Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 190
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, Februari 2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Diana ( Rumänien)

    Paspoort kommt aber erst morgen...
    ok danke
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Diana ( Rumänien)

    Paspoort kommt aber erst morgen...

    haha ze is illegaal hier dus er komt morgen geen paspoort of Big30 maakt er wel een na

  3. #3
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    8 maart 2024 @ 17:14
    Locatie
    linker Niederrhein
    Berichten
    74
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    74 in 17 posts

    Standaard Relaunch PHG

    So nun will ich mich auch mal zu Samstag aeussern. :wink:

    Es war ein sehr gelungener Abend. Die Stimmung war super gut, so habe ich sie schon lange nicht mehr erlebt im PHG.
    Endlich wissen alle wo sie dran sind und es kann nach vorne geschaut werden.

    Erstmal einen herzlichen dank an Sascha (dem neuen Geschaeftsfuehrer) der doch noch alles moeglich gemacht hat, das diese (Geburtstags-)Party zustande gekommen ist, obwohl er nichts davon wusste.

    Dann geht mein Dank an Willi und Angela der Gluecksfee, das ich auch noch einen Gewinn davon tragen durfte. (Ok, den hat Destiny dann für ihre hervorragende Leistung bekommen )

    Eingeschlagen bin ich gegen 17 Uhr und wurde von Elena sehr net begruesst. (Normalerweise sehe ich Sie ja nur sehr selten, da ich meist spaeter komme und sie ja dann schon Feierabend hat. )
    Gleichzeitig empfingen mich dann auch schon Willi, Sunny und noch ein paar Eisbaeren mehr.

    Nach dem oblegatorischen umziehen und duschen dann erstmal einen Latte getrunken und die ersten neuigkeiten mit Willi besprochen.
    Da Ernest auch zu gegend war, ergab sich auch hier die Moeglichkeit auf den neusten Stand gebracht zu werden.

    Kurz danach kam dann auch Stefan und wir konnten uns ueber diese und das unterhalten.
    Kurz und knapp, ich bin sehr gespannt was in den kommenden Wochen im PHG alles passiert.

    Uebrigens, das die Spielautomaten weg sind, finde ich gar nicht so schlim.

    Metzger hatte ein Buffet aufgefahren, was seines gleichen sucht. Weiter so!

    Meine einzige Nummer an diesem Abend blied Destiny vorbehalten, mit der ich dann kurz nach der ersten Strippeinlage für Willi auf Zimmer 9 verschwunden bin und erst kurz vor Feierabend wieder aufgetaucht bin.

    Kurz um, ein richtig guter Abend. Jeder der nicht da war hat etwas verpasst.
    Wenn es in diesem Still weiter aufwaerts geht, kann ich meinem Wohnzimmer weiterhin treu bleiben.

    Die kommenden Partys sind ja auch schon in Planung.
    Eine am 12.02.
    Ja und Willi hat es schon angekuendigt, eine folgt dann mitte Maerz. Dazu erhaltet Ihr aber noch fruehzeitig Informationen. Nur Soviel, haltet euch schon mal den 19.03. frei.
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 februari 2011 om 02:12

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk bericht
    Ok, den hat Destiny dann für ihre hervorragende Leistung bekommen
    Könntest Du bitte mal den unvollständigen paspoort von Destiny ergänzen?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  5. #5
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    8 maart 2024 @ 17:14
    Locatie
    linker Niederrhein
    Berichten
    74
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    74 in 17 posts

    Standaard

    Kurze Berichtigung zu meinem Threet oben (Danke für den Hinweis Willi!)

    Natuerlich heisst der neue GF Sacha!!!!!

    Kommt davon wenn man gerade auf der anderen Seite der Welt ist und das Namensgedaechniss versoffen hat.

