook een half jaar helemaal uitgelegen daar, zelf was ik al slim genoeg om 2012 in het ww te zetten, maar dat had ook geen effect.
    Blij in elk geval om te horen dat het weer werkt.
    Tip voor volgend jaar aan MichelJ en de Joker

    Probeer dan eens 2013 uit bij behappy 2013

  10. #257
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard scoutingsopdracht volbracht op halve kracht

    Tering, wat een easy pushover ben ik toch somtijds, een bevriende ijsbeer uit het Hessense bestookte me al enkele dagen met berichtjes dat ie PHG wou aandoen, maar niet in valkuilen qua servicemokkels wou duikelen, naja, een slechtere gids kon ie zich bezwaarlijk uitzoeken dacht ik zo, maar de beste man wist niet van ophouden. Uiteindelijk gezwicht voor z'n "smeekrede" en gisteren PHG aangedaan met ietwat tweespaltige verwachtingen. Aankomst rondom 17 uur, rustigjes in de barruimte, rustigjes in de tuin, behalve voor Louana ook rustigjes qua kameren had ik fel de indruk. M'n buddie verbaasde zich te pletter aangaande de ontvangst, het blijft ietwat bevreemdend hoe dit wordt afgehandeld, effie wachten, 60E geven, effie wachten, sleutel krijgen, badsleffers niet vergeten mee te nemen, naja, het ging in elk geval stukken sneller dan de laatste keren, dus ik maak gewag van een vlotte ontvangst. Omkleedprocedure afgeshaspelt zonder kleerscheuren, fluks onder de douche, flukser de tuin ingestommeld om nadien allerflukst neder te zijgen in een sofa, de sfeer zat er nog niet bepaald in. Enkele dames waren blijkbaar een poging aan het ondernemen om het GuinessBookRecord fruitautomaten te bespelen en bij verlies 5E proberen af te troggelen te breken, tsjonge, de automaten ratelden maar door, insane. M'n buddie had een strikt schema te hanteren, dus hem maar bij de eerste de beste gelegenheid met Louana op pad gestuurd, tot tevredenheid overigens. Dit gaf me vrije baan om lamlendig te nietsnutten als doorgaans, de eerste uren hebben de dames aan mij een kwaaie, überpassief komt in de buurt, naja, excusi. Wat gekeuveld met Katty die er niet bepaald onappetijtelijk uitzag, Raissa,Denise&Susannah ontbraken op het appél, Marie/Maria/Ana/Miauwmiauw/Anita/Maya/Denisa en nog een rits Roemeentjes van uiteenlopende allure tekenden wel aanwezig, net als Danielle die me met haar blokjestopje weer weemoedig deed terugdenken aan de legendarische schaakoorlogen van weleer. Zwaar dominante Roe-line-up as ever in Oedt, een drietal donkere dames sprongen uit de band, 2 van hen waren oninteressant naar m'n meugje, een slanke dame zonder brilletje ditmaal sprak me wel aan, en warempel nog aan toe, ze sprak me aan, PRECIOUS...

