Pagina 2 van 227 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 5671
  1. #26
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Zaterdag 14 Januari

    Een mooie rustige dag in de club in termen van zowel meisjes als Bears (ik denk dat mensen zijn waarschijnlijk nog steeds in de mode na Kerstmis), maar het was het terug naar business as usual voor mij met mijn eerste bezoek aan clubland van 2017. De club is duidelijk ondergaat een soort van upgrade met een paar werklieden die in het doen van verschillende functies, zoals het patchen van alle van de donkere bedekte muren voor te bereiden hetzij vers gips of misschien gewoon een nieuwe verfbeurt misschien naar de plaats een beetje opvrolijken als het een beetje kan zijn donker soms (ik graag de snoep op het display te zien)! Hoewel het rustig was waren er nog tal van dames in, zoals Maya, Lin, Dani, Stacey, Laura, Domenika, Yasmine, Catalina, Elena, Crystal, Alina, Maria, Veronika, Isabella en tal van andere bekende gezichten die ik ken maar kan niet altijd op een naam. Opmerkelijke afwezigen voor mij waren Lydia, Lana, Zoe, Melanie. Mijn plan voor de dag was om een ​​uur met de mooie Lin hebben als ik dit op mijn laatste bezoek had ingericht om te worden gevolgd door een trio met Dani en Stacey die ik ook had geregeld op mijn laatste bezoek, laat op toen aangewakkerd door te veel bier! Als afsluiting van de dag dat ik dacht op een kamer met Laura, maar zoals altijd de beste gelegd plannen komen ongedaan gemaakt. Ik kreeg er ongeveer 1130 net op tijd om te zien Lin wordt meegenomen naar een kamer door een beer, geen probleem dat ik dacht dat ik zou gewoon wat ontbijt (zaterdag met Maya en gesproken over de verdiensten van het leven in Londen - niet veel in mijn mening) en gebruik maken van de wellness-faciliteiten tot ze vrij was. Ongeveer een uur en een half later verslaafd we op en trokken naar de kamer 3B voor wat plezier (net zo goed zijn gegaan naar de Sauna de kamer was zo warm). Wat volgde was een uitstekende uur (verslag over haar schroefdraad) met Lin weer bewijst haar kwaliteiten om me met wat ik zou cijfer als een uitstekende prestatie. Deze dame echt krijgt in het en houdt ervan om te proberen en hebben een orgasme elke kamer die ze doet. We hadden een goed lang gesprek na de kamer en ze wilde graag weten waarom jongens als het zo veel als een meisjes klaarkomt in de kamer? Dat is de 64 miljoen dollar vraag ik haar vertelde! Persoonlijk ben ik niet de moeite genomen of het gebeurt of niet, maar als ik haar vertelde ik zou een meisje liever genieten van zichzelf als dat mogelijk is in plaats van te kijken verveeld, ongeïnteresseerd en ongemakkelijk terwijl ik aan het doen ben de akte!

    Na twee uur of zo rust ging ik op zoek naar Dani / Stacey om te zien of we het trio konden doen, maar beiden waren ofwel druk afzonderlijk of tegelijk. Ik was verveeld van te wachten tot de tijd juist te zijn, dus ik getroffen om een ​​gesprek met Catalina, terwijl aan de bovenkant van de trap met uitzicht op de bar. Ik had Catalina gezien in de club vele malen, maar nooit roomed met haar, zelfs al had ik de kamer met de leden van haar posse (Elena, Erica, Paula en Claudia) op vele eerdere bezoeken. Ik dacht dat ik dit verkeerd zou kunnen corrigeren Catalina is echt een heel mooie meisjes met mooie grote tieten. We praatten over een heleboel dingen voor de kamers, zoals andere clubs, de economie van P6, meisjes heden en verleden en natuurlijk die mijn favoriete kamers waren. Ik was onder de indruk van haar houding en snel besloten om haar mee te nemen naar een kamer (verslag op haar draad) en ik was blij dat ik dat gedaan heb want het was een erg leuk zonder verbazingwekkends.

    Na 2 steaks onder de nieuwe ticketing systeem getwijfeld of ik op zoek naar Laura om de dag af te maken, maar ik kon haar niet vinden in de bar (ze had bezet het grootste deel van de dag, afgezien van een kus geweest toen ze aankwam had ik niet gezien haar voor 5/6 uur). Als het weer vooraan bewoog in met zware sneeuwval in de richting die ik op reis was besloot ik om een zet voor thuis te maken (ik was blij dat ik dit deed aangezien de sneeuw was behoorlijk zwaar en het kostte me bijna 3,5 uur om thuis te komen)! Samengevat was het een uitstekende eerste bezoek van het jaar naar Disneyland voor Daddies en ik denk dat het zal niet lang meer duren voordat ik maak mijn weg er weer.

    A pretty quiet day in the club in terms of both girls and Bears (I guess people are probably still in the after Christmas mode) but it was back to business as usual for me with my first visit to clubland of 2017. The club is clearly undergoing some sort of upgrade with a few workmen being in doing various jobs such as patching all of the dark covered walls to prepare for either fresh plaster or maybe just a new paint job maybe to brighten the place up a little as it can be a bit dark at times (I like to see the candy on display)! Even though it was quiet there were still plenty of ladies in such as Maya, Lin, Dani, Stacey, Laura, Domenika, Yasmine, Catalina, Elena, Crystal, Alina, Maria, Veronika, Isabella and plenty of other familiar faces that I know but can't always put a name to. Notable absentees for me were Lydia, Lana, Zoe, Melanie. My plan for the day was to have an hour with the lovely Lin as I had arranged this on my last visit to be followed by a trio with Dani and Stacey which I had also arranged on my last visit, late on when fuelled by too much beer! To finish off the day I figured on a room with Laura but as always the best laid plans come undone. I got there about 1130 just in time to see Lin being whisked to a room by a Bear, no problem I thought I would just have some breakfast (Sat with Maya and discussed the merits of living in London - not many in my opinion) and make use of the wellness facilities until she was free. About an hour and a half later we hooked up and retired to room 3B for some fun (might as well have gone to the Sauna the room was so hot). What followed was an excellent hour (report on her thread) with Lin again proving her qualities to me with what I would grade as an excellent performance. This lady really gets into it and likes to try and have an orgasm every room that she does. We had a good long conversation after the room and she was keen to know why guys like it so much when a girls cums in the room? That is the 64 million dollar question I told her! Personally I am not bothered whether it happens or not but as I told her I would prefer a girl to enjoy herself if at all possible rather than look bored, disinterested and uncomfortable whilst I am doing the deed!