    Willi, Steckbrief ergaenze ich wenn ich wieder zurueck in good old germany bin. Oder nachher wenn ich mit dem ganzen alk doch nicht schlafen kann.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    danke für den informativen Bericht alter Freund. a.g. Termine sind natürlich vorgemerkt zwecks meiner Heimsuchung . Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    31 januari 2011
    Last Online
    22 april 2016 @ 09:33
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De eerste club die op het programma stond was PHG afgelopen zaterdag. Afgelopen week zag ik in PHG een Roemeense die die dag onbereikbaar bleek te zijn. De hele week zat ze in mijn kop dus die moest eruit . In eerste instantie wist ik niet wie het was, later bleek het om Fiona te gaan. Tegen 15 uur was ik in Oedt, het was rustig, heel erg rustig voor een zaterdag. Misschien dat er een stuk of 10 meiden waren en iets meer ijsberen. Buiten zat Bosco met een paar beren en 2 dames te pokeren. Pokeren ken ik wel, maar een pot de bestond uit bladslippers, telefoons, condooms, pennen, shag en andere zooi had ik nog nooit eerder gezien.

  8. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andi_luis88 Bekijk bericht
    De eerste club die op het programma stond was PHG afgelopen zaterdag. Afgelopen week zag ik in PHG een Roemeense die die dag onbereikbaar bleek te zijn. De hele week zat ze in mijn kop dus die moest eruit . In eerste instantie wist ik niet wie het was, later bleek het om Fiona te gaan. Tegen 15 uur was ik in Oedt, het was rustig, heel erg rustig voor een zaterdag. Misschien dat er een stuk of 10 meiden waren en iets meer ijsberen. Buiten zat Bosco met een paar beren en 2 dames te pokeren. Pokeren ken ik wel, maar een pot de bestond uit bladslippers, telefoons, condooms, pennen, shag en andere zooi had ik nog nooit eerder gezien.

    Volgens mij had dit verslagje een half jaar geleden gepost moeten worden .

    Of hebben de berichten, net als mailtjes, ook een vertraging Willem?


  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Volgens mij had dit verslagje een half jaar geleden gepost moeten worden .

    Kan toch dat Bossie afgelopen zaterdag in de vrieskou buiten aan het pokeren was , buiten was het om 15u ook wel rustig vond ik. Binnen niet :wink:.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kan toch dat Bossie afgelopen zaterdag in de vrieskou buiten aan het pokeren was , buiten was het om 15u ook wel rustig vond ik. Binnen niet :wink:.
    Bossie is er inderdaad gek genoeg voor, maar Fiona was niet in Happy

  11. #11
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Precies om 15:00 belde ik aan bij de deur van mijn persoonlijk stukje hemel op aarde. Ik had de 2 uur durende autorit sinds lange tijd weer eens alleen gemaakt. Mijn "brothers" hadden allemaal smoesjes van te druk, ziek of ik heb de kinderen. Snel mij omgekleed tot ijsbeer nadat ik natuurlijk eerst 'n tientje terug had ontvangen dankzij de uitnodiging. Met dat tientje liep ik alvast klaar in mijn hand richting het nachtcafe, waar normaliter Andrea zou zitten te gokken. Tot mijn stomme verbazing zag ik geen gokkasten en geen Andrea. Niet dat ik haar dat tientje wilde geven, maar ik wilde haar er ff mee plagen en zeggen dat ik dat p.s. ging vergokken.

    Snel liep ik terug door de lockerruimte naar de de barruimte waar Beatrice en mijn no.1 en jullie Miss met elkaar zaten te kleppen. Hartelijk werd ik welkom gezoend door de dames en ik bestelde mijn eerste biertje. Afkeurend kreeg ik gelijk al de vraag van no.1 waarom ik nu weer een biertje moet nemen. Op de voor mij nog steeds onduidlijke reden heeft zij een pesthekel aan alcohol. Iedere keer als ik een nieuw biertje bestelde kreeg ik die afkeurende blik. Ik zei nog dat ze steeds meer op mijn ex-vrouw ging lijken. Maar dat vond ze ook niet grappig.

