Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 276 t/m 300 van 696
  1. #276
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Prijs van de dame is 40 euro per half uur en 80 euro per heel uur. Extra,s in overleg met de dame.
    Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben, Ftotal.


    Groeten uit Gelderland.
    Toyota.

  2. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 (22 januari 2017)

  3. #277
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:19
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard

    Danke für die info.

  4. #278
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Gisteren hier weer eens geweest. Het was een dooie bedoening, ik ga hier voorlopig ook niet meer heen.
    Totaal geen sfeer, kan ik beter mijn geld in een andere club steken!

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  5. Onderstaande 4 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    biged (27 september 2016),phoenix (26 september 2016),pret (26 september 2016),Smouse ( 9 oktober 2016)

  6. #279
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Na mijn bezoek aan Luder-Lounge, rond 16h30 toegekomen in Club Salome. Het is mijn eerste bezoek hier. De club lijkt in een soort woonzone te liggen en ik vroeg me af of mijn GPS me wel juist de weg had getoond. Echter, een groot braakliggend terrein met een aanwijzer "Parking FKK", toonde wel dat ik juist zat. Ze zijn hier op de groei berekend. Bij binnenkomst vertelde de theke me dat de prijzen 40eur per half uur zijn, en 80eur voor een uur. Bon. Blij te zien dat ze veiligheidskluisjes hebben vlak bij de inkom voor je waardevolle spullen. Blij toe, want doorheen de avond kwamen er veel louche uitziende sudlanders binnen. Berenvelleke om en eens rondkijken.

    De club bestaat uit een paar grote zalen, en doet me feitelijk wat denken aan Oceans. Om 16h30 waren er amper dames te bespeuren. Na 17h kwamen er toch druppelsgewijs wat meer vrouwen binnen tot een 20-30-tal. Het wellness-gedeelte doet me wat oosters aan, maar jammer genoeg is het zwembad niet gevuld. Echt jammer. Ik begon maar met een sessie de dampcabine. Die is erg groot, maar wel fris. Je moet rechtstaan om het effect te hebben. De douche was net, maar wel moeilijk om de temperatuur goed te regelen. Dan een hapje eten. Stoofvlees met rijst en groenten. Geen mega buffet, maar wel voldoende om mijn hongerige maag te stillen. Er is een verwarmde rookruimte in een soort van veranda en daar na de maaltijd genoten van een smaakvol sigaretje.

    Nu stromen er wel meer dames en heren toe. Ik ben echter pompaf en ik besloot me even in de kino te slapen te leggen. De kino is een soort ruimte afgeschermd met gordijnen. Er liggen geen matrassen, maar wel een soort van ligzetels. Genoeg voor 2 mensen, maar wel wat krap. Boeit niet. Oogjes toe en even slapen.
    Toen ik wakker werd, zag ik dat de club al her en der meer gevuld was met dames. De meesten zijn optisch niet van de knapste, en ze lopen niet fkk rond (jammer). Er word niet gejaagd en de heren en dames zitten maar gewoon wat naar elkaar te staren. Toen ik even de tuin ging verkennen kwam de geur van barbeque me tegemoet. In putje winter dus wel kunnen genieten van een braadworst. Er is een sauna in de tuin, maar die niet geprobeerd.

    Ik had feitelijk nog niet echt zin in sex, en dus heb ik maar gewoon wat gelummeld van genoten van het uitzicht. Er is bitter weinig ambiance. Er staat een grote strippaal in het midden van de zaal, maar die word niet gebruikt. Dit is een rustige club, maar wel mooi en net.
    Uiteindelijk me naast een vrouw gaan zetten van 34j. Ze stelde zich voor als Nina uit Roemenie. Kort rood haar en wat mollig. Ze heeft nog een prachtig meisjeslichaam, maar haar gezicht verraadt dat ze ouder is. Ze zei dat ze net toegekomen was en ze dit even "tussendoor" deed. Ze verkoos om intiem wat te genieten en we hebben lang gewoon wat zitten babbelen en elkaar liefkozen in de zetel, langzaamaan wat intenser en intenser. De kamervraag kwam er pas toen ze zelf er echt wel klaar voor was. Aha, dit is er eentje uit de duizend.
    Op de kamer wachtte mij een echte GFE. Ik had voor 200% de indruk dat ze er zelf echt van genoot en ik had meer de indruk dat ik meer een service deed voor haar dan omgekeerd. Sex was bij momenten zeer intiem en intens, dan weer rustig en dan weer heftig. Sex zoals je maar 1x per jaar hebt.
    Jammer genoeg moest ik om 20h30 door. Er stromen nu meer heren en dames de club in.

