Pagina 99 van 227 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.451 t/m 2.475 van 5671
  1. #2451
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbd67 Bekijk bericht
    I was there saturday if you mean the tv in the smokers area? It was working people were watching soccer.
    And in the Mens' Room, it seems that you can nowadays enjoy watching a 'sucker'

  2. #2452
    Geregistreerd
    11 augustus 2019
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 17:39
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    23 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door +to2xq1 Bekijk bericht
    Saturday, the TV of the veranda was always down ... It is already a month that it is down ... ditto for television kino ??? But what does the management do ???

    Maybe those are the girls who sabotaged the facilities because less sports on TV means more sports in the bedroom : biggrin:
    Are going there for girls ore for watching television. Ahahahah

  3. #2453
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    @Brombeerzuid ,niemand vraagt om alleen rozengeur en maneschijn te schrijven maar indien je een behangpapierstuk schrijft vol tegenstrijdigheden en ook nog verschillende nickname.s terzelfdetijd gebruikt,,,en opnieuw eens afscheid gaat nemen van een club voor de 69ste keer,,, ja dan kan je zulke post moeilijk ernstig nemen

  4. Onderstaande 6 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (13 augustus 2019),Eddy_V (13 augustus 2019),Meme Moo (13 augustus 2019),molaar (13 augustus 2019),pret (13 augustus 2019),Shakir (14 augustus 2019)

  5. #2454
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het is volgens mij aangepast
    Kon het niet zo snel weer terugvinden en ben het daarna vergeten. Maar een weekje of twee het hele forum alleen leesbaar voor ingelogde leden is muisschien ook wel eens goed
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    dat zou heel goed zijn ja
    Alleen lid en anders kun je niets lezen
    Ik denk niet dat het goed is voor het succes van het forum om alleen leden te kunnen laten lezen. Ik begrijp best dat er mensen zijn die denken dat er een heleboel “freeloaders” zijn, maar die heb je ongetwijfeld ook tussen de leden. Kijk maar naar het ledenaantal en het aantal ingelogde leden. Ik wil altijd eerst ergens van kunnen “proeven” voordat ik besluit of dat ik iets wel of niet wil hebben. Doordat ik eerst een tijdje heb kunnen lezen heb ik de keus kunnen maken om lid te worden. Ben meerdere op deze hobby gerichte fora tegen gekomen, waar je hooguit in het hoofdmenu komt, en dan hoeft het van mij al niet meer. Maar ik kan me best voorstellen dat als je geen lid bent, of niet ingelogd, dat je dan niet alles kunt zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @Nulnulzeseneenhalf
    Sixsens wilde dat zo om niet te veel reclame te maken voor een feestje. Niet te veel achter zoeken ....

    Ik wil hierbij ook nog mijn excuses maken aan Willem2. Het spijt me vreselijk dat hij voor mij nog midden in de nacht heeft moeten reageren. Het is niet zozeer een iets er achter zoeken. Zoals ik al schreef dacht ik de eerste keer dat ik iets verkeerd deed en gisteren dat het een bug of zo was als je niet ingelogd was. Heb er geen moment bij stil gestaan dat SixSens even wat mi der reclame wou hebben in verband met het “feestje”.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. #2455
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik wil hierbij ook nog mijn excuses maken aan Willem2. Het spijt me vreselijk dat hij voor mij nog midden in de nacht heeft moeten reageren. Het is niet zozeer een iets er achter zoeken. Zoals ik al schreef dacht ik de eerste keer dat ik iets verkeerd deed en gisteren dat het een bug of zo was als je niet ingelogd was. Heb er geen moment bij stil gestaan dat SixSens even wat mi der reclame wou hebben in verband met het “feestje”.
    Willem is een nachtbraker dus dat deed hij met liefde!