    After two hours or so rest I went looking for Dani/Stacey to see if we could do the trio but both of them were either busy individually or at the same time. I was bored of waiting for the time to be correct so I struck up a conversation with Catalina whilst at the top of the stairs overlooking the bar. I had seen Catalina in the club many times but never roomed with her even though I had room with the members of her posse (Elena, Erica, Paula and Claudia) on many previous visits. I thought that I might correct this wrong as Catalina really is a very pretty girls with nice sized tits. We chatted about a lot of things before the rooms such as other clubs, the economy of P6, girls past and present and of course who my favorite rooms were. I was impressed by her attitude and quickly decided to take her to a room (report on her thread) and I was glad that I did as it was a lot of fun without being mind blowing.

    After 2 steaks under the new ticketing system I contemplated looking for Laura to finish the day off but I couldn't find her in the bar (she had been busy most of the day as apart from a kiss when she arrived I hadn't seen her for 5/6 hours). As a weather front was moving in with heavy snow in the direction I was travelling I decided to make a move for home (I was glad I did as the snow was pretty heavy and it took me nearly 3.5 hours to get home)! In summary it was an excellent first visit of the year to Disneyland for Daddies and I feel it will not be long until I am making my way there again.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 januari 2017),Befke (17 januari 2017),biged (17 januari 2017),Brad Clitt (16 januari 2017),Flyerke (16 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (16 januari 2017),licky luke (16 januari 2017),rob45 (16 januari 2017),Ryuhayabusa (16 januari 2017),sofaking (16 januari 2017),Wentelt Eefje (16 januari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:17
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Always nice to read your stories, but the Google translation is sometimes hilarious, lmao !!!

  4. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (26 december 2021),Mr Bluenose (16 januari 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  5. #28
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Always nice to read your stories, but the Google translation is sometimes hilarious, lmao !!!
    Yeah - I should pay the money and buy a decent Translate App!

  6. #29
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    Yeah - I should pay the money and buy a decent Translate App!
    Or only report in English.

  7. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 januari 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:17
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    No, not necessary, spend that money on a nice girl.
    I like those funny translations.

    Nee, niet nodig, geef dat geld aan een leuke meid.
    Ik vind die grappige vertalingen leuk.


  9. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (26 december 2021),Mr Bluenose (16 januari 2017),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  10. #31
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Or only report in English.
    I think it is a bit rude to only report in English given that it is a Dutch forum. Unfortunately my Dutch is limited to ordering a couple of beers, the odd swear word and getting a Goulash Kroket and a KipKorn from the Fritteuse!

  11. #32
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    No, not necessary, spend that money on a nice girl.
    I like those funny translations.

    Nee, niet nodig, geef dat geld aan een leuke meid.
    Ik vind die grappige vertalingen leuk.

    That is certainly a better way to spend my money!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (16 januari 2017),Ryuhayabusa (16 januari 2017)

  13. #33
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag 'noodgewongen' weer eens naar Sixsens afgereisd.
    1: 'Noodgedwongen', omdat ik al 4 weken droog stond
    2: 'Noodgedwongen', omdat ik al 2 maanden niet meer in mijn stamclub was geweest
    3: 'Noodgedwongen', omdat de weersverwachting zodanig was dat het bezoeken van de dichts bijzijnde club het meest voor de hand lag
    4: 'Noodgedwongen', omdat de aanwezigheidstijd beperkt was
    5: 'Noodgedwongen', omdat ik al vast wilde weten of de voorbereidingen voor mijn verjaardag (27-1) naar wens verlopen.

    Nadat ik de inkom- en omkleedrituelen met succes had afgerond, afgezakt naar -2 voor een kop koffie.
    Op de parkeerplaats was me al duidelijk dat het rustig zou zijn en dat bleek ook in de bar zo te zijn. De weersvoorspellingen waren niet al te best. Voorspelde sneeuw en gladheid blijken voor vele onder ons reden te zijn om dan maar de 'hand aan zich zelf te slaan'.
    De koffie kreeg ik van Carmen 1, die voor deze keer achter de bar werkte.

    Gezien mijn lange 'droge' periode zou het niet moeilijk zijn voor de dames om mij te verleiden voor een kamer. Ik had met Laura nog 'iets recht te zetten'! Dat zou een optie zijn geweest. Doch, op dat moment niet aanwezig.

    MAYA
    Maya kwam de trap af in de bar en had mij meteen geschoten. Binnen no time zat ze naast me. Zoals gebruikelijk lulde ze je de oren van de kop af met 500 woorden per minuut. Maya krijg je alleen stil door iets in die mond te stoppen. Niettemin, Maya is een gezellige meid, die erotisch scherp uit de hoek kan komen. Al meerdere keren mee gekamerd met succes. Na een half uurtje togen we richting kamer 5a voor de eerste wip van 2017 die met een oerknal eindigde. Het drielandenpunt ligt nu 9,27m meter lager door deze aardschok. Wederom prima een super kamer van een uur!


    Aanwezig: Carmen 2, Ina, Larissa (niet de gipsy, kort blond haar), Victoria, Julia, Laura, Domenika, Denisa, Delia, Lydia, Adriana, Natascha, Maria, Catalina, Yasmin, Alina, Crystal, Maya, Melissa 2, Petra, Lynn, Angela, Selena, Linet, Dany, Veronika, Sasha...... . Er liepen ook een aantal onbekende gezichten rond. Eén dame viel wel op, haar naam heb ik via een klant van haar kunnen achterhalen: Ina! Killerbody! Geschatte lengte 1,70m, lang zwart krullend haar en zeker een C-cub. Vooralsnog naturel, maar dat is een veronderstelling. Naar het schijnt zoent ze niet, blijkens die klant.

    Nog voor het versterken van de inwendige mens zag ik Victoria zitten op het vertrouwde plekje bij de danspaal. Ik nam mij voor met haar een kamertje te maken als ze na the dinner nog vrij was. Die voor mijn nog altijd onbekende dame, stond al zo lang op mijn to do list. Het moest er toch eens van komen.

    Vrijdag visdag! Het heeft weer gesmaakt!
    Na een douche terug naar de bar. Victoria zat er nog steeds!

    VICTORIA
    Ik ken Victoria al 3 jaar. We liepen elkaar steeds mis. Dauergebucht of ik zat in de recuperatie-periode. Zelden mee gesproken. En als er contact was, dan bleef dat beperkt tot enkele zinnen. Lang het gevoel gehad dat er geen klik zou zijn met Victoria.

    Ik kroop naast haar op de bank. Het gesprek verliep wat moeizaam bij aanvang, maar dat veranderde snel. De eerste zoenen smaakten naar meer.......Zimmer 7!
    In de loop der jaren al zo'n tiental favorietjes aan mijn lijstje toegevoegd in Sixsens met als topfavo's Laura, Jessica en Kinga. Daar komt Victoria nu als toppertje bij. Het wordt dringen bovenin de ranking. Geheel tegen mijn verwachting in, een hele vrolijke en grappige doos. Dat straalt ze in bar totaal niet uit. En dan nog maar niet te spreken over haar service. 100% GFE, geheel mijn ding. Twee keer ontploft (GOSP = 1M)!! De kamerduur was er ook naar....... Geen idee of ze ook een PSE kant heeft. Voor mij niet relevant.