  7. Onderstaande 8 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 januari 2017),Henk74 (22 januari 2017),Manureva (22 januari 2017),phoenix (22 januari 2017),Sjeufke (22 januari 2017),toyota (23 januari 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017),Wijze grijze (22 januari 2017)

  8. #280
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Salome Herne is een avond/nachtclub, overdag is het meestal vrij rustig, met name in het weekend.
    Maar je kunt er best wel leuke dames treffen met goede service is mijn ervaring.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  9. #281
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    3 jaar geleden had ik 2 keer deze club bezocht. Heette toen nog Freude.
    Wilde de club laten ontdekken door een 'bere'vriend.

    Is wat tegengevallen. Aangekomen omstreeks 11.50 hr, hoopten we op een warme maaltijd. Er was enkel wat brood, ham en kaas. Lekker en voldoende. Warme schotel om 14.00 hr ... was wat te laat voor ons.

    Mijn vriend vond niemand die waar hij mee wilde kameren.

    Ik ben met Roberta geweest. Goede kamergang.

    Omstreeks 14.30 zijn we verkast (Oceans).

    Conclusie: Leuke en niet te dure (30 entree happy hour, 40 €/half uur) club als je in buurt bent.
    Meisjes in voldoende getale (15-tal voor 10 beren) maar wat ons betreft, te veel Milf en te weinig jong slank.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 maart 2017),Manureva (18 maart 2017),satanic surfer (20 maart 2017),Sjeufke (18 maart 2017)

  11. #282
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Na een rustige periode gisteren deze club weer eens bezocht.
    Het was rustig qua bezoekers en dames. Ik telde ongeveer 8 dames.
    Stunner Poolse VERONIKA niet gezien.
    Eten was goed, zowel ontbijt als warme maaltijd, wel altijd hetzelfde.
    TOYOTA heeft 2 kamergangen gemaakt, beide goed, het INPARKEREN ging vlot en soepel.
    Kamer 1: Poolse, naam begon met een A.( sorry, naam vergeten. )
    Kamer 2: Roemeense LARISSA, zij was lid van de DKC. ( dikke konten club )
    Na afloop nog even het centrum van Herne ingegaan voor een overheerlijke spaghettie_ijs.
    Ik ga mijn recensie afsluiten en wens alle ijsberen nog veel plezier met deze mooie hobby. (verslaving )

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  12. Onderstaande 5 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 mei 2017),dennisw (15 mei 2017),format_z (16 mei 2017),phoenix (15 mei 2017),Sjeufke (15 mei 2017)

  13. #283
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Mijn favoriete dame Elena die ik in Acagold heb leren kennen was hier te vinden , alsmede de heerlijke volle Larissa, beiden uit roemenie, Elena genaamd had dikke wallen onder haar ogen en zag er moe , ik zag het gaf het aan, is het wel een slim idee op de kamer te gaan? ze knikte en begreep het, later gezellig liggen kletsen en haar gemasseerd, de dames hebben het zwaar met dit weer , en dan tot 5.00 inde ochtend, de tent was om 19.00 nog niet gevuld, en vele dames zaten buiten, later op de avond kwam er meer dames en ook meer heren...Mijn aandacht ging dan ook uit naar Larissa toen ik elena vertelde een andere keer weer graag van bil te willen .Larissa zoent al op de sofa en haar grote tieten en dikke kont gebruikt ze goed in de strijd om het zaad, ze pijpt uitbundig, geeft zich onvermoeibaar, gezien de hitte gisteravond vond ik een half uurtje deze keer wel mooi met haar, zo kon met ene blik op haar megagrote reet heerlijk het tuutje volspuiten. Tweede ronde was tegen middernacht, nadat ik goed haar rond gekeken en me verbaasd over de mooie en soms hele lelijke dames, hoe kwamen die nou ooit aan wat euro's ? Er waren vele nationaliteiten, uiteraard vele roemeensen in alle soorten en maten, enkele bulgaarsen, een oude milf uit duitsland met redelijke grote memmen en een dikke achterste, russische dames, uit de oekraine( waaronder victoria) enkele mooie turksen, , hele mooie slanke, met wulpse figuren. Met victoria op de kamer was ene feest, ze neukte heerlijk en het pijpen was niet slecht, wel deed ze tussendoor een condoom om en pijpte daarmee, ze gaf ook eerlijk aan dat ze liever met condoom pijpte, met een hele dunne durex was dat ook niet zo een probleem. , maar ook met haar vond ik een half uurtje genoeg, ze wilde graag vijftig, maar mijn beurs was al aardig leeg. Acapulco gold en salome in een weekend is voor mij meer dan genoeg. Ik gaf ze 40 euro en bedankte haar. zo vetrok ik rondom de klok van 12.00 inde nacht richting huis. Prima club met vele dames , voor mij het alternatief voor acapulco gold.

