Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 173 van 173
  1. #151
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    25 april 2024 @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Hoe krijgt ACE2 het toch voor elkaar om de beste schrijver van deze eeuw zoals hij zelf reeds hier tikt en beweerd met een gladgestreken gezicht door middel van zijn vernuftige tellingen naar de TWEEDE plaats te laten verdwijnen.
    Alhoewel SS met zijn verhaaltjes en ook nog zijn persoonlijke aanwijzigingen,alsof hij de zuhalter van de diverse vrouwen was,iedereen met raad en daad bijstond door ons te vertellen dat ze echt goed waren op de kamer waaruit vervolgens weer een run op deze dames ontstond en de wachttijden om met zo'n dame op de kamer te komen hoog opliepen.
    In het afgelopen jaar heeft SS veel werk in de diverse clubs verzet en op zijn gebrabbel wat soms zeer moeilijk te lezen was voor een nederlander omdat hij de belgische en nederlandse taal flink door elkaar had gehaald heeft hij toch geprobeerd om ons domme ijsberen van alles wat bij te brengen.
    Door zijn lengte had hij ook een zeer goed overzicht in alle clubs en met zijn brede scheiding in zijn haren kon je hem erzo uitpikken.
    Hoe komt het toch de die belgen zo goed zijn,kijk maar naar S&F dat is net zoiets alleen hij valt op omdat het nog net een jonge lijkt van 19 jaar en niet zo groot.
    S&F verstopt zich meestal in een hoekje van de club met een geil loeder die hem dan zit op tewarmen voor een sleutel en eerlijk waar je moet gewoon uitkijken anders struikel je nog over hem.
    De koning is dood lang leve de koning,dat is geen gezegde voor ons nuchtere nederlanders maar een schreeuw van onmacht door een land wat vroeger de halve wereld bestuurde en nu niks anders is geworden dan een vrijplaats en uitwijk eilandje voor de beste voetballers van nederland waar ze aardig hun zakken kunnen vullen.
    Maar deze ijsbeer is weer eens aan het afdwalen van het onderwerp waarom BADSLIPPERS van zijn troon is gestoten en dat nog wel door een belg.
    BADSLIPPERS zou in een hoekje moeten gaan staan en zichzelf de haren uit zijn kop moeten schamen,alhoewel dat natuurlijk helemaal niet mogelijk is met wat BADLIPPERS op zijn kop heeft zitten,maar we kunnen hem verbieden om geen schoensmeer op zijn kop te smeren zodat het lichaamsdeel een beetje minder glimt en niet zoveel meer opvalt in de diverse clubs.
    Ik vind het zeer opmerkelijk dat ACE2 weer een nieuwe kampioen heeft gevonden met hetzelfde kapsel als BADSLIPPERS en daarom begin ik te twijfelen aan de uitspraak van ACE2 en geloof ik eerder dat hij met de plintenladder van PATER JANSEN de clubs is afgelopen en zo van bovenaf zijn mannetje heeft gekozen denkende dat het BADSLIPPERS was maar door de vermomming van SS heeft hij zich vergist.
    Hieraan kan je weer eens zien hoe listig onze zuiderburen zijn om iemand van zijn troon te stoten,wat vroeger al begon met VAN SPIJK die ook al met een plintenladder de lucht inging.
    Ik ben aan het einde van mijn verhaal gekomen en moet alleen nog SS met zijn eerlijk verdiende eerste plaats complimenteren en zoals jullie allemaal weten als zeer goede sportmensen de tweede plaats telt gewoon niet want de eerste is het belangrijkst en omdat de tweede plaats niet meetelt en onbelangrijk is heet de man op de tweede plaats gewoon even pech gehad.
    Wie is de man op de tweede plaats die wordt altijd snel vergeten want alleen de eerste plaats telt.
    Is het ook een bekende ijsbeer die op de tweede plaats staat,dan kan ik hem alleen maar een goede raad geven om lekker met SOFIETJE een verwarmd terrasje te pakken in een of andere grote stad waar hij niet zo opvalt en dan zijn ranja met een rietje drinkt.
    Dan weten wij ijsberen als geen ander dat hij zijn verdriet aan het verzuipen is met zijn geliefde en in het nieuwe jaar komen we er dan zeker achter of het nog steeds goed met hem gaat en hij zijn verlies al te boven is.
    Jammer BADSLIPPERS dat ACE2 je er weer ingelegd heeft met zijn valse mondharmonikaatje die hij van zijn grootvader heeft gekregen waar we samen heel SJANGHAY voor afgestruind hebben en zijn grootvader dit mondharmonikaatje van een oude tandeloze chinese dame heeft weten te ontfutselen door haar eerst een uur lang aan zijn leuter te laten sabbelen.
    Ik kan alleen maar zeggen dit jaar beter en doe je best BADSLIPPERS nu heb je eindelijk een tegenstander van formaat getroffen en nog wel een BELG erg he.
    Ik persoonlijk zou geen nacht meer kunnen slapen indien mij dat was overkomen ongewoon niet natuurlijk en zeer slecht zo'n tweede plaats.
    Dit laatste was meer een uitspraak om je een nieuw hart onder de riem te steken want het oude zal al aardig versleten zijn door al die toestanden en standjes van SOFIETJE,die jou het gevoel geven dat je weer met je jeugd bezig bent,ondanks dat de mensen beweren door vooral veel te neuken je hart in topconditie komt.
    Het gebeurt maar zelden dat een man op de kut sterft terwijl dat toch zijn grootste wens is.
    HET WAS ME WEER ZEER AANGENAAM EN VOND HET LEUK OM JULLIE HIER TE BEDANKEN WAT JULLIE UITEINDELIJK HEBBEN GEPRESTEERD OP DIT FORUM WANT HET IS NATUURLIJK NIET NIKS WAT ER GEBEURD IS OP DIT HOERENLOPERS FORUM.
    WE KUNNEN VOOR DIT JAAR OOK WEL EEN EERSTE PLAATS GAAN UITREIKEN VOOR DE IJSBEER DIE HET EERSTE EEN ZEECONTAINER VOL HEEFT GESPOTEN MET SPERMA.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 januari 2013),Badslippers ( 6 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013),Jansen ( 7 januari 2013),satanic surfer ( 6 januari 2013)

