Pagina 7 van 227 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 5671
  1. #151
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Vanwege de uitblijvende tamtam afleversignalen had ik al zo'n vermoeden haha!
    Hopelijk werd ze nog extra beloond met wat eurobiljetjes in haar slipje, maar hoe dan ook zal zij er plezier aan beleefd hebben en de toeschouwers ook als het goed is.
    In ieder geval heb ik nu ook sinds gisteren een 'gezicht' bij de naam Sonia. Die kende ik nog niet, alleen vaak de naam van haar horen vallen hier op forum. Zat ik gisteren aan de bar in gesprek met Domenika, kijk ik toevallig even naar die paal, hangt me daar een dame echt helemaal bovenin tegen het plafond 2 meter boven de grond, zowat horizontaal aan de paal hangend!!! En lol dat ze had. Mijn brein begon meteen te analyseren waar het trapladdertje gebleven was waar ze mee de paal in geklommen was, maar die was er niet! Zeer indrukwekkend moet ik zeggen, je ziet wel eens dames wat rondjes draaien/zwieren aan die paal, maar zij hing er echt tegen het plafond in in een soort horizontale houding. Het forum hier lezende, kan dat dus maar 1 dame zijn geweest: Sonia! En aangezien ze ook zich ophield bij de Bulgaarse clan is 1 + 1 in dit geval 3. Jammer dat ik niet heb kunnen zien hoe ze zo hoog die paal in kon belanden, vraag me nog altijd af hoe ze dat klaar kreeg. Maar in ieder geval weer een 'gezicht' op een naam kunnen plakken :-)

  2. Onderstaande 5 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 april 2017),deket (15 april 2017),Eddy_V (14 april 2017),jansenroy (14 april 2017),Mr Bluenose (15 april 2017)

  3. #152
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens laat naar de SS geweest schijnbaar is het 40 euro tarief na 22.00 verdwenen maar deze avond hadden ze het maar beter aan kunnen houden (sowieso waarom de volle mep vragen voor dat stuk pizza voor de rest wordt er niks van eten gebruikt en ook het gebruik van de wellness faciliteiten is dan vaak minder).

    Was het een paar weken geleden op vrijdagavond nog een dames/heren verhouding van 60/40, deze avond leek het af en toe wel een gay sauna.
    Een vervelende cyclus voor de club want te weinig heren betekend vertrek van dames, en op een avond als deze te weinig dames is niet bepaald een terugkeer garantie voor veel heren.
    Oftewel het was erg druk qua heren en bijna geen dames na een tijdje viel het kwartje het is bijna pasen en veel dames vieren dat nog in eigen land bij familie.

    Maar goed al met al hoe later het op de avond werd hoe meer dames er verdwenen en hoe meer heren bleven verschijnen.
    Verder was er deze avond ook een groepje beetje te nadrukkelijk aanwezige Pakistanen of Arabisch achtig volk, wat de sfeer voor mij ook al niet ten goede komt.

    Och ja je hebt zo van die avonden die zijn top, en sommige stukken minder uiteindelijk zonder kamergang de club verlaten.
    Ik denk dat het volgende bezoek pas weer zal zijn als de zon iets meer gaat schijnen en we weer lekker aan het zwembad kunnen liggen.
    I just don't give a fuck

  4. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 april 2017),Mr Bluenose (15 april 2017),sofaking (15 april 2017)

  5. #153
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Had je kunnen incalculeren, daarom ga ik deze weken niet naar clubs.
    Sonja alleen vind ik net niet genoeg hoewel deze pittige meid zeker een aanrader is en idd zeer lenig.
    @Deantje, vind het raar dat jij als bijna meubelstuk in Sixsens nog niet met deze imposante meid had kennisgemaakt

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 april 2017)

  7. #154
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Inderdaad, clubs bezoeken op feestdagen en of dagen die gevierd worden in Roemenië is een recept voor frustratie bij clubbezoek. Beter thuisblijven en paar weken wachten.

  8. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 april 2017)

  9. #155
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Had je kunnen incalculeren, daarom ga ik deze weken niet naar clubs.
    Sonja alleen vind ik net niet genoeg hoewel deze pittige meid zeker een aanrader is en idd zeer lenig.
    @Deantje, vind het raar dat jij als bijna meubelstuk in Sixsens nog niet met deze imposante meid had kennisgemaakt
    Meubelstuk is wellicht een groot woord en veel te veel eer ;-) => 1 en heel soms 2 keer per maand dat ik bij SixSens beland. Sinds mijn debuut op 23 augustus 2015 heb ik 17 bezoekjes achter de rug. Meestal is het dan wel op een zondag of maandag van +/- 12 tot +/- 19.00 uur en tot op afgelopen donderdag had ik ooit maar 1 dame aan de paal echt kundig zien zwieren (dat was Carmen). En ik had Sonia echt tijdens mijn vorige bezoekjes echt nooit gezien, dit was de eerste keer. Maar nondeju, indrukwekkende performance aan de dans paal. Hoe ze daar horizontaal 2 meter boven de grond hing met haar armen los en alleen met de benen hangend, ik dacht dat Hans Klok in da house was en iemand liet zweven. De performance van haar zal dan ook wel indrukwekkend zijn op gebied van iets kleinere paaltjes als ik de verhalen op dit forum mag geloven (en dan doe ik) dus deze meid dan ook maar eens op (de steeds langer wordende) ToDo lijst zetten. :-)

  10. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 april 2017)

  11. #156
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Gisteren ook geweest en de line up is echt niet zo slecht als hier beweerd wordt. 'S middags waren zeker 40 a 50 dames aanwezig, zelfs meerdere dames die hun 1e dag in SS hadden. Met het verstrijken van de uren nam het aantal beren echter ook enorm toe, en namen de kameropties omgekeerd evenredig af. Waar het maanden vrij rustig was qua beren, was dat gisterenavond wel anders. Wel van verschillende dames vernomen dat ze vandaag of morgen nog vertrekken naar het thuisland.

  12. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 april 2017),sofaking (15 april 2017)

  13. #157
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Zondag in het zuiden

    Al sinds mijn jeugdjaren vertoef ik graag in het uiterste zuiden van Limburg. Het was destijds Valkenburg wat mijn hartje sneller deed kloppen. Pretpark de Valkenier, het sprookjesbos, de grotten en heuvels. Tegenwoordig is het het nabij gelegen Lemiers dat hetzelfde effect bereikt. Het pretpark heet SS. De sprookjes zijn afkomstig uit Bulgarije en Roemenië en de grotten en heuvels zijn er in vrouwelijk formaat. Elke plek heeft zijn eigen illustere sages en de meest in het oog springende van SS is de mythe van de Bulgaarse liefdesgodin Crystal.

    De weersverwachting voor zondag riep in alles om er die dag op uit te trekken. Wat is er dan beter om naar een plek te gaan met een leuk terras, de mogelijkheid tot verkoeling in een zwembad, wellness, eten en drinken. Aanvankelijk was mijn plan om naar te gaan YY, maar gaandeweg begon het te verschuiven richting SS. Op de zondag kies ik meestal de meer nabij gelegen clubs, maar de lokroep om af te zakken naar het diepste zuiden won het uiteindelijk. Mede ingegeven door de aanwezigheid van Licky Luke en de afwezigheid van de Romeinse Keizer waardoor er voor ons gewone stervelingen een kans was om de magie van de Bulgaarse liefdesgodin aan de lijve te ondervinden.

