Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 365
  1. #26
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Woensdag 21/12/05

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Volgens mij heb jij eigenlijk helemaal geen echte officiële top 5, HM, want aan al die recensies van jou te zien, kunnen we voor jou wellicht een top 1000 samenstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nou, 'n Top-1000 is wat overdreven. Maar 'n Top-40 had HM best kunnen insturen . Maar alle gekheid op 'n stokje; gisteren weer even de stemming gepeild in Ritz. Positieve indruk; de stijgende lijn zet zich duidelijk voort.

    Met het toenemend aantal ijsberen gaat ook het damesaantal omhoog. Bij binnenkomst om half 5 waren er 22; niet slecht voor 'n nieuwe club. Enkele nieuwe dames aanwezig: 2 Russinnetjes, van wie blonde Alexandra het meteen al druk had. Zelf niet mee meegeweest, maar andere ijsberen waren zeer tevreden over haar. Kennelijk verspreidt goed nieuws zich snel . Toppertjes Lia (Latina) en N (OE, mag haar naam niet noemen) waren er ook; zij waren wederom veelgevraagd. Verder viel HM de Servische Anna op. Mooie meid, lang zwart haar, slank, spreekt NL, was eveneens geregeld bezet. De uit PHG bekende blonde Hongaarse Amanda was er ook weer, eveneens frequent naar de kamer.

    Enkele Vlaamse dames aanwezig, van wie Zoe opvalt door haar grote schoonheid. Jong, knap toetje, lang zwart haar, perfect figuurtje, lekkere lange benen. Of Zoe op de kamer net zo goed is als haar looks, weet HM niet. Wel de moeite waard om te onderzoeken . Natuurlijk HM's favorietje Rebecca ontmoet; voor de verandering 'ns geen recensie. Wel de opmerking dat haar draadje naar Ritz kan worden verplaatst. Het bevalt Rebecca namelijk uitstekend en na de Kerst is ze weer terug, rond de 28e.

    Zoals bekend is Ritz gesloten van 24 t/m 26-12, en op 31-12 en 1-1. Of de tussenliggende week de moeite waard is, valt te bezien. Van tevoren bellen lijkt me. Na de feestdagen worden extra dames verwacht. Dan gaat HM vast wel weer 'n keertje kijken :D.
    Founding Member

  2. #27
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter Vrijdag 23/12/05

    Rond 1830 u aangekomen en vernomen aan de receptie dat er 15 meiden aanwezig waren en dat de dames in de meerderheid waren. Eerst even neergezet en wat gepraat met enkele andere ijsberen. In een mum van tijd echter stroomde de ijsberen toe en waren we in de meerderheid.
    Tot overmaat van ramp was er een groepje van 4, dat de 4 beste meiden wegkaapten (hadden blijkbaar op voorhand afgesproken) en daar zaten we dan. Ook de andere meiden waren voortdurend bezet zodat er maar weinig overbleef dan een sauna of jacuzzi.
    Lange sessies worden niet geaprecieerd maar gisteren was het blijkbaar anders en het wachten was lang.....zodanig zelfs dat ik voor het eerst Ritz "ungepott" verlaten heb ! Nooit eerder ben ik met een slechter gevoel vertrokken uit Ritz dan gisteren. Of ik de eerstvolgende week(en) nog terugga,daar zal diep over nagedacht worden.

  3. #28
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Party-groepje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekoek
    Tot overmaat van ramp was er een groepje van 4, dat de 4 beste meiden wegkaapten (blijkbaar op voorhand afgesproken) en daar zaten we dan.
    Groepjes die champagne uitdelen en beslag leggen op de dames. Baas Maikel is op vakantie, en je ziet het. Als de kat van huis is, dansen de muizen op tafel .
    Founding Member

  4. #29
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Gisteren, maar eens besloten om toch maar een keer naar Ritz te gaan.
    Op de weg er naar toe, lag er al een pak sneeuw, maar gelukkig niet veel last van gehad.

    De club oogt mooi, redelijk verzorgd, maar het viel me gisterenavond toch enigzins tegen, qua dames. Ik denk dat er zo'n tien beren binnen waren en 6 beerinnen. De twee jacuzzi's had ik al snel gezien en maar besloten om in 1 ervan maar eens lekker in te gaan zitten relaxen. In de andere zat een lekkere geile meid, die helaas met een andere vent zat de flikvlooien. Dus ik dacht komt later nog wel. Maar ik heb haar de hele avond niet meer gezien.
    Toen mijn zinnen gezet op een naar mijn idee brazilaanse / zuid amerikaanse zwartharige schone, maar die bleek ook al voorzien te zijn.....................