    Ondanks dat gezeur waren we toch blij elkaar weer te zien, en vertelden we elkaar tussen de zoenen door hoe erg we elkaar gemist hadden. Beatrice liet ons toen maar snel alleen, want die kreeg er geloof ik kotsneigingen van. Na 'n klein uurtje kwam ineens ook Costana binnen, die Delia gauw om zijn nek had hangen. Costana zei tegen mij dat hij nieuwsgierug was naar Dolfie, horen wij ineens "hoor ik daar mijn naam?" staat hij gewoon naast ons aan de bar. Langzaam aan stroomde de ijsbeertjes toen naar binnen en het werd drukker en gezelliger. Aan Beatrice vroeg ik of haar Egon er al was, die stond onder de douche antwoorde ze. Ik feliciteerde Willi69 met zijn verjaardag en legde uit aan Dolfie dat die mooie dame Simona uit Bulgerije was en een meer dan topservice geeft, na zijn vraag of ik wist wie dat was.

    Plotseling kreeg ik een hand op mijn schouder, ik draaide mij om en stond oog in oog met een grote,op een walrus lijkende ijsbeer. Hij stak zijn hand uit en zei met een vriendelijke stem "ich bin der Egon". Over zijn schouder zag ik Beatrice proestend van het lachen weglopen. Nadat ik mijn hand had terug gekregen en we elkaar een schouderklop hadden gegeven, waren we elkaars beste vrienden.

    Door de drukte en gezelligheid met al die ijsberen ( teveel om op te noemen ) vergat ik bijna mijn no.1 dame. Bijna zei ik....ik wilde toch even voor het eten 'n uurtje met haar alleen zijn. Na een heerlijk uurtje verliefd zijn spelen op mekaar, wilden we gaan samen dineren. Er stond een vreselijke lange rij te wachten voor de freet. Gelukkig stond een groep bekende en beruchte ijsberen voorin de rij, vriendelijk werd er geroepen "Bosco kom maar voor ons staan". Had heus gelijk wel door dat het niets met mijn populariteit had te maken, maar met de Miss ijsbeer.

    Toen gebeurde er zoiets achterlijks......onze Miss moest achteraan sluiten in de rij van de nog steeds ( normaal gesproken uiterst vriendelijke ) manager. Eerst de klanten kreeg ik te horen na mijn vraag "what the fuck?". Trok mijn schouders op, pakte 2 borden en schepte die vol. Kreeg toen te horen dat ik dat ook voortaan nietmeer mocht doen, omdat hij anders problemen kreeg met de andere dames. Vriendelijk antwoorde ik nog terug "I don't care". Ik haalde onze Miss achter uit de rij en gezamelijk gingen we eten.

    Terug in de barruimte werd het drukker en drukker, heter en heter, af en toe moest ik naar buiten om wat zuurstof te happen. Costana werd lammer en lammer, en telkens als ik hem vroeg of hij nog naar huis moest rijden vannacht, kreeg ik als antwoord van hem "dat is geen probleem voor een Belg". De DJees Sonny en Sunny deden goed hun best om de sfeer optimaal te houden en blijken een gouden duo te zijn. Ik heb ook nog genoten en gelachen om de striptease show die Willi kreeg ( de bofkont)

    Met verbazing zag ik hoe mijn broer mijn no.1 weigerde, terwijl hij weet dat ik alles met hem deel. ( moet van ons moeder ) Hij wilde Anita vertelde hij mij. Dus ik roep haar bij mij, en plant haar bij hem op schoot. Enigsinds telleurgesteld zei ze dat ze niet geloofde dat wij broers zijn. Dus we legden haar uit dat wij bedrijfs ongelukjes zijn van ons moeder. We weten niet wie onze vader is ( ons moeder ook niet) We weten alleen dat het hoerenlopers zijn. Waarschijnlijk omdat zij ons verhaal niet geloofde, strafte mijn broer haar door niet met haar te kameren. Goedzo broer, zal haar leren.

