Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 76
  1. #51
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    In PSR wordt er nog steeds gelachen met een Brad Pitt en vriend uit Nederland.
    Dat is voor de verandering ook wel een keer leuk voor de jongens.
    Meestal word er om hun gelachen.
    Maar ik zie dat je een belg bent, dus waarschijnlijk bedoel je hetzelfde.
    Logisch!
    Kiss my schermafbeelding

  2. #52
    Geregistreerd
    17 augustus 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 21:00
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    70
    Thanked
    162 in 45 posts

    Standaard SOA

    Vriend van me heeft een druiper opgelopen omdat een dpv hem had gepijpt zonder condoom.
    Het virus kan in het wangslijmvlies van de dame overleven en zo wordt het doorgegeven.

    Binnen 5 dagen merk je wel, de kans is klein maar toch aanwezig.
    Na een antibioticakuur ben je ervan af.

  3. #53
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Dat is voor de verandering ook wel een keer leuk voor de jongens.Meestal word er om hun gelachen.Maar ik zie dat je een belg bent, dus waarschijnlijk bedoel je hetzelfde.Logisch!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Dat is voor de verandering ook wel een keer leuk voor de jongens.Meestal word er om hun gelachen.Maar ik zie dat je een belg bent, dus waarschijnlijk bedoel je hetzelfde.Logisch!
    Willem 2 of Big leg eens uit waarom dit geen persoonlijke aanval is?De infowaarde van dit bericht is nul.Maar dat laat je staan, je meet met 2 maten.....zoals gebruikelijk.Veeg dit maar weg grote veger en XXX.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 oktober 2012 om 15:06

  4. #54
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Willem 2 of Big leg eens uit waarom dit geen persoonlijke aanval is?De infowaarde van dit bericht is nul.Maar dat laat je staan, je meet met 2 maten.....zoals gebruikelijk.Veeg dit maar weg grote veger en laat die provocerende shit van een nihil aan dit form bijdragende hp maar staan.
    hp001 legt enkel een taalkundige "fout" uit en gebruikt een stukje tekst van een andere ijsbeer om dit duidelijk te maken. Als er sprake is van een persoonlijke aanval is dit niet in het bericht van hp001, maar de post daar voor.

  5. #55
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    hp001 legt enkel een taalkundige "fout" uit en gebruikt een stukje tekst van een andere ijsbeer om dit duidelijk te maken. Als er sprake is van een persoonlijke aanval is dit niet in het bericht van hp001, maar de post daar voor.
    Hp begint altijd persoonlijke aanvallen tegen mij dus het past in het patroon, het stukje van nulposter hp begint met een negatieve kwalificatie en het is de toon die de muziek maakt.

    Daarnaast wat is de infowaarde? Nul...maar daar waren we aan gewend bij HP dit is geen provocatie maar een feit.

    Hier wordt weer met 2 maten gemeten door big en willem, zoals gebruikelijk.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 oktober 2012 om 14:58

  6. #56
    Geregistreerd
    2 oktober 2010
    Last Online
    30 maart 2022 @ 09:50
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    had al ff niks meer gerapporteerd omtrent mijn gevlekte vriend maar volgens mijn dokter was t een onschuldige schimelinfectie.
    had een zalfje gekregen dat volgens mij al na een paar uur resultaat gaf!!
    vreemde plek om t daar gekregen te hebben.. daar is dus niet mijn eikel maar iets boven mijn ballen, de zogenaamde schacht.
    ff weekje wachten, anders terug.
    ze vertelde erbij dat t geen geslachtziekte was, want dat was pijnlijker..
    nou ja, ik ben opgelucht, keek behoorlijk tegen het komend dokters bezoek op!!

  7. #57
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Niet direct panikeren. Noteer ook even dat producten die in principe niet voor je lul bedoeld zijn ook allergische reacties kunnen uitlokken. Ik doel dan op het veelvuldig gebruik van mondspoelmiddel door de dames en ook wel de vochtige doekjes waar ze soms je lul eerst mee reinigen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    gerrit11 (22 februari 2016)

  9. #58
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Gerrit, kun je de naam van dat zalfje nog even doorgeven? Mogelijk is het zonder recept verkrijgbaar of evt in Belgie. Dan hoeven we niet naar de huisarts als het zover zou komen. Alvast dank.