    't waas zondag in 't zuiden
    niks an de hand en wat d'r gebeurd
    't keumt merge pas in de krant
    en de zon op de roete reep alles nar boete


    De zondag was eindelijk aangebroken en na een voorspoedig ritje waarbij ik mezelf een challenge oplegde arriveerde ik rond 13.45. We kennen natuurlijk de diverse challenges die in dit tijdperk viral gaan. Mijn challenge was om eindelijk Crystal te schaken en daarnaast niet te kameren met mijn miss ijsbeer 2016 Stacy.

    en ik leep wat verdwaald op en neer
    wuurd 't koffie of beer, banaan of 'n ei of pak ik 't allebei
    of ierst nog wat sparen honger bewaren


    Na de transformatie tot ijsbeer even een kijkje genomen in de bar. Welgeteld 1 dame zat aan de bar, dus kon rustig iets drinken. Alsof ze mijn aanwezigheid aanvoelde daalde Andrea van de trap af en moest even met haar tong met mijn amandelen spelen. Haar gezegd dat ik eerst iets ging eten en daarna richting terras zou gaan. Met een "see you there" en een kus was ze weer net zo snel verdwenen als ze gekomen was. Ik ging naar het restaurant voor enkele croissants (de lekkerste in SC-land) en een gekookt eitje. Met een gevulde maag het terras opgelopen. Stacy riep me bij haar. Even bijgekletst en omdat ze weet dat ik nooit een eerste sessie met haar doe deed ze het voorstel om dan maar een triootje te doen met haar en Vicky. Ik zei haar dat mijn eerste doel van vandaag Crystal was en niet zou kameren voordat ik dit gerealiseerd had. Licky Luke voegde zich bij ons en er werd natuurlijk volop gedold. Korte tijd later kwam ook Crystal erbij zitten. Stacy begon gelijk tegen haar in het Bulgaars te praten en ik wist dat ze het ober mij hadden. Iets wat bevestigd werd toen Crystal mij zei dat ze om 16.30 een boeking had. Hierop ging ik op audiëntie bij de liefdesgodin om te vragen of ze even op mij zou wachten. Ik wilde eerst even douchen zodat ik fris en fruitig voor de dag zou komen. Na een ja van haar kant snel richting douches getogen. Het bleek dat Andrea mij in al haar naakte glorie achtervolgd had en sprong onder de douche bij mij. Ze wilde weten waarom ik bij Stacy was gaan zitten en niet bij haar. Ik zei haar dat ik in eerste instantie eigenlijk op zoek was naar Licky Luke op het terras en pas bij Stacy ben gaan zitten nadat ze mij geroepen had. Haar antwoord was dat het bij mij altijd om Stacy draaide. Ik gaf haar een knipoog en zei dat Stacy vandaag absoluut niet op de planning stond en dat ik me aan het opfrissen was om met Crystal op de kamer te gaan. Een duimpje ging omhoog en er verscheen weer een glimlach op dat brutale zigeunermondje van haar. Gevolgd door de vraag "you fuck me later?". Ik zei haar dat ik verder nog geen plannen had en ze later maar moest kijken of ik beschikbaar was.

    Me snel afgedroogd, voorzien van een luchtje en gewapend met mijn massage olie Crystal opgezocht. We lieten er geen gras over groeien en gingen meteen voor de sleutel. Zowel kamer 7 als 11 was vrij en Crystal vroeg me of ik een voorkeur had. Aangezien het mij niets uitmaakte koos zij voor kamer 7. Het werd een waanzinnig uurtje dat al mijn verwachtingen overtrof en aangezien ik niet het risico wilde lopen dat ze me later op de dag door de handen zou glippen gelijk maar een afspraak gemaakt op 's avonds op herhaling te gaan.

    veul gelach en geproat en hiel in de verte
    'n tent woar muziek oet kwaam
    en de klok tikte door sloeg elk oor


    In de kleedkamer liepen we Licky Luke, Stacy en Vicky tegen het lijf. Zij hadden met zijn drieën ook enige fysieke inspanningen geleverd. Stacy was zeer benieuwd hoe ik de sessie met Crystal had ervaren en ik zei haar plagend dat we al plannen maakten om te trouwen en ik de echtscheiding al had aangevraagd. Ik wilde rustig nagenieten en waar kan je dat beter als in het bubbelbad.

    Daarna weer naar buiten en met LL en Taylor een klein uurtje bijgepraat aan het rand van het zwembad en een paar baantjes gezwommen. Het liep tegen zessen en aangezien ik Crystal had gezegd dat ze rond zevenen me maar moest opzoeken ging ik een hapje gaan eten. Licky Luke voegde zich bij mij. We besloten uit te gaan buiken op een ligbedje. Al spoedig kregen we gezelschap van Vicky en Crystal. Vicky ging weg en haar plaats werd ingenomen door Stacy met een Duitse beer. De nodige plagerijen werden uitgewisseld door Stacy en mij wat Crystal ontlokte om ons om te dopen in Tom & Jerry. De zo'n boette aan kracht in en maakte plaats voor een fris briesje. Crystal en ik besloten het wachten op een kamer verder plaats te laten vinden op een bankje op het overdekte terras. Naast ons zat één van de Melissa's en deze bleek een zotte doos te zijn. Er werd duchtig gepannenkoekt want het duurde zeker een half uur voordat er een kamer vrij kwam. Rond 20.30 was het dan eindelijk zover.

    en engelen zongen 't geluk oet 'r longen
    d'n hemel op aarde di zich openbaarde vur meej


    Rond half negen volgde ik Crystal naar de bovenste verdieping. Ze opende de kamerdeur en de vuurrode wanden met zwarte accenten riepen bij mij een beeld van een SM-kamer bij mij op. Ze begreep mijn gedachte, maar zei dat het rood eerder iets romantisch bij haar opriep. We dolden elkaar met wat SM-mogelijkheden, maar daar we pure GFE-ers zijn gingen we al snel over naar een sessie die van een andere planeet was. Ons waanzinnig uurtje in de middag bleek slechts een opwarmertje te zijn geweest. Dit was pure poetry in motion. De mythe van de Bulgaarse liefdesgodin is waar. Sensualiteit heeft een naam en die is Crystal. Na twee uur verlieten we de kamer en kon nauwelijks beseffen wat er had plaatsgevonden.

    Ik zocht het bubbelbad op om even na te genieten. Melissa liep voorbij en zei lachend dat het nu haar beurt was om twee uur met mij naar de kamer te gaan. Ik zei haar dat ik niet meer zou kameren. Ze vroeg waarom en ik wees naar Crystal die net de wellness kwam ingelopen. Aangezien ik niet van plan was nog lang te blijven richting Crystal gelopen om haar nogmaals te bedanken en alvast afscheid te nemen aangezien de kans groot was dat we elkaar niet meer zouden zien. Ik besloot nog eben iets te drinken in de bar voor ik naar huis ging. Melissa kwam bij mij zitten en hoewel ze niet mijn type is vind ik haar crazyness wel wat hebben. Haar gezegd dat ze me bij een volgend bezoekje maar mee moest sleuren naar een kamer. Ik kreeg een dikke zoen van haar en ze zei dat ze dat absoluut zou doen. Ze was nog niet opgestaan of Stacy kwam informeren of ik boos op haar was. Ik zei nee en vroeg waarom ze dat dacht. Omdat we niet gekamerd hadden vandaag. Ik zei haar dat ik dit ook niet van plan was geweest. Haar directe antwoord was dat het haar toch wel gelukt zou zijn. Met een knipoog, een "Nein" en een kus nam ik afscheid om me richting kleedkamer te begeven.

    ay yaaaaaaaaay
    zondag ging vurbeej
    zondag ging vurbeej


    Anderhalf uur later dan de eigenlijke planning zette ik koers naar huis. Naarmate de weg vorderde verdween mijn roes en maakte plaats voor de realiteit en twijfel. Wat nu nadat je de "holy grail" hebt gevonden? Hoe nu verder nu je je dorst naar ultiem genot hiermee hebt gelaaft en er zich een compleet andere dimensie heeft geopend? 1 ding is zeker. Na zondag 9 april zal clubben voor mij nooit meer hetzelfde zijn.

    Ik plaatste afgelopen dinsdag een klein stukje over Crystal in haar eigen topic.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...171#post549171
    Naast de vele thanks kreeg ik ook enkele persoonlijke berichtjes.
    In eentje kreeg ik de stempel van "Lost Boy".
    Treffender had ik het zelf niet kunnen verwoorden.