  3. #152
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Satanic Surfer had namelijk door een continue stroom aan recensies zijn nominatie-elasticiteit zo laag gemaakt dat deze fungeerde als een bijna ondoordringbare schild tegen aanvallen in welke vorm dan ook.
    Al snel werd duidelijk dat het dit jaar heel erg om ging spannen tussen Badslippers en Satanic Surfer.

    We gaan het straks weten. In elk geval wat de uitslag ook moge worden, voor zowel de nummer 1 als nummer 2 allebei een dikke
    De Nederlandse taal is een nieuw woord rijker nl. Nominatie-Elasticiteit! Hoewel ik denk dat pakweg 90% van de beren volstrekt geen idee heeft wat ermee wordt bedoeld, laat staan dat een nominatie een negatieve impact kan hebben op de einduitslag van the Final Countdown!

    Maakt ook niet uit, een dikke pluim niet alleen aan de nummers 1 en 2 d.i. de Duivelse Surfer en Badslippers maar aan alle leden die op wat voor manier dan ook het afgelopen jaar aan het forum met berichten iets hebben bijgedragen.
    Uiteraard een speciaal woord van dank aan Ace2 voor de tijd en moeite die hij in de Countdown heeft gestopt, de formule sprak voor zich en de eind uitslag is geheel correct en conform de fameuze formule berekend. Er is geen speld tussen te krijgen zo is weer eens gebleken!
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 januari 2013 om 14:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 7 januari 2013)

  5. #153
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik ben zelf geen al te consequente "beste-rec" uitdeler, maar als ik wat te veel tijd omhanden heb dan wil het wel eens lukken dat ik al de nieuwe paspoortjes ga lezen en de autheur een nominatie geef, omdat een nieuwe DVP ontdekken en erover rapporteren mij zowat de kerntaak van de forummer lijkt.

