Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 84
  1. #51
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saruman Bekijk bericht
    Als Eddy en Clinic toevallig tegelijk in Babylon zijn, wordt er niet gepannenkoekt, maar gesandwicht.

    hahaha, geweldig!!
    Ik vrees dat Paula daar nog voor open staat ook...

    Maar ik vrees dat ik daar minder trek in heb...
    En voor een sandwich zijn twee beren nodig, dus de bereidheid van Clinic in deze is ook niet geheel onbelangrijk..!!

    Maar hoe ouder, hoe gekker!
    Dus ge wit ooit nooit 😅
    En Garde

  2. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 mei 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En voor een sandwich zijn twee beren nodig, dus de bereidheid van Clinic in deze is ook niet geheel onbelangrijk..!!
    Hahaha, hoe ouder hoe gekker inderdaad, maar dit zie ik niet zo snel gebeuren; je moet tenslotte niet alles prijsgeven
    LFFFHTE

  4. #53
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht



    Komende 2 weken geen Appjes midden in de nacht, dus bijkomen en uitrusten.



    Ben benieuwd of ik mij over een paar weken weer in haar Whatsapp web laat lokken door alle tekentjes, Nederlandse en Roemeense teksten en geile foto's (al dan niet door haar of mijzelf op haar Phone gemaakt)

    Wie het antwoord weet, mag het zeggen! 😊


    Ik zal zelf het antwoord maar geven...:
    Het is alweer uit met de rust!
    Het lonken en lokken is weer begonnen, haha!

    En ik moet toegeven dat ik het helemaal niet erg vind.... Ook al weet ik dat ik niet de enige minnaar zal zijn die op dit moment haar aandacht krijgt...
    Het aftellen tot haar terugkeer is vroeger begonnen dan ik verwacht had, haha!!

    sjees wat ben ik toch zwak en dan heb ik nog al eens commentaar op Peppino gehad...ik neem met terugwerkende kracht al mijn opmerkingen terug 😊 !
    En Garde

  5. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 mei 2014)

  6. #54
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik zal zelf het antwoord maar geven...:
    Het is alweer uit met de rust!
    Het lonken en lokken is weer begonnen, haha!

    En ik moet toegeven dat ik het helemaal niet erg vind.... Ook al weet ik dat ik niet de enige minnaar zal zijn die op dit moment haar aandacht krijgt...
    Eddy........dat antwoord had ik 1 mei al volmondig gegeven.......
    Geldt voor jou, voor mij en wellicht nog een handvol anderen!

    Minnaar? Ik zie mezelf meer als een geldautomaat voor haar.......

    En ik betwijfel of zij ons anders ziet.

    Het duiveltje staat met stip op nummer 1 bij de Oscarnominaties voor:

    * beste regisseur
    * beste actrice
    * beste scriptschrijver

    Maar ik laat me niet gekker maken dan ik al ben
    (Kan ook niet)
    LFFFHTE

  7. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 mei 2014)

  8. #55
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Eddy........dat antwoord had ik 1 mei al volmondig gegeven.......
    Geldt voor jou, voor mij en wellicht nog een handvol anderen!

    Minnaar? Ik zie mezelf meer als een geldautomaat voor haar.......

    En ik betwijfel of zij ons anders ziet.

    Het duiveltje staat met stip op nummer 1 bij de Oscarnominaties voor:

    * beste regisseur
    * beste actrice
    * beste scriptschrijver

    Maar ik laat me niet gekker maken dan ik al ben
    (Kan ook niet)


    Op retorische vragen wordt normaal gesproken geen antwoord verwacht 😉

    Neem mijn woorden svp niet te letterlijk.. De ondertoon en het cynisme was toch wel duidelijk dacht ik?


    She's got my vote for the nominated Oscars and for the additional nominations for Best camerawoman, Best Cash cow and Best "musical" performance too 😄

    Beoordeling over Best Sandwich performance laat nog op zich wachten 😅
    En Garde

  9. #56
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    LOL, no hard feelings. Begreep je ondertoon en cynisme en jij de mijne denk ik.