    Gezien de lange kamertijd met Victoria heb ik het maar bij 2 kamertjes gelaten deze vrijdag.
    Na de pizza is Sjeuf met brede grijns op het gezicht richting gebreide broek vertrokken.

    Een mooi begin van 2017!
    Op naar de 27ste! Alles is reeds tot in de puntjes geregeld!

    Illusion Plopp!

  14. Onderstaande 22 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 januari 2017),Befke (18 januari 2017),biged (17 januari 2017),Bosco (17 januari 2017),Eddy_V (17 januari 2017),Flyerke (20 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (18 januari 2017),gignnl (18 januari 2017),hasta la pasta (18 januari 2017),jansenroy (17 januari 2017),Keffman (17 januari 2017),Latiga (18 januari 2017),Lesyeux (18 januari 2017),Manureva (19 januari 2017),Megaboob (18 januari 2017),Mr Bluenose (17 januari 2017),Nedlovefkk (17 januari 2017),noglangnietuitgewandeld (17 januari 2017),Patjax (17 januari 2017),VAZKOR (22 januari 2017),Wentelt Eefje (20 januari 2017),YYadict (18 januari 2017)

  15. #34
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Six Sense Zaterdag 14 januari 2017

    Afgelopen zaterdag de start gemaakt van de clubtour van het jaar 2017. De club werd er een, die redelijk in de lijn der verwachtingen lag, na het zien van de cijfers van het jaar 2016.
    Het werd Six Sens, hoewel er ook andere clubs lonkten, dat clubje in Elsdorf, en een club in Köln (met een vrijkaart) maakten de keuze niet gemakkelijk. De aanmeldingen in het meeting point, gaven de doorslag.
    Het is net na 19:00 als de auto gestald wordt, op een halfvolle parkeerplaats. Afrekenen, en de transformatie naar ijsbeer ingezet. Klein rondje door de salon gelopen, al een bekende medebeer gespot, welke zich niet had aangemeld. De dames een groepje Roemeense, een aantal “pocket” Bulgaartjes, een aantal “dikkekontenclub” Bulgaartjes, en nog een paar “lonewolf“ nationaliteiten.
    Eerst maar een hapje eten, meteen een aangemeld forumlid tegen het lijf gelopen, het was MagicG. Tijdens het eten diverse dingen besproken. De steaks waren goed te doen. Even rustig plaats nemen in de salon. Dat gaat maar even goed, je let even niet op, en er staat een klein meisje met zwart haar, weinig om het lijf, en een Aziatisch uiterlijk tegen je been op te rijden, Lynn dus. Het kleine verstand, won het van het echte verstand. In de kino zien we nog net, hoe Dominicaanse Sarah een beer in hogere sferen brengt, met een combinatie van een handmatige en orale bevrediging. Zelf gaan we toch maar voor een kamer met jacuzzi. Ruim een half uur waterpret en de overige tijd op het matras doorgebracht.

    Terug in de salon is Rob45 ook aangeschoven bij het groepje van veelplegers, de tijd kabbelt rustig voort, nog even geprobeerd contact te krijgen met Mr Bluenose, maar die had het pand al verlaten.
    Sommige dames proberen de danspaal uit, met wisselend succes overig. Maar het blijft leuk om naar te kijken. Zelf sta ik een beetje in dubio; wachten op een dame die nu in een pannenkoeksessie zit, of voor een Bulgaarse dame uit het plan+ gaan.
    Het loopt tegen 23:30, de pizza en wraps worden geserveerd, het aantal beren blijft, meer dan het aantal dames, maar diverse dames kunnen toch genieten van een lange pauze.
    Wat op begint te vallen is, dat de bezoekers met een mediterraanse achtergrond de overhand krijgen, waarvan sommige met een onderbroek aan, de sauna in gaan.
    Had de moed al een beetje opgegeven, en liep richting lockers om huiswaarts te gaan, en toen verscheen de dame, welke hoog mijn lijstje stond: Dominicaanse Sarah. Haar pannenkoeksessie was afgelopen, en ze maakte aanstalten om zich op te frissen, meteen maar een afspraak gemaakt, waar ze mij kon vinden, als ze zin had.
    Niet veel later een kamer opgezocht en daar bijna 1,5 uur verbleven, waarbij me wel opviel dat ze een vermoeide indruk maakte, het blijft een topper.
    Stond nog bij de lockerruimte toen MagicG kwam aan lopen, die was een sessie aangegaan met een dame, waarover hij in het begin nog over twijfelde, na een kamergang van 2 uur zijn die twijfels denk wel weg genomen.
    Het loopt tegen half 01:30, tijd om huiswaarts te keren, over een redelijk stille autosnelweg.

    Misschien wordt het tijd om het lijstje met toppers in Six Sense uit te breiden.

    Six Sense tot de volgende keer.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  16. Onderstaande 13 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 januari 2017),blauwebeer (18 januari 2017),Eddy_V (19 januari 2017),Flyerke (20 januari 2017),hasta la pasta (19 januari 2017),Magic-G (19 januari 2017),Manureva (19 januari 2017),Mr Bluenose (19 januari 2017),Nedlovefkk (19 januari 2017),papi (19 januari 2017),Patjax (19 januari 2017),rob45 (18 januari 2017),Wijze grijze (18 januari 2017)

  17. #35
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Blijft irritant die onderbroek gasten...

  18. Onderstaande 2 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (20 januari 2017),george101 (21 januari 2017)

  19. #36
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    Wat op begint te vallen is, dat de bezoekers met een mediterraanse achtergrond de overhand krijgen, waarvan sommige met een onderbroek aan, de sauna in gaan.
    Bij het omkleden voor vertrek rond 23:00 uur (13-1) kwam een aantal bezoekers met mediteraanse achtergrond binnen, waar ik overigens totaal geen moeite mee heb. Ze kregen uitgebreide uitleg over de gang van zaken in Sixsens in de kleedkamer. Een verdomd goede en heldere uitleg.
    - dames zijn zelfstandige ondernemers en mogen hun eigen prijzen bepalen.
    - vraag voorafgaand aan de kamer wat het tarief is voor de diensten die je wenst.
    - het is niet toegestaan met onderbroek de whirlpool of sauna te betreden.

    Tja.....helderder kan het niet zijn.

    Misschien moet 'pret' maar een campagne starten voor onze 'onderbroek-gasten'. Het moet vanuit de eigen gelederen komen om dat soort uitwassen de kop in te drukken.