    Maar nu lees ik hier dat zoiets heel slecht kan zijn voor de kans dat de auteur met deze wedstrijd een prijs wint. Immers, stel iemand creëeert pakweg 10 nieuwe paspoorten in 1 keer (zoiets komt wel eens voor) Als die pech heeft dan krijgt die dus 10 nominaties van mij in die maand, maar waarschijnlijk niet zoveel co-nominaties en dus een algemeen laag gemiddelde voor zeer nuttige bijdragen.


    Dat lijkt me dan een pervers nevenverschijnsel dat nieuwe paspoortjes onterecht benadeelt.
    Misschien heb ik het mis, ik ga de berekening niet proberen uit te voeren, maar indien het wel zo is dan lijkt het nuttig dat de jury daar eens over nadenkt, om te vermijden dat nieuwe paspoorten, of andere zuiver informatieve boodschappen, iemands ranking zouden verlagen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013)

  7. #154
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch APPLAUS!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Uiteraard ook een applaus voor boekhouder Ace2, die weer veel werk heeft verricht!


    Hiermee stem ik 100% mee in.
    Mooi werk verricht maat!
    Nu de klus geklaard is is er vast tijd om samen GT weer eens te bezoeken.



    Felicitaties aan Satanic Surfer!


  8. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 7 januari 2013)

  9. #155
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:32
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht

    Uiteraard ook een applaus voor boekhouder Ace2, die weer veel werk heeft verricht!

    Megaboob
    En ook namens mij een applaus voor onze forumboekhouder Ace2 die ook deze Final Countdown 2012 tot een goed einde heeft gebracht.
    SATANIC SURFER,gefeliciteerd met je EERSTE PLAATS,en BADSLIPPERS ook gefeliciteerd met een TWEEDE PLAATS in deze IJSBEREN TOP 20.000. Nogmaals,een prestatie van formaat.

  10. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 7 januari 2013)

  11. #156
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Langzaam aan (tergend langzaam ) werd door Ace2 de spanning in dit topic steeds verder opgevoerd door ....................

    We gaan het straks weten. In elk geval wat de uitslag ook moge worden, voor zowel de nummer 1 als nummer 2 allebei een dikke

    Zei ik het niet dat Picasso1 precies begrijpt hoe het in elkaar zit:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Voor goede epo voor THE FINAL COUNTDOWN kun je het beste bij Picasso1 terecht. Die snapt precies hoe het werkt. Als ik het ook niet meer weet, dan bel ik hem altijd.

  12. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 6 januari 2013)

  13. #157
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    THE FINAL COUNTDOWN 2012 is uitgeteld en de winnaar is bekend. De vrijkaartjes zijn uitgedeeld. Het is tijd om te kijken of er nog winnaars in het Wedkantoor van Ace2 zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Bij het lezen van de voorspellingen zie ik dat er 2 grote verrassingen zullen zijn. Daarnaast doet SFL in de laatste dagen erg goede zaken.
    Nu blijkt voorspellen toch moeilijker dan menigeen dacht. Moeilijker dan een dvp scoren in een FKK-club. Zo werd de sympathieke Wijze Grijze een hoge notering toe gedicht, maar helaas bleef hij steken op een 17e plaats. Menigeen was waarschijnlijk een jaar te vroeg, want met de schrijfkwaliteiten van Wijze Grijze kan een hoge klassering in 2013 niet uit blijven. Wie echter door niemand werd getipt was IamLoney. Deze ijsbeer was weliswaar pas in de laatste helft van 2012 komen schrijven, maar bleek vooral een goed nominatiegemiddelde met veel verschillende nominerende ijsberen aan zich te binden. IamLoney is dan ook een van de kanshebbers voor 2013. Ook Little Joe werd niet genoemd. Dat kwam ook goed uit want hij kwalificeerde zich niet voor een goede klassering. Niet omdat hij niet goed schreef. Nee, hij schreef juist uitzonderlijk goed, maar hij haalde maar net de minimaal noodzakelijke 5 genomineerde recensies. 3 nieuwelingen die goed voor de dag kwamen en afwisselend presteerden in THE FINAL COUNTDOWN 2012. 3 nieuwelingen die de uitdagers worden voor Badslippers en de almachtige Satanic Surfer?