  10. #59
    Geregistreerd
    28 december 2007
    Last Online
    17 februari 2021 @ 15:11
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Gerrit, kun je de naam van dat zalfje nog even doorgeven? Mogelijk is het zonder recept verkrijgbaar of evt in Belgie. Dan hoeven we niet naar de huisarts als het zover zou komen. Alvast dank.
    ik heb onlangs dezelfde ervaring gehad. Mijn huisarts gaf aan dat iedere man 1 of meerder keren in zijn leven last zal hebben van een schimmelinfectie en dat dit heel normaal is. In verband met club bezoek wilde ik graag een complete soa/hiv test, want dacht toch even aan een soa. Gelukkig weet mijn partner overal van, en betrof het geen soa; dus daar in ieder geval geen zorgen over. Gelukkig was het niets bijzonders en met een zalfje eenvoudig op te lossen.

    De naam van wat mijn huisarts voorschreef is: Miconazolnitraat/Hydrocortison, Sandoz creme 20/10

  11. Onderstaande leden hebben marcb1972 bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 2 november 2012)

  12. #60
    Geregistreerd
    2 oktober 2010
    Last Online
    30 maart 2022 @ 09:50
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    dat kan,, antischimmelcreme, gewoon bij t kruidvat of andere drogist,
    dus iets waar Miconazol in zit.
    overigens was alles na 1.5 dag verdwenen!!

    is een zelfde soort als je eventueel ook voor je voeten kan gebruiken, las ik hierverder ook iets over met betreking tot die badslippers..

    nu weer als nieuw dus snel weer op naar ons volgend bezoekje!!
    Laatst gewijzigd door gerrit11; 6 november 2012 om 14:51 Reden: verkeerde spelling

  13. #61
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcb1972 Bekijk bericht
    Gelukkig was het niets bijzonders en met een zalfje eenvoudig op te lossen.

    De naam van wat mijn huisarts voorschreef is: Miconazolnitraat/Hydrocortison, Sandoz creme 20/10
    De zalf zoals beschreven is inderdaad zeer effectief en bevat de werkzame bestanddelen zoals vermeld. Die zalf met die concentratie van de werkzame stoffen is in NL en D alleen op recept te verkrijgen. 20/10 staat voor 20 mg/g dan wel 10 mg/g dus 2% of 1% concentratie, dan heb je dus 1 tube met beide stofjes.

    Hoe het in NL is weet ik niet, maar in D kun je een zalf met 2% Miconazolnitraat gewoon in de Apotheek (op elke straathoek aanwezig!) kopen, ook een zalf met 0.5% Hydrocortison (1% wordt niet vrij verkocht maar alleen op recept). Kosten per tube 6-8E. Kan best zijn dat 1 van de werkzame stofjes ook al voldoende is en klaarblijkelijk kun je in NL Miconazolnitraat gewoon bij de drogist kopen.

  14. #62
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Je kunt ook gewoon antivoetschimmel creme op je lul smeren. Schimmel is schimmel, of het nou op je eikel of aan je tenen zit. Bijvoorbeeld Lamisil. Die hebben ook zo'n gel. Insmeren, 24 laten zitten. Klaar! Let wel op want het gloeit behoorlijk maar wel effectief. Net als de azijn trouwens, ik kan het niet vaak genoeg herhalen.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  15. #63
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:23
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.237
    Discussies
    66
    Thanks
    1.673
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    of je hangt hem in de harpic max.
    ben je de schimmels zeker kwijt......
    (niet te lang anders heb je geen meer) LOL
    maarre idd. je kan inderdaad lamicil oid gebruiken,en in vele gevallen zal dit helpen.
    echter er zijn bepaalde schimmels die er niet warm, of koud van worden
    en je alsnog naar de huisarts moet gaan
    suc6
    De Riesen-Eisbear...