    Nou ja toen nog maar even met Marina zitten praten (bardame, die ik herkende van Sauna Diana in Zundert, waar ze heeft gewerkt), ze begroette me spontaan in de bar. En ook met ene Kiki een wat vollere Nederlandse vrouw, niet mijn type, maar wel een gezellige bijdehante tante.

    Dit keer dus niet geneukt helaas, maar dat kwam ook omdat er zo weinig meisjes waren. In het nieuwe jaar ga ik er nog wel een keer naar toe en hoop dan op meer succes.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #30
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zondag 08/01/06

    Sorry Rex, HM was gisteravond even in Ritz om de beste wensen te doen . Rustige avond kwa dames en ijsberen, maar genoeg gezien, gehoord en gedaan om er verslag van te doen :D. Zondags 25,- entree, dus ook al geen reden om weg te blijven .

    HM trof 4 bekende damesgezichten uit Duitsland. Allereerst Tanja, 'n oude bekende Thekefrau. Vervolgens Barbara*, voor Duitsland-veteranen 'n zeer bekende dame. Verder Amanda en Laura, beide al langer aanwezig in Ritz. In de kleedkamer ook nog gesproken met Leyla, wel uit Duitsland maar geen bekende. Maar dat komt nog wel, gezien haar fraaie looks . Rebecca genoot gisteren nog van het weekend en meldt zich vandaag weer.

    Van het management 'n rondleiding gehad langs de nieuwste infrastructuur; deels klaar, deels in aanbouw. De seksbios is klaar, pal tegenover de kleedkamer. Groot scherm met beamer, geen banken, allemaal bedden, ruimte voor 4 koppels :p. Het buitenplan is nog voor de lente klaar: een van de binnenjacuzzi's gaat naar buiten, er komt 'n buitensauna, buitendouche, ligweide met zonnebedden en enkele tuinhuisjes. Tja, het komt HM bekend voor .

    De dames die er voor de Kerst waren, keren weer terug; vandaag waren er 15. Verder komen er nog meer dames uit het FKK-circuit, vanaf komende week. In combinatie met de voltooide infrastructuur komt er dan 'n grote Party in het voorjaar. Dat hebben we natuurlijk eerder gezien in NL, waar toen de follow-up ontbrak. Ritz kan echter wel 'ns gaan slagen, gezien de achtergrondinfo van het management .

    O ja, HM heeft zelf ook nog wat gedaan. Met Laura; aangenaam half uurtje :D.

    (* = clubnaam in Ritz)
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 9 januari 2006 om 21:09
    Founding Member

  6. #31
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    EVE(GT-PHG) komt naar Ritz.Maar niet maandag,misschien wel een week later.Na telefonisch kontakt,vanuit Oedt, bevestigde zij me dat.En als ze komt ,komt ze niet alleen.Wie er met haar meekomt wist ze nog niet te zeggen.
    Bedoelt jij IVE die aan de leiding is voor de verkiezing van miss NRW ?

  7. #32
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    29 december 2019 @ 19:17
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard ive/eve

    ONze blasehase is absoluut een verijking voor de ritz,
    Nu een drietal keren geweest, de eerst maal een zeer goede indruk gekregen van de club zelf,rondleiding gehad en het personeel deed er alles aan om je op het gemak te stellen, helaas op die avond waren er maar 6 dames aanwezig en aangezien wij al zelf met vieren waren was de kans groot dat er niet geneukt werd alleen dit werd ook keurig netjes vermeld bij binnenkomst.
    de tweede keer waren er gelukkig meer dames aanwezig en voelden ons al snel thuis,het is toch een lekker gevoel als je je ergens op je gemak kan voelen, mede door de dames die niet opdringerig zijn en albert de barman
    echter de laatst maal viel ons een beetje tegen dit kwam mede door het feit dat er maar 6 dames waren en er verteld was dat er meer waren,
    Het eten was zoals altijd goed te noemen, alleen zoals al eerder is geschreven het feit dat er nu mannen liepen in burgerkledij in de bar en die niet echt sympathiek over kwamen was ook niet bepaald goed voor de sfeer mede door tijdsdruk maar besloten huiswaarts te keren, gelukkig HM nog gezien die ons van dit forum vertelde