    Voor degene die zich afvraagt waar de schuingedrukte teksten vandaan komen. Deze zijn afkomstig uit het lied "Zondag in het zuiden" van Rowwen Hèze.

  14. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Bachatero (15 april 2017),biged (22 april 2017),Deantje (15 april 2017),Flyerke (15 april 2017),Giodude (14 januari 2019),jansenroy (15 april 2017),Keffman (16 april 2017),le_belge (15 april 2017),licky luke (15 april 2017),Manureva (15 april 2017),Sjeufke (15 april 2017),sofaking (15 april 2017),Wijze grijze (15 april 2017)

  15. #158
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Mijn laatste bezoekje aan SixSens dateerde alweer van carnavals zondag 26 februari. Met uitstekende kamergangen met Crystal en Dani destijds. Meestal ga ik op zondagmiddagen of maandag middagen. Door volle werkagenda kon ik afgelopen maandagen geen vrij krijgen en door de nodige feestjes op de afgelopen zaterdagavonden was ik de zondagen niet altijd even SixSens fit in mijn optiek. Om na het werk een avond te gaan als je de dag erna weer moet werken is voor mijn gevoel ook geen best plan. Zelfs als je de dag erna vrij hebt, dat bleek tijdens mijn bezoek afgelopen donderdag wel, hierover later meer.

    Omdat ik vrijdag 14 april vrij had en de komende zondagen het ook weer lastig zou worden om SixSens te bezoeken, het strakke plan opgevat om donderdag 13 april vroeg te beginnen op mijn werk en tegen 15.45 dan direct door te rijden naar deze tempel der lusten in Lemiers. Aldus geschiedde en arriveerde ik iets na 16.00 uur op de parking van SixSens. Allereerst een compliment: de oprit van de parking is inmiddels geasfalteerd! Top! Nu waande ik me niet meer met mijn autootje op een stuk Parijs – Dakar route. De parking was al aardig vol, ik zag veel Belgische kentekens. De eerste keer voor mij dat het parking gedeelte voor de deur vol was en dat ik iets verderop in de kiezel moest parkeren.

    Eindelijk na dikke 1,5 maand weer gearriveerd in mijn favoriete clubje. Plan de campagne: Zeker een uurtje met Dani mocht ze aanwezig en beschikbaar zijn. Een collega beer had haar de week ervoor gesproken en mijn komst aan gekondigd bij haar. Ze had gezegd dat ze de 13e aanwezig zou zijn. Dit keer geen dame bij voorbaat op het oog had voor een eventueel 2e kamertje, ik zou wel eens kijken hoe en met wie het uiteindelijk zou gaan lopen vandaag. De €55,- afgetikt bij de vriendelijk Theke, en toen maar eerst eens gaan omkleden en douchen. Opeens voelde ik toch een bepaalde vermoeidheid over me heen komen, was me wel een stressvol werkweekje geweest. Ik wilde even de Jacuzzi dan eerst in om wat bij te komen, maar die zat reeds bomvol Walen. Geen plekje over.

    Dani
    Vervolgens maar direct richting bar gelopen en ik was nog geen 5 meter van de locker ruimte richting bar of 3 dames liepen richting locker ruimte. Een van hen was Dani. Ze zag me meteen en begroette me hartelijk. Ze zei gelijk dat ze me al verwachtte omdat een andere klant van haar dat reeds vorige week vermeld had. Ze bleek vandaag extra vroeg begonnen te zijn voor haar doen, omdat ze weet dat ik normaal al tegen 12 uur arriveer. Maar vandaag dus later i.v.m. werk. Ze had al de hoop opgegeven dat ik nog zou komen, ze was al dikke 3 uur aan het wachten, maar ze was blij me toch te zien. Ze vroeg of ze over een minuut of 10 me bij de bar zou aantreffen en bij me mocht komen zitten. Uiteraard! Ik ben vervolgens aan de bar gaan zitten en drankje besteld. Ik schat een stuk of 15 beren en ook 15 dames op dat moment in de bar. Dani kwam een kleine 15 minuten later binnen en kwam naast me zitten. We hebben denk ik een dik half uur wat liggen kletsen en tegen 17 uur zijn we toch maar eens een kamertje gaan opzoeken.

    De sleutel werd gehaald en we zijn vervolgens naar het oude gedeelte vertrokken. Ik merkte aan mezelf dat ik een lichte hoofdpijn had en me op de een of andere manier niet helemaal 100% fit voelde. Leek wel of ik nog teveel adrenaline/werkstress in mijn hoofd had zitten en ik nog niet afgeschakeld had op de een of andere manier. En dat Deantje junior ook zich niet zo spontaan meldde als normaal. Dani haalde deze kamergang het niveau dat ze in onze beste kamergang ooit had gehaald (9,5 out of 10). Het was een heerlijk GFE uurtje met alle standaarden erop en eraan. Echt top en ook zij leek te hebben genoten. Jammer genoeg was ik niet helemaal 100% fit vandaag en leek er met name toen het condoom er eenmaal om was bij het neuken geen gevoel meer in Deantje junior te zitten en mijn hoofd was ook niet geheel leeg. Resulterend dat ik zelf met eigen hand alleen nog maar tot afschieten kon komen.

    Het was verder een topkamertje en top performance van Dani. Mijn eigen prestatie was helaas wat minder, maar ik hoop me binnenkort weer eens goed te revancheren bij haar. Deze dame zal me zeker nog vaker terugzien. Heel aardig in de omgang, leuke gesprekken, als je haar respect geeft krijg je er veel voor terug. Soms klikt het gewoon een beetje met een dame. Dani, hope to see you again, and I hope to be in better shape then.

    Na de kamergang samen met Dani douche genomen in die grote openbare douche. Toen we daarna op weg wilden gaan richting lockers kwam Domenika uit kamernummer 4, zag me en riep richting mij: “We go later together also to room, you and me”. Lol dat ze had. Ik had nog niets gepland, maar later zou weer blijken dat als Domenika ergens haar zinnen op gezet heeft, ze zich niet zomaar 1,2,3, gewonnen geeft, gelukkig wel op een niet dwingende maar zeer prettige manier. Met Dani vervolgens weer naar de lockers doorgelopen en haar bedankt en beloont voor haar top performance van het afgelopen uur.

    Omdat ik dorst had gelijk naar de bar getogen. Genietend van een drankje kwam een dame polsen. Haar naam was Mickey, ze zag er zeer goed uit. En ik herkende haar opeens van mijn laatste bezoekje toen ze het bij de lockers aan de stok had met een andere (zeer onsympathieke) beer met betrekking tot een betalings dispuut. De Theke werd er toen nog bijgehaald, de beer trok uiteindelijk aan kortste eind destijds en er vlogen toen wat disrespectvolle variant termen voor ‘dames van plezier’ vanuit die beer richting zowat alle dames die toevallig daarna langsliepen. Volgens Mickey was ik de eerste keer in SixSens, dus haar moeten teleurstellen dat het toch echt al de 17e keer was. Dat geloofde ze niet want ze was iedere dag altijd daar en had mij nog nooit gezien. Ze vroeg of ik zin had ‘aufs Zimmer zu gehen’. Ik legde haar uit dat ik net van ‘Zimmer’ af kwam, zo zou gaan eten en daarna nog minimaal 2 uurtjes bijkomen. Ze wenste me nog veel plezier en ging op zoek naar volgend ‘slachtoffer’.

    Niet veel later kwam er een zeer aantrekkelijk dame en tevens nieuw gezicht, naast me zitten op een barkruk. Haar naam was Emily en ze kwam uit Hongarije. Ze bleek een vriendin van Ina (langere supermooie dame met bril), die volgens haar ook uit Hongarije zou komen maar ik zie hier bij draadje van Inadat daar Roemenië staat. Ik heb zeker 30 minuten wat met Emily gesproken. Op een gegeven moment schoof ze wat dichter bij en begon ze wat intiemer te worden, been tegen been en ook af en toe temperatuur onder berevel meten. Omdat ik nooit de dame een illusie wil geven dat er een kamergang er direct in zit, haar gelijk na de eerste temperatuur opname vermeld dat ik net van de kamer kwam en ik eerst nog moest eten en daarna nog zeker 2 uurtjes op krachten moest komen. En dat dus een kamergang de eerste uren er sowieso niet in zat.