    Ace2, Badslippers, SFL en Satanic Surfer waren voor velen een zekerheidje en dat bleek terecht nu de uitslag bekend is geworden. Alleen de volgorde verschilde nogal. Dat is eigenlijk voor sommigen sneu, want zowel de posities 3 (SFL) en 4 (Ace2), als 1 (Satanic Surfer) en 2 (Badslippers) hadden door hun minimale verschil in punten zo maar anders kunnen zijn. Derhalve kan 1 nominatie een ijsbeer een vrijkaartje hebben gekost of juist hebben opgeleverd.

    Rudi_NL was ook populair bij de bookmakers en terecht. Alleen wist hij tenauwernood niet de top 5 te halen. Nieuw jaar nieuwe recensies, nieuwe kansen.
    Wie wat minder werd genoemd was MichelJ. Door hem juist te noemen had je wel een (risicovolle) joker in je lijst staan. Je kon hiermee punten scoren, terwijl anderen hem waren vergeten. Misschien is deze ijsbeer iets te bescheiden en te stilletjes om op te vallen bij al die vluchtige bookmakers.

    Ook de winnaar werd slechts 2x goed voorspeld. Dat leverde 2 ijsberen dus 5 punten op. Je zou mogen verwachten dat zij daarmee winnen. Maar niets is minder waar. De winnaar is een ijsbeer die de nummer 1 niet goed heeft voorspeld. De winnaar is…………………………………………………………………


  14. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 7 januari 2013)

  15. #158
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Ik geef Iamlonely alle punten omdat hij up coming is en natuurlijk misschien krijg ik dan ook nog wel wat smeergeld van hem. Helaas dank zij mij is hij hier gaan schrijven. Haha
    @ace2. Ik heb hem wel getipt ouwe boekhouder.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  16. #159
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    @ace2. Ik heb hem wel getipt ouwe boekhouder.

    Ik weet het:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht

    NNNNNNNRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 6


    IAMLONLEY

    Ondanks dat deze IamLonley al jaren in FKK-land rond snuffelt kreeg het grote publiek daar pas gedurende 2012 lucht van. Met dank aan RicardoBanana, die daarvoor eigenlijk ook een vrijkaartje voor zou moeten krijgen.

  17. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen ( 7 januari 2013)

  18. #160
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    De winnaar in Het Wedkantoor van Ace2 is bekend gemaakt (al komt er nog een klein addertje onder het gras vandaan): https://www.ijsberenforum.com/forum/...321#post297321

  19. #161
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Er zijn weer 2 vrijkaartjes uitgedeeld in Het Wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...397#post297397

  20. #162
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Bij THE FINAL COUNTDOWN 2012 zijn 10 vrijkaartjes te winnen.

    1. De ijsbeer met de meest genomineerde recensie krijgt een vrijkaartje;
    2. De top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2012 krijgt een vrijkaartje. Mocht ik per ongeluk in de top5 komen dan gaat mijn vrijkaartje naar de nummer 6;
    3. 3 vrijkaartjes zijn te winnen in Het wedkantoor van Ace2: https://www.ijsberenforum.com/forum/...119#post294119
    4. Het laatste vrijkaartje is een wild-card en zal subjectief door de jury aan een nog nader te bepalen ijsbeer worden verstrekt.

    10 vrijkaartjes waren te winnen. Daarvan hebben de volgende ijsberen iets in hun zak gestoken:

    NLNU omdat hij de meest genomineerde recensie van 2012 had.

    SS, Badslippers, SFL, MichelJ en IamLoney omdat zijn in de top van THE FINAL COUNTDOWN 2012 terecht kwamen.

    Teiresas, Picasso1 en Bosco omdat zij goed hadden gegokt in Het Wedkantoor van Ace2.


    En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt is er nog 1 vrijkaartje te vergeven. de zogenaamde Wildcard. Die Wildcard gaat naar.............................................. .............

  21. #163
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:22
    Berichten
    1.810
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    oh spannend!

    Omdat ik als eerste reageer maak ik hoop ik nog een zeer goede kans!
    Gr.