    Op naar 'return of the little devil'

    )
    LFFFHTE

  10. #57
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Paula ist wieder zurück aus dem Urlaub
    Gruß
    woods25

  11. #58
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    Paula ist wieder zurück aus dem Urlaub
    Gruß
    woods25
    Jajaja... Wrijf het zout nog maar wat dieper in de wonden! 😞

    Uitgerekend op de dag dat ik een date had met mijn (of ons aller..) schatje, moest ik mij bij haar afmelden!
    Tja.. 's (duits)lands belang gaat voor het meisje... Maar dat zal Paula mij vast niet in dank afnemen...

    Binnenkort ga ik het goed maken en alsnog haar spaarpotje vullen 😉
    En Garde

  12. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (24 mei 2014),licky luke ( 1 juni 2014)

  13. #59
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Elsdorf/Babylon 28 mei 2014.

    Even over 12 binnen gekomen en een hartelijk welkom gekregen door het welkomst comité dat verder niet veel om het lijf had😉. Paula stond daar niet tussen, maar na het inchecken op weg naar beneden, ging de dames kleedkamer deur even open en kwam een leuk koppie van mijn schatje om de hoek van de deur, waarbij duidelijk was dat de dame in kwestie zich nog aan het opmaken was en (nee, verder niks, aankleden was niet nodig!).
    Colaatje aan de bar, espressootje uit de machine, gebakje uit de vitrine...Eddy vermaakt zich wel tijdens het wachten op zijn date die hij enkele weken had moeten missen.
    Tussendoor kwam ze even binnen gesprint, paar zoenen en "nog een paar minuten" voor zij klaar zou zijn (bang dat ik er in de tussentijd met een collega/concurrent vandoor zou gaan?).
    Het wachten werd beloond en op een barkruk naast mij kwam ons schatje met haar rug tegen mij aan zitten, zoenend en ondertussen lachend en uitdagend naar andere gasten en meiden tegelijk. Ik ken haar inmiddels en weet dat zij zo is zonder dat je daar iets achter moet zoeken. Andere gasten menen dat zij dan al andere gasten aan het opwarmen is. Maar de manier waarop zij een wat oudere heer toelacht (eigenlijk uitlacht), zal hem niet snel doen besluiten om op dit meisje te wachten. De betreffende heer zie ik later op de middag ook nog in de bar en hij kijkt zijn ogen dan uit hoe Paula op haar vaste plekje op de bank een sexy showtje doet nadat ze eerst al even sensueel om de danspaal heeft bewogen. Terwijl ik dan een kippenpootje sta te eten was ik benieuwd of hij of iemand anders nu zijn kans zou waarnemen. En hoe Paula daarop zou reageren gezien onze reeds gemaakte vervolg afspraak..
    Maar nee, niemand van de circa 8-10 aanwezige heren maakte aanstalten en Paula bleef op mij gefocust. Zodra ik uitgegeten ben ga ik dan ook weer naast haar liggen. Zo drinken we wat, kletsen wat en luisteren naar de muziek. Die voor het merendeel uit lekkere rock/disco muziek uit '80-'90iger jaren bestond. Toen een mij onbekend sloom nummer gespeeld werd, ging zij op mijn verzoek meteen wat andere muziek verzorgen.. En toen kwam de ultieme song van de dag: Killer - Papa was a Rolling Stone (mijn lijflied) in de uitvoering van??volgens mij Adamski met Seal en/of George Michael, ik mot het nog eens opzoeken, lange versie duurde meer dan 10 minuten.
    Bijzondere ervaring om swingend en tongzoenend naast elkaar en tegen elkaar te liggen en wederzijds diverse lichaamsdelen in de "dans" erbij te betrekken! Meiden moesten lachen, heren wisten niet waar ze kijken moesten...
    Voordat we onze activiteiten elders voortzetten, eerst nog even een chocolade pudding uit de vitrine gehaald als tussengang..Paula hield niet van chocola..dus ipv de lepel te laten likken dan maar even de maat van de muziek op haar lekkere billen ermee meegeslagen... ChocoSM..😃