    Emily zei dat ze dat begreep en geen probleem vond, ze moest toch nog tot 20 uur wachten want dan had ze een afspraak. We konden gewoon even gezellig met elkaar verder kletsen. Aldus ook geschiedde waarbij ze toch nog enkele keren de temperatuur op nam. Ze zei erbij: “Wie weet tref ik je na 21 uur wellicht nog hier en anders wellicht een volgende keer”. Die mentaliteit beviel me wel moet ik zeggen. Vervolgens kreeg ik de vraag die iedere dame me stelt in SixSens bij een eerste kennismaking: “How old are you?”. Omdat alle dames me 10 jaar jonger schatten dan ik werkelijk ben start ik dan altijd een leuke quiz met de tegenvraag: “How old do you think I am?”. En voordat nu collega beren mijn ego direct in de grond gaan boren en melden dat Dames van Plezier de beste toneelspeelsters zijn en de mannen graag paaien met leeftijd lager inschatten: Als ik heb het over alle dames die me 10 jaar jonger schatten dan ik werkelijk ben, dan bedoel ik ook alle en dus ook de ‘soort’ die niet het vak van Dame van Plezier uitoefenen ��.

    Emily ging dus ook mijn leeftijd schatten en toen bleek dat ze 12 jaar eronder zat, geloofde ze dat ook niet. En toen kwam de gevaarlijk counter vraag en moest ik haar leeftijd schatten. Een dame die je te hoog inschat qua leeftijd, dat geeft altijd problemen en lange gezichten natuurlijk. Dus tijd om de Dean leeftijd schattings formule weer boven water te halen:
    Schatting in de leeftijd 20+ regio: Antwoorden met werkelijke geschatte leeftijd en dan daar nog 2 jaar van af trekken (onder motto: better safe than sound).
    Schatting in de leeftijd 30+ regio: Antwoorden met werkelijke geschatte leeftijd en dan daar nog 4 jaar van af trekken (onder motto: better safe than wounded).
    Schatting in de leeftijd 40+ regio: Antwoorden met werkelijke geschatte leeftijd en dan daar nog 8 jaar van af trekken (onder motto: better safe than dead).
    Ik keek haar even aan, keek naar haar figuur, keek naar haar huid en ik antwoorde: 28 Years. Ze zei dat ze 32 jaar was. Wederom bleek mijn leeftijd schattings formule te werken ��

    Met haar presales (terwijl ik aan had gegeven niet te kameren de komende uren, maar dat was voor haar geen probleem) en leuke conversatie en haar looks heeft ze mijn sympathie in ieder geval gewonnen. Derhalve is deze dame ook toegevoegd nu op mijn SixSens ToDo lijst die maar lijkt te blijven groeien. So many girls, so little time!

    Het liep reeds tegen 19.30 uur en ik had nog niets gegeten. Op naar restaurant en me daar tegoed gedaan aan rijst, salade, broccoli en een soort goulash of was het kip pilav? In ieder geval en daar gaat het om: het smaakte me goed. Fanta erbij uit die automaat, altijd lekker, uit de automaten zit er altijd meer prik in de frisdrank, heerlijk. Vervolgens eens kijken of er in de Jacuzzi nog plek was. Er zat een beer in dus plek zat. Dus een half uur daarin gelegen. Zag diverse dames passeren bij de douche of Maroc Ruimte. Hoop nieuwe gezichten waarvan er 2 uitsprongen: 1 dame in rode lingerie/kleding, zwarte haren, die opeens een keer met de borsten bloot nog eens langs de Maroc Ruimte liep. Die had volgens mij echt de perfecte boobies. En een dame in een soort visnet pakje, waarin de borsten open en bloot te zien waren, een iets langere, slankere dame die constant met 2 andere dames die ook dezelfde lengte en bouw hadden (ik schat zonder plateaus ook zo’n 1,75 meter). Een dame van deze dames heeft altijd van die afwisselende aparte panty’s/leggings aan en een schoonheidsvlekje op haar wang. Het zijn volgens mij 3 Roemeense dames die altijd met elkaar optrekken. Mocht iemand de namen hiervan weten (met name de dame in dat visnet pakje, boh!), zegt het mij ��.

    Ook Crystal ging zich douchen op moment dat ik in Jacuzzi zet en even later ook Domenika die gelijk zo’n “You and me later” gebaar maakte naar me. Na een half uurtje de Jacuzzi verlaten en op dat moment kwam net Dani de ruimte in met een andere iets oudere gezettere dame met wel mooie grote borsten. Dit bleek Nadja te zijn. Ze wilden de Jacuzzi in. Ik zei: “it’s free, it’s all yours, enjoy”. En de dames gingen eens lekker bubbelen. Ik nam nog een douche en ging maar eens richting bar, alwaar de Europa League ook op groot scherm op stond. Een DJ was aan draaien, ook een primeur voor mij in SixSens, ik was nog nooit op een donderdagavond, vrijdagavond en/of zaterdagavond geweest.

    Drankje genomen, beetje voetbal kijken, beetje dansmoves van enkele dames bekijken, maar ik voelde dat ik er niet fitter op werd. Hoofdpijn begon heviger te worden en voelde me wat futloos. Ik dacht, ik kijk het voetballen nog af en ga dan maar naar huis, op dat moment geen goesting meer in een 2e kamer. Stacey kwam naast me zitten en polsen of er wat kon gebeuren. Ik zei dat ik moe was en dat ik voorlopig even ‘slow’ moest doen. Zij gaf er meteen een draai aan en zei dat ze meester(es) was in het geven van slow blowjobs. Lol dat ze had. Maar ze zag denk ik dat ik even niet in de vrolijkste gesteldheid zat en ik waarschijnlijk wat futloos oogde en ze droop dan ook af zonder verder aandringen.

    Domenika
    De eerste helft van voetbal zat er op op grote scherm in de bar en ik besloot de 2e helft dan ook maar af te kijken en dan te gaan. Dat plannetje ging tot een kwartier in de 2e helft goed. Want ik had buiten Domenika gerekend. Die kwam de bar in, zag me en stevende gelijk op me af. Hartelijke begroeting en even kort wat bijgekletst. Ze vroeg of ik ‘company’ wilde aan de bar. Ik twijfelde wat ik moest zeggen, zou ik Ja zeggen, dan kon dat geïnterpreteerd worden dat ik met haar van pan was te kameren. Maar ik voelde me verre van 100% fit. Ze zag dat ik twijfelde maar nestelde zich zonder mijn antwoord af te wachten toch tussen mijn kruk en de kruk van mijn buurman. Die kruk kwam even later vrij en ze schoof die tegen mijn kruk aan en ging ook erbij zitten. Mijn eerste kamergang met Domenika dateert van 5 mei 2016. Wat me toen opgevallen was dat het toen nog lastig converseren was in Engels met haar. Maar 1 jaar later is die talenkennis toch met ‘training on the job’ goed bijgespijkerd. Ze sprak echt veel beter Engels, wat resulteerde in leuke conversatie met haar voor zeker 45 minuten.

    Mijn ogen overigens niet altijd op het voetbalscherm kunnen houden. Ten eerste als Domenika met die mooie ogen naast je zit, daar moet je wel vaak in kijken dan. Ten tweede zag ik opeens een dame in de paal hangen op 2 meter hoogte, horizontaal met beide handen los net onder het plafond. Dat bleek dan de beroemde Sonia te zijn. Nondeju, indrukwekkende performance, was al Hans Klok aan zoeken die haar liet zweven (c.q. het trapladdertje zoeken waar Sonia in moest zijn geklommen om zo hoog in die paal te belanden???). Ten derde gaven op een gegeven moment Dani en Andrea een masterclass twerken op de dansvloer. Waarbij als afronding een collega beer door Andrea aan de (schand?)paal werd genageld op de dansvloer en Dani vervolgens met de boobies bloot de beer vastzette tegen de paal en hem ‘verkrachte’ met een lapdance. Very Impressive!!!