    De eerlijkheid gebiedt mij dat ik nog nooit iemand heb 'betrapt' met onderbroek aan in de whirlpool of sauna.
    Ik zal er zeker iets van zeggen als ik dat tegenkom.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (19 januari 2017),Mr Bluenose (19 januari 2017)

  21. #37
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Ik persoonlijk draag geen ondergoed in clubs, maar heb ook totaal geen moeite met beren die dat wel doen. Degene die er wel moeite hebben, raad ik aan desbtreffende beren daarop aan te spreken. Mocht dit baten, meld het dan bij de receptie ipv telkens mededelingen erover te maken op forums.

  22. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (19 januari 2017)

  23. #38
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Is dit niet een beetje onderbroeken lol? 😎😉👍

  24. Onderstaande 4 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 januari 2017),hasta la pasta (19 januari 2017),pret (19 januari 2017),Ties85 (21 januari 2017)

  25. #39
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Ik deed vandaag m'n kortste bezoek ooit aan Sixsens. Een kort verslag is dan ook op z'n plaats

    - Parkeerplaats half gevuld bij aankomst rond 14:30h. Niet gek voor een donderdag lijkt me zo, alhoewel ik zeer zelden door de weeks club en dus weinig referentie heb.
    - Bij de binnenkomst in bar werd ik vrijwel direct geschaakt door Moldavische Andrea. Vooraf had ik al bedacht dat vandaag op zeker zou gaan. Zo gezegd en zo ook gedaan. Een zeer goede kamer met zeer goed zoenen en een prima zeer geile wip volgde. Precies binnen het uur afgerond.
    - Even uitrusten zou je dan denken.
    - Zo zat ik net boven een gebakje te eten na mijn kamer toen ik opgezocht werd door Petra. Een half uurtje presales volgde.
    - Gevolgd door een hele goede kamergang van GFE tot zeer stevig door rollebollen. Na 1,5 uur kwam ik met knikkende knieën van de kamer, frontaal geraakt door een sloopkogel.
    - Snel een koffie en wat eten
    - En om 18:00h zat ik weer in de auto naar huis.
    Pluk de dag of een bloemetje

  26. Onderstaande 7 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 januari 2017),Bluebear (19 januari 2017),Eddy_V (19 januari 2017),Mr Bluenose (20 januari 2017),Nedlovefkk (22 januari 2017),Wentelt Eefje (20 januari 2017),YYadict (20 januari 2017)

  27. #40
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Woensdag 18-01-2017

    Voor het eerst van mijn leven Sixsens eens bezocht. De club stond al een tijd op mijn to do lijst, maar door de afstand kwam het er steeds niet van. de recente transfer van mijn vrouw, miss Megaboob van GT naar Sixsens dwong me echter eens de boobmobiel door te laten rijden naar dit zuidelijkste oord van Nederland en mijn opwachting te maken.

    Eerlijkheidshalve kwam ik pas laat aan bij de club, iets voor 22.00 en besloot ik zuinige Hollander te zijn en te wachten tot 22.00 om van het 40 euro tarief gebruik te kunnen maken. Zo gezegd zo gedaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en even rondgeleid toen ik aangaf nieuw te zijn. Mooie club, alles ziet er echt netjes uit, mooi bubbelbad en mooie welness, prima locker systeem, leuk ingerichte bar. Na mijn transformatie tot ijsbeer Megaboob dus maar eens afgedaald in de bar, en daar eens goed rondgekeken of ik mijn ega kon spotten. Helaas niet, maar niet getreurd, wellicht is ze op kamer, en dus even de kat uit de boom kijken. Een drankje besteld en mezelf aan de bar genesteld, en mijn ogen de kost gegeven. Het was niet erg druk, maar toch een 20-25 dames en ook enige heren. Ik spotte een dame met en paar grote loezen, dus er was een alternatief voorhanden mocht Natasha niet opdraven.

    Mevrouw Megaboob werd ook na 45 minuten wachten nog niet gespot en omdat het al 22.45 was wilde ik toch wat doen en knoopte ik het gesprek met de bezitster van de grote borsten aan, dat bleek Poolse Maya te zijn een Milf van circa 40 jaar met wel wat jaartjes op de teller. Niet meer helemaal strak zoals Natasha zullen we maar zeggen, maar goed gehumeurd en met een leuke babbel, dus inderdaad geopteerd voor haar na een intake gesprekje.

    Op kamer 12 aangekomen ontdeden we ons van de kledij, en tongziende ze me volop. Op zich lekker, maar ze had wel wat gedronken en er hing een beetje een alcohol lucht om haar heen, maar goed, niet getreurd. Daarna werd mijn jongeheer zonder condoom gepijpt, wat ze lekker deed, maar niet al te lang. even body to body, even lekker aan die loezen gesabbeld, daar werd Maya ook blij van, en daarna werd een rubber geplaatst en nam ze plaats op mij op mijn verzoek. Rijden ging niet helemaal soepel door haar gewicht, maar na enige aanwijzingen ging het een stuk beter, maar ik kwam niet klaar. Daarom maar gevraagd of ze me met de hand wilde helpen, en dat was geen probleem. Ik kan lekker zoenen en met haar grote borsten spelen terwijl zij me langzaam maar zeker naar een hoogtepunt hielp. Ook werd mijn vinger nog in haar poes geduwd, die lekker nat was, en zo kwam zij ook (gespeeld) aan haar trekken. Gene probleem, hoort bij de act, en was leuk. Nog even nagepraat en na een klein half uurtje de kamer verlaten.

    Maya is best een leuke dame met best veel inzet maar is geen topper en is een beetje over haar top heen vrees ik voor haar. Door haar lekkere borsten toch een voldoende, maar geen groot herhalingsgevaar voor mij.

    Na deze kennismaking met Maya lekker een douche, sauna en whirlpool genoten en dat was allemaal echt prima. Daarna rond 23.45 weer naar de bar, die aardig leeg werd helaas, en wederom geen miss Megaboob gespot helaas, wat een beetje een domper op mijn vreugde was want ik had me op een spetterend weerzien verheugd. Maar goed, kan gebeuren. Ik werd aangesproken door Bulgaarse Veronica, best een leuk GND dametjes, vriendelijk, en niet te beroerd om even met mijn leuter kennis te maken ion de badjas, maar helaas echt geen kamermateriaal voor de boobmeister. Ook de andere aanwezige dames deden mijn jongeheer niet direct steigeren van geilheid, en dus besloot ik na een drankje om afscheid te nemen van de club rond 12.15.