    Ja, je zou verwachten hoe meer promotie hoe beter, maar Sixsens loopt goed en had daar haar redenen voor. Teveel bezoekers op een dag kan ook tegen je gaan werken.
    Zo werd het topic vanaf medio mei net als vorig jaar alleen zichtbaar voor leden, eveneens tot een paar weken na feestje toen een lezend niet-lid daarop attendeerde.
    Alleen is dit vorig jaar kennelijk niemand opgevallen omdat de meesten standaard ingelogd blijven tenzij je bijvoorbeeld van device wisselt zoals jij.
    Ben bijna klaar met mn verslagje over afgelopen zaterdag, maar ik word steeds afgeleid
    En Garde

  7. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (14 augustus 2019),Flyerke (14 augustus 2019),JonnyFontane (13 augustus 2019),Nulnulzeseneenhalf (14 augustus 2019),Sjeufke (13 augustus 2019)

  8. #2456
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Tegenstrijdigheden vindt je bij iedereen en overal. Geen enkel systeem is waterdicht. Het is dus nogal gemakkelijk om mensen te betichten van tegenstrijdigheden in hun schrijfsels.

    Los daarvan vind ik dat er in Sixsens niet erg veel veranderd is. De twee afgelopen zaterdagen heb ik Sixsens na meer dan een half jaar afwezigheid nog eens bezocht. Het was er blijkbaar over de koppen lopen sinds de sluiting van YY, en dat hield me voornamelijk weg.

    Wat is er voor mij anders:

    + Voornamelijk veel nieuwe meiden! Dat kan ik alleen maar toejuichen want lange tijd was er me iets te weining verloop onder de dames.

    - De security is me iets te nadrukkelijk aanwezig: er loopt een kleerkast rond om de boel te inspecteren, en buiten staat er dan nog eens een onvriendelijke drugshond. Voor een pacifistische neohippie als ik is dat schering en inslag! Dat was één van de redenen dat ik YY niet kon smaken. Bovendien werd mijn rugzak tweemaal TE grondig gecontroleerd. Maar goed, ik begrijp de situatie.

    YY maar een kuttent, ik heb die verheiliging voor dat zielloos stuk beton nooit begrepen.
    Zover ik weet is er in SS altijd security geweest. Misschien niet altijd even zichtbaar aanwezig, ongetwijfeld te maken met het tijdstip van de dag of week, maar het was er wel.
    Ik kom al een tijdje niet meer in SS. Daar zijn verschillende redenen voor. Die drugshond heb ik dus ook nog nooit gezien. Om de een of andere reden kon het grootste deel van de dames mij niet meer bekoren, schijnt ten goede veranderd te zijn. Daarnaast waren er maar weinig plekken waar je echt even ongestoord kon zitten. Zonder dat er direct een dame langs je kwam zitten die iets van je wou. Dat schijnt dus nog erger geworden te zijn gezien de grotere aanloop, van zowel heren als dames, en de ombouw van de men’s room naar darkroom. In tegenstelling tot een heleboel van die veelschrijvers hier, ga ik niet naar de clubs om een heleboel mannen tegen te komen. Maar omdat ik geen robot ben en niet meer de jongste, is het wel handig om tussendoor, tussen de onderonsjes met vrouwen, enig ander vermaak te hebben. Me even terug kunnen trekken met een digitaal toestel of wellness maakt het volmaakt voor mij.

    Om even off-topic te gaan, ik begrijp best waarom er mensen zijn die YY leuk vinden. YY heeft een aantal punten waar veel clubs niet aan kunnen tippen. Grote tuin. Goede wellness. Terras dicht bij bar. Zwembaden. En niet onbelangrijk, voor veel Nederlanders en Belgen de eerste saunaclub waar ze langs komen. Wel handig voor al diegenen die maar een beperkte bezoektijd hebben. En wat dat beton betreft, er zijn genoeg clubs in een oude fabriekshal gevestigd. En bij sommige zie je de beton achter de wandversiering nog duidelijk zitten.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 augustus 2019),innlikeflynn (14 augustus 2019),pret (14 augustus 2019),Shakir (14 augustus 2019)

  10. #2457
    Geregistreerd
    4 december 2018
    Last Online
    19 augustus 2020 @ 10:30
    Berichten
    99
    Discussies
    1
    Thanks
    140
    Thanked
    457 in 84 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris2016 Bekijk bericht
    Are going there for girls ore for watching television. Ahahahah
    That's the question of the year!
    Sixsens is a fantastic club,enjoy more and complain less.
    And no girls do not sabotage facilities,we have other things to do.