    Domenika begon ook vervolgens nog tegen me aan te hangen en wat verleidingen in de strijd te gooien en toen was ik toch snel om en verkocht. Ik zei tegen haar rond 22.45 uur dat ik even ging douchen en zo terug was en we dan als ze interesse had een kamertje konden uitzoeken. Nou dat had ze wel, snel douchen en op naar de kamer in het oude gedeelte.

    Wat kan ik zeggen, Domenika, ik had reeds 3 eerdere kamertjes met haar achter de rug, die ik destijds waardeerde met respectievelijk een 8, een 9 en een 8,5. Dit kamertje was echter de beste performance van aar ooit met mij. Deze waardeer ik met een 9,5. Echt een top GFE sessie, waarbij ook zij genoten had, ze had er echt zin in. Jammer genoeg was ik ook nu niet helemaal 100% fit wederom leek er met name toen het condoom er eenmaal om was bij het neuken geen gevoel meer in Deantje junior te zitten en mijn hoofd was ook nog altijd niet geheel leeg. Resulterend dat ik zelf ook hier weer met eigen hand alleen nog maar tot afschieten kon komen. De blowjob van Domenika was echt top en het hele standaard pakket kwam weer langs.

    Vervolgens nog even samen afdouchen in de grote openbare douche waar ook de Letse Lana zich net aan douchen was. De kamer weer zeer voldaan verlaten ondanks de problematische vorm van mijzelf. Het was echter toch zo goed van haar kant dat ik ook compleet het tijdsbesef kwijt was geraakt. Ik wist dat we om 22.55 uur op de kamer waren begonnen. Bij afrekenen wilde ik €100 geven, toen zij terecht op haar klok en ook een andere klok wees (en ik ook op mijn Iphone zag daarna) dat het reeds 00.35 uur was. Ik was dus zeker 1 uur en 20 minuten op de kamer met haar geweest. Ze voelde zich zowat schuldig dat ze me hierop moest wijzen. Ik voelde me dan gelijk schuldig dat ik zelf niet in de gaten had dat het toch bijna 1,5 uur was geweest en nu de indruk wellicht richting haar wekte dat ik me er met €100 probeerde vanaf te maken. Dus gelijk €50 erbij gegeven en mijn excuses aangeboden, want zo zitten we niet in elkaar.

    Vervolgens een laatste douche en op naar de Theke de trap op. Onderweg talloze dames inmiddels in burger kloffie die me passeerden op de trap. Allemaal een stuk kleiner nu met platte sneakers aan ��. De Theke vervolgens mijn ‘horloge’ overhandigd, er stonden verder geen rekeningen meer open en de deur werd netjes voor me opengemaakt. Mijn autootje stond er gelukkig nog zowat als laatste op de parkeerplaats. Moe, voldaan, maar toch met een klein katertje naar huis gereden. Mijn eigen vorm baarde me en baart me momenteel zorgen. De dag erna ook wakker geworden met stevige hoofdpijn. Conclusie: Ik denk dat ik beter niet meer direct na mijn werk naar SixSens kan gaan. Beter op vrije dagen na een goede nachtrust. Ook al heb je je al weken op een gepland bezoekje verheugd, als je die dag niet 100% fit bent, wellicht toch beter uitstellen naar andere dag.

    Heb ik er spijt van dan: nee absoluut niet, gelachen, Sonia aan de paal zien hangen en Dani en Domenika waren top vandaag. Verder Line Up van dames waarvan ik de naam bij gezichten weet:
    Clan Bulgarije: Laura, Andrea, Domenika, Dani, Stacey, Simona, Sonia, Nadja, Crystal en nog een stuk of 3 a 4 Bulgaartjes die ik nog niet kende.
    Verder zag ik: Ina, Emily, Mickey, Suzanne, Lana, Linet.
    Verder nog zeker 15+ meiden, waarvan ik de namen (nog?) niet ken maar die ik wel vaker er gezien heb. En ik denk nog een stuk of 10 meiden die ik er nog nooit gezien heb. Line Up was in alle soorten en maten, waarbij toch ook enkele echte Optick Ficks erbij liepen.

    SixSens, hopelijk tot snel weer, ik hoop op ergens einde april/begin mei.
    Groeten van uw verslaggever ter plaatse op 13 april 2017:
    Deantje
    Laatst gewijzigd door Deantje; 15 april 2017 om 13:24

  16. Onderstaande 16 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Bachatero (15 april 2017),biged (22 april 2017),Eddy_V (15 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (15 april 2017),goolfy69 (16 april 2017),jansenroy (15 april 2017),le_belge (15 april 2017),licky luke (15 april 2017),Manureva (15 april 2017),Mr Bluenose (15 april 2017),rob45 (15 april 2017),Ryuhayabusa (15 april 2017),Sjeufke (16 april 2017),sofaking (15 april 2017),Wijze grijze (15 april 2017)

  17. #159
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Beste beren,

    Ik had gepland om komende vrijdag Sixsens te bezoeken, met een vrijkaart van de BRVDM.
    Maar dat plan is in het water gevallen, en er is geen andere geschikte datum vóór het verloop van de kaart op 5 mei.

    De kaart zomaar laten verlopen stuit me wat tegen de borst, dus dacht ik om de kaart te verloten via een quiz.
    Degene die eerst het juiste antwoord op de quizvraag post in dit topic (dus niet via privé boodschap !) mag de kaart in zijn mailbox verwachten.
    Uit respect voor het forum zou ik leden die al een SS vrijkaart gebruikt hebben in het nabije verleden willen vragen om af te zien van deelname en ook anderen een kans te geven.

    Hier komt de quizzzzz....

    Vraag : Welk uniek fenomeen kunnen natuurliefhebbers dagelijks waarnemen in het Limburgse plaatsje Lemiers-Vaals :

    Antwoord 1 : Ijsberen die van heinde en ver op 1 plaats samenkomen tijdens de dag, en 's nachts weer naar hun natuurlijke habitat weerkeren.

    Antwoord 2
    : De grootste koeievlaaien van West Europa ( drie meter en meer in diameter)

    Veel geluk.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  18. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (17 april 2017),Manureva (17 april 2017),Mr Bluenose (18 april 2017)

  19. #160
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik denk dat antwoord 1 het juiste antwoord is.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (26 december 2021),sofaking (17 april 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  21. #161
    Geregistreerd
    8 augustus 2016
    Last Online
    31 maart 2019 @ 18:54
    Locatie
    @home
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    252
    Thanked
    64 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Beste beren,

    Ik had gepland om komende vrijdag Sixsens te bezoeken, met een vrijkaart van de BRVDM.
    Maar dat plan is in het water gevallen, en er is geen andere geschikte datum vóór het verloop van de kaart op 5 mei.

    De kaart zomaar laten verlopen stuit me wat tegen de borst, dus dacht ik om de kaart te verloten via een quiz.
    Degene die eerst het juiste antwoord op de quizvraag post in dit topic (dus niet via privé boodschap !) mag de kaart in zijn mailbox verwachten.
    Uit respect voor het forum zou ik leden die al een SS vrijkaart gebruikt hebben in het nabije verleden willen vragen om af te zien van deelname en ook anderen een kans te geven.

    Hier komt de quizzzzz....

    Vraag : Welk uniek fenomeen kunnen natuurliefhebbers dagelijks waarnemen in het Limburgse plaatsje Lemiers-Vaals :

    Antwoord 1 : Ijsberen die van heinde en ver op 1 plaats samenkomen tijdens de dag, en 's nachts weer naar hun natuurlijke habitat weerkeren.