    Zéér vlot Engels- en Franssprekend, lang, slank, kroeshaar, naturel B-cuppie met pronte tepels, zoenlippen die al snel de weg zochten naar m'n neus, naja, op m'n tippen gaan staan en dus maar wat verkennend zoenen tengevolge. Leuke en goedlachse dame die zich afvroeg waarom ik haar de vorige keren niet had aangesproken, naja, professionele ingesteldheid valt haar niet te ontzeggen. Me niet uitgeput in nietszeggende excuses, en haar maar op sleutelzoektocht gestuurd, een taak die ze vlekkeloos volbracht. Eens gearriveerd op de kamer een TZ-opener met allure, niet veel op af te dingen, al is het niet van dien aard om zoenbevretten voor uit te delen, maar wel een lesje voor de Roemeense entente die wel ns bij haar op de les mag gaan wat dat betreft. Dit mag ook gezegd worden van het PZC-concerto dat volgde, niet van slechten huize, en en schnellspritzeralert mag worden bovengehaald bij erg geile eerstbezoekers, die staan na 5 minuten al terug bij de lockers lijkt me zo. Precious moest onbetamelijk lachen bij een korte verwijzing hiernaar, een schalkse lach die enige voorhistorie doet vermoeden, maar alla. Erg goed dus, langzaam, variatierijk, nat, DT-pogingen en diesmeer, referentieklasse. Ietwat verwennerij van mijnentwege werd positief en nat onthaald, sappige verhaaltjes dienen daarover niet te worden neergepend. Overschakelend op NMC dan maar om de humiditeit in de kamer op een aanvaardbaar peil te houden, naja, een plan dat in de kiem smoorde aangezien die gekke Precious de "controle" wat verloor, en ikzelve ook. Eindstand na anderhalf uur rollebollen: 2-2 volgens haar, naja, condoomtellen wees in elk geval één 2 als een terechte score op... Een kletsnatte matras achterlatend naar de lockers geslefferd, de verdiende Euro's overhandigd, het was haar 2é kamer pas die dag vertelde ze me, naja, ik wens haar in elk geval een fameus stijgende kamerfrequentie toe de komende tijd, dat verdient ze absoluut. Voor fans van exotische dames: absolute must dit mokkeltje, voor fans van goede service: absolute must, zeer goede sessie die ter aanbeveling spreekt...Inventieve dame ook qua posities, de ene al met meer succes dan de andere, voor lichtjes pesterige ijsberen een kleine tip, haar on-top vind ze onaangenaam lekker... Excellente opener van de dag, dan ook logischerwijs m'n compagnon met haar wandelen gestuurd later op de avond, een bevestiging aangaande haar skills doet het beste vermoeden.

    Wat gevogelte binnengesmikkeld na het vogelen, BBQ was lekker te noemen, ruim voorhanden, weinig groentjes helaas, maar beschikbaar tot valavond, daar valt weinig over te mopperen. De bediening van het barpersoneel was goed, de ambiente was rustig en aangenaam, weinig tot geen storend gedrag van medeberen, weinig pastertjes, enkele dansende rare vlerken, zeker gezien de povere muziekkeuze van een krullenbol achter de decks, leuke sfeer allesbeschouwd. Enkele dames kwamen zich aanbieden voor een tweede ronde, naja, ik had m'n pijlen gericht op een tweetal opties, de ene al drukker kamerend dan de andere, de andere al wispelturiger dan de ene... Geopteerd voor de lastigste keuze, MARIE.

    Wederom geheel ongeboekt doorheen de namiddag, nadien werd ze gepannenkoekt voor 5 uur tezamen met haar collageenlippen torsende sili-vriendin, godbetert. Te vermelden ook nog, een Nederlandstalige regular client van haar die als een ontheemde puppy achter haar aan drentelde toen hij haar maar niet te pakken kreeg s'avonds, kolderiek en op het zielige af, maar alla...Hij werd in de wachtrij gezet voor een aantal uurtjes had ik de indruk, vreemd hoe die knakker zich daar ongemeen over verblijdde terwijl Marie schaamteloos kamerde met een andere kerel, mezelve dus... Naja, ze zag er mooi uit als steeds, leuke babbels ditmaal en tot m'n verbazing goedgemutster dan geanticipeerd. Service was goed te noemen zonder te excelleren, TZ goed, PZC goed.

    Ter compensatie van die onverwachte wending maar ns m'n pijlen gericht op Louana, de geblondeerde stunner was weer als een dollevrouw aan het kameren, ze kreeg amper de kans om de vorige sleutel in te leveren, of ze werd al vastgeklampt door enkelen. Haar bij passage m'n interesse meedegedeeld en een dik halfuurtje later kwam ze met een vermoeide oogopslag wat tegen me aan hangen, wachttijd voor sleutel van 5 minuutjes, kon de goeierd ook ns een sigaretje roken, een mix van ergernis&opluchting op haar snoetje, naja, 16é sessie van de dag rekende ze effie snel uit, pff, het was 23u...Rondom middernacht kon ze aan nr17 gaan peinzen die al in de wachtrij stond, het is bewonderenswaardig hoe ze zich blijft opladen na de zoveelste sessie. Geopteerd voor een relaxte en smoothe sessie wat haar algeheel verblijdde, ze was verrassend openhartig en praatte honderduit over allerhande in steeds beter Engels tijdens een knuffelsessie. De jaloerse blikken en diesmeer, het "leven" in isolement tussen bitcherige collega's, de waslijst aan ijsberen met verschillende wensen en variabele respectuitingen, godbetert. Na dit gekwebbel dat toch te denken gaf zette ze zich dubbeldik in om de sessie in een actievere modus te doen verzeilen, dit lukte haar aardig en er mag gewag gemaakt worden van een goede sessie tot tevredenheid, afrekening aan Louana-tarief.