  11. Onderstaande 4 leden hebben Delia. bedankt voor deze bijdrage:

    Bub (15 augustus 2019),Flyerke (14 augustus 2019),peterp095 (14 augustus 2019),Sjeufke (14 augustus 2019)

  12. #2458
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard De ene (zater)dag is de andere niet



    Vrijdag stond gepland om naar Sixsens te gaan, oorspronkelijk in combinatie met een bezoekje in de vroege ochtend aan één van de omliggende golfbanen samen met een keurig getrouwde bekende van mij die (nog) niet te porren is voor de parallelle wereld van de saunaclubs.
    Doordat het weerbericht enorm klote weer voorspelde, hadden we besloten om de teetime van vrijdagochtend te verschuiven naar een andere datum: meer tijd voor Sixsens zou je dan zeggen. Maar zo simpel ligt het niet.
    In de zomerperiode wil ik zoveel mogelijk gebruik maken en genieten van wat de club te bieden heeft. Binnen in de bar en jacuzzi zitten, dat kunnen we de hele herfst en winter nog. Met toestemming van de bazin* zou ik dan zaterdag gaan ipv vrijdag, aangezien het dan in ieder geval weer redelijk terrasweer zou zijn.
    Na m’n zaterdagochtend activiteiten, op naar Lemiers waar ik even na 14uur aankwam. Een paar bekenden gedag gezegd, kort met een Vlaamse filmliefhebber in de kino zitten praten, Monica afgewimpeld en op naar het restaurantje om te kijken of er nog een soepje of iets anders eetbaars zou zijn, aangezien de omeletjes niet meer gebakken worden na 2 uur.

    Iemand stond zijn bord op te scheppen alsof hij al een week niet gegeten had en ik bekeek de restanten in de bak van iets wat op lasagne leek. Restanten opgeschept om deze mee naar buiten te nemen en terwijl ik mij omdraai bots ik tegen een schattig klein propje aan. Met een “Kan je niet uitkijken als je vrouw achter je loopt”?! en een hartelijke kus wordt ik tot mijn verrassing begroet door Bella.
    “Verdorie...daar gaat mijn plan om eerst even vreemd te gaan” roep ik haar toe. Met wat verwensingen over en weer, een voor anderen wellicht curieuze, doch voor ons goede start van onze haat/liefde verhouding op deze dag.

    Buiten in de zon en met nog een vrij forse wind bijgekletst na mijn afwezigheid van ruim 2 weken. De wind was zodanig fors dat de kapsels van een aantal dames het niet hielden. Mocht iemand een drijvende pruik cq losgeslagen extensions gevonden hebben in het zwembad, dan gelieve deze bij de receptie in te leveren zodat de rechtmatige eigenaresse heur haar weer in fatsoen kan brengen. De kleur oranje wordt niet veel gebruikt dus dat komt dan vanzelf wel weer goed.


    Buikje vol en kanon geladen leek het ons beter om snel een ruimte te zoeken waar het kanon veilig afgeschoten kon worden.
    Na een wachttijd die precies voldoende was om beneden in de bar een screwdriver en een colaatje te halen, kregen we de sleutel voor kamer 2, dezelfde kamer waar ik met Saartje een maand of 3 geleden voor het eerst kennismaakte.
    Op d’r buik liggend bewonder ik haar lekkere kontje en mooi gebruinde lichaam, waarna ik een poging tot een body to body massage onderneem. Maar mevrouw heeft meer behoefte aan een andere massage.. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat zij de afgelopen weken ook wat gemist heeft, my god wat is zij alweer nat terwijl we nog maar net begonnen zijn met zoenen en een beetje strelen. Laat Gene Simmons(* zijn subtiele werk doen, zo luide de opdracht.
    (* voor de jongere lezertjes onder ons, Google maar eens op Kiss.
    Zo gezegd, zo gedaan en sneller dan ze zelf wilde danste zij schokkend de lambada met haar heupen. Mijn cola hoefde ik niet meer te drinken want vocht had ik voldoende binnen gekregen !
    Een prettige anderhalf uur en diverse standjes later, waarbij het kanon van schrik twee keer was afgeschoten, besloten we dat het genoeg was.
    Beneden op -1 zouden we elkaar terugzien om te gaan douchen. Ik was net klaar met douchen toen Bella er toch nog aan kwam en mij maande om terug te komen (Ik heb echt niets te zeggen).
    Een vriendelijke mij toen nog onbekende Nederlandse bezoeker, bood met gevoel voor humor aan om nieuwe handdoeken te halen voor ons omdat ik de mijne al in de wasmand had gegooid. Hij zag er ook de humor wel van in hoe Bella de touwtjes in handen had en hoe zij tegelijkertijd bij mij kon schuilen om wat afstand te kunnen houden t.o.v. een bezoeker die zij minder fris vond.
    Eenmaal boven op terras een plaatsje aan het zwembad gevonden naast Lydia, die inmiddels samen lag met haar vertrouwde bezoeker met wie ik vooraf afgesproken had om bij gelegenheid kennis te maken. De kennismaking met dbd67 was aangenaam. Respect voor ijsberen die zoveel kilometers moeten rijden. Leuk wat kunnen praten over de hobby en muziek. De handdoekenman was inmiddels ook in ons rijtje komen liggen en hij vertelde over zijn clubtour waarvan Sixsens de afsluiting zou zijn.