    Antwoord 2
    : De grootste koeievlaaien van West Europa ( drie meter en meer in diameter)

    Veel geluk.
    Antwoord 1 : Ijsberen die van heinde en ver op 1 plaats samenkomen tijdens de dag, en 's nachts weer naar hun natuurlijke habitat weerkeren.
    [B]

  22. Onderstaande 2 leden hebben Bearke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 april 2017),sofaking (17 april 2017)

  23. #162
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dat klopt, het antwoord1 was juist. BC zal als eerste juiste antwoorder dus in persoon dit bevreemdend ritueel kunnen gaan waarnemen met het kaartje dat in zijn mailbox gaat vallen.

    Als hij er zijn vlam maar niet tegenkomt....
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  24. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 april 2017),Manureva (17 april 2017)

  25. #163
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als hij er zijn vlam maar niet tegenkomt....
    Denk het niet (ze is nl. een stunner ), maar ik zal het toch maar eens gaan controleren.
    Het schijnt dat er nu ook een aantal ex-YY dames rondhuppelen, die zal ik dan eens gaan ondervragen, you never know.

    Maar ik ga in de eerste plaats proberen om Elena en/of Cathalina te schaken, anders Victoria 1 (of is zij nu 2 of 3) of Crystal.
    Voordat ik de bad boy van YinYang werd, deed ik in Sixsens de eerste ervaringen op saunaclubgebied op, mooie buitenkans nu om oude herinneringen op te halen.
    Zal denkelijk de eerste week van mei gaan, of als het weer goed mocht zijn de laatste van april
    Tot zover mijn clubpauze...

    Sofaking, bedankt voor het Paascadeau, kon op geen beter moment komen!!!

  26. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (21 april 2017),Ethan Cunt (26 december 2021),Manureva (17 april 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  27. #164
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Wednesday, April 12th :

    Pleasant visit where I met with pleasure several french friends ….

    Good lin-up for a day in the middle of the week .

    I came especially for Crystal and Vicky and of course, I had to wait a long time to catch one of them !!!


    Crystal (bulgarian) :

    Service : the hardest thing is to catch her …. . Afterwards, we move quickly to the paradise . This girl is truly a godsend .

    Appreciation : 11 / 10

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra

    Repetition : 200 %.



    So long ….

  28. Onderstaande 8 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (21 april 2017),Brad Clitt (18 april 2017),deket (22 april 2017),licky luke (21 april 2017),Mr Bluenose (18 april 2017),pret (17 april 2017),Ryuhayabusa (18 april 2017),Sjeufke (17 april 2017)

  29. #165
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Op een regenachtige maar warme zaterdagmiddag nog es naar sixsens gegaan. Dit is de dichtste club bij huis,dus het voelt altijd wel een beetje aan als “thuiskomen”. Het is de dag voor pasen, dus ik had wat schrik dat er niet veel dames aanwezig gingen zijn. Mijn vrees was ongegrond. Tijdens de middag waren er overduidelijk véél meer dames dan beren. Zelfs later op de avond leken er veel dames gewoon werkloos de boel te zitten bekijken. Ik kwam nog voor 14h toe, dus ik mocht nog genieten van het verminderde inkomtarief. Na het ontbijt (keuze genoeg) eerst eens een sauna genomen. Superheet en zalige saunaervaring. Even de dampcabine in, en deze was ook goed gevuld met warme mist. De stress van de werkweek voel je gewoon wegstromen.

    Al het rondlopend vrouwelijk schoon maakt je natuurlijk geil, en dus langzaamaan beginnen uitkijken naar een meisje. Ik liet mijn oog vallen op Irena. Een bulgaarse van 25j met lang zwart haar en visnetkousen. Ze deed duidelijk niet mee aan de jagersactiviteiten van vele andere dames, en dat is altijd een goed teken. Wat gepraat en kennisgemaakt en dan naar de kamer. Een goede kamergang gehad met haar. Ik had de indruk dat ze er zelf evenveel van genoot als ik. Ze is wat het stillere type, maar de sexuele klik was er wel.

    Nadien me proberen te douchen, maar het water was koud. Ow... ik hoop maar dat het tijdelijk is. Het water bleef doorheen de avond wel wat lauw. Nog iets negatiefs: ik wou iets roken boven in de wintertuin, en omdat de keuken leeg was moet je voor elk beetje drank helemaal naar beneden lopen, al die trappen af, dan je drank bestellen, en dan weer helemaal naar boven klimmen. Dat is misschien een tip naar het management toe. Een kleine koffie- en frisdrankautomaat was zeer welkom geweest in de wintertuin. Het had niet veel gescheeld of ik had mijn koffie over het vloertapijt gemorst bij het oplopen van al die trappen. Dat is zowat mijn enige minpuntje bij mijn bezoek geweest vandaag, maar wel eentje die erg stoorde.
    Ik ben hier al veel geweest in deze club, en ik ben eigenlijk nog nooit op het dakterras geraakt. Tijd dus om toch es naar het panoramadak te gaan. Jammer dat ik hier nooit eerder geweest ben, want het uitzicht is gewoon super. Je leert elke dag weer iets bij. :-) Toont eigenlijk aan dat dit eigenlijk een erg grote club is.

    Daarna ben ik in de jacuzzi (héééérlijk op goeie temperatuur en bubbels werken perfect) gaan relaxen, en me even in de -zevende- hemel gewaand. Enkele dames kwamen me vergezellen en wisten een andere vergezellende ijsbeer te vertellen dat erotisch contact in de jacuzzi een big no-no is. Blij om te horen dat de meiden hun verstand erbij houden en niet nonstop op “jaagmodus” staan om de beren een kamergang te versieren.

    Ik ben dan in contact gekomen met een meid genaamd Nadia. Kort blond haar, 33j maar erg knap, wat gezet maar enorm joviaal en lief meisje. Ik beloofde haar even later op te gaan zoeken. Aan de praat geraakt met een andere ijsbeer, en dan gezien dat er eten stond. Een supergoeie malse steak met friet en groenten. Gewoon zàààlig. Een sigaar gerookt nadien in de wintertuin en weer helemaal naar beneden moeten lopen om koffie te halen, en dan weer naar boven. Toen deze op was, ben in Nadia weer gaan opzoeken. In de barruimte erg lang met haar gepraat. Geen één keer kwam de kamervraag of gepush om toch naar boven te gaan. Ze neemt haar tijd en is erg matuur en joviaal in omgang. Ik ben dan ook langer dan mijn gewoonte op de kamer met haar gebleven. Ik vreesde dat ik na mijn eerste kamergang niet erg veel fut meer ging hebben, maar dat was buiten Nadia gerekend. Ze was naast haar jovialiteit nog eens technisch super goed en ze wist mijn lichaam en geest als een viool te bespelen en elke snaar précies te raken. Ik heb weer mijn eigen lichaam leren kennen zelfs. Een supergoede GFE gehad met haar. Maar helaas moest ik naar huis.

    Enfin, slotsom: terug een enorm goede dag gehad. Sixsens is en blijft een club waar het moeilijk is om teleurgesteld buiten te stappen. De hele rit naar huis met een brede glimlach op mijn smoel gezeten. Twee erg goede kamergangen gehad. De club zelf blijft een pareltje, alles kraaaaknet, erg vriendelijk personeel en een buffet om “u” tegen te zeggen.

  30. Onderstaande 20 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 april 2017),Bachatero (21 april 2017),Bearke (21 april 2017),biged (22 april 2017),blauwebeer (21 april 2017),Deantje (21 april 2017),deket (22 april 2017),Eddy_V (22 april 2017),Flyerke (21 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (21 april 2017),jansenroy (21 april 2017),Keffman (21 april 2017),le_belge (21 april 2017),licky luke (21 april 2017),Manureva (22 april 2017),Mr Bluenose (22 april 2017),Patjax (23 april 2017),Ryuhayabusa (22 april 2017),Sjeufke (21 april 2017),Wijze grijze (21 april 2017)

  31. #166
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Marcus69, heb je ook een naam voor die niet jagende Bulgaarse van 25j?