  14. Onderstaande 4 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (29 mei 2017),Mistralwind (29 mei 2017),Sjeufke (28 mei 2017),toyota (28 mei 2017)

  15. #284
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Vandaag dit lustoord weer eens bezocht, het was weer een leuke dag.
    2 kamergangen gemaakt. Eerst met een Poolse die hier bij de inventaris hoort.
    Daarna met MONICA uit Rusland, mooie slanke meid van 30 jaar met zeer goede service !
    Er was gratis bier, maar de dj was niet aanwezig en ook de bbq was uit. ( stond wel op de site ingepland )
    Er waren ongeveer 8 dames aanwezig, niet zoveel, maar je hoeft maar 1 of 2 goede te hebben en je clubbezoek is geslaagd.
    Het eten was ook weer prima !
    Ik wens bij deze alle ijsberen nog veel wandelplezier !

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  16. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 ( 5 juni 2017),pret ( 4 juni 2017)

  17. #285
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ha toyotoa wie was de poolse dame, kan je ene beschrijving geven?

  18. #286
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ze werkt er al minimaal 2 jaar,heeft zwart haar, normaal postuur en haar voornaam begint met een A.
    Ze gaat veel om met een mollige Poolse met een plakplaatje van een grote bloem op haar schouderblad.
    Ze zitten vaak buiten te roken.
    Ze was net terug van vakantie en ze was lekker gebruind.
    Die mollige Poolse heeft blond haar.
    Ik schat de leeftijd van die dvp met het zwarte haar op 38 a 40 jaar.
    Haar vriendin schat ik op ongeveer dezelfde leeftijd.
    Hopelijk je zo voldoende geinformeerd te hebben sluit ik af.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  19. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 6 juni 2017)

  20. #287
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Vandaag hier weer geweest.
    Eerste kamer was met NASTY (Russisch), slechte service, zeer onpersoonlijk.
    Tweede kamer met KASJA.
    KASJA is Poolse en geeft een zeer goede service, ze heeft eerder in FREUDE 39 gewerkt.
    Deze dame laat je genieten tot de laatste minuut !
    De sudlander kwamen ook weer binnengelopen. Ramadan voorbij, dus ze mogen weer.
    Sauna was weer goed op temperatuur, kunnen ze bij sommige clubs een voorbeeld aan nemen.
    De inwendige mens was ook weer goed geregeld.
    Voor 30 euro (happy hour ) kun je hier een leuke dag hebben.
    PHEA, die Poolse dame waar jij in een eerder bericht naar vroeg is dus KASJA (aanrader).
    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.
    Laatst gewijzigd door toyota; 25 juni 2017 om 19:42 Reden: regel bijgeplaatst.

  21. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (25 juni 2017)

  22. #288
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toyota Bekijk bericht
    De sudlander kwamen ook weer binnengelopen. Ramadan voorbij, dus ze mogen weer.
    Nu begrijpt Blauwebeer gelijk waarom ze vorige week in Diamond alleen maar pietjesbak en op de speelautomaten maar niet met de vrouwen speelden ...

  23. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2017),toyota (25 juni 2017)

  24. #289
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:37
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Nu begrijpt Blauwebeer gelijk waarom ze vorige week in Diamond alleen maar pietjesbak en op de speelautomaten maar niet met de vrouwen speelden ...
    Zegt ook wat over het uiterlijk van de dames
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  25. #290
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Zegt ook wat over het uiterlijk van de dames
    Inderdaad, de gelijkenis tussen sommigen en de speelautomaten was zelfs nog frappanter: je kon er geld blijven insteken maar er de bingo bleef uit.