    Dus allesbeschouwd een goede dag in PHG, weinig of geen ergernisjes, enkel prijshantering zoals voorheen blijft een issue (m'n collega kamerde 4 keer, 2 keer discussie, 3 probeerden 100E, 1 was het waard dixit hemzelve...), prima sessie met Precious, goede sessie met Louana, afgeblazen sessie om zonneklare lijfsreden, het viel me beter mee dan verwacht ditmaal in PHG, leuke sfeer, goed eten, goede dames door de band genomen, al blijft de line-up eenheidsworst met een enkele uitschieter. Enkele bedenkelijke side-issues maken echter dat een volgend PHG-bezoek niet voor snel zal zijn, deze scout-opgave was van ganser harte, maar enkele zaken nopen toch tot nadenken; en daar heb ik in de club doorgaans weinig zin in...
    Laatst gewijzigd door Admin; 1 juli 2012 om 12:47 Reden: interpretatie

  11. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 juni 2012),Badslippers (30 juni 2012),Bosco ( 2 juli 2012),Carlitos ( 1 juli 2012),Dalton (30 juni 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 juli 2012),Jansen (30 juni 2012),MichelJ ( 1 juli 2012),rob45 (30 juni 2012),vrije jongen (30 juni 2012),Willi69 (30 juni 2012),Zultbroek81 (30 juni 2012)

  12. #258
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    gisteren ook nog eens naar happy garden gegaan,de sfeer was niet zo als een paar weken terug er liepen weer een hoop zatlappen rond die nog steeds denken dat alles kan en mag,onbegrijpelijk dat ze hier niets aan doen.
    tot grote ergernis van vele anderen wat je duidelijk kon merken.
    heb het ook niet laat gemaakt,ga morgen weer maar eensnaar GT.

  13. #259
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    gisteren ook nog eens naar happy garden gegaan,de sfeer was niet zo als een paar weken terug er liepen weer een hoop zatlappen rond die nog steeds denken dat alles kan en mag,heb het ook niet laat gemaakt,ga morgen weer maar eensnaar GT.
    Je hebt volkomen gelijk daar kom je geen zuipers tegen omdat het er vol van zit.
    Laatst gewijzigd door Admin; 30 juni 2012 om 13:59 Reden: full kwoot

  14. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 1 juli 2012)

  15. #260
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Nichts Besonderes am gestrigen Freitag, Egon wurde nur kurz zur Begrüßung gesehen und verschlief dann den Rest des Tages mit Soryna.

    Anwesende Mädels am Freitag, dem 29.06.2012 (circa 50):

    Anda (Rumänien), Angelina (Ungarn), Anita (Rumänien), Antonia (Rumänien), Brigitte (Rumänien), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Marokko), Didem (Türkei), Ina (Rumänien), Katty (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lina ( Russland), Loredana (Rumänien), Luana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Maria (Rumänien), Marie (Rumänien), Maya (Rumänien), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Nuncia (Italien), Precious (Ghana) und 3 weitere farbige Girls, Seda (Türkei), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Soryna (Rumänien, busy with Egon), Sunny ( Deutschland) und Vera (Rumänien) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. Onderstaande 6 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 juli 2012),Bosco ( 2 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 1 juli 2012),Jansen ( 1 juli 2012),MichelJ ( 1 juli 2012),rob45 ( 1 juli 2012)

 

 
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

FKK Artemis 468*60