  32. #167
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcus69 Bekijk bericht
    Ik liet mijn oog vallen op Irena. Een bulgaarse van 25j met lang zwart haar en visnetkousen. Ze deed duidelijk niet mee aan de jagersactiviteiten van vele andere dames, en dat is altijd een goed teken.
    Salutations,

    Swazontneuf

  33. #168
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Lol

  34. #169
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Lol
    Veel neuken tast het gezichtsvermogen aan, zo blijkt....... .

  35. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (22 april 2017)

  36. #170
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik dacht dat dat door te veel aftrekken kwam...

  37. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (26 december 2021),Sjeufke (22 april 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  38. #171
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Gisteren nog een blitzbezoek gebracht aan deze club. (Van 11u tot 15u ongeveer). Godweetwaarom. Mijn laatste bezoek dateert van vorige zomer en was niet zo goed. Vooral de lineup vond ik, als boobieliefhebber, toen dramatisch. Waarschijnlijk was het totale borstenvolume van de aanwezige beren die dag groter dan dat van de dames. Gelukkig waren er toen medeberen SFL en Kinky Bull aanwezig voor wat afleiding, anders zou de verveling ondraaglijk geweest zijn, en ook zij moesten trouwens met enige verbazing de platheid van het SS damesuniversum vaststellen.

    Ik wou het toch nog eens proberen door de jubelende recensies op dit forum. Er was sprake van dat Grieks/Bulgaarse Nadja terug was, en dat is een dame waar ik in het verleden veel plezier mee heb beleefd. Dus een paar weken geleden een bezoekje gepland voor gisteren, dat kon dan weer niet doorgaan, dus plannen omgegooid, maar op het laatste moment weer wel en dus toch weer beslist om te gaan. Onderweg zat ik mij constant af te vragen. Waarom doe ik dit nu ? Waarom niet gewoon thuis blijven en iets nuttigs doen ? Maar ja, spanning, fantasie, verrassing en seks. Het zijn sterke drijfveren.

    Om 11 u. stipt aangekomen, en net voor mij liep er een aziaatje binnen. Dat zou al een mogelijkheid worden dacht ik, voor weer eens wat anders. Op weg naar de douche zag ik dan een blondje lopen in een blauwe bikini met een flinke boezem. Holy moly. Dat ziet er goed uit. Fatalisme maakte weer plaats voor goede hoop.
    Na het omkleden en douchen iets gaan halen om te drinken in een nog zo goed als lege bar. Gaby stond achter de bar, voor de bar zaten twee beren te praten, en een dame zat alleen op een bankje. Ze zag er goed uit en zal gezien hebben dat ik vond dat ze er goed uitzag want ze wenkte. Ik ben dan gaan kennis maken met deze Anaïs. Zij sprak eerst Duits, maar toen ik zei uit België te komen switchte ze naar Frans. Dat komt mij ook beter uit. Ze zei uit Spanje te komen. Was al enkele maanden in SS, en voordien in een gelijkaardige club in Zwitserland. Ik voelde mij al direct helemaal op mijn gemak bij haar. Ze was niet opdringerig, leuke meid gewoon. Niet piepjong, wat mollig, en met een ferme naturelle boezem. De dag kon niet beter beginnen. Na een tijdje dus naar de kamer voor een gezellig halfuurtje. Op de bank had ik al wel gezien dat ze mooi, lang zwart haar had, maar pas toen ze opstond zag ik dat het helemaal tot op haar kont viel. Het werd dus nog beter voor deze boobs EN kapsel fetishist. Na deze kamer was ik weer helemaal in mijn nopjes. wat er verder nog zou gebeuren, deze dag kon niet meer stuk, en ik was weer helemaaal voldaan, gelukkig en tevreden met deze club.

    Dan wat gaan eten, en uitrusten in de wellness. Een paar keer het Aziaatje gekruist in het restaurant en de gang, maar ze liep steeds met een beer aan het handje. Ik let nooit erg op het mannelijk volk in een club, al zeker niet als ze in vrouwelijk gezelschap zijn, maar ik vraag me achteraf af of ik Rob45 niet herkend heb.

    Mijn eerste objectief was nu ofwel dat boezemig vrouwtje in blauwe bikini te vinden, ofwel Nadja. Ondertussen waren er al meer DKC meisjes verschenen, sommige ook al met redelijke cupsize, dus de lineup leek me heel goed. Maar dan gebeurde iets raars. In de bar vond ik die dames niet terug. Ook niet in de kino, of de oosterse ruimte. Ik zag ze op de trap of in de gang, en daarna weg. Ondertussen werd ik wel constant overvallen door jagertjes, en dat werd op den duur zo lastig dat ik me in de wintertuin ben moeten gaan verstoppen. Daar wat op het forum gaan surfen en daarmee wist ik dat de dame die ik zocht Spaans/Roemeense Selina moest zijn. De zus van Anaïs. Helaas bleef ze onvindbaar, net als Nadja, of de andere DKC's die ik gezien had.

    Na een paar uur zoeken en wachten en me verbergen voor jagende dames, dacht ik dan maar naar huis te gaan en ging me eerst wat neerleggen en uitrusten in de oriëntaalse kamer. En daar gebeurde het mirakel. Selina kwam binnen en kwam recht op me afgewandeld. Ze zei dat ze de vriendin van Anaïs was. Ze zal dus wel gebriefd geweest zijn over een Belgische booblover die ronddwaalde. Anyways, dit was wat ik wou dat zou gebeuren, en dus naar de kamer met Selina voor nog een lekker rondje seks. De dag werd dus op een heel fijne manier afgesloten, net zoals hij begon. Na deze kamer ging ik me aankleden en raar genoeg kom ik in de locker room één van de andere DKC meisjes tegen, die heel de namiddag verdwenen was, en die me nu aansprak. Jammer, maar het zal voor een volgende keer zijn. Als de lineup zo blijft kom ik nog wel terug. Alleen het gejaag is nog wel een vervelend punt hier.
    Dat vind ik hier in SS toch wel steeds wat erger dan in YY, waar er ook veel gejaagd word, maar niet zo aanhoudend na een afwijzing (is toch mijn indruk).
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  39. Onderstaande 12 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2017),Brad Clitt (22 april 2017),Eddy_V (23 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 april 2017),Keffman (28 april 2017),licky luke (23 april 2017),Manureva (23 april 2017),Mr Bluenose (23 april 2017),Patjax (23 april 2017),rob45 (22 april 2017),Ryuhayabusa (23 april 2017),Sjeufke (22 april 2017)

  40. #172
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Eveneens een blitzbezoekje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als de lineup zo blijft kom ik nog wel terug. Alleen het gejaag is nog wel een vervelend punt hier.
    Dat vind ik hier in SS toch wel steeds wat erger dan in YY, waar er ook veel gejaagd word, maar niet zo aanhoudend na een afwijzing (is toch mijn indruk).
    Het grappige is dat ik het precies andersom ervaar!
    En waarschijnlijk zijn beide waarnemingen correct en toe te schrijven aan de wijze waarop een aantal dames zich richten op mannen: op de mannen die ze vaker zien, worden de pijlen minder gericht als ze zien/weten met welke dames die mannen zich meestal vermaken. In SS kennen veel meiden mij en gaan mij niet lastig vallen (en al zeker niet als ze weten dat het opdondertje met de sterkste bovenbenen van de club aanwezig is).

    Nu ik het verslag van Sofaking lees realiseer ik mij dat wij elkaar vrijdagmiddag in een splitssecond gezien hebben.. maar doordat ik hem niet verwachtte drong het niet direct tot mij door dat Sofaking de weg naar Lemiers weer had gevonden, temeer daar hij deze week nog een vrijkaartje verloot had omdat hij de reis niet zou aanvangen!
    Een dame die beslist nog eens tot de harem van Sofaking zou kunnen behoren is Kinga. Vaak bezet maar uitgerekend vrijdagmiddag langere tijd in de bar gezien. Een supervriendelijke Poolse met volle boezem en slank volgens de meetlat van Sjeufke.