    Cupido

  22. #164
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Omdat Badslippers mij op de eerste plaats zette van zijn Top5, hoop ik alsnog een kans te maken.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  23. #165
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Wijze Grijze verdient die kaart wel i.m.h.o. Kan ie mooi weer z'n alpha-rug laten trimmen door wat Roemeense onderdanen

  24. #166
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    25 april 2024 @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik zou zeggen en het meteen doen zonder daarbij na te denken omdat ik er toch niks van weet en dus niet bevooroordeeld ben geef die kaart aan een nieuwe aangemelde schrijver die alle clubs in NRW graag bezoekt en niet eens een favoclubje heeft maar altijd voor de fun gaat met zijn maat LILYPUTTER die niet met zijn handen van de dames af kan blijven en netzo lang aan de kietelaar van ze trekt tot hij een klap in zijn gezicht krijgt.
    BLUEEYES die deelt de kaart dan toch netjes met zijn maatje dus ACE2 maak je 2 mensen gelukkig met een kaart inplaats van een,mooier kan het toch niet zijn op deze wereld voor een mens,nu dus 2.

  25. #167
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    De wildcard lijkt me een geschikte prijs voor iemand die geeft en niet voor iemand die vraagt.
    Degenen die de meeste nominaties aan anderen hebben geschonken zijn volgens mij Badslippers, Ace2 en Megaboob. Blijft dan denk ik Megaboob over die nog niet in de prijzen is gevallen....

  26. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 januari 2013)

  27. #168
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Zoals altijd een bijzonder scherpe analyse van Picasso! Bedankt voor de opmerkzaamheid! De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik een vrijkaart voor PSR heb gekregen in de gewone Tombola, maar die is uiteraard des forums: at random!

    Ik zit graag op het forum, lees graag de bijdrage van andere ijsberen en probeer zelf uiteraard mijn steentje bij te dragen!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  28. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (14 januari 2013)

  29. #169
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt is er nog 1 vrijkaartje te vergeven. de zogenaamde Wildcard. Die Wildcard gaat naar.............................................. .............

    Alle genoemde namen, en ook de namen die zijn genoemd, zouden allemaal recht hebben op een vrijkaartje. Maar iemand een vrijkaartje geven, is ook anderen geen vrijkaartje geven. Geef ik iemand een vrijkaartje vanwege zijn goede recensies, dan oordeel ik ook over de recensies van anderen, die ik blijkbaar minder geschikt voor een vrijkaartje zou vinden. En zo zijn er nog meer criteria te vinden, waarbij meerdere ijsberen in aanmerking komen voor een vrijkaartje. Net als Sinterklaas heb ik zitten denken, wie ik dat ene vrijkaartje nog zou schenken.

    Nu is ons forum een Nederlandstalig forum. Dat maakt het voor anderstaligen niet altijd even eenvoudig ons te volgen, laat staan de moeite te nemen zelf ook (in een andere taal, zoals het Duits) ons deelgenoot te maken van allerlei wetenswaardigheden. Wat nog meer noemenswaardig is, is dat je als anderstalige wel actief bent in de beste recensie van de maand, terwijl je moet beseffen dat wij luie en soms wat domme ijsberen niet de moeite nemen om anderstalige recensies goed te lezen, laat staan te nomineren. Natuurlijk kunnen wij ijsberen wel een beetje koeterduits. Zo kwam ik, toen ik eens in PHG was, niet verder dan een misplaatste grap door mijn grootvader op de grote vaart te smsen: “ Opa, ich habe deine fahrrad gefunden” waarop hij reageerde: “Oh?, maar ik mis geen fiets, wel mijn U-Boot”

    Maar goed, er zijn dus anderstalige ijsberen die actief in de beste recensie van de maand bezig zijn, maar daar niet de waardering in de vorm van voldoende nominaties voor terug krijgen. Dat onrecht ga ik nu recht zetten met een vrijkaartje aan:


    egon, Dr. Rammler.