  8. #33
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Mocht daar nog twijfel over bestaan: Barbara = Clara = Sigrid. Dus: go for it !
    tja, het probleem (of is dat soms geen probleem ?) is dat er in de Ritz misschien geen grote keuze is maar dat er daar toch een aantal absolute toppers zijn.
    Ik ben vrijdag voor de 2de keer met Lia geweest : "de" pijpkoninging van FKKGUIDE ... en mijn beste ervaring met een "dame" aller tijden (en geloof mij, ik ben niet zo jong meer ...).
    En Paulina was ook daar, een bloedmooie poolse meid (ik vindt dat ze een beetje lijkt op Melana van PHG) en een absolute topper volgens de recensies die ik gelezen heb : zij staat helemaal bovenop mijn to do lijst.
    En Barbara/Sigrid/Clara staat dus nu op de 2de rang.

    Een andere probleem in Ritz : Duvel, Leffe en Hoegaarden : deze heerlijke bondines en brunettes zijn daar zomaar gratis .... heeeel gevaarlijk !

  9. #34
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano

    Een andere probleem in Ritz : Duvel, Leffe en Hoegaarden : deze heerlijke bondines en brunettes zijn daar zomaar gratis .... heeeel gevaarlijk !
    Oppassen Stano !

    Ik wacht op de eerste alcoholcontrole a la Oedt / Brueggen, waar de Polizei een paar honderd meter van het etablissement vandaan 's avonds gaat wachten op de tent verlatende gasten. Vissen met gegarandeerde vangst en niet leuk (en duur !) voor ons ijsberen.

    Dan maar geen bier - ik concentreer me wel op de dames.

    W-L

  10. #35
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Last Online
    13 mei 2011 @ 20:55
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik was die dag in de Ritz en toen vond inderdaad die controle plaats. Maar dat viel erg mee. Naar ik begrepen heb wilden ze de personeelsleden controleren en of er geen illegale dames aanwezig waren. Alles bleek in orde te zijn, want voor zover ik alles heb meegekregen als klant ging het er heel gemoedelijk aan toe. Een meisje is meegegaan, maar toen ze er achterkwamen dat haar papieren wel degelijk in orde waren is ze terug gekomen.

  11. #36
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Controles clubs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henk39
    Ik was die dag in de Ritz en toen vond inderdaad die controle plaats. Maar dat viel erg mee. Naar ik begrepen heb, wilden ze de personeelsleden controleren en of er geen illegale dames aanwezig waren. Alles bleek in orde te zijn, want voor zover ik alles heb meegekregen als klant ging het er heel gemoedelijk aan toe. Een meisje is meegegaan, maar toen ze er achter kwamen dat haar papieren wel degelijk in orde waren, is ze teruggekomen.
    In veel clubs worden de papieren van de dames gecontroleerd. HM heeft dat elders al diverse keren meegemaakt. Op zichzelf niks bijzonders, als alles in orde is. Kennelijk is dat in Ritz het geval. Maar hoe was je bezoek ? Nog iets leuks beleefd ?
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 25 januari 2006 om 14:39
    Founding Member

  12. #37
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Een eerste controle zou reeds plaatsgevonden hebben maar dan wel één van de Arbeidsinspectie. Staat op een ander forum te lezen.
    Men zal zich in de Kempen dan toch gaan bezighouden met Ritz vrees ik en zal de vraag zijn hoelang men het nog zal tolereren....
    Meestal blijft het niet bij één controle.
    De meeste clubs in Duitsland (GT, Oase, World ...) hebben regelmatig controle van de polizei.
    De beroemde Atlantis werd voor goed gesloten na een dergelijke controle.
    Onlangs was Oase in Frankfurt voor twee dagen gesloten na een razia van de polizei

    Het feit dat Ritz nu ook gekontroleerd werd zonder enig gevolg is volgens mij een goed teken ...
    Ik weet dat Maikel, de manager van Ritz, regelmatig kontakten heeft met de overheid en dat hij alles doet om aan de regelgeving te voldoen ...

    In ieder geval, zoals reeds gezegd : de klanten moeten niets vrezen ... ik heb ook al zo'n kontrole bijgewoond in de GT en het was in feite leuk ....