    Inmiddels was het al 23:00, ik en mijn schatje hadden allebei een koppijn gekregen van de zuurstof tekort in de barruimte. Ik pakte een strip saridon uit mijn locker en samen zochten we de rust op in een kamer. De saridon werkte bij ons allebei gelukkig snel, en konden we beginnen met waar een kamer voor bedoeld is. ( knuffelen en handje vasthouden )

    Na een ruim uurtje waren we weer terug in de barruimte, net op tijd om van de meeste ijsbeertjes afscheid te nemen. Costana bleef nogwat rondwaggelen met zijn badjas binnenstebuiten aan. Ik kreeg steeds hetzelfde antwoord van hem "geen probleem voor een Belg" op mijn vraag "moet je nog rijden?" Beatrice zie ik ineens met een handdoekje om lopen en ik vroeg haar " wat heb je in godsnaam met mijn nieuwe vriend Egon gedaan? " Met een grote glimlach op haar smoel zegt ze "4 uur mee gekamerd". "Ben je helemaal gek geworden" zeg ik. "Dat kan hij nooit overleefd hebben, 4 uur met jou in een kamer" Gelukkig zag ik Egon toen strompelend en doodmoe de barruimte inkomen. Ik zei tegen hem dat ik blij was om hem levend te zien, met een big smile op zijn face zei hij "abbe natuurlich...is ganz normal. ( excuses voor mijn zeer slechte Duits ) Nah ....ik vind het niet normaal.

    Egon bestelde 4 wiskeycolaatjes en gaf mij er 2. Mijn meisje moest het natuurlijk niet, nadat ik een uitbrander had gekregen dat ik nu weer alcohol zat te nuttigen, deelde ik het 2de glaasje maar met Egon. Deed dat niet omdat ik die uitbrander kreeg en had gezegd dat ze niet mijn moeder is. Maar omdat ze zei, dat ze niet wilde dat ik me dood zou rijden op de terugweg.

    Ik nam afscheid van Egon en zijn no.1 en mijn no.1 ging met mij mee naar de lockerruimte om mij te helpen met aankleden. ( das ook voor het eerst ) Na een innige afscheid van haar in het gangetje stapte ik doodmoe in de auto en reed rustig de lange terugreis.

    Ik hoop dat Costana ook zonder kleerscheuren thuis is gekomen.

  12. #12
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andi_luis88 Bekijk bericht
    De eerste club die op het programma stond was PHG afgelopen zaterdag. Afgelopen week zag ik in PHG een Roemeense die die dag onbereikbaar bleek te zijn. De hele week zat ze in mijn kop dus die moest eruit . In eerste instantie wist ik niet wie het was, later bleek het om Fiona te gaan. Tegen 15 uur was ik in Oedt, het was rustig, heel erg rustig voor een zaterdag. Misschien dat er een stuk of 10 meiden waren en iets meer ijsberen. Buiten zat Bosco met een paar beren en 2 dames te pokeren. Pokeren ken ik wel, maar een pot de bestond uit bladslippers, telefoons, condooms, pennen, shag en andere zooi had ik nog nooit eerder gezien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Volgens mij had dit verslagje een half jaar geleden gepost moeten worden .

    Of hebben de berichten, net als mailtjes, ook een vertraging Willem?


    Wat is dit ??
    Op de eerste plaats was dat poker gebeuren ergens midden zomer, en op de tweede plaats was toen ook Fiona niet aanwezig. Anders had ik niet zitten pokeren Trouwens mijn broer was ook speciaal toen voor Fiona gekomen.


  13. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Aantal (N=4) off-topic berichten weggehaald .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Noch 2 Mädels für Deine Liste, Willi:

    die kleine, die schon beim Frühstück bei uns saß -leider nur rumänisch spricht-: Loredana.

    Und die kleine seeeehr dunkelhäutige, die an dem Tag angefangen hat: Rolanda.

    Viele Grüße

  15. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ohne paspoort hilft mir das auf Dauer nicht weiter, also hopphopp...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Paspoort van Willi69

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ohne paspoort hilft mir das auf Dauer nicht weiter, also hopphopp...
    Pasaport von Willi69

    Willi69 Duits

    Geslacht : man
    Lengte : 174 cm
    Haren : weinig in het midden van hoofd
    Figuur : beetje bol met buikje
    Leeftijd : begin 40
    Ogen : 2
    Benen : niet geschoren
    Borsten: A zonder Cup
    Kleding : badjas wit
    Taal : Duits beetje Nederlands
    Bijzonderheden : kent alle dames bij naam.
    Tato : niet opgemerkt
    Piercings : niet opgemerkt