  30. Onderstaande 5 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (14 januari 2013),egon, Dr. Rammler (18 januari 2013),Megaboob (14 januari 2013),Picasso 1 (14 januari 2013),Willi69 (15 januari 2013)

  31. #170
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    En als ik dan goed tel (en dat doe ik, omdat ik weet dat Badslippers alles mee telt om mij scherp te houden en mij decharge te verlenen) kom ik op 9 verstrekte vrijkaartjes uit. Onder voorbehoud dat Badslippers de tellingen goedkeurt
    Afgelopen weekend voor de laatste keer de "Jaccuzi" van "Living Room" gebruikt om in alle rust de cijfers van "De Beste Recensie van de Maand" over het jaar 2012 nog eens te verifiëren zodat we onze penningmeester kunnen dechargeren. Als er iets moeilijk is dan is het wel nominaties tellen. Wat moet je met nominaties als:

    ik doe mee
    of

    +1
    Nergens geen hyperlink te bekennen, dat spreekt voor zich.

    Dit zijn ook mooie nominaties vooral ingediend door ijsberen met een "Smartphone":

    'https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/forum/

    Toch niet zo "Smart"

    Dat de boekhouder zijn rekenwerk uitstekend heeft verricht moge duidelijk zijn. "Cum Laude" geslaagd voor het optellen en vooral het aftrekken! Wat de cijfers ook laten zien is hoe groot de actieve ijsberenpopulatie is. Hadden we al "De Kliek van 100" nu kunnen we daar zo'n dikke 400 ijsberen aan toevoegen die meedoen met het spelletje dat "De Beste Recensie van de Maand" heet.


    Totaal aantal genomineerde recensies 1517
    Aantal thanks gegeven 14945
    Aantal nominaties gegeven 6399
    Aantal genomineerde damesrecensies 217
    Aantal genomineerde ijsberen 220
    Aantal thankende ijsberen 365
    Aantal nominerende ijsberen 119
    Aantal genomineerde topics 409
    Totaal aantal unieke deelnemers 421

    Opvallend, er zijn meer ijsberen die schrijven dan nomineren.

  32. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 januari 2013),Big30 (14 januari 2013),egon, Dr. Rammler (18 januari 2013),Picasso 1 (14 januari 2013),rob45 (14 januari 2013),sofaking (14 januari 2013),Wijze grijze (14 januari 2013)

  33. #171
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    De eerste 100 meest genomineerde topics (anders wordt de lijst te lang. Het zijn er 409.