    De eentonige rap muziek kwam ons na een uurtje ofzo de keel uit, waarop ik mijn frustratie uitte op het live topic. Ik stond werkelijk in twijfel om te gaan als dat gejengel nog langer door zou gaan en toen zag ik pas dat het geen playlist was maar dat de DJ in z’n hoekje stond. Nota bene dezelfde die vaker draaide en dan altijd leuke afwisseling in de muziek bracht. Ben even naar hem toegegaan en gezegd dat ik hem de vorige keren altijd zulke lekkere muziek vond draaien (hij wist nog dat ik hem daarvoor toen ook complimenten gegeven had) maar dat die Balkan rap muziek ons onderhand wel ging vervelen. Balkan ?? Dit was moderne Spaanse en Nederlandse muziek... Okay... nou ik kon het er niet uithalen en voor mij was het één pot nat en gejengel.
    Het was volgens hem partymusic en vooral de party boys en girls aan een tafeltje vlak voor hem, waar de flessen er hard doorheen gingen, gingen helemaal uit hun dak.
    Maar hij zou wat gaan afwisselen. En zo gezegd zo gedaan. Een tijdje rock en soul muziek, zelfs Michael Jackson werd niet langer geboycot. Dit keer helaas geen deephouse variaties op o.a. The Doors die hij vorige keren zo goed deed. Toen de mannen en de drie bekende party dames weer terug waren van hun binnen-activiteiten werd weer snel dezelfde jengel-rap gestart (geen Balkan dus ). Een regelmatige bezoeker en een andere debutant die ik kort daarvoor gesproken had, hielden het toen voor gezien en verlieten de club. De debutant wenste mij sterkte. Hij hield het bij die ene keer als dit op zaterdagmiddag de sfeer was die gemaakt werd. Tja.. kon hem niet geheel ongelijk geven, aan de andere kant: de partytafels zorgen natuurlijk wel voor de nodige inkomsten dus ik kan het de club ook niet kwalijk nemen. Daarbij heeft niemand er last van als het niet uit de hand loopt.


