Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Utrecht, Zandpad 136-1 (dag), Melissa (Mexicaans)

    Naam: Melissa
    Nationaliteit: Mexicaans
    Taal: Spaans/Engels/Frans
    Leeftijd: ca. 30
    Haarkleur/lengte: lang, zwart;
    Ogen: donkerbruin
    Lengte: ca. 165m
    Postuur/Cupmaat : slank / C-cup
    Tatoeage: rug
    Service: PMC, NMC, verschillende posities,
    Werktijden: dagelijks overdag ca vanaf 12.00 uur
    Extra: Melissa werkte voorheen in Antwerpen.


    Vanmiddag weer eens het Zandpad aangedaan. Na de verbouwing van weg en bootjes oogt het allemaal een stuk beter. Wat is gebleven is dat je de tering kunt koekeloeren als de zon schijnt maar je de dames nauwelijks ziet. Door het geknipper tegen de zon en turen dacht ik net onder de brug vandaan een aantrekkelijke verschijning te zien. De deur stond open en ze begroette me als een oude bekende. Die trucjes ken ik, maar toch maar even dichterbij gekomen en paar passen op het bruggetje gelopen. Dat oogde inderdaad zeer aantrekkelijk. En ze was inderdaad een oude bekende. Maar zij moest mij vertellen dat ik al eens eerder van haar diensten gebruik had gemaakt en wel in Antwerpen. Pas toen ik heel goed keek herkende ik haar. De dame was in twee jaar dan ook flink veranderd. Ze is nu slank, was stevig en heeft een totaal ander kapsel. Volgens mij hebben haar borsten jammer genoeg daarmee ook iets van de inhoud verloren. Aangekleed ogen haar borsten fors, dat doet ze slim, maar ik gok dat ze hooguit Cup C zijn.

    Maar haar diensten waren precies zoals ik me herinnerde, geweldig. Het kan eraan liggen dat ze me een lekker ding vindt. Dat vond ze toen en zei ze nu ook weer meerdere malen, of het is gewoon een op sex beluste meid. In ieder geval liet ze haar handjes zodra de gordijnen dicht waren lekker langs de fijne plekken gaan en liet ze me lekker haar gang gaan. Dus nog voordat de kleren uit waren, was ik al op volle oorlogssterkte. Uitgekleed duwde ze me op bed waarna ze lekker met haar tongetje diverse plekken verkende en vooral mijn ballen even goed onder handen nam. Daarna gleed ze met haar mond het rubbertje over de eikel en ging ze zich oraal verder te buiten aan de stevig pulserende knots van deze verslaafde. Daarna bereed ze me een tijdje, waar ik zelf een einde aan maakte door haar in de missio te nemen. Ik duwde een van haar benen omhoog om eens even flink door te harken, waartoe ze me van harte uitnodigde. In no time was toen de climax daar.

    Echt een aanrader deze dame. Het enige nadeel is dat haar mond naar tabak geurt (volgende keer een pepermuntje meenemen ). Ze zei me sinds twee maanden op het Zandpad te werken. Utrecht heeft er een topper bij.

  2. Onderstaande 4 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Cuties ( 6 oktober 2012),Megaboob ( 6 oktober 2012),Opa57 ( 3 maart 2013),phoenix ( 6 oktober 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Na maanden weer eens verdwaald geraakt op het Zandpad. Dame werkt nog steeds op hetzelfde adres, En het was weer een ouderwets gekkenhuis met haar. De hele Kama Sutra doorgenomen voordat de climax werd bereikt. Wat een beest!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

  Diamond 468*60