    Meest genomineerde topic
    Plaats Topic Aantal
    1. Geile Tijden 910
    2. Populaire Horny Gebeurtenissen 760
    3. Living Room, De Huiskamer 700
    4. FKK Acapulco, Algemeen 230
    5. Golden Dreams, Algemeen 209
    6. Babylon Algemeen 193
    7. Magnum, algemene verhalen 181
    8. Samya, Algemeen 163
    9. Heaven7 Sauna Club, Algemeen Geleuter 158
    10. Park Sauna Residenz (Lohmar-Durbusch nabij Köln), Algemeen 154
    11. YY vragenbakje 127
    12. Beregoeie Sex Capriolen 107
    13. Fun Garden, Emmerich, Algemeen 90
    14. FKK Sharks, Darmstadt 77
    15. Planet Eden, Algemeen 76
    16. FKK-Oase (Friedrichsdorf-Burgholzhausen), Algemeen 61
    17. World (Pohlheim) , Algemeen 56
    18. Xantener Partytreff, Algemene ervaringen 54
    19. Freude 39 (voorheen FKK Freudenberg), Algemeen 54
    20. Düsseldorf, Briedestrasse 44, Dolce Vita, Algemeen 52
    21. Partytreff Dorsten, Dorsten, Beckenkamp 22, Algemeen 51
    22. Villa Vertigo, Viva la Villa 49
    23. Van Goch (Goch), Algemeen 44
    24. Penelope (Essen) , Algemeen 35
    25. McSex , Hamm, Algemeen 35
    26. Ratingen, Haus Panthera, Algemeen 26
    27. Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig 25
    28. Sixsens, Algemene verhalen 25
    29. Sky, Wuppertal-Varresbeck , Algemeen 23
    30. Life Time, Algemeen 23
    31. Club La Vita, Algemeen 22
    32. La Luna, Moers 22
    33. Badslippers Unleashed! 20
    34. Headlines in de IJsberenkrant 20
    35. Pauschalclub Bochum 20
    36. Schneewittchen, Algemeen 19
    37. World , Algemeen 19
    38. Saunaclub Emmerich, Algemeen 18
    39. Amnesia, Castrop-Rauxel , Algemeen 18
    40. Thailand/Philippijnentrip september 2012 18
    41. Satanic surfer 18
    42. FAQ FKK-/Saunaclubs 17
    43. SFL in Bangkok 16
    44. FINAL COUNTDOWN 2011 15
    45. Praha (afgelopen weekend) 13
    46. Oekraïne 13
    47. Larissa (ex-PHG) (Rumänien) 13
    48. Roemenie 13
    49. Club Angelique, Algemeen 13
    50. Carly (Half Thais/Half Duits) 12
    51. Vita 12
    52. Uw meeste gewaardeerde schrijver 12
    53. Live from Magnum! 12
    54. Wat over mezelf 12
    55. Villa Marisol, Hamminkeln, Algemeen 12
    56. Gangbang-party in Farell-Lounge te Kaarst 12
    57. SFL in Pattaya & Bangkok 12
    58. Nastya (Polska) 12
    59. The Palace , Algemeen 11
    60. Babylon, Algemeen 11
    61. Ada (Roemeense) 11
    62. Mega gangbang Saskia Farell 11
    63. Beste Recensie van de Maand April 2012 10
    64. Melina (duitse) ex-Paris Gt 10
    65. Neuken zonder condoom 10
    66. Ricardo Banana 10
    67. Ratingen, Zhuza 10
    68. Schipperstraat 24/6 Anna Grieks. 9
    69. Panama City - Panama 9
    70. De benijsbeer PT richtlijnen. 9
    71. Keulen, Sandra Star 9
    72. Mijn eerste trio! 9
    73. Eva Deluxe, Duitse, 75HH cup! 9
    74. Persoonlijke aanvallen --> Niet meer schrijven 9
    75. FILIZITA: Poolse, 19j, bruine haren 9
    76. Shila (Jolina (Magnum)(Philipijnse)) 9
    77. Partytreff Emmerich, Algemeen 9
    78. Elisa, een 100% BP lady en een domenicaans service kanon, Doubletstraat 16 kamer 4 8
    79. Cyprus 8
    80. DE YBF EK POOL, VOLG HEM HIER! 8
    81. PAUSCHALCLUB <-> SAUNACLUB - De kosten of ??? 8
    82. Love Fucktory, Algemeen 8
    83. Yolanda (Roemeense) 8
    84. IJBF Tourspel 2012 (voorspellingen + tussenstand) 8
    85. De Koekkoek leert Madi de les! 7
    86. Kesha 7
    87. Sabrina 7
    88. Freiburg, FKK Palast. 7
    89. GoldenTime: Live from... 7
    90. Sao Paulo, Brazil !!! 7
    91. FKK Mainhattan Frankfurt 7
    92. Emna Brasilien/Tunesien 7
    93. Alexandra (Roemeense) 7
    94. Trio met de lesbo sletjes 7
    95. Shakira (Spaans) 7
    96. Georgiana, Roemeense (ex PHG/Villa Vertigo) 7
    97. Gangbang met Laureen Pink en Kimberly Scott. 7
    98. Brazilië, RIO !! 7
    99. Donna (ook LR) 7
    100. Heerenwaarden, Le Baron, Algemeen 7

  34. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 januari 2013),Ascari (15 januari 2013),Big30 (14 januari 2013),egon, Dr. Rammler (18 januari 2013),Picasso 1 (14 januari 2013),sofaking (14 januari 2013),Wijze grijze (14 januari 2013)

  35. #172
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Serieuze kloof tussen de eerste 3 en nummer 4 (en volgende). Waar zou dat aan liggen ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  36. #173
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Er is nog een andere schrijver die ik toch ook hier in het zonnetje zou willen zetten, en dat is Cuties. Ik lees zijn verhalen altijd graag, en ze zijn altijd bijzonder! Hoewel hij met vlagen schrijft, is het altijd van hoogstaand nivo!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  37. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 januari 2013)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Babylon 468*60   Diamond 468*60