    Service : vriendelijk aan de bar en op de kamer
    PZC = Praat Zonder Condoom
    LZC =Luistert Zonder Condoom

    Na enkele malen met deze Man gesproken te hebben bleek al gauw dat hij heel vriendelijk was.
    Praat graag over zijn grote hobby Voetbal M.Gladbach.
    Trekt veel op met zijn broer egon Dr.Rammler.
    Ben niet met hem naar de kamer gegaan omdat het mijn type niet is ik val meer op type als Louana nr 1

    Herhaling : ja zeker weer voor een goed gesprek
    Laatst gewijzigd door Jansen; 2 februari 2011 om 20:40

  17. #17
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Jones, compliments!!! Mooi veroord. Nu maar wachten of de beoordelingen binnen stromen... Hahaha
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Een verjaardagsfeestje te vieren? Eine Geburtstagsfeier zu feiern?

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Aanvulling op paspoort van Willy69:

    Alles wat hij doet, doet hij ohne Gewähr...

  20. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Aanvulling op paspoort van Willy69:

    Alles wat hij doet, doet hij ohne Gewähr...
    Ik weet niet beter of WILLY heeft altijd een geweer bij zich waar de dames zo lekker aan sabbelen

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee Een nieuwe wind waait door PHG!

    Zoals jullie wellicht al begrepen zullen hebben is per 1 Februari een nieuwe bedrijfleider in PHG aan de slag gegaan zijn naam is Sascha en je zult hem ongetwijfeld al eens hebben gezien of bij een komend bezoek tegen komen.

    Zijn doel is het goede wat PHG zo kenmerkt te behouden en daar waar het mogelijk is verbeteringen door te voeren dit ook te doen.

    De eerste aanzet hebben jullie misschien al gezien d.i. de renovatie van de oude douches. Verder zal er binnenkort ook WIFI (draadloos internet) in PHG beschikbaar komen. Ook zijn er plannen om voor de liefhebbers van een Kino ook een Kino te gaan bouwen achter de binnen Sauna.

    Voor PHG maar ook voor de IJsberen denk ik een goede zaak dat er een nieuwe wind door PHG waait.

    Tot zover deze dienst mededeling en nu maar hopen dat W69 bovenstaand Auf deutsch übersetzt !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    WIFI....dat is al een hele verbetering, nou nog een whirlpool....

    En er moet natuurlijk Ice in de koelkast komen.

  23. #23
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Precies om 15:00 belde ik aan bij de deur van mijn persoonlijk stukje hemel op aarde. Ik had de 2 uur durende autorit sinds lange tijd weer eens alleen gemaakt. Mijn "brothers" hadden allemaal smoesjes van te druk, ziek of ik heb de kinderen. Snel mij omgekleed tot ijsbeer nadat ik natuurlijk eerst 'n tientje terug had ontvangen dankzij de uitnodiging. Met dat tientje liep ik alvast klaar in mijn hand richting het nachtcafe, waar normaliter Andrea zou zitten te gokken. Tot mijn stomme verbazing zag ik geen gokkasten en geen Andrea. Niet dat ik haar dat tientje wilde geven, maar ik wilde haar er ff mee plagen en zeggen dat ik dat p.s. ging vergokken.

    Ik hoop dat Costana ook zonder kleerscheuren thuis is gekomen.
    Bedankt voor de bekommernis maar alles goed verlopen op weg naar huis. Was een wazig avondje.....
    Had ik echt mijn badjas omgekeerd aan ?
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 februari 2011 om 20:05 Reden: Full kwoot weggehaald
    Pain is weakness leaving the brain !

  24. #24
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Cos, leer eens quoten

    Edit: Big30 doet z'n werk goed

  25. #25
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    En er moet natuurlijk Ice in de koelkast komen.
    En niet te vergeten de Salitos Con Tequila.
    PHG was de eerste club die dit lekkere bier in de koeling had, helaas was het na een paar dagen al weer verdwenen.
    Enkel GT en LR schenken dit lekkere pintje nog.

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

FKK Artemis 468*60