  16. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    JNet als de azijn trouwens, ik kan het niet vaak genoeg herhalen.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
    Dan kan ik niet vaak genoeg herhalen dat Cola nog beter werkt dan Azijn, want Cola heeft een nog lagere pH waarde. Gebruik wel echte Cola dus Pepsi en geen Coca Cola.

    Nog beter zou theoretisch dan zwavelzuur zijn of het alom bekende zoutzuur, dit gebruik moet ik toch sterk afraden daar toch wel enige bijwerkingen gevreesd moeten worden. Niet dat de schimmel niet verdwijnt dat lukt wel maar je loopt de kans brandwonden op te lopen, daar hebben ze dus wel weer een zalfje voor, kun je bij elke drogist kopen. Of gewoon lauw water dat helpt ook en ook dat is in de meeste clubs voorradig, dus in een Club zit je echt zo slecht nog niet zo blijkt ook nu maar weer eens. Gebruik nooit Nederlands water want dan zul je zien dat je kalkaanslag krijgt en dan moet je weer Calgon gaan gebruiken en das echt geen pretje.

    Cola is in de meeste clubs gratis voorhanden als medicijn, van harte aanbevolen maar nogmaals neem Pepsi Cola en brand je vingers niet aan Coca Cola een dubieus B-merk.
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 november 2012 om 14:38
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 november 2012),Hoipiepeloi ( 3 december 2012)

  18. #65
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Of stap gewoon in een spabad met visjes die dode huidcellen opeten.

    spabad.large.jpg
    Heerlijk vele tientallen visjes die aan je leuter knabbelen en hem helemaal reinigen tot onder de rand.
    Daarna insmeren met Aloë Vera voor herstel, je voelt je weer een jongen in de pubertijd die zijn nieuwe leuter ontdekt.

  19. #66
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Of stap gewoon in een spabad met visjes die dode huidcellen opeten.

    spabad.large.jpg
    Heerlijk vele tientallen visjes die aan je leuter knabbelen en hem helemaal reinigen tot onder de rand.
    Daarna insmeren met Aloë Vera voor herstel, je voelt je weer een jongen in de pubertijd die zijn nieuwe leuter ontdekt.
    Er bestaat een analoge techniek met vliegenmaden. ( Maggot Debridement Therapy )
    Ik ga er geen foto van plaatsen, maar moet je zeker doen !
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. #67
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reagen Bekijk bericht
    Er kwam de lucht uit haar vagina/kont, zij stonk/stinkt heel erg
    Als ze zo uit haar doos meurt is het te hopen dat je nu geen schimmelinfectie hebt opgelopen. Als ik jou was zou ik mijn eikel (en vingers) maar gauw in de azijn hangen ! ! !

  21. #68
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Als ze zo uit haar doos meurt is het te hopen dat je nu geen schimmelinfectie hebt opgelopen. Als ik jou was zou ik mijn eikel (en vingers) maar gauw in de azijn hangen ! ! !
    Verrek helpt dat tegen zijn schimmelinfectie als hij jouw eikel (en vingers) in de azijn hangt. Jij bent een wereldwonder BS!
    Je zult het druk krijgen. Alhoewel de gedachte dat ze dat ding van jou moeten vastpakken....

  22. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 oktober 2016),Das ( 5 oktober 2016)

  23. #69
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste mensen,

    Alle gekheid op een stokje (no pun intended):
    Doe voorzichtig met je penis!

    Goede penis hygiëne is belangrijk.
    Als je tekeer gaat met bijtende zalf, crèmes en dergelijke of nog erger (azijn, Cola, Dettol, citroensap), dan kan het slijmvlies van je eikel en begin plasbuis beschadigen. Dat verhoogt het risico om een soa (inclusief hiv) op te lopen. De toegang tot je bloedvaten staat meer 'open', als het ware.
    Daarnaast kan teveel of verkeerd gebruik van zalf, crèmes en dergelijke de klachten juist verergeren. Ga naar je huisarts als je hardnekkig last hebt van schimmelklachten of andere irritaties.