    Daarna volgde een Jacuzzi sessie terwijl een Duitse gast er nog inzat die voor de tweede keer in Babylon bleek te zijn. We hadden hem eerder tijdens het gezellige gezamenlijke douchen al gezien in het bad met een krantje. Hij moet daar minstens een uur gezeten hebben en was kennelijk wat verlegen. Dit bleek ook uit de vragen die hij mij stelde over dames en adviezen die ik kon geven. Omdat hij ons al eerder had gezien en ons nu in de jacuzzi zag dollen was hij in de veronderstelling dat wij als paartje in de club waren..! Sjees..als andere gasten dat nu ook al gaan denken!!??
    Lekker dollen en dobberen met m'n schatje en hem wat tips gegeven: werd mij door m'n schatje niet in dank afgenomen..dat ik namen van andere meiden noemde...hoe kon ik dat doen? "Iedereen heeft toch een andere smaak en nog belangrijker: niet iedere dame geeft dezelfde service aan alle gasten..."
    Tja..daar zat ik dan..want daar had Paula natuurlijk wel gelijk in en vooral haar opmerking mbt service werd mij later nog eens toegelicht. Wat wij als standaard service beschouwen hoeft niet altijd op dezelfde manier gegeven te worden. Ik vond dat wel tof van haar zoals zij dat vertelde. Ergens weet je het cq hoop je het als je een goede klik hebt, maar nu werd het mij ook eens bevestigd door iemand die zo losjes en makkelijk overkomt, maar die dat ook als façade heeft om zichzelf te kunnen handhaven in deze wereld.

    Later nog m'n favoriete tosti met frietjes gegeten en wat met andere Duitse gasten gekletst. Na vertrek zag ik één Nederlandse auto op de straat en één op de nieuwe parking achter staan, maar ik heb geen contact met hun gehad. Rond zes uur was zij dan eindelijk zover dat ze met (gespeelde?) tegenzin naar een andere gast ging, die al enkele uren zat te wachten (nadat hij eerder op de week al tevergeefs op Paula had gewacht).
    Ik kon en wilde daar ook niets van zeggen, sterker nog...juist goed om met de voetjes op de grond te blijven en niet teveel te gaan zweven.

    O ja, aan mijn volle bingo kaart bij vertrek te concluderen, hebben wij tussendoor ook nog wat op diverse kamers gerotzooid oa met massage olie...altijd lekker!

    Rond 22uur was ik thuis en ging de TV toevallig aan op 192TV waar toen vooral balads werden gespeeld met de volgende inmiddels wat oubollige nummers maar met teksten die bijzonder toepasselijk waren op wederom een zeer geslaagde dag bij Babylon:
    She... van Charles Aznavour (she can make your life heaven or hell..)
    Strange effect... van Dave Berry;

    En zo is er weer een einde gekomen aan een lekkere dag met nieuwe inzichten en oude gewoontes...
    Maandag 2 juni op herhaling.
    Licky Luke heeft toegezegd om mij dan wat in de gaten te gaan houden en mocht hij wat later arriveren, dan is Duivenmelker wellicht weer aanwezig om mij te adviseren..?
    En Garde

  14. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 1 juni 2014),hasta la pasta ( 1 juni 2014),licky luke ( 1 juni 2014),Wijze grijze ( 1 juni 2014)

  15. #60
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Paula stond reeds enige tijd op mijn to fuck lijstje. Ofwel was ze niet aanwezig ofwel was ze voortdurend bezet. Maar vandaag was het zo uitzonderlijk rustig in Babylon ,dat ik toch mijn kans kon wagen.
    Ongelooflijk ondeugend kopje en inderdaad : de lekkerste kont die vandaag in Babylon aanwezig was. Als ze eenmaal gezien heeft dat ze in je smaak valt, begint ze subtiel aan de verleiding: op en neer paraderen, op de bank haar kontje nog wat meer accentueren in zijlig of gewoon plat op haar buik. Veel presales had ik niet nodig: na 10 minuten kennis gemaakt te hebben maar een kamer opgezocht.
    TZ was er in het begin niet bij: voorzichtige kusjes met harde lippen. Gelukkig was het BJ gedeelte van een veel beter niveau.
    Haar ook maar eens goed verwent, gevolgd door 69. Dan ff heerlijk met die natte poes over mijn nog condoomloze paal laten glijden.
    Geil. Blijkbaar heeft ze toch wel( zoals de meeste dames) een beetje vaste routine: over haar clit wrijven in missio, kutje samenknijpen tijdens het vingeren en toch wel lekker terugbeuken in doggy. Vergt nader onderzoek , maar was zeker geen slechte sessie.