    De club is echt mooi, complimenten daarvoor, personeel goed, voorzieningen prima, maar qua dames toch niet helemaal de smaak van de boobmeister. Mede door de afwezigheid van Natasha natuurlijk. Ik ga er zeker weer eens kijken in de toekomst maar het zal niet mijn stamclub worden. Daarvoor is de afstand ook te groot voor mij helaas.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  28. Onderstaande 16 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 januari 2017),Bachatero (20 januari 2017),Befke (20 januari 2017),biged (20 januari 2017),Eddy_V (19 januari 2017),gignnl (20 januari 2017),licky luke (22 januari 2017),mechelen (19 januari 2017),Mr Bluenose (20 januari 2017),Nedlovefkk (22 januari 2017),Patjax (19 januari 2017),Piet Plezier (19 januari 2017),rob45 (19 januari 2017),Sjeufke (19 januari 2017),Stief (21 januari 2017),Wentelt Eefje (20 januari 2017)

  29. #41
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Goedendag Beren Collegae
    Daar ik door drukke weekenden, werkzaamheden en een ski vakantie even geen tijd meer had om een verslag te schrijven van mijn onverwachts SixSens bezoekje, hiervoor nu alsnog tijd gevonden.
    Ik had op laatste moment vrij gekregen op betreffende dag en omdat dit een dag voor mij was waarop je altijd gratis entree hebt, was het plannetje snel gemaakt. Op naar SixSens voor een bezoekje van 11.30 – maximaal 17.30 uur. Plan de campagne: Crystal stond op nummer 1 maar die zou deze dag net weer terug zijn en dan staat de voorzitter van haar fanclub natuurlijk (zoals het een echte voorzitter betaamt) al als ontvangstcomité klaar de hele dag. Dat vermoeden bleek te kloppen. Dus ik wist al dat dat een kansloze missie zou gaan worden. Alternatief 1: Domenika als eerste kamer begin middag en dan later eind van de middag kamer 2 met Dani (dan wel 1 uur alleen, of met een dame naar haar keuze voor trio half uur). Maar het zou natuurlijk weer eens compleet anders gaan lopen. Alhoewel…… eigenlijk maar een heel klein beetje anders dit keer.

    Ik arriveerde tegen 11.30 uur en na inspectie van mijn ID kaart kreeg ik berevel en handdoek overhandigd. Zoals gebruikelijk mijn eerste actie: na een douche even in de whirlpool gaan zitten en eens kijken wat er allemaal reeds passeert aan dames langs de Maroc room en douches. Maar het was aardig stil. Maya zag ik langslopen en Zoey. En een mooie dame met rood haar met 2 strikjes (ik dacht eerst aan vlindertjes) op ieder been, die ging douchen naast de sauna. Al met al echter niet veel dames die ik zag. Toen daarna in de bar gaan zitten, maar ook hier bijna geen dames. Wel de onvermijdelijke Melissa. Deze dame heeft het ooit verbruid bij me (nooit mee gekamerd overigens) door eens buiten op het terras wat rond te schreeuwen. Maar ze blijft doorjagen, niet alleen bij mij. Zag wel dat een nieuwe dame een rondleiding kreeg. Die zag er met kleren aan op afstand niet verkeerd uit met enorme voorgevel. Wellicht een potentiele reserve optie. Vervolgens een hapje gaan eten en weer even de whirlpool in. Daarna even op het terras gaan zitten met de phone, maar daar was het toch aardig koud, buiten was het dik onder de nul graden, dus daar viel amper op dat terras tegen op te stoken.

    Omdat het toch al tegen 13.45 begin aan te lopen en 2 kamertjes nu wel in zeer korte resterende tijd gedaan moesten worden maar weer eens naar de bar getogen om te kijken of ik mijn plannen zou moeten wijzigen en andere dame gaan kiezen. Ik zag vervolgens roodharige Delia en de rood harige met de 2 strikjes naast elkaar zitten. Maar ik was te laat. Twee beren me net voor. Ik zag wel die Koreaanse Lin opeens binnen komen, die had goede recensies dus wellicht alternatief. Maar ik hoorde een hoop geklets uit de dames kleedruimte komen en had een vermoeden dat de 14.00 uur middag dienst ploeg gearriveerd was en zich aan het klaarmaken voor begin. Koreaanse Lin derhalve nog niet benaderd, maar deze was inmiddels aan het praten met die nieuwe dame met een wespentaille en een enorme siliconen voorgevel. Ik ben er inmiddels via dit forum achter dat het Natasha was deze nieuwe dame. Voor de liefhebbers, dit is ze:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...2&d=1459720829

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...3&d=1459720843

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...4&d=1459720864

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...5&d=1459720877

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...6&d=1459720919



    Kamergang 1 Dani:

    Toch eerst nog eens een rondje gelopen en toen ik terug kwam in de bar zat daar Dani. Ik werd gelijk hartelijk begroet. Even bijgepraat met haar, ze was op vakantie terug naar Bulgarije geweest. Even lekker wat gekeuveld en gedronken met haar. Maar toen werd het toch echt kamer tijd. Bovenin het oude gedeelte een kamertje gescoord. Ik moet zeggen, een heerlijk uurtje met Dani gehad. Alles weer erop en eraan. Bij de voorganade kamergang met haar (trio met Stacy) had ze na afloop nog ‘boos’ gemeld “you never licked my pussy, why? I can assure you I’m clean and fresh!”. Was er op dat moment gewoon even niet van gekomen in heetst van de strijd dus beloofde gelijk dat ik dat “next time” zeker zou doen. En aldus geschiedde dit uurtje Ze had er blijkbaar zelf ook enorm zin in, het was haar eerste kamer van de dag en na een zalig standje 69 wederom zoenend en ik haar vingerend. Zij vervolgens weer pijpend en ik haar tepels knedend. Daar werd ze blijkbaar zo heet van dat ze opeens op haar rug/zij naast me ging liggen, mijn rechter middel vinger in haar poesje stopte en dirigeerde waar het opeens een enorme sop partij was. Ze commandeerde haar klaar te vingeren en me onderwijl heftig zoenend. Dit spel ging zo’n 10 minuten door, ze leek er echt van te genieten en vertelde dat ook na afloop (uiteraard voor wat het waard is….). Daarna in diverse standjes geneukt en in missionaris vanuit mijn tenen afgeschoten.

    Haar vorige individuele sessies had ik gewaardeerd op een 8,5. Dit was een 9, absoluut! Compleet vermoeid moest ik even bijkomen. Ze kroop tegen me aan en hebben ze nog even rustig elkaar strelend gelegen. Het uur was op een gegeven moment om, maar ze zei: “we can relax here for some more minutes, I do not want to go to the bar yet, no charge”. Hebben we daar schat ik zeker nog een 15 minuten gelegen en daarbij nog wat leuk gepraat. Ze begon me uit haar zelf wat verhalen te vertellen wat zij (en ook andere dames) wel eens meemaakten. Van asociale, respectloze, hygiëneloze klojo’s tot ook heren die blijkbaar alleen de uren de kamer op willen om alleen over hun privé problemen te praten met een fles champagne. Ik hoorde enkele bizarre (voorbeeld) verhalen.

