Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Shaila (Cubaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Daumen hoch Shaila (Cubaanse)

    De vierde dame van de dag was ook weer een Caribische schoneL Shaila. De enige onderbreking van dit rijtje gedurende het begin van de dag was dus Nataly geweest.

    Ook nu moesten we weer even plaatsnemen op het bankje om te wachten op een vrije kamer, waarbij er ook nu alweer wat gelegenheid was om elkaars lichaam alvast te verkennen.

    Eenmaal op de kamer begonnen we wat met stoeien, gevolgd door strelen en een Franse sessie (zc). Hierna werd er een rubbertje gemonteerd en nam zij in "Reiterstellung" bovenop plaats. Vervolgens was het mijn beurt om bovenop plaats te nemen. Gezien de eerdere sessies met Tamara, Elisa en Nataly lukte het niet tot een resultaat te komen, maar Shaila wilde van geen opgeven weten en probeerde toch nog om er wat uit te persen, maar op een gegeven moment moest ik haar toch echt gebaren dat het niet ging lukken. Hierna hebben we nog een tijdje knus naast elkaar gelegen.

    Shaila:
    Herkomst: Cuba
    Leeftijd: 27 jaar
    Taal: Duits en Spaans
    Postuur: Normaal en ca 150 lang
    Borsten: een puur nature cup C
    Haar: Blond tot een eindje onder de schouders
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Service: Goed
    Uiterlijk: Goed
    Geboden service: NMC, PZC, aftrekken en tijdens een eerdere sessie met haar massage

  2. #2
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard Shaila (Cubaanse)

    2de sessie met shaila. Heerlijke gfe seks en over haar borsten heengekomen. Ze kan overigens erg goed pijpen.

  3. #3
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    26 mei 2021 @ 21:11
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    43
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Derde kamergang was met Shaila, iets mindere sessie mbt de seks (ikke moe...) maar prima daarna.
    Lekker liggen kletsen, knuffelen en beetje masseren.

    M

  4. #4
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...245#post365245

    Was ik ooit met Shaila uit Cuba naar de kamer geweest? Niet dat ik me kon herinneren, ofschoon ik haar al vaak gezien had tijdens eerdere bezoeken. Was dat een vergissing? Ik had wel eens gezien dat ze bij de top-5 dames stond, dus eens kijken wat daarvan klopt. Met Shaila is het gezellig converseren en ik vroeg haar of ik mijn beginnende Spaanse woordenschat met haar kon proberen. Het Spaans spreken kostte me de nodige moeite, maar Shaila was geduldig en motiverend door me regelmatig te helpen en te verbeteren. Absoluut leuk. Op de kamer bleek haar ervarenheid doordat ze meteen geschoten had op welke manier ik het meest geniet. Zo laat op de dag wordt er niet meer geneukt, maar wil ik gewoon genieten van een zachte tong en strelende nagels. Doordat Shaila er bovendien ook nog eens een olieflesje bij pakte, kreeg ze als tegenprestatie mijn DNA-cocktail als beloning. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  5. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (23 september 2014)

  6. #5
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Toen ik haar zag zitten dacht ik dat het een oostblokker was: blond, beetje hard gezicht. Ik dacht: ach, niet geschoten is altijd mis en ging naast haar zitten voor een kennsmakingspraatje. Groot was de verrassing te horen dat ze een Cubaanse is. Mijn enthousiasme steeg meteen met 50%. Meteen mijn 50 woorden Spaans in stelling kunnen brengen. Kamergang was niks op aan te merken, behalve dat-ie te kort was. TZ, PZC en NMC, allemaal goed, maar door de tijdsdruk moet er tóch geforceerd naar een einde worden gewerkt. Aardige, sympathieke dame die een sessie gaf die het meest richting een GFE ging. Hoewel vandaag niet mijn eerste keuze, zal zij dat een volgende keer wel zijn.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  7. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (16 november 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Het was er niet druk. Van heren die een dame klem loopt op de trap was geen sprake. Daar was ik wel bevreesd voor. Zeker na de korte terugmelding van newbear gisteren. Een 7-tal dames dat vrij in de zetel zat te wachten op een jager. Na enkele tips te hebben ontvangen viel mijn keus op de Cubaanse Shaila. 30 lentes, met een extra verdieping op de voorgevel, minstens maatje D. Met Shaila wat gekletst en gedronken. Na een kwartiertje naar de kamer. Een kamer, qua luxe inrichting die ik in de meeste clubs maar zelden tegen kom. De blaaskunsten van Shaila waren bovenverwachting (GOSP = 0,8M), bovendien zat tongzoenen in het pakket. Mijn kostbare kiemen voor een volgende generatie weggeknalt in positie Cowboy met stevig TZ. De dame was opvallend eng, zonder engtevrees daar aan over te houden. Nog ff gequatscht en na 25 minuten de kamer verlaten.
    Met de herinneringen van 5 bezoekjes PTXanten a long time ago, was dit een prima kamer.

  9. #7
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Inderdaad goede gevel. Maatje E toch wel.
    Goed knuffelgehalte.
    Op kamer goede blaasmuziek..
    Stemde bij mij goed af voor grote O....
    Wel alert op klok voor max 20min.
    Geen probleem.. 8/10
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  10. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (14 oktober 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    21 december 2008
    Last Online
    26 juni 2023 @ 10:45
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Helaas mijn favourietje Shaila zal waarschijnlijk niet meer terugkeren.... ze heeft nu andere plannen gerealiseerd.....

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.

Babylon 468*60