  26. Onderstaande 2 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 juni 2017),uurtje (25 juni 2017)

  27. #291
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Laat in de avond op vrijdag bij Salome aangekomen. En eindelijk: buffet!! Na een drankje aan de bar te hebben gehaald, gauw met naar de warme schalen begeven. Het eten was niet denderend, maar als je met een mini wafeltje hebt ontbeten en miniscuul broodje hebt als lunch, dan smaakt alles 10x beter. Lekker wat opgeschept. Er liepen een paar dames die me wel leuk leken. Een schattige donkerblond meisje zat achter een speelautomaat die ik wilde aanspreken. Liep daar een beetje norse blonde voorbij. Nors, maar op de 1 of andere manier werd ik wel geil van haar. Dus even aangesproken. Was de Russische Victoria. Hoe kan het verkeren, soms heb je vlotte babbelaars die in de kamer tegenvallen, soms heb je norse gesloten dames die op de kamer juist helemaal los komen. Victoria viel bij mij onder de laatste categorie. Een erg fijne kamergang met haar gehad. Zo lekker en leuk was het dat er een herhalingsgevaar van 8 is.
    M'n buikje zat wel vol, maar ik wilde toch nog wat hebben. Gelukkig had ik gezien dat ze helemaal in de hoek nog een soepbak hebben. Daar lekker wat uit geschept. Voordeel van dat soort dingen is dat je praktisch nooit buikgriep van dergelijke hete soep en gestoomde worst hebt. Bij sommige buffets waar ze geen deksels hebben en de vliegen er letterlijk vrij spel hebben met dit warme weer, durf ik niet eens wat te nemen. Enfin, na een soepje ben ik maar de tent verder te gaan verkennen. De muziek staat me wat te hard in de zaal. Wellicht dat het komt door de vrijdagavond en er een DJ staat?
    Enfin, al verkennende liep ik Claudia tegen het lijf. Mooie Roemeense meid om lekker mee te kameren. Was niet een klik zoals met Victoria, maar was zeker goed en daarom een herhalingsgevaar van 7.
    Al met al een tevreden afsluiter van de avond.

  28. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 9 juli 2017),Sjeufke ( 6 juli 2017),toyota ( 6 juli 2017)

  29. #292
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.511 in 6.306 posts

    Standaard

    Oh ja, normaal altijd PMC, maar voor de laatste keer legaal mogelijk toch nog 1 keertje PZC gedaan. Normaal heb ik er niet zo verschil bij. Maar ik weet niet wat het die avond was. Misschien erg veel gekamerd, de spanning van een laatste keer, of misschien was zij gewoon zo goed. Hoe dan ook. Het was super gevoelig en lekker bij Victoria.

  30. #293
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    gisteravond uurtje of 18.00 40 euro betaald, mijn favorieten larissa en Elena beide niet aanwezig, larissa zou zijn gestopt..helaas, wat rondgekeken, veel dezelfde dames, met dikke konten , enkele slanke snollen en enkele dames die je heel even voorbij zag komen....en dan weer naar de kamer zien te verdwijnen, zo zag ik kami (sili dame met uitstekende neuk en blase kwaliteiten) met een man van 18.00 tot 20.00 uur op de kamer daarna gezellig wat eten met de man...super dame...helaas niet voor mij deze keer...twee dames deze avond die me prima aan ene orgasmus hebben geholpen, melissa , rond borstige goedlachse dame adela een ietsje oudere dame die al enkele kilometers aan pijp en neukoefeingen achter de rug heeft, gelukkig was ze het me me eens dat haar rode condooms verschrikkelijk waren, je voelde geen kloot. Mijn condooms waren stukken beter.

    lekker gril worst en kippevleugeltjes met prima salade gegeten en tussen door het dampbad en de gloeiend hete sauna buiten gepakt. Momenteel is deze club voor mij nummer 1: dames , eten, drinken en sauna zijn allemaal goed te noemen...

  31. Onderstaande 6 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2017),Klatergoud (30 juli 2017),Kwakje (31 juli 2017),pret (30 juli 2017),Sjeufke (30 juli 2017),toyota (31 juli 2017)

  32. #294
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Gisteren bij deze saunaclub geweest. Altijd vrij rustig op Zondag, ik vind dat persoonlijk wel fijn.
    Het eten is altijd goed hier, alleen jammer dat er weinig variatie in zit.
    Twee keer een goede kamergang gemaakt met MADDI (Roemeense ).
    Naam volgens haar afkorting van MADELINA.
    Dit is een saunaclub met goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Er is ook een masseuse voor een hamammassage aanwezig. (FATIMA ).