    De uit de kluiten gewassen teckel was zijn dienst inmiddels ook begonnen en deed zijn bewakingsrondjes opdat iedereen veilig en netjes de club in zou komen.
    Met een worstje, spies en lekkere frietjes terug op de bank aan het zwembad waar Bella er ook gezellig bij kwam zitten. Dit terwijl mijn andere verloofde net uitdagend aan de andere kant van het zwembad was gaan zitten... ze keken elkaar niet aan, maar als blikken konden doden... Dan zou patjax voortaan weer alle dagen kunnen komen zonder bang te zijn om zijn ex-vrouw onder ogen te komen
    Frodo1984, zoals de nickname van de handdoekenman bleek te zijn, had ik inmiddels een paar tips kunnen geven (voor wat die waard zijn want wat ik goed vind, hoeft een ander niet goed te vinden).
    Dat hij met interesse naar Bella keek was mij niet ontgaan dus dat zij langzamerhand zijn kant opschoof was te begrijpen. Een kleine hint van mij was genoeg om haar opnieuw een slachtoffer in haar web te laten vangen.
    Mijn poging om vreemd te gaan met Vicky zou hiermee tenslotte ook eerder slagen
    Maar Vicky was nog niet helemaal hersteld van de jetlag en ging vroeg naar huis. We hebben ons traditionele verlovingsritueel dan maar uitgesteld tot een volgende keer.
    Mijn kino minnares bleek afwezig, de duisburgspesjalist was hierdoor ook in mineur, temeer daar zijn favoriete Poolse Milfs en dames uit de Baltische staten allemaal afwezig bleken te zijn.
    Terwijl Frodo en Bella zich elders gingen vermaken besloten de spesjalist en ik om beneden in de bar rond te kijken en hadden daar al snel diverse aantrekkelijke dames gespot.
    Met vandaag de duisburgspesjalist ipv Cupido in de rol van Waldorf stonden wij als Waldorf&Stadler het geheel te bekijken en te becommentariëren vanuit ons hoekje.
    Zo bezien begrijp ik wel dat de DJ en de club mij maar een oude zeur vonden en dat terwijl ik mijn rollator nota bene deze keer in de auto had gelaten!


    Ondanks diverse fraaie dames kregen we nog niet het gevoel dat er met één van hun een goede kamergang in zou zitten. Monica, Chris, Loretta, Aida, een mooie slanke Roemeense met blond bob kapsel, enz enz. konden ons niet overtuigen.
    Waarschijnlijk ten onrechte maar als je eenmaal in die modus zit dan zal het niet snel anders worden. Ik besloot een rondje te lopen en overwoog om alsnog in de jacuzzi te gaan zitten maar zover kwam het niet.
    Terwijl ik langs de kino naar de trap liep zag ik een bekend silhouet in mij bekende lingerie en tegelijkertijd riepen we verbaasd “wat doe jij hier” ?!
    Allebei dachten we van elkaar dat we al weg waren, want we zouden het beiden niet laat maken.
    Van de nood een deugd makend liepen Bella en ik opnieuw naar de sleuteluitgifte en deze keer moesten we 7 nummertjes wachten. Onder het wachten op het overdekte terras wat drinken en een beetje geinen en opgeilen. Dat is haar wel toevertrouwd. Ook nu een prettige kamer, nr 7, dus eerst samen douchen en dan door de spiegels drievoudig zicht op de leuke vrouw die mij in het openbaar haar man noemt, maar er zelf een dubbele en op z’n minste dubieuze moraal op na houdt!
    Met op de achtergrond de geile clubmuziek uit Hamminkeln op mijn playlist (Bella weet van niks tenzij zij dit leest..) zijn we zo een uurtje bezig en minstens zo intensief als eerder op de dag.


    Na afloop naar de begane grond om in de serre nog wat te drinken. De ogen met roze staar van Patjax zijn kennelijk pas recent gelaserd of van nieuwe lenzen voorzien door een bekende ijsbeer (de illusionaire wereld is niet bij iedereen even snel zichtbaar). Ook ik zag het niet zo zitten om bij de onderuit hangende shisha bezoekers te gaan zitten. Niet dat dit een nieuw verschijnsel is, want deze shisha service wordt al langer verleend en niemand heeft er last van, maar op mij komt het nog steeds apart over. Call me old-fashion.
    Wonderwel kreeg ik onlangs een uitnodiging van iemand om samen naar een shishabar te gaan. Dat gaan we dan ook zeker een keer doen en misschien vind ik zo’n onderuitgezakte lurkende man daarna niet meer zo’n onsmakelijk gezicht en sluit ik mij aan in de rij voor een pijpje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frodo1984 Bekijk bericht

    Buiten aan de praat geraakt met Eddy_V. Die stelde me voor aan zijn vrouw / verloofde / bazin (doorhalen wat niet van toepassing is :p) Bella.
    Al met al wederom een leuke dag met kennismaking met drie toffe heren en een verdere verdieping van de haat/liefde verhouding met mijn vrouw/verloofde/bazin*
    *op dagen dat ik mijn zweepje niet bij me heb om haar terecht te wijzen, vrees ik het laatste