  16. Onderstaande leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 4 september 2014)

  17. #61
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Cool

    Op weg naar Elsdorf klonk het luid:
    http://m.youtube.com/watch?v=3U4s8Zh976Y#

    En ook op weg naar huis nog in de repeat stand!
    En Garde

  18. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 4 september 2014)

  19. #62
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Op weg naar Elsdorf klonk het luid:
    http://m.youtube.com/watch?v=3U4s8Zh976Y#

    En ook op weg naar huis nog in de repeat stand!
    Aaaaaaarrrrgggghhhhh........
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  20. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 september 2014)

  21. #63
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Op weg naar Elsdorf klonk het luid:
    En ook op weg naar huis nog in de repeat stand!
    Ik dacht dat Paula, ik moet het toch eens gaan proberen, een
    https://www.youtube.com/watch?v=j4ErjX8p20s
    meisje was...

  22. #64
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Tja...de kop van Duke ziet er niet uit, maar het liedje is wel leuk!
    Hoort eigenlijk in een ander topic plaats... Zal het later eens verplaatsen..😊
    Ik zou maar snel zijn GMA want na het weekend...is ze pleitte
    En Garde

  23. #65
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik zou maar snel zijn GMA want na het weekend...is ze pleitte
    Die mededeling had ik niet kunnen gebruiken... Ze staat zondag al niet op de lijst, en haastige, last minute "ik moet snel nog langs gaan want ze gaat (even) weg" worden nooit echt wat.....

  24. #66
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Die mededeling had ik niet kunnen gebruiken... Ze staat zondag al niet op de lijst, en haastige, last minute "ik moet snel nog langs gaan want ze gaat (even) weg" worden nooit echt wat.....
    Zondag niet aanwezig, maar maandag en dinsdag wel.
    Maar ze zal vast d'r koffertje al aan het pakken zijn met alle cadeautjes die haar minnaars haar de laatste maanden gegeven hebben ��
    En ze zal nog wat anders pakken ook.. maar daar bericht ik komende week wel over.
    (of niet als je het liever niet hebt?!)
    En Garde

  25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 5 september 2014)

  26. #67
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En ze zal nog wat anders pakken ook.. maar daar bericht ik komende week wel over.
    Wat jij bedoelt hoeft ze niet meer te pakken ... die heeft ze al lang (weer) in de pocket ...
    Letterlijk en figuurlijk...

    Mijn welgemeende groetjes aan Paula_V !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  27. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 7 september 2014)

  28. #68
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag heeft mijn (ons aller..) schatje vakantie en kan zij thuis van haar welverdiende vakantie gaan genieten!
    Ergens in oktober zal zij terug zijn, Deo volente.
    Ik zal met meer dan bijzondere belangstelling (en niet alleen vanwege #425 ��) uitzien naar haar terugkeer en heb haar een goede reis gewenst!
    En Garde

  29. #69
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Mijn ene vrouw weggebracht en de andere opgehaald ....................het moet niet gekker worden, het lijkt de fisherman's friend reclame wel......

    Zoals een paar inmiddels wel weten is dit schatje sinds enkele dagen weer terug en volop te gebruiken in babylon
    LFFFHTE

  30. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 oktober 2014)

  31. #70
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Staat nog niet vermeld op de aanweigheidslijst. Of heeft ze een andere naam aangenomen??

  32. #71
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Nee, geen andere naam.

    Enne, het was weer als vanouds (of beter!) vanzelfsprekend maar dat hoef ik julie niet te vertellen.
    Ben blij dat ze ontrouw is naar haar verloofde en niets in service heeft ingeleverd
    LFFFHTE

  33. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 oktober 2014)

  34. #72
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht

    Ben blij dat ze ontrouw is naar haar verloofde en niets in service heeft ingeleverd
    Ik weet niet wat dat is met mijn verloofdes, maar ze gaan allemaal vreemd! 😊
    En Garde

  35. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (15 oktober 2014),jos5185 (15 oktober 2014)

  36. #73
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik weet niet wat dat is met mijn verloofdes, maar ze gaan allemaal vreemd! ��
    Gelukkig zijn wij lekker monogaam..............
    LFFFHTE

  37. #74
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Gelukkig zijn wij lekker monogaam..............

    Klopt, alleen maar met Paula('s)!
    En Garde

  38. #75
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ik weet niet wat dat is met mijn verloofdes, maar ze gaan allemaal vreemd! ��
    Gelukkig ben ik er nooit bij als ze vreemd gaat :wink::wink::smile:

  39. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 oktober 2014)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

  FKK Artemis 468*60