    Na deze 15 minuten met haar gedouched en naar de lockers. Daar het uurtje afgerekend. Ze wilde absoluut niets extra’s voor de additionele 15 minuten, alleen de belofte dat ik nog eens met haar zou kameren bij een van mijn volgende bezoekjes. Nou, dat was ik sowieso van plan, dus die belofte gedaan. Ze vroeg vervolgens of ik nog met haar aan de bar wou gaan zitten, zou ze een sigaretje gaan roken en kon ik een drankje drinken. Aldus geschiedde.
    Net toen ik weer aan de bar zat met Dani, zaten we naast een voor mij onbekende dame. Dani stelde haar aan me voor: Sascha. Dani meldde nog even dat de handtas die op de bar stond van Sascha een tasje was van €3500,-. Of mij het merk Louis Vutton iets zei…… Dani met een knipoog zodat Sascha het hoorde: ”She is crazy, always buying expensive stuff”. Sascha lachte er hartelijk om. En bevestigde het gelijk.

    Opeens kwam Domenika met een beer arm in arm de bar in gewandeld. Ze zag me zitten, ontdeed zich van de arm en kwam gelijk vragen aan me hoe het was en of ik ‘free’ was en wilde naast me gaan zitten. De betreffende beer keek verontwaardigd, ik voelde me ook even opgelaten (ten opzichte van de collega beer), maar zei gelijk dat ik net van de kamer af was met Dani. Ze zei “ah ok, maybe later” en liep weer terug naar de beer en weer arm in arm. Dani ging eten, ik nog een rondje whirlpool doen en nog wat op terras zitten met de phone.

    Kamergang 2 Domenika:
    Tegen 16 uur de bar weer eens ingegaan om te kijken of er nog een leuke dame was voor ronde 2, voorkeur voor Domenika. Ik zat er net 10 minuten op een barkruk, en zonder dat ik het in de gaten had zat opeens Domenika rechts van me op een kruk. Ook weer even wat bijgepraat. Ze begon langzaam al wat tegen me aan te hangen en te strelen en Deantje junior bleek reeds te reageren. Zimmer! Op kamer was het weer zeer goed. Maar Domenika had wel deze dag al wat kamertjes achter de rug. Ze kan er ook zelf van genieten, maar als je dat al een paar kamers ervoor ook hebt gedaan, is de koek ook beetje op. Ze gaf me overigens gewoon een super service van een uurtje. Ga zeker weer met haar op herhaling. De vorige kamergang met haar was een dikke 9. Deze waardeer ik tegen een 8,5. Niets mis mee, maar ze was en oogde iets vermoeider dan de laatste keer. Daar heb ik alle begrip voor, mensen die werken weten dat normaliter de productie/concentratie met het uur iets kunnen afnemen. Zaak is om dan nog wel een zeer hoog basis nivo te kunnen aantikken. Dat kon Domenika ook deze sessie.

    Na deze sessie afgerekend met Domenika en weer zeer voldaan huiswaarts gekeerd. De Theke vroeg of mijn dag geslaagd was: Jazeker! En zelfs de plan de campagne bijna 100% uitgevoerd. Op volgorde van kamergangen dan na.......
    Laatst gewijzigd door Deantje; 22 januari 2017 om 16:21

  30. Onderstaande 8 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (22 januari 2017),licky luke (22 januari 2017),Megaboob (22 januari 2017),Mr Bluenose (23 januari 2017),Sjeufke (22 januari 2017),sofaking (22 januari 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017)

  31. #42
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Wel de onvermijdelijke Melissa. Deze dame heeft het ooit verbruid bij me (nooit mee gekamerd overigens) door eens buiten op het terras wat rond te schreeuwen. Maar ze blijft doorjagen, niet alleen bij mij.
    Welke Melissa, want er zijn er maar liefst 3! Roemeense Melissa (1), Bulgaarse Melissa (2) of Bulgaarse Melissa (3) kleiner dan M2 met rood-bruin haar en tattoos?

  32. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 januari 2017)

  33. #43
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Welke Melissa, want er zijn er maar liefst 3! Roemeense Melissa (1), Bulgaarse Melissa (2) of Bulgaarse Melissa (3) kleiner dan M2 met rood-bruin haar en tattoos?
    Even de paspoortjes bekeken en recensies: Het is Melissa 2 (Bulgaarse). Ze heeft goede recensies zie ik. Maar ik heb deze 1 keer zwaar irritant en geirriteerd meegemaakt en ook nog enkele keren semi irritant gedrag. Wellicht had ze net die keren slechte zin ofzo. Heb me er dusdanig aan gestoord dat een kamergang met haar zeker niet zal gaan gebeuren.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 januari 2017),Sjeufke (23 januari 2017)

  35. #44
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Even de paspoortjes bekeken en recensies: Het is Melissa 2 (Bulgaarse). Ze heeft goede recensies zie ik. Maar ik heb deze 1 keer zwaar irritant en geirriteerd meegemaakt en ook nog enkele keren semi irritant gedrag. Wellicht had ze net die keren slechte zin ofzo. Heb me er dusdanig aan gestoord dat een kamergang met haar zeker niet zal gaan gebeuren.
    Iedereen heeft wel eens een slechte dag zeker, ik geef een dame meestal een tweede kans.......
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  36. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 januari 2017)

  37. #45
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Iedereen heeft wel eens een slechte dag zeker, ik geef een dame meestal een tweede kans.......
    Ik zal haar recensies eens blijven volgen hier. En wie weet.

  38. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 januari 2017)

  39. #46
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Deze en volgende recensies hoeven niet te winnen voor de vrijkaartenwedstrijd, ik matig mijn bezoeken en de verhalen zijn allemaal van December 2016. Ik zit in een fameuze winterdip en alles verloopt veel trager.


    Derde club van de maand der herkansingen December
    SixSens - Miss Sexy Hot Babe 2016

    30 December 2016


    VOORAF: Dit valt eigenlijk niet in het kader van herkansingen maar er kan een verzonnen worden. Er is in alles een herkansing over... Weet je wat: dit is een herkansing om Julia te kunnen kameren want in November was ze er niet.


    Ik ga deze keer niet veel over schrijven omdat er al zoveel over is erteld. Dis is dus een beknopt overzicht. ex-jury Piet Plezier kan onderstaande zelfs afdrukken en op een bierviltje plakken desgewenst.


    Fazit

    Voor mij SixSens is de beste club van 2016. In bijna al mijn statistieken komt de club systematisch bovenaan te staan samen met Babylon.

    >> Bulgaarse pocket JULIA is voor mij MISS SEXY HOT BABE 2016. <<



    Whereabouts

    Het was 2u30 minuten rijden van Kortrijk. Het had minder kunnen zijn als ik over Brussel ging en niet Antwerpen waar een ongeluk was gebeurd in die vervloekte Kennedytunnel. Zeker ben je natuurlijk nooit met die Brusselse ring of dat sneller was geweest. Ik wou mezelf onder het rijden nog bedenktijd geven: deze club aandoen of toch doorrijden naar Villa Vertigo wat ik eerst van plan was te doen om vandaar naar Hamminkeln te gaan. Ik besloot op het laatste moment toch de grote ommetoer te maken via SixSens op verraderlijk winterse wegen. Niet mijn ding en geen herhaling hiervan is gewenst. En dat allemaal om Julia een laatste keer te kameren dit jaar. "Zot zijn doet geen zeer", zeggen ze dan. Ik kwam rond half twee aan.

