Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    5 april 2020 @ 07:16
    Berichten
    13
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Blue Vision (Schelle)

    Iemand ervaring met de Megastore Blue Vision te Schelle. Heb vernomen dat daar achteraan een seks bioscoop aanwezig zou zijn en ook glory holes een dark room aanwezig zijn. Er zouden vrouwen en koppels zijn die hun aanbieden om seks te bedrijven. Weet er iemand de prijzen die daar gehanteerd worden Bv. om u eens te laten pijpen door een dame. :D
    Je moet de buurvrouw smeden als ze heet is

  2. #2
    Geregistreerd
    11 maart 2013
    Last Online
    11 maart 2013 @ 10:26
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De sekscinema in de Blue Vision in Schelle is alle dagen open (heeft dezelfde openingsuren als de winkel), een inkomsticketje kun je gewoon aan de kassa kopen, en 't ticketje is sowieso heel de dag geldig, van 10u tot 22u. De cinema zelf is één grote darkroom trouwens, twaalf verschillende ruimtes met 10 tv's. Je hebt vier grote kamers waar je gewoon kunt binnengaan, maar de andere cabines kun je wel op slot doen voor de nodige privacy. Het meest succesvolle van al zijn wel de glory holes, heel populair en super geil. :-)

    Zelf ben ik er nog maar een paar keer geweest maar ik denk wel dat ik toen chance had met geile swingerkoppeltjes. Maar 't is wel niet zo dat de actieve koppels geld vragen, da's er hoogstwaarschijnlijk zelfs niet toegelaten denk ik hoor. Het is 10 euro inkom per persoon, drankjes kun je aan de kassa krijgen (eerste is gratis, elk volgend drankje kost maar 1 euro), en normaal gezien is het 15 euro inkom voor koppels, maar ze laten wel de meeste gratis binnen, wat meer als logisch is. Ik denk wel dat ik er meer naar toe ga gaan, dat je er ook gewoon meer kans hebt op actieve swingerkoppels dan in de meeste andere sexcinema's in Antwerpen enzo.
    Het is er ook heel proper en goed voorzien, grotendeels is de sexcinema waarschijnlijk wel toegankelijker voor het gay en bi publiek, maar dus met wat geluk kom je er wel supergeile vrouwen tegen. :D

    Zelf ben ik er nog maar enkel op een vrijdag- en zaterdagavond naartoe gegaan, maar geen idee of dat die avonden altijd het drukst zijn in de cinema, da's waarschijnlijk kwestie van gokje wagen. :-)

  3. #3
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:54
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Ik ben er ook onlangs geweest.

    € 10 betaald (daar krijg je ook een condoom mee) voor de cinema en daar liepen een 10-tal mannen rond. De cinema zijn eigenlijk diverse hokjes waar overal een andere film wordt gespeeld. (Gay/sm/Travo/ ... etc). Ik zag er geen koppels. Dit is toch mijn ding niet met al die mannen. Dus maar vertrokken. Maar waarschijnlijk zijn hier wel liefhebbers voor en die gaan zeker hun ding hier vinden !

  4. #4
    Geregistreerd
    16 februari 2022
    Last Online
    17 februari 2022 @ 16:46
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wanneer ga je dan best ? Bedoel op welk tijdstip , om toch wat actie te hebben ? Mvg

  5. #5
    Geregistreerd
    6 augustus 2013
    Last Online
    18 februari 2022 @ 10:07
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Als je voor koppels gaat ben je best dat je fora zoals afspraakjes.com volgt. Daar kondigen koppels het wel eens aan als ze gaan.

  6. #6
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Zondagmorgen om 0.700 uur.

  7. #7
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    Gisteren @ 14:46
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Ik ben hier 2 of 3 x geweest. 1 x een koppel gezien dat dat dadelijk besprongen word. Ik schrik er niet van dat er weinig koppels komen.
    Ik vind het ook niet zo hygienisch en als man heb ik zelfs schrik om zelf besprongen te worden. Ik ben niet gay of bi, maar zuiver hetro.
    herhalingsgevaar voor mij is heel klein of ok moest er een koppel zien binnengaan.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 mei 2022),pret (15 mei 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Babylon 468*60   Diamond 468*60