    Penis hygiëne
    Het slijmvlies van de eikel van de penis, samen met de voorhuid, is gevoelig voor 'agressieve' zeepproducten. Zeep, met name geparfumeerde douchegels en meerdere soorten badschuim, zijn producten die stoffen bevatten die de natuurlijke balans van de huid kunnen verstoren. Hierdoor kunnen er klachten ontstaan, zoals (overmatige) groei van bacteriën. Deze bacteriën veroorzaken een onaangename geur.
    Was daarom je penis alleen met water

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  24. Onderstaande 3 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2016),geert5 (21 oktober 2016),Wentelt Eefje (23 oktober 2016)

  25. #70
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Over Yin Yang

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    Dat er bij de relax-douches geen zeep of shampoo mag worden gebruikt ivm slipgevaar is natuurlijk wat onhandig.
    Ik denk dat wij Yin Yang juist dankbaar mogen zijn dat zij zo goed over onze penis hygiëne waken:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Penis hygiëne
    Het slijmvlies van de eikel van de penis, samen met de voorhuid, is gevoelig voor 'agressieve' zeepproducten. Zeep, met name geparfumeerde douchegels en meerdere soorten badschuim, zijn producten die stoffen bevatten die de natuurlijke balans van de huid kunnen verstoren. Hierdoor kunnen er klachten ontstaan, zoals (overmatige) groei van bacteriën. Deze bacteriën veroorzaken een onaangename geur.
    Was daarom je penis alleen met water

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  26. #71
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Alle gekheid op een stokje (no pun intended):
    Doe voorzichtig met je penis!
    Volgens mijn heb je die pun echt wel intended!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Goede penis hygiëne is belangrijk.
    Als je tekeer gaat met bijtende zalf, crèmes en dergelijke of nog erger (azijn, Cola, Dettol, citroensap), dan kan het slijmvlies van je eikel en begin plasbuis beschadigen. Dat verhoogt het risico om een soa (inclusief hiv) op te lopen. De toegang tot je bloedvaten staat meer 'open', als het ware.
    Daarnaast kan teveel of verkeerd gebruik van zalf, crèmes en dergelijke de klachten juist verergeren. Ga naar je huisarts als je hardnekkig last hebt van schimmelklachten of andere irritaties.

    Penis hygiëne
    Het slijmvlies van de eikel van de penis, samen met de voorhuid, is gevoelig voor 'agressieve' zeepproducten. Zeep, met name geparfumeerde douchegels en meerdere soorten badschuim, zijn producten die stoffen bevatten die de natuurlijke balans van de huid kunnen verstoren. Hierdoor kunnen er klachten ontstaan, zoals (overmatige) groei van bacteriën. Deze bacteriën veroorzaken een onaangename geur.
    Was daarom je penis alleen met water

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Tja, contact met zeep is niet te vermijden, of je moet een condoom aan doen als je je haar wast. En die plooien tussen balzak en benen zijn ook zweet en geurtjes verzamelplekken. Dus geheel risicoloos wassen is er niet bij. Maar goed, als je alle risico's in het leven uit sluit...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  27. #72
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Maar goed, als je alle risico's in het leven uit sluit...
    Dan blijf je gewoon je hele leven in bed, gevaar is alleen dat de meeste mensen in bed doodgaan
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  28. #73
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Een ding begrijp ik niet maar zal wel aan mij liggen,wanneer je regelmatig in een saunaclub komt hoef je de leuter helemaal niet te wassen.
    De dames zitten meestal de 1/2 tijd op de kamer met je leuter in de mond en likken de eikel lekker schoon met hun tong.
    Ik heb de laatste tijd veel van die kleine rode bultjes op mijn leuter en wanneer ik ze wil pakken springen ze weg,zal weer een nieuw fenomeen zijn in saunaland.

  29. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (30 oktober 2016)

  30. #74
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Dalton, dat zijn de rode bultspringsmurfjes ( is niet gevaarlijk )

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  31. #75
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    LIJKT ME SCHIMMEL .zijn zeer goede cremes hiervoor om dit te verhelpen

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

  Living Room 468*60