  13. #38
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Julia en zusters

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Enkele oude GT-bekenden gesproken zoals Julia met haar zusters (Kroatischen).
    Bijgaand citaat betrof YY, vorige week. Het kan snel gaan; gisteren zijn de 3 blonde zusters in Ritz gespot .
    Founding Member

  14. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Julia, Juliana en Daisy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234
    Of dit nu echt grote aanwinsten zijn betwijfel ik sterk. Zij ogen zeer mooi en sexy maar zijn "profi" tot en met.... Deze meiden weten overigens volgens mij zelf niet goed wat ze willen, net zoals zovele andere.
    Dat zou kunnen, ze zijn net 'n rondtrekkend circusgezelschap .
    HM en anderen hadden er overigens 'n goeie ervaring mee :D:
    Julia: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=julia
    Juliana: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=julia
    Daisy: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=daisy
    Founding Member

  15. #40
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Nieuw in RITZ : op donderdag en vrijdag is nu een masseur aanwezig van 16 tot 01 uur ...

  16. #41
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zondag 12/02/06

    In Ritz gisteren diverse nieuwe dames, bekend uit Duitsland. Emma, Carina en Patrizia werden al genoemd. HM zag nog 'n 4e; 'n verrassende oude bekende (!). Ook 2 nieuwe NL-dames: Chanel en Foxy, 2 zusjes van 21 en 19 jaar, gemengd Latina/Aziatisch, zeer exotisch. Overigens meldt 'n andere ijsbeer dat er vandaag zelfs 24 dames zijn, met nog meer bekende gezichten uit Duitsland. Wie ? Dat mogen anderen gaan uitzoeken, want HM heeft z'n werk wel weer gedaan .
    Founding Member

  17. #42
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dames vandaag aanwezig

    Elders op internet onderstaand bericht; dames die vandaag aanwezig zijn:
    Momenteel zijn er 17 dames aanwezig, te weten Paulina, Lia, Els, Laura, Chantal, Gina, Jeanette, Emma, Danna, Foxy, Chanel, Jasmin, Barbara, Iris, Anouk, Safira & Louise.
    Founding Member

  18. #43
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Eergisteren 15 dames

    Elders nog 'n bericht gevonden, over eergisteren:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noviomagus
    Wat betreft bovenstaande discussie; ik was eergisteren nog in Ritz. Kwam om 16 uur binnen; 15 dames aanwezig. Helaas 's-avonds nog verplichtingen, dus om 19 uur vertrokken. Blonde Carina, ex-GT, heeft m'n verblijf aangenaam opgefleurd :p.
    Founding Member

  19. #44
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Vandaag wel.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Onlangs voor het eerst Ritz bezocht, hoofdzakelijk vanwege de nieuwsgierigheid naar een dame die er zou werken. Maar helaas was ze er niet.
    Vandaag wel, tot dinsdagmiddag. Ze is vrijdag 2 maart weer terug, is daarna 's-weekends aanwezig .
    Founding Member

  20. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Kortingsactie Ritz

    Gezien op http://www.ritzclubbing.be/main.php?item=1&lang=nl.
    Maandag en zaterdag: entree 20,- om 11.00 uur, en 30,- om 12 uur.
    Er staan ook nog andere acties vermeld .
    Founding Member

  21. #46
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Ook dit weekend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Vandaag wel, tot dinsdagmiddag. Ze is vrijdag 2 maart weer terug, is daarna 's-weekends aanwezig .
    En dit weekend is ze er ook :p.
    Founding Member

  22. #47
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    En dit weekend is ze er ook :p.
    En over wie gaat het ? Mag dat gezegd worden ?

  23. #48
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Niet openbaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    En over wie gaat het ? Mag dat gezegd worden ?
    Niet in het openbaar; kijk daarom in je mailbox .
    Founding Member

  24. #49
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    30 april 2023 @ 00:36
    Berichten
    77
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Dit is toch openbaar forum, voor raad en antwoordspelletjes hebben we onze zuster-joe-site toch? Spreek of in duidelijke infomatieve bewoordingen, of houdt informatie voor jezelf, voor sommige zo af en toe geen slecht idee.

  25. #50
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pelpinda
    Dit is toch openbaar forum, voor raad en antwoordspelletjes hebben we onze zuster-joe-site toch? Spreek of in duidelijke infomatieve bewoordingen, of houdt informatie voor jezelf, voor sommige zo af en toe geen slecht idee.

    Nou dan ga je toch zelf eens kijken in de Ritz over welke bekende dame ze hebben.
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

 

 
Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Diamond 468*60