    Ter info: het is ongeveer 1u en een klein kwartier rijden tot Villa Vertigo. Geldt daarmee dus ook voor het ginder dichtbij gelegen PHG.


    Club & gezelschap

    Het is opletten geblazen met die lockers, ik liet de mijne eenmaal openstaan terwijl ik op zoek was naar een vrije douche. Gelukkig liet ik die maar 3 minuten onbewaakt maar dat is dikwijls voldoende al is er een camera!!!

    De wellness is top als steeds, zelfs het verwarmde zwembad was beschikbaar als enige club van de 3 die ik heb bezocht. De douches waren weer heerlijk warm op een na die niet werkte. Jacuzzi is en blijft zalig, de temperatuur is er ideaal. Idem voor de sauna's. De Turkse stoomcabine blijf ik iets te heet vinden.

    Het personeel steeds correct, de club op orde houdend.

    De line-up was magerder dan gewoonlijk maar dat bleek achteraf kwantitatief de beste van het weekend: eindejaarfenomeen.

    Ik heb een aantal forumleden ontmoet waaronder Ohhlord en Licky Luke. Gezellig gepraat onder het brunch-ontbijt. su10027 ontmoette ik later toen ik op punt stond met Julia te kameren.

    De club is overal mooi versierd maar dat deelde ik eerder al mee. Van het eten heb ik niet geproefd want ik wou dit in Villa Vertigo doen, mijn volgende bezoek en als ik bleef plakken...ik ken mezelf hier. Er was een rustige tamme sfeer, zag niet te veel beren ondanks redelijk volle parking: er werd vermoedelijk druk gekamerd. Het was de laatste clubdag van het jaar samen met hun favoriet voor eenieder die er was. Zoals ik met Julia dus.


    Dames

    Ik kwam maar voor 1 dame: Julia (*****) en dat verliep uitstekend zoals altijd. Ik sloeg in eerste instantie een kamergang met Mickey af die niet langer op Paris Hilton lijkt door haar mooie haar zo in een lelijke paardenstaart te wringen. Ik bedacht me later maar ze was al met een andere beer de kamer op. Helaas want ze is een vaste waarde geworden voor mij. Ik had alleen nog meer tijd nodig omdat de kamer met Julia nog nazinderde.


    Einde

    Ik werd door diverse ijsberen meegedeeld dat ik beter zou blijven. Ik ging toch naar Villa Vertigo waarvoor ik een vrijkaart op zak had, de laatste van dat jaar. De club ligt op mijn route naar Hamminkeln waar m'n hotel me opwachtte en waar de laatste club van 2016 gevestigd was: Villa Marisol voor de Silvester-party.
    Ik vertrok net na 18u.


    Conclusie

    SixSens is voor mij de winnende club van 2016 over de ganse lijn en steekt hiermee Babylon voorbij. Het grootste aantal uitstekende kamers met opgeteld het meest aantal sterren, wellness en keuken die steeds in orde waren, de verjaardag die ik er vierde, de Sexy Hot Babes Clubervaringen in Juli, Oktober en November, dichtst bij...Ik hoef niet te twijfelen.


    De zwarte wolf

  40. Onderstaande 13 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (23 januari 2017),biged (23 januari 2017),Deantje (22 januari 2017),Eddy_V (23 januari 2017),Flyerke (22 januari 2017),licky luke (23 januari 2017),Megaboob (22 januari 2017),Mr Bluenose (23 januari 2017),pret (22 januari 2017),Sjeufke (22 januari 2017),sofaking (22 januari 2017),Wentelt Eefje (22 januari 2017),zeppos58 (22 januari 2017)

  41. #47
    Geregistreerd
    23 januari 2017
    Last Online
    21 januari 2019 @ 19:13
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hello bears,

    I'm currently living in Gulpen and I've been looking for some girls to visit at Maastricht or Aachen. In my search I found about this Sixsens SaunaClub and lots of good references to it!! so i'm jumping of happiness.
    I will surely visit the place next week.

    Any recommendation?
    I've never been to a saunaclub and I don't really know what to expect haha

    (unfortunately I don't speak neither Dutch neither German, but thatnk you GoogleTranslator)

    : Wink2: : Wink2:

  42. #48
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    22-1 Even (binnen)gewipt in SS

    Na een geslaagd carnavalsweekend won mijn kleine verstand het wederom een keer van mijn grote verstand.
    Hoewel ik een extreem drukke dag had, was ik niet vies van een beetje afleiding. Daar mijn gewilde liefdesobject Sascha helaas afwezig bleek te zijn, mijn pijl gericht op een andere prooi.
    Na een korte social talk met mijn "verloofde" Dani en een korte jacuzzi met wat Franstalige beren, kwam ik Delia tegen.
    Haar al een tijdje niet gezien en even kort bijgekletst. Zij gaf aan dat ze bij de bar op me wachtte en zo gezegd zo gedaan. Mijn voorkeur voor blond is haar schijnbaar niet ontgaan. Deze mooie roodgeverfde dame communiceert heel prettig en nadat ze enigszins verrast was met mijn kamervraag naar kamer 11 getogen. Haarfijn wist ze me te vertellen dat dit ook onze voorgaande bestemming was(klopte verdorie ook nog.. toch handig een keer niet met een blonde te kameren..)
    Nadat ze haar felrode lippenstift een beetje had verwijderd begon het "gefriemel" en voorzichtig gekus. "You have a beard" werd me een aantal keren toegefluisterd, maar nadat ik haar poesje had verkend en haar in sneltreinvaart naar een hoogtepunt had gezogen werd dit anders. Dit doorgaans beschaafde en nette meisje were getransformeerd tot een pittige tante en ook ik werd flink verwend door hand en mond. Nadat mijn "brein" helemaal in staat van paraatheid was en ze plagerig in m'n tepels beet wist ik dat het tijd was om de rollen op te draaien. Nadat ze me eerst bereed in cowgirl heb ik haar vastgepakt, met een wasari (die volgens mij ook voor ippon door mocht) op de zij/rug gesmeten en er als een verhitste terriër overheen gekropen.
    Na haar eerst wat geteast te hebben, werd mijn lichaam stevig vastgepakt en kwamen de eerste kreuntjes. Toen ik vervolgens mijn pook nogmaals vastnam en hem in de 6 zette werd langzaam maar zeker de olie oververhit en spoot in het bestemde vangnetje.
    Na haar nog een korte massage gegeven te hebben en de kamer hadden "geëvalueerd" WoW.. een uurtje gedouched en nog nagekeuveld op het bedje en douche. Deze dame is behalve haar absolute killer-body (verhoudingen ronduit perfect) ook gewoon ontzettend leuk.
    Je zult even wat energie moeten stoppen in het contact, maar als je eenmaal een beetje kent en haar goed behandeld, krijg je er echt een hele goede, energieke en bovendien humoristische kamer mee. Zij wilde er nog graag een (half)uurtje aan toevoegen, maar het gefeest had al een beetje zijn tol geëist.
    Qua service staat zij absoluut in mijn top 5 van Sixsens.