    Jammer van de harde wind, want anders was ik samen met ons waterratje wel het zwembad in gedoken en op zoek gegaan naar dat oranje haarstukje
    En Garde

  13. Onderstaande 28 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 augustus 2019),Bachatero (14 augustus 2019),Befke (14 augustus 2019),biged (15 augustus 2019),Bluebear (14 augustus 2019),BrulKoning (16 augustus 2019),cheasehead (14 augustus 2019),dbd67 (14 augustus 2019),Flyerke (14 augustus 2019),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2019),freshmaker (14 augustus 2019),Frodo1984 (14 augustus 2019),innlikeflynn (14 augustus 2019),jansenroy (14 augustus 2019),ju52 (15 augustus 2019),le_belge (14 augustus 2019),mentholbear (19 augustus 2019),Mr Bluenose (14 augustus 2019),Pandabeer82 (14 augustus 2019),Partycrasher (15 augustus 2019),phoenix (14 augustus 2019),Schietgraagft (14 augustus 2019),Shakir (14 augustus 2019),Sjeufke (14 augustus 2019),sofaking (14 augustus 2019),Viscamessi (15 augustus 2019),Wijze grijze (14 augustus 2019),yylover (14 augustus 2019)

  14. #2459
    Geregistreerd
    11 augustus 2019
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 17:39
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    23 in 14 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delia. Bekijk bericht
    That's the question of the year!
    Sixsens is a fantastic club,enjoy more and complain less.
    And no girls do not sabotage facilities,we have other things to do.
    Delia also here 😄 I go to Sixsens to look at you not to watch champions league ahahaha. Strange planet we are living in

  15. #2460
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    eddy wat kan jij lullen.. ik dacht dat ik veel zwetste.. kort je stuk met de helft in dan krijg ik ook weer zin om naar het zuiden af te reizen

  16. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 augustus 2019)

  17. #2461
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    eddy wat kan jij lullen.. ik dacht dat ik veel zwetste.. kort je stuk met de helft in dan krijg ik ook weer zin om naar het zuiden af te reizen
    En dan had ik mijn oorspronkelijke epistel al met de helft ingekort, ken je nagaan
    En Garde

  18. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    freshmaker (14 augustus 2019),phoenix (14 augustus 2019)

  19. #2462
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En dan had ik mijn oorspronkelijke epistel al met de helft ingekort, ken je nagaan
    Ik heb het alleen vergroot .... kwa lettertype .... dat kleine gekriebel van je kan anders geen mens lezen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 augustus 2019),Flyerke (14 augustus 2019),JonnyFontane (14 augustus 2019),ju52 (15 augustus 2019)

  21. #2463
    Geregistreerd
    11 december 2016
    Last Online
    15 juli 2021 @ 09:53
    Berichten
    90
    Discussies
    3
    Thanks
    73
    Thanked
    112 in 38 posts

    Standaard

    Hallo kom normaal nooit op zaterdagnaar ss maar hoe is nu zaterdag in de middag de line up rond 2uur ? dit ivm de vakantie van de DVPs
    alvast bedankt

  22. #2464
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bram57 Bekijk bericht
    Hallo kom normaal nooit op zaterdagnaar ss maar hoe is nu zaterdag in de middag de line up rond 2uur ? dit ivm de vakantie van de DVPs
    alvast bedankt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    In sept komen er weer van vakantie terug

  23. #2465
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Goede vraag, wij willen morgen ook weer even langswippen

  24. #2466
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Ik volg de adviezen van Kees Boz


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  25. #2467
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Ik volg de adviezen van Kees Boz


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat heb ik nu weer uitgespookd ??

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  26. #2468
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Wat heb ik nu weer uitgespookd ??