    Vrijdag had ik van 11.30 tot 17.30 gepland om na een afwezigheid van enkele weken weer eens een relax en wellness middagje door te brengen.
    Kwam pas om 13uur binnen en relaxed was het allerminst, doch gezellig, geil en geslaagd des te meer.
    Meteen naar de lunch waar ik Crystal en onbekende beer tegenkwam . Laat op de middag nog even met deze vriendelijke reus bijgekletst want dat was ook alweer eeuwen geleden.
    Ook bachatero was aanwezig en gezamenlijk lunch en eerste drankje in de bar genuttigd. Bachatero is zo frequent te gast dat hij bijna alle dames van naam en prestatie kent, een uitstekende bron van informatie aldus en daarbij bijzonder sympathiek.

    Toen een opdondertje in sexy zwarte lingerie de trap afkwam maakte hij galant de barkruk naast mij voor haar vrij, waarna hij zijn speurtocht naar de beste dames van de club vervolgde.
    Met het opdondertje nu eenmaal naast mij keken de andere dames mij al helemaal niet meer aan. Stacey heeft haar pogingen zelfs al een maand volledig gestaakt en dat zegt toch wel wat voor de grappigste jager onder de jagertjes.
    Net toen we na een kwartiertje babbelen besloten hadden om eens naar de serre/terras te gaan voor gebak en peuk, kwam Licky Luke naast ons zitten. En gelijk werd hij op allervriendelijkste wijze begroet, gezoend en aangerand door een dame in een blauw jurkje, Maria heette ze, zo las ik later. Dvp's (of vrouwen in het algemeen) blijven onvoorspelbare wezens. Nu LL in beslag genomen werd, verwachtte ik dat het onderdeurtje nu wel naar het terras zou willen, maar nee: alle acties en houdingen die Maria aannam bij LL werden schaamteloos gekopieerd waarbij ik het willoze slachtoffer vormde.
    Op m'n knie zittend, tegen mij aan rijdend en hartstochtelijk zoenend, ondertussen met haar kleine vingertjes op onderzoek onder m'n badjas. Ook daar werd ik dus voorbereid op wat later komen zou..
    Bij deze nog mijn oprechte excuses aan LL en met name aan Maria toen zij plotseling oog in oog stonden met wat het resultaat was van deze opgeil acties..!

    Het leek mij gepast om nu toch richting 3b of daaromtrent te verkassen, maar Sonia had er nog lang niet genoeg van en sleepte mij mee naar de verhoogde ronde bank bij de danspaal.
    Hier werd ik getrakteerd op een lapdance waarvan zij zo mogelijk nog geiler werd dan ik (later te horen aan haar uitroep dat ze "fucking wet" geworden was). Nou, dat had ik al eerder gemerkt dan dat zij wilde toegeven.
    Als een volleerde pornoster gaf zij mij een show waarin ik in diverse standjes opgegeild en aangerand werd. Tegelijkertijd elkaar omhelzend en innig kussend waarop het zelfs Carmen teveel werd.. Zij had dit gevoos al geruime tijd vanaf de bank aangezien en toen we toch maar afzagen van een trio, verliet zij hoofdschuddend de bar onder het uitroepen van diverse verwensingen waaronder "fuck, you don't fuck me, fuck you en to much romantik"!!
    Later bij vertrek trof ik Carmen bij de theke waar ik van haar een compliment kreeg voor m'n kleding en bijzondere schoenen: very elegant , why you always so elegant? Gelukkig had ik haar eerder op de dag al gecomplimenteerd met haar nieuwe kapsel: kastanje bruin, middellang en geen extensions meer, stond haar werkelijk bijzonder goed.

    Na het gevoos op de bank dan toch om 3 uur eindelijk naar boven gegaan om in private verder te gaan met waar we gebleven waren. Bijna een vol uur porno en GFE: een beetje moe maar voldaan...

    Aangesterkt door de naar boven meegenomen marsepein taart en de heerlijke mascarpone ananas taart, kreeg ik nauwelijks de kans om een beetje op adem te komen.
    Opnieuw begon Sonia mij op te geilen, m'n pik opnieuw te sabbelen om hem weer aan het werk te kunnen zetten en zo werd er moeiteloos ruim een halfuur verlenging aan het eerdere gelijkspel verbonden.
    In de verlenging bleef het 1-1 waarop met beider instemming besloten werd tot een rematch op een nader te plannen datum. Eindigen met penalty's is tenslotte zo onbevredigend, zeggen ze..

    Volgende keer hopelijk weer op terras en aan het zwembad. En dan m'n vrijkaartje inleveren, want die was ik natuurlijk weer vergeten!
    En Garde

  41. Onderstaande 12 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2017),Bachatero (23 april 2017),Brad Clitt (23 april 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 april 2017),jansenroy (23 april 2017),licky luke (23 april 2017),Manureva (23 april 2017),Mr Bluenose (23 april 2017),Patjax (23 april 2017),rob45 (23 april 2017),Sjeufke (23 april 2017),sofaking (23 april 2017)

  42. #173
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ha ja, jammer dat ik je niet gezien heb Eddy, anders hadden we samen misschien iets kunnen drinken, maar zo te lezen had je je handen sowieso goed vol. Toen het wat drukker begon te worden ben ik niet meer in de bar blijven hangen. Teveel jagertjes. Nu en dan even een glas water tanken en even rondkijken of ik een interessant profiel zag zitten, en dan snel weer weg. En zelfs dat blitzbezoek ging niet zonder onderschept te worden. Spijtig toch als een mens al niet meer rustig in de bar kan blijven zitten wachten tot er een leuke dame verschijnt.

    Nadat ik mijn vrijkaart weggegeven had was er eigenlijk geen reden meer om naar SS te gaan, maar toen het tijdsslot weer open ging ben ik toch maar afgereisd naar Vaals, en uiteindelijk geen spijt van gehad, ondanks de korte tijd. Ik geniet nog na van de twee schatjes die ik er ontmoet heb.
    (Voor de winnaar van de vrijkaart, die is nog altijd geldig hoor, ik heb netjes inkom betaald. Ik heb niet de gewoonte om op een belofte terug te komen.)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  43. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 april 2017),Manureva (23 april 2017)

  44. #174
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht

    Dan wat gaan eten, en uitrusten in de wellness. Een paar keer het Aziaatje gekruist in het restaurant en de gang, maar ze liep steeds met een beer aan het handje. Ik let nooit erg op het mannelijk volk in een club, al zeker niet als ze in vrouwelijk gezelschap zijn, maar ik vraag me achteraf af of ik Rob45 niet herkend heb.
    Nou Sofaking ...ik denk idd dat je me herkend heb.
    Ik liep daar met Aziatische Lin en ze hield me goed vast opdat ik niet zou kunnen vluchten. (Als ik dat nog gewild had).
    Nadien een lange kamer gehad met haar
    en waren we later even nog in de barruimte.Verder geen bekenden gezien in ss terwijl er genoeg beren aanwezig waren afgelopen vrijdag.
    Ook voor mij was het een onverwacht bliksem bezoekje die middag.

  45. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 april 2017),sofaking (23 april 2017)

  46. #175
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    (Voor de winnaar van de vrijkaart, die is nog altijd geldig hoor, ik heb netjes inkom betaald. Ik heb niet de gewoonte om op een belofte terug te komen.)
    Vraag me af wie die vrijkaart heeft gewonnen...
    Geen zorgen Sofaking, ik heb je IM ontvangen en reeds beantwoord.
    Toch wel handig als je precies tussen de twee Limburgse saunaclubs woont, voor mij geen probleem om andermans kaartje op tijd te verzilveren (volgens mij al de 4e of 5e keer).

    En laat die jagertjes van SS maar aan mij over, daar weet ik wel raad mee als bad boy van YY.
    Lijkt het nu zo, of gaan veel stammies van YY opeens naar SS...

  47. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2017),Ethan Cunt (26 december 2021),jansenroy (23 april 2017),Manureva (23 april 2017),rob45 (23 april 2017),sofaking (23 april 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

 

 
Pagina 7 van 227 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

  Diamond 468*60