    Na alle plichtplegingen te hebben voldaan en bij de lockers nog even gekleft te hebben, mijn jasje en blousje weer aangetrokken en vertrokken naar rustiger oorden..

    Edit: toch ontzettend maf dat er veel dames zijn die bij binnenkomst en herkenning waar dan ook je naam noemen..
    Nu rest de vraag of ik hier trots op moet zijn, of me er lichtelijk voor moet schamen
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  43. Onderstaande 11 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (23 januari 2017),Deantje (23 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 januari 2017),jansenroy (24 januari 2017),le_belge (23 januari 2017),licky luke (23 januari 2017),Mr Bluenose (23 januari 2017),Nedlovefkk (23 januari 2017),VAZKOR (23 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017),YYadict (24 januari 2017)

  44. #49
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Twee bezoeken aan deze mooie club, in November een en in December een.
    Beide bezoeken waren toch weer een klein feestje voor me, gewoon omdat ik hier graag kom. De sfeer ervaar ik meestal als gemoedelijk.
    De inrichting van het gebouw draagt daar wel aan bij. Je kunt lekker je rondje lopen. De hoek om is geregeld 'de vraag naar wat me eventueel nu weer te wachten staat...'
    De kamers in het oude gedeelte hebben vanwege de sfeer mijn voorkeur, de nieuwe vind ik minder omdat er geen ramen zijn, en ze zijn klein. Maar voor af en toe een kamergang acceptabel. Er zijn vaak leuke dames, ook al maak ik ook wel eens een wanklank mee...
    Het wellness gedeelte vind ik hier prima in orde. Lekker om met de kamergangen af te wisselen.
    Boven in het overdekte terras is het ook altijd fijn zitten, TV kijken, en je kunt er prima toeven in de zomer als het open is. Het zwembad is niet groot, wel lekker zonnen eromheen. Geen echte tuin - dat dan weer niet. Het eten is acceptabel tot goed.

    November was bijzonder, omdat ik gezamenlijk met mede-ijsbeer Lesyeux de club bezocht.
    De heenreis was gezellig: we hadden veel te bepraten.
    Beiden delen we een voorkeur om actie te ondernemen in meer openbare ruimtes: ik n**k graag in de kino's, L. is graag actief in de Marokkaanse lounge.
    En daar had hij gelijk in.
    Mijn eerste kamergang ontstond weliswaar in deze ruimte: ik werd door drie jonge dames naar binnen getrokken. Ik dacht nog: 'O jee, wat gebeurt er...?' Maar ik kwam op de schoot van Lana terecht. Dat was een leuk weerzien na flinke tijd, en werd mijn zoveelste kamergang met deze geweldige dame....
    Mijn tweede kamergang later die dag werd de mooie roodharige (geverfd, dat wel) Dahlia. Omdat ik Lesyeux een paar keer spotte in de Marokkaanse lounge, dacht ik: 'Dat ga ik nu met haar ook s doen. Het hoeft niet altijd een kino te zijn. '(Zo vaak gebruik ik die van SS niet...) En omdat Dahlia er geen bezwaar tegen had hebben we een genoeglijk half uur gehad in een van de hoeken van de lounge. Erg tof om te doen! De dame heerlijk van voren genomen. Onder 'toeziend oog...'
    Eind van de dag weer een gezellige terugreis.
    L. bedankt.

    Mijn solobezoek in December was omdat OV-vervoerder Arriva de concessie van het bus- en treinvervoer in Limburg overnam. Drie zondagen gratis bus en trein in de hele provincie.
    Met een propvol treintje naar Roermond, ze stonden drie rijen dik in het gangpad! De nieuwe trein naar Maastricht vanaf Roermond was gewoon bezet, een verademing. Bus 50 naar Aachen heette bij Arriva ook zo. Vlak vooir 14 u voor 40 euri ingecheckt.
    De sfeer was weer goed, al ben ik geen bekenden bij de beren tegen gekomen.
    Maar Bulgaarse Maria was een ervaren dame die geen moeite had met de kino. Dat werd een goede inneuk-wip. Het voordeel van een ervaren dame.
    Hongaarse Elizabeth was een slanke kleine dame, met dito vormen. Soms is dat gewoon lekker. De doggy was prima.
    Nog een tijdje gesaunaat, en op tijd naar huis. Al was het gratis, wel zo'n drie uurtjes bussen en treinen.

    Johan

  45. Onderstaande 8 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 januari 2017),Deantje (23 januari 2017),Eddy_V (23 januari 2017),forgetskinnyletsgetfatty (23 januari 2017),jansenroy (24 januari 2017),licky luke (24 januari 2017),Sjeufke (23 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017)

  46. #50
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rojo Baron Bekijk bericht

    Any recommendation?
    I've never been to a saunaclub and I don't really know what to expect haha
    This Friday 27 January, a lot of the fans from Sixsens meet at the club, so this would be your chance to meet and talk to fellow fans ;-)
    For me that's an extra fun aspect because talking to the male visitors can be fun and learning in many ways. Most important for first visitors are the "secret" advices about the girls.
    What you can expect is quite a lot, but in short:
    After entering the club, you pay 40 or 55 euro (depends on the time you arrive ).
    You get a white bathrobe and towel. You can get new towels as much as you need during the whole visit.
    You get a wearable tag to open/close the lockers and to pay for drinks (only wine, whiskey and so on aren't free, beer , coffee and fresh drinks are included)

    the club is big and has 3 floors:
    Donwstairs (-2) is the bar and some of the rooms.
    Downstairs (-1) are saunas, jacuzzi, locker room and a lounge room.
    On ground floor you will find restaurant, terrace and outdoor swimming pool plus heated veranda.
    On the upper floors you'll find more rooms, even some with jacuzzi.

    And lots of girls everywhere :-)

    Maybe we meet one day or this Friday if you can.

    Me and most of the other guys are happily to introduce you to this mostly addictive world of pleasure !

    Write me a PM (internal mail) if you'd like to receive more information.
    Enjoy!
    En Garde

  47. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (24 januari 2017),licky luke (24 januari 2017),Sjeufke (23 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017),YYadict (24 januari 2017)

 

 
Pagina 2 van 227 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.