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  33. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

  34. #295
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Last Online
    23 mei 2018 @ 05:24
    Locatie
    Sint Michielsgestel
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoe oud is deze Madalina

  35. #296
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Van haarzelf gehoord: 27 jaar.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  36. #297
    Geregistreerd
    29 september 2012
    Last Online
    23 mei 2018 @ 05:24
    Locatie
    Sint Michielsgestel
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    1.65 b cup moedervlekken aan rechter hals

  37. #298
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Ze had een c of een d-cup, beetje hangend.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  38. #299
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Gisteren hier weer geweest. Meer dames aanwezig dan op een Zondag.
    Na het gebruikelijke ontbijt en de douche een eerste kamer gemaakt met KATARINA.
    KATARINA komt naar eigen zeggen uit Litouwen en is niet vies van een potje stevige seks.
    Een goede kamergang tot gevolg hebbende.
    Verder in de ochtend een 2tal keer de sauna gepakt, wat gegeten, wat gedronken, een beetje praten met de dames en enkele bezoekers, de normale gang van zaken dus.
    In de middag een oude bekende ontmoet : Duitse STEFFIE, ze heeft vroeger onder andere gewerkt in de BLUE LAGUUN (Gladbeck ) en HEAVENSGATE (Dorsten).
    Ze is niet de jongste meer, maar ze is vriendelijk en geeft zeer goede service. Zeg maar : Duitse degelijkheid.
    Voor de liefhebbers : er is momenteel kermis in Herne (2 weken ).
    Is niks voor TOYOTA, die draait liever zijn rondjes in de saunaclub.......
    Ik ga afsluiten en wens alle ijsberen nog veel wandelplezier.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  39. Onderstaande 2 leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (13 augustus 2017),pret ( 4 augustus 2017)

  40. #300
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vorige week woensdag, ik hield het niet meer in sauerland, niets aan echte clubs, dus ik naar dortmund, luder lounge vele dames warren er niet , dus ik maar weer naar herne, aldaar begroette ik elena ,waarmee ik wederom een prima half uur heb beleefd, helaas is Elena zo grillig dat ze je de keer erop nauwelijks nog aankijkt, en je krijgt dan als antwoord, wat is er loos: kein bock, vervolgens wipte ze evengoed nog met twee kerels en , maar met jou , ikke zij de gek, gaat ze niet op de kamer omdat? vreemde figuren lopen er nog steeds wel rond in de saunaclubs. Karla , een slanke den uit turkije, was heel resoluut en al gauw lag ze heerlijk aan mijn snikkel te zuigen op de kamer ...erg lekker kontje , klaarkomen ging wat moeilijk, maar deze dame doet tot de laatste minuut stinkend haar best om je klaar te krijgen, als derde was de klapper op de vuurpijl, om middernacht wist alice me al rijdend nog een derde keer tot spuiten te krijgen, wat een killer body heeft deze dame.


    vandaag ter afsluiting van vakantie nog maar eens naar herne, auto geparkeerd , voor 13.00 binnen, vier dames zaten te wachten , maar wel de topdames van de club. Karina, heerlijk wip gehad, een dame die 100 euro uurtarief hanteert , maar dat ook iedere minuut waarmaakt. Marina en kasia, beide behoorden vroeger in freude tot het meubilair geloof ik. Ik kom zeker nog terug voor beide dames...en als vierde was er een dame die ook bij yin yang heeft gewerkt, poolse joanna, een poolse die ook gas geeft , volgens mij heeft toyota er al wat over geschreven.
    Eten: allereerst was er nog ontbijt voorradig, maar ik had al goed ontbeten, warme eten en bakken , met diverse malen wisselen van vlees, runder en kip .

    Ik had alice vorig week woensdag al gezien en ook heerlijk me gerampetampd op de kamer , nu nog even dunnetjes ene uurtje over gedaan, het klagen van haar en het kille na de wip, heeft mij doen besluiten ondanks de goede service toch niet voor haar meer naar de club terug te keren. Ik vind de club nog steeds oke, maar qua sfeer is het een dooie boel, en zijn de hoofdzakelijk roemeense dames niet blij dat je er bent, maar kijken ze je de euro's uit je zak, veel roemeens praten, erg jammer, da tis toch veel beter in aca gold geregeld, daar gaat ik eind augustus/begin september maar weer eens langs, twee keer bellen leverde me de info op, dat erg dun gezaaid is met dames momenteel. sommige dames in deze club wekken irrttatie op waarbij je je toch li3ver wenst in ene sfeer van aca gold, de heren gezellig tussen de dames in.Oh ja, dampbad en sauna's zijn alle zeer goed op temperatuur, alleen koude douches zijn minder, elke keer weer op die knop drukken zodat de douche aanblijft grrr...

  41. Onderstaande 6 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 augustus 2017),dennisw (15 augustus 2017),Klatergoud (15 augustus 2017),pret (15 augustus 2017),rmjhexe (15 augustus 2017),toyota (16 augustus 2017)

 

 
Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Living Room 468*60