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    John heb nu eff na gelezen en snap je nu
    In sept is sofia en samantha en jasmin weer in de hous
    Dan is het partytime voor rabbiet
    Ps er loop nog meer moois rond maar deze mmm ik ben altijd met de badslepers want die maaken het geluid al van ..
    Als ik jasmin zie en weg ren maar ze krijg mijn vaak te pakken .en sofie en samantha daar mee rollenbolt ben ik in haven van ss sept next time ben ik het haasje john

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  27. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    John mc Snek (16 augustus 2019),pret (16 augustus 2019)

  28. #2469
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Donderdagavond 15/8. Even lekker chillen bij SS, gewoon omdat het kan. Niet al te druk, geen wachttijden. Onderuit gezakt hangend in een van de banken valt me wat op: er zijn toch dames die een nummertje in handen hebben en gespannen naar het nummerbord kijken. En als hun nummer dan aan de beurt is een laken ophalen en naar een kamer vertrekken. Zonder beer, wat is dat raar. Nieuwsgierig geworden houd ik het tafereel in de gaten, en het klopt, de dames gaan alleen een kamer op. Wat is dit dan nu weer???
    De onderzoeker in me wil daar toch het fijne van weten, en wie kan me nu beter uitleg geven dan de theke? Daar aangekomen haar uitgelegd wat mijn waarneming was. Waarop ze in een luid lachen uitbarstte. "Het klopt dat er geen wachttijden zijn", zei ze. "Maar vandaag is een bijzondere dag. De grootste hoerenloper van allemaal is binnen. Hij heeft nummertjes gevraagd aan mij, en die heeft hij uitgedeeld aan de dames die met hem op kamer willen."
    "Ohhhh" zeg ik, "en wie is dat dan?
    "Ja, wat denk jezelf?" antwoordt ze gevat. "De enige echte HookerLover1!!"

  29. Onderstaande 14 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (16 augustus 2019),Agronymus1 (16 augustus 2019),Bachatero (16 augustus 2019),cheasehead (16 augustus 2019),Eddy_V (16 augustus 2019),Flyerke (16 augustus 2019),freshmaker (16 augustus 2019),Husky (16 augustus 2019),mentholbear (19 augustus 2019),Mr Bluenose (16 augustus 2019),Partycrasher (17 augustus 2019),pret (16 augustus 2019),Shakir (12 januari 2020),Wijze grijze (12 januari 2020)

  30. #2470
    Geregistreerd
    20 juli 2018
    Last Online
    26 januari 2022 @ 10:06
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    188
    Thanked
    81 in 37 posts

    Standaard

    Yesterday, I saw 4 new girls: ELA (ro) of YY, Roxana (ro) presents 2 weeks, LEA (ro) friend of Monica will be present until Sunday, Alina (German / Mexican) often in the bedroom

  31. Onderstaande leden hebben +to2xq1 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (16 augustus 2019)

  32. #2471
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door +to2xq1 Bekijk bericht
    Yesterday, I saw 4 new girls: ELA (ro) of YY, Roxana (ro) presents 2 weeks, LEA (ro) friend of Monica will be present until Sunday, Alina (German / Mexican) often in the bedroom
    Alina ook van yy ??????

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  33. #2472
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Alina ook van yy ??????

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Hé Kees, wat vond jij van die Alina van YY?

  34. #2473
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    ik ben er 1 x mee geweest en super dat kom ook omdat ze supermooi is maar op de kamer super zo als je niet vaak heb ze werkte van do tot zo in yy
    heb er spijt van dat het niet vaker heb gerollenbolt maar heb de kat uit de boom gekeken door haar schoonheid maar nu ik weet wat ik weet dan is iedere keer het haasje bij rabbiet
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  35. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 augustus 2019)

  36. #2474
    Geregistreerd
    15 augustus 2018
    Last Online
    16 februari 2024 @ 20:16
    Berichten
    183
    Discussies
    7
    Thanks
    336
    Thanked
    499 in 104 posts

    Standaard

    Alina van YY nu in SS, bedankt voor dit goede nieuws!!!! OMG wij gaan morgen!

    Edit :crap, zie net German / Mexican... Alina YY was veel maar absoluut geen Mexican. Maar we gaan toch

  37. #2475
    Geregistreerd
    20 juli 2018
    Last Online
    26 januari 2022 @ 10:06
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    188
    Thanked
    81 in 37 posts

    Standaard alina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Alina ook van yy ??????

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    I don't think so

 

 
Pagina 99 van 227 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